Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
17
Marca 2025
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Patryk, Zbigniew,
Gertruda, Regina,
Jan
ŚWIĘTO PIWA
Do końca roku 289 dni.
Start arrow Leszno arrow Co z kamerami OPP na Rydzyńskiej? Jest decyzja

Wicemarszałek odpowiedział Mroczkowskiej

Co z kamerami OPP na Rydzyńskiej? Jest decyzja

11.02.2025. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Archiwum)
Urząd Marszałkowski w Poznaniu odpowiedział na interpelację radnej Sejmiku Barbary Mroczkowskiej w sprawie uruchomienia odcinkowego pomiaru prędkości na dwupasmówce między Lesznem a Rydzyną. Z pisma wicemarszałka Wojciecha Jankowiaka wynika, że sprawa będzie miała swój ciąg dalszy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Na początku lutego poinformowaliśmy o interpelacji, jaką złożyła radna Barbara Mroczkowska (KO) w sprawie dwupasmówki Leszno - Rydzyna. Radna Sejmiku postulowała wprowadzenie na tej drodze odcinkowego
pomiaru prędkości, czyli systemu służącego do rejestrowania przekroczeń dopuszczalnej prędkości pojazdów. Zdaniem Mroczkowskiej zmotywuje to kierowców do lepszego kontrolowania pojazdów, przez co pozytywnie wpłynie na bezpieczeństwo.

Z odpowiedzi, której udzielił odpowiedzialny za sprawy drogowe wicemarszałek Wojciech Jankowiak wynika, że pomysł radnej nie został odrzucony, ale jego realizacja nie leży w kompetencjach samorządu województwa, mimo że ten jest właścicielem drogi nr 309. - Ujawnianie za pomocą stacjonarnych urządzeń rejestrujących zainstalowanych w pasie dróg publicznych naruszeń przepisów ruchu drogowego należy do Inspekcji Transportu Drogowego - napisał Jankowiak. Wicemarszałek zapewnił jednak, że wniosek radnej zostanie przekazany do Głównego Inspektora Transportu Drogowego.

 
Komentarze (52)
1. Dodane przez leszno, w dniu - 11-02-2025 12:46 66 7
Szukanie pieniedzy na siłę? Niech Policja zajmie się sobą i wyjaśni okoliczności pouczenia w wypadku ,w którym brał udział Policjant , ktoremu w ten sposób nie odebrano prawa jazdy zgodnie zprawem?
2. Dodane przez grazynka, w dniu - 11-02-2025 12:52 18 4
To radna z Walbrzycha nie wie gdzie należy składać wnioski w tej sprawie?
3. Dodane przez gość, w dniu - 11-02-2025 13:02 16 27
Dobrze, na S5 od razu też powinni założyć. Ja rozumiem, że czasem ktoś się pospieszy ale sporo osób po prostu przegina.
4. Dodane przez Radar, w dniu - 11-02-2025 13:13 6 2
Pieniądze się znajdą z dofinansowania europejskiego.  
Tak jak znalazły się 1.04.2023r na budowę odkrytego basenu w Rawiczu.
5. Dodane przez Czyli NIC., w dniu - 11-02-2025 13:16 9 3
Natomiast ITD.....- odpowie..." my jesteśmy od zatrzymywania pojazdów ciężarowych i kontrolowania ich"- tak pięknie i zgodnie z prawem się postępuje ( czyt. odwleka) nad Wnioskami mało uzasadnionymi  
Pani .Mroczkowska niech się weźmie za prawdziwą pracę u podstaw...np.Analiza zachorowalności na poszczególne choroby w n.Regionie"...czy zagrożenia dla ludności polskiej przez Gosci- Przybyszów ( także tych niepotrzebnych.Niemcom.- a podrzucanym pod. niemiecko- polska Granicę. ).. Sebastian P.- kierowca TiR- a .Pozdrawiam
reklama
6. Dodane przez Max, w dniu - 11-02-2025 13:21 43 11
Tworzymy państwo policyjne, nie poprawi to bezpieczeństwa a jedynie wyciągnie kasę od podatnika za mandaty i serwisowanie urządzeń.
7. Dodane przez Ło żesz ty, w dniu - 11-02-2025 13:24 17 17
Do pustych łbów opasłej biurokracji nie dociera że ,,odcinkowy pomiar prędkość jak i fotoradary,, w Polsce są nielegalne, każdy sąd to uwala, nawet ,,wolne sądy,, POsteSBeckie
8. Dodane przez BMW, w dniu - 11-02-2025 13:24 18 5
Chciałbym się dowiedzieć również na podstawie jakich danych została podjęta decyzja ? Jedyne dane jakie mi przychodzą do głowy to nieoznakowany radiowóz, który nabija statystyki ogolonych z pieniędzy kierowców.
9. Dodane przez Do 3, w dniu - 11-02-2025 13:41 11 15
Na S5 to spokojnie te 160 km/h można jechać. Zresztą w takim nowym Audi to 160 km/h to jak 100 km / h. Pamiętam dawniej koniec lat 80 tych niejeden milicjant z kasyna milicyjnego wsiadł na swoją MZ ETZ 250 po obiedzie i piwie i nic mu nikt nie zrobił.
10. Dodane przez rydz, w dniu - 11-02-2025 13:52 40 12
Mieszkańcy gminy Rydzyna "dziękują" Pani radnej zaangażowania. Oby to była Pani ostatnia kadencja.
11. Dodane przez ops, w dniu - 11-02-2025 13:53 10 12
Pomiarowe odcinki predkosci sa nie legalne.Musza spelniac trzy warunki 1)dokladny czas popelnienia wykroczenia 2)dokladne miejsce jego poppelnienia 3) identyfikacja osoby ktora sie tego dopuscila.W przypadku OPP dwa z nich sa trudne do spelnienia czas i miejsce.OPP Rejestruje jedynie ze wykrocznie mialo miejsce na okreslony odcinku drogi co rownies nie spelnia wymogu precycyjnego okreslenia miejsca ppopelnienia czynu zabronionego. Fotoradar lub kamera rejestruja moment wykroczenia wsazujac dokladna godz minute i sekunde .W OPP mamy do czynienia z pewnym przedzialem czasowym w ktory.m doszlo do pomiaru i ewantualnego wykroczenia ale brak jest konkretnego wskazania w ktorym dokladnie momencie mierzono predkosc
12. Dodane przez Carl Johnson, w dniu - 11-02-2025 14:19 16 9
Odcinkowy pomiar prędkości bym zrobił, ale na leszczyńskim wiadukcie. 
Zwracam uwagę, że tam obowiązuje ograniczenie 50 km/h.
13. Dodane przez do kom. 11, w dniu - 11-02-2025 14:26 17 6
Dokładnie tak jest ale w kraju z kartonu, gdzie łamana jest konstytucja i prawa obywatelskie a mimo to, odpowiedzialni za to nadal mają głosy ludzi, oznacza jedno, że akceptują bantustan :)
14. Dodane przez do 9. Dodane przez, w dniu - 11-02-2025 14:41 19 3
"160 km/h to jak 100 km / h" póki nie przywalisz w tył TIRa stojącego na awaryjnym
15. Dodane przez do 11, w dniu - 11-02-2025 14:45 4 4
Według twojej argumentacji to wielu morderców powinno chodzić wolno. Ale z pewnością wpisania OPP do ustawy ucięłoby wszelkie spekulacje na ten temat.
16. Dodane przez Arek, w dniu - 11-02-2025 15:01 19 5
Zapamiętamy ci to przy następnych wyborach i urnie wyborczej
17. Dodane przez realista, w dniu - 11-02-2025 15:07 12 4
Tylko o pieniądze chodzi i o nic więcej. Najpierw trochę zamieszania, żeby nie było tak że z bomby.... Urządzenia już zakupione , jeszcze tylko podpisik i ciach . Kasiorka popłynie przelewikami za fotki z kamerek. No i emerytowani czterdziestoletni policjanci będą mieli pracę za biurkiem przy kawusi. Najbardziej dostaną do zapłaty zamiejscowi ,zagadani za kółkiem.....
18. Dodane przez Masakra, w dniu - 11-02-2025 15:34 7 0
Nawet nie wie do kogo skierować pismo.
19. Dodane przez xXx, w dniu - 11-02-2025 15:44 7 7
Zgadzam się w pełni z komentarzem nr 3. Gdy nie było drogi S5, na starą drogę DK5 mówiono, że to droga śmierci. Teraz sytuacja się zmieniła, a cała S5 powinna być objęta odcinkowym pomiarem prędkości. ha ha ha !!!!!
20. Dodane przez Atom, w dniu - 11-02-2025 15:52 4 7
Nie powinno być ograniczeń prędkości, na znakach powinna być informacja o zalecanej prędkości.
21. Dodane przez Leszcz, w dniu - 11-02-2025 17:03 21 11
Ludzie, co z wami, trąbicie o wyciąganiu pieniędzy z waszych kieszeni? Wystarczy jechać zgodnie z przepisami i nikt do waszej kieszeni po pieniądze nie będzie sięgał.
22. Dodane przez ALF, w dniu - 11-02-2025 17:09 20 1
A może by tak odcinkowa długość kadencji radnego? Tyle i nie dłużej?
23. Dodane przez jo, w dniu - 11-02-2025 17:56 3 1
Do21.Wiadom jedziesz przepisowo nie zaplacisz chodzi o to ze laduja kase gdzie nie trzeba jest tyle innych bardziej niebezpiecznych odcinkow drog dziurawych i bardzo niebezpiecznych.A juz jak ktos o cos zabiega to musi wiedziec gdzie ta petycje zglosic.
24. Dodane przez Do kom 14, w dniu - 11-02-2025 17:58 5 14
160 km/h na drodze szybkiego ruchu to nie jest duża prędkość, tym bardziej jak jedziesz szybkim wozem.Tir jak stoi na awaryjnych to na poboczu i łatwo przewidzieć sytuację, no chyba że jesteś niedzielnym kierowcą.
25. Dodane przez Matematyka, w dniu - 11-02-2025 18:35 9 3
Jadąc przepisowe 100km/h pokonujemy ten dwupasmowy, czterokilometrowy odcinek między Lesznem, a Rydzyną w 2,4(!!) minuty. Jadąc 140km/h potrzebujemy 1,7 minuty. Oszczędzamy 0,7 minuty!  
 
Czy warto jechać 140km/h? Jaka sytuacja uzasadnia przekroczenie prędkości na tym krótkim odcinku?
26. Dodane przez hmm, w dniu - 11-02-2025 18:44 1 0
A co jeśli ktoś akurat będzie jechał np. do Dąbcza? :D
27. Dodane przez Do kom 24, w dniu - 11-02-2025 19:19 17 1
Ciężko mi uwierzyć, że można mieć aż tak pokrętną logikę i sposób rozumowania.  
 
1. Każdy samochód, który jedzie 160km/h jest szybki. Za szybki, gdy dochodzi do sytuacji awaryjnej. Czas reakcji + droga hamowania robią rocznicę przy 160 vs 120 km/h 
2. Po co jechać szybciej na drodze publicznej, jeśli nie mamy sytuacji zagrożenia życia?  
3. Ci wszyscy właściciele "szybkich" samochodów, co się mają za mistrzów kierownicy i chcą stwarzać zagrożenie dla innych jadąc 180, 200, 220 km/h zapraszam na tor wyścigowy lub do Niemiec na odcinku bez ograniczeń. Drogi to nie tor wyścigowy
28. Dodane przez Rydz, w dniu - 11-02-2025 19:48 11 2
Radnej to powinniśmy już podziękować, wprawdzie nie ma za co ale niech poluje kredki i do domu.
29. Dodane przez dd., w dniu - 11-02-2025 20:04 2 0
do 13i15 Jezeli jest pop legalny to dlaczego nie jest wpisany do ustawy.
30. Dodane przez do kom 27., w dniu - 11-02-2025 20:08 5 1
...masz rację, "czy są wolne samochody"? W obecnych czasach chyba każdy sprawny samochód osiąga ta prędkość. Za tymi niby szybkimi ciągnie się smród spalonego oleju lub nieprzepalonego ON.
31. Dodane przez Do 30, w dniu - 11-02-2025 21:33 0 9
Tylko szybki samochód osiąga prędkość 100 km h w 3,5 sek- 5,0 sek, a słaby w 12,0 sek - 15,0 sek. Mam dobry samochód to chce jechać .Policja też gna !
32. Dodane przez Do 31, w dniu - 11-02-2025 22:12 11 0
Nie ma sprawy - chcesz przyspieszać w 4 sekundy, spoko - ale do 100km/h na tym odcinku. Chcesz jeździć ("gnać)" szybciej swoim super autem - to albo na tor wyścigowy albo na niemieckie wybrane autostrady. Drogi publiczne to nie jest miejsce na sprinty i wyścigi.
33. Dodane przez Kierowca, w dniu - 11-02-2025 22:41 6 3
Powinni założyć taki pomiar na tej drodze i na wiadukcie też są kierowcy którzy jadą bez rozumu opamiętania i rozwagi może ich to chć trochę zdyscyplinuje
34. Dodane przez Do kom6, w dniu - 12-02-2025 06:21 2 0
Do kom 6 właśnie o to im chodzi całe PO
35. Dodane przez Andrzej Kopytko, w dniu - 12-02-2025 07:35 3 2
Na wiadukcie odcinkowy by się przydał. Już kilka razy widziałem policjantów w oznakowanym radiowozie jadących po wiadukcie 70-80km/h. Wzór bezpieczeństwa. Policjant może, ale ty nie, bo stwarzasz zagrożenie. Na S5 z kolei jak na natężenie ruchu do wypadków dochodzi skrajnie rzadko. W porównaniu do A2, na której praktycznie co drugi dzień jest jakiś poważny wypadek to S5 jest bezpieczna mimo tych 5% osób, które jadą powyżej 120km/h.
36. Dodane przez Mates, w dniu - 12-02-2025 09:03 1 0
Ale z czym wy macie problem ? Po prostu jedźcie zgodnie z przepisami.
37. Dodane przez Do 32, w dniu - 12-02-2025 09:29 1 1
Mówię o gnaniu na S5,a 160 km/h dla samochodu ok 400 koni to nie jest dużo,choć łatwo tam dużo szybciej bo ma przyspieszenie rakiety.Czasem trzeba dla dobra silnika pojechać bardzo szybko.
38. Dodane przez do 37, w dniu - 12-02-2025 12:12 1 0
160 km/h to około 40m/s. Zakładając że masz dobry czas reakcji 0.5s wszystko co dzieje się bliżej niż 20m jest poza twoją zdolnością reakcji. Do tego dolicz czas/miejsce na hamowanie lub inny manewr.  
Oświeć mnie proszę kiedy dobro silnika wymaga szybkiej jazdy?
39. Dodane przez ana, w dniu - 12-02-2025 12:46 0 0
a ja proponuje na Dekana
40. Dodane przez Kuba, w dniu - 12-02-2025 14:28 1 0
Na szczęście (...) nie głosowałem i teraz nie muszę mieć sam do siebie pretensji
41. Dodane przez sportmoto, w dniu - 12-02-2025 15:33 1 2
160 na godzinę to na szybki samochód nie jest dużo. Silniki o dużej mocy 300 wzwyż muszą dostać po tak zwanych " garach " aby się nie "zapiekły ".Tak samo diesel nie może tylko jeździć po mieście. Potrzeba co najmniej raz na dwa miesiące dać mu na trasie Full.Chcesz jeździć spokojnie tylko po mieście to kup sobie benzynke 1.0 .Silniki o dużej pojemności i mocy trzeba dość często na Full i S5 po to jest,bo niby gdzie ?
42. Dodane przez Mirek, w dniu - 12-02-2025 16:27 1 0
W Lesznie w Zaborowie powinien byc odcinkowy pomiar predkosci .Kierowcy glownie DGR rejestracje pedza przez zaborowo jak szaleni .To jest jedyny wjazd do Leszna ktory jest zamieszkany tak gesto
43. Dodane przez Niki, w dniu - 12-02-2025 18:48 0 0
Witam wszystkich. Jedynym a zarazem najskuteczniejszym rozwiązaniem przekraczania dozwolonej prędkości na drogach publicznych jest to aby Policja miała prawo używać fotoradarów mobilnych gdzie mogłaby ustawiać je na dowolnym odcinku wybranej drogi publicznej o każdej porze dnia i nocy. Kary pieniężne powinny być nie uchronne, a prawo drogowe napisane w taki sposób aby nikt nie myślał nawet o podważeniu czegokolwiek w sądzie. I co z tego, że na OPP ktoś pojedzie tyle ile Bozia nakazała, a potem ile fabryka  
dała. Ten i następny OPP nie rozwiąże problemu szaleństw na drogach. Ludzie - w Niemczech rzadko kto się odważy przekroczyć prędkość w obszarze zabudowanym, na ograniczeniach na autostradach, przede wszystkim na tzw. zwężkach gdzie są prowadzone roboty drogowe, ponieważ wiodącym czynnikiem jest nieuchronność kary.
44. Dodane przez do 41, w dniu - 12-02-2025 20:38 1 0
Co za mentalność.... Nie ma znaczenia, jakie masz auto. Na publicznej drodze jesteś współodpowiedzialny za innych, a każdy ma prawo bezpiecznie dojechać z punktu A do punktu B. Niejaki Sebuś M. też dawał po garach swojemu szybkiemu BMW, jakie były skutki wszyscy wiemy. I Ty naprawdę uważasz, że to jest normalne? Aha, i nie, nie masz racji, S5 nie jest po to. Pytasz gdzie? Jedyna opcja, to na torze - bo skoro stać Cię na auto 300 KM wzwyż, to chyba stać Cię też na tor?
reklama
45. Dodane przez Mieszkaniec powiatu, w dniu - 12-02-2025 20:39 8 0
Jeśli mowa już o przekraczeniu prędkości w gminie Rydzyna to proszę przyjrzeć się ul. Rydzyńskiej w Dąbczu, na której każdego dnia kierowcy urządzają sobie rajdy. Ograniczenie prędkości do 50 km/h, teren zabudowany, a na liczniku niejednokrotnie ponad 100 km/h. Powiat nic z tym nie robi. Szkoda, że p.Mroczkowska nie jest radną powiatową, bo przynajmniej byłyby jakieś działania w tym temacie. Mieszkańców Zarzad Dróg Powiatowych zbywa. Działania dopiero będą jak dojdzie do tragedii.
46. Dodane przez do 41, w dniu - 13-02-2025 11:55 0 0
ale wiesz że żeby "dać po garach" to możesz także na biegu 2,3,4 ? Po garach ma dostać silnik a nie przekładnia, wcale nie potrzebujesz jechać 300km/h żeby przetrzeć silnik, potrzebujesz obroty na dowolnym biegu. Ale żeby to wiedzieć to trzeba mieć coś więcej niż grzechotkę w głowie
47. Dodane przez opo, w dniu - 13-02-2025 14:07 1 1
do. Czytajac te komentarze to ja proponuje w calym kraju ograniczyc predkosc do 30 km/godz.Wtedy te .wszystkie placzki beda zadowolone.A i jeszcze takie same uprawnienia dac Strazy Miejskiej .
48. Dodane przez do 47, w dniu - 13-02-2025 15:51 0 0
Co właściwie chciałeś powiedzieć? Że jeżdżenie 250 km/h jak (...) jest fajne i sexy, a jeżdżenie przepisowe jest słabe dla lamusów?
49. Dodane przez do 47, w dniu - 13-02-2025 18:36 0 0
W moim komentarzu nr 48 napisałem 250 km/h jak Sebuś M. - czyli jak Sebastian z Dubaju, który zabił niewinną rodzinę. Nie mam pojęcia dlaczego elka to cenzuruje, to mega dziwne.
50. Dodane przez ObSERWATOR, w dniu - 13-02-2025 22:14 0 0
Odcinkowy pomiar prędkości na tak krutkim odcinku to bardzo głupi pomysł
51. Dodane przez Miłosz, w dniu - 14-02-2025 08:16 1 0
Nie macie na co pieniędzy wydawać ??? 
Lepszą opcją było by zamontować sekundniki na pozostałych światłach w mieście.
52. Dodane przez Wojtek, w dniu - 15-02-2025 12:57 0 0
Bez sensu. Przecież to normalna droga. 
Lepszy pożytek byłby gdyby zrobić wdłuż Konstytucji 3 Maja - wtedy przynajmniej jazda przez miasto byłaby spokojniejsza w wykonaniu wielu kierowców.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowoczesne mieszkani... święciech... 525000
Przestronne duże mie... Leszno 360000
Sprzedam garażLeszno 60000
Osiedle lniane?rosza... Leszno 434532
Kupię mieszkanie w l... Leszno 250000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj