Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Wschowa arrow Burmistrz odpowiada przeciwnikom koncepcji budowy deptaka

Trwa weryfikacja podpisów

Burmistrz odpowiada przeciwnikom koncepcji budowy deptaka

01.02.2022. Radio Elka, Bartłomiej Klupś


(Fot. Archiwum)
Burmistrz Wschowy Konrad Antkowiak dziękuje mieszkańcom za ich głos w sprawie budowy deptaka przy ul. Bohaterów Westerplatte, ale jednocześnie zauważa, że wiele podpisów pod sprzeciwem należy do osób mieszkających poza terenem gminy. W wydanym oświadczeniu zaznaczył, że rozumie obawy z planowaną dużą zmianą i zapewnił, że na bieżąco będzie informował o działaniach związanych z przebudową ulic w mieście.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Przypomnijmy, że kilka dni temu na biurko Konrada Antkowiaka trafiło pismo przedsiębiorców, którzy nie popierają wizji burmistrza. Zaznaczyli w nim m.in. że ul. Bohaterów Westerplatte to najbardziej aktywna, żywa biznesowo strefa handlu w centrum, a jej zamknięcie i likwidacja parkingów spowoduje rozszerzenie "wymarłej od handlu" strefy we Wschowie. Ich zdaniem
to nie deptaki ratują i ożywiają miasta, lecz przemysł i nowe miejsca pracy. Podkreślono też, że sprzeciw dotyczy kwestii budowy deptaka na ul. Bohaterów Westerplatte, a nie całej opracowanej koncepcji, która obejmuje też ul. Wolsztyńską, Niepodległości i Ks. Kostki. Do pisma, pod którym widnieje kilkanaście podpisów wraz z pieczątkami działających na tej ulicy firm, dołączono listy z podpisami blisko 250 mieszkańców.

W odpowiedzi burmistrz wydał dziś krótkie oświadczenie:


OŚWIADCZENIE

Mając na uwadze nadesłane 26 stycznia br. przez mieszkańców oraz przedsiębiorców pismo - sprzeciw wobec koncepcji budowy deptaka, likwidacji miejsc parkingowych oraz zamknięcia ruchu pojazdów na ulicy Bohaterów Westerplatte, pragnę podziękować za zabrany przez Państwa głos w tej sprawie.
Państwa pismo jest analizowane przez pracowników Urzędu Miasta i Gminy Wschowa, gdyż głos mieszkańców jest dla nas bardzo ważny. Weryfikacji podlegają podpisy pod załączonym apelem - wiele nazwisk widniejących na dokumencie to osoby zamieszkujące poza terenem gminy Wschowa - z Niechlowa, Tarpna czy Wilkowa, w województwie dolnośląskim.
Pragnę podkreślić, iż rozumiem obawy mieszkańców w związku z dużą zmianą, która zawsze wzbudza niepokój i wątpliwości. Mając na uwadze Państwa wieloletnią działalność na terenie ulicy Bohaterów Westerplatte informuję, iż o wszelkich działaniach związanych z przebudową ulic w centrum miasta będą Państwo informowani na bieżąco.
 
Komentarze (84)
1. Dodane przez spokój, w dniu - 01-02-2022 14:54
Krzykacze daliby już spokój. Jasne, że burmistrz chce realizować nowe pomysły, Wschowa z przedstawionych koncepcji ma szansę być normalnym, zadbanym i pełnym życia miejscem. A przedkładanie wątpliwych list jest naprawdę słabe - ciekawe ile osób naprawdę wie pod czym się podpisywało
2. Dodane przez obserwator, w dniu - 01-02-2022 15:08
Wiele już słyszałem w życiu ...ale Pierwszy raz , że deptaki ratują miasta :)
3. Dodane przez Dziadyga, w dniu - 01-02-2022 15:13
"te osoby nie zamieszkują Wschowy" powiedział burmistrz Antkowiak. 
To ja proponuję sprawdzić gdzie naprawdę mieszka burmistrz.
4. Dodane przez ..., w dniu - 01-02-2022 15:17
Zgodnie z art. 296 § 1 Kodeksu karnego kto, będąc obowiązany na podstawie przepisu ustawy, decyzji właściwego organu lub umowy do zajmowania się sprawami majątkowymi lub działalnością gospodarczą osoby fizycznej, prawnej albo jednostki organizacyjnej niemającej osobowości prawnej, przez nadużycie udzielonych mu uprawnień lub niedopełnienie ciążącego na nim obowiązku, wyrządza jej znaczną szkodę majątkową, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. Jest to przestępstwo zwane niegospodarnością menadżera bądź nadużyciem zaufania, które co raz częściej trafia na wokandy.
5. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 01-02-2022 15:22
pierwsze to niech wyremontują nawierzchnie ulic bo takich dziur jak we Wschowie to nie ma w całym województwie, a jak coś zostanie to przekazac na Budżet obywatelski
6. Dodane przez KK, w dniu - 01-02-2022 15:30
Niech miasto wyremontuje ulicę przy cmentarzu komunalnym skoro ma tak dużo pieniędzy.Ul.Westerplatte to stara zabytkowa ulica i niech taką zostanie.Wschowa to i tak już wymarłe miasto bo z braku miejsc pracy dużo ludzi wyemigrowało za granicę lub do innego miasta.Burmistrz powinien o tym wiedzieć.
7. Dodane przez Jetto, w dniu - 01-02-2022 15:33
Burmistrz jest typowym przykładem Socjalisty. Lubuje się w wydawaniu cudzych pieniędzy na nietrafione inwestycje, tylko po to żeby się przekonać że są nietrafione. Czyli wg Miltona Friedmana, noblisty w dziedzinie Ekonomii najgorsza droga dystrybucji majątku. Stałem ostatnio na parkingu na ul. Westerplatte i oglądałem sobie przechodniów. Emeryci trzymający się ścian żeby móc jeszcze iść, gość smarkający na ulice, nastolatki wgapione w smartfony odcięte od rzeczywistości. To nie są ludzie którzy będą pili sojowe latte na deptaku marzeń burmistrza Antkowiaka.
8. Dodane przez radny, w dniu - 01-02-2022 15:54
burmistrzu, odwagi i wytrwałosci we wprowdzeniu zmian. Pora wpuścić swieze powietrze do naszej Wschowy, przeczyscic umysły niektórym i poszerzyc zasciankowe horyzonty. Ludzie pojawiaja sie i znikaja, Wschowa bedzie na zawsze.
reklama
9. Dodane przez Borys, w dniu - 01-02-2022 16:07
A Burmistrz to ze Wschowy jest?? 
 
Z tego co kojarzę to Wrocław też w województwie dolnośląskim...
10. Dodane przez Greta, w dniu - 01-02-2022 16:22
Myślę, że ten deptak to dobra sprawa.
11. Dodane przez lechwoj, w dniu - 01-02-2022 16:58
Weryfikacji podlegają podpisy pod załączonym apelem proponuję aby antkowiak powiadomił prokuraturę i ścigał tych złoczyńców z woj. dolnośląskiego. Tak dla przypomnienia czy to nie w referacie kadr i szkolenia UMiG Wschowa koło gospodyń wiejskich z Wilkowa woj. dolnośląskie oferowało do sprzedaży dżemy i soki?
12. Dodane przez Wiesiek, w dniu - 01-02-2022 16:59
Panie burmistrz a pan też mieszka poza Wschowa więc proszę podać się do dymisji mieszkancy nie chcą kogoś kto mieszka we Wrocławiu tylko raczej w naszej gminie
13. Dodane przez aa, w dniu - 01-02-2022 17:15
Ludzie pojawiają się i znikają- burmistrzowie też!
14. Dodane przez do Greta 10, w dniu - 01-02-2022 17:18
Nie myśl . Rób tylko To co umiesz robić najlepiej.
15. Dodane przez M.A., w dniu - 01-02-2022 17:20
Zgodnie z art. 296 § 1 Kodeksu karnego kto, będąc obowiązany na podstawie przepisu ustawy, decyzji właściwego organu lub umowy do zajmowania się sprawami majątkowymi lub działalnością gospodarczą osoby fizycznej, prawnej albo jednostki organizacyjnej niemającej osobowości prawnej, przez nadużycie udzielonych mu uprawnień lub niedopełnienie ciążącego na nim obowiązku, wyrządza jej znaczną szkodę majątkową, podlega karze pozbawienia wolności od 3 miesięcy do lat 5. Jest to przestępstwo zwane niegospodarnością menadżera bądź nadużyciem zaufania, które co raz częściej trafia na wokandy.
16. Dodane przez pati, w dniu - 01-02-2022 17:25
Czyli mamy naszą własną-wschowską wersję "segregacji" ? A w sprawie budowy nowego ratusza to kto będzie mógł się wypowiedzieć?
17. Dodane przez Jadwiga, w dniu - 01-02-2022 17:35
NASZ KOCHANY BURMISTRZ ZOSTAŁ WYBRANY W WOLNYCH, NIEZALEŻNYCH I PRAWYCH WYBORACH I NALEŻY SIĘ GO SŁUCHAĆ, SZANOWAĆ I POPIERAĆ .
18. Dodane przez Ze Wschowy, w dniu - 01-02-2022 17:49
Wielu przedsiębiorców mających swoje biznesy na tej ulicy jest z poza Wschowy. I co, w takim przypadku, nie ma prawa głosu co będzie przed jego sklepem, albo kamienicą?
19. Dodane przez Artur, w dniu - 01-02-2022 17:55
"Ale to nie koniec w tym zakresie zapisów ustawy i aktu notarialnego. Okazuje się, że jeżeli gmina nie zbuduje deptaka na Boh. Westerplatte, to są dwa wyjścia. Jedno z nich ulica wróci do kategorii dróg powiatowych, czyli darowizna w przypadku tej ulicy zostanie odwołana zgodnie z prawem i zapisami aktu notarialnego. Drugie wyjście gmina może zawnioskować do powiatu, wskazując inne przeznaczenie Boh. Westerplatte i jeżeli powiat wyrazi zgodę, to nadal ulica będzie należała do kategorii dróg gminnych, czyli darowizna nie zostanie odwołana. Przy czym, starosta Andrzej Bielawski, odpowiadając na wniosek wschowa.news informował jej redaktora naczelnego, że Zarząd Powiatu Wschowskiego ,,wyraża swoją przychylność wobec ewentualnych wniosków, dotyczących zmiany celu darowizny oraz, że ,,Zarząd Powiatu Wschowskiego z niepokojem przyjmuje kolejne informacje wskazujące na to, jakoby Powiat Wschowski WYMUSZAŁ na Gminie Wschowa budowę deptaka na ul. Westerplatte. "
20. Dodane przez do 17, w dniu - 01-02-2022 18:27
Czy wierzysz w to co napisałaś, że "należy się go słuchać, szanować i popierać"
21. Dodane przez do 11, w dniu - 01-02-2022 18:32
Czy w tym referacie jest pani z Wilkowa, przewodnicząca koła gospodyń wiejskich właśnie z tej miejscowości? 
Po drugie: 
A kto zezwolił na terenie urzędu prowadzenie działalności handlowej?
22. Dodane przez do 21, w dniu - 01-02-2022 19:03
Jeżeli to prawda, że na terenie UMiG Wschowa któryś pracownik handlował jakimiś przetworami to rzecz niespotykana. Kto na to pozwolił? Czy pracownik poniesie konsekwencje? Od tego są jarmarki, targ itp. a nie teren urzędu.
23. Dodane przez Lila, w dniu - 01-02-2022 19:14
Na szczęście i mam nadzieje,że na następne wybory juz go nie wybiorą,Ja żałuję ,że głosowałam na niego. Wbrew mieszkańcom nie moze robić co chce, niech sobie wraca do Wrocławia, a nam da spokój....
24. Dodane przez Do 22, w dniu - 01-02-2022 19:22
No raczej ta pani nie zostanie ukarana....oj nie zostanie.
25. Dodane przez Do 21 i 22, w dniu - 01-02-2022 19:38
Wy tak serio ? Ile zarobiono ? Macie dowody to podajcie bo narazie to tylko krzyki i nic konkretnego. Ujawnicie się. Chcę poznać dowody.
26. Dodane przez Do lilki, w dniu - 01-02-2022 21:24
Na twoje szczęście i twoją nadzieję, że na następne wybory nie zagłosujesz na Antkowiaka. Ty wiele spraw pewnie w swoim życiu żałujesz . Na żal jest dobrze znaleźć w sobie coś pozytywnego np cieszyć się nowym deptakiem . Nie robi tego deptaka wbrew mnie , dlaczego łżesz , też należę do osób,, które są mieszkańcem Wschowy . Niech sobie jeździ do Wrocławia , aby w efekcie twoich i tobie podobnych radioaktywnych komentarzy odkażać się i codziennie wracać zdrowym i gotowym na Wasze następne promieniotwórcze komentarze .
27. Dodane przez Ela, w dniu - 01-02-2022 21:42
Brak tu logiki: najpierw zaprasza się tylko mieszkańców i przedsiębiorcow z ul.Boh.Westerplatte na spotkanie jakby tylko ich sprawa deptaka dotyczyła i jakby ta ulica była ich własnością.A przecież nabycie m.in.tej ulicy w drodze darowizny nastąpiło w zasoby gminne, czyli na rzecz wszystkich mieszkańców gminy.Teraz z kolei jest weryfikacja podpisów. Brak w tym jakiejś konsekwencji.
28. Dodane przez Artur, w dniu - 01-02-2022 22:13
Mamy kolejne 60 podpisów, Tym razem z samej Wschowy, przeciwko deptakowi na Westerplatte .listy zostaną dostarczone do urzędu. Skala niechęci rośnie. podpisy będziemy zbierać dalej .pozdrawiam. Artur.
29. Dodane przez Maciej, w dniu - 01-02-2022 22:14
Ale ciemnogród ta wschowa chcą wybudować deptak upiększyć miasto a oni przeciw
30. Dodane przez do 25, w dniu - 01-02-2022 22:37
Ja nie wiem czy rzeczywiście ktoś dystrybuował przetwory na terenie UMiG, ale chyba kiedyś na innym lokalnym portalu było nawet ogłoszenie, że w którymś referacie w UMiG Wschowa można coś takiego nabyć.
31. Dodane przez Życzliwy, w dniu - 01-02-2022 22:58
Do burmistrza niech się pan zajmie swoimi urzędnikami lepiej bo nie pracują pełne 8 godzin zgłaszam sprawę dalej
32. Dodane przez Straż wiejska, w dniu - 01-02-2022 23:01
Straż miejską powinni zlikwidować to by był najlepszy pomysł burmistrza miasta a nie trzymać nierobów wstyd miastu robią
33. Dodane przez Odp, w dniu - 01-02-2022 23:48
Czyli Burmistrz zrobi co zechce i Was przeciwników poinformuje na bieżąco co i jak będzie robił z deptakiem. Czyli możecie się sprzeciwiać a i tak nic nie wskuracie.
34. Dodane przez Że Śmigla, w dniu - 02-02-2022 07:13
Wschowa to jednak wiejski zaścianek.
35. Dodane przez dodane ( wizja szklanych domów!!!),, w dniu - 02-02-2022 07:57
Syndrom biedaka z prowincji: - TO WIZJA SZKLANYCH DOMÓW - tak wygląda plan powstania deptaku na ulicy niespełna 50 m długości !!!!!!. Bida miasto zamarzyło o deptaku to tak jak zbytek w postaci UTRZYMYWANIA w tym mieście tzw. Straży Miejskiej !!!!!!. Za koszty jakie trzeba ponosić na utrzymanie tej miejskiej służby można byłoby zagospodarować przestrzeń REKREACYJNĄ w obrębie stawów , Parku Wolsztyńskiego i Fosy !!!!!!. Powyższe tłumaczenie to jawna publiczna niekompetencja !!!!!!!
36. Dodane przez Życzliwy, w dniu - 02-02-2022 08:09
Mieszkam koło urzędu miasta widzę z okna jak wychodzą i o której przychodzą do pracy nie panuje pan nawet nad swoimi urzędnikami a miasto chce pan poprawiać żenada
37. Dodane przez Janek Pradera, w dniu - 02-02-2022 08:16
Ja juz mam dosyć tych sklepikarzy z Westerplatte. Przyszłość handlu to galerie i internet czy Wam się to podoba czy nie. Nie ma co odwlekać nieuniknionego.
38. Dodane przez lobo, w dniu - 02-02-2022 09:12
Tyle ciekawych prac można wykonać we Wschowie, aby poprawić jego estetykę, a pan przyczepił się do ulicy Westerplatte jak pijany płotu. Niech pan popatrzy się na ulice wokół rynku. Tam po 15-ej zamiera życie. Czy to samo musi spotkać ul.Westerplatte. Pan skończy kadencję, wróci do Wrocławia, a Wschowa zostanie się z problemem!
39. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 02-02-2022 09:31
Te osoby "mieszkają" poza Wschową, czy tylko są tam zameldowane? Bo sam znam osoby które mieszkają za granicą już ładnych parę lat, a wciąż są zameldowane tam, gdzie się urodziły. No i nie mówiąc o właścicielach firm. Chyba logiczne, że można mieszkać w mieście X a pracować w Y. W samym Wschowskim Szpitalu jest przynajmniej kilku lekarzy którzy tam dojeżdżają. Jeden nawet ze Szczecina więc argument "ad mieszkanie" totalnie chybiony
40. Dodane przez Mizeria, w dniu - 02-02-2022 09:36
Deptak na Westerplatte to temat przykrywka, już wszyscy zapomnieli o 100,% podwyżce pensji burmistrza, o najmniejszych dotacjach rządu dla Wschowy w regionie( więcej dostała Sława i Szlichtyngowa). Gdzie te fabryki które miały być postawione we Wschowie ? Jedyny pomysł burmistrza to automatyczne kible, nowy ratusz i deptak....
41. Dodane przez wschowianka, w dniu - 02-02-2022 09:59
Ty (...) większość osób to nie mieszkających poza Wschową, większość to osoby które mieszkają od urodzenie przez kilkadziesiąt lat w tym mieście. Tyle we Wschowie jest do zrobienia same parki potrzebują rewitalizacji a ty wymyślasz deptaki - wara od naszego miasta.
42. Dodane przez Do Burmistrza, w dniu - 02-02-2022 10:07
Burmistrzu szkoda zdrowia na tę c.....ę.Co jeden to mądrzejszy.Jeżeli mieszkańcy Wschowy sami nie wyeliminują w niektórych krzykaczach egoizmu i przestaną wybierać ich na swoich przedstawicieli to Wschowa nigdy z marazmu się nie podniesie .Nie robić deptaka ,nie robić nic .Po co ,komu.Jedna krzyczy bo Pan jest przeszkodą w dostaniu ciepłej urzędowej posadki .Drugiemu zależy by na Westerplatte poplajtowali wszyscy ,a on wykupi lokale i sam wtedy będzie krzyczał "gdzie jest deptak",trzeci obudził się gdy postawiono mu płot na targowisku .Gdzie był gdy sprzedawano Czechom teren targowiska .Siedział na balkonie obok targowiska i się przyglądał,a teraz się obudził i szuka winnych oczywiście w Panu .
reklama
43. Dodane przez Joanna, w dniu - 02-02-2022 10:18
Zgadzam się z kom.39, po co szukać daleko: przecież w samym urzędzie jest całkiem spora grupa zamiejscowych. 
Zgadzam się też z kom.40 - mistrz ściemy z tego burmistrza.Co tam: 5 lat minie, kabza nabita, ludzie skłóceni. Gdzie są teraz ci, co tak go promowali?
44. Dodane przez oko, w dniu - 02-02-2022 10:40
Za dobrą pensję należy się dobra i efektywna praca, a nie leniuchowanie!
45. Dodane przez dodane ( pijar na poziomie przecieków mailo.), w dniu - 02-02-2022 10:48
To bardziej przypomina kontrolowany pijar na poziomie przecieków z e-mailów Dworczyka niż prawdziwy plan zabudowy najkrótszej ulicy we Wschowie z jej zabudową i przeznaczeniem na ps. deptak !!!!!. Wschowa jako (SKANS XXI W) ma bardziej pierwszoplanowe inwestycje do wykonania jak, np. remont elewacji ul. Ks, Kostki, który powinien powstać z inicjatywy Miasta z przeznaczeniem na ten cel środków uzyskanych z likwidacji ps. miejskiej straży, która jest TOTALNYM NIEPOROZUMIENIE FUNKCJONOWANIA w tym mieście !!!!! - oraz przygotowanie do rekreacji Parku Wolsztyńskiego, Fosy i terenów zdewastowanych przy Spółdzielni Mieszkaniowej we Wschowie !!!!! , - nie mówiąc o terenach takich jak Pomnik Ruiny Kina i Pomnik Ruiny Mleczarni !!!!!!. To jest dopiero żałosny widok tego miasta !!!!!!!. A nie zaledwie 50 metrów ulicy w centrum miasta !!!!!.
46. Dodane przez z Leszna, w dniu - 02-02-2022 11:18
Proponuje dać sobie spokój z tym deptakiem na rok, dwa. Jak kilka sklepów padnie na ul. Westerplatte to przeciwnicy tej inwestycji zaczną o niego zabiegać . W to miejsce faktycznie teraz załatajcie te dziury przed cmentarzem komunalnym , bo przyjeżdzajacy na pogrzeby i na 1 listopada wyrabiają sobie złą opinie o drogiej memu sercu Wschowie . Aż dziwie się ,że nie pozywają miasta za uszkodzone samochody Zróbcie tez coś z tymi starymi kamienicami np. ze sklepem rybnym , sklepem mleczarskim w środku miasta i szeregiem budynków brudnych i odrapanych . Pomóżcie Wspólnotom mieszkaniowym w pomalowaniu waszych wspólnych kamienic. Odezwijcie się dobrym słowem do tych co chcą naprawdę działać i wspólpracujcie z Nimi , a nie ciągle kłotnie i swary .
47. Dodane przez Do 46, w dniu - 02-02-2022 12:50
To znaczy ,że nie znasz specyfiki zachowań ludzi we Wschowie.Zaczną robić kamienicę X inni zaczną krzyczeć dlaczego nie kamienica Y ,a jeszcze inni ,że nie robi deptaka .Łatwo wskazywać z innego miasta nie mając do czynienia z tymi ludźmi .Gdy coś będzie czarne radna OK będzie mówić,że jest białe wmawiając to innym .Jakiś procent w to uwierzy .Za miesiąc będzie mówić odwrotnie i powtórzy się ta sama sytuacja. Widzę ,że jesteś przekonany o tym ,że wina leży po stronie burmistrza .Radna postępuje w ten sposób ponieważ nigdy nie poniosła konsekwencji swoich działań na szkodę miasta .
48. Dodane przez Do27, w dniu - 02-02-2022 13:16
Logika w tej weryfikacji jest , tylko Ty pewnie specjalnie jej nie chcesz widzieć. Właściciele mieszkania , rodzina , która nabyła mieszkanie , nie chciałaby chyba, aby sąsiad decydował o jego urządzeniu . Podpowiadać kulturalnie zawsze może , ale nie decydować . A może nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i stąd twoja niekonsekwencja . Weryfikacja dotyczy przecież osób spoza gminy?
49. Dodane przez Głos w sprawie deptaka z Bohaterów Westerplatte, w dniu - 02-02-2022 13:17
Wschowa dostała najmniejsze dotacje ponieważ PiS ponieważ PiS przegrało tu wybory o fotel burmistrza Wschowy. Przeciwnicy polityczni obecnego Burmistrza a są nimi - czopkiści, pisowcy i konfederaci (p. Artur?)- zawarli koalicję aby utrudnić realizację wyborczego projektu - projektu budowy deptaka przy ul. Westerplatte. 
Szkoda mi kupców popierających protest, ponieważ są instrumentalnie wykorzystywani w wojence o władze i wielu z nich jest tego nieświadoma.  
Bardzo mnie cieszy, że już zdecydowana większość początkowo przeciwnych projektowi budowy deptaka - wstyd się przyznać, ale należę do początkowo zdezinformowanej, zmanipulowanej grupy kupców, którą się posłużono organizując protest, która, po spotkaniu z Burmistrzem zmieniła zdanie z nie na tak, ściągnęła plakaty i poparła budowę deptaka w 100%-tach. 
 
Wschowę trzeba budować a nie rujnować!
50. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 02-02-2022 13:27
Zastanawiam się , czym kierowała się osoba , która zamieściła jakiś paragraf kodeksu karnego . Czy może jest to odpowiedź na to z jakiego paragrafu odpowiadała ta osoba za coś co się kiedyś przydarzyło na czyjejś posesji . Jeśli się mylę , to może chociaż jakiś komentarzyk niwielki przy cytowanym paragrafie??? Wypadało by prawda , po co ludzie mają snuć domysły.???
51. Dodane przez Do27, w dniu - 02-02-2022 13:27
Logika w tej weryfikacji jest , tylko Ty pewnie specjalnie jej nie chcesz widzieć. Właściciele mieszkania , rodzina , która nabyła mieszkanie , nie chciałaby chyba, aby sąsiad decydował o jego urządzeniu . Podpowiadać kulturalnie zawsze może , ale nie decydować . A może nie potrafisz czytać ze zrozumieniem i stąd twoja niekonsekwencja . Weryfikacja dotyczy przecież osób spoza gminy?
52. Dodane przez Do 48, w dniu - 02-02-2022 14:06
Skąd wiesz, że są spoza Wschowy: ktoś może być właścicielem np.mieszkania ale zameldowanie ma gdzieś indziej.Mam wrażenie, że to tylko pretekst ze strony burmistrza.
53. Dodane przez kieras, w dniu - 02-02-2022 14:30
Nie rozwalajcie tej Wschowy puki jeszcze można tam w miarę przebrnąć !!! 
W Rawiczu dokonano modernizacji i boję się tymi uliczkami przemieszczać  
a na Rynku tragedia : (
54. Dodane przez Do52, w dniu - 02-02-2022 14:35
Rozkminiarz sprawę weryfikacji jakby to było niewiadomo jakie zadanie matematyczne . Jest ktoś właścicielem lokalu w gminie , to ma również swój prywatny interes w tym czy innym przedsięwzięciu . Po to jest weryfikacja . Problemy namnażają prowodyrzy zamieszania na proteście . Przecież są radnymi mogą w jasny i przystępny sposób wyjaśnić nieścisłości , ale im pewnie nie zależy na porządku i prawidłowym myśleniu mieszkańców . Wolą siać wśród mieszkańców niepewność i zwątpienie . Jak zawsze
55. Dodane przez Do 42, w dniu - 02-02-2022 14:38
Jeśli chodzi o obietnice wyborcze to różnie z ich spełnieniem bywa, a na takich spotkaniach można obiecać złote góry.No Antkowiakowi akurat udało się spełnić aż jedną ważną: senior taxi ( po trzech latach urzędowania), więc niech się nie dziwi, że ludzie nie mają do niego zaufania.
56. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 02-02-2022 14:58
Zastanawia mnie pewien fakt . Ktoś był rzeczywiście odpowiedzialny za zorganizowanie protestu w takiej formie jak mogliśmy obserwować podczas przemarszu ulicami i chodnikami ulic Westerplatte, Kostki oraz ulicy Niepodległości .Ktoś jest równiwnież odpowiedzialny za druk , formę graficzną oraz za rozdanie plakatów właścicielom lub dzierżawcom lokali . W przyszłości jeśli okaże się ,że te działania przyczyniły się do powstania szkody na rzecz właścicieli lokali poprzez zmniejszenie atrakcyjności infrastruktury wokół lokali , atym samym zamykanie się niektórych znich . Jeśli wykaże się mechanizm działania tych osób odpowiedzialnych na szkodę poszczególnych sklepów , to czy będzie można przedstawić im odpowiednie zarzuty zgodnie z prawem . Biorąc pod uwagę to , że są to osoby pełniące obowiązki w Radzie Miasta ?
57. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 02-02-2022 15:17
Niech pan wraca do Wrocławia. Tam niech pan tworzy swoje fantazję.
58. Dodane przez Zart, w dniu - 02-02-2022 15:23
Hahahhahahhahahhaha rozbawił mnie ten burmistrz z WROCŁAWIA
59. Dodane przez wschowiak, w dniu - 02-02-2022 17:15
Gościu smieje się mieszkańcom prosto w twarz :)
60. Dodane przez Marek, w dniu - 02-02-2022 17:57
Radna śmieje się mieszkańcom prosto w twarz , niech ta Pani w oficjalny sposób przyjmie tu i teraz odpowiedzialność za to co się niedługo wydarzy z handlem na ul Westerplatte. Podjudzać , niszczyć , spychać na kogoś swoje występki to nie jest dobra i etyczna droga do lepszej Wschowy.
61. Dodane przez Do 57,58,59, w dniu - 02-02-2022 18:18
Te trzy kentarze nijakie , jakieś , bez treści , bez myśli , bez uzasadnienia , no i takie bezczelne . Nie sądzę aby w tak wulgarny i chamski sposób wyrażały się osoby których problem deptaka bezpośrednio dotyczy , ten język raczej przypomina język niektórych podżegaczy . Ale czy nie jest sprawą innych przeciwników deptaka i organizatorek protestu na ul Westerplatte interweniować wtedy , kiedy dochodzi do takiego chyba niekontrolowanego chamstwa w ich obozie . Wstyd mi za organizatorki . Doprowadziły do protestu , a kiedy dochodzi do niekontrolowanej burdy nie umieją nad nią zapanować . To ja się pytam dlaczego wśród opozycji mamy osoby o takim braku umiejętności utrzymania w kulturze swoich sympatyków . Dno!
62. Dodane przez do 56, w dniu - 02-02-2022 21:35
co jest TAKIEGO wulgarnego w Tych plakatach ?? że pomysły Antkowiaka sa abstrakcją?? To Miasto upadło własnie prze z takich ludzi ,którzy wciąż bujali Tylko w obłokach zamiast wsiąść sie za naprawdę potrzebne rzeczy do zrobienia.
63. Dodane przez do 56, w dniu - 02-02-2022 22:02
a z drugiej strony. Jesli Antkowiak i jego pomysły przyczynią sie do upadku kompletnego Tego miasta . Bo rozpierniczy pieniądze na lewo i prawo na jakieś MŻONKI o Berlinie i absurdalne projekty , To wtedy WY , ukochani wierni Tego "przywódcy" staniecie razem z nim przed sądem??? To jest raczej bardziej karalne niż jakies śmiesne plakaty.
reklama
64. Dodane przez obserwator, w dniu - 02-02-2022 22:08
MIeszkam we Wschwowie 50 lat . od urodzenia. i Serio . Takiego Ratusza "obskurnego w środku mentalnie" ZAMKNIĘTEGO dla Ludzi ...Takiego Burmistrza anty ludzkiego i anty społecznego... Nie było NIGDY do tąd.
65. Dodane przez do 49, w dniu - 02-02-2022 22:41
Jeśli Pani tak szybko zmienia zdanie to raczej nie należy Pani Do Kupców z Westerplatte . Popatrzeć na kolorowe obrazki które nie maja NIC wspólnego z rzeczywistością ?? Pani nie ma wyobrażni żeby byc Kupcem. Pani w życiu nie prowadziła własnego interesu :)
66. Dodane przez Do obserwatora, w dniu - 03-02-2022 00:16
Mieszkam we Wschowie trochę dłużej niż 50 lat . Widziałem wiele . Widziałem to jak uzbrajano teren pod inwestycje na trasie Wschowa Łęgoń. Wiedziałem ile pieniędzy wydano na doprowadzenie terenu do stanu , który nosi nazwę strefa przemysłowa . Widziałem ten skondensowany cel , który pochłonął 80 % wartości terenu . Który został sprzedany Ikei za około 5mln zł . Po odjęciu od tej sumy tych około 80% nakładów , zarobiliśmy niewiele. Nikt o tym dzisiaj głośno nie mówi , ale wtedy owszem mówiło się we Wschowie o warunkach stawianych Ikei , warunkach dotyczących zatrudnienia . Żaden szanujący się przedsiębiorca nie pozwoli sobie na narzucanie sobie decydowania o zatrudnieniu pracowników . Władze Wschowy zamiast koncentrować się wtedy na pomocy wchodzącej na wschowski rynek firmie , skupiały się na żądaniach . Byłem świadkiem sprzedaży obiektu po dawnym kinie przy ul Głogowskiej inwestorowi z konkretnym zamiarem . Widziałem w jaki sposób te zamiary zostały udaremnione . Widziałem jak uwczesne władze nie potrafiły fairplay wycofać transakcję . A osoby , ratujące lub nie . Świadomie lub nie obiekt jako zabytek nie wzięły i nie biorą do dziś za niego odpowiedzialność. Widziałem więcej wcześniej i widzę teraz . Nie zgodzę się nigdy z takimi opiniami opiniami jakie próbujesz wciskać ludziom . Tylko osoba z zewnątrz , a urodzona tutaj ma szansę zmienić nastawienie Wschowian , którzy zbyt cenią sobie prywatę , koncentrując swoją uwagę na sprawach przyziemnych . Taka postawa nie stworzy ze Wschowy Nowej Soli . Raczej stworzy ze Wschowy Białoruski Nowopołock.
67. Dodane przez Do 63, w dniu - 03-02-2022 00:40
Plakaty są śmieszne dla takich , którzy chcą zabłysnąć , wszak dziewczyny z rady kochają takie akcje ,liczą pewnie na niezdrowy dreszcz emocji i przede wszystkim chcą zabłysnąć , denerwuje te osoby , że zostały bezwzględnie odsunięte od tego co przekracza ich umiejętności . Nie potrafią nawet autentycznie przekazać prostych informacji takim osobom niezorientowanym w temacie jak ty , że te mżonki o Berlinie jak określasz deptak będą finansowane z dotacji . A może te Panie tłumaczą nieustannie tobie, że z dotacji , ale wytłumaczyć nijak nie mogą . Nie odpowiadasz na pytania , co z tobą???
68. Dodane przez Do62, w dniu - 03-02-2022 01:20
Najbardziej palącą sprawą do zrobienia jest pozbycie się ludzi, przez których poprzednicy jak mówisz bujali w obłokach . Ludzi nieuczciwie pracujących . Burmistrz jest tylko człowiekiem. Jedną osobą , która niestety musi polegać na całym sztabie innych ludzi . Jeśli okaże się , że niezbyt uczciwych lub niezbyt kompetentnych wtedy jego plany będą jedynie bujaniem w obłokach. Wschowskie ulice wymagają wymiany instalacji wodociągowej , kanalizacyjnej oraz gazowej . Czy abstrakcją jest chęć wymiany tych instalacji przy budowie deptaka z dotacji w czasie kiedy inne miasta o to samo się starają ? Oczywiście mżonką nie jest wyremontować instalacje za swoje , nawierzchnię drogi zerwać do wymiany instalacji i następnie ją ponownie zgodnie z zaleceniami konserwatora też ułożyć za swoje - takie myślenie wg ciebie mżonką nie jest . Na wymianę instalacji Wschowa nigdy złotówki nie dostanie , natomiast na całą inwestycjč zgodnie z projektem ma szansę otrzymać . Dziwię się takim wstecznym komentarzom . Tym bardziej się dziwię , że nie dociera do was , że sprawami technicznymi zajmuje się zastępca Burmistrza , którego wiedza i umiejętności są ogromne . A jeśli chodzi o plakaty. Skoro nie widzisz nic nienormalnego w wywieszaniu plakatów z czyimś wizerunkiem , to może twoją twarz na plakacie rozkleimy po całej Wschowie , ponieważ twoje poglądy mi nie odpowiadają ?
69. Dodane przez Praw., w dniu - 03-02-2022 07:24
Proponuje Państwu najpierw zrewidować odbyty "konkurs" To nie jest zbieg okoliczności ze po latach wygrywa Ta sama firma od wizualizacji.
70. Dodane przez do 68, w dniu - 03-02-2022 08:01
Burmistrz jest osobą publiczną i plakaty z Jego wizerunkiem można wywieszać . Godzi sie na to automatycznie w momencie Odbierania funkcji. Wizerunek na plakatach nie jest karykaturowany i brak jest słów obrażliwych . Plakaty są jak najbardziej zgodne z zasadami i z prawem. Co do kanalizacji oraz medii, jestem Pewny że na Ul. Westerplatte żadnych awarii nie usuwano w ostatnich latach a sypią się owszem rury ale na innych ulicach na których powinno się podejmować prace w pierwszej kolejności.
71. Dodane przez Do 69, w dniu - 03-02-2022 09:56
A propos...Po zakończeniu kadencji ( a to już niebawem), zostaną otwarte szafy i pewnie przekonamy się za jakiś czas jakie stamtąd zaczną wypadać trupy. "Ten się śmieje kto się śmieje ostatni."
72. Dodane przez Do powyżej, w dniu - 03-02-2022 10:08
Oczywiście masz rację w tym , że we Wschowie naprawia się awarie , a nie zapobiega się tym awariom wcześniej, aby tacy jak ty mogli to zobaczyć i sobie gęgnąć w komentarzu , pewnie dlatego , żeby podreperować sobie swoje wschowskie ego. Czy jesteś w posiadaniu dokumentacji wcześniejszych projektów instalacji podziemnych , czy znasz daty ostatnich wymian , czy remontów tych instalacji na poszczególnych ulicach Wschowy czy masz stosowne uprawnienia aby wystąpić o takie mapy do urzędu ? Na pewno nie , bo gdybyś posiadał takie wykształcenie i takie uprawnienia , nie opowiadał byś głupot w komentarzach . Na szczęście nie Ty decydujesz o tym , które ulice wymagają remontu  
Dziwi mnie , że osoby nieupoważnione wtrącają się we wszystko . Sprawa deptaka , to zaledwie minimalna cząstka tego co się powinno zrobić w tej zapyziałej Wschowie . Róbmy ten deptak , róbmy również inne projekty . Ten projekt i inne nie kolidują ze sobą . A tacy jak ty wstecznik zamiast zapomnieć już o deptaku zachowujesz się jak kierowca na autostradzie , który niby niechcący włącza wsteczny bieg i do czego doprowadza??? ????. Już o plakatach ktoś wspominał . Może od jutra wybierzemy wg własnych kryteriów oceny fotografie tych pań , osób publicznych , kierowniczek protestu przekreślimy je i oczywiście oprawimy dpowiednią sentencją . Pasuje??
73. Dodane przez Do71, w dniu - 03-02-2022 11:20
Dobrze , że chociaż użyłeś adekwatnego określenia tego co wypada z szaf niektórych nieuczciwych . Ta twoja uszczypliwość daje mi do myślenia , że z tą nieuczciwością możesz mieć dużo wspólnego . Nie urządzaj tutaj fasmantagorii przyszłych wyborów. Nie sądzisz chyba przecież, że ludzie postawią znowu na te nieudane z różnych powodów postaci . Chyba ,że zdołają omamić ich wasze tłumaczenia . Ucieczek z sesji , donosów nazywanych przez niektórych petycjami do kurator oświaty, nazywanych listami kurtuazyjnymi do Rabinatu . Może omami ich wasza wersja kina . Może omami ich stracona strefa przemysłowa, przez butę niektórych osób i tak można wymieniać w niskończoność. Ale to wszystko się okaże za 2 lata . Teraz załatwić należy niektóre zaległe sprawy zgodnie z prawem  
Ja swoje mieszkanie kupiłem za swoje zarobione pieniądze , a nie w wyniku jakichś okazji!!!!. Zresztą ten artykuł nie dotyczy czegoś tam innego , jedynie deptaka, po co się wychylasz. Może jakiś strach wewnętrzny nie daje tobie spokoju przed wizją jakichś konsekwencji.???? Jeśli jesteś uczciwy , to dlaczego się tak miotasz z tematem akurat nie dotyczącymi tego artykułu ?
74. Dodane przez Do 71, w dniu - 03-02-2022 11:24
Wychodzi powoli szydło z worka i coraz bardziej przekonujecie mnie dlaczego obecny Burmistrz jest Wam tak bardzo niewygodny.Robicie z niego osobę konfliktową,a rzeczywistość jest inna .Mam nadzieję,że wschowianom w końcu opadną z oczu klapki .
75. Dodane przez Do 71, w dniu - 03-02-2022 12:42
Nie stresuj się, ten komentarz był nawiązaniem do kom.69! Tyle!
76. Dodane przez Hm, w dniu - 05-02-2022 09:29
Wybory były kandydaci że Wschowy też byli. Ale wybrali lewaka
77. Dodane przez fws, w dniu - 05-02-2022 22:18
Zlikwidować sklepiki .Wybudować na obrzeżach market, ale typowo POLSKI.
78. Dodane przez Do 76, w dniu - 06-02-2022 08:29
Wybory były od kilkudziesięciu lat .Wybieraliśmy rodowitych wschowian .Jak rządzili można zobaczyć w każdym miejscu Wschowy .Zobaczyć i porównać z innymi miastami Leszno ,Nowa Sól .Lewak czy prawak w samorządzie nie powinno mieć żadnego znaczenia .Powinna liczyć się praca .Ale ty jeszcze nie pojmujesz o co w tym wszystkim chodzi .Jesteście jeszcze mentalnie osadzeni w czasach Kargulowych
79. Dodane przez Do 77, w dniu - 06-02-2022 15:11
Nie rzucaj haseł typu zlikwidować sklepiki. Ponieważ nie jest to miłe dla ich właścicieli , ponieważ każdy z tych właścicieli uważa , iż uprawia bardzo prestiżowe zajęcie, i miło im jest słyszeć o sobie że są handlowcami i wschowskimi bohaterami z ulicy Westerplatte. Teraz byli w blasku fleszy i są na zdjęciach lokalnych mediów , gdy podczas demonstracji maszerowali po przejściach dla pieszych na ul Westerplatte, Kostki i Niepodległości . Owszem handel , to jest bardzo prestiżowe zajęcie ale nie w wydaniu jakie proponują obecni właściciele . Pomimo tej " sławy" i tych fleszy , nie wytrzymają tu konkurencji z marketami nawet tymi z obrzeży miast . Ktoś jest teraz bohaterem , dużo krzyczy na spotkaniu w CKIR , ale już niedługo nie wytrzyma konkurencji i nie będzie nawet akceptowany przez kogoś kto przyniósł plakat i razem maszerował w proteście . Bo ten ktoś , kto przyszedł do kupców namawiać w proteście nie miał innej motywacji , jak tylko USŁYSZEĆ O SOBIE , że jest bohaterem i pomaga ludziom, zapominając nadmienić , że spełnia swoje mażenia ciągłego szkodzenia burmistrzowi , a w rzeczywistości wam i wszystkim innym . 
Nie trzeba zatem proponować likwidacji "sklepików" . Właściciele swoim postępowaniem już zaczęli proces samozamykania . Natomiast co do marketów , cechą wspólną wszykich ośrodków handlowych jest bezwzględna konkurencja , jak bardzo bezwzględna potrafi być ta konkurencja przekonacie się niebawem , ta lekcja bezwzględności niektórym handlowcom się należy za ich autentyczną bezwzględność i brak pochamowania emocji co często jest przyczyną agresji wobec osoby (osób) próbujących pomóc.
80. Dodane przez Piotr, w dniu - 07-02-2022 02:23
Bardzo podoba mi się to , co proponuje nam burmistrz Antkowiak . Nie wierzyłem kiedyś nawet w połowie , że uda się nawet dojść do punktu , kiedy droga Westerplatte będzie własnością gminy , a nie powiatu , i że mielibyśmy piękny deptak . Ładniejszy niż Góra , ładniejszy niż Sława a nawet ładniejszy niż Leszno . Nie byłem na zebraniu w CKIR , ale po pewnym czasie miałem okazję przejrzeć relację w mediach, ze spotkania burmistrza Antkowiaka z mieszkańcami ,przedsiębiorcami oraz radnymi . Nie wierzyłem własnym zmysłom , zmysłom słuchu . To co słyszałem z ust niektórych mieszkańców i przedsiębiorców ul Westerplatte, a przede wszystkim , z ust radnych , którzy byli obecni na zebraniu i zabrali głos . Radna E .S. Juśkiewicz , Radny Gliński oraz Radna O. Kochańska , należy chyba ich słowa traktować w kategorii żartu , bo budowa deptaka w tej lokalizacji , lokalizacji ul Westerplatte jest znakomitym rozwiązaniem , tym bardziej , że wiąże się z poprawą jakości nawierzchni chodników i jezdni oraz prawidłową inspekcją oraz przebudową infrastruktury podziemnej i nie za swoje pieniądze , tylko z dotacji , bo gminę za swoje po prostu nie stać na żadne inwestycje. Z tego powodu to zamierzenie powinno być w interesie i w intencjach radnych wschowskich ? Dlatego słuchając tych radnych wyrażających  
sprzeciw przeciw budowie deptaka , pomyślałem , że to jakiś żart . I dlatego również pomyślałem ,że słowa radnych to jakiś żart , ponieważ wcześniej spotkałem się też z opiniami tych samych radnych na ten sam temat , na temat budowy deptaka na ul Westerplatte . I to chyba w tym wszystkim jest najważniejsze , Ci sami radni wcześniej oczekiwali od burmisrza Antkowiaka , wybudowania deptaka na ul Westerplatte , ponieważ była to jedna z obietnic wyborczych . To jest połączenie jakichś dwóch przeciwstawnych opini tych radnych w krótkim czasie . To nie jest mądrość jakiej spodziewam się po radnych , a raczej dowcip niespotykany w historii samorządów we Wschowie , ani w historii samorządów innych miast w Polsce. Właściwie Państwo radni , powinniście bardziej czuwać nad tymi swoimi wersjami zanim je publicznie wypowiecie . Dla tych , którzy słyszą was pierwszy raz brzmicie pewnie znakomicie , natomiast ci, którzy słuchają was częściej zdają sobie sprawę z tego jak ich różnymi wersjami mamicie , radni opozycji.
81. Dodane przez Do 80, w dniu - 07-02-2022 11:50
Co Ci obiecał burmistrz za ten przeslodzony komentarz?
82. Dodane przez Jak to co ?, w dniu - 07-02-2022 18:22
Jak to co ?Nie domyślacie się. Obiecał mi posadę wiceburmistrza ,ewentualnie Prezesa Spółki Komunalnej i w bonusie bilet na Księżyc.
83. Dodane przez do 82, w dniu - 08-02-2022 08:46
Biorąc pod uwagę że Burmistrz ma w głowie miedzy innymi takie fanaberie jak budowa drugiego ratusza To mógł Ci to obiecać .
reklama
84. Dodane przez Do83, w dniu - 12-02-2022 22:35
A radna O.K. w żadnej mierze nie przypomina tę osobę , z którą staliśmy przed wyborami , a którą oglądamy i słuchamy teraz . Wtedy w mikrofonie dźwięczał jej pewny głos , a w nim było wszystko to co obiecywała i nie słyszałem aby mówiła o ekstremalnie beznadziejnych "lotach". Obiecywała deptak , radio taxi. , pomoc w rozwiązaniu trudnych spraw - miała na myśli pewnie kino Hel, obiecywała lepszą Wschowę. Choć przemowa tej Pani tchu nie zapierała, to dość powiedzieć , że gdyby nie te obietnice nie tylko radną ale i personalną by "pożegnała"  
Gdzieś po drodze jednak noga się pewnie omsknęła i słychać we Wschwie , że ta pani ściemniała i że to była świetna zabawa. Nie dla mnie takie ściemniania . Ta osoba kupiła za te obietnice zestaw głosów wyborczych . Teraz wobec tych nieszczerych obietnic żądam zwrotu głosu i mandatu radnej.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj