Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
StartLeszno Wydział Komunikacji już nie na telefon. Wraca biletomat
Ważna zmiana w Urzędzie Miasta Leszna
Wydział Komunikacji już nie na telefon. Wraca biletomat
20.06.2025. Radio Elka, Jarek Adamek
(Fot. Jarek Adamek)
Od poniedziałku 23 czerwca nie będzie już zapisów telefonicznych w Wydziale Komunikacji Urzędu Miasta Leszna. Wraca on do modelu obsługi sprzed pandemii koronawirusa – czyli biletomatu, choć nadal jest możliwość rezerwacji terminu przez internet.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Jak poinformował Sekretarz Miasta Leszna Maciej Dziamski od poniedziałku 23 czerwca w Wydziale Komunikacji przy ul. Wałowej obowiązywał będzie system kolejkowy. Interesanci będą odbierać bilety z numerkami, obowiązującymi tylko w
danym dniu. W ten sposób załatwiane będą sprawy związane z rejestracją pojazdów, ich zbywania czy zmian w dowodach rejestracyjnych, takich jak wpisanie haka holowniczego lub instalacji gazowej. -Liczba wydawanych biletów każdego dnia będzie ograniczona, w zależności od liczby pracowników obsługujących klientów - mówi Dziamski - Obowiązuje zasada: jeden bilet, jedna sprawa. Osoby, które chcą umówić się na wizytę z wyprzedzeniem, mogą zrobić to przez internet, za pomocą strony https://bezkolejki.eu/umleszno
Jeśli chodzi o sprawy związane z prawami jazdy, tu nie ma konieczności ani umawiania się, ani korzystania z biletomatu - obsługa odbywać się będzie według jednej kolejki.
1. Dodane przez Serio, w dniu - 20-06-2025 09:17 110 Przecież ta rejestracja przez Internet to jakaś porażka. Jeśli już jest jakiś termin to na miesiąc albo 2 do przodu i w dodatku jeden lub max kilka. Sama obsługa też pozostawia wiele do życzenia. Jedna osoba obsługuje, reszta plotkuje, ale przyjąć kogoś nie, bo takie zarobione.
2. Dodane przez Józef, w dniu - 20-06-2025 09:19 91 Czyli brać urlop na cały dzień. Ten nowy leszczyński burmistrz po prostu chce z pozycji siły się wykazać.
3. Dodane przez Bartek, w dniu - 20-06-2025 09:29 50 Wraca stare!
4. Dodane przez z, w dniu - 20-06-2025 10:00 41 Skopiowane z podanej strony: Brak dostępnych rezerwacji w okresie od 21.06.2025 do 05.07.2025
5. Dodane przez absurdy Leszna, w dniu - 20-06-2025 10:06 100 Skąd wziął się absurdalny pomysł jakiegoś letniego czasu? Komu ma służyć urząd? Biurokracji czy mieszkańcom?
6. Dodane przez odn. 2, w dniu - 20-06-2025 10:20 51 Ale urlop na cały dzień i wystawanie przed 7.00 rano na dworze rano i z niepokojem nie zapewni przyjęcia, bo biurokraci twierdzą, że liczba numerków w danym będzie zależała od biurokratów. Śmieją się ludziom w twarz. To nieprawda, że przed pandemią był tylko biletomat, bo można było umówić się telefonicznie.
7. Dodane przez Bejn, w dniu - 20-06-2025 10:24 70 Czy praca w urzędzie nie jest związana z obsługą petenta? Ile jeszcze czasu potrwa zmiana mentalności i podejścia do pracy w urzędach? Jak wielkim absurdem jest konieczność wykorzystania urlopu aby załatwić sprawy urzędowe? W urzędach niczego nie produkujemy! Nic tam nie jest wytwarzane! Niczego nie można spieniężyć! To jest marnotrawstwo pieniędzy podatnika!
8. Dodane przez Ja, w dniu - 20-06-2025 10:54 51 Ostatnio chwaliłem wydział właśnie za to, że mogłem się umówić telefonicznie na daną godzinę. Tak było przez kilka lat i było super. Teraz pani która przychodzi z kilkoma tablicami do rejestracji będzie jako pierwsza, weźmie sobie 10 numerków i nikogo już więcej nie obsłużą. Paranoja. Ale tak to jest w tym kraju, jeśli coś działa dobrze to trzeba to zepsuć.
9. Dodane przez noname, w dniu - 20-06-2025 11:15 42 czyli co? najpierw skrócić czas pracy urzędu a teraz jeszcze czekać cały dzień na to żeby ktoś mnie przyjął bo od 5 rano będzie full ludzi? Brawo.. za tym głosowałem.. za 2 lata PiS wraca do władzy...
10. Dodane przez abc, w dniu - 20-06-2025 11:25 71 Najgorszy wydział w Urzędzie. Obsługa tragiczna. Dla zwykłego śmiertelnika jedno okienko, reszta zajmuje się....
11. Dodane przez TO TERAZ BEDZIE., w dniu - 20-06-2025 11:28 31 To teraz będzie prawdziwy KOCIOKWIK....Ano jeden po Prawo Jazdy ,drugiemu wpisać HAK HOLOWNICZY, 3cia kolejka -odb.dowodu rejestracyjnego a w 4-tej ( biletomaty) postoisz kilka godzin
12. Dodane przez To się nie uda., w dniu - 20-06-2025 11:31 42 Teraz dopiero będzie się działo ...przyjdziesz po odbiór (najpierw) biletu kolejkowego a potem poczekasz do 14.oo kilka godzin .!!!!No i cały dzień stracony. mgr Janusz P. (kontroler drogowy- ITD)
13. Dodane przez Zbigniew, w dniu - 20-06-2025 11:47 40 1 bilet - 1 sprawa. Dla takich decydentów proponuje ograniczenia w sklepach spożywczych - 1 wizyta - 1 produkt zakupiony - przecież można cały dzień
reklama
14. Dodane przez Marek, w dniu - 20-06-2025 12:12 31 Ostatnio chwaliłem że po pandemi zostało fajne umawianie przez telefon teraz znów będzie porażka jak było wcześniej. Czy prezydent nad tym panuje i czy czyta komentarze? Większość nie zadowolona lepiej się umawiać na telefon ale widomo to Polska trzeba utrudniać obywatelom. Takimi małymi rzeczami zniechęca do siebie obecny włodarz
15. Dodane przez Alex, w dniu - 20-06-2025 12:13 41 Znów utrudnienie dla mieszkańca. Co było złego w poprzednim systemu? Człowiek dzwonił umawiał się konkretnie przychodził i po chwili było załatwione.
16. Dodane przez PEJU, w dniu - 20-06-2025 14:53 52 ZA TO PRZYWRÓCENIE BILETÓW POWINNO SIĘ WYRZUCIĆ NA ZBITY PYSK POMYSŁODAWCY CO CIĘŻKO ODEBRAĆ TELEFON I UMÓWIĆ PETENTA BRAK SŁÓW
17. Dodane przez Hantel, w dniu - 20-06-2025 15:58 31 Teraz widać jak na dłoni te dobre decyzje rządzących z PO. Może redaktor Adamek coś z tym zrobi? PO co zmieniać coś dobrze funkcjonującego?? Tylko obawiam się że beton nie do ruszenia.
18. Dodane przez Mieszkaniec leszna, w dniu - 20-06-2025 19:38 21 Chcę wyrejestrować pojazdu, to będzie trwało cały dzień, to tragedia
19. Dodane przez Syf, w dniu - 20-06-2025 21:24 21 Syf i brak organizacji. Niech pracują i przyjmuja ludzi. Trzeba odstac kilka godzin, oczywiście wykorzystać dzień urlopu i może łaskawie za drugim podejście coś się załatwi. Siedzi ich tam od groma a ludzie muszą czekać na łaskawość urzędasów. Uśmiechnięta Polska........
20. Dodane przez Heul, w dniu - 21-06-2025 06:13 23 Kilka Pań obsługujących zasługuje na nagrody za spokój w obsłudze bandy marudzących.
21. Dodane przez Megalodon, w dniu - 21-06-2025 11:02 31 Prezydencie było dobrze dlaczego pogarszasz?? Petenci co mówią że było dobrze ty nie czekasz a kolejce zapewne i nikt z twojej rodziny. To umawianie przez tel naprawdę było świetnym rozwiązaniem którego zazdrościli nam mieszkańcy innych województw jak opowiadałem o tym
22. Dodane przez każdego dnia w zależności od liczby pracowników, w dniu - 21-06-2025 11:52 21 Biurokracja Panem w antymieście Lesznie.
23. Dodane przez Leszno, w dniu - 21-06-2025 16:09 12 Jakby tak sprawdzili konkursy na przyjęcia na stanowiska, powiązania... Mogłoby być mocne wietrzenie etatów...
reklama
24. Dodane przez Paweł, w dniu - 22-06-2025 00:00 11 Kto na to wpadł? Było dobrze, a teraz będzie jeden wielki chaos
25. Dodane przez Eugeniusz Grocholski, w dniu - 22-06-2025 09:22 01 To już było i było do dupy właśnie dlatego że jeden bilet jedna sprawa powinno być jeden bilet i załatwienie petenta w całości a nie stanie w następnej kolejce
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.