Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
5
Maja 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Irena, Teodor,
Waldemar,
DZIEŃ
LEŚNIKA I DRZEWIARZA
Do końca roku 240 dni.
Start arrow Leszno arrow Dwa razy więcej łóżek covidowych w szpitalu

Od poniedziałku 6 grudnia

Dwa razy więcej łóżek covidowych w szpitalu

03.12.2021. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Archiwum)
Od poniedziałku 6 grudnia w leszczyńskim szpitalu uruchomione zostanie 46 łóżek covidowych. To ponad dwa razy więcej, niż jest obecnie. Oddział covidowy działać będzie na nefrologii oraz na miejscu oddziału ortopedycznego, który tymczasowo łączy się z chirurgicznym. Oznacza to ograniczenie działalności bieżącej.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Oddział covidowy w leszczyńskim szpitalu formalnie rozpoczął działalność w miniony poniedziałek. -Łóżka zapełniły się w trzy godziny - mówi dyrektor placówki Tomasz Karmiński. Obecnie w szpitalu jest około 20 chorych na koronawirusa. W najbliższy poniedziałek 6
grudnia działalność oddziału zostanie mocno rozszerzona. -Decyzją wojewody uruchomimy 46 łóżek, w tym cztery intensywnej opieki medycznej - mówi dyrektor.

W szpitalu nie ma miejsca, gdzie oddział mógłby funkcjonować osobno, dlatego na jego potrzeby przeznaczane są funkcjonujące już oddziały. -Zwłaszcza oddział nefrologiczny, ale także ortopedia na siódmy piętrze - mówi Tomasz Karmiński - oddział ortopedyczny tymczasowo przenosimy na chirurgię, będą działać razem. Zwiększenie liczby łóżek covidowych oznaczać będzie ograniczenia w działalności bieżącej i planowych przyjęciach - jak wyjaśnia dyrektor WSZ związane jest to zwłaszcza z tym, że obsada szpitalnego personelu pozostaje na tym samym poziomie.

W przyszłym tygodniu do leszczyńskiego szpitala dotrze nowy, większy zbiornik na tlen, który ma lepiej zabezpieczyć chorych wymagających wspomagania oddechowego. -Przełączenie powinno odbyć się na bieżąco - mówi Tomasz Karmiński - większy zbiornik da nam większe bezpieczeństwo, ponieważ w przeszłości zdarzało się, że cały zbiornik zużywany był w ciągu jednego dnia.

 
Komentarze (69)
1. Dodane przez On., w dniu - 03-12-2021 10:49
5000 za wyrko. Cały szpital zróbcie covidowy. Kasa, kasa, kasa. Inni pacjenci są nieważni. Niech nam żyje pandemia
2. Dodane przez Tak się zastanawiam, w dniu - 03-12-2021 10:50
Co robiono w przeszłości, gdy cały zbiornik zużyto w ciągu jednego dnia, a pacjenci wymagali podłączenia do tlenu medycznego? Była zachowana ciągłość dostępu do tego tlenu?
3. Dodane przez colo1, w dniu - 03-12-2021 11:34
do 1,2 - napisali wysokich lotów eksperci.
4. Dodane przez Zenon, w dniu - 03-12-2021 11:49
Wszyscy tak narzekają na sluzbe zdrowia a sami sobie jesteśmy winni. Przez nie szczepienie sie, nie noszenie maseczek i brak zachowaniu odstępów.
5. Dodane przez do kom. 3, w dniu - 03-12-2021 11:57
Za to Twój komentarz jest wyjątkowo wartościowy... W kom. 2 zostało pojawiło się grzeczne pytanie, zadane z czystej ciekawości. I tak bardzo kłuje Cię w oczy, że dostrzegasz w nim gdzieś coś złego? Przecież nawet teraz Pan Dyrektor powiedział, że "przełączenie POWINNO odbyć się na bieżąco". A więc nie jest to jeszcze pewność. Dlatego naturalną wydaje chyba ciekawość jako było wcześniej, nieprawdaż?
6. Dodane przez Do 1i2, w dniu - 03-12-2021 12:04
Komentarze osób po podstawówce żal czytać.
7. Dodane przez do kom. 5, w dniu - 03-12-2021 12:12
Cieszę się napisałaś/eś. Bo Twój komentarz, zapewne osoby przynajmniej z wyższym wykształceniem, będzie przez wszystkich czytany z czystą przyjemnością ;)
8. Dodane przez do zenka z 4, w dniu - 03-12-2021 12:26
"Wszyscy tak narzekają na sluzbe zdrowia a sami sobie jesteśmy winni. Przez nie szczepienie sie, nie noszenie maseczek i brak zachowaniu odstępów." 
Odpowiedź: Powiedz to mieszkańcom Izraela, Hiszpani, Włoch, Anglii, Irlandii, Portugalii i wielu innych Państw co przyjęło specyfik w ilości ponad 80% ludu i zachorowań mają więcej niż z przed szczepień.
9. Dodane przez Do kom 4, w dniu - 03-12-2021 12:32
Drogi Zenonie zejdź na ziemię!
10. Dodane przez do 4, w dniu - 03-12-2021 12:33
Człowieku co ty piszesz ?  
Przez to ze sie nie szczepimy nie nosimy masek ? To wszystko jest jedną wielką hucpą. Jeśli w to wierzysz po prostu postradałeś zmysły postrzegania realnego świata. Zobaczycie co się będzie dziać za miesiąc dwa , może wtedy podejdziesz do tego tematu inaczej. Coś ma się wydarzyć i jestem ciekaw jak wam się to będzie tłumaczyć.
11. Dodane przez dziwne, w dniu - 03-12-2021 12:39
Dlaczego zaszczepieni tak bardzo starają się obrażać ludzi, którzy są podejrzliwi co do preparatów. Naprawdę uważają Państwo że jeśli Wy zdecydowaliście o wpuszczeniu w swoje ciało specyfiku warunkowo dopuszczonego w fazie testu, to każdy musi inny go przyjąć? Nikt na siłę wam go nie wstrzyknął. Sami podpisaliście umowę że bierzecie na siebie pełną odpowiedzialność. To jest nasze ciało i powinniśmy sami o nim decydować i nie negować drugiej osoby która wyraziła zgodę lub też nie. Tym bardziej że wiele niejasności wynika z firm produkujących te preparaty oraz ludzi i korporacji które je promują. Szanujcie decyzję innych
reklama
12. Dodane przez Do 10, w dniu - 03-12-2021 12:45
Również się obawiam czegoś większego. Wirus to szkolenie ludzi do sytuacji jaka może mieć miejsce już niedługo. Obyśmy się mylili.
13. Dodane przez szczepiony, w dniu - 03-12-2021 12:56
do kom 9 i 10 czy dane i przykłady z innych krajów nie docierają do waszych wysublimowanych umysłów  
500 zgonów dziennie !!  
a Kopernik była kobietą
14. Dodane przez Unia Europejska, w dniu - 03-12-2021 13:05
ogłosiła indeks zakazanych zwrotów i tak na czarnej liście są między innymi : Święta Bożego Narodzenia imiona Maryja, Józef, Jan i inne kojarzone z ewangelią do tego nie wolno mówić homoseksualista bo jest to podobno obraźliwe itp. itd. Teraz powiedźcie mi kochani czy ktoś kto publicznie neguje fakt Bożego Narodzenia i zakazuje choinki oraz używania pewnych imion jest człowiekiem normalnym ? Nie zastanawia was, że te same osoby, które wymyślają te bzdury namawiają nas do szczepień ? Co się w takim razie za tymi szczepieniami kryje, że im tak zależy na tym byśmy się szczepili ? Czy ktoś kto neguje Boże Narodzenie jest jednocześnie tak dobry i dba o ludzi i dlatego chce by się szczepili ????
15. Dodane przez Egon, w dniu - 03-12-2021 13:06
10 - co o tym sądzi Twój lekarz? Zmienia leki?
16. Dodane przez J32awr, w dniu - 03-12-2021 13:15
To nie jest wirus, to jest bakteria. Do sprawdzenia na stornach rządowych Singapuru, gdzie po raz pierwszy przeprowadzono... sekcje zwłok zmarłego na kowit. Wszędzie do tej pory było to zakazane a oni zrobili sekcję. I okazało się, że to nie wirus. Ale kto z was w to uwierzy?! A to zasadnicza różnica...
17. Dodane przez Jarek, w dniu - 03-12-2021 13:59
Leszczyński "szpital" od zawsze był ograniczony w swoich działaniach (z małymi wyjątkami) . Więc teraz co zostanie ograniczone z powodu covid?? Co jeszcze można ograniczyć? Chba samo przychodzenie na dyżury
18. Dodane przez zielony, w dniu - 03-12-2021 14:05
Też słyszałem, że atakuje wirus, ale wykańcza bakteria na drogach oddechowych i niby jakiś śluz na płucach....
19. Dodane przez do 18, w dniu - 03-12-2021 14:15
Wystarczy przeczytać jakie są etapy choroby i nie będziesz zdziwiony. Ale łatwiej dla większości rzucać kamieniami w naukę...
20. Dodane przez do kom. 16, w dniu - 03-12-2021 14:18
Nie wiedziałem o tym. Poczytałem przed chwilą jak to wygląda w Niemczech? Okazuje się, że faktycznie oficjalnie zalecano tam unikanie sekcji zwłok. Ale Klaus Pueschel, dyrektor Instytutu Medycyny Sądowej z Hamburga już od 22 marca do 11 kwietnia 2020 r. przeprowadził sekcje zwłok 65 osób zmarłych na koronawirusa. 46 z nich chorowało wcześniej na płuca, 28 miało za sobą choroby innych organów wewnętrznych, 10 cierpiało na cukrzycę albo otyłość, 10 miało raka, a 16 demencję. Niektórzy zmarli wykazywali objawy więcej niż jednej z tych chorób. Wszystkie potwierdziły, że żadna ze zmarłych osób nie chorowała tylko na COVID-19, za to wszystkie miały stare problemy z układem krążenia, podwyższonym ciśnieniem, miażdżycą, cukrzycą, rakiem, chorobami płuc albo nerek, względnie z marskością wątroby. Mimo to, jak podkreśla Pueschel, koronawirusa należy traktować poważnie, chociaż szeroko rozpowszechnione obawy przed nim uważa za przesadzone.
21. Dodane przez Xxx, w dniu - 03-12-2021 14:43
Ortopedię rzucili do chirurgii czyli kolejnego zapchanego oddziału a okulistyka na siódmym piętrze gdzie ma oddział przystosowany na covid została. 
Przecież na okulistyce jest pusto i zostawili. 
Nikt nie myśli
22. Dodane przez Do 16 Benedykt XVII, w dniu - 03-12-2021 14:46
Ok, w domu możesz komuś kit wciskać, że pierwszą sekcję zwłok zrobiono w Singapurze i że było to zakazane.  
Więc teraz drodzy czytający uświadamiam Was, jak kłamią tacy ludzie: 
 
1. Sekcje są wykonywane choćby w Polsce, w bliskiej odległości od siedziby portalu. Od początku pandemii. Jest to obraźliwy fakenews, zdementowany przez portal ślędzący fakenewsy. Oto fragment: "Prof. dr hab. Andrzej Marszałek, prezes Polskiego Towarzystwa Patologów, potwierdził w korespondencji z portalem (...), że sekcje zwłok u osób zmarłych na COVID-19 są w Polsce wykonywane" Jeśli ktos nie wierzy, proszę się zgłosić, pokażę osobiście. 
2. Dla każdego fachowca jest oczywistym, że w chorobach wirusowych najbardziej boimy się nadkażeń bakteryjnych. Czy w grypie, rsv, także w covid boimy się tego. Tylko dla laika może być sensacją to, co w medycynie wiadome jest od dziesiątek lat. Dlaczego? bo nie zna się na tym i wymyśla jakieś historie, żeby udowodnić swoje dziwne tezy.
23. Dodane przez vv, w dniu - 03-12-2021 14:48
tak to prawda do 18 jestes jak piszedsz zielony i nie masz zielonego pojecia w jakich meczarniach umiera czlowiek na cowit opamietaj sie
24. Dodane przez do kom. 14, w dniu - 03-12-2021 14:49
Komisja Europejska, w przewodniku komunikacji inkluzywnej, publikując listę słów i zwrotów, których nie powinno się używać, zaleca także nie używanie zwrotów pani i pan. Zalecana forma to "Mx" zamiast Ms, Mrs czy Mr, bo ma być wygodniejsza i neutralna pod względem płci.
25. Dodane przez x, w dniu - 03-12-2021 14:55
do 10 albo chcesz chodzic po ziemi albo chcesz w niej lezec i byc nia przykryty i nie pierdziel glupot innym
26. Dodane przez do kom. 11, w dniu - 03-12-2021 14:55
Bo w mediach pojawia się taki przekaz, że to wszystko wina niezaszczepionych, a niektórzy bezmyślnie w to wierzą. Zresztą tak się dzieje nie tylko w Polsce. Mnóstwo zaszczepionych jest hospitalizowanych, a nawet umiera, ale winny zawsze musi być ktoś inny niż zleceniodawca. Niczym cygan, którego powiesili, choć zawinił kowal.
27. Dodane przez ss, w dniu - 03-12-2021 15:06
Przykre jest to , że ludzie się kłócą o absurdalne pomysły polityków. Stan jaki jest w chwili obecnej to zasługa tylko i wyłącznie polityków. Potęgowanie i wywoływanie strachu o śmierci powoduje nieproporcjonalny przyrost paniki psychozy i opetaniaco skutkuje natychmiastowym spadkiem odporności. Dziwne, że w przypadku zachorowania na raka lekarze tylko mówią o spokoju i najważniejsze jest psychika. 90% leczenia to psychika. Więc skończcie straszyć to i zachorowalność spadnie !!!!!!!!!!!!!!!!! STOP STRASZENIA !! STOP WOJNIE PSYCHOLOGICZNEJ
28. Dodane przez INFO, w dniu - 03-12-2021 15:11
elka po co piszecie to?? żeby ludzie dostali wylewów z nerwów a nie ma kto im pomóc potem??? z tych jaj wiadomo, trzeba sie smiac, ale niektorzy maja slabe nerwy i nie wytrzymuja jak widza o tym cyrku artykulki.
29. Dodane przez RT, w dniu - 03-12-2021 15:27
Cześć lekarzy i środowisko upadła na samo dno, potem spada się do ósmego kręgu wg. Dantego. 
 
Można normalnie żyć trzeba tylko nie oglądać wiadomości blokując w EPG telewizorze ich wszystkie emisje, żeby przełączył się na platforme OTT. 
 
PYTANIE do wszystkich. Dlaczego lekarze i Naczelną Izba Lekarska nie protestują i pozywają media za nazywanie ich medykami? Medyk nie jest lekarzemmedycyny. Nazywanie ich medykami podważa zaufanie do posiadanej wiedzy i umiejętności! Dziwne, że tak pozwalają się nazywać! A może ma tak być?
30. Dodane przez Pik, w dniu - 03-12-2021 15:42
Opamietajcie się i dyskutujcie o czymś na czym się znacie,.Sami specjaliści !!!.od siedmiu boleści.
31. Dodane przez ww, w dniu - 03-12-2021 16:15
do 27 gdy polska rzadzili normalni ludzie nie bylo tych problemow co teraz ale wszystko sie zmienilo po katastrofie smolenskiej i tyle maly czlowiek opanowal narod do tego stopnia ze niejeden jest oglupialy i zgadza sie na wszystko za pare marnych groszy MONCIWODA
32. Dodane przez ludzie, w dniu - 03-12-2021 16:34
do30 - Zrozumcie ludzie, że każdego z Was można kupić, bez względu na to jaki macie tytuł przed nazwiskiem. Gdyby mi zaproponowano wywiad do TV za pokaźną sumkę to jak myślicie zgodziłbym się? Czy ktoś dysponuje kwotami jakie poszły na kampanie marketingową? Są to sumy nie do ogarnięcia dla zwykłego śmiertelnika! I wy dyskutujecie, że ktoś kto ma stopień naukowy wyższy od mojego ma nakazywać mi co mam robić ze swoim ciałem bo się na tym zna? Dajcie spokój.. Światem od zawsze rządziły pieniądze i rządzą po dziś dzień.
33. Dodane przez Tom, w dniu - 03-12-2021 17:35
Miesiac temu byłem w Lesznie na pogrzebie 36 latka ktory zmarł na Covid on też sie nie zaszczepił. Ale oczywiście wiecie lepiej. Ale jak wy antyszczepionkoców będziecie mieć Covid to chociaż trzymajcie sie dalej swoich poglądów i nie zajmujcie miejsc w szpitalu.
34. Dodane przez klm, w dniu - 03-12-2021 18:15
Moja wolnośc kończy się tam, gdzie zaczyna się Twoja. 
Żyjemy w społeczeństwie, dlatego konieczne są zachowania społeczne. 
Koronawirus nie rozmnaża się i nie mutuje w powietrzu (on tylko przenosi się drogą kropelkową w powietrzu). 
On rozmnaża się i zmienia swoje właściwości w nosicielu, 
tzn. w człowieku. 
Badania naukowe oraz doświadczenia kliniczne państw liderujących  
w walce z COVID-19 jednoznacznie pokazują, że u osób w pełni zaszczepionych w większości przypadków, zaraza rozwija się wyłącznie  
w nosogardzieli i po kilku dniach ginie (czyli osoby w pełni zaszczenione infekują krótko).  
Zupełnie inaczej wygląda to u osób niezaszczepionych. 
Ergo - chyba jasne jest kto jest winny rozprzeszczenianiu się zarazy i jej kolejnych coraz groźniejszych mutacji. 
Pozdrawiam Wszystkich ( jednych i drugich). 
:)
35. Dodane przez Do kom. 13, w dniu - 03-12-2021 18:32
Dziennie w Polsce średnio umiera 1200 osób. Udowodnij, że te 500 to na covid!
36. Dodane przez do kom. 31, w dniu - 03-12-2021 18:32
Stawiam dolary przeciwko orzechom, że ci, którzy rządzili w Polsce wcześniej podejmowaliby podobne decyzje jak obecna władza. Już od dłuższego czas odnoszę wrażenie, że każdy rząd niewiele zmienia na lepsze, jedynie pokazując się wizerunkowo z lepszej strony niż inni dla swojej grupy wyborców. To wygląda jak wyścig do koryta, które jest już napełnione i sterowane odgórnie. Różnice przy poszczególnych rządach są, ale bardziej ideologiczne, dot. spraw mniej istotnych. I czy na pewno aż tak bardzo zasadnicze, aby coś miały ludziom poprawić?
reklama
37. Dodane przez do kom. 33, w dniu - 03-12-2021 18:35
Nawet jestem gotów w to uwierzyć. Ale cóż z tego? Zaszczepieni również umierają. I nie ma sensu się licytować, bo to niewiele zmienia.
38. Dodane przez do kom. 33, w dniu - 03-12-2021 18:49
Dlaczego zamiast skupić się na szukaniu środka na leczenie ludzi skupiono się na ich szczepieniu? Pierwsza dawka nic nie zdziałała, druga pokazuje również, ze nic nie warta, a więc trzecia w ruch. Na tym zapewne się nie skończy, bo będą kolejne! Jest wiele starych leków, które są skuteczne, dlaczego zabroniono ich stosowania? Są przebadane, stosowane od lat, nikt z powodu ich stosowania nie zmarł! Dlaczego akurat szczepionki bez badań klinicznych? To zaszczepieni dziś biorą udział w badaniach klinicznych, za które nikt nie poniesie żadnej odpowiedzialności.
39. Dodane przez Do anty, w dniu - 03-12-2021 19:11
Teraz pretensje??? A czy nie jesteście sami winni omijając zasady w czasie pandemii. Przecież macie co chcieliście "wolność wyboru"
40. Dodane przez Re, w dniu - 03-12-2021 19:22
Prosze aby ludzie nie szaczepieni byli leczeni w lesie mamy tego dosyć czy ludziom obiło nie mam innego lekarstwa.
41. Dodane przez do kom. 34, w dniu - 03-12-2021 19:27
Chyba jasne? Ze wskazaniem na CHYBA.  
W Irlandii na 535 zgonów do końca października, 41,5% czyli 222 zgony były wśród niezaszczepionych, a 313 czyli 58,5 % to osoby zaszczepione. To oficjalne dane rządu Irlandii (Department of Health). Może i osoby w pełni zaszczenione infekują krótko, ale jak widać, po tym krótkim okresie zdarza im się również umierać.
42. Dodane przez dd, w dniu - 03-12-2021 19:43
a gdzie jest pan szumowski specjalista od cowida
43. Dodane przez do kom. 40, w dniu - 03-12-2021 19:52
A jednak niektórzy zaszczepieni powinni najpierw trafić na okulistykę. Albo na oddział, na którym leczy się pomroczność jasną. Nie widzą bowiem tego, że zaszczepienie nie jest żadną gwarancją zdrowia, a nawet może być groźniejsze od niezaszczepienia, co pokazują niektóre europejskie statystyki. Np. w Belgii, gdzie że aż 70 proc. pacjentów z Covid-19 we flamandzkich szpitalach jest w pełni zaszczepionych.
44. Dodane przez Do 38 Benedykt XVII, w dniu - 03-12-2021 19:52
Dlatego, że na choroby wirusowe nie ma w zasadzie leków i od dziesiątek lat nikt nic nie wymyślił a szczepionki są znane od XVIII wieku i dzięki nim uratowano wiele istnień. Poza tym leki nie zahamuja rozprzestrzeniania się choroby ( jak np. acyklowir który nie hamuje rozprzestrzeniania opryszczki) a w pandemii chodzi o to, żeby przerwać łańcuch zakażeń. Proste, prawda? Ale niektórzy gmatwają żeby udowodnić swe szalone tezy
45. Dodane przez Solidarnosc Niezlomna Matura 65 Ziemianin PGR i OHZ, w dniu - 03-12-2021 20:39
W tej covidowej sytuacji rezygnuje z skierowania do szpitala pomimo bolu 24 h Czekajac 12 lat na operacje endoprotezy Czuwaj!
46. Dodane przez !!! wszystko robią pod pretekstem Omikronu !!!, w dniu - 03-12-2021 21:01
Jeszcze tydzień temu w czwartek A. Niedziele mówił, że /restrykcje są mało skutecznym środkiem ograniczenia pandemi/. 
Po pojawieniu się nowej mutacji z dziecinną łatwością zmienia narrację i stwierdza, że jednak działają i zapowiedział wprowadzenie nowych pakietów obostrzeń.  
Obecnie mamy ponad 700 tysięcy ludzi na kwarantannie to jest pełzający lockdown gospodarki, jest jej obciążeniem z fatalnymi skutkami dla nas wszystkich. W połączeniu z wysoką inflacją i wielką stagflacją stanie się naszym końcem, upadkiem gospodarki potem wszystko się zawali. W tym nowym świecie będzie już tylko śmierć! 
Także, doktorki i inni tuczący się covidowym pieniądzem, pożeracie własny ogon. Tak będziecie musieli je oddać z kretesem i odpokutować, to będzie zależało od eSeLów!  
 
Prognozowana frekwencja kolejnych dawek szczepień: 
III dawką zaszczepi się połowa z II dawki, 
IV dawką zaszczepi się połowa z III dawki, 
V dawką zaszczepi się połowa z IV dawki, 
VI dawką zaszczepi się połowa z V dawki, itd. 
 
Potem wszyscy przestaną się bać pandemi!
47. Dodane przez do kom. 44, w dniu - 03-12-2021 21:33
Czy szczepionki przerwały łańcuch zakażeń? Przecież od początku szczepień eksperci powtarzają, że szczepionka nie chroni przed zakażeniem ani przed zarażaniem innych. 
 
Wielka Brytania i Izrael jako jedne z pierwszych zaszczepiły większość swoich mieszkańców, ogłaszając koniec pandemii. Po kilku miesiącach oba kraje notują rekordowo wysoką liczbę zakażeń SARS-CoV-2, a także hospitalizacji.  
 
W Wielkiej Brytanii, gdzie 80 proc. osób otrzymało dwie dawki szczepionki, a 90 proc. - jedną, obecnie notuje się ponad 4 razy więcej zakażeń, ponad 4 razy więcej hospitalizacji i ponad 3 razy więcej zgonów, niż rok temu o tej samej porze. Przodujący w szczepieniach Izrael także notuje silne wzrosty.
48. Dodane przez do kom. 46, w dniu - 03-12-2021 21:35
Ja już zupełnie nie ufam ich słowom, bo wielokrotnie przeczyli sami sobie. Wystarczy przejrzeć wypowiedzi ministrów i ekspertów Rady Medycznej przy Premierze, a znajdzie się tyle sprzeczności, że na niezły skecz kabaretowy wystarczy.
49. Dodane przez do antyszczepionkowców, w dniu - 03-12-2021 21:49
To co wy proponujecie? Bo nie szczepienie nie jest pozytywnym wyjściem. Więc co?
50. Dodane przez Gość, w dniu - 03-12-2021 21:55
Wy tu się kłócicie, i kłócicie, a Ci co przeżyją tę pandemię będą niewolnikami. Bo stanowiska nadzorców są już dawno zajęte. Kłóćcie się dalej, noście nic nie dające maseczki, szczepcie się, dezynfekujcie....a oni spokojnie nam budują Nowy Świat.
51. Dodane przez do kom. 41, w dniu - 03-12-2021 22:20
Do kom. 41. 
Antyszczepionkowcy uwielbiaja półprawdy. 
Prawdą jest, że w Irlandii oficjalne dane są dostarczane przez Health Protection Surveillance Centre (HPSC) oraz the Health Service Executive (HSE).  
Ale prawdą jest, że według raportu Health Protection Surveillance Centre od 1 kwietnia do 20 listopada w Irlandii z powodu COVID-19 zmarło 680 osób. 
Czyli przez prawie 8 miesięcy w Irlandii zmarło tylko nieco więcej ludzi  
niż w Polsce w jeden dzień !!!!! 
Z drugiej strony, Irlandia liczy niewiele ponad 5 mln mieszkańców. 
Jednak poziom zaszczepienia jest nieporównywalnie wyższy niż w Polsce  
(ponad 71% z dwoma dawkami). 
Prawdą jest też, że wiek ofiar śmiertelnych w grupie w pełni zaszczepionych osób to 35-100 lat, z medianą wynoszącą 81 lat,  
a 238 z nich (67,6 proc.) miały choroby współistniejące. 
Powtarzam, z mediana wynoszącą 81 lat. 
A mediana oznacza największą grupę w populacji. 
Czyli zmarli w tym okresie w Irlandii, to osoby głównie w wieku ponad 80 lat i do tego bardzo zchorowane. 
Bardzo więc proszę o pisanie pełnej prawdy, a nie rozsiewanie półprawd. 
Pozdrawiam. 
:)
52. Dodane przez do kom. 51, w dniu - 03-12-2021 22:45
Jeżeli chce Pan/i zarzucać komuś półprawdy, to proszę skierować swoje uwagi do irlandzkiego ministerstwa zdrowia. Ja tylko przetłumaczyłem to, co widnieje na ich stronie. A na dowód tego załączam oryginalny zrzut ekranu z ich strony.
53. Dodane przez scorp, w dniu - 03-12-2021 22:54
W Czechach wyliczono, ze leczenie 1 pacjenta chorego na Covid, ale niezaszczepionego kosztuje okolo 15 razy wiecej, niz chorego zaszczepionego!
54. Dodane przez do kom. 51, w dniu - 03-12-2021 23:00
Nawet jeśli ktoś z komentujących tutaj nie przedstawi pełnej analizy przedstawianych danych, to jeszcze pół biedy. Gorzej jeśli rządzący lub osoby przedstawiane jako eksperci medyczni, okłamują ludzi w żywe oczy.
55. Dodane przez do kom. 53, w dniu - 03-12-2021 23:32
Ciekawe. A z czego to wynika? Lekarz ma większą stawkę za niezaszczepionego? Tlenu dostaje więcej taka osoba, czy może posiłki są bardziej kaloryczne?
56. Dodane przez Nielsa, w dniu - 04-12-2021 09:08
Oglądalność wszystkich stacji informacyjnych i wiadomości poieciała mocno w dół. W listopadowym badaniu, rok do roku, spadła o ponad 20 procent. Powodem jest przesycenie straszeniem pandemią w zderzeniu do realnego życia daleko rozmijające się. Widzowie to widzą dlatego odcinają się od telewizyjnej psychozyy poprzez nie oglądanie wiadomości. Ciekawe czy utrata przychodów zmieni zacietrzewienie z jakim przedstawiają mało realny obraz pandemi? Rządowe pieniądze nie zrekompensują strat. Wielcy oszuści nie oszczedają nawet swoich małych oszustów popleczników.
57. Dodane przez Miks, w dniu - 04-12-2021 09:51
Wydaje mi się ze ludzie którzy są tzw antyszczepy to tacy po gimnazjum niezbyt wykształceni a jak już to po leszczynskich szkołach które dzus kończy każdy. Niezbyt inteligentni i sieją ferment a wiedzę czerpią z tik tok od pseudo fachowców
58. Dodane przez do kom. 57, w dniu - 04-12-2021 10:30
Tak właśnie niektórzy próbują przedstawiać ludzi, którzy zachowują krytycyzm i samodzielne myślenie. To ludzie, którzy być może i czasami błądzą wśród wielkiego szumu informacyjnego, ale nadal nie poddają się jedynie słusznej narracji propagandowej. Aby zmniejszyć wartość ich wypowiedzi i przemyśleń, nazywa się ich foliarzami, wyśmiewa od niewykształconych płaskoziemców i antyszczepów. Zupełnie jak w 1945 roku, gdy żołnierzy AK nazywano zaplutymi karłami reakcji. Czasy się zmieniły, ale metody stosuje się podobne.
59. Dodane przez sami podłączcie się pod tlen, w dniu - 04-12-2021 11:00
W trzy godziny 20-stu chorych?! Co z pozostałymi godzinami i dniami IV fali? Powini wypadać oknami szpitalnymi. Pacjenci z łapanki wysłani na oddział covidowy, czas na kolejną!
60. Dodane przez cxz, w dniu - 04-12-2021 11:22
W tv pewna miła pani doktor powiedziała, że zgon przed 69 rokiem życia to zgon przedwczesny. Wysoka ta poprzeczka.
61. Dodane przez do 45 CITOL!, w dniu - 04-12-2021 13:14
Do mojej przyszlej MamyPieknej Marysiny,ktolra miala praktyke pedagogiczna kolo Zbaszynia przyjezdzal mlody wiejski lekarz Moll,ktory dokonal pierwszy przeszczep serca w Polsce Czuiwaj!
62. Dodane przez podziękowanie, w dniu - 04-12-2021 13:42
Zawsze mnie cieszy dzielenie się tutaj wiedzą, jak treść kom. 52.
63. Dodane przez do kom. 51, w dniu - 04-12-2021 17:28
Wszedłem przed chwilą na stronę irlandzkiej HPSC i zapoznałem się pobieżnie z raportem, którego nazwę podam po angielsku żeby łatwiej było go odszukać: Vaccination status of laboratory confirmed cases of COVID-19 in those age e12 years, notified in Ireland during the 4th pandemic wave, 27th June 20th November 2021. 
 
Żeby nie pisać elaboratów podam tylko ilości osób hospitalizowanych i zmarłych w ciągu ostatnich miesięcy z podziałem na szczepienia.  
 
W pełni zaszczepieni / Częściowo zaszczepieni / Nie zaszczepieni  
HOSPITALIZACJA 
Lipiec 127 / 51 / 19 
Sierpień 463 / 67 / 340  
Wrzesień 673 / 56 / 373 
Październik 844 / 32 / 273 
 
W pełni zaszczepieni / Częściowo zaszczepieni / Nie zaszczepieni  
ZGONY 
Lipiec 19 / 2 / 8 
Sierpień 90 / 30 / 19 
Wrzesień 151 / 1 / 36 
Październik 121 / 3 /19 
 
Od lipca przybyło tam dużo osób zaszczepionych stąd procentowo te dane układają się nieco inaczej. Ale wracając do sedna sprawy, czyli komentarza nr 34, proszę nie wierzyć polskim przekazom rządowym, że tylko niezaszczepieni chorują, zarażają i umierają, bo jak widać po innych krajach, jest to nieprawda. Szukanie winnych wśród niezaszczepionych może okazać się bardzo złudne i krzywdzące.
64. Dodane przez bb, w dniu - 04-12-2021 18:27
pis ma kontrole nad wszystkim nawet nad internetenm pisze prawde nie ma na to zgody
65. Dodane przez do kom. 52 i 62, w dniu - 04-12-2021 18:58
do kom. 52 i 62. 
Jestem pod wrażeniem . 
Naprawdę ! 
274/535 (51,2%) osób, które zmarły pod dwóch dawkach (lub jednej w zależności od typu) szczepionki za okres 01.04 - 30.10. 
I to jest prawda. 
Ja podaję za Health Protection Surveillance Centre informację rozszerzającą, tzn. jacy pacjenci w zależności od grup wiekowych kryją sie pod tymi liczbami ( czyli, że są to głownie osoby w wieku około 80-ciu lat z chrobami współistniejącymi). 
A za zbyt dosadne stwierdzenia zawarte w moim poprzednim komentarzu wszystkie osoby, które poczuły się urażone, serdecznie przepraszam. 
:)
66. Dodane przez do kom. 65, w dniu - 04-12-2021 19:55
Nie czuję się urażony. To nie leży w mojej naturze :) Także ew. pomyłką liczb 62 i 63 :) Ale chciałbym tylko zwrócić uwagę, że w kom. 41 nie deklarowałem kompleksowego wyjaśnienia sytuacji w Irlandii, łącznie z podaniem struktury demograficznej zgonów, etc. etc. Ja tylko odnosiłem się do wypowiedzi z kom. 34, gdzie zbyt łatwo pojawiło się sugestia wskazująca winnych zakażeń. Irlandia była tylko przykładem, a dane wycinkiem. Nie wiem, czy kiedykolwiek poznamy pełną prawdę, ale osobiście nie jestem zwolennikiem teorii zero-jedynkowych w odniesieniu do poważnych problemów. A już na pewno jestem daleki od pełnego zaufania do przekazu naszych władz. Pozdrawiam
67. Dodane przez do kom.66, w dniu - 05-12-2021 10:42
do kom.66. 
Bardzo dziękuję za ten komentarz. 
Też nie jestem zwolennikiem teorii zero-jedynkowych i to w odniesieniu do wszystkich spraw. Sam nie wiem co mnie napadło, dlatego później nie czułem się komfortowo. Postaram się wyciągnoć z tego jakieś wnioski.  
Na naukę nigdy za późno. 
A z ostatnim zdaniem z Twojego komentarza zgadzam się w 100%. 
Jeszcze raz dziękuję za konstruktywną reprymendę 
i serdecznie pozdrawiam. 
:)
68. Dodane przez do kom. 67, w dniu - 05-12-2021 13:41
Ja również dziękuję za dyskusję i życzę miłej niedzieli :)
69. Dodane przez do kom. 68, w dniu - 05-12-2021 16:50
:)
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj