Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
15
Maja 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Atanazy, Berta,
Izydor, Jan,
Nadzieja, Zofia
Do końca roku 230 dni.
Start arrow Leszno arrow Off-road na Krzyckiego

Ulica tonie w kałużach

Off-road na Krzyckiego

03.01.2024. Radio Elka, Bartłomiej Klupś

(fot. Bartłomiej Klupś)
- Po intensywnych opadach deszczu nasza droga wygląda jak tor przeszkód. Tutaj nawet nie można wyjść z dzieckiem na plac zabaw - skarży się mieszkanka ul. Krzyckiego na leszczyńskim Zatorzu. Przejazd przypomina off-road i choć może być atrakcją dla miłośników jazdy terenowej, to dla mieszkańców jest prawdziwą udręką.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
O problemie mieszkanka poinformowała nas drogą mailową, dołączając zdjęcia ulicy pełnej dziur i kałuż. Dziś wybraliśmy się na miejsce. Ulica Krzyckiego w części jest utwardzona. Problem rozpoczyna się od skrzyżowania z ulicami Chłapowskiego i Działyńskich.

- Dwa tygodnie temu przywieźli tutaj szlakę żeby zasypać te większe
dziury. Niestety, ale nie ma po tym już śladu. Samochody ciężarowe, które jeżdżą na budowę, rozjeżdżają tę drogę kompletnie, a do tego cały czas jest dużo deszczu -
przyznał właściciel gospodarstwa, który mieszka tam od wielu lat.

Droga prowadzi dalej na nowe osiedle. Po wczorajszych opadach ulica tonie w kałużach i błocie.

- Płynie się trochę jak amfibią. Gdyby nie to, że mam samochód z napędem na cztery koła to byłoby naprawdę ciężko - przyznała jedna z mieszkanek.

- Kałuże są miejscami tak duże, że czasami auta pływa. Stan drogi jest jaki jest i mam nadzieję, że niedługo będzie lepiej, chociaż mamy tu praktycznie cały czas plac budowy i jeździ dużo ciężkiego sprzętu - dodał kolejny z mieszkańców ul. Krzyckiego.

Ze sprawą zwróciliśmy się do leszczyńskiego magistratu. Jak przyznała Lucyna Gbiorczyk z biura prasowego, temat stanu drogi na ul. Krzyckiego jest dobrze znany, gdyż mieszkańcy zgłaszali problem do Urzędu.

- Faktycznie w ostatnim czasie było dużo opadów na terenie miasta i problemy nierównych ulic, dziur i kałuż pojawiają się także na innych nieutwardzonych ulicach. Aby cokolwiek pomóc i zaradzić potrzebujemy poprawy warunków atmosferycznych, to woda nie może tam stać. Jak tylko te powierzchnię przeschną, to zadysponujemy sprzęt równający i postaramy się te drogi wyrównać. Być może w niektórych miejscach uda się wysypać żużel - zaznaczyła Lucyna Gbiorczyk, która zachęca mieszkańców do kontaktu z Miejskim Zarządem Dróg, aby wspólnie wypracować najlepsze i najbardziej satysfakcjonujące rozwiązania.
 
Komentarze (133)
1. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 03-01-2024 14:29
Sorki zatorzanie, ale na drogi nie będzie. Za to będzie kilka baniek dla Łunii. Priorytety.
2. Dodane przez obserwator, w dniu - 03-01-2024 14:33
A jak tam parking koło Ćwiczni? Idzie urwać podwozie.
3. Dodane przez Iza, w dniu - 03-01-2024 14:35
Wzajemnie, miłego pływania i czystych butów ! Skrzetuskiego tez tak wygląda ;/
4. Dodane przez hmmm, w dniu - 03-01-2024 14:39
nastepna co nie widziała ze kupuje dom w polu...
reklama
5. Dodane przez pytanie, w dniu - 03-01-2024 14:39
"Problem rozpoczyna się od skrzyżowania z ulicami Chłapowskiego i Działyńskich." 
 
Od ilu lat mieszkańcy zamieszkują odcinek tej ulicy od skrzyżowania z ulicami Chłapowskiego i Działyńskich?
6. Dodane przez podatnik, w dniu - 03-01-2024 14:49
do kom 1 to powinno być w gestii deweloperów itp .Skoro na polach buduje domy to i kanalizacja powinna być w gestii i cenie kupującego.Wygoda i wszystko najlepiej na koszt podatnika.A ja nie wyrażam zgody aby na tego typu sytuacje szły fundusze z moich podatków.
7. Dodane przez Nelli, w dniu - 03-01-2024 14:50
Nie jestescie osamotnieni od 20 lat płacimy podatki nie ma lamp nie ma dróg ul Ustronie i Źródlana na Zaborowie dzikie kaczki taplaja się w błocie, natomiast prezydent będzie robił oświetlenie wokół żwirowni by bezdomni mieli trochę światła i ścieżkę rowerowa wokół bajora wstyd na całą wlkp ale to nic krytykuje prezydenta ale chciałam na niego głosować i moja rodzina w ilości około 12 osób ale muszę to przemyśleć i poznać kandydatów bo być może któryś z nich zajmie się nasza sprawą wy tam na Zatorzu nie głosujcie na lewicę (...) tym kłamcom z rady nie ufajcie siedzą i jadę biorą za nic nie robienie !!!
8. Dodane przez LUq, w dniu - 03-01-2024 14:50
Kupili działki za 1/2 ceny w szczerym polu i mają problem.  
Trzeba było kupić drożej, gdzie jest już wybudowana droga...  
 
Każdy by chciał aby miasto wybudowało nową drogę w rok bo on płaci podatki. Tylko że je płacą wszyscy mieszkańcy miasta.
9. Dodane przez Witek, w dniu - 03-01-2024 14:51
Czemu nie kupiła domu przy twardej drodze ? (...)
10. Dodane przez Zibi, w dniu - 03-01-2024 14:56
Trzeba mieć nierówno pod kopułą żeby kupować takie klity od tzw. dewelopera już abstrahując nawet od tego w jakim polu.
11. Dodane przez Jarek, w dniu - 03-01-2024 14:58
Krótko!!! 
To jest władza miasta Leszna!!! 
Czas na zmieny
12. Dodane przez do kom. 1, w dniu - 03-01-2024 14:59
Gdzie się uchowałeś leśny dziadzie pisowski? 
WAS już NIE MA!
13. Dodane przez do 5., w dniu - 03-01-2024 15:02
Już prawie 100 lat.
14. Dodane przez NIE, w dniu - 03-01-2024 15:06
PO CO KUPUJECIE TE CZWORAKI ? NOCE I DNIE
15. Dodane przez Wiesiek z Lipowej, w dniu - 03-01-2024 15:11
Ten rok 2024 pod zarządem nowej władzy to będzie DRAMAT ! Ludzie będą wychodzić na ulicę co miesiąc. Kupujcie euro poki jeszcze tanie, bo niestety bedzie drogie, abyscie stracili na wymianie kiedy ryzy z vonderlajen podejma decyzje.
16. Dodane przez Zagospodarowanie przestrzenne, w dniu - 03-01-2024 15:14
Moim zdaniem, wydając decyzje na budowę osiedla należy wymagać od deweloperów zapewnienia infrastruktury drogowej. Póki to się nie zmieni zawsze będzie problem z drogami. Zbyt szybko osiedla się rozrastają. Z drugiej strony Gmina powinna mieć możliwość wybudowania dróg i w rozłożeniu na pewien okres spłaty obciążyć mieszkańców.
17. Dodane przez Gospodarz Domu, w dniu - 03-01-2024 15:15
Nie ma kasy na takie głupoty jak wasze dziury, bo potrzeba za 30 000 000 zł zmienić ławeczki na Metziga :)
18. Dodane przez Świadomy, w dniu - 03-01-2024 15:21
Polecam przeczytać tweeta pokryjoma, jak się cieszy z 2,5 mln na igrzyska nikomu już niepotrzebne :) Może Wam to osuszy zapał :)
19. Dodane przez Obi wan, w dniu - 03-01-2024 15:25
Gały widziały co brały więc teraz nie płakać
20. Dodane przez Pl, w dniu - 03-01-2024 15:27
Znowu, ta sama historia. Jak kupowali działkę i stawiali dom, to był asfalt. Teraz ktoś go zwinął i jeszcze deszcz spuścił.
21. Dodane przez jan, w dniu - 03-01-2024 15:33
ponad 30 lat na gronowie czekamy na drogi, a wy byście chcieli od razu?
22. Dodane przez Antek, w dniu - 03-01-2024 15:38
Przeciez to łąki i dawne pola itygacyjne. Dreny pozrywane to co się dziwić? Poczekajcie z 25 lat jak inni mieszkańcy albo zróbcie za swoje jak inni
23. Dodane przez hehehhe, w dniu - 03-01-2024 15:41
Jakbym Brzezie koło Gostynia widział XDD
24. Dodane przez xxx:), w dniu - 03-01-2024 15:44
zdjęcie jak by z ulicy Ruszczyca - tam też off road:)
25. Dodane przez Rafal, w dniu - 03-01-2024 15:51
KUPILI DOM W POLU TO TRZEBA BRAC POD UWAGĘ ŻE TAKA BEDZIE DROGA A NIE TERAZ PŁAKAĆ!!!MOZE MIASTO MA ZAPŁACIĆ ZA DOM JESZCZE?????
26. Dodane przez Cierpliwości, w dniu - 03-01-2024 15:59
Nie narzekać tylko czekać. Już ledwo zamieszkali i dej im (...) drogę. Na Gronowie czekałem na utwardzoną drogę 26 lat ! i było podobnie.Teraz jest moja ulica od 2019 pięknie zrobiona i sąsiednie też. Czekać nad swoją kolej chociaż 15 lat .
27. Dodane przez Iga., w dniu - 03-01-2024 16:11
Załóżcie...Komitet Społeczny utwardzenia naw. ul. -tak jak my to zrobiliśmy na Krzyckiego. Zdzisiek...uczestnik Czynu Spolecznego
28. Dodane przez MĄDRY, w dniu - 03-01-2024 16:16
DEVELOPERZY I POŚREDNICY WCISKAJĄCY TO ROZLEWISKO A TAKŻE ZADOWOLONE BANKI, MNIEJ KUPUJĄCY NA RATY DO U... ŚMIERCI 
CZY NIE WIECIE ŻE W POLSCE 3/4 ROKU TO JESIEŃ?
29. Dodane przez Jacek, w dniu - 03-01-2024 16:22
Prawda jest taka że miasto ma gdzieś takich ludzi.Dużo działek sprzedaje miasto i to za niemałe pieniądze a później nic nie chcą zrobić jako przykład można wziasc gm.swieciechowa np w Henrykowie na skraju Zaborowa tam działki są sprzedawane przez prywatne osoby a gmina i tak robi oświetlenie i pomaga przy drogach i jakoś dają radę chociaż budżet ma niski w porównaniu do leszna.Prosze się przejechać na ul ustronie i źródlana to zobaczycie jak Leszno dba o mieszkancow
30. Dodane przez Xxx, w dniu - 03-01-2024 16:35
Zapraszam na ul. Kryłową na Zaborowie!!! Jest równie ciekawie
31. Dodane przez Xxx, w dniu - 03-01-2024 16:35
Zapraszam na ul. Kryłową na Zaborowie!!! Jest równie ciekawie
32. Dodane przez 123, w dniu - 03-01-2024 16:42
No macie pecha Borowiak robi spotkanie w Gronowie, Zatorze ma gdzieś. A żużla też nie będzie bo trzeba dosypać na stadionie. A, jeszcze 2,5 mln na Unię. Ile ulic można za to utwardzić? Pytanie? Chcecie mieć dalej takiego prezydenta.
33. Dodane przez Olo, w dniu - 03-01-2024 16:45
Ale w czym problem. Niech się złożą na drogę.
34. Dodane przez PL, w dniu - 03-01-2024 16:46
Zapomnijcie o o remontach dróg w Lesznie za czasów borowiaka. Dla niego liczy się tylko basen i stały karnet w loży vip na nowy sezona za 2,5 mil.
35. Dodane przez do 15, w dniu - 03-01-2024 16:47
Tuskowi zalezy zeby wprowadzic euro , bo tak chce( UE.), Niemcy , to im zalezy zeby oslabic złotówkę..
reklama
36. Dodane przez Ściernisko, w dniu - 03-01-2024 16:51
Najlepszy byznes zrobił rolnik co sprzedał pole jako działki budowlane. Kiedy ta karuzela się zakończy?
37. Dodane przez XXX, w dniu - 03-01-2024 16:53
Codziennie jeżdżę rowerem wzdłuż stadionu a dokładniej przy Olimpijczyku /czarny domek/ i stacjonującej tam Uni Leszno /garaże/.... proszę się tam wybrać i zobaczyć jaki jest off-road. Wstyd- grube pieniądze biorą a nie potrafią zatroszczyć się o stan nieutwardzonej drogi. A wystarczyłoby użyć sprzętu jaki posiadają, żeby wyrównać nawierzchnię...raz na jakiś czas przejechać równiarką i problem z głowy... ale po co :(
38. Dodane przez asd, w dniu - 03-01-2024 16:54
Racja w tym ze ludzie kupują w polu domy a potem by chcieli zeby wszystko zrobic zaraz, ale też druga strona medalu to głupie prawo kótre pozwala developerom na taką budowe. WYstarczy nakazac by developer zapewnil cała infrastrukture czyli prad, wode , KANALIZACJE a nie szambo i droge utwardzoną i nie bedzie płączu. Developer doliczy to do kosztów, ale ci co kupią nie bedą potem płakać...
39. Dodane przez Tomasz, w dniu - 03-01-2024 16:56
Oto obraz nowoczesnego miasta z przyszłością, mi wiem czy się śmiać czy płakać.
40. Dodane przez Mieszkaniec Krzyckiego, w dniu - 03-01-2024 16:57
Ostatnio nawiezli jakiegoś popiolu czy czegoś podobnego i wszystko sie nosi wszedzie ,to jest jakas masakra
41. Dodane przez Maria, w dniu - 03-01-2024 16:57
Prezydent i radni do całkowitej wymiany, jesteście państwo żałośni.
42. Dodane przez Feliks z, w dniu - 03-01-2024 16:58
Prezydent pływa po mediach a mieszkańcy po ulicy
43. Dodane przez Wiesław, w dniu - 03-01-2024 17:03
Od. Ad1. Pani myśli że mieszka miesiąc i już ma być droga. Kiedyś na tą przyjemność czekało się latami.
44. Dodane przez komitet aspoleczny, w dniu - 03-01-2024 17:14
na ulicy Rumunskiej i Bulgarskiej od poczatku czyli od ponad 40 lat bantustan szkola obok dla swoich policji pelno i pewnie dlatego nic nie renowuja tak im latwiej ale to do czasu az po gwozdziach niebeda jezdzic
45. Dodane przez nie ma to jak zawiść, w dniu - 03-01-2024 17:16
Kupili domy w szczerym polu!!! a gdzie indziej mgli kupić na Rynku a może Słowiańskiej ???? gdzie są drogi budowane prędzej niż domy, inteligencje tych osób pozostawiam bez komentarza,
46. Dodane przez Dariusz, w dniu - 03-01-2024 17:16
Proponuje podkład muzyczny z czasów wielkie wody (1997r) Moja i Twoja Nadzieja :D kocham życie :D ludzie widzieliście co bierzecie ...
47. Dodane przez ewa, w dniu - 03-01-2024 17:21
DO AUTORA ! CZY NASZ JĘZYK OJCZYSTY JEST AŻ TAK UBOGI, ŻE TRZEBA NA SIŁĘ WCISKAĆ INNY ??? Swoją drogą - radzę zapoznać się z USTAWĄ O JĘZYKU POLSKIM ! Jest tam wiele wskazówek - autorze.
48. Dodane przez x, w dniu - 03-01-2024 17:42
Widziały gały co kupują! Mieszkańcy Leszna mają pilniejsze potrzeby niż dziury na polu
49. Dodane przez ooo, w dniu - 03-01-2024 17:44
NIECH WAM DEWELOPER ZROBI.Popieram kom 25 .ZROBIC ZRZUTKE KUPIC PARE WANIEN GRYSU I PO HALASIE.
50. Dodane przez rada, w dniu - 03-01-2024 17:49
Zbierzcie się wszyscy, załóżcie inicjatywę lokalną, wpłaćcie swoją część w gotówce i zwróćcie się do Urzędu Miasta Leszna.
51. Dodane przez ?, w dniu - 03-01-2024 17:57
Tylko nie podbierać żużla Unii bo wyleci ona z tej śmieszniej ligi, podobno najśmieszniejszej na świecie?! 
Zatorzanie pokrzyczą i przestaną a Unia zawsze walczyła i nadal hałasuje... i truje!
52. Dodane przez dla, w dniu - 03-01-2024 18:02
"tutaj nawet nie można wyjść z dzieckiem na plac zabaw."  
W taką pogodę na plac zabaw? Tam też jest piasek. Nie budujcie z budżetu obywatelskiego placu zabaw, jeżeli nie można do niego dojść.
53. Dodane przez x, w dniu - 03-01-2024 18:04
nie potrzeba fotoradarow i policji ale dobrych mechanikow
54. Dodane przez do 15, w dniu - 03-01-2024 18:05
Przeciez Tuskowi zalezy zeby wprowadzic euro , bo tak chce( UE.), Niemcy , to im zalezy zeby oslabic złotówkę..
55. Dodane przez do 15, w dniu - 03-01-2024 18:08
To jest wojna, bez wyłamywania szlabanów na granicy , bez czołgów, bez bombardowań, bez obozów koncentracyjnych ( na razie), ale ze skutkami gospodarczymi równymi wojnie totalnej. Trudny rok przed nami, pamiętajmy o rzeczach istotnych , nadających sens naszemu życiu tutaj. Niemiec buduje mittel Europę a my mamy na to wszystko pracować ! Ojjj Ludu
56. Dodane przez xxx, w dniu - 03-01-2024 18:11
do 15 ludzie caly czas codziennie wychodza na ulice do sklepu czy na spacer i beda wychodzili to nie jakas nowosc
57. Dodane przez Fakty, w dniu - 03-01-2024 18:17
Ja w Zaborowie tak miałem przez 15 lat.Jedyna rada ,to przeczekać tak jak ja.
58. Dodane przez Pytanie na kolację, w dniu - 03-01-2024 18:20
Dlaczego miasto nie czekało 30 lat na wykonanie liniowego odwodnienia toru, tylko wykonało je na pstryknięcie palcem sportowej spółki akcyjnej?
59. Dodane przez Bony Em, w dniu - 03-01-2024 18:20
Podobno doganiamy Europę zachodnią pod względem jakości życia.  
Proszę mi teraz pokazać gdzieś w Europie zachodniej podobne obrazki.
reklama
60. Dodane przez Leszno, w dniu - 03-01-2024 18:28
To po co kupujecie te klatki hhahaha idźcie do bloków albo.na wies
61. Dodane przez patodeveloperzy, w dniu - 03-01-2024 18:32
Domy w dzielnicach bez dróg i mieszkania w mieście bez miejsca na parkowanie. Ale przecież jakiś urzędnik wydaje na to zgody. Może należy ra zaskarżyć takich o nieuczciwe praktyki to się nauczą.
62. Dodane przez Do komentarza 59, w dniu - 03-01-2024 18:33
Do komentarza 59. Zdziwiłbyś się jak byś zobaczył drogi we Włoszech!!! 
Ale ty co najwyżej przekroczyłeś granice powiatu leszczyńskiego.
63. Dodane przez tomi 74, w dniu - 03-01-2024 18:34
Jak sie kupuje szopki od dewelopera to niech on drogi porobi zanim sie kupi
64. Dodane przez UE, w dniu - 03-01-2024 18:38
Ja bym tam jeszcze ustawiła 10 wiatraków w prezencie od UE :-)
65. Dodane przez kooko, w dniu - 03-01-2024 18:39
ile jest domów na tej ulicy. , może byście się zrzucili na drogę sami i będzie to wasza droga i po kłopocie
66. Dodane przez Fakt, w dniu - 03-01-2024 18:44
Nie gadajcie,bo za Borowiaka w Gronowie zrobiono kilka ulic min.Jagienki,Juranda,Zbyszka z Bogdanca i inne.Na Zaborowie też kilka zrobiono.Więcej zrobiono dróg za Borowiaka,niż za poprzednika w tym kilka nowych,bądź wyremontowanych w centrum,czy wylotowych jak Osiecka.
67. Dodane przez Urzędnik Miejski, w dniu - 03-01-2024 18:47
Jak widać po komentarzach, większość ma proste rozwiązania na wszystko. To jest typowe dla przeciętnego mieszkańca. Niestety zarządzanie miastem jest dużo bardziej skomplikowane, bo trzeba pogodzić wiele interesów. Jak ktoś z Państwa ma takie umiejętności, to proszę w nadchodzących wyborach przedstawić swój program, uzyskać poparcie i później naprawiać miasto. To przecież banalnie proste, wystarczy posłuchać internautów
68. Dodane przez Jeden kierunek, w dniu - 03-01-2024 18:52
Leszno potrzebuje zmian i dobrego gospodarza. Remontować trupy za miliony już nikt nie chce. Szkoda, że prezydent ma wizję miasta zgoła inną niż mieszkańcy dlatego czas pokazać sprzeciw.
69. Dodane przez Leszek, w dniu - 03-01-2024 18:53
Wszystkie domy, bloki były kiedyś budowane w polu więc widziały gały co kupowały jest bez sensu. Ta wypowiedź jest przez ludzi co jeszcze w życiu nic nie kupili i nie mają zielonego pojęcia jak powstaje osiedle i kto buduje drogi. To waszymi komentarzami wynika że ja mam wybudować drogę a ty będziesz nią spacerował jeździł. Miasto Leszno jest zajęte budowa pomników w Lesznie bo to jest bardzo potrzebne na to ludzie chętnie płacą podatki
70. Dodane przez Mz, w dniu - 03-01-2024 19:00
Ludzie są dziwni,kupują szeregowce za miastem bo widać na zdjęciach i oczekują na już drogę, tak się nie da.Inna sprawa,że te domki mają często po 80 mkw i często bez garażu. Jaki to ma sens ? Czy nie lepiej kupić nowe mieszkanie w bloku w mieście o tej samej powierzchni,plus garaż, na dodatek wszystko utwardzone i w pobliżu wszystko na wyciągnięcie ręki. Jaki sens mają domki bez garażu za miastem ?
71. Dodane przez do 69, w dniu - 03-01-2024 19:43
Wiedziałeś co kupujesz i gdzie. Droga ma być ,bo ty tak chcesz? Nie ma nic za darmo.Jak się kupuje tanio,to trzeba albo dołożyć na drogę albo męczyć się kiklanaście lat z błotem.Jja po twoim polu nie mam zamiaru jeździć. Wolę bardziej cywilizowane rejony.Wolę mieszkanie w bloku skąd mam wszędzie blisko ,niż domek w polu wśród bajor wody.
72. Dodane przez rolnik, w dniu - 03-01-2024 19:48
Najpierw kupi działkę w polu kukurydzy,postawi domek albo kupi od "dewelopera" i domaga sie zaraz drogi,niebawem światłowodu. Trzeba pomysleć...,za i przeciw.
73. Dodane przez do 66, w dniu - 03-01-2024 19:50
Bo poprzedni kierownik to był towarzysz
74. Dodane przez x, w dniu - 03-01-2024 19:52
do 70 kto kupuje domek ten co sprzedal mieszkanie i tyle
75. Dodane przez xxx, w dniu - 03-01-2024 19:56
do 66 zrobiono bo wiadomo kto na tych ulicach mieszka robiono szybko bo niech a napewno zmieni sie wladza to nie wiadomo co bedzie
76. Dodane przez olo, w dniu - 03-01-2024 20:00
Miastowi chcieli prawie na wieś teraz tak maja hahaha
77. Dodane przez vv, w dniu - 03-01-2024 20:03
jesli Leszno potrzebuje zmian moja propozycja ziemianki i tyle
78. Dodane przez vv, w dniu - 03-01-2024 20:12
takie terey tereny w polu tereny tanie tereny zallewowe powinny byc naglosnione ogloszone przed sprzedarza i w razie zalania lub podtopienia koszty strat oprucz firmy ubezpieczeniowej powinna pokryc wladza gminna i osoby wydajace zgode na budowe na tych terenach
79. Dodane przez Do kom 74, w dniu - 03-01-2024 20:20
Tak,sprzedał mieszkanie w bloku 40 letnie z wielkiej płyty i kupił malutki domek za miastem,bez drogi,bez garażu. Już wolę kupić duże mieszkanie w nowoczesnym nowym bloku z dużym tarasem i garażem w mieście .
80. Dodane przez gdzie są pieniądze?, w dniu - 03-01-2024 20:25
Panie Prezydencie, wybuduj jeszcze dwie biblioteki czynne 24h, operetkę, muzeum żołnierzy wyklętych (oczywiście czynne 24), salę koncertową na miarę katowickiego spodka, tory do uprawiania wszelkich sportów motorowych (koniecznie NASCAR). Przecież jesteśmy bogatym miastem. Na Krzyckiego ... kupią sobie wodery. Będzie dobrze.
81. Dodane przez Do 77, w dniu - 03-01-2024 20:29
Mentalnie mieszkańcy miasta od lat siedzą w ziemiankach i za bardzo nie mają ochoty ich opuszczać. I to jest największy dramat.
82. Dodane przez Leszno, w dniu - 03-01-2024 20:37
Macie borowiaka hahahajhahaj dobrze wam pieniądze są na ważniejsze sprawy drogę to zróbcie zrzutkę biznesmeni z leszna hahahahahahha śmiech na sali z was do gibania na 8h a nie siedzenie za biurkiem haha ewentualnie możecie tam posprzątać po moim psie hahaah
83. Dodane przez Paweł, w dniu - 03-01-2024 20:46
Ale tym z blokow d..... ściska że muszą mieszkać w tych klatkach jak kurczaki
84. Dodane przez (...), w dniu - 03-01-2024 21:15
Takie tereny zalewowe są też na ul. Chopina w Zaborowie.
85. Dodane przez Do 83, w dniu - 03-01-2024 21:28
Klatki to te domki niektóre po 75 mkw bez garażu, teraz się bujać i taplać w błocie przez 20 lat.Do 80 co chcesz od Prezydenta,zobacz ile utwardzono dróg osiedlowych na Gronowie i Zaborowie,na Zatorzu też. Akurat te domki są na samym końcu Zatorze w czarnej d....
86. Dodane przez Krys, w dniu - 03-01-2024 21:33
Zapraszam na ul. Chopina w Zaborowie
87. Dodane przez Do 83, w dniu - 03-01-2024 21:38
Do 83. Mieszkam w bloku, ale nie mam błota przed i nie mam pół bańki kredytu na "dom" bez garażu. Śpię spokojnie a jak coś nawali to dzwonię do spółdzielni i mam naprawione. A nie jak pseudo właściciele domów bez garażu i ulicy (właścicielem zostaniesz jak spłacisz ostatnią ratę) co w nocy się budzi z nerwów czy stopy procentowe nie pójdą w górę. A jak coś nawali to szukasz fachowców bo deweloper ma Cię w nosie. A fachowcy zdzierają z Ciebie kupę kasy i się śmieją.
88. Dodane przez Adam, w dniu - 03-01-2024 21:46
Najlepszy na utwardzenie drogi jest gruz z kruszarki ,warstwa 20 cm gruzu a na to warstwa 10 cm drobnego kruszywa. Są to materiały klinujące się. Prace muszą być wykonywane jak droga obeschnie . W pierwszej kolejności trzeba drogę wyrównać.
89. Dodane przez Marek, w dniu - 03-01-2024 21:50
Takie drogi to normalka na nowych osiedlach o tej porze roku. A inna sprawa że niektóre osiedla powstają w miejscach gdzie jeszcze kilka lat temu stała woda, ludzie kupują jak jest sucho później trochę popada i jest płacz. A co jak będzie mocniej padać przez kilka dni..?!
90. Dodane przez Janek, w dniu - 03-01-2024 22:04
Współczuję. Kredyt razem z odsetkami 1,0 mln PLN na 30 lat na dom bez dojazdu. Do tego część domów bez garażu a ogród to wychodek dla psa. Jak pierniesz to sásiad słyszy.
91. Dodane przez do 62, w dniu - 03-01-2024 22:09
Włochy to nie Europa zachodnia tylko południowa. Jeśli mamy się równać to najwyżej z północnymi Włochami. I tak mądralo pokaż mi w północnych Włoszech nowe osiedla deweloperskie z takimi drogami.
92. Dodane przez do kom. 83 riposta co jej nie ściska do magnata, w dniu - 03-01-2024 22:35
Śmiejesz się z tych którzy mieszkają w blokach jak kurczaki w klatkach . Otóż "bogaczu w gumiakach" z trochę większego kurnika na grzęzawisku. ci z bloków bez problemów poruszają suchą nogą, wszystko mają pod ręką i nie narzekają ! Ty natomiast kosztem wieloletnich wyrzeczeń wybudowałeś lub kupiłeś sobie "rezydencję" bez cywilizowanego dojazdu w polu poprostu taką chatę za wsią i płaczesz że ci się krzywda dzieje ! Weżcie się do roboty, skrzyknijcie się i zróbcie sobie drogę. Lekceważycie i drwicie bogacze z mieszkańców blokowisk a np. przy okazji bytności w ich okolicach nagminnie podrzucacie im śmieci co w ostatnim okresie się nasiliło. Samochodami a nawet "bogacze" rowerowi (a są tacy ) na zakupy przyjeżdżają z "prezentami" ! Ci mieszkający w tych tzw. przez Ciebie klatkach dla kurczaków nie muszą ubierać gumiaków oraz brnąć przez błoto i bajora odpadki wyrzucają do swoich kontenerów . To też roszczeniowy przyjacielu nie ciąg psa za ogon to Cię nie ugryzie . Kraków też nie od razu został zbudowany !
93. Dodane przez Kasztelan, w dniu - 04-01-2024 06:11
Tak to jest jak książę buduje się w szczerym polu bo działki atrakcyjne a koń nie chce iść przez błoto
94. Dodane przez Mgr. inż. rolnictwa Witold Matysiak, w dniu - 04-01-2024 06:15
Dopóty nie zakończone będą wszelkie roboty budowlane wchodzące w skład budowy zabudowań domowych dopóty nie będzie zrobionej drogi. Proste jak metr sznurka.
95. Dodane przez Paweł, w dniu - 04-01-2024 06:56
Wiem wiem w bloku jest fajnie zawsze można posłuchać jak u sąsiada ktoś się załatwia w kibelku bo wszystko slychac ,a najlepszy jest tekst o miejscu w garażu ,przeważnie to klient jeździ pół godziny i miejsca szuka bo nie ma parkingu
96. Dodane przez Mak, w dniu - 04-01-2024 07:42
Super wygląda o takie drobnostki ludzie się czepiają są poważniejsze sprawy. a do domu spokojnie sobie powoli dojadą.
97. Dodane przez Janek, w dniu - 04-01-2024 08:10
Zapraszam na ulicę Ludową, tam z domu nie idzie wyjść bo woda stoi od jednej posesji do drugiej. W Urzędzie nam powiedzieli że planowana droga jest na rok 2024 więc czekamy .Dziury na 20 centymetrów i nie idzie jechać. 
A nasza ulica jedna z najstarszych w Gronowie. Więc zapraszam ludzi z Zarządu Dróg na mały spacer. 
Aha nie wspomnę już o szlace na drodze , która jest nie dopuszczalna bo jest rakotwórcza i jest zakaz sypania tego dziadostwa.
98. Dodane przez Książę, w dniu - 04-01-2024 08:15
Konie sobie kupcie książęta skoro chcecie docierać do swoich pałacyków czy tam dworków
99. Dodane przez mix, w dniu - 04-01-2024 08:45
spokoojnie zaraz zamarznie to będzie równo :D
100. Dodane przez DO 95, w dniu - 04-01-2024 09:08
Tak w twoim szeregowcu ze ścianami papierowymi pewnie nic nie słychać .W bloku chociaż ściany są porządne i sporo tłumią. Poza tym sporo osób ma garaże ,do których spokojnie może dojechać. Ty stawiasz samochod w błocie .Sam miód. Ale jak komuś pasuje postaw się a.... nawet w błocie to jego sprawa.Tylko nie płacz potem ,że ci źle...
101. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 04-01-2024 09:17
a to może ten nowy basen co nam borowiak obiecał że powstanie
102. Dodane przez dgr, w dniu - 04-01-2024 09:33
Leszczyński folklor.
103. Dodane przez do 95, w dniu - 04-01-2024 09:43
dot. mieszkańców blokowisk. Zapomniałeś dodać stałe podwyżki czynszu. "Remonty", naprawy, które za chwilę się psują, a ulice i nawet piwnice też bywają zalane. Brudne i pozarastane chodniki i trawniki za które też płacisz.
104. Dodane przez murarz, w dniu - 04-01-2024 09:56
Chcieli działki w polu - to mają pole... proste. Trzeba było mieszkanie w bloku kupić,a nie liczyć na grilla w ogródku.
105. Dodane przez Tomasz, w dniu - 04-01-2024 09:59
Jak się chciało w polu mieszkać to cierp ciało co chcialo
106. Dodane przez Witek, w dniu - 04-01-2024 10:20
Łyżwów niech kupią.
107. Dodane przez do 4. i 105., w dniu - 04-01-2024 10:38
Prawda!
108. Dodane przez Ewelina, w dniu - 04-01-2024 10:39
Ludzie, przecież widzieliście co kupujecie i gdzie kupujecie (bo było taniej). A teraz płacz.
109. Dodane przez Mistrz Fu Kung, w dniu - 04-01-2024 10:45
Ale ludzie czego wy się spodziewacie? Stać was na nowe domy to i I nową ulicę musi być stać. Każde domistwo niech dołoży po 15-20 tysięcy do drogi, uzbieracie pewną kwotę, a miasto może partycypować w budowie drogi. Ja na swoją czekałem 15 lat, nie ma nic za darmo.
110. Dodane przez Ecik, w dniu - 04-01-2024 10:46
Po jaką ch..... kupujecie tam domki. Każdy widzi jaki dojazd. Inni czekają za drogą po kilkadziesiąt lat.
reklama
111. Dodane przez ..., w dniu - 04-01-2024 11:06
Deweloper jeszcze z rusztowania nie zszedł a już chcą mieć drogę gotową.
112. Dodane przez peterpan, w dniu - 04-01-2024 11:14
-a może napisać do PZW ,żeby zarybili 
- jaka jest stawka podatku gruntowego od waszych działek ? i dlatego reszta mieszkańców , którzy mają takie same warunki maja się zrzucić/ 
- na ulicy Iwana Kryłowa( nie Kryłowej- poznaj trochę postać patrona swojej ulicy) jest już destrukt , w warunkach leszczyński to przepych
113. Dodane przez do byłych DGR, w dniu - 04-01-2024 11:28
Chcieliście Leszna to macie :) NIe płakać teraz.
114. Dodane przez Do 103, w dniu - 04-01-2024 11:38
Nowe bloki mieszkanie blisko 70 mkw do tego garaż. Czynsz płacę, ale za ogrzewanie jest zwrot niewielki,ale jest bo mieszkania bardzo ciepłe, sąsiadów nie słychać, osiedle czyste,zadbane,wszystko utwardzone.W tych bieda szeregowców bez garażu też płacisz za ogrzewanie i na pewno wychodzi drożej, ściany jak z kartonu, bez garażu, na samym końcu miasta,bez drogi.Wstyd pewno masz wielki,jak ktoś z rodziny do Ciebie przyjedzie i musi jechać po dziurach.
115. Dodane przez 1234, w dniu - 04-01-2024 11:40
Działka z droga kosztowała pewnie tyle co cały ten czworak. Po co tam budować drogę jak zaraz te domki będą pół metra niżej od aktualnego poziomu gruntu. W ogóle to niech wszyscy wezmą przykład z sąsiadki, kupią auta z napędem na cztery buty i po problemie.
116. Dodane przez Leszno, w dniu - 04-01-2024 12:08
Sami eksperci od inwestycji i podatków ;)
117. Dodane przez k, w dniu - 04-01-2024 12:08
zapraszam na leszczyńska w swieciechowie. wieczne dziury i patodeweloperka jeżdżącą ciężkim sprzętem.
118. Dodane przez Leszno, w dniu - 04-01-2024 13:01
Sami eksperci od inwestycji i podatków ;)
119. Dodane przez Olo, w dniu - 04-01-2024 14:28
Te działki poszły w przetargach miasta za grube pieniądze. Prawo dziurawe jak te drogi, skoro magistrat bierze za 250m2 przeszło 100 000 to z automatu część kasy powinna być przesuwana na infrastrukturę.
120. Dodane przez Marcin, w dniu - 04-01-2024 15:03
Skandal na Krzyckiego, dzieci się rowerkami topią, ludzie wchodzą na ulice i gimnastykę olimpijską uprawiają żeby przejść a nie przepłynąć. Miasto cisza w temacie, kabaret. Plac zabaw dla dzieci jest zrobiony, ale jak tam się dostać? Pozdrawiam
121. Dodane przez Ktos, w dniu - 04-01-2024 16:09
Elegancko jest
122. Dodane przez Bartek, w dniu - 04-01-2024 18:02
Ludzie piszą, że płacą podatki i nic z tego nie ma. Ale co to są za podatki? Podatek od nieruchomosci w zeszlym roku naliczyli mi 43zl/rok od kawalerki i 370zl/rok za 116m2 dom i dzialka 600m2. Czego sie mozna spodziewac za takie podatki? Ledwo starczy na prad do latarni i przejazd pluga. Mozna zapomniec o jakis inwestycjach za te pieniadze. W Holandii placilem rocznie podatku od nieruchomosci 1600 euro za szeregówkę 90m2 + 200m2 dzialki. Droga i chodniki byly eleganckie ale cos za cos. Mozna podpatrzec jak to dziala w innych krajach. W niektorych jest tak ze wlasciciele nieruchomosci, ktore mają braki w infrastrukturze placą kilka-kilkanascie razy wyzsze podatki od nieruchomosci, z ktorych to podatkow jest pozniej ta infrastruktura finansowana. A jak juz powstanie infrastruktura to podatek jest obnizany.
123. Dodane przez Knap, w dniu - 04-01-2024 19:33
Na ścieżki rowerowe do Boszkowa, Osiecznej i inne pieniądze się znalazły, po to by przejechało kilka rowerów w skali rocznej dziennie. Kilometry asfaltu a asfaltu na 200m drogi nie ma to niech mi to ktoś wytłumaczy?. Bo skoro 30Km ścieżki rowerowej powstało jakim cudem w Lesznie nie ma rozbudowanych dróóóóóóg Ludzieeeewe czy wy macie wypalone mózgiiiii smartfonamiiiiii przecież wy macie odlottttttttt!!!!!!!
124. Dodane przez Koko, w dniu - 04-01-2024 20:37
Problem deweloperki niech rozwiąże deweloper a nie my podatnicy.
125. Dodane przez Bedi2115, w dniu - 05-01-2024 00:03
Niestety ale stan dróg w rozwijających się częściach miasta to zasługa prezydenta oraz jego współpracowników wydających pozwolenia na budowę deweloperom. We wszystkich rozwijających się miastach dobrze myślący włodarze aby wydać pozwolenie wymagają od deweloperów zbudowanie całej infrastruktury- odwodnienie, oświetlenie oraz co najważniejsze wykonać drogę. Deweloper wkalkuluje sobie to w koszt inwestycji i cenę nieruchomości a problem fatalnych dróg zniknie. We Wrocławiu, Poznaniu czy Szczecinie nawet realizując inwestycje już w istniejącym ciągu infrastruktury deweloperzy muszą wykonać drogę asfaltową w innej części miasta w zamian za uzyskanie pozwolenia na budowę. Samo wyrównanie istniejącej nawierzchni nic nie da, póki nie będzie odwodnienia. Sam mieszkam w miejscu gdzie nie ma wykonanej drogi i przez niemalże cały rok jest woda i kałuże.
126. Dodane przez Yellow, w dniu - 05-01-2024 00:54
Na Stawowej jest to samo
127. Dodane przez tak, w dniu - 05-01-2024 10:14
Rodzice wybudowali się w Gronowie w 1993 i dziury,błoto było do 2019.Czyli 26 lat ! kiedy zrobiono wreszcie trzy ulice w tym moją i teraz jest utwardzone wszystko,tak,że jeździć normalnie można. Wcześniej nawet główne ulice Gronowa nie były utwardzone i do Poznańskiej 800 metrów ! jeździło się po dziurach i to wielkich i to przez kilka lat.Ludzie czekali,a mieszkało wtedy już tam 4 tys ludzi,teraz na tym osiedlu na Krzyckiego mieszka może 200 ludzi i chcą na drogę już , a te domki malutkie,bez garaży widać, że przyszła moda i wciskają jak najwięcej, gdzie w takim domku komfort,gdzie przestrzeń, ogródek 10 kroków w przód, 6 kroków w bok,samochód na dworze,ale nazywa się DOM SZEREGOWY Z OGRODEM.
128. Dodane przez to ja, w dniu - 05-01-2024 11:21
a wy mieszkańcy nie macie rąk do pracy i nie możecie ,,usypać,, tymczasowej drogi na wasze potrzeby i stanąć w kolejce do budowy drogi. wstyd i lenistwo
129. Dodane przez M, w dniu - 05-01-2024 11:40
Wszyscy tacy mądrzy Po pierwsze poszukajcie w chwili obecnej działek nie w polu , po drugie te dzialki sprzedało MIASTO a nie rolnik, po trzecie mówiąc o "kurnikach" nie każdego stać by w dzisiejszych czasach postawić dom 200m2 na działce 1000m2 , ale taka juz ta nasza mentalność najlepiej wyśmiać,że ktoś kupuje "kurnik". A jak już kogoś stać na kupno tej dzalki i wybudowanie domu wolnostojacego to proszę o wskazanie dzalki która nie znajduje się teraz w polu i ma drogę asfaltową.
130. Dodane przez Patryk, w dniu - 05-01-2024 18:14
Moi rodzice wybudowali się na zatorzu w 1966 a drogę utwardzona zrobili im dopiero w latach 2005-2010 wiec proszę was nie narzekajcie. Dzisiejsi ludzie chcą wszystko na już teraz. Chcesz teraz to wybuduj a jeśli chcesz od miasta czekaj bo są inni czekający
131. Dodane przez atom, w dniu - 05-01-2024 20:44
Powinno się drogę zrobić jak najszybciej, zapłacić za nią kredytem .Ratami obciążyć niezadowolonych mieszkańców .
132. Dodane przez Baranek boży, w dniu - 06-01-2024 17:54
Jejku, piszecie o wyborach, jak dowalicie prezydentowi miasta i jak będzie fajno jak Borowiaka zmieni Muchomorski albo inny Kurkiewicz.  
Czy wy rzeczywiście myślicie, że decyzje podejmuje Borowiak? I tu nie chodzi tylko o Leszno, o każde miasto. Wstaje rano, drapie sie po tyłku i sobie myśli: "Na akwawyt dem, a na Zatorze nie, bo mnie wkurza". Poważnie? 
Rządzą panowie którzy finansują wybory i inne szopki, panowie z dużym hajsem, którzy, oczywiście, chcieliby podwoić ten hajs. Dlatego dbają o to, byście zagłosowali na potrzebnych polityków, którzy później będą finansować biznesy kosztem podatnikow - poprzez ustawy, przetargi, rozporzadzenia. A wiec nie ma różnicy, borowiak czy nie borowiak. Przyjdzie Muchomor (tzn. "wybierzecie" sami sobie nowego "włodarza"), który będzie pionkiem tych samych graczy. No to co to zmieni? Nic.  
Zgniły jest ustroj, nie pionki, kiedy juz zrozumiecie to?
133. Dodane przez do 114, w dniu - 06-01-2024 18:09
Żartowniś się znalazł.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
59 m mieszkanie na 1... Rydzyna 420000
Lokal 20m2 węgierska... Leszno 1200
Rydzyna - jana kazim... Rydzyna 402759
Mieszkanie 2-pokojow... Leszno 1200
Działka dabcze z wid... Dąbcze 329000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj