Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Organizacja Turystyczna Leszno-Region rozpoczęła nową kampanię promocyjną. Projekt nosi nazwę „Leszczyńskie. Odkryj nasze mocne karty!” i ma w oryginalny sposób zachęcać do poznawania atrakcji regionu. Pomysł nawiązuje do klasycznej talii kart – powstało ich 52, a każda symbolizuje jedną atrakcję turystyczną. Do tego przewidziano dwie dodatkowe karty specjalne: z logo kampanii i wizerunkiem króla Stanisława Leszczyńskiego.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
- To wizualna akcja promocyjna, którą kierujemy zarówno do mieszkańców Wielkopolski, jak i do turystów z całej Polski - mówi Konrad Andrzejewski, kierownik Centrum Informacji Turystycznej w Lesznie. - Zaczynamy właśnie teraz, przed sezonem wakacyjnym. Celem jest pokazanie szerokiego wachlarza atrakcji regionu.
Kampania jest kontynuacją wcześniejszych działań prowadzonych
pod hasłem „Leszczyńskie po królewsku”, które również odwoływało się do postaci króla Stanisława Leszczyńskiego. Tym razem motywem przewodnim jest talia kart, a każda z nich przedstawia jedno miejsce, wydarzenie lub produkt turystyczny regionu. Jak zapewniają organizatorzy, wybór 52 atrakcji nie był prosty. - To nie była kwestia szukania na siłę - mówi Konrad Andrzejewski. - Mamy naprawdę dużo do pokazania i musieliśmy zrobić spory przesiew, żeby wybrać te najciekawsze, najcenniejsze.
W talii znalazły się m.in. zabytki architektury, rezerwaty przyrody, wydarzenia plenerowe, szlaki piesze i rowerowe, a także miejsca związane z historią i dziedzictwem kulturowym regionu. Każda karta została zilustrowana w stylu komiksowo-rzemieślniczym. Na odwrocie umieszczono kod QR, który prowadzi do strony internetowej kampanii - leszno.region.pl - z dodatkowymi informacjami, zdjęciami i propozycjami zwiedzania.
Pierwsze billboardy promujące kampanię można już zobaczyć na Alejach Konstytucji 3 Maja w Lesznie. Na dniach pojawią się także plakaty, pocztówki, magnesy, torby płócienne i wlepki z grafikami z talii kart. Karty w wersji fizycznej będą rozdawane podczas wydarzeń promocyjnych, już niedługo będzie je można również kupić w Centrum Informacji Turystycznej przy ul. Słowiańskiej. Organizatorzy zapowiadają, że w mediach społecznościowych co najmniej dwa razy w tygodniu będą prezentowane kolejne karty - każda z nową atrakcją do odkrycia.
Celem kampanii jest nie tylko zwiększenie ruchu turystycznego, ale też budowanie pozytywnego wizerunku regionu i promocja gmin członkowskich Leszno-Region jako miejsc przyjaznych i otwartych.
1. Dodane przez hert, w dniu - 23-06-2025 09:11 21 gdzie można kupić? tylko na słowiańskiej?
2. Dodane przez A.L., w dniu - 23-06-2025 09:26 31 ile kosztuje talia kart ? i gdzie można kupić ?
3. Dodane przez Marek Wachowski, w dniu - 23-06-2025 09:27 40 Spływ konwaliowy szlakiem kajakowym. Czy dziecko oceni to jako żart, czy potraktuje poważnie , kodując w swojej pamięci?
4. Dodane przez turysta, w dniu - 23-06-2025 09:47 43 Mój plan dla przyjezdnych jest taki. 1. dzień zwiedzanie Leszna.Ratusz,Bazylika,Kościół Św. Jana,Synagoga,Pałac Sułkowskich, lapidarium. 2.Okolice Leszna. Zamek Rydzyna,Wiatraki Osieczna,Klasztor Franciszkanów, Pałac w Pawłowicach,przejazd do Boszkowa i kąpiel w czystym,dużym jeziorze. 3.dzień. Lotnisko w Lesznie i lot widokowy, lot w tunelu aerodynamicznym,jeśli będzie akurat mecz żużlowy liga to pójście na żużel .To wszystko w promieniu 25 km od Leszna, mam na myśli Boszkowo.Ponadto dużo więcej zabytków, agroturystyka,liczne jeziora,szlak konwaloiwy itd.Myślę że w Lesznie i okolicy spokojnie można zaplanować 5 dni i będzie co robić.
5. Dodane przez Leszno, w dniu - 23-06-2025 09:58 59 Namawianie do hazardu ?
6. Dodane przez historia z talii kart, w dniu - 23-06-2025 09:59 60 Każdy region ma jakieś walory.Region Leszczynski i Leszno ma się czym pochwalić.DOBRY POMYSŁ. POLSKA PIĘKNY KRAJ.
7. Dodane przez propozycja, w dniu - 23-06-2025 10:46 20 Fajnie gdyby powstał punkt widokowy na ratuszu o ile to możliwie. Jest punkt w nowej bibliotece,ale to zbyt nisko.Z ratusza w Toruniu,zbyt dużo miejsca tam nie ma ładnie widać starówkę, panoramę, a zwłaszcza Wisłę.
8. Dodane przez J., w dniu - 23-06-2025 11:47 50 Pomysł zacny i bardzo się cieszę, że takie próby są podejmowane. Ale nie obędzie się bez moich uwag. Poniższe zdanie brzmi optymistycznie "Mamy naprawdę dużo do pokazania i musieliśmy zrobić spory przesiew", ale proszę nie zapominać, że warto na to spojrzeć oczyma turystów. Ludzie mają zazwyczaj mało czasu na wyjazdy i mnóstwo możliwości. Też dokonują przesiewu, a zarówno w Polsce jak i za granicą jest tyle wyróżniających się atrakcji, że te nasze mogą przy nich mocno blednąć. Niejednokrotnie było już w komentarzach powtarzane, że trzeba się naprawdę czymś mocno wyróżnić na tle innych żeby przyciągnąć turystów i ich pieniądze. Nie wystarczy cieszyć się z tego co jest (choć warto), ale pracować nad tym, aby przygotować nowe i wyjątkowe na tle kraju ( a może i Europy ) atrakcje. Najlepiej całoroczne i w Lesznie, bo co Leszno ma z tego, że turyści jeżdżą do Boszkowa lub Wielenia? Szlaki piesze i rowerowe są wszędzie - dlaczego ktoś liczy, że ludzie z innej części Polski przyjadą akurat do Leszna na spacer lub na rower i skorzystają z noclegów i gastronomii? Szlak konwaliowy jest już cały dostępny? Mogę na niego zaprosić znajomych z Polski, czy okaże się, że po kilku godzinach opłyniemy go w całości, od Olejnicy do Wielenia? Jak billboardy usytuowane na Alejach Konstytucji 3 Maja w Lesznie mają przyciągnąć turystów z innych regionów kraju? Social media są bardzo wskazane, tańsze i skuteczniejsze niż billboardy, ale czy na stronę organizacji, gdzie są prezentowane okoliczne atrakcje docierają duże ilości turystów spoza regionu? Ostatecznie to ich chcemy głównie przyciągnąć, a nie samych siebie i naszych znajomych ze swojego miasta. Proszę się na mnie nie obrażać, że nie tylko chwalę, lecz jeżeli to nie ma być działanie pozorowane, to prawdopodobnie okaże się mocno niewystarczające, aby poprawić statystyki turystyczne Leszna. Wystarczy zobaczyć Dane o mieście https://www.leszno.pl/Dane__o_miescie.html#leszno%20w%20liczbach
Kilkanaście tysięcy osób rocznie korzystających z noclegów w Lesznie, to zaledwie symbolizm. A i tak pewnie większość z nich to lotnisko, zawody sportowe ( np. konne ) i ... goście weselni. Proszę sobie chociażby porównać te dane z Legnicą, która podobnie jak Leszno nie należy do potentatów turystycznych https://statystyka.legnica.eu/statobr_K.htm Mają rocznie ok. 4 razy więcej turystów niż Leszno, bo 84 778 ( 2023 ). O turystyce w Lesznie można śmiało powiedzieć, że istnieje tylko teoretycznie, a gdyby nie kilka weekendowych wydarzeń, to szorowałaby po dnie. Działania promujące turystykę chwalę, ale proponuję kubeł zimnej wody na głowę i nie spoczywanie na laurach.
9. Dodane przez Witam, w dniu - 24-06-2025 08:03 16 Lata,20,21 to pandemia ,a w 23 ilość łączna noclegów ponad 170.000 to już nie jest tak mało, proszę zauważyć, że nie dawno oddano nowoczesny hotel o wysokim standardzie na Słowiańskiej. Leszno i region ,ma dużo do zaoferowania i dobrze,że wpadli na taką promocję.
10. Dodane przez xz, w dniu - 24-06-2025 08:58 50 Dlaczego w ogóle nie skupia się zainteresowania miastem Lesznem? Nie ma żadnego stowarzyszenia miłośników miasta Leszna. Leszno ma istnieć w świadomości tylko jako w połączeniu z regionem. To nie jest dobre.
11. Dodane przez Do 8, w dniu - 24-06-2025 13:45 82 Z leszczyńskich hoteli korzystają głównie kochankowie, kierowcy tirów lub osoby które po prostu śpią po weselu lub innej rodzinnej imprezie. Ktoś kto myśli że do Leszna przyjedzie turysta w celu zwiedzania to oszukuje sam siebie. Okoliczne jeziora, Wieleń, Dębiec, Cichowo to owszem ale nie tutaj do Leszna. Osoba która szykuje się na wypoczynek wybierze, polskie morze, góry, mazury lub inne jeziora ale nikt tu na urlop nie przyjedzie.
12. Dodane przez Tak myślę, w dniu - 24-06-2025 15:17 13 Leszno ma choćby piękny ratusz,a tuż obok bazylika, lapidarim.To nie jest miasto turystyczne typu Toruń. Jednak odbywają się tu często imprezy dużej, czy nawet gigantycznej rangi jak Antidotum na lotnisku w dwa dni ponad 75.000 do tego nocne pokazy balonów, imprezy żużlowe jak niebawem Mistrzostwa Europy, Mistrzostwa szybowcowe.Wtedy jest szansa,na noclegi,a kibice,turyści zobaczą miasto.
13. Dodane przez do kom. 9, w dniu - 24-06-2025 15:17 00 Doprecyzujmy, bo swym oczom nie wierzę. 170 tys. osób korzystających z noclegów w Lesznie, w ciągu 2023 roku?? Proszę o źródło tych danych. Na w/w stronie UML wszystkich miejsc noclegowych było w Lesznie 330, więc gdyby wszystkie były zajęte przez 365 dni w roku, to byłoby ok. 120 tys. noclegów. A były wykorzystane w ok. 1/4.
14. Dodane przez Do 10, w dniu - 24-06-2025 15:22 12 Boszkowo to jezioro numer 1 największe i czysta woda,dziwne że pominął . Kochankowie nie kochankowie ale korzystają i pieniądze tu zostawiają,a potem idą na obiad na mieście i znów płacą
reklama
15. Dodane przez do kom. 11, w dniu - 24-06-2025 15:25 00 Generalnie zgadzam się, że wśród tych osób korzystających z noclegów, rzeczywistych turystów z wyboru jest niewielu. Tym bardziej, że z definicji turysta to ktoś, kto korzysta przynajmniej z jednego noclegu i nie robi tego z przyczyn zawodowych. A więc nie kierowcy i nie osoby w delegacji, np. przedstawiciele handlowi czy menadżerowie. Niemniej jednak trzeba uwzględnić chociażby Antidotum, zawody balonowe, hippiczne na Antoninach i kilka innych wydarzeń, gdzie już o turystyce można mówić.
16. Dodane przez Do 14, w dniu - 24-06-2025 16:08 20 Ty świata nie znasz. Kochankowie idą do hotelu na fiku Miku na max 3 godziny i do widzenia. Ogarnij die
17. Dodane przez do kom. 12, w dniu - 24-06-2025 16:20 00 Ja naprawdę nie przeczę, że w Lesznie jest kilka fajnych miejsc. Tylko nie można popadać w samouwielbienie, bo takich lub ciekawszych miejsc w kraju jest mnóstwo. Trzeba stąpać mocno po ziemi i uzmysłowić sobie, że ci, którzy odwiedzają Leszno, niekoniecznie zostawiają tutaj pieniądze. Lub przynajmniej nie tyle, ile zostawiłby typowy turysta korzystający z noclegu, gastronomii, płacący za atrakcje i za pamiątki. Rzecz w tym, żeby przekonać ludzi nie tylko do zrobienia sobie spaceru po mieście lub przyjazdu na stadion, lecz do tego, by zechcieli tutaj wydać jak najwięcej swoich pieniędzy. Tak by skorzystało na tym wielu, łącznie z budżetem miasta.
Obok Leszna przebiega bardzo ruchliwa S5, którą przejeżdża mnóstwo potencjalnych turystów dla Leszna. Przy wielu innych miastach są tablice zachęcające tych ludzi do skierowania swych kroków do ich atrakcji. Możemy umieścić taką tablicę, ale przeciętny kościół nie skieruje do nas strumienia ludzi. Może gdyby to był największy, najciekawszy, najstarszy, najbardziej oryginalny na swój sposób, etc. , to tak. Ale takich kościołów jak w Lesznie są tysiące w kraju i w Europie. My też takie często mijamy i do nich nie wjeżdżamy. Jeśli chcemy przyciągnąć turystów, to musimy zrozumieć na jakiej podstawie podejmują swe decyzje.
18. Dodane przez do kom. 16, w dniu - 24-06-2025 16:34 00 Nie ważne jak długo trwają igraszki, ile w tym czasie partnerów pojawi się w pokoju i czy skończy się to śniadaniem. Ważne, że pokój ma za to pieniądze.
19. Dodane przez Do 13, w dniu - 24-06-2025 16:44 32 Oczywiście że 170tys to bujda na resorach. Leszno to nie chociażby Gniezno gdzie turystów z innych państw można spotkać.
20. Dodane przez Karty, w dniu - 24-06-2025 16:52 11 Od kiedy karty będą dostępne do zakupu? Bardzo podoba mi się inicjatywa i chętnie bym je kupilaB
21. Dodane przez Do 19, w dniu - 24-06-2025 17:16 22 Jak piszą i podają 170 tyś świadczących usług noclegowych w Lesznie to tak jest. W Gnieźnie jest więcej bo jest katedra ponadto św Wojciech i Mieszko z tym się kojarzy, pierwsza stolica Polski a także wizyta papieża Jana Pawła ll to działa na ludzi
22. Dodane przez do kom. 21, w dniu - 24-06-2025 20:46 31 Ale kto tak pisze i podaje? Osoba komentująca czy gdzieś na stronie Urzędu Miasta Leszna są takie dane?
23. Dodane przez co w Lesznie?, w dniu - 24-06-2025 20:51 41 Kościan, Towarzystwo Miłośników Ziemi Kościańskiej. Rawicz, Towarzystwo Przyjaciół Rawicza. Polskie Towarzystwa Turystyczne: Odział Kościan, Oddział Rawicz. W Lesznie nie ma nic. Tylko towarzystwa wzajemnej adoracji.
24. Dodane przez Do 22, w dniu - 24-06-2025 21:43 13 Masz zdjęcie z biuletynu.Leszno jest przynajmniej znane nie tylko w Polsce z żużla, szybownictwa,baloniarstwa,Antidotum dwa dni 75.000,jeździectwa konnego,coraz bardziej z futsalu ekstraklasa brązowy medal,ratusz zaliczany to najpiękniejszych w Spacer.Kościan w Polsce nie znaczy dosłownie nic
25. Dodane przez Do kom 22, w dniu - 24-06-2025 21:51 13 Z tym Polskim Towarzystwem Turystycznym w Kościanie to pojechałeś grubo To dopiero Towarzystwo Wzajemnej Adoracji nie ma co &&śmiechu warte Czuwaj
26. Dodane przez do kom. 24, w dniu - 24-06-2025 23:05 31 Nie interesuje mnie Kościan ani Twoja laudacja na temat Leszna. Zwracam uwagę na dane statystyczne podane na stronie UML. Niecałe 20 tys. korzystających z noclegów. 75 tys. sprzedanych biletów na Antidotum też mnie nie interesuje (mino, iż doceniam to), bo zaledwie niewielka część tych ludzi korzystała w Lesznie z noclegu. Dopóki nie zrozumiemy kto to jest turysta ( p. kom. nr 15 ) i nie pojmiemy jak na turystyce można zarabiać, będziemy cieszyć się z odwiedzających, którzy mogą w wielu przypadkach być dla nas bardziej źródłem kosztów niż przychodów. Wystarczy dać przykład żużla, do którego miasto dopłaca, a prawie wszyscy odwiedzający stadion, zaraz po meczu wyjeżdżają do swych domów. Nie na tym powinno nam zależeć.
27. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 24-06-2025 23:41 00 Ważnym elementem wzrostu aktywności turystycznej dla każdego miasta i regionu były i nadal powinny być organizowane miedzynaradowe festiwale kultury: muzki,tańca, folkloru, teatru,plastyki - miedzynarodowa wymiana kulturalna oraganizowana dla dzieci i dorosłych przez te stowarzyszenia. Udział organizacji społecznych od lat maleje ze względu braku zainteresowania współpracą z NGS-ami władz miasta i regionu. Leszno straciło funkcję lidera i spojrzenie niejako koordynatora imprez regionalnych, wojewódzkich, ogólnopolskich i międzynarodowych. Promocja miasta i regionu niestety kosztuje ale jak badania wykazują imprezy kulturalne i wymiana kulturalna jest najtańsza i przynosi znaczne korzyści ekonomiczne i poprawia pozytywne nastawienie mieszkańców do swojej małej ojczyzny.
28. Dodane przez Do 24, w dniu - 25-06-2025 05:46 30 Ty nawet nie potrafisz odpowiedzieć na pytanie ani zrozumieć pytania. Pytamy się gdzie jest podane to 170tys to ty wylatujesz z antidotum i z czego jest znane. Po prostu dla jaj sobie napisałeś to 170tys i masz pewno teraz ubaw. Do 26 też tam nie widzę liczby 170tys, to bajka i tyle. Leszno musiało by mieć takie atrakcje jak Gniezno żeby choć do tej liczby się zbliżyć.
29. Dodane przez Do 24, w dniu - 25-06-2025 09:21 00 To zdjęcie z biuletynu dotyczy miasta Legnica a nie Leszna. Nawet przeczytać nie potrafisz.
30. Dodane przez Jan, w dniu - 25-06-2025 09:33 20 Dla tych co piszą o tych 170tys, to dotyczy Legnicy (powyżej jest broszura) no i jestem zaskoczony że Legnicę aż tylu turystów odwiedza w tym obcokrajowców.
31. Dodane przez Jan, w dniu - 25-06-2025 11:17 10 Legnica to było ruskie miasto. Do tej pory są całe osiedla pozostawione, które są już ruinami.Ludzie lubią tam przyjeżdżać i to oglądać. Tak samo jest w Czarnobylu, wszystko opuszczone, całe miasto Prypec w ruinie,pozostawione osiedla,nawet karuzela została, w lesie kilkadziesiąt wraków samochodów. Co roku jadą tam tysiące ludzi,żeby to zobaczyć
32. Dodane przez do kom. 30, w dniu - 25-06-2025 11:49 00 Obcokrajowcy mnie akurat w Legnicy nie dziwią, bo rodziny z Niemiec przyjeżdżają zobaczyć swoje dawne tereny i domy, utracone po II wojnie światowej i to prawdopodobnie oni stanowią główną ilość tych turystów.
33. Dodane przez Dane., w dniu - 25-06-2025 12:56 00 Aż mnie temat zaciekawił i sprawdziłem dane w Lesznie za rok 2024. Liczba osób korzystających z noclegu w Lesznie wynosi raptem 19tys z hakiem.
34. Dodane przez do kom. 33, w dniu - 25-06-2025 21:12 00 O tym mniej było właśnie napisane w kom. nr 8. Tyle co nic.
reklama
35. Dodane przez kajakarz AC, w dniu - 25-06-2025 21:25 00 Po raz kolejny Organizacja Turystyczna Leszno Region promuje Konwaliowy Szlak Kajakowy, chociaż jest tak zarośnięty, że kajakiem po kanałach prawie nie da się przepłynąć. OTLR organizuje co roku spływ kajakowy po pięciu jeziorach z Wielenia przez Olejnicę dookoła Wyspy Konwaliowej i z powrotem. Ani kilometra po kanałach. Na 15 jeziorach brak oznakowania wejścia do kanałów.O utrzymanie spławności kanałów ma obowiązek dbać firma Wody Polskie. Niestety organizacja Turystyczna też nic nie zrobiła w sprawie poprawy spławności kanałów. Co roku wydaje się informatory przepisująć z poprzednich lat informację metodą ,,kopiuj- wklej,,. Może warto zrobić posiedzenie wyjazdowe członków tej organizacji połączone ze spływem kajakami z Jeziora Dominickiego do Błotnicy.W razie potrzeby mogę pomóc w pilotażu.
36. Dodane przez Tak sobie myślę, że, w dniu - 25-06-2025 21:42 00 Nie chodzi tylko o to, aby chwalić się tym co już mamy, lecz starać się o to, co mieć powinniśmy, aby turystykę rozwijać. Bo kto stoi w miejscu, ten się cofa.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.