Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
8
Maja 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Marek, Michał,
Piotr, Stanisław,

MIĘDZYNARODOWY
DZIEŃ ZWYCIĘSTWA
Do końca roku 237 dni.
Start arrow Gostyń arrow Spór o przyspieszenie obrad sesji?

Spór o przyspieszenie obrad sesji?

Spór o przyspieszenie obrad sesji?

09.11.2009. Radio Elka, Aldona Brycka-Jaskierska
cicho-i-skor.jpgGostyń. Już nie o  17.00, ale o 15.00  będą rozpoczynać się sesje miejskie w Gostyniu. Taką decyzję podjął przewodniczący Rady Miejskiej Grzegorz Skorupski. - Chodzi o sztukę kompromisu, od dawna mówi się, że sesje w Gostyniu trwają zbyt długo. Takie zmiany, są zaskoczeniem dla wiceprzewodniczącego rady Marka Cichowskiego.  Według niego, to sprawa ważna, która powinna być przedyskutowana.  Skorupski uważa, że nie ma o co robić afery.  Czyżby konflikt w koalicji?
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Długość trwania obrad gostyńskich sesji to prawdziwy ewenement w skali regionu. Rajcy potrafią toczyć spory od godziny 17.00 do północy a nawet dłużej. Następna sesja, planowana na 20 listopada, ma się rozpocząć dwie godziny wcześniej. Taką decyzję podjął przewodniczący Rady Miejskiej Grzegorz Skorupski. - Chodzi o sztukę kompromisu, od dłuższego czasu, mówiono że sesję trwają zbyt długo. Burmistrz, urzędnicy i część radnych zwracali się z prośbą aby
przyspieszyć rozpoczęcie obrad
- mówi Skorupski.
Efektem tego ma być skrócenie wystąpienia burmistrza do piętnastu minut, ale także zmiana przebiegu samych obrad. - Myślę, że ta sesja będzie trochę inna. Chodzi o to, żeby ograniczyć wystąpienia z jednej i drugiej strony, walkę na słowa i niekoniecznie doprowadzać do tego, że sesja staje się polem bitwy - przekonuje Skorupski.
Według przewodniczącego rady informacja o zmianie godziny rozpoczęcia sesji przekazano radnym podczas ubiegłotygodniowych komisji rady. Zawiadomienie o sesji łącznie z planem obrad przekazywane są radnym na siedem dni przed sesją. Skorupski zapewnia, że radni mieli informację już wcześniej.
Nic na ten temat nie wie Marek Cichowski, wiceprzewodniczący Rady Miejskiej. - Dowiaduję się o tym od pani - stwierdził dziś rano. - Moim zdaniem został złamany dotychczasowy kanon, że sesje Rady Miejskiej odbywały się w piątki o 17.00, po to aby wszyscy radni mogli zdążyć, zwłaszcza ci którzy pracują do 15.00. Chodzi też o to aby mieszkańcy gminy Gostyń mogli dojechać na czas , a tak będą musieli się zwalniać z pracy - uzasadnia Cichowski.
Cichowski i Skorupski to nie tylko Prezydium Rady, ale także partnerzy koalicyjni. Wiceprzewodniczący Cichowski jest zdania, że zmiana godziny rozpoczęcia obrad to sprawa ważna i Skorupski powinien wiceprzewodniczących rady poinformować o takich zamierzeniach. - Nie wiem czemu tak się stało, czym to jest spowodowane, jest do dla mnie zaskoczenie i zagadka - twierdzi Cichowski. Skorupski jest odmiennego zdania. - Nie jest to zmiana tak ważna i priorytetowa, aby należało ją przedyskutować w ramach koalicji. Nie są to założenia programowe, którą mogą cokolwiek zmienić. Nie warto z tego robić afery - kwituje Skorupski.
(abj/tekst i foto)
 
Komentarze (29)
1. Dodane przez maximus, w dniu - 09-11-2009 12:46
Radni otrzymują dietę za ewentualne straty wynagrodzenia związane ze zwalnianiem z pracy. Natomiast należy pamiętać o tym że zwykła przyzwoitość nakazuje zapoznać Radnych z propozycją. Wszystkich Radnych !! Natomiast mieszkańcy , którzy zechcieli by przybyć na Sesję Rady Miejskiej w celu zabrania głosu bądź zapoznania się z przebiegiem Sesji " na żywo " , będą zmuszeni zwolnić się z pracy ( jeżeli akurat pracują). Wielu być może zrezygnuje wtedy z uczestnictwa w Sesji .Być może z tego powodu wielu mieszkańców nie przyjdzie i nie zada problematycznych pytań ? A może o to chodzi ????
2. Dodane przez Oby urzędnicy mieli wygodniej., w dniu - 09-11-2009 12:55
Większość radnych pracuje i to do 15-stej. 
Nie wszyscy mają szczęście być zatrudnionymi w Gostyniu i w Urzędzie .To nie jest przemyślana decyzja.
3. Dodane przez c, w dniu - 09-11-2009 12:55
obydwoje powinni zrezygnować z tej funkcji dla dobra mieszkańców kazdy powinien robić to co umie i robi to dobrze a w tych przypadkach ?
4. Dodane przez Bzdura, w dniu - 09-11-2009 13:27
Pytania mieszkańców? Bzdura! Jeżeli ktoś chce o coś zapytać to idzie do burmistrza lub przewodniczącego. Tzw. pytania mieszkańców to tylko wystąpienia byłych radnych, albo osób które chcą robić sobie kampanię wyborczą do przyszłych wyborów. W powiecie i innych gminach nie ma takiego punktu. A radni dostają diete i mog ą się zwolnić wcześniej. Brawo
5. Dodane przez dynamo, w dniu - 09-11-2009 13:30
ZARADNI SA NASI RADNI !
6. Dodane przez Radny, w dniu - 09-11-2009 13:37
Być może żona Przewodniczącego jest zazdrosna, że tak późno wraca do domu ?
7. Dodane przez jola, w dniu - 09-11-2009 14:27
W Piaskach juz od lat sesja rozpoczyna sie od godz 13 i nikt nigdy nie robil z tego sensacji i szumu!!!!a jesli chodzi o Panow S i C to jest to najwieksza blazenada ze nie potrafia sie dogadac miedzy soba tylko na lapach prasy i portali internetowych,dzieciaki w szkole maja wiecej rozumu!!!ale czemu sie dziwic,nie dlugo wybory...musi byc glosno o Panach..zenada :(
8. Dodane przez Stanislaw, w dniu - 09-11-2009 15:11
Moim zdaniem niedorośli Radni zamiast się kłocić o "nic" winni szybko ustapić ze swych stanowisk i nie brać diet za to "nic".AQle tak naprawdę,ci chłopacy" już zaczynają walkę o następną kadencję i stanowiska.Przecież to widać "gołym"okiem.Czekam ,nie tylko ja nowych wyborów w miescie Gostyniu.
reklama
9. Dodane przez gostynoki, w dniu - 09-11-2009 15:18
DEJCIE SE SPOKOJ CHOPOKI!
10. Dodane przez gostyniak, w dniu - 09-11-2009 15:23
Ja natomiast uważam, ze nasi radni są tylko do brania diet i właściwie nie wiele robią albo i wcale. Wszyscy radni powinni działać dla lokalnego społeczeństwa " za darmo" napewno nie tak chętnie by wtedy goniki za mandatami w wyborach. Pytam za co biora tak wysokie diety kiedy w Gostyniu się nie wiele robi. Najlepiej jeszcze zrobic to w czasie pracy i finisz- a dietka wcale nie taka mała!!!!!!!!! Panowie i Panie Radni ocencie się sami za co i ile zabieracie nam podatnikom tych ciężko zarobionych pieniedzy? ,co zrobiliscie w tej kadencji i komu aż tak bardzo pomagacie / chyba sobie napełnić kieszenie/ Pozdrawiają przedsiebiorcy Gostynia
11. Dodane przez maximus, w dniu - 09-11-2009 15:48
Widzę że niektórzy radni sami sobie tutaj biją " Brawo " .
12. Dodane przez maximus, w dniu - 09-11-2009 16:05
Po ostatniej Sesji Rady Miejskiej dało się słyszeć w kuluarach że " debiutujący " w prowadzeniu Sesji RM Radny R.Gronowski zupełnie dobrze dawał sobie radę. Zwłaszcza urzędnicy to zauważyli. Dopiero w takich sytuacjach można zauważać różnicę. Być może to stało się impulsem do szukania innego wizerunku prowadzącego sesję? Brawo Rysiu ! Twoja technika została zauważona i pozytywnie oceniona. Nawet Burmistrz Woźniakowski to docenił i pochlebnie się wyraził. Stąd też nie dziwi fakt szybkich zmian w dotychczasowym sposobie prowadzenia Sesji RM. Zaczyna się od zmiany czasu rozpoczęcia.Zobaczymy co dalej.
13. Dodane przez Lolek, w dniu - 09-11-2009 17:05
Widzę, że radni przenoszą walkę z burmistrzem a teraz także z przewodniczącym na łamy portalu - po co? Już to Gospodarnym nie pomoże. A swoją drogą: dwie godziny różnicy i takie zamieszanie? Bo przewodniczący zrobił coś dla burmistrza i urzędników? Totalny absurd.
14. Dodane przez H13 do Stanisław, w dniu - 09-11-2009 17:13
W twej wypowiedzi wyrażnie słychać mądrość. Ty powinieneś kandydować na premiera. Nie powinieneś śię niszczyć na tak niskim stołku.Siódemka "jola" też może by nieco wyżej do parlamentu UE.
15. Dodane przez maximus, w dniu - 09-11-2009 17:55
Do " Lolek " - Lolku bij sobie brawo ,aż Ci rączki spuchną. Nie zmieniaj toru jazdy. Nie chodzi o dwie godziny - lecz o zasadę. Na Sesji Rady Miejskiej obecność zarówno Burmistrza jak i podległych mu Urzędników nie jest obligatoryjna. Jeszcze niedawno SAM PRZEWODNICZĄCY RADY to podkreślał iż to sprawa Burmistrza jak rozliczy te godziny urzędnikom. Poza tym urzędnicy nie uczestniczą w sesji za FREE ! Dziś nagła zmiana ! Wielu Radnych może zaczynać o 7-ej rano ! Tak Przynajmniej twierdzą. Ciekawe co Ty na to Lolku ? Wstaniesz? Zdążysz nakarmić i wyprowadzić pieski ? A co na to Twój pracodawca. Tyle okienek w zajęciach ? Oj oj ! Zacznij pisać pod jednym pseudonimem , nie zaś co wpis to inny. Wstyd !!!
16. Dodane przez bacha, w dniu - 09-11-2009 19:28
brawo bacha !!!
17. Dodane przez kariera, w dniu - 09-11-2009 19:40
pan Grzesiu S. zrezygnował z partii PIS itp A teraz sam zarządza o której to godzinie radni mają obradować hmmmm...posunięcia dla kariery...? :? :?
18. Dodane przez gość, w dniu - 09-11-2009 19:51
No to zaczynają się cyrki jak w sejmie. A swoją drogą kom.Nr 1 i 2 mają rację.Należało to uzgodnić najpierw z radnymi.Tyle lat sesje były od godz.17 i jakoś nikomu krzywda się nie stała, nikt fizycznie i psychicznie na tym nie stracił.Wręcz przeciwnie radni mają diety(kasa) za pracę społeczną, a urzędnicy wypracowane nadgodziny, które w zależności od potrzeb mogą wykorzystać. Czy przew.Rady ma pewność, że jak zacznie obrady 2 godz. wcześniej to się szybciej będą kończyć ? Śmieszy mnie kom. nr 7 ta pani porównuje Piaski z Gostyniem. Przecież już kiedyś ktoś napisał,że tam co powie, a chyba tam jest przewodnicząca to radni tylko łapki do góry, w Gostyniu tak nie jest i problemów jest więcej. Zauważyć też należy, że mieszkańcy pracujący chcą i często uczestniczą w obradach sesji i zabierają głos. Teraz chce się ich tego pozbawić. Ponadto obrady są transmitowane tylko w blokach, gdzie jest podłączona telewizja kablowa reszta społeczeństwa by się dowiedzieć o pracy Rady czy Urzędu musi kupować prasę a nie każdy w tych czasach może na to sobie pozwolić.Natomiast jak urzędnikom nie pasuje udział raz na dwa miesiące w obradach, to nikt go w Ratuszu nie trzyma, może się  
zwolnić i iść do pracy u prywatnego zobaczy co to znaczy pracować i za jaką kasę?
19. Dodane przez Imię, w dniu - 09-11-2009 20:47
Świetnie się czyta anonimową dyskusję dwóch koalicjantów.
20. Dodane przez RMC, w dniu - 09-11-2009 21:27
od 13 grudnia nastapi likwidacja linii kolejowej leszno-jarocin. Dramat dla młodziezy i osób pracujących
21. Dodane przez Marysia, w dniu - 09-11-2009 21:39
RMC- poważnie??
22. Dodane przez Krach, w dniu - 10-11-2009 08:58
Po co się ci panowie tak pchali do tej rady? 
Z powyzszego wynika że dla kasy i dobrej zabawy oraz swoich interesów. Ot co!
23. Dodane przez Skunk, w dniu - 10-11-2009 09:37
1. Dodane przez maximus, w dniu - 09-11-2009 12:46 
Radni otrzymują dietę za ewentualne straty wynagrodzenia związane ze zwalnianiem z pracy. Natomiast należy pamiętać o tym że zwykła przyzwoitość nakazuje zapoznać Radnych z propozycją. Wszystkich Radnych !! Natomiast mieszkańcy , którzy zechcieli by przybyć na Sesję Rady Miejskiej w celu zabrania głosu bądź zapoznania się z przebiegiem Sesji " na żywo " , będą zmuszeni zwolnić się z pracy ( jeżeli akurat pracują). Wielu być może zrezygnuje wtedy z uczestnictwa w Sesji .Być może z tego powodu wielu mieszkańców nie przyjdzie i nie zada problematycznych pytań ? A może o to chodzi ???? 
2. Dodane przez Oby urzędnicy mieli wygodniej., w dniu - 09-11-2009 12:55 
Większość radnych pracuje i to do 15-stej.  
Nie wszyscy mają szczęście być zatrudnionymi w Gostyniu i w Urzędzie .To nie jest przemyślana decyzja. 
3. Dodane przez c, w dniu - 09-11-2009 12:55 
obydwoje powinni zrezygnować z tej funkcji dla dobra mieszkańców kazdy powinien robić to co umie i robi to dobrze a w tych przypadkach ? 
4. Dodane przez Bzdura, w dniu - 09-11-2009 13:27 
Pytania mieszkańców? Bzdura! Jeżeli ktoś chce o coś zapytać to idzie do burmistrza lub przewodniczącego. Tzw. pytania mieszkańców to tylko wystąpienia byłych radnych, albo osób które chcą robić sobie kampanię wyborczą do przyszłych wyborów. W powiecie i innych gminach nie ma takiego punktu. A radni dostają diete i mog ą się zwolnić wcześniej. Brawo 
5. Dodane przez dynamo, w dniu - 09-11-2009 13:30 
ZARADNI SA NASI RADNI ! 
6. Dodane przez Radny, w dniu - 09-11-2009 13:37 
Być może żona Przewodniczącego jest zazdrosna, że tak późno wraca do domu ? 
7. Dodane przez jola, w dniu - 09-11-2009 14:27 
W Piaskach juz od lat sesja rozpoczyna sie od godz 13 i nikt nigdy nie robil z tego sensacji i szumu!!!!a jesli chodzi o Panow S i C to jest to najwieksza blazenada ze nie potrafia sie dogadac miedzy soba tylko na lapach prasy i portali internetowych,dzieciaki w szkole maja wiecej rozumu!!!ale czemu sie dziwic,nie dlugo wybory...musi byc glosno o Panach..zenada :( 
8. Dodane przez Stanislaw, w dniu - 09-11-2009 15:11 
Moim zdaniem niedorośli Radni zamiast się kłocić o "nic" winni szybko ustapić ze swych stanowisk i nie brać diet za to "nic".AQle tak naprawdę,ci chłopacy" już zaczynają walkę o następną kadencję i stanowiska.Przecież to widać "gołym"okiem.Czekam ,nie tylko ja nowych wyborów w miescie Gostyniu. 
9. Dodane przez gostynoki, w dniu - 09-11-2009 15:18 
DEJCIE SE SPOKOJ CHOPOKI! 
10. Dodane przez gostyniak, w dniu - 09-11-2009 15:23 
Ja natomiast uważam, ze nasi radni są tylko do brania diet i właściwie nie wiele robią albo i wcale. Wszyscy radni powinni działać dla lokalnego społeczeństwa " za darmo" napewno nie tak chętnie by wtedy goniki za mandatami w wyborach. Pytam za co biora tak wysokie diety kiedy w Gostyniu się nie wiele robi. Najlepiej jeszcze zrobic to w czasie pracy i finisz- a dietka wcale nie taka mała!!!!!!!!! Panowie i Panie Radni ocencie się sami za co i ile zabieracie nam podatnikom tych ciężko zarobionych pieniedzy? ,co zrobiliscie w tej kadencji i komu aż tak bardzo pomagacie / chyba sobie napełnić kieszenie/ Pozdrawiają przedsiebiorcy Gostynia 
11. Dodane przez maximus, w dniu - 09-11-2009 15:48 
Widzę że niektórzy radni sami sobie tutaj biją " Brawo " . 
12. Dodane przez maximus, w dniu - 09-11-2009 16:05 
Po ostatniej Sesji Rady Miejskiej dało się słyszeć w kuluarach że " debiutujący " w prowadzeniu Sesji RM Radny R.Gronowski zupełnie dobrze dawał sobie radę. Zwłaszcza urzędnicy to zauważyli. Dopiero w takich sytuacjach można zauważać różnicę. Być może to stało się impulsem do szukania innego wizerunku prowadzącego sesję? Brawo Rysiu ! Twoja technika została zauważona i pozytywnie oceniona. Nawet Burmistrz Woźniakowski to docenił i pochlebnie się wyraził. Stąd też nie dziwi fakt szybkich zmian w dotychczasowym sposobie prowadzenia Sesji RM. Zaczyna się od zmiany czasu rozpoczęcia.Zobaczymy co dalej. 
13. Dodane przez Lolek, w dniu - 09-11-2009 17:05 
Widzę, że radni przenoszą walkę z burmistrzem a teraz także z przewodniczącym na łamy portalu - po co? Już to Gospodarnym nie pomoże. A swoją drogą: dwie godziny różnicy i takie zamieszanie? Bo przewodniczący zrobił coś dla burmistrza i urzędników? Totalny absurd. 
14. Dodane przez H13 do Stanisław, w dniu - 09-11-2009 17:13 
W twej wypowiedzi wyrażnie słychać mądrość. Ty powinieneś kandydować na premiera. Nie powinieneś śię niszczyć na tak niskim stołku.Siódemka "jola" też może by nieco wyżej do parlamentu UE. 
15. Dodane przez maximus, w dniu - 09-11-2009 17:55 
Do " Lolek " - Lolku bij sobie brawo ,aż Ci rączki spuchną. Nie zmieniaj toru jazdy. Nie chodzi o dwie godziny - lecz o zasadę. Na Sesji Rady Miejskiej obecność zarówno Burmistrza jak i podległych mu Urzędników nie jest obligatoryjna. Jeszcze niedawno SAM PRZEWODNICZĄCY RADY to podkreślał iż to sprawa Burmistrza jak rozliczy te godziny urzędnikom. Poza tym urzędnicy nie uczestniczą w sesji za FREE ! Dziś nagła zmiana ! Wielu Radnych może zaczynać o 7-ej rano ! Tak Przynajmniej twierdzą. Ciekawe co Ty na to Lolku ? Wstaniesz? Zdążysz nakarmić i wyprowadzić pieski ? A co na to Twój pracodawca. Tyle okienek w zajęciach ? Oj oj ! Zacznij pisać pod jednym pseudonimem , nie zaś co wpis to inny. Wstyd !!! 
16. Dodane przez bacha, w dniu - 09-11-2009 19:28 
brawo bacha !!! 
17. Dodane przez kariera, w dniu - 09-11-2009 19:40 
pan Grzesiu S. zrezygnował z partii PIS itp A teraz sam zarządza o której to godzinie radni mają obradować hmmmm...posunięcia dla kariery...? :? :? 
18. Dodane przez gość, w dniu - 09-11-2009 19:51 
No to zaczynają się cyrki jak w sejmie. A swoją drogą kom.Nr 1 i 2 mają rację.Należało to uzgodnić najpierw z radnymi.Tyle lat sesje były od godz.17 i jakoś nikomu krzywda się nie stała, nikt fizycznie i psychicznie na tym nie stracił.Wręcz przeciwnie radni mają diety(kasa) za pracę społeczną, a urzędnicy wypracowane nadgodziny, które w zależności od potrzeb mogą wykorzystać. Czy przew.Rady ma pewność, że jak zacznie obrady 2 godz. wcześniej to się szybciej będą kończyć ? Śmieszy mnie kom. nr 7 ta pani porównuje Piaski z Gostyniem. Przecież już kiedyś ktoś napisał,że tam co powie, a chyba tam jest przewodnicząca to radni tylko łapki do góry, w Gostyniu tak nie jest i problemów jest więcej. Zauważyć też należy, że mieszkańcy pracujący chcą i często uczestniczą w obradach sesji i zabierają głos. Teraz chce się ich tego pozbawić. Ponadto obrady są transmitowane tylko w blokach, gdzie jest podłączona telewizja kablowa reszta społeczeństwa by się dowiedzieć o pracy Rady czy Urzędu musi kupować prasę a nie każdy w tych czasach może na to sobie pozwolić.Natomiast jak urzędnikom nie pasuje udział raz na dwa miesiące w obradach, to nikt go w Ratuszu nie trzyma, może się  
zwolnić i iść do pracy u prywatnego zobaczy co to znaczy pracować i za jaką kasę? 
19. Dodane przez Imię, w dniu - 09-11-2009 20:47 
Świetnie się czyta anonimową dyskusję dwóch koalicjantów. 
20. Dodane przez RMC, w dniu - 09-11-2009 21:27 
od 13 grudnia nastapi likwidacja linii kolejowej leszno-jarocin. Dramat dla młodziezy i osób pracujących 
21. Dodane przez Marysia, w dniu - 09-11-2009 21:39 
RMC- poważnie?? 
22. Dodane przez Krach, w dniu - 10-11-2009 08:58 
Po co się ci panowie tak pchali do tej rady?  
Z powyzszego wynika że dla kasy i dobrej zabawy oraz swoich interesów. Ot co!
24. Dodane przez dyskusja radnych, w dniu - 10-11-2009 12:51
Komentarz 1, 2, 6, 11, 12, 15, 17, 18 - jeden koalicjant. Komentarz 4, 13, 14 - drugi koalicjant. Żenujący poziom, żenująca kłótnia, żenująca koalicja. Jeszcze rok i cały ten bałagan się zakończy
25. Dodane przez do 23, w dniu - 10-11-2009 17:56
RULEZ!!!!
26. Dodane przez obserwator, w dniu - 11-11-2009 01:32
CZESKI FILM NIKT NIC NIE WIE NIKT NIC NIE PAMEĘTA :sigh :sigh
27. Dodane przez HONZIK, w dniu - 11-11-2009 11:12
CZESKI FILM NIKT NIC NIE WIE A TYMBARBZIEJ PAMIĘTA :sigh :sigh
reklama
28. Dodane przez Wacław, w dniu - 12-11-2009 21:44
Gdybym był burmistrzem to po prostu na takie sesje bym nie chodził.Po co?Kłócić się i wysłuchiwać bzdur?Przeciez widać,że tutaj chodzi o zrobienie sibie przez radnych nowej koleji po mandat na nastepną kadencję,no i oczywiście o dietę.Gdyby nie było diety to zobaczycie ilu zrezgnuje!Nie mylę się chyba,prawda?
29. Dodane przez rock, w dniu - 18-11-2009 19:17
Proponuję naszym radnym żeby zabrali się do roboty i co jest istotne pomyśleli o zrezygnowaniu z diet,niedługo wszyscy ich rozliczą z niespełnionych obietnic.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
świadectwa charakter... Leszno 200
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2300
Działka budowlana mo... Moraczewo 225000
59 m mieszkanie po g... Rydzyna 434000
Ogródek działkowy "p... Leszno 31900
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj