Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
27
Lipca 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Alfons, Julia,
Laurenty, Marta,
Natalia, Rudolf
Do końca roku 157 dni.
Start arrow Gostyń arrow "Czołówka" samochodu z motorowerem

Czołówka samochodu z motorowerem

"Czołówka" samochodu z motorowerem

13.04.2009. Radio Elka, Marcin Hałusek
thumb_wyp_po.jpgWyjątkowo groźnie wyglądał wypadek na rasie Gumienice – Pogorzela. Wczoraj wieczorem zderzyły się tam ford mondeo i motorower. Kierowca i pasażer jednośladu trafili do szpitala. Ten pierwszy ma złamane nogi, drugi wstrząśnienie mózgu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Do wypadku doszło na łuku drogi około godz. 21.00. 25-letni mieszkaniec gminy Pogorzela kierujący fordem mondeo rozpoczął
manewr wyprzedzania na łuku drugi. Nie zauważył jadącego z przeciwka motoroweru. - Mondeo i jednoślad, którym jechały dwie osoby zderzyły się czołowo - wyjaśnia nadkomisarz Maciej Binek, oficer dyżurny Komendy Powiatowej Policji w Gostyniu.

Kierowca motoroweru, 15-letni mieszkaniec gminy Pępowo ma złamane obie kości udowe, jadący z nim pasażer do szpitala trafił ze wstrząśnieniem mózgu.
Kierowcy mondeo nic się nie stało. - Wszyscy uczestnicy tego wypadku byli trzeźwi - dodaje nadkomisarz Binek. (mah/fot.arch)
 
Komentarze (85)
1. Dodane przez OSP, w dniu - 13-04-2009 08:50
Kierowca mondeo nie jest mieszkancem gminy Pogorzela.
2. Dodane przez wojtek, w dniu - 13-04-2009 09:22
znowu mlody bandyta za kierownica
3. Dodane przez PpP, w dniu - 13-04-2009 09:58
Tak to jest jak sie nie patrzy na inne motorowery ! Wszycscy myśla ze jak jedzie skuter albo scigacz 50 ccm. to mozna na niegego nie zwracac uwagi IDOTA!
4. Dodane przez kp, w dniu - 13-04-2009 10:30
15 latek uczestnikiem ruchu !!! wypad z taka opcja ! oni znaja przepisy ?! mniejsza ze tu wina Mondeo ale ja u siebie widze jak jedzie 10 na skuterach i mysla ze potrafia jezdzic ! prawko na skuter od wyzszej granicy wiekowej i zdawane w WORD-ach ! z testami i praktyczynym !  
pozdro
5. Dodane przez brutus pl, w dniu - 13-04-2009 10:56
młody cwaniaczek napewno taty samochodem się popisywał
6. Dodane przez do wojtek, w dniu - 13-04-2009 11:28
Jak nie wiesz co sie dokladnie stalo to nie komentuj. Kierowca mondeo nie jest zadnym bandytom, omijal tylko samochod, ktory wyjechal mu z podporządkowanej i zderzyl sie szybko jadacym skuterem. Kierowca mial pecha.
7. Dodane przez sos, w dniu - 13-04-2009 11:33
jak ten kierowca fordu uwazal? myślał pewnie ze tylk on jest na tym swiecie jak pepek swiata. :(
8. Dodane przez ja, w dniu - 13-04-2009 12:00
do komentarza 6. jak omijał? jak już to wyprzedzał tylko dlaczego 100 metrów od skrzyzowania i na łuku drogi???lecz się człowieku jeżeli tak się znasz na przepisach!!!!!!
9. Dodane przez ktos, w dniu - 13-04-2009 13:53
Obydwoje ze skutera to moi kumple z klasy, i jak tu nie mowic o tym ze kierowca samochodu to idiota?? Czy normalny czlowiek wyprzedza na łuku?? I napewno ni jechal wolno, a jak w komentarzu nr6, skuter nie jechal szybciej niz 55na godzine, no ja wiem ile ten skuter wyciaga w dwie osoby. I ci wszyscy ktorzy (...) ze 'ma 15 lat i nie umie jezdzic'.... ciekawe czy by taak mowili gdyby byli w naszym wieku i mieli do dyspozycji tylko malego skuterka a nie samochod... jestesmy tak samo uczestnikami ruchu jak wy!!!! ;/;/
reklama
10. Dodane przez widz, w dniu - 13-04-2009 12:15
ewidentna wina kierowcy Mondeo, od kiedy się wyprzedza na zakręcie totalny idiotyzm
11. Dodane przez Ania, w dniu - 13-04-2009 12:15
Do 4 dlaczego jesteś taki złośliwy???Ewidentna wina kierowcy auta a ty cwaniakujesz i się dziwisz,że 15latek uczestnikiem ruchu.
12. Dodane przez bukaj, w dniu - 13-04-2009 12:21
Do KP "15 latek uczestnikiem ruchu !!! wypad z taka opcja ! oni znaja przepisy ?!" Gościu a Ty znasz w ogóle przepisy? Wyobrażasz sobie co by było gdyby kierowcy aut jeździli wciąż na trzeciego? Masz tutaj przykład na którym dwaj młodzi chłopacy ucierpieli. Po drugie nie jesteś od ustalanie prawa od ilu lat można jeździć motorowerem. Twój wiek i to jak o tym piszesz świadczy że nawet karta motorowerowa Ci się nie należy a co dopiero prawo jazdy kategorii B. Do Wojtka wiesz co to jest omijanie? Google nie gryzą ale dla Twojej świadomości(przejeżdżanie obok nie poruszającego się uczestnika ruchu lub nieruchomej przeszkody). Było to zwykłe wyprzedzenia z niezachowaniem zasad bezpieczeństwa ruchu drogowe przez kierowcę mondeo.
13. Dodane przez star driver, w dniu - 13-04-2009 12:31
do kom6. 
kierowca miał pecha? 
ok ustaw sie gdzies na rogu , to cie machne starem i tez powiem ze miałes pecha , rozpoczął manewr wyprzeddzania na łuku, mysle ze na łuku nikt mu nie wyjechał,zwyczajnie zlekcewazył skuter i połamał łepkowi nogi. wina bezapelacyjna
14. Dodane przez sebo, w dniu - 13-04-2009 12:34
kierowca mondeo powinien dostać taką kare że szok!!!! IDIOTA !!
15. Dodane przez Motocyklista, w dniu - 13-04-2009 12:50
Tak a co takie kierowca tego motoroweru miał zrobic .. Patrzy się jak się wyprzedza samochód waży dużo więcej nic taki jednoślad patrzcie przed siebie kierowcy i w lusterka nas tak nie widac .. Więcej uwagi sezon się zaczoł !!!!! A wiekowo znają lepiej przepisy niż niejeden kierowca teraz samochodu ... wienc nie nażekac na nich
16. Dodane przez STEFAN, w dniu - 13-04-2009 12:51
:eek NAUCZCIE SIĘ PISAĆ
17. Dodane przez Motocyklista, w dniu - 13-04-2009 13:06
Młody na pewno zna się lepiej na przepisach niż nie jeden kierowca teraz bo dopiero co zdawał więc go zostawcie i spokoju ... a kierowcy samochodów by trochę uważali bo jednak maja 4 koła i dach ... Więc każdy kierowca niech patrzy przed siebie i w lusterka bo jego błąd motocyklisty może byc ostatnim ... A zaczyna się sezon jednośladów więnc będziemy jedzic .. Tutaj macie dobry przykład jesteśmy mniejsi i słabiej nas widac niż samochody
18. Dodane przez Brak..., w dniu - 13-04-2009 13:55
Nie byliście na tym miejscu jak to sie stalo wiec nie komentujcie... 
A osoba ktora jechala motorowerem jechala z przepisami... Znam chlopaka i wiem jak jezdzi a ze kretyn''kierowca somochodu'' nie zna przepisow ruchu drogowego to nie moja wina!! :cry :(
19. Dodane przez Gość, w dniu - 13-04-2009 14:29
Co to byli za jedni co jechali tym skuterem?
20. Dodane przez daniel, w dniu - 13-04-2009 14:35
co ten kierowca fordu sobie myśli :(
21. Dodane przez xyz, w dniu - 13-04-2009 14:46
wydaje sie ze wina jest kierowcy mondeo. Lecz pragnę takze zauważyć że te dzieci co poruszaja sie na tych skuterach łamią przepisy. Wiedza ze samochód jedzie szybciej a tak sie wpychają przed. I pozniej niby to kierowca nie zachował ostrożnosci.
22. Dodane przez XX, w dniu - 13-04-2009 14:59
żal:(( :zzz
23. Dodane przez janek, w dniu - 13-04-2009 15:24
wspolczucie dla rodzin ofiar.A kiedy pogrzeb?
24. Dodane przez 15-latka, w dniu - 13-04-2009 15:30
:sigh to co sie stalo jest cholernie smutne.... nie wiem jak niektorzy maja czelnosc oskarzac motorowerzystow?? przeciez z opisu tego zdarzenia ewidentnie widac kto jest winny. sama mam skutera i nim jezdze...jest ich coraz wiecej na ulicach i to my znamy przepisy, my uwazamy a kierowcy czterokolowcow poprostu maja nas gdzies...
25. Dodane przez Prawda, w dniu - 13-04-2009 16:22
Panowie i Panie. Nie będę tutaj wnikał kogo jest wina, lecz napisze kilka prawd o dzisiejszych dzieciach na motorowerach. Mój krótki tekst nie odnosi się z żadnym wypadku do uczestników tego wypadku. Gówniarze na motorowerach zdawają karty motorowerowe nie znając W OGÓLE przepisów. Kiedyś sam zdawałem egzamin na motorower i jeden z chłopaków nie umiejąc nawet dobrze ruszyć z miejsca przyrżną w płot i uwaga!! Dostał kartę motorowerową!! Egzaminy (jak już ktoś wcześniej napisał) powinny 
być zdawane w WORDach tak jak na samochód. Następna sprawa wg definicji motorower to pojazd wyposażony w silnik spalinowy o poj. do 50 cm3 i osiągający max prędkość 45 km/h. Większość dzieci posiada pojazdy które wyciagają do 90 km/h. Tutaj nasuwa się pytanie: co te pojazdy robią na naszych drogach w rekach dzieci i kto dopuszcza je do ruchu?? Dzieci ze swoimi rodzicami jeżdżą usuwać blokady ograniczające prędkość - śmiech na sali. Mało tego "motorowery" nie służą gówniarzą po to żeby gdzieś dojechać tylko DLA SZPANU :upset Gówniarze na rowery i do szkoły uczyć się a nie szpanować własną głupotą!!! Podkreślam że ten tekst nie odnosi się do wszystkich ale do zdecydowanej większości i taka jest prawda. Teraz pewnie niedowartościowane gówniarze zaczną pisać swoje nielogiczne wytłumaczenia które nie mają najmniejszego sensu... Pozdrawiam
26. Dodane przez Ktoś, w dniu - 13-04-2009 16:34
Do nr23 - żadnego pogrzebu nie będzie, wszyscy żyją. Najbardziej poszkodowany ma złamane obie nogi, miednice i rękę. Drugiemu nic nie jest.
27. Dodane przez xxx, w dniu - 13-04-2009 16:48
jak nie byliscie na miejscu zdarzenia i nie wiecie jak wyglada to miejsce to nie komrntujcie
28. Dodane przez Daria, w dniu - 13-04-2009 17:27
"wspolczucie dla rodzin ofiar.A kiedy pogrzeb?" 
człowieku!! Poprzewracało Ci się w głowie!!??? Jak możesz takie rzeczy wypisywać. Chłopcy przecież żyją i życzmy im szybkiego powrotu do zdrowia! Koledzy, 3majcie się i wracajcie do zdrowia.
29. Dodane przez Piero, w dniu - 13-04-2009 17:40
Do kom. 21 "Lecz pragnę takze zauważyć że te dzieci co poruszaja sie na tych skuterach łamią przepisy" 
Koleś po pierwsze to nie są dzieci bo mają co najmniej 14 lat i muszą coś niecos wiedzieć zeby mogli jeździć. I po drugie nikt sie nie wpycha przed samochód. Ewidentna wina kierowcy. Statystyki pokazują że coraz wiecej jest wypadków w których to właśnie kierowcy samochodów są winni a nie motorowerzyści.
30. Dodane przez qwer, w dniu - 13-04-2009 17:50
wszyscy się kompromitujecie, co wy wszyscy tacy pewni znawcy ????!?!?!?!?
31. Dodane przez Kurczak, w dniu - 13-04-2009 17:51
Jeżeli chodzi o kartę motorowerową, to nie powinni być do niej dopuszczani dzieci, w wieku 13lat. Najlepsze są testy na motorower w gimnazjum, tam zdają wszyscy. Nawet Ci co znaki ledwo znają, a o przepisach nie mają zielonego pojęcia...  
Jeśli chodzi o Pana w Mondeo, zachowaj większą ostrożność, bo motorower tez pojazd...
32. Dodane przez dan,, w dniu - 13-04-2009 17:52
do 23. : 
:Kierowca motoroweru, 15-letni mieszkaniec gminy Pępowo ma złamane obie kości udowe, jadący z nim pasażer do szpitala trafił ze wstrząśnieniem mózgu. 
Kierowcy mondeo nic się nie stało." 
Czytaj ze zrozumieniem ;]
33. Dodane przez szymon, w dniu - 13-04-2009 18:09
motorowerzysci to Pajace,ktorzy jezdzic nie umia
34. Dodane przez Tomek, w dniu - 13-04-2009 18:27
Ja nie jestem ani kierowca samochodu, nie prowadze tez motoroweru. Jestem rowerzysta. I nie mam tez 15 lat tylko troche wiecej. Kierowcy samochodow nie zwracaja wcale uwagi na znaki drogowe i robia sobie z ludzi jezdzacych rowerami kpine. Nie raz zdarzyło mi sie ze samochod wyjechał mi tuz przed nosem z drogi podporzadkowanej. Kierowcy aut mysla ze sa jedyni na drodze. A co do wypadku to sie zastanowcie co piszecie bo az zal czytac niektore komentarze. PS Jestem oswietlony ;]
35. Dodane przez gość, w dniu - 13-04-2009 18:40
co za złośliwe opisy. Ludzie przed świętami mają nieszczęście, a inni się pastwią. My Polacy...
36. Dodane przez gość 1, w dniu - 13-04-2009 18:46
Do 31. Kurczak, na ile znam, to Ci młodzi ludzie zdawali na kartę u bardzo dobrego nauczyciela i w obecności policjanta, więc daruj sobie te złośliwe komentarze.
37. Dodane przez kobieta, w dniu - 13-04-2009 19:05
Popieram Tomka. Jestem kobietą, która jeździ rowerem. Nieraz byłam w sytuacji, gdzie samochód wyprzedzał na "trzeciego". Przecież rower to nie jest pojazd. Najważniejszy na drodze jest samochód, którym kieruje bezmyśny kierowca. A rowery i motorowery niech się znoszą z drogi bo przeszkadzają w jeździe.
38. Dodane przez Norman Bates, w dniu - 13-04-2009 19:23
Komentarz 25 ! 
W zupełności się z Tobą zgadzam. Nie raz widzę jak po Krobi (akurat z tej miejscowości pochodzę) dzieci świrują skuterami. Po rynku, do stacji, po innych ulicach, ludzi przechodzących przez drogę (też na pasach) chcą prawie przejechać. Dzieciom nie daje się skuterów. Powinny być dostępne co najmniej od 3 gim. albo 1 liceum i byłby porządek. Nie raz widzę jak się świry ścigają (mimo że jadą 50-60 to myślą, że rajdowcy. Pod samochody też wyjeżdżają, nawet nie patrzą czy ich ktoś potrąci. Kiedyś was ktoś naprawdę potrąci, a ja was wyśmieję. 
I teraz ludzie proszę mi tu nie prawić kazań, że znają przepisy, bo dorośli ludzie wiedzą co się dzieje na ulicach wieczorami, a tu jedynie dzieci się wypowiadają (mam na myśli tych co gadają że znają przepisy, nie resztę użytkowników wypowiadających się na tym portalu). Pozdrawiam wszystkich rozsądnych ludzi i osoby nie piszące głupot.
39. Dodane przez babol, w dniu - 13-04-2009 19:25
8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
40. Dodane przez ZBULWERSOWANA, w dniu - 13-04-2009 19:30
Wszystkim rodzicom którzy kupują gówniarzom motorowery,odebrałabym prawa rodzicielskie. W tej chwili to nie są już żarty.
41. Dodane przez fgtbhgrth, w dniu - 13-04-2009 20:47
:cry :cry :cry :cry :cry :cry
42. Dodane przez Znajomy, w dniu - 13-04-2009 21:31
No i ci jeszcze, może to ich wina że gościu nie uważa.  
Nas to się ma gdzieś!!! My tarze mamy prawo do poruszania się po drodze!!! 
Gdyby nie motorowery nie raz dostanie się gdziekolwiek graniczyło by z cudem.
43. Dodane przez Ktoś, w dniu - 13-04-2009 21:49
Jesteście po prostu 'ekstra', jak ma dopiero 15 czy 16 lat to niby sie nie zna i nie umie jeździć? Jak jest głupi to może mieć i 30 lat a sie rozwali na skuterze... Wgl ta dyskusja 'dorosłych kierowców' jeśl denna do potęgi... Kumple jechali sobie po prostu skuterem po drodze, tak jak jeździli od kilku lat, i samochod w nich wjechał, a tu kłótnie kto potrafi jeździć a kto nie, tak jakby to jechali 150 na ograniczeniu do 40 i to lewą strona, zarzucaćie im że nie umieją jeździć?! Co zrobili źle? To że byli tam w tym momencie? Ludzie walnijcie sie!
44. Dodane przez bocian 0525, w dniu - 13-04-2009 21:51
troszkę kierowca forda nie pomyślał że na łuk drogi powinien trochę mieć rozwagi.Nie bronię tu motorowerzystów ponieważ jeżdża jak wariaci i szpanerują sie przd drugim motorowerzystą.współczucia dla rodziny rannych :cry :cry
45. Dodane przez anonim, w dniu - 13-04-2009 21:52
Kazdy, ktory wlacza sie w ruch jest wazny i nie istotne czy to rowerzysta, czy mototorewerzysta.. Przepisy dotycza wszystkich! A to czy motorower wyciaga 45 km/h czy 70 km/h nie wazne, bo w tym momencie jest to wina posiadajacego motorower. Odnoszac sie do tego wypadku sami wiecie kto ponosil wine.. TAK! to wlasnie kierowca SAMOCHODU, byl winny, ale rzadko kto o tym wspomnial. Potraficie najezdzac tylko i wylacznie na tych 'dzieciach'. Troche szacunku ludzie.
46. Dodane przez ktoś, w dniu - 13-04-2009 21:54
do koment. 42 
ZGADZAM SIĘ Z TOBĄ ! nie tylko młodziez posiada skutery, wiec wezcie sie 'dorosli' opanujcie ;p
47. Dodane przez ---, w dniu - 13-04-2009 22:26
Po tym co usłyszałem, i zobaczyłem zaczynam się coraz bardziej zastanawiać czy warto było zdać kartę na motorower, i tak nikt na nas nie uważa na drodze, karta od 14 lat w 1 gimnazjum to kompletna głupota.
48. Dodane przez pasek cz., w dniu - 13-04-2009 22:27
byłem tam na miejscu tego wypadku i muszę wam wszystkim powiedzieć że ewidentna wina kierowcy osobówki, bo kto normalny wyprzedza na zakręcie a tych młodych na skuterach na pewno było widać bo jak jest ciemno nikt bez włączonych świateł nie jeździ, szkoda mi tej dziewczyny co jechała za nimi wielkie nerwy i płacz, dobrze że wszyscy przeżyli,
49. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 13-04-2009 23:01
i tak mu nic nie zrobią, będzie tak jak z tym co potrącił i zabił przy pasach czy na pasach w pogorzeli, chodzi i jeździ sobie normalnie po ulicy,
reklama
50. Dodane przez RADA, w dniu - 14-04-2009 07:32
RADA DLA POLICJI: NIECH PANOWIE SPRAWDZĄ CZY SKUTER MIAŁ BLOKADE PRĘTKOŚCI BO WG OBOWIĄZUJĄCYCH PRZEPISÓW TAKI SKUTER NIE MOŻE JECHAĆ WIĘCEJ NIŻ 45 KM/H
51. Dodane przez Gość, w dniu - 14-04-2009 09:34
Kierowca Forda Mondeo jest k(...) żeby na łuku wyprzedzać kto mu dał prawo jazdy?
52. Dodane przez Mira, w dniu - 14-04-2009 10:28
Do wszystkich postów wyżywających się na tych dzieciakach.Jestescie (...) którzy nie potrafią zrozumiec najprostrzej żeczy. NIE ONI BYLI WINNI TEMU WYPADKOWI.SPRAWĄ ZAJMIE SIĘ PROKURATOR , A TO Z UWAGI NA ORARZENIA JAKIE DOZNALY TE DZIECIAKI.Więc darujmy sobie osadzanie niewinnych ludzi. Życzę wam dzieciaki szybkiego powrotu do zdrowia, a rodzicom tych dzieci, aby byli dobrej myśli że wszystko zakończy się dla ich dzieci szczęśliwie
53. Dodane przez Ktoś (imek), w dniu - 14-04-2009 10:25
Ale czego wy się (...) czepiacie? Wiadomo że 100km|h nie jechali, gdyby stali na poboczu i ten samochód w nich wjechał też byście po nich jeździli że nie potrafią jeździć i że skuter nie miał blokad.... Kogo to obchodzi? Jechali 55km|h licznikówe, odejmijcie przekłamanie i wyjdzie niewiele ponad 45... A to czy jechali by 45 czy 48 to nic by nie zmieniło. Więc odwalcie się od kumpli moich, bo tak piszecie jakby to była ich wina i przez nadmierna prędkość wpadli na ten samochód, a oni po prostu wracali do domu...
54. Dodane przez xxx, w dniu - 14-04-2009 10:22
to co pisza jest nie prawda kierowca mondeo nie wyprzedzal tylko omijal samochod ktory mu wyjechal z podporzadkowanej. Gdyby go nie ominal zderzyl by sie z nim.
55. Dodane przez Eliza, w dniu - 14-04-2009 10:27
Omijanie to jest gdy jeden pojazd stoi a drugi robi manewr a to co ten facet zrobił to jest wyprzedzanie!!! Co za (...) kto mu dał prawo jazdy!!!!A chłopacy nie potrzebnie teraz cierpią , ale ja bym mu dała kare a najlepiej zabrać prawo jazdy bo on sie do ruchu nie nadaje~~~!!!!! :(
56. Dodane przez i'm, w dniu - 14-04-2009 10:53
jeden głupszy od drugiego. Skuter jest po to zeby nim jezdizc a przepisy po to zeby je przeszczegać. i akurat ten tzw "kierowca Mondeo" ich nie przestrzegł. Kretynizm, idiotyzm, debilizm!!
57. Dodane przez ..., w dniu - 14-04-2009 11:02
koment. 50, naucz sie najpierw pisać, pozniej udzielaj rady ;p
58. Dodane przez niewinny jes Bosman, w dniu - 14-04-2009 11:18
:cry :cry :sigh A ten kierowca tego fordu to lepiej niech założy okulary!!!
59. Dodane przez Mi@, w dniu - 14-04-2009 11:31
PO PIERWSZE NAUCZCIE SIĘ POPRAWNIE PISAĆ! 
PO DRUGIE nie była to wina motorowerzysty więc nie rozumiem, po co ktoś ma do niego jakieś pretensje. 
PO TRZECIE nie Ci "DOROŚLI" nie wypowiadają się na temat przepisów, bo tak naprawdę nikt ich nie przestrzega!!! 
PO CZWARTE zamiast ocyerniac wspolczujcie!!! :? :eek
60. Dodane przez xxxx, w dniu - 14-04-2009 12:03
ta ekipa z pepowa to jedna (...) co nie umie jezdzic. tak, teraz to byla wina kierowcy...ale co robia w pepowie to sie nie miesci w glowie, jade spokojnie samochodem przez wioche 40 a tu wyprzedza mnie 4 bambrow na skuterach - na podwojnej ciaglej i skrzyzowaniu - i to jest znajomosc przepisow??!!
61. Dodane przez motorowerzystka !, w dniu - 14-04-2009 11:59
do 33 .! sam jesteś pajac . co masz az takie kompleksy ze na innych mowisz coo ? a moze sam nie zdąłeś na karte motorowerowa ? a no i się naucz pisać Panie nie umią ! ;D
62. Dodane przez gość, w dniu - 14-04-2009 12:19
PAMIęTAJCIE, żE PRZEPISY Są PO TO, ABY JE łAMAć!! A TERAZ TAK NA POWAżNIE... WG MNIE WINE PONOSI KIEROWCA SAMOCHODU, BO PO JAKI (...) WYPRZEDZAł NA ZAKRęCIE?! PRZECIEż KAżDY WIE, żE TO NIEBEZPIECZNE. A TO żE AKURAT PRZEJEżDZAł TAMTęDY MOTOROWER TO JUż PECH. ALE Z DRUGIEJ STRONY MOTOROWEROWCY TEż WPYCHAJą SIE NA 3-CIEGO, NIERAZ BYłAM śWIADKIEM, JAK SKUTER MI ZAJECHAł DROGę, NO ALE Cóż TAK TO JUż JEST I NIKT TEGO NIE ZMIENI. ANI MY ANI ONI NIE JESTEśMY W STANIE PRZEWIDZIEć TRAGEDII. KTóRA MOżE SIę NAM PRZYTRAFIC, TAKI JUż LUDZKI LOS. żYCZę WSZYSTKIM SZEROKIEJ I SUCHEJ DROGI!!
63. Dodane przez DECHA, w dniu - 14-04-2009 12:23
Do wszystkich komentarzy!!! 
Uczcie sie pisac po polsku. Nie poprzestawajcie na podstawowce. Czytajcie prase, ksiazki i zwracajcie uwage, jak sie pisze. Ortografy, ktore mozna tu spotkac przesadnie kluja w oczy. Z takimi bledami nie jestescie zadnymi znawcami tematu. Po prostu lenie i matoly :)
64. Dodane przez kopec23, w dniu - 14-04-2009 12:23
Czytam te komentarze i mnie krew zalewa jak widzę, że przynajmniej 70% ludzi jedzie po osobach poszkodowanych w tym wypadku, a co oni są winni, że kierowca był kretynem, który wyprzedzał na łuku i przez to uderzył w prawidłowo jadących chłopaków. 
 
Co do komentarza nr 25 - nawet motorynka wyciąga 55 km/h, a i policjanci swoim dzieciom ściągają blokady, ba nawet pozwalają zakładać cylindry o pojemności 70 cm3. Aha i jeszcze jedno mam nadzieję, że nigdy nie jeździłeś motorowerem, albo nigdy nie szpanowałeś żadnym pojazdem, bo w przeciwnym wypadku, wypowiadając się tak, jesteś HIPOKRYTĄ.
65. Dodane przez jo, w dniu - 14-04-2009 12:25
A to fakt, jeszcze swietego na drodze nie spotkalem. Nawet dziadki, ktorym sie wydaje, ze jadac 70 km/h (w piekna pogode) przestrzegaja przepisow, sa w bledzie.
66. Dodane przez driver, w dniu - 14-04-2009 14:17
z tego co pamiętam to w tym miejscu jest organicznie do 90 km/h (poza terenem zabudowanym) więc nie jest istotne czy jechali 45 czy 85 km/h (na ich miejscu równie dobrze mógł być motocykl który może taką prędkość rozwijać w świetle przepisów KD 
kolejny fakt to taki ze wielu komentujących tutaj ulega stereotypom, nie jest istotne czy poszkodowany "swirował" gdzieś na rynku, w tym przypadku jechał zgodnie z przepisami i nikomu nic do tego co robił wcześniej  
poszkodowanym życzę zdrowia a sprawcy sprawiedliwego wyroku...
67. Dodane przez ktoś, w dniu - 14-04-2009 14:58
w pełni zgadzam sie z kom. nr 66. POPIERAM!!
68. Dodane przez ktos, w dniu - 14-04-2009 15:29
Tak samo o samochodach osobowych moga mowic kierowcy samochodow ciezarowych! Jak wy kierowcy osobowek o motorowerzystach! Wtedy tez bronilibyscie siebie! Wiec najlepiej juz nic nie piszcie.
69. Dodane przez wazna, w dniu - 14-04-2009 15:55
Powiedzcie mi po co wy komentujecie nie mając pojecia jaka byla sytuacja,po co mowicie ze motorowerzysci swiruja co to ma do rzeczy w tym wpadku?Chlopiec jechał zgodnie z pszepisami a ten gosciu jechał jak \"wariat\",tak szybko takie sa słowa \"poszkodowanego\"(...)Nie wiecie jak chłopak sie czuje, jak cierpi przez głupote kierowcy.Winny jest kierowca mondeo (...) Mam nadzieje ze ten ktory spowodował ten wypadek przeczyta ten komentarz!!Chłopca czeka conajmniej pol roku leczenia i skomplikowane operacje, mial isc do nowej szkoly i co ?? i przez ciebie gosciu moze narazie tylko myslec o tym ! Chłopiec napewno chce jak najszybciej byc zdolny do tego zeby cie spotkac, spotkac tego przez ktorego jego zycie stalo sie takim cierpieniem i przekreslilo tyle wpaniałych waznych chwil ktore go czekały...
70. Dodane przez SR, w dniu - 14-04-2009 16:29
Czy czy widzicie co wy tu wipisujecie..? Normalnie sie życ odechciewa wiedząc ze na tym świecie sa takie osoby. Czasami taki 15latek jest bardziej rozważny od 25latka(czego ten wypadek jest dowodem) Młodzi ludzie mają takie same prawo do ruchu drogowego jak wszyscy! a jak mozna zauwazyc wkiekszosc wypadkow jest spowodowanych przez kierowcow samochodow. 
 
Szybkiego powrotu do zdrowia!! 3majcie sie!!
71. Dodane przez MMMMMMMMMM, w dniu - 14-04-2009 18:19
Czytając te komentarze zaówarzyłam jeden mówiący o tym, iż rodzice kupujący dzieciom motorowery powinni mieć zabrane prawo jazdy! To chore bo ten "ktoś" pozamykałby 50% rodziców 15-letnich dzieci! idiotyzm:)
72. Dodane przez kolega, w dniu - 14-04-2009 21:25
Przepraszam, a osoby jadące na skuterze to 2 chłopaków czy jeden chłopak i jedna dziewczyna ???
73. Dodane przez odp, w dniu - 14-04-2009 22:18
jednym skuterem jechało 2 chłopaków a za nimi chłopak z dziewczyną
74. Dodane przez kierowca, w dniu - 14-04-2009 22:35
powiem krótko -wyprzedzac na łuku drogi=ten kto to popiera -niech sam bedzie kierującym po przeciwnej stronie drogi takiego mistrza kierownicy
75. Dodane przez znajoma, w dniu - 15-04-2009 15:34
kom.25 znalazł się mądry... Aby zdać na kartę motorowerową należy zaliczyć część praktyczna i teoretyczna...i niech pan za przeproszeniem nie pieprzy , ze bez jakiej kolwiek wiedzy ani umiejętności ktoś otrzyma kartę motorowerowa. to jakiś absurd!!! Chyba pan zdawał w czasach kiedy wszystko się załatwiało za masło. Sama zdawałam i wiem jak jest. Jak to pan twierdzi ci "Gówniarze" niekiedy wiedza wiecej od starszych i nie zebym sie wymadrzała bo taka jest prawda widzac kierowcow poruszajacych sie z kat. B i C jak traktuja motorowerzystow to przesada! Pełnoletni nie musza zdawac na motorower wiec prosze sobie zadac pytanie jakie oni maja pojecie o przepisach ruchu??? Bardzo niewielkie i to jest prawda! wspólczucia dla kolegów znam ich..
76. Dodane przez znajoma, w dniu - 15-04-2009 15:51
kom. 40 jesli zabrali by wszystkim prawa rodzicielskie to ludzie na swiecie by wygineli.. wina nie byla chlpoakow tylko kierowcy auta!!! i to on powinien miec odebrane prawo jazdy bo nie zna przepisów ruchu drogowego... nikt normalny nie wyprzedzał by na łuku!
reklama
77. Dodane przez Ktoś, w dniu - 15-04-2009 16:10
Jakby ktoś nie wiedział, to główny poszkodowany ma złamane obie nogi w kilku miejscach każda, pękniętą miednice, złamana rękę. Chciał iść do szkoły wojskowej ale '25-cio letni mieszkaniec gminy pogorzela' pogrzebal jego marzenia. Teraz czekają go 3-4 miesiące w poznaniu. Całe szczęście że psychicznie ma się dobrze. BOSMAN TRZYMAJ SIĘ I WRACAJ DO ZDROWIA!
78. Dodane przez jo, w dniu - 15-04-2009 17:52
nie z gminy pogorzela !!!!
79. Dodane przez kako, w dniu - 15-04-2009 21:18
tak jak tata da pienodze na paliwo
80. Dodane przez Decik, w dniu - 15-04-2009 23:02
Wiecie co ja jechałem za moim kolegą który teraz leży w szpitalu i nie powinniście tego komentować co tam się tak naprawdę stało bo nie widzieliście tego ja sam cudem wychamowałem przed tym autem a kierowcy mondeo życzę sprawiedliwego wyroku. To przecież oczywiste że kierowcy aut będą go bronić ale postawcie się na miejscu chłopaka który kierował motorowerem myślicie że on to taki pirat drogowy to znaczy że (...)... wiecie na ten temat on jechał przepisowo a ten idjota chciał zaszponować i tylko krzywdy narobił. Bosman wracaj do zdrowia.
81. Dodane przez Decik, w dniu - 15-04-2009 21:54
Co mają inne sytuacje jakie wam się zdarzyły w porównaniu z tym wypadkiem??
82. Dodane przez ZZZ, w dniu - 16-04-2009 10:42
Kierowca auta powinien odsiedzieć w więzieniu parę lat. Wtedy odechce mu się takich akcji autem. Może innym tez da to nauczkę. Szkoda tylko ze niewinny chłopak cierpi. Kacper, trzymamy kciuki za udaną operację. Wracaj do zdrowia...
83. Dodane przez C........., w dniu - 17-04-2009 12:41
:cry bosman;/
84. Dodane przez do 23, w dniu - 24-04-2009 09:55
do 23 nie pisz takich bzdur oni żyją :(
reklama
85. Dodane przez Dziewczyna, w dniu - 25-04-2009 22:11
Ja nie weim jak mozna obwiniac tych chłopców co jechali na skuterach... Oni jechali swoim pasem ruchy, a ze taki IDIOTA samochodem wyprzedza auto przed zakretem??!!! Ja wiem jak ten zakręt wygląda i nie jest taki fajny jak sie wydaje... sama jak jade autem to zwalniam przed nim... i jeszcze nie równa doga tam jest!! eh... a jak by akurat trafił na inny samochód z przeciwka?? To wtedy by miał w gaciach PEŁNO i jeszczee sam pewnie by ucierpiał!! Nie życze mu nic złego ale niech troche się zastanowi kiedy mozna wyprzedzac inny pojazd a kiedy nie!!! bo chyba na egz. nie uczono ze wyprzedza się na zakretach ?? chyba jego instruktor był piany hahaha
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Leszno wynajmę kawal... Leszno 1390
Osiedle lniane?rosza... Leszno 478872
Osiedle lniane?rosza... Leszno 691080
Osiedle lniane?rosza... Leszno 483306
Osiedle lniane?rosza... Leszno 478872
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj