Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
18
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Apoloniusz,
Bogusław, Bogusława,
Flawiusz
Do końca roku 257 dni.
Start arrow Wschowa arrow Deptak na ul. Bohaterów Westerplatte

Nowa wizja centrum Wschowy

Deptak na ul. Bohaterów Westerplatte

11.01.2022. Radio Elka, Bartłomiej Klupś

(fot. ARCHAID Pracownia Architektoniczna Jacek Szewczyk)
Ten projekt ma zmienić oblicze centrum Wschowy. Rozstrzygnięty został konkurs na opracowanie koncepcji przebudowy ciągu ulic Wolsztyńskiej, Niepodległości, Księdza Kostki, Okrężnej i Bohaterów Westerplatte. Według założeń ostatnia z ulic ma stać się deptakiem. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Na przebudowę głównego ciągu komunikacyjnego w mieście gmina starała się pozyskać pieniądze z Polskiego Ładu. Zadanie szacowane na 30 milionów złotych nie znalazło się jednak na liście dofinansowanych inwestycji. Jeszcze w ubiegłym roku gmina przejęła kilka dróg powiatowych biegnących przez centrum
Wschowy, w tym m.in. ul. Bohaterów Westerplatte z przeznaczeniem na budowę deptaka. Mowa o blisko 100-metrowym odcinku, z którego wyłączony będzie ruch samochodowy.

W przyszłym tygodniu mają rozpocząć się negocjacje z autorem zwycięskiej pracy konkursowej w celu podpisania umowy na wykonanie dokumentacji technicznych.

- W tegorocznym budżecie zabezpieczono środki na wykonanie dokumentacji ul. Bohaterów Westerplatte. Mowa o 200 tysiącach złotych. Kolejne pieniądze zapisane są w Wieloletniej Prognozie Finansowej. Posiadając już tę i następne dokumentacje techniczne, gmina będzie się ubiegać o dofinansowania na realizacje prac na wspomnianych ulicach. To nie jest projekt na rok czy dwa. To duży projekt dla naszej gminy, który wydaje się konieczny i który mocno wpłynie na postrzeganie Wschowy przez mieszkańców oraz osób odwiedzających nasze miasto - mówi Aleksander Ziemek ze wschowskiego magistratu.

Przede wszystkim ma być więcej zieleni i przestrzeni do spotkań w centrum miasta. Zgodnie z założeniem kompleksowo przebudowana ma być też podziemna infrastruktura, która obecnie jest w opłakanym stanie, zwłaszcza na ul. Niepodległości i ks. Kostki.

 
Komentarze (80)
1. Dodane przez Brawo, w dniu - 11-01-2022 14:20
To są projekty, które trzeba realizować i wspierać. Wschowa musi się zmieniać i być nowoczesnym miastem.
2. Dodane przez Janek Pradera, w dniu - 11-01-2022 14:38
Popieram całym sercem deptak na Westerplatte.
3. Dodane przez niepracujący w ratuszu, w dniu - 11-01-2022 15:27
Witamy pracowników UMiGu którzy jako pierwsi pospieszyli komentować wizję podboju świata przez burmistrza Antkowiaka. 
Ilu was jest z Leszna?
4. Dodane przez obserwator, w dniu - 11-01-2022 15:35
Głupi pomysł z głupiej kampanii który realizowany jest tylko dlatego że w obecnej kadencji nie dzieje (i nie stanie się) nic co można by odnotować jako większy sukces niż wygrana w jakimś internetowym konkursiku. 
Szkoda że nawet ci co na Antkowiaka głosowali juz nawet tego deptaku nie chcą. No ale brnijmy dalej w ślepą uliczkę. Topmy pieniądze na projekty których nigdy nie zrealizujemy. Najważniejszy jest PR. Bo to chyba oczywiste że skoro ktoś obwieszcza że deptak jest w projekcie to będzie się szykował na kolejne wybory. 
Głosujcie znowu na Antkowiaka mieszkańcy! Nie pozwólcie żeby znowu zarabiał w okolicach minimum krajowej pensji, broń boże! To się nie godzi! A ten jego #zespół, tacy super fachowcy, jeszcze ich Warszawa podkupi. Oni są ostatnią nadzieją dla miasta. Jeśli tacy Fachowcy przez duże F nie dźwigną tego miasta , to już nie ma dla Wschowy nadziei.
5. Dodane przez dodane do wyimaginowanych pomysłów Dzb...!!!,, w dniu - 11-01-2022 15:50
Ludzie, czy wasz pogięło ?, czy ten projekt - wizualizacja odpowiada szerokości Waszej ulicy - om ???. To prawie tak jak ten Plan pisu "Nasz Ład" !. Te projekty zalatują dużą dozą wyimaginowanych pomysłów wziętych z Kosmosu> Wschowa, która od 30 lat wygląda jak Skansen XXI Wieku z tymi odrapanymi ulicami, jak np. Ks. Kostki, ruinami w centrum Wschowy + dwa nowe WC, to jedna kpina i rozpacz !. Wy się zabierzcie za porządki w posesjach, za odnowę dachów i elewacji, a nie planowanie czegoś co was przerasta na kolejne Wsze 30 lat ( w ruinie Polskiego ładu) !!!
6. Dodane przez Do obserwator, w dniu - 11-01-2022 15:56
Ja głosowałem na Antkowiaka i chce tego deptaku. Uważam że miasto musi się rozwijać, szkoda tylko że totalna opozycja widząc że zrobiono porządek w urzędzie boi się i dostają piany na usta że realizowane będą kolejne ważne projekty. Oby tak dalej!
7. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 11-01-2022 16:08
Na projekcie wygląda to ładnie. I te jasne, piękne kamieniczki. Życzę Wschowie by taki był efekt końcowy.
8. Dodane przez Do 4, w dniu - 11-01-2022 16:18
A ty radna to nawet w internetowym konkursiku nic nie możesz wygrać i żałość wielka cię zżera ..Jeszcze wątroba ci nie pękła od nadmiaru żółci z zazdrości. Przestań już w końcu ludziom w głowach mieszać .Dość mamy tego twojego pieniactwa ,hipokryzji kłamstw .Organizowania protestów ci się zachciało .Co dobrego dla miasta zrobiłaś .
9. Dodane przez Leśny władek, w dniu - 11-01-2022 16:38
Kretyński pomysł,
10. Dodane przez X, w dniu - 11-01-2022 16:49
Z większości komentarzy wynika , że nadzieją dla Wschowy jest radna O.K. Głosujmy na radną w przyszłych wyborach . Zapewni ona na pewno Wschowie bum gospodarczy . Na nowo przedsiębiorcy zaczną kierować swoje zainteresowanie i pieniądze na zakup budynków do remontu pod swoje inwestycyjne plany . Znikną problemy : mleczarni , kina Hel , walących się kamieniczek , Białego Domku , ponieważ tylko radna potrafi znaleźć antidotum na te problemy jako społeczny opiekun zabytków wschowskich .(teraz nie wyjawia swojej tajemnicy, a nóż burmistrz zechciałby wykorzystać jej złotą wiedzę)To zaszczytne miano " opiekuna zabytków " radna otrzymała w dowód uznania za uratowanie dziedzictwa kulturowego - słynnego na cały kraj i zachodnią granicę- kina Hel. Zatem za panowania O.K. będzie żyło się lepiej ,powróci sielanka , dobrobyt , tańce , koncerty nad stawami do białego rana . Ludzie otrzymają wypłaty trzykrotnie większe niż obecnie beż konieczności świadczenia pracy. Będzie jak zawsze beztrosko ale swojsko i wschowsko .
11. Dodane przez Do 9, w dniu - 11-01-2022 17:07
W Sławie jest deptak , w Głogowie jest deptak, w Nowej Soli jest deptak , wLesznie jest deptak, w Zielonej Górze jest deptak , w Bytomiu Odrzańskim jest deptak , w Górze jest deptak . We Wschowie natomiast jest , jak wynika z twojego i Tobie podobnych kretyńskie komentowanie .
12. Dodane przez popieram, w dniu - 11-01-2022 17:12
KRETYŃSKI pomysł, nie wnoszący nic pożytecznego, to tylko wyrzucenie w błoto naszych podatków
13. Dodane przez Ja, w dniu - 11-01-2022 17:22
Ale betonoza, te kilka drzew to trochę za mało
14. Dodane przez R, w dniu - 11-01-2022 17:31
P.radna skoro pełni Pani funkcję społecznego opiekuna zabytków zwracamy się z prośbą aby wystąpiła pani z wnioskiem do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków o zakaz wjazdu oraz parkowania pojazdów napędzanych paliwami ciekłymi na teren starego miasta . Znając Pani dbałość o zabytki wolimy zrobić to poprzez Panią. Taki zakaz przyczyni się na zmniejszenie erozji murów starej zabudowy miasta , zewzględu na zadymienie . Takie zakazy wdrażają już inne miasta. Nasza Wschowa , jako Miasto Królewskie jeszcze takim zakazem nie jest objęta. Dziwi nas taka sytuacja, ponieważ nie każde miasto posiada w swoich zasobach kadrowych osoby ztaką zaszczytną funkcją społecznego opiekuna zabytków . Pani wniosek do WKZ przyczyni się ewidentnie do również niewątpliwie Pani pomysłu na wybudowanie deptaka na ulicy Westerplatte. Bez względu na to czy zechce Pani poczynić kroki w kierunku zamknięcia ruchu na ulicach starego miasta , my nie spoczniemy , aby na wzór zabytkowych miast Polski,również we Wschowie pojazdy spalinowe nie niszczyły dobra kulturowego.
reklama
15. Dodane przez Do 6, w dniu - 11-01-2022 17:54
A na czym polega rozwój w kontekście deptaku.
16. Dodane przez zibi, w dniu - 11-01-2022 17:58
A u nas po staremu jeden burmistrz domurował, mury obronne, inny wymienił granit na nowszy, następny chce po sobie zostawić deptak. A miasto jak umierało tak będzie umierać. Ten deptak to poroniony pomysł nikt nie otworzy żadnej restauracji na tej ulicy chyba, że pijalnię piwa. Ławki będą więc ok.
17. Dodane przez Wschowianin, w dniu - 11-01-2022 18:16
Według mnie lepiej patrzeć na nowy deptak niż na tą ponurą brudną ulice  
Gdy pojawił się pierwszy artykuł na temat deptaku , były setki pozytywnych komentarzy, dziś gdy pojawiła się jakaś szansa wszyscy piszą że nie chcą deptaku .  
Ludzie we Wschowie są z innej planety , nigdy im się nic nie podoba , zawsze jest źle .  
Ja na miejscu burmistrza pakował bym walizki i uciekał jak najdalej od tych ponurych ludzi ze Wschowy  
 
Pani Radna ( ta od kina) to już nie wiem czy chce zrobić pośmiewisko z burmistrza czy z siebie .  
Milion postów na Facebooku jak jest źle itp , a ja się pytam gdzie pomysły tej Pani, widać tylko posty na Facebooku a realnego działania zero , ale wyborcy rozliczą przy urnach.  
 
Jednym głośnym osiągnięciem tej Pani to Kino Hel w centrum miasta które grozi zawaleniem , ale chociaż ludzie z całego świata się zjeżdżają aby popatrzeć na ten piękny budynek .  
 
y
18. Dodane przez Mimi, w dniu - 11-01-2022 18:28
No i kolejny poroniony pomysł, ktoś znajomy zarobi na projekcie i nic więcej się nie wydarzy! A dlaczego? Bo TEN burmistrz nie potrafi skupiać ludzi wokół siebie, budzi skrajne emocje a ten jego " zespół" ...to porażka i wbrew pozorom niewiele jest tam osób, które są "murem" za wodzem.
19. Dodane przez Koko, w dniu - 11-01-2022 18:34
A czy to nie było tak że przed wyborami Pani Radna była jedną z twarzy tego deptaku ?  
A teraz robi z siebie pośmiewisko i organizuje jakieś protesty . Hipokryzja !!!! 
 
 
Do Pani radnej wiem że czyta Pani komentarze , Pani czas już się skończył , większość ma już dosyć Pani hejterskich komentarzy na Facebooku.  
Czekamy na Pani działania , pomysły bo już tyle jest Pani radną a nic o Pani pomysłach nie słychać
20. Dodane przez Walsorim, w dniu - 11-01-2022 18:51
Mam jedno myślę bardzo ważne pytanie odnośnie mieszkańców ul. Nowej, Garbarskiej, Rynku i ulic okalających, ul. Pocztowej od Westerplatte do Poprzecznej itp. W jaki sposób owi mieszkańcy będą mieli dojeżdżać do swoich posesji? Jak pomysłodawca ma zamiar kazać tym ludziom jeździć dookoła całej Wschowy, żeby dojechali do domu to chyba powinien czym prędzej zgłosić się do specjalisty szpitala w Lubiążu. Deptak od Poczty do Rynku albo samym Rynku jeszcze mógłbym zrozumieć ale na ulicy, która jest GŁÓWNYM szlakiem komunikacyjnym łączącym część północną z południową ma zostać zamknięty dla ruchu? Niestety pomysłodawca jest najzwyklej w świecie totalnym ABDERYTĄ.
21. Dodane przez MG, w dniu - 11-01-2022 19:07
Popieram kom.20- deptak przy ul.Rynek czy Plac Zamkowy miałby sens, natomiast wyłączenie ul.Boh.Westerplatte z ruchu to chory pomysł.A czy ten projekt został przedstawiony dla Lubuskiego Konserwatora Zabytków. Wątpie. I wątpie też by zostala wyrażona zgoda na jakąkolwiek inną nawierzchnie niż ta obecna.A zatem znów mrzonki Konrada.
22. Dodane przez Koń trojański, w dniu - 11-01-2022 20:06
I że niby to wszystko tak ładnie jak ja obrazku ma się zmieścić na ul. Westerplatte która wcale nie jest wielce szeroka... Nie chcę być nie miły ale obserwuje to co się dzieje we Wschowie od kilku ładnych lat i nie macie w tej Wschowie szczęścia do burmistrza, co jeden to gorszy
23. Dodane przez Do kom22, w dniu - 11-01-2022 20:38
Ten jest najgorszy: pic, pic i pic.Skoro jednak uruchomienie senior taxi zajęło mu aż 3 lata to deptak powstałby za jakieś...30 lat...
24. Dodane przez Wschowiok, w dniu - 11-01-2022 20:39
Księdza Kostki będzie z kostki. Jamen.
25. Dodane przez F, w dniu - 11-01-2022 21:12
Widok projektu przywrócił nadzieję na to , że Wschowa stopniowo wypięknieje , tyle że radość nie trwała długo, bo znowu zobaczyłem w internecie post nawołujący do bajzlu przez tę samą osobę , która jest odpowiedzialna za ten syf jaki wdychamy we Wschowie w okresie grzewczym . Czy radna zechce na nowo mnie uszczęśliwić i opuści to miasto . Występuje Pani przeciwko Antkowiakowi , a on znacznie mniej ucierpi przez Pani zachowanie niż mieszkańcy. W swojej złości jest Pani tak bardzo skoncentrowana na innych złych rzeczach , że nie widzi Pani spraw oczywistych dopiero po zdarzeniu , po którym widać co Pani nawyrabiała jest Pani w stanie się zorientować w sytuacji. Człowiek to jednak istota myślącą jak również przewidująca . Przerasta Panią Rada Miasta - te malowanki z dziećmi to jednak powinien być szczyt ambicji .
26. Dodane przez Mieszkaniec Westerplatte, w dniu - 11-01-2022 21:46
Proszę powiedzieć jeśli już we Wschowie brakuje miejsc parkingowych to gdzie my staniemy skoro nie mamy jak wjechać na podwórko może pod Ratuszem zrobimy parking dla nas
27. Dodane przez Bronisław Beton Baton, w dniu - 11-01-2022 21:53
Ścieżki rowerowe budujta.
28. Dodane przez Wschowianin, w dniu - 11-01-2022 22:09
Takie protesty z inicjatywy osób ,które są współautorami projektu na ŕówni z Antkowiakiem są chore. Popieram deptak .
29. Dodane przez Wschowianka, w dniu - 11-01-2022 22:15
Pełne poparcie dla dobrych inicjatyw . Złe inicjatywy , które pozostawiają po sobie niesmak i konsekwencje (Kino Hel ) do kosza.
reklama
30. Dodane przez Wyborcy, w dniu - 11-01-2022 22:20
Pani radna oczekujemy od Pani obietnicy wyborczej . Chcemy deptak na ul Westerplatte
31. Dodane przez Do mieszkańca Westerplatte, w dniu - 11-01-2022 22:35
Obok mojego miejsca zamieszkania nie mam miejsca parkingowego jednak z tego powodu nie wylewałem żalu na rządzących. Miałem dwie możliwości , zaparkować 800m dalej lub wynająć garaż 300m dalej . Postanowiłem wynająć garaż . Mieszkający przy ul Westerplatte nie muszą mieć zagwarantowanego parkingu przed kamienicą , ale zawsze można ponegocjować o miejsca parkingowe . Mi się nie udało . Ale pomyj z tego powodu nie wylewam .
32. Dodane przez Ooo, w dniu - 12-01-2022 00:01
A gdzie miejsca parkingowe których i tak za mało we Wschowie
33. Dodane przez Widz, w dniu - 12-01-2022 05:24
Jedynym najlepszym wyjściem z sytuacji jest dymisja Antkowiaka. To co przez trzy lata zrobił dla siebie wystarczy, aby rozpoczął nowe życie z dala od gminy Wschowa.
34. Dodane przez Wschowa, w dniu - 12-01-2022 05:29
To chyba dalsza czesc planu wymierania tego miasta. Juz na rynku zabroniono parkowac i widac jak ta czesc "rozkwita". Teraz kolejne ulice.... Pies z kulawa noga tam nie zajrzy
35. Dodane przez Ha., w dniu - 12-01-2022 07:18
Popieram deptak. Wzorem innych miast to pomysł w dziesiątkę. Pani radna, nie tylko była za tym projektem, ale też dzięki kampanii obecnego burmistrza weszła do rady. Po krótkim czasie odeszła, bo przecież jest w radzie. Namieszała w miejscu pracy i walczy w sądzie, narażając tym samym nas podatników na koszty. Sprzymierza się z zaciekłym dotąd wrogiem, byłym wiceburmistrzem.. Obłuda, hipokryzja i nadmierna chęć zemsty Pani radnej czynią ją ślepą na potrzeby czy choćby zdanie mieszkańców. Ma wokól siebie 5,10 osób? Stała się wręcz chamska w swoich wypowiedziach/wpisach. Czy takich osób chcemy jako przedstawicieli nas samych? Ja nie.
36. Dodane przez Anabi, w dniu - 12-01-2022 07:57
Czy przebudowa ulic wymienionych w projekcie obejmuje wymianę sieci, zwłaszcza sanitarnej i deszczowej? 
Czy opracowano plan zmiany organizacji ruchu w mieście ? 
Jak gmina chce wymusić na właścicielach budynków podjęcia działań np.naprawy elewacji itp.?
37. Dodane przez Teresa, w dniu - 12-01-2022 08:00
A co na to expert i czołowy komentator pani Urszula? Bo jakoś milczy tym razem.
38. Dodane przez Karolina, w dniu - 12-01-2022 09:14
Ten deptak, to tak głupi pomysł, że aż nie mogę uwierzyć, że ktokolwiek chciałby jego realizacji. Zamiast ratować, ożywić ta część miasta, burmistrz postanowił ją ostatecznie pogrzebać
39. Dodane przez Wschowianin, w dniu - 12-01-2022 09:23
Mocno długa ta ulica. Z realem nie ma to nic wspólnego.
40. Dodane przez swój, w dniu - 12-01-2022 09:34
Popieram w pełni komentarz 35, też czekam na wyrok Sądu w sprawie słusznie lub nie słusznie pobierania poborów w czasie L-4.
41. Dodane przez Do34, w dniu - 12-01-2022 10:54
Pisałeś ten komentarz na fleku ? Idź na rynek i upewnij się czy nie wypisujesz idiotyzmów na podobieństwo twojej idolki. Na rynku jest obszerny parking  
A martwica inwestycyjna rynku Wschowskiego jest z winy radnej O.K. ,która wraz z CzasArt na podobieństwo kina Hel blokuje inwestycje .
42. Dodane przez D, w dniu - 12-01-2022 11:12
Zastanawiam się czy od teraz warto chodzić do sklepów usytuowanych w ciągu ulicy Westerplatte. Jeśli właściciele sklepów są w takiej niekompetencji przy doradzaniu klientom podczas zakupów , jak niekompetentną jest ich wizja utraty dochodów z powodu budowy deptaka . Tacy jesteście małostkowi , że za możliwość zaparkowania fury przed sklepem w obskurnym otoczeniu , tylko dla własnej wygody , jesteście gotowi zrezygnować z zdochodów takich klientów jak ja i mi podobnych. Obyście nie pożałowali ?!!! Od dzisiaj moja , mojej rodziny i znajomych wizyta w waszych sklepach będzie dopiero po wybudowaniu deptaka 
Zachęcam podobnie myślących do takich postanowień.
43. Dodane przez Do 42, w dniu - 12-01-2022 11:45
Masz rację co do tego ,by korzystać z usług handlujących przy Westerplatte po powstaniu deptaka.Nie może tak być by garstka upeirających się przy swoich własnych interesach blokowała rozwój miasta.Mam już dosyć szarych ,brudnych ulic w naszym mieście, podczas gdy inne miasta zmieniają swój wygląd.Prywata i jeszcze raz prywata.Najlepiej jeszcze poza kolejnością porobić panom G i Z ulice na Zaciszu.Wstydu nie mają by domagać się żeby biedni emeryci mieszkający w klitkach w bloku lub kamienicach dokładali się do remontu ich dróg .Gdzie indziej mieszkańcy takich dzielnic składają się po stówie ,wynajmują rolnika i równają drogę we własnym zakresie.Wstydu nie macie. Przypomnij sobie dyr banku ile wpływa na konto ,ile Pan G miesięcznie dostaje z ilu źródeł ?Te parę stówek tak bardzo uszczupliłoby wasz budżet .Zasłaniacie się dziećmi które nie mogą dojść do szkoły .Dobry ojciec pomyślałby jak temu zaradzić ,a nie płakał na pół Polski ,że biedakowi reszta mieszkańców nie chce się złożyć na naprawienie szanownym państwa drogi .
44. Dodane przez Do40, w dniu - 12-01-2022 11:46
Bądź bardziej logiczny . Na L4 pobiera się zasiłek chorobowy , a nie wykorzystuje się stanowisko (personalnej) do manipulowania przez siebie sporządzoną listą obecności i płacy. Samo podejrzenie o takie praktyki dyskwalifikuje tą osobę z Rady Miasta , ale we Wschowie człowiek z taką reputacją może w podobny nieuczciwy sposób nadal mącić i szkodzić mieszkańcom.
45. Dodane przez Wschowianin, w dniu - 12-01-2022 12:04
Moim zdaniem ta ulica sama się pogrzebie jeśli deptak nie powstanie . Skąd we Wschowianach takie wsteczne myślenie . Pamiętam jak po obwieszczeniu burmistrza o planowanym lodowisku na rynku we Wschowie większość komentatorów uważała to za zły pomysł , natomiast życie pokazało zupełnie przeciwstawnie , że lodowisko jest bardzo dobrym pomysłem . Równie bardzo dobrym pomysłem będzie wybudowanie deptaka .
46. Dodane przez 123, w dniu - 12-01-2022 13:28
Antkowiaki do pracy a nie przy klawiaturce !
47. Dodane przez Tut, w dniu - 12-01-2022 14:24
Ciągła krytyka. Nie ważne już co, ważne żeby się zmieniało cokolwiek w tej Wschowie zamieszkać w. Może lepiej zrobić burze pomysłow co robić aby było lepiej. Pamiętam czasy, gdy Głogów i Leszno przyjeżdżało na zakupy do Wschowy. Nie może tak być że Wschowianie jeden drugiemu podcina skrzydła.
48. Dodane przez Poza Wschową, w dniu - 12-01-2022 14:31
Smutno czytać te komentarze w których się toczy tylko kampania wyborcza a nie dobre pomysły dla Wschowy. Żal tu mieszkać przez tą wzajemną zazdrość.
49. Dodane przez Ja, w dniu - 12-01-2022 14:35
Nie krytykować naszego najlepszego w historii burmistrza!!! Zasłużył na pensję, którą sam sobie zaproponował czyli 20 tys.zl. Mało tego - trzeba przyznać mu jeszcze więcej.Wszak takie trudne czasy i nie może tak być żeby nasz drogi burmistrz i jego drogi zespół szukali innego zajęcia
50. Dodane przez Do 49, w dniu - 12-01-2022 15:57
Jak najbardziej krytykować władzę i Antkowiaka ,ale to co robi radna Owoc i reszta krytykantów z opozycji nie jest krytyka tylko warcholstwem Władzy trzeba patrzeć na ręce, od tego jesteście w tej radzie .Popełniliście jednak jeden zasadniczy błąd .W tej swojej prywacie zaczęliście występować przeciwko mieszkańcom miasta .Nie chcieliście kontrolować władzy tylko używając perfidnych narzędzi typu kłamstwo ,manipulacja chcieliście władzę obalić. Obalić, bo marzyło Wam się miejsce przy korycie.Nie patrzyliście czy Wasze posunięcia wyjdą mieszkańcom i miastu na plus'-kino Hel ,szkoły ,ul.17 Pułku Ułanów i inne.
51. Dodane przez abc, w dniu - 12-01-2022 17:39
Czy ten biedny Ziemek ma czas zjeść śniadanie, obiad, ma czas na sen skoro ciągle jest na służbie? Burmistrzu: daj temu człowiekowi trochę odpocząć bo stracisz najwierniejszego z wiernych!
52. Dodane przez Do 51, w dniu - 12-01-2022 18:45
Martw się o siebie i swoje życie ,Ziemek da sobie radę .Sam potrafi zadbać o jedzenie i odpoczynek .
53. Dodane przez Warzywo, w dniu - 12-01-2022 19:41
Wreszcie coś sie w tym mieście dzieje po latach stagnacji. Widać, że obecny włodarz miasta realizuje swoje postanowienia wyborcze.
54. Dodane przez Do48, w dniu - 12-01-2022 19:44
Jeśli toczy się kampania wyborcza to tylko tych odstawionych od długiego drewnianego naczynia pełnego żarła!!!
55. Dodane przez Rodowicz, w dniu - 12-01-2022 19:46
Czytam to i myślę sobie, że to chyba nie ta Wschowa. Niemożliwe, a jednak wszystko sie zgadza. Miłe zaskoczenie Panie Antkowiak. Ciekawy projekt.
56. Dodane przez Człowiek z miasta, w dniu - 12-01-2022 19:49
Pomysł wydaje się dobry, ale co na to radni opozycji ? Pewnie juz mają ból...
57. Dodane przez Do47, w dniu - 12-01-2022 19:52
Przecież krytyka wypływa tylko od ekipy radnej , przypominając brudy ściekowe przed oczyszczalnią . Gdyby można było oczyścić Wschowa z takich brudów...... No cóż marzenie?
58. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 12-01-2022 19:55
Inaczej by sprawa wyglądała, gdyby burmistrz zaczął od poinformowania społeczeństwa, że zamierza przystąpić do realizacji swojej obietnicy, wtedy zaprosić na spotkanie zwłaszcza przedsiębiorców z B.Westerplatte, przedłożyć wizualizacje, a nie wydawać grubą kasę na projekt i z pozycji siły : ja tu rządzę i robię co chcę .Czyli bez dobrego i pełnego rozeznania sprawy zlecać wykonanie projektu a za chwilę chce podpisać umowę na projekt techniczny.To wszystko jest na głowie postawione i mleko się rozlało. Ale to wszystko kosztuje i to dużo.
59. Dodane przez Do 52, w dniu - 12-01-2022 20:00
Nie ja się nie martwię bo ten pan choć niby taki cichutki i niepozorny to rzeczywiście już udowodnił jak dobrze potrafi się ustawić.
60. Dodane przez Mk, w dniu - 12-01-2022 20:33
Powiem tak: od 7 - miu lat słyszymy o " winie Tuska" a we Wschowie będzie "wina radnej". Kabaret! Swoją drogą to niejaki Ziemek przyznał, że jeszcze projekt nie był konsultowany np.z LWKZ.Bez komentarza.
61. Dodane przez Wschowianin, w dniu - 12-01-2022 20:37
Bez efektu końcowego to jest trudno ocenić . A tu "specjaliści " z pewnością stwierdzają ,że remont ul Westerplatte i przekształcenie tej ul na deptak jest złym posunięciem . Na pewno twierdzą tak Ci , którzy mają swoje sklepy oddalone od ul Westerplatte i trochę zazdroszczą . A jeśli chodzi o tych z ul Westerplatte z plakatami protestacyjnymi na witrynach powiem tak . Człowiek dość szybko adaptuje się do warunków. Jak się prowadzi biznes długo w ciasnocie i byle jakim otoczeniu , to po pewnym czasie "w głowie" nie wyobraża sobie innego otoczenia. Taki szablon myślenia niejednokrotnie przełożył się na niepowodzenie. Być w najwygodniejszym położeniu nie jest równoznaczne w najlepszym położeniu.
62. Dodane przez Do 58, w dniu - 12-01-2022 21:09
Ju od kilku miesięcy Antkowiak informował o staraniach przejęcia ul Westerplatte od starostwa w celu wykonania tej obietnicy wyborczej , ale wtedy pojawiały się głosy opozycji , tej Pani , że nie uda się . Dałeś wiarę nie tej osobie . Teraz mówisz coś o mleku . Tyle czasu milczałeś a teraz udajesz zrównoważonego , inteligentnego, sugerującego myśliciela. W tych komentarzach przetaczają się różne pomysły , czasem zabawne , a czasem czyta się je z niesmakiem. Czy to są głosy ludzi inteligentnych , mających pojęcie o urbanistyce ijej specyfice , mających pojęcie o biznesie i jego specyfice . Niektórzy faktycznie sugerują aby we Wschowie toalety zastąpić drewnianym wychodkiem , a ulice zostaną byle jakie takie jakie są. Gdyby iść torem tego rozumowania we Wschowie powinny poruszać się ulicami wozy drabiniaste , a oświetlać domy świece łojowe
63. Dodane przez Do 62, w dniu - 12-01-2022 22:19
Jestem tylko przeciwko wydawaniu pieniędzy ( publicznych jakby nie było) bezrefleksyjnie. Bo to, że ten burmistrz szasta na prawo i lewo publicznymi środkami udowodnił już przez te 3 lata aż nadto.
64. Dodane przez Do 63, w dniu - 12-01-2022 22:59
Szasta ? Wam nigdy nic nie pasuje .Na bramki -szastał ,lodowisko -szastał ,deptak -szasta .To na co waszym zdaniem nie będzie szastał .Na NGO i Zacisze , wtedy będziecie usatysfakcjonowani.
65. Dodane przez Komentarz 58, w dniu - 12-01-2022 23:16
Czytając komentarze naszła mnie reflejsja...Komentarz 58 moim zdaniem bardzo trafny, a komentarz 62"a teraz udajesz zrównoważonego , inteligentnego, sugerującego myśliciela". A daj argumenty, że udaje? 62 dla mnie to hejt. O tym pisałam wcześniej że to podcinanie skrzydeł, czyli obrażanie.
reklama
66. Dodane przez Do63, w dniu - 12-01-2022 23:20
Skąd się biorą ludzie oderwani od rzeczywistości . Zapewne lenistwo jest największym przyjacielem niewiedzy . Teraz właściwie nie mam takich odczuć Antkowiak chcąc zrobić cokolwiek musi wydać gminne pieniądze na projekty . Mówi otym bardzo często jednak ludzie nie najlepiej reagują na różnego rodzaju projekty wolą wysłuchiwać banialuki sprzedawane za darmo przez wichrzycieli . Czy nie oblewają ciebie poty , czy Twój rejestrator nie zapamiętał tego co zrobiły osoby , których głosu słuchasz z kinem , szkołami , ul 18 płk. Ułanów , dotacją na piece,bo mój mózg zarejestrwał działanie tych osób jako zagrożenie dla nas wszystkich mieszkańców Wschowy . Nie życzę ich sobie w Radzie Miasta. Mam nadzieję , że z czasem zrozumiałe się stanie to, że aby wystąpić z wnioskiem o dotację należałoby przedstawić konkretny gotowy projekt .Oczywiście osoba której stronę trzymasz uważa inaczej choć nigdy nic z zewnątrz nie pozyskała.
67. Dodane przez SU, w dniu - 12-01-2022 23:55
Jestem z Westerplatte - jestem za deptakiem. Miejsca parkingowe nie są dla klientów tylko dla mieszkańców, którym nie chce się parkować na podwórkach ( o zgrozo - jak się zajrzy, w większości zapuszczonych - bo nie chce się im porządków zrobić) . Sprawa kurierów - to nie jest problem "sklepikarza" czy kurier ma problem z dostarczeniem towaru, tylko "kuriera", który ma za zadanie w swojej pracy ten towar dostarczyć. Czy zaniesie towar od podwórka, czy przez deptak podźwiga - to jego sprawa. Jeśli będzie marudził jak się "nanosił" to też jego sprawa. Ja jestem za deptakiem w jakiejkolwiek formie, bez spalin, bez korków, bez parkingu dla mieszkańców i właścicieli firm - ja nie korzystam - parkuję nieco dalej , płacę lub jeszcze dalej - nie płacę ... i to wszystko. Deptaki dają trochę tlenu, trochę ogłady, no i możliwość chociaż namiastki ogródka na kawę skoro na Rynku nie ma nic. Życzę powodzenia pomysłowi i zmiany podejścia malkontentom.
68. Dodane przez Do 54, w dniu - 12-01-2022 23:56
Tak jak kampania tych przy jak to nazwałeś długiego drewnianego naczynia pełnego żarła!!!
69. Dodane przez Przeciwnik poglądów radnej, w dniu - 13-01-2022 09:46
Dzisiaj " kapłanka" zacofanej Wschowy zaprasza na wiec przedwyborczy na ul Westerplatte. Tematem m in ma być wyższość latryny nad nowoczesną toaletą w kontekście ekologi we Wschowie.
70. Dodane przez Wyborca, w dniu - 13-01-2022 10:14
Cieszę się , że świeci słońce . Cieszę się ,że pada deszcz. Cieszę się, że wieje wiatr . Cieszę się, że pada śnieg . Cieszę się ,że powstanie deptak na ul Westerplatte . Dlaczego odbierasz mi radość Pani radna O.K. Panie Burmistrzu - ratuj .
71. Dodane przez do ..., w dniu - 13-01-2022 12:34
Skąd się biorą tacy dziwni ludzie we Wschowie? Jak ktoś zapytał o koszty/zyski lodowiska to jest of razu larum-dlaczego i po co pyta? A co -nie wolno? To są wszystko pieniądze publiczne i ich wykorzystanie musi być transparentne. A ten burmistrz zdążył już udowodnić że nie liczy się:ani z ludźmi ani z kosztami. To, że skupił wokół siebie (póki co) grupę radnych, która we wszystkim mu przyklaskuje, to jeszcze nie znaczy, że inni nie mają mieć wątpliwości i pytań. A on od tego jest żeby się wytłumaczyć!
72. Dodane przez Do 71, w dniu - 13-01-2022 14:34
Dziwni są ludzie ,którzy w taki sposób chcą się czegoś dowiedzieć . Są procedury . Wschowian trudno nauczyć porządku i kultury . Inteligencja pytającego nie podpowiedziała , że taki sposób doprowadzi do niekontrolowanych zachowań ???
73. Dodane przez Wyborca, w dniu - 13-01-2022 14:58
A może Antkowiak nie skupił wokół siebie grupę radnych , która mu przyklaskuje , a Twoje stwierdzenie w tej formie jest szydzeniem. Obrażasz zatem tych ludzi , którzy sami garną się wokół Burmistrza , ponieważ dostrzegają wszystkie mankamenty przeciwników i ciasnotę ich rozumowania . Nie da się tych ciasnot rozkuć przecinakiem . Dlatego robią to jak należy w demokratycznym samorządzie.
74. Dodane przez Normalni Wschowa, w dniu - 13-01-2022 17:44
Nic sie nie robi - źle 
Robi się- też źle 
 
Do tego doprowadziła pa i o.k 
Tak proszę pani. Siejesz zamęt i nic wiecej. 
Tak na prawdę jest pani tylko kukiełką polityków którzy próbują zepsuć wszystko co robi Burmistrz Wschowy. 
Ludzie nie dajcie sie nabrac. Krzyczy tylko ten co się boi i jest słaby.
75. Dodane przez Dertyw, w dniu - 16-01-2022 07:35
Jestem za deptakiem a ci co krzyczą że nie to lenie bo wszędzie autem by chcieli dojechać zamiast przejść te kilka metrów nogami dla zdrowia chociaż
76. Dodane przez Super, w dniu - 16-01-2022 07:48
Super pomysł powinien powstać ten deptak a nie niektórzy chcieli by po fajki podjeżdżać do sklepu pod same drzwi trochę ruchu dla tych wygodnych może wtedy mózg się dotleni i zacznie pracowac
77. Dodane przez Obywatel, w dniu - 18-01-2022 07:36
Moim zdaniem deptak na Westerplatte to chory pomysł niedojze teraz kiedy ulica jest otwarta niechodzą ludzie to tym bardziej niebedzie ich na deptaku .A każdy kto jest za tym pomysłem nie zdaje sobie sprawy i niemysli O ludziach tam mieszkających i mających przedsiębiorstwa,większość osób tam mieszkających to osoby starsze i schorowane a po drugie większość przedsiębiorców zarabia na chleb.Ludzie obudźcie się chcecie deptaka a zapewne większość z was nawet niezasiadzie tam na kawie bo lepiej jechać do Poznania czy Wrocławia.I wierzycie w to że ten deptak będzie tak wyglądał jak na planie że będą tam restauracje i stoliki z parasoleczkami i kawka .Proszę was
78. Dodane przez Matt, w dniu - 18-01-2022 12:31
Wschowianie przyzwyczajeni są tak bardzo do tego syfu, który jest, że boją się kiedy ktoś wprowadza zmiany na lepsze. To tragedia :)
79. Dodane przez Wschowianka, w dniu - 24-01-2022 21:49
Jestem za deptakiem. Zmiana na plus dla miasta.
reklama
80. Dodane przez Do7 obywatel, w dniu - 14-02-2022 19:32
Samo stwierdzenie , że pomysł jest chory nasuwa pytanie , kto w taki sposób negocjuje?? 
To nie jest nawet próba przekonywania , a co dopiero negocjacja . Wschowa jest miastem o wielu obliczach, można tu znaleźć wszystko , ale brakuje takich miejsc jakim mogłaby być ul Westerplatte przerobiona na deptak . O deptaku można powiedzieć wiele ale po co powielać encyklopedię , natomiast w żadnym słowniku ani encyklopedii nie przeczytamy , że budowa deptaków to chore pomysły . Jedynie na wschowskiej ulicy , od Wschowskich nie dość postępowych i nie dość kulturalnych osób takie określenie usłyszymy a potem w niezbyt lotnych komentarzach przeczytamy.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w zabudowie bliź... Osieczna 550000
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Komfortowe mieszkani... Leszno 475496
Ostatnie mieszkania ... Leszno 656285
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj