Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Klienci: nie możemy się dostać do Enei

Temat dla reportera

Klienci: nie możemy się dostać do Enei

17.08.2021. Radio Elka, Emilia Wojciechowska

Na utrudniony kontakt z pracownikami Enei poskarżyli się słuchacze Radia Elka w audycji Temat dla reportera. Firma zaleca, by na wizytę umówić się przez internet lub infolinię. - Dzwonię od tygodnia, bezskutecznie. Jak tak można traktować klientów? - mówił mieszkaniec Rawicza. Natomiast klient z Leszna, jak już się dodzwonił, dowiedział się ... że w Lesznie nie ma wolnych miejsc i na razie wizyty umówić nie można. Co na to Enea? 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Pandemia koronawirusa zmieniła sposób obsługi klientów w wielu urzędach, były nawet momenty, że biura nie prowadziły bezpośredniej obsługi. Wraz ze spadkiem zachorowań i poluzowaniem obostrzeń zmieniły się również zasady funkcjonowania różnych instytucji.

- W Enei wciąż jest problem. Zabarykadowali się i nie można się do nich dostać - narzekał mieszkaniec Leszna na antenie Radia Elka. - Mówią, że mam dzwonić na infolinię i zapisać się w kolejkę. Dzwoniłem
trzy razy, w końcu się dodzwoniłem i powiedzieli mi, że w Lesznie wszystkie stanowiska są zajęte, nie ma wolnych miejsc -
opowiadał słuchacz. Chwilę później zadzwonił mieszkaniec Rawicza, który też ma problem z umówieniem się na spotkanie. - To jest obłęd. Dzwonię od tygodnia i nic. Jak tak można traktować klientów - mówił rawiczanin.

Byliśmy w biurze obsługi klienta Enei przy ul. Grunwaldzkiej w Lesznie. Biuro jest czynne codziennie od godziny 8.00 do 16.00.
Na drzwiach widnieje informacja, że obsługiwane są wyłącznie osoby, które zarezerwowały wizytę przez stronę enea.pl. Poniżej jest kolejny napis: "Szanowny Kliencie, pierwszeństwo obsługi mają osoby z rezerwacją wizyty. Masz umówioną wizytę, wybierz na biletomacie REZERWACJA INTERNETOWA i wbij kod rezerwacji".

W biurze prasowym Grupy Enea potwierdzono nam, że w tej chwili we wszystkich biura Enei klienci obsługiwani są po tym, jak zarezerwują wizytę. Rzeczniczka Luiza Trocka zaznaczyła jednak, że jest możliwość obsługi klienta, który nie umówił się wcześniej, a przyszedł bezpośrednio do biura, pod warunkiem, że jest wolne stanowisko.

- Pierwszeństwo w biurach obsługi klienta mają osoby, które umówiły się wcześniej na konkretną godzinę, ale staramy się również obsługiwać klientów mimo braku rezerwacji. Jeśli pojawi się osoba, która nie jest umówiona, np. osoba starsza, ale z powodu braku wolnych stanowisk nie zostanie obsłużona w danym momencie, to pracownicy mogą i pomagają w umówieniu takiej wizyty w dogodnym dla klienta terminie - mówiła Luzia Trocka z biura prasowego Enea. - Zasada umawiania wizyty wynika z obowiązujących restrykcji i ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa oraz naszego zobowiązania do przestrzegania zasad bezpieczeństwa w trosce o zdrowie klientów i pracowników - dodała Trocka.

Wizyty odbywają się z zachowaniem reżimu sanitarnego, co oznacza, że w punkcie obsługi może przebywać jeden klient na 15 metrów kwadratowych i że obowiązuje nakaz zasłaniania ust i nosa.
 
Komentarze (75)
1. Dodane przez Hej, w dniu - 17-08-2021 13:03
Nie dajcie się nabrać na podpisanie umowy z zapewnieniem, że cena za prąd nie wzrośnie. To jest oczywiście wałek. Za to zapewnienie trzeba z góry zapłacić 30 zł miesiąc w miesiąc i jest to dopisame do rachunku w opłatach stałych. Wniosek: nawet, jak prąd zdrożeje to na pewno mniej, niż te 30zl. Do tego zawsze można oszczędzać na prądzie, zużywając go mniej. W przypadku stałej opłaty 30zł płacisz zawsze. Podsumowując. Podpisując umowę o zagwarnatowaniu takiej samej ceny za prąd w ciągu 2 lat jest = z tym, że musisz za to zapewnienie płacić 30zł miesięcznie.
2. Dodane przez max, w dniu - 17-08-2021 13:07
Skandal tam chyba niekompetentni ludzie tam pracują
3. Dodane przez Abc, w dniu - 17-08-2021 13:13
Dodzwoncie się żeby zarejestrować samochód
4. Dodane przez Edwin, w dniu - 17-08-2021 13:15
Trzeba by sprawdzić co pracownicy robią po pracy. Czy siedzą w domu w obawie przed wirusem czy normalnie żyją. Nie wiem czemu ale wydaje mi się że wirus stał się wymówką dla urzędników aby jeszcze mniej pracować.
5. Dodane przez Klient, w dniu - 17-08-2021 13:25
Pandemia (w to mi graj) to tylko wymówka aby "olać" klientów i mieć święty spokój. 
Takie działanie to powszechna praktyka u monopolistów.
6. Dodane przez METODA., w dniu - 17-08-2021 13:25
Najlepszy sposób na nich !!! -Nie płaćmy im Rachunkow -prosze Panstwa -wtedy sie "obudza" WO9351..Nina (gł. ksiegowa).
7. Dodane przez EMERYT, w dniu - 17-08-2021 13:32
PATOLOGIA---kto za to się w końcu weżmie
8. Dodane przez zniesmaczony., w dniu - 17-08-2021 13:41
Brawo "dobra zmiana". W enei jak we wszystkich państwowych monopolach stołki tylko dla wybranych a ponieważ wszystkie sa po znajomości partyjnej to same melepety pracuja i stąd nic nie idzie załatwić bo nic nie potrafią. Aż żal że siedziba spółki jest w Poznaniu stolicy solidności i pracowitości. A covid służy jedynie do uzasadnienia swojego lenistwa i niekompetencji jak we wszystkich państwowych firmach i urzędach.
9. Dodane przez 12345, w dniu - 17-08-2021 13:47
Tylko patrzeć jak do Biedronki lub Lidla na zakupy trzeba będzie się zapisać w kolejkę !!!
10. Dodane przez petent, w dniu - 17-08-2021 14:21
Ta pandemia to pasuje tylko biurowym... siedzą tak samo, pensja ta sama a petentów mniej bo... pandemia i zapisy przez neta, który przyjmuje połowę tego co kiedyś. Sam już czekam ponad pół roku od złożenia wniosku, bo... teraz mają na to więcej czasu!!!!
reklama
11. Dodane przez Locdaun, w dniu - 17-08-2021 14:29
Jestem psychologiem z zawodu....ludzie panicznie boja sie wracac do swoich biurek i stolkow...Mam taki zapisany kalendarz ze mnie jako lekarza glowa boli....COVID to teraz jest wymowka przy kazdej skomplikowanej srawie...LUDZIE kiedy zaczniecie normalnie myslec....normalnie racowac???
12. Dodane przez Klient, w dniu - 17-08-2021 14:39
Ja walczyłem pół roku o przepisanie umowy. Masakra. Pamiętajcie Enea to niemiecka firma.
13. Dodane przez Mik, w dniu - 17-08-2021 14:41
Prezydencie zrób z tym porządek!! To jest chore co dzieje się s enea
14. Dodane przez olo, w dniu - 17-08-2021 14:46
Gdzie ta pandemia, do roboty ! To jest właśnie monopol.
15. Dodane przez brylant, w dniu - 17-08-2021 16:51
to po co zawieracie umowy z Enea?przecież macie też innych dostawców energii do wyboru...
16. Dodane przez Mat, w dniu - 17-08-2021 16:51
Mam złą opinię o tej firmie. Nie wiem czy mam płacić, które otrzymuję emaliami. Chcę wycofać taki sposób rozliczania się. Chcę otrzymywać jak dawniej rachunku pocztą, kecz nie mogę tego zrobić w internacie. Wszelkie możliwości są odcięte, po kliknięciu, że pragnę zobaczyć fakturę. Id tej pory kontakt Internetowy z firmą jest tylko w jedną stronę. Telefonicznie to można sobie włączyć telefon i posłuchać informacji, co przycisnąć i to koniec. Tak nigdy nie traktowano klientów, nawet za komuny. Dlatego zwlekam z płaceniem faktur jak mogę aby przekonać się, że nikt nie podszywa się pod tą firmę.
17. Dodane przez Klient, w dniu - 17-08-2021 16:57
Niech ENEA się wypowie też jak podpisuje umowy z osobami które przeszły na fotowoltaikę, że celowo przedłużają podpisanie umowy i to może trwać nawet kilka miesięcy a wszystko po to aby jeszcze naliczać za zużycie energii i tylko roczne rozliczanie gwarantuje że nie będzie się płaciło rachunków....ta firmowa powinna dostać potężne kary za wałki co robią!!!
18. Dodane przez Tomi, w dniu - 17-08-2021 17:14
Przecież autobusy mogą miec już zajęte 100% miejsc, kościoły też otwarły swoje drzwi dla wszystkich, sklepy pełne ludzi. Panie prezydencie, niech pan pootwiera urzędy typu MZK, MZBK, urzędy miasta, przecież do biedronki, Lidla itp. nie umawiamy się telefonicznie, żeby dostać się do środka, tylko wchodzimy bez żadnych ograniczeń. Tam też pracują ludzie, tacy sami jak pracownicy sfery budżetowej. To już zakrawa na absurd i podział ludzi na lepszych i gorszych.
19. Dodane przez To tak, w dniu - 17-08-2021 17:19
To tak jak w wydziale komunikacji firmy zarabiają a ludzi nie przyjmują, rejestracja tylko ininternetowo 
A pustki takie że eisttl hula
20. Dodane przez PL, w dniu - 17-08-2021 17:43
UOKiK powinien zająć się tymi praktykami monopolistów!  
To wiszenie na telefonach po 30-40 minut  
I rozłączanie połączenia!  
Masz konto to płać bez marudzenia! 
Gestapo?!
21. Dodane przez dociekliwy, w dniu - 17-08-2021 17:48
Czy to nie jest dyskryminacja wszystkich osób m.in. starszych! Jaka podstawa prawna mówi o obowiązku posiadania i opłacania telefonu i internetu! Czy zarówno w Enei, jak i w PGNiG-gaz celowo został zablokowany dostęp do biur obsługi klienta?
22. Dodane przez W XXI wieku, w dniu - 17-08-2021 18:02
większość spraw powinno się załatwiać drogą elektroniczną. Ja w zasadzie, gdybym nie chciała, mogłabym w ogóle nie wychodzić z domu. Płatności przez internet, zakupy przywiozą do domu, bo moge zamówić, korespondencja służbowa i prywatna drogą mailową, praca przy komputerze zdalna z domu przy telefonie i komputerze.  
Co jest takiego do załatwienia w Enei , że trzeba to robić osobiście w biurze twarzą w twarz? Nie rozumiem. Wystarczy telefon i poczta elektroniczna.
23. Dodane przez Zakład, w dniu - 17-08-2021 18:07
Mogę się założyć ,że 80% komentarzy na temat funkcjonowania tej jednostki  
nie przeszło cenzury xD
24. Dodane przez xyz, w dniu - 17-08-2021 18:22
Nie tylko Enea tak robi, bo większość urzędów: Urząd Skarbowy, ZUS, Starostwo Powiatowe Wydział Komunikacji, itd. Covid = mniej pracy, bo mniej petentów a wypłata ta sama :-(
25. Dodane przez Gdgedf, w dniu - 17-08-2021 18:24
Jak tak można?! Hańba!
26. Dodane przez obserwator, w dniu - 17-08-2021 18:32
Jak ktoś jest mobilny, to można jechać do innego miasta. Ja tak zrobiłem, bo akurat byłem w trasie i praktycznie od ręki załatwiłem co potrzeba. 
 
Oczywiście potępiam to umawianie się na godzinę itp. Pod pandemię wszystko jest bardzo łatwo podpiąć i się tym wytłumaczyć. A prawda jest taka, że wszelkiej maści pracownicy biur, urzędów itp. pracują teraz jak pączki w maśle. Nie ma petentów, nie ma roboty, a kasa się co miesiąc zgadza. Gorzej, jak będzie trzeba zakasać rękawy i zacząć poważniej pracować.
27. Dodane przez Mieszkaniec., w dniu - 17-08-2021 18:44
Od kilku tygodni ENEA nie może poradzić sobie z tym, by lampy na ul. Kosynierów Gdyńskich w Rawiczu wreszcie świeciły.
28. Dodane przez Alfi, w dniu - 17-08-2021 18:45
"Pandemia "jest wygodna dla niektórych
29. Dodane przez Aa, w dniu - 17-08-2021 19:01
Jak mi się udało dostać po tygodniu a to było miesiąc temu to tak samo było. Jeden Pan nawet odpowiadał, że tylko w Lesznie są takie "zalecenia", jeździ po Wielkopolsce po różnych oddziałach i wszędzie można normalnie wejść. Takie same wydarzenia są w urzędzie w Lesznie, też tylko na godzinę. W Osiecznie nie ma problemu, aby jakieś sprawy załatwić, tylko Leszno ma problemy
30. Dodane przez do 19, w dniu - 17-08-2021 19:26
do kom. 19 którego urzędu to dotyczy miejskiego w Lesznie czy powiatowego w Lesznie? 
Zakładam że starostwa, bo tam królują firmy, które rejestrują auta. Popraw mnie jak się mylę, nie dość że problem z dodzwonieniem się to....? 
 
Cytuje: Czary to sos, którym głupcy polewają klęskę, chcąc ukryć smak własnej nieudolności. 
Studiowanie historii nauczyło mnie, że elekcja głowy państwa lub rady rządzącej niesie w sobie zaród upadku lub zgoła niewoli dla ludów...
31. Dodane przez do 28, w dniu - 17-08-2021 19:38
To niestety prawda.... 
My też mielismy duże problemy z załatwieniem spraw w Enei, ponadto dotknęły nas brak kompetencji i opryskliwosć pracowników BOK.
32. Dodane przez obiekt, w dniu - 17-08-2021 19:48
Przestańcie płacić za prąd to sami się skontaktują z wami:) a tak poważnie mam pytanie do Enea czy wasi pracownicy mieli urlopy??? jak tak to wyjechali nad morze, w góry czy za granicę... czy wasi pracownicy robią zakupy jak tak to chodzą do sklepów czyli jaki wniosek: więcej kontaktów z ludźmi mieli na wakacjach czy w sklepach bo zapewne jak 99% turystów i klientów w sklepach nie nosiło masek i jeszcze nadal żyją więc nie zasłaniajcie się pandemią i otwórzcie bramy swoich firm czy biur bo z klientów żyjecie nie zapomnijcie o tym!
33. Dodane przez Qwerty, w dniu - 17-08-2021 20:05
Nie chcę się pracować, i tyle w temacie  
a lenistwo można wytłumaczyć korona
34. Dodane przez US Rawicz., w dniu - 17-08-2021 20:06
Jeszcze gorzej jest w Urzędzie Skarbowym w Rawiczu. Tu petentów, którzy nie są umówieni przyjmuje się w " sieni ". Czego lub kogo pracownicy tego Urzędu tak bardzo boją ?
35. Dodane przez Kkk, w dniu - 17-08-2021 20:10
Prawda, rejestracja graniczy z cudem. Chciałam wejść kiedyś z biegu po wniosek do wypełnienia dla osoby starszej, która osobiscie nie może-w drzwiach wyleciała do mmnie baaardzo niemiła pracownica, z ogromną łaską dała papiery, a w domu okazało się, że...niekompletne, czyli dalej nic nie załatwię. Nie mówiąc o tym że ich wnioski są skomplikowane w wypełnianiu i zwłaszcza ktoś starszy w życiu sam nie ogarnie... ciekawr, czy te wszystkie panie z Enei nie chodzą do Biedronki na zakupy ze strachu przed wirusem albo na urlopy nie jadą...pewnie łażą wszędzie bez masek a u siebie w pracy nagle wielki strach przed pandemią... ta firma to farsa.
36. Dodane przez Wszelkie, w dniu - 17-08-2021 20:39
wnioski do wypełnienia, deklaracje, itp. powinny być dostępne na stronie internetowej do pobrania i druku. Drogą mailową można ustalić jakie oraz jak je wypełniać. Tak powinno być. Dokumenty można wysłać pocztą.
37. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 17-08-2021 20:41
Nie ma gorszej firmy, jeśli chodzi o kontakt z klientem. Chciałam wyjaśnić płatności, stały obok biurowca tylko dwie osoby na zewnątrz. Niestety wyszła pozbawiona empatii pracownica o godz. 12,00 i powiedziała, że wejdzie tylko osoba z dzieckiem. Starsza osoba z laską już nie.To jest skandal, wszędzie letnie imprezy, festyny, chodzimy do marketów i jest w porządku. Natomiast załatwić sprawy urzędowe w Lesznie nie można, ponieważ biurokracji spodobał się pandemiczny system pracy, to jest dla Nich raj.
38. Dodane przez do 35 i 32, w dniu - 17-08-2021 20:49
Mielismy podobna sytuację - ogromne niezadowolenie z naszej obecnosci i opryskliwość pani pracownicy, która z łaska dała nam ostatecznie i tak nie ten wniosek. Tragedia. 
 
I prawda w komentarzu 32. Pracownicy Enea załatwiaja swoje sprawy w Biedronkach, Lidlach, posyłaja dzieci do szkoly, jada na wakacje. Czy tam mniej sie boją? 
 
To samo w wodociagach...
39. Dodane przez ENEA=MONOPOL, w dniu - 17-08-2021 20:54
Tak niestety jest,Panie się przyzwyczaiły do tego systemu .W Poznaniu też kocioł ,ale miejsca są .Szkoda ,że jak ktoś na godzinę się nie stawi to już następny nie wejdzie ,I czasem cała sala pusta ,bo ktoś numerki pobrał a nie dotarł ,Dziwne to wszystko ,Jak ENEA popełni błąd we wniosku to i tak petent musi poprawić .Pogonić monopolistę ,a nie Igrzyska sponsorować za nasze.
40. Dodane przez Ela, w dniu - 17-08-2021 21:05
Popieram kom. 32. To prawda. Skoro biurokraci tak bardzo boją się pandemii, to niech nie wychodzą z domu, bo siedzieć w firmie, nie wypada.
41. Dodane przez emka48, w dniu - 17-08-2021 21:08
Jakoś nie słychać o zapisach przez internet do marketów. Kasjerki jakoś nie chorują. Urzędnicy to bardzo delikatna kasta - muszą o siebie dbać. U mnie przepisanie licznika na nowego odbiorcę trwało prawie pół roku. Ja prosty człowiek sądziłem że to tylko wpisanie nowych danych w komputer !
42. Dodane przez Ona, w dniu - 17-08-2021 21:09
Bez umówienia nie przyjmą . 
Chodz tylko potrzebuje się blachostke załatwić . 
Pani z obsługi bardzo nie miła . 
 
Enea chamstwo i nic więcej !
reklama
43. Dodane przez atom, w dniu - 17-08-2021 21:17
Wszystko załatwiam z nimi przez ebok . Szybko sprawnie bezproblemowo . Nie ruszam się z domu .
44. Dodane przez leszczynianka, w dniu - 17-08-2021 21:19
Nie ma gorszej firmy, jeśli chodzi o kontakt z klientem. Chciałam wyjaśnić płatności, stały obok biurowca tylko dwie osoby na zewnątrz. Niestety wyszła pozbawiona empatii pracownica o godz. 12,00 i powiedziała, że wejdzie tylko osoba z dzieckiem. Starsza osoba z laską już nie.To jest skandal, wszędzie letnie imprezy, festyny, chodzimy do marketów i jest w porządku. Natomiast załatwić sprawy urzędowe w Lesznie nie można, ponieważ biurokracji spodobał się pandemiczny system pracy, to jest dla Nich raj.
45. Dodane przez emeryt, w dniu - 17-08-2021 21:40
Do kom 22 Jak widać jesteś osobą wykształconą i chwała Ci za to.Tylko powiedz co ja mam zrobić,amoże udzielisz mi jak mam opanować te wszystkie tajniki komputera.Ne jestem geniuszem,ani debilem,tylko normalnym człowiekiem,który w tym roku końzy 80lat.A tak w nawiasie pamiętam jak w latach 50tych chodził inkasent od domu do domu i inkasował płaty za prąd i gaz ,ale Leszno liczło wtedy ok 30 000 mieszkańców
46. Dodane przez Olo, w dniu - 17-08-2021 21:45
To co się dzieje w Enei, skarbówce, ZUSie i innych molochach to kwintesencja obecnych rządów. Zwykły człowiek potrzebny jest tylko w czasie wyborów. Dlaczego niektóre jednostki podległe UM mogą i muszą pracować normalnie obsługując tłumy petentów jak np mopr a taki wydział komunikacji pod pretekstem pandemii ma wszystkich gdzieś?
47. Dodane przez Do 34, w dniu - 17-08-2021 22:04
Wirusa z tv& 
@
48. Dodane przez Ja59, w dniu - 17-08-2021 22:10
To jest państwo w państwie.
49. Dodane przez kornik, w dniu - 17-08-2021 22:53
A po co ludzie tam chcecie iść? Ja w ubiegły wtorek wysłałem drogą elektroniczną wniosek, w środę sprawa była już załatwiona. Pracownik jeszcze zadzwonił, upewnił się, że wszystko mi pasuje i na mailu była za chwilę decyzja. Po co tracić czas i wszędzie biegać osobiście?
50. Dodane przez Asia, w dniu - 17-08-2021 23:17
Ja Was błagam enea to Państwo w Państwie& 7.06.2021r. podpisana umowa o zmianę taryfy na dostarczanie prądu. W kwietniu otrzymałam ostatnią fakturę, odczyt był kolejno w czerwcu i dokładnie dzisiaj. Nadmieniam że faktur nadal brak pomimo telefonów z reklamacjami na infolinii. Żadnych konkretnych informacji tylko lakoniczne odpowiedzi na e-mail. Brak słów na enea.
51. Dodane przez Prosument, w dniu - 17-08-2021 23:21
Założyłem małą siłownię OZE voltoogniwa za namową propagandy Ministerstwa Ochrony Środowiska w grudniu 2020 roku, 16 grudnia zostałem podłączony do sieci Enea. Zwrociłem się o obiecywane 5 tys dotacji, niestety swierdzono, że nie ma już pieniędzy. Zwrot nastąpi w 2021 roku. Ogłoszono nabór z dniem 1 lipca 2021 z informacją, że nie zwrócą 5 tys jeno środków starczy na 3 tys zł. dotacji. Do dziś nie mogę się doprosić od Enei umowy na dostwę i korzystanie z energi. Dostępu do urzędniczki też nie można się dostać. Zapewne będę musiał napisać na "Berdyczów" Natomiast brak przyżeczonej dotacji będzie trzeba zgłosić do prokuratury jako przestępstwo. Art.919 Kc. lub przestepstwo opisane w Art.286 kk.
52. Dodane przez Do 49 ., w dniu - 17-08-2021 23:56
Super .Jesteś postępowy.Takich jak Ty jest sporo.Mam nadzieje że zdajesz sobie sprawę że nie całe społeczeństwo właśnie takie jest ! A gdy takie będzie(lub zostanie do tego zmuszone ) to już jeden dzień na załatwienie sprway nie wystarczy ! Dlatego uważam że takie instytucje powinny być otwarte. Ludzie chcą mieć dostęp do luksusu którym jest elektryczność ! Opodatkowane akcyzą towary to towary luksusowe.Pozdrawiam
53. Dodane przez Myślący, w dniu - 18-08-2021 07:41
DO WSZYSTKICH ZNAWCÓW Z KOMENTARZY! 
Pomyślcie, że te restrykcje o rezerwacji godzin w Enei, są ustalone odgórnie przez kierownictwo, zarząd Enei Centrum, a nie Pań które pracują w BOKu - wiem bo pytałem jak byłem podpisywać umowę. Ponadto jeżeli podejdzie się z kulturą i z grzecznością do drugiej osoby, to odwzajemni się tym samym, więc bycie dzbanem nie popłaca. Poza tym widziałem gościa roszczeniowca, który nie dość że zwyzywał pracownice bo czeka godzinę, pomimo tego że się nie umówił, to jeszcze na odchodne powiedział - spier****. Także jak niespełna rozumu to do psychiatryka, a nie do BOKu Enei. Poza tym pracownice BOKu to kobiety, ludzie, a nie święte krowy. Bycie dzbanem nie popłaca.
54. Dodane przez brak słów, w dniu - 18-08-2021 08:34
To co się dzieje w ENEA to brak słów. Jak już się dostaliśmy po tygodniu w celu podpisania umowy to od 5 tygodni czekamy na założenie licznika - oczywiście dodzwonić się nie idzie, a wejść dopytać również bo nie ma zarezerwowanej wizyty.. Mówili o 2 tygodniach i żadnych informacji brak...
55. Dodane przez Przeszedłem do TAURON, w dniu - 18-08-2021 10:13
Wszyscy niecierpliwi, zawsze możecie jechać do Kościana do Enei. Ewentualnie możecie przejść do TAURONA! Mają korzystne oferty i nie mają kolejek w BOK.
56. Dodane przez August, w dniu - 18-08-2021 10:31
Te wszystkie firmy i instytucje, na które tak wszyscy narzekają, nie ogłosiły przecież pandemii i nie powymyślały tych wszystkich idiotycznych ograniczeń. Realizują tylko pomysły Brukseli, autoryzowane w Warszawie. Podziękujcie premierowi i jego przydu%#$om za realizowany od 1,5 roku plan izolowania, ujarzmiania, zubożenia i demoralizacji społeczeństwa.
57. Dodane przez JARO, w dniu - 18-08-2021 10:43
(...) NAPREWDE JEST NIE RAZ BESZCZELNA DLA KLIENTOW WCHODZACYCH CO NIE MOGA SIE ZAREJESTROWAC.
58. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 18-08-2021 10:44
Proponuję, żeby pracownicy Enei i podobnych urzędów, które uparcie utrudniają dostęp klientom do swoich usług musieli się rejestrować na wizytę w sklepie spożywczym.. tam też pracują ludzie z narażeniem życia - jak zapewne tłumaczą się zabarykadowani urzędnicy.
59. Dodane przez Przeszedłem do TAURONA, w dniu - 18-08-2021 10:57
Mieszkaniec który narzekał, jak ma problem z zabarykadowaniem Enei, może podziękować naszemu wspaniałemu rządowi i ministrowi zdrowia Niedzielskiemu! CZWARTA FALA JUŻ JEST! ZAKŁADAJCIE MASECZKI bo sie zarazicie DELTĄ.
60. Dodane przez Xyz, w dniu - 18-08-2021 10:58
To prawda że bardzo ciężko się tam dostać, żeby umówić się przez ich stronę internetową najlepiej od rana stać nad laptopem /telefonem. Gdyż koło 12 nie ma już terminów które i tak rezerwuje się tydzień do przodu  
Masakra
61. Dodane przez do 56, w dniu - 18-08-2021 11:53
Bzdury piszesz,tylko niektórzy olewają ludzi.To lenistwo aby mieć święty spokój od petentów.
62. Dodane przez Do kom. nr 53 i 56 (BRAWO), w dniu - 18-08-2021 12:41
Brawo, wreszcie ktoś powiedział prawdę! Kawa na ławę! Płaczecie że kolejki, że trzeba dzwonić, że ciężko się umówić, że trzeba się zapisywać, a macie to na własne życzenie! Daliście sobie założyć kaganiec i obrożę pod płaszczykiem sezonowej grypy. Więc teraz niech jeden z drugim się nie burzy, że są problemy jak na horyzoncie już IV fala covida. Za moment będziecie płakać, że zachorowaliście na covid w Enei bo był tłok i ludzie nie trzymali odległości. Leniwe, roszczeniowe społeczeństwo! Najlepiej wszystko pod dziób i na tacy podać! Tak Wam źle, to powspominajcie czasy za komuny. Jak Wam się nie podoba to do Taurona jak komentarz nr 55!
63. Dodane przez Cynamonek, w dniu - 18-08-2021 12:55
Ja nie miałam żadnego problemu. Można podejść do ENEi poczekać trochę w kolejce i pomiędzy interesantami zarejestrowanymi przez internet można pobrać numerek i też można załatwić sprawę w ENEA. Byłem pozytywnie zaskoczony.
64. Dodane przez Dziwne, w dniu - 18-08-2021 12:55
Dlaczego tak bardzo chroni się ludzi pracujących w urzędach? Przecież wszystko już normalnie działa ,wszyscy jadą na wakacje,wszędzie tłumy ludzi a w Urzędach nie może być kilka osób w jednym pomieszczeniu?dziwne to wszystko.
65. Dodane przez Do 24, w dniu - 18-08-2021 13:14
Tam też wylatują na korytarz i krzyczą że tylko umówieni internetowo. Jak chciałam z naczelnikiem to okazuje się że jest na urlopie.
66. Dodane przez Jan z Czerniny, w dniu - 18-08-2021 13:45
Tacy tu wszyscy mądrzy, a większość nie rozumie różnicy pomiędzy klientem a petentem.
67. Dodane przez Teryt, w dniu - 18-08-2021 14:11
A najgorsze jest to że nie można złożyć na nich skargi bo pod nikogo nie podlegają. A gruba powiedziała że i tak skargi idą do kosza A dla nich firmy są najważniejsze wyborca się nie liczy
68. Dodane przez !!!, w dniu - 18-08-2021 17:51
A ja sie zastanawiam kogo tam zatrudniają bo pan kombinujący przy moim i sąsiadów licznikach jakoś nie bardzo mógł się rozeznać w sprawach elektroenergetycznych ale pysk od ucha do ucha ; / jak zwykle ważny, choć ja delikatnie i kulturalnie dialog prowadziłam. Różnorodność liczników potrafi zaskoczyć !
69. Dodane przez klientka, w dniu - 19-08-2021 10:34
Załatwienie czegokolwiek w Enea tragedia najpierw problem żeby się umówić na wizytę, jak już się umówisz to nie do tego okienka co trzeba było:))))) niestety Pani nie może udzielić informacji bo siedzi okienko obok...- odpowiedź - proszę się umówić do odpowiedniej osoby i znów czekanie...Bardzo niemiła młoda Pani udzielająca informacji, że możecie Państwo nieumówieni czekać cały dzień, nawet do 16 godziny a i tak nie zostaniecie obsłużeni...( byłam kilka razy dwa razy trafiłam na pomocne miłe Panie ale niestety jedna Pani tam chyba pracuje za kare...)
70. Dodane przez TAWIK, w dniu - 19-08-2021 12:49
Pani Trocka kłamie. Obsługa biura nawet nie chce rozmawiać z osobami, które nie zarejestrują się przez Internet. Nie rejestrują także na inny termin tłumacząc, że osobiście nie mają takiej możliwości - bo system itp. To są kpiny co robi ten monopolista!
71. Dodane przez Pat, w dniu - 19-08-2021 18:50
Skandal
reklama
72. Dodane przez Jotek, w dniu - 19-08-2021 18:52
Ja nawet nie mogłem się zarejestrować. Pozostało załatwić sprawę przez internet. Trwało to 5 miesięcy, bo trzeba było słać pisma i do Enea SA i do Enea Operator, ale się udało. W sumie jestem zadowolony, że nie musiałem biegać do ich biura, które nigdy nie było zbyt przyjazne dla petenta.
73. Dodane przez ttt, w dniu - 20-08-2021 15:57
Banda niekompetentnych leniwych nierobów, od pół roku czekam na zmianę taryfy, a na umowę prosumencką od kwietnia. Przez tych przychlastów nie dostanę dofinansowania, sprawa skończy się w sądzie, bo żadne rozmowy nic nie dają.
74. Dodane przez Pawel, w dniu - 21-08-2021 23:28
To prawda. 3 miesiace zajęło mi zalatwienie prostej sprawy. Obsluga nie mila.
reklama
75. Dodane przez Ewa, w dniu - 30-03-2023 11:49
Czytając komentarze jestem zdziwiona, że sytuacja nic się nie poprawiła. Po raz 4 próbuje podpisac umowę. Ciagle wprowadzanie klienta w błąd. Najpierw że nic nie potrzebuje żeby podpisac umowę, później okazuje się że brakuje jakieś metryczki technicznej. Do każdego działu trzeba min 4 godziny odsiedzieć. Tragedia!!! Pracownicy za grosz nie mają szacunku dla klienta, organizacja kolejki poniżej zera.za to żeby wystawić jakąś nieuzasadniona karę nie potrzebują niczego. Czują się bogami prądu. Szkoda że nie mają konkurencji.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj