Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
7
Maja 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Benedykt, Flawia,
Florian, Gizela,
Ludmiła
Do końca roku 238 dni.
Start arrow Leszno arrow Zalejski: zmiany albo katastrofa

Zalejski: zmiany albo katastrofa

Zalejski: zmiany albo katastrofa

15.02.2012. Radio Elka, Jarek Adamek
zalejski1502.jpg-Szpital jest przy ścianie, nie mam się gdzie cofnąć – mówił podczas konferencji prasowej Marian Zalejski, nowy dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie. Jego zdaniem sytuacja finansowa placówki jest tak katastrofalna, że wymaga pilnych redukcji płac i zatrudnienia. Pierwsze działania już podjęto.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Marian Zalejski, który od lutego prowadzi leszczyński szpital po raz pierwszy spotkał się z mediami na konferencji prasowej. Od samego początku nie owijał w bawełnę. -Szpital jest w katastrofalnej sytuacji finansowej - zakomunikował - zobowiązania to 40 milionów złotych. Strata za ubiegły rok wyniosła 12 milionów. -Oznacza to, że codziennie generujemy 30 tysięcy złotych straty - oblicza dyrektor. Głównym czynnikiem są tu jego zdaniem
płace i ich pochodne. Są one na poziomie 84 procent przychodów, a do tego dochodzą koszty utrzymania placówki: media, urządzenia i leki. Już teraz szpital ma problemy z zakupem niektórych medykamentów, ponieważ dostawcy nie chcą ich sprzedać bez zapłacenia zaległości.

Ponieważ właśnie koszty personelu są zdaniem Zalejskiego największym problemem, właśnie z nimi mierzy się w pierwszej kolejności. Jak już informowaliśmy proponuje on całej załodze obniżenie płacy zasadniczej o 10 procent. -Rozmawiam indywidualnie z każdym - powiedział na konferencji - jak dotąd na 60 osób tylko dwie odmówiły. Zaznaczył przy tym, że ci, którzy na obniżenie pensji się nie zgadzają nie będą z tego powodu zwolnieni.

Co nie oznacza, że zwolnień nie będzie. Będą, tylko Marian Zalejski na razie nie informuje, ile osób pracę straci. -Pytam kierowników, czy są w stanie wykonać powierzone im zadania w mniejszej obsadzie - mówi - część twierdzi, że jest to możliwe. Wypowiedzenia otrzymała część pracowników obsługi i administracji oraz kierowcy karetek pogotowia. -Chodzi tu o karetki typu „S”, w których dotąd jeździła czteroosobowa obsługa. -Kierowcy tylko dowozili i odwozili lekarza i ratowników - stwierdził dyrektor - uznałem, że ponieważ ratownicy mają uprawnienia do kierowania karetką, kierowców można zwolnić.

Działania dyrektora budzą sprzeciw związków zawodowych, które spotkały się we wtorek z wicemarszałkiem Leszkiem Wojtasiakiem. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że ten obiecał związkowcom, iż porozmawia z Zalejskim o wycofaniu się z decyzji płacowych i kadrowych. Ten zapewnia jednak, że do żadnej rozmowy nie doszło i zapewnia, że nie zamierza zrezygnować ze swojego planu. -Szpital jest przy ścianie, nie mam się gdzie cofnąć - podkreślił - rezygnacja oznaczałaby katastrofę szpitala. Dyrektor nie skomentował też wypowiedzi wicemarszałka na temat odrzucenia planu połączenia szpitali w Lesznie i Kościanie; jak poinformował, nic mu o niej nie wiadomo. (jad)
 
Komentarze (66)
1. Dodane przez jan, w dniu - 15-02-2012 14:36
Czy radny Szczot zajmie się sprawą szpitala w podobnie ochoczy sposób jak w sprawie TV Trwam Być albo nie być szpitala w Lesznie jest prirytetową sprawą dla leszczynian a nie prywatny biznes zakonnika
2. Dodane przez ciekwyżycia, w dniu - 15-02-2012 14:41
Jaśnie państwo z Leszna czas się zmierzyć z rzeczywistością komuna się skończyła.Ile razy was można oddłużać?Szpital Powiatowy 35% do zwolnienia takie są realia.Strajki nie pomogą 40 milionów kto to ma zapłacić za was? 1000 ludzi pracuje w szpitalu Powiatowym to jest skandal (Wojewódzkim to wy byliście tylko na papierku).Z oddziału Ratunkowego można zrobić market a najwyższe piętra wynająć.Chirurgia,interna,blok operacyjny i izba porodowa starcz na tą mieścinę nie daleko są Kliniki,Instytuty i Centra Medyczne mowa o Poznaniu.Leszno to mała mieścina z aspiracjami metropolii śmiech i żenada.
3. Dodane przez Sebastian, w dniu - 15-02-2012 14:42
Bardzo zabawne zwolnić kierowców karetek niech prowadzą je nie doświadczeni ratownicy ,a może i lekarz przecież też ma prawo jazdy oby nigdy nie doszło do tragedii.Oczywiście można nie wyrazić zgody na obniżenie pensji a za jakiś czas i tak zwolni,lekarzom nie zabiorą bo oni nie muszą się zgodzić a reszta musi pozdrawiam.
4. Dodane przez alternatywa mieszkaniec Leszna No ACTA, w dniu - 15-02-2012 14:49
Panie doktorze M.Zalejski to kto jest winien tego zadluzenia imiennie,bo za pol roku tylko pan bedzie winien....
5. Dodane przez Alternatywa Solidarnośc Wykleta z Leszna NoACTA(47), w dniu - 15-02-2012 15:00
Jak sie Panu Doktorze współpracuje z tzw.leszczynska NSZZ"S" po nazwisku....
6. Dodane przez brak słów, w dniu - 15-02-2012 15:14
Proponuje dać jeszcze jeden milion temu gościowi , co stadion narodowy ''wybudował'' a szpitale pozamykać. Otworzyć w nich galerie i może nawet będą wtedy przynosić zyski? Po co komu szpital ,jak i tak większa ilość pacjentów nie wraca tam do zdrowia? Najważniejsze, że z naszych składek zdrowotnych jakiś polityk\biznesmen\menager ma pracę i wypłatę. Przynajmniej bezrobocie nie wzrasta. Gdzie by taki znalazł robotę jak nic właściwie nie potrafi?
7. Dodane przez do 2, w dniu - 15-02-2012 15:22
Skończ swoją napinkę zakompleksiony internauto.
8. Dodane przez pytanko, w dniu - 15-02-2012 15:26
Szpital, zadłużenie, zyski te pojęcia nie powinny mieć ze sobą nic wspólnego. Szpital to nie sklep z ubraniami. Wszyscy na niego płacimy. Jak można dopuścić do takiego złodziejstwa?
9. Dodane przez Marks, w dniu - 15-02-2012 15:31
Jak bardzo trzeba mieć wyprany mózg by dzisiejszą ''wolną'' Polskę nazwać lepszą od tej sprzed ponad 20 lat? Kapitaliści w imię pieniędza potrafią zniszczyć wszystko i wszystkich.
10. Dodane przez kierowca "S-ki", w dniu - 15-02-2012 16:04
Panie Dyrektorze!!!! 
Na zdjęciu wygląda pan dość staro i wydawałoby się, że jest pan człowiekiem z dużym doświadczeniem. Dziwi mnie pańska wypowiedź o kierowcach karetek "S". Tam nie pracowali przypadkowi ludzie. A mając na względzie wcześniejsze poświęcenia i to że od kilku lat nie pobieranie 13ek, etc to takie podsumowanie ich pracy i "potraktowanie tych ludzi" jest niesprawiedliwe z lekka to nazywając. Cóż, nie wróży to nic dobrego dla osób które jeszcze pracujących w szpitalu. Bo jak o pozostałych pracownikach i pracach przez nich wykonywanych wie pan tyle samo co o pracy kierowców karetek "S" hmm raczej nie ma pan zielonego pojęcia!!!! to planujesz pan zamach na wszystkich mieszkańców Leszna. PANIE PREZYDENCIE MALEPSZY ZRÓB PAN TAM PORZĄDEK. LESZNO POTRZEBUJE PAŃSKIEJ POMOCY W TEJ SPRAWIE TERAZ SZCZEGÓLNIE!!!!!!! a nawiasem mówiąc to ratownicy zostali zmuszeni do pracy jako kierowcy a uprawnienia do prowadzenia karetek robią dopiero teraz z tzw marszu :P.......
reklama
11. Dodane przez Alibaba, w dniu - 15-02-2012 16:04
do kom 3. Utrzymywanie etatu kierowcy który ma za zadanie zawieść załogę karetki z punktu A do punktu B jest idiotyzmem i już dawno powinno być tak że albo kierowca idzie się uczyć i zostaje ratownikiem albo do widzenia. Dlaczego w policji lub w straży pożarnej nie ma osobnego etatu kierowcy? Wyobraźmy sobie taką sytuację że do radiowozu wchodzą policjanci i osobny człowiek na etacie kierowcy... nonsens.
12. Dodane przez ..., w dniu - 15-02-2012 16:39
Jeżeli szpital przynosi miesięcznie straty 30000 to rocznie jestto ponad 3mln. Na dzień obecny szpital ma dług 40 mln!!! SZPITAL 9 DŁUGICH LAT PRZYNOSIŁ STRATY!!! Pytam gdzie wtedy były Związki zawodowe by ratować swoje posady???? no gdzie???  
 
Zadam więc pytanie do związków 
CO LEPSZE: 
1) utrzymać wynagrodzenie na dotychczasowym poziomie i z obecnym składem personelu szpitala- to spowoduje bankructwo szpitala 
2)redukcja wynagrodzeń na stałe i zachowanie ewentualnie kompletu pracowników ( komplet - czyli tyle ile powinno być pracowników przewidzianych w kontrakcie z NFZ) 
3) redukcja wynagrodzeń tylko do momentu aż szpital się w jakimś stopniu podniesie ale konieczna jest redukcja personelu???? 
 
Zastanówcie się dobrze zanim puścicie wszystkich ludzi z torbami 
 
a swoją drogą to gratulacje dla Stroińskiego za "świetne" zarządzanie szpitalem pffff ciekawe ile dał sobie odprawy hehe 
 
czepiacie się Zalejskiego a to Stroiński doprowadził do takiej (...)sytuacji che
13. Dodane przez dość, w dniu - 15-02-2012 16:16
Leszczyniacy! 
Powiedzmy DOŚĆ, mieszkańcom Gostynia, Kościana, Góry - niech każdy zarządza tam gdzie mieszka! 
Dyrektor z Kościana niech kieruje szpitalem w Kościanie. 
Kurator (w Lesznie) jest z Gostynia - niech kieruje pracą szkół w Gostyniu 
itd, itd... 
Leszczyniacy
14. Dodane przez ..., w dniu - 15-02-2012 18:47
DO KOM. 7 TO WY TRZYNASTKI MIELIŚCIE???? TO TERAZ JUŻ NIE DZIWI MNIE DŁUG WASZEGO SZPITAL. A MOŻE JESZCZE CZTERNASTKI MIELIŚCIE DO PODSTAWY PENSJI DOSTAĆ I TERAZ SIĘ BURZYCIE? 
NIE PODOBA WAM SIĘ TO, ŻE ISTNIEJE SZPITAL OD WAS LEPSZY, ŻE INNY MIMO, ŻE MNIEJSZY O KILKANAŚCIE ŁÓŻEK DLA PACJENTÓW POTRAFI LEPIEJ SIĘ GOSPODAROWAĆ HEHE ŻENUJĄCE...TAK SAMO TEREN "OBSŁUGIWANY" PRZEZ WASZE KARETKI JEST GODNY POŻAŁOWANIA....ZANIM DOJEDZIECIE NP. DO JERKI TO PACJENT WYKORKUJE....SWOJEGO CZASU TEN REJON OBSŁUGIWAŁY KARETKI Z KOŚCIANA A TAM SĄ RATOWNICY PIERWSZA KLASA...JAK TRZEBA TO (...)LEKARZA I MAJĄ WSZYSTKO W POMPIE...I CHWAŁA IM ZA TO :)
15. Dodane przez qqqqq, w dniu - 15-02-2012 16:36
DZIEWCZYNY STARTYJCIE NA ODDZIAŁOWE!!!! Rozpisano konkursy na te stanowiska. Można to sprawdzić na stronie internetowej szpitala.W szpitalu oczywiście jak zwykle na ten temat cisza,bo tym starym oddziałowym, bez wykształcenia i ze starych układów to na rękę.Znowu przystąpią do konkursów ze swoimi konkurentkami, ustawionymi"zającami" i znowu "wygrają" konkursy .Za to GŁÓWNA pielęgniarka ma szczęście! Konkurs z "zającem" ( ...)na jej stanowisko odbył się za Stroińskiego, więc Zalejski może jej poskakać. Nie dajcie się dziewczyny, zróbcie z tą bandą koleżanek po układach porządek i startujcie do konkursów na oddziałowe !!! Powodzenia!!!!
16. Dodane przez zx, w dniu - 15-02-2012 16:32
akurat o kierowców bym się nie martwił, bo fachowcy zawsze znajdą pracę, ale administracja? zostaje tylko iść pod most 
 
ale 1 pracownik na 6,4 mieszkańca Leszna? była jakaś katastrofa czy wojna? wychodzi 2 pracowników na łóżko, tylko jak trzeba pacjentowi poduszkę poprawić, to się okazuje, że rodzina musi przyjść
17. Dodane przez ALF, w dniu - 15-02-2012 16:39
Ludzie jesteście nie normalni! Fundusz nie płaci za nadwykonania! I koniec kropka! Gdyby nie fundusz narodowy to szpital nie miałby długów!!! To wina funduszu a nie zarządzania! A Zalejski to pionek. Przyszedł ratować sytuacje i z marszu ucina pensje, które i tak już są opłakane! Czy to nie jest nienormalny kraj ludzie, nie widzicie tego, że do tego tego stanu doprowadzają rządy PO? Coraz więcej ludzi to widzi, mam nadzieje, że na jesień będą przeterminowe wybory, trzeba obalić ten rząd i zlikwidować fundusz bo dzisiaj dla służby zdrowia fundusz narodowy to ciężka kula u nogi!!!
18. Dodane przez mieszkanka Góry, w dniu - 15-02-2012 16:39
Witamy w klubie :) Wy w Lesznie przechodzicie to co my przechodziliśmy parę lat temu- walka związków nic nie da;zrobią spółkę prawa handlowego i za parę groszy będzie pracowało 1/3 personelu mniej.My w Górze tak właśnie mamy-każdy kto został dziękuje Bogu,że ma pracę,nawet za przysłowiową miskę ryżu-jak w Chinach Ludowych.
19. Dodane przez jo, w dniu - 15-02-2012 16:40
na początek lekarze niech przejdą na pracę zmianową oraz wprowadzić im zakaz konkurencji, utworzyć POZ żeby udzielał porady pacjentom kierowanym z wieczorynki na SOR szpitalny i osyłał tam gdzie powinni pacjenci mieć robione badania czyli na 
Chrobrego
20. Dodane przez Marian, w dniu - 15-02-2012 17:18
DO KOM.11 A MOZEBY TAK PRYWATNA POLICJE I WOJSKO ZROBIC TAK JAK PANSTWOWYM RATOWNICTWEM ZAJMUJE SIE PRYWATNA FIRMA FALCK? TYLKO CZY TO BEDZIE PROFESJONALNE? 
POL ROKU TEMU STROINSKI WZIAL NAGRODE ZA DOBRE RZADZENIE...50TYS! TERAZ NAGLE OKAZALO SIE ZE SZPITAL BYL ZLE RZADZONY???? ODDAL NAGRODE? NIE!!!!  
LEKARZ 2.5TYS.ZA DYZUR I MALO MA I PLACZE A JA TERAZ DOSTANE 1.1ZL I NIE BEDE PLAKAL. LEKARZOM OBCIAC A NIE TYM NAJSLABSZYM POKAZ PAN DYREKTORZE ODWAGE OBCIAC KOLEGOM LEKARZOM PENSJE I NIECH PODPISZA LOJALKI A NIE TRZY ETATY A PORADNIE DO 10.00 TYLKO PRZYJMUJA.IM WIECEJ PACJENTOW W PORADNIACH TYM WIECEJ KASY! 
ZWALNIANIEM I OBCINANIEM PENSJI NIC CHLOPIE NIE ZDZIALASZ. CHYBA ZE CHCESZ BYC KOLEJNA MARIONETKA W REKACH MARSZALKA LUB MARSZALEK CIE NIE LUBI I WYSTAWIL CIE NA POZARCIE A TY SIE CIESZYSZ ZE NIBY JESTES TAKI DOBRY MANAGER...
21. Dodane przez do Kici, w dniu - 15-02-2012 16:53
proszę państwa! Dlaczego PIS ma ratować szpital, który utopiła Platforma Obywatelska? Utopił go rząd Tuska obcinając pieniądze na zdrowie, tu pomaga koalicjant Polskie Stronnictwo ludowe oraz kandydat PO na radnego Stroiński. Ten Stroiński zabiegał o nasze głosy pod hasłem wyborczym: wyczyścimy Leszno. Sam Stroiński tego nie mówił, mówił Pawlaczyk, ale Stroiński obok niego stał i patrzył jak w obraz. To ja teraz sobie myślę, że właśnie PO czyści Leszno. Najpierw wyczyścili z wojska, potem z kolei i poczty, teraz ze szpitala wojewódzkiego, a za chwilę ze szkół. 
Jak sobie wybraliśta, tak mata!
22. Dodane przez k, w dniu - 15-02-2012 17:41
popieram kom,17 dzisiaj przeczytalem ze administracja rzadowa wzrosla o 9 %azarobki np.w MSW srednio o 800zeta w tym roku wzrosly a srednia pensja w tym ministerstwie to 8tys.zeta zeby nie to to policzcie sobie ile by moglo byc dodatkowych pieniedzy na szpitale,renty,itp i nadal poszukuja pracownikow dlaczego a no dlatego ze obniza sobie PO % bezrobocia w kraju i z tym trzeba skonczyc bo jak nie my to oni tzn.POnas wykoncza i bedzie trzeba pracowac do 80 i tak bedzie malo [fundusz do likwidacji]
23. Dodane przez omo, w dniu - 15-02-2012 18:39
A gdzie kierowcy po pięćdziesiątce znajda pracę,jak szuka sie tylko młodych.Obyś nigdy nie potrzebowal karetki s, ale ona nie dojedzie na czas, bo poprowadzi ją niedoświadczony ratownik (jako kierowca). Kierowcy w zagrozeniu życia też ratują. Kosztem kierowców uratutuję się szpital???? Bzdura!!!Zyczę powodzeniaia i pozdrawiam związki zawodowe!
24. Dodane przez jajco, w dniu - 15-02-2012 18:41
zwalniac a szpital przetrwa to jest jedyna recepta. choc brutalna ale innej rady niema:(
25. Dodane przez alik, w dniu - 15-02-2012 19:20
Panie dyrekktorze! Dowież i przywież lekarza do pacjenta może taksówka. Kierowca karetki był w zespole, ale skoro lekarz Panu tak to przedstawil to nie chcę miec do czynienia z takim medykiem!!!
26. Dodane przez piel1717, w dniu - 15-02-2012 19:30
dyrektor i tak robi swoje codziennie zwolnia po kilka osób i każe podpisywać obniżke pensji ,,za porozumieniem stron na czas nieokreślony'' czy ja jestem winna za długi szpitala czy ja jako biedna piguła muszę spłacać długi poprzednich nieudolnych dyrektorów???? a kto sie martwi o moje długi też muszę spłacac moje kredyty nikt za mnie nie spaci......:((
27. Dodane przez Ajwan, w dniu - 15-02-2012 19:31
Zastanawia za co brał Dyrektor tyle lat pensję skoro nie potrafi skutecznie szpitalem zarządzać ???
28. Dodane przez 2012....., w dniu - 15-02-2012 20:05
Ratownicy muszą robić badania teraz szybko by być kierowcami i zastąpić starszych zwalnianych kolegów a gdzie doświadczenie w kierowaniu takimi pojazdami?Starzy kierowcy aby kierować karetką musieli parę lat jeździć karetka transportową by poznać teren ,oswoić gabaryty pojazdu,najlepsi trafiali do karetek 'R" obecnych "S".Obecnie wszystko jest robione na żywioł bo trzeba szybko zwalniać tylko że karetka wiezie zespół ratowników z lekarzem lub bez i najważniejszą osobę pacjenta a nie worek z ziemniakami.Życzmy im oraz pacjentom dużo zdrowia... Obcinanie i tak niskich pensji to dla wielu katastrofa byle decyzje kadrowe nie okazały się większą katastrofą niż ta w tytule artykułu...
29. Dodane przez Grysik, w dniu - 15-02-2012 20:41
post2/ ułomny z kompleksem niższości - tak blisko miałeś do pana doktora i nie skorzystałeś?!Dziwisz się, że mieli 13tki w Lesznie!/ Mieli premie /kwartalne też/ jak cały urząd miasta twojego i mojego, gminy,administracja rządowa biblioteka,gospodarki komunalne -woda, śmieci,ciepłownictwo, policja, straż miejska i pożarna. nauczyciele w szkołach wszystkich stopni.To całe towarzystwo bierze 13-tki a górnik wszelki ma nawet 14-tki!!!Zazdrość cię zżera, że wam doktor szpital zamienił na spółkę , no to już dawno mieliście mniej. Dziwne tylko, że p.dyrektor stwierdził, że pensje w Lesznie są niskie a teraz zrobi jeszcze niższe! Co do kierowców karetek S, to już dawno każdy z nich miał ukończone kursy ratownictwa medycznego. Wyobrażam sobie teraz ratownika, który jadąc na ratunek już ma stres, po udzieleniu pomocy jeszcze większy, a do tego będzie zmęczony targaniem chorego na noszach, krzesełku. Oby ten drugi zakładał wenflon poszkodowanemu czy choremu , bo trzęsące łapska mogą w żyłę nie trafić! Odchodząc ratownik musi wyłączyć silnik /zimą zrobi się lodówka a latem zero powietrza bo klima wyłączona/ zabrać kluczyki a po powrocie otworzyć, zapakować chorego do karetki , podpiąć pod tlen/żeby tylko/ ,odpalić i heja na koguta i do szpitala. Tam ratownicy wynoszą pacjenta na oddział i to nie koniec pracy! Po każdym przewiezionym chorym karetka musi być zdezynfekowana i "prześcielona", tak samo po całodobowym dyżurze - teraz ratowik nie pójdzie do domu punkt 19.00 - musi wyczyścić karetkę, uzupełnić leki, itp. Kierowcy znali też kapryśne samochodziki z pod znaku S i wiele drobnych napraw robili sami.Tacy oni niepotrzebni a za sam fakt że byli tymi szczególnymi kierowcami, ich pracę zaliczano do tzw. I kategorii i pracowali do 60 lat a nie 65-ciu lat. Jedno jest pewne - teraz ratownicy medyczni będą pracować na jednym etacie, bo na drugi i trzeci etat w okolicznych sanatoriach i pogotowiach nie będą mieli już siły -Najlepiej było brac same nocki - na którejś udało się pospać,tak jak lekarzom!
30. Dodane przez no, w dniu - 15-02-2012 20:33
Popieram kom 13
31. Dodane przez jan, w dniu - 15-02-2012 21:35
Panie Dyrektorze chcę zapytać ile dyżurów przejechał Pan w karetce "S"-chyba ani jednego,bo z Pana specjalizacją nikt nie dopuści psychiatry do zespołu,ciekaw jestem co skąd ta wiedza o udziale kierowcy w akcji ratowania życia,wie Pan co on wykonuję przy NZK i podjętej reanimacji-przypuszczam że nie-bo i skąd przecież Pan do leczenia swoich pacjentów to nawet fartucha nie musi zakładać.Proszę popytać lekarzy praktyków,którzy jeżdzili i jeżdą w karetkach"S",a nie opierać siejak się domyślam na opini jednego wizjonera.A do mieszkańców Leszna-zapewniam,że brak tych dwóch rąk do pracy obniżny jakość udzielanej pomocy i stworzy większe zagrożenie dla wszystkich mieszkańców Leszna-każdy z nas może potrzebować karetki-nie wyłączając Pana Dyrektora,a 15tyś brutto na wynagrodzenia na miesiąc dla wszystkich tych kierowców nie uratuje szpitala a może kosztować nie jedno życie-weżmie Pan odpowiedzialość za to?
reklama
32. Dodane przez petent, w dniu - 15-02-2012 21:40
NFZ marnotrawi dorobek wielu pokoleń i doprowadza do bankructwa szpitale ,lecz jego możni pracownicy żyją jak pączuszki .Jacy włodarze i mocodawcy taka sytuacja w Kraju,należy POdwoić im TRZNASTKI ,DARMOWE PRZYWILEJE i będzie lepiej .To już kres wytrzymałości ,więcej się nie da .
33. Dodane przez W 11, w dniu - 15-02-2012 21:54
Panie dyrektorze chce Pan zwalniać pielęgniarki,salowy,to są małe pieniądze.niech Pan przyjrzy się dyżurą lekarskim na niektórych odziałach,onie są tam niepotrzebni.kiedyś byli pod telefonem i bardzo dobrze się też pracowało.Pacjenci byli zabezpieczeni.
34. Dodane przez krwiodawca, w dniu - 15-02-2012 22:52
PANIE DYREKTORZE ZALEJSKI!MYŚLĘ,ŻE UZDRAWIANIE SZPITALA NALEŻY ZACZĄĆ NIE OD KIEROWCÓW ALE OD PENSJI LEKARZY-TO ONI OD ZAWSZE BIORĄ KROCIE A RESZTA OCHŁAPY(PRAWDĘ MÓWIĄC NIEMAŁE).ALE GŁOWĘ DAM,ŻE Z TYCH 60-CIU,Z KTÓRYMI PAN ROZMAWIAŁ NIE BYŁO ŻADNEGO LEKARZA!BO TYCH SIĘ PAN BOI!!!JEST NA TĘ OKOLICZNOŚĆ PRZYSŁOWIE-KRUK KRUKOWI OKA NIE WYKOLE!
35. Dodane przez MIKA, w dniu - 15-02-2012 22:59
Do 2 skąd Ty jesteś napewno nie z leszna.Znasz takie przysłowie ;A głupiemu żal;
36. Dodane przez ANDRZEJ, w dniu - 15-02-2012 23:22
KARETKI BEZ KIEROWCÓW TO KONIEC POGOTOWIA RATUNKOWEGO .TO ODEBRANIE OSOBY W ZESPOLE RATUNKOWYM GDZIE LICZĄ SIĘ SEKUNDY ABY KOMUŚ URATOWAĆ ŻYCIE! JAK LICZY SIĘ KAŻDA PARA RĄK PRZY REANIMACJI PACJENTA .TEN KTO BYŁ ŚWIADKIEM TAKIEJ REANIMACJI WIE ILE WYSIŁKU POTRZEBA ABY URATOWAĆ ŻYCIE LUDZKIE .ZWOLNIENIE KIEROWCÓW TO ODEBRANIE RATOWNIKA TEMU POTRZEBUJĄCEMU POMOCY BO TEN RATOWNIK MA RATOWAĆ PACJENTA A NIE OBSŁUGIWAĆ KARETKĘ . TE ZWOLNIENIA KIEROWCÓW TO NAJWIĘKSZY SKANDAL W HISTORII INSTYTUCJI KTÓRA MA ZA ZADANIE RATOWAĆ ŻYCIE LUDZKIE A NIE SZKODZIĆ .
37. Dodane przez Aga, w dniu - 16-02-2012 00:42
Usprawnienia w szpitalu! Śmiech na sali, w jakim szpitalu? Przecież tam strach iść! Nic dziwnego że padają na pysk, chyba każdy normalny mieszkaniec tego miasta przy poważniejszej chorobie pojedzie do poważnego lekarza a nie do "leszczyńskich". Powinno zostać tylko pogotowie bo faktycznie człowiek potrzebuje pomocy czasem bardzo szybko, ale i czasem z pomocą ratunkową też jest rożnie. To jest temat rzeka. Pamiętacie gdzie kiedyś w Lesznie było pogotowie, taki niszczejący budynek koło komfortu, spokojnie by starczył na całe Leszno. Wszelkie poważniejsze zabiegi i operacje to tylko Poznań. A personelowi w większości nie dałabym za tą pracę złotówki, jest tysiące opowieści o personelu szpitala w Lesznie nie wyłączając tych które sama przeżyłam. Lekarze, na palcach jednej ręki można by policzyć profesorów, choć właściwie to nie wiem czy jest choć jeden. O co wy się bijecie? Dajcie zdechnąć trupowi!
38. Dodane przez komornik, w dniu - 16-02-2012 08:14
W całej Wielkopolsce są od dawna zespoły trzy osobowe karetki"S"więc nie wiem dlaczego w Lesznie jest czterech w zespole "S" widocznie Szpital w Lesznie było stać na taką rozrzutność.W Kościanie,Rawiczu,Gostyniu już od roku jeżdżą "S-ki" trzy osobowe. 
Dziękuje. Długi należy spłacić to nie komuna panowie "szlachta" z Leszna.
39. Dodane przez obserwator, w dniu - 16-02-2012 09:47
DŁugi szpitala wynikaja ze stałej obniżki kwoy jaka NFZ przekazuje na kontrakt szpitala. Jeśli NFZ daje 70% pieniędzy z potzrebnych 100% na funkcjonowanie szptala to rzecz jasna szpital przyjmując od lat określoną ilość pacjentów musi popadać w długi! Szpital to nie budka z piwem - tam nie można odmówić usługi Po drugie lekarze pracują w szpitalu tylko dlatego by mieć opłacany ZUS a zarabiają na prywatnej praktyce w której niejednokrotnie swoje usługi świadczą szpitalnym sprzętem w szpitalu- może nad tym warto byłoby się zastanowić PANIE REFORMATORZE ZALEJSKI!! oczywiście najłatwiej załatwić sprawę kosztem najmniejszych, najbiedniejszych, tych którzy nie potrafią się bronić bo nie mają na to środków. Wstyd iż pan jako psychiatra - zamiast leczyć potrafi w chorobę wpędzić na skutek swoich poczynań. No chyba że chodzi o nowych pacjentów psychiatrycznych????
40. Dodane przez zdesperowana, w dniu - 16-02-2012 09:57
dyżurny komentator myślę o wypowiedzi nr1 oczywiście zaatakował PIS aby odwrócić dyskusje. Prawda jest inna proszę Państwa to profesor Religa (minister PIS) utworzył liste 100 szpitali,które nie miały być prywatyzowane znalazł się na tej liscie też szpital leszczyński. Wiem co piszę 35 lat pracowałam w szpitalu  
i nie byłam salową.Twe uszczypliwości o szpitalu bolą odezwijcie się Państwo którym ten szpital uratował zycie nie tylko z Leszna i okolic.
41. Dodane przez lolo, w dniu - 16-02-2012 10:08
Karetka S bez doświadczonego kierowcy to jakaś kpina i niedługo się wszyscy o tym przekonają. Kierowca nie był tylko osobą, która prowadziła samochód o czym mogą zaświadczyć ci, kórzy wiedzą jak ich praca wyglądała. W tych karetkach jeżdżą też kobiety więc życzę powodzenia w noszeniu i dźwiganiu, a swoją drogą gdzie są normy w noszenia ciężarów. A tam gdzie jeżdżą zespoły bez kierowców to oni są niby zadowoleni? Czy może zazdrość, że jedynie w Lesznie Dr Stroński wiedział co robił, że nie zwalniał kierowców? Zwolnienia doświadczonych kierowców to bardzo złe posunięcie!!! To był człowiek do wszystkiego co trzeba było zrobić, kiedy ratownicy ratowali ludzkie życie, a ile jest takiej pracy (nawet nie medycznej), przy ratowaniu życia to wiedzą tylko zespoły. Tak trzeba było przedstawić sprawę nowemu dyrektorowi, ale przeciez po co się narażać.
42. Dodane przez lola, w dniu - 16-02-2012 10:22
Chciałabym usłyszeć co o tym sądzi kierownik pogotowia ratunkowego? Zgadza się ze zwolnieniami kierowców? Ale to przecież lekarz...im nic się nie zmienia, po za tym, że będzie wiecej krzyku, że okrojony zespół nie będzie mógł podołać obowiązkom...i znów ratownicy będą wszystkiemu winni. Tych (chyba 8 )kierowców, to płaca jednego lekarza. Tak się uratuje szpital? Ciekawe czy uratuje się ludzkie zycie?
43. Dodane przez złota parówa, w dniu - 16-02-2012 10:47
gdyby nie ruszać nic w szpitalu, bo skoro, pensji nie ruszamy, pracowników nie zwalniamy... to i tak zostaniecie bez pracy, bo ten szpital wam zamkną. Gdyby był jeden w okolicy, ale nie jest - ościenne miasta mają szpitale tego samego standardu.. wiec nie ma sensu ekonomicznego utrzymywać bankruta... dlatego zadam pytanie, czego właściwie chcecie...?
44. Dodane przez Zbigniew, w dniu - 16-02-2012 11:46
W naszym kraju rządzącym najlepiej wychodzi napuszczanie jednych na drugich.Czy lekarze, którzy leczą ludzi generują długi? jakim sposobem?Czy NFZ,który jest pośrednikiem wypracowuje pieniądze? Dług 40 mln to tylko część odszkodowań (40 *1mln) jakie przyznano po katastrofach lotniczych, czy nas na to stać?.Jak się mają pensje lekarzy do premii 500tyś, 4*1 mln dla budowniczych stadionu ,gaży dziennikarzy TVP(100tyś Lis) nie wspomnę o odprawach urzędników państwowych?
45. Dodane przez Zyga, w dniu - 16-02-2012 12:05
Niech nowy dyrektor swoją siła menadżerską wyciągnie od NFZ wszystkie niezapłacone przez nich w okresie 6 lat tzw. nadwykonania!!!Niech załatwi by profilaktyczne badania mammograficzne, cytologia raka szyjki macicy, rak prostaty, rak jelita grubego - odbywały się w leszczyńskim szpitalu - to jest najpotężniejsza kasa, którą NFZ rozdaje na prawo i lewo prywatnym przychodniom!! Dlatego w Szpitalu mammograf właściwie nie jest używany i przynosi straty. Gdyby poprzednia dyrekcja przewidziała niechęć NFZ-tu to nie kupowałaby na przykład mammografu! Te badania od lat robi wyłącznie Przychodnia prywatna na Słowiańskiej, a badania raka prostaty przypadły nowej przychodni urologicznej po drodze do szpitala! Co do kierowców karetek to ratownicy by być w tej roli muszą zdać egzamin na prawo jazdy kat. C, wjeździć się w 3,5 t busa i opanować mapę miasta i okolic niczym licencjonowany taksiarz ! Powodzenia w kolejnych pomysłach! A wystarczy wydrzeć z NFZ to co Szpitalowi odebrano!!!
46. Dodane przez lolo, w dniu - 16-02-2012 12:28
Chyba przeciez o to własnie chodzi, żeby nie wydzierać tej kasy od NFZ. Ludzie mają to zapłacić z własnych pieniędzy. Po co myslec o kierowcach i ratownikach...bo przeciez musza sobie poradzić z ratowaniem zycia, a jak nie dadzą rady to prokurator.
47. Dodane przez ww, w dniu - 16-02-2012 12:30
zwalniac i ciac pensje innej rady nie ma. 64000 mieszkańców a 1000 siedzi w szpitalu. przeciez to absurd.
48. Dodane przez Rychu, w dniu - 16-02-2012 12:41
Popieram komentarz 45. Mówi się jakim skansenem jest Polska jeśli chodzi o raka szyjki macicy, lecz nikt nie mówi ja trudno jest dostać się do dobrego ginekologa na NFZ u nas w Lesznie.Pozdrawiam i życzę wszystkim zdrowia. Jak najdalej od lakarzy i szpitali.
49. Dodane przez xx, w dniu - 16-02-2012 13:26
myślę że należałoby też wspomnieć o kierowcach z karetek (p)wykonywali taką samą prace jak kierowcy z(s)a to że gdzieś tam były zespoły dwu i trzy osobowe to wcale nie znaczy że to było takie doskonałe.Ktoś z góry tak zadecydował szkoda tylko że nie chciał się przekonać jak to wygląda w praktyce i normalnej codziennej pracy .Panie Dyrektorze może by się tak przejechać na taką prawdziwą akcję(ciemna klatka,4 piętro,wąskie i strome schody i NZK i cały sprzęt do góry no i droga powrotna)oczywiście czas jest ważny a są tylko 2 albo w przypadku (s)3 osoby. Może zmienił by Pan zdanie że kierowca karetki zawozi i przywozi lekarza i ratowników.Życzę panu Panie Dyrektorze zdrowia i w przyszłości przemyślanych decyzji.
50. Dodane przez ALF, w dniu - 16-02-2012 13:28
Jeśli myślicie ludzie, że pracujące 1000 osób w tym szpitalu to dużo to powiem Wam taki przykład, że w USA w mieście Charlotte jest szpital, który ma 1000 łóżek a zatrudnionych 20000 ludzi! Tak nie pomyliłem się - dwadzieścia tysięcy!!! Żeby szpital prawidłowo funkcjonował i żeby były efekty jego istnienia musi pracować wiele rąk, nie ma innej opcji!
51. Dodane przez Marcinek, w dniu - 16-02-2012 14:27
Mądralo z 47/ dolicz sobie do 68 tysięcy mieszkańców Leszna , wszystkich mieszkańców powiatów Gostyńskiego, Kościańskiego, Rawickiego, Górowskiego i sporej ilości pacjentów z Polski, którzy leczyli się w Lesznie z wyboru ! W miejskich szpitalikach , jak w Kościanie, można urodzić, wyciąć woreczek żółciowy, uśmiercić metodą Longo jakiegoś hemoroida /u nas prywatnie robi się od ręki takie duperele/ , poleżeć po przeżarciu i podleczyć wrzoda, albo poleżeć na neurologii -taki jest zakres szpitalików w powiatowych miastach! Reumatologię jako odrębny oddział macie od zawsze, jakby nie można było leczyć tych schorzeń w ramach Oddziału Chorób Wewnętrznych!! Żaden małomiasteczkowy szpital nie ma Neurochirurgii, Onkologii,Laryngologii, Urologii z podziałem na Nefro!!!Ludzie z tych powiatów leczą się w Lesznie - z wyboru! Tak, że siedź cicho prymitywie - pan doktor wróci i skorzystasz z pomocy na miejscu! Moda na wyeliminowanie kierowców przyszła z Flacka - to oni tym sposobem właśnie potanili swoje usługi. Duńczycy takich herezji w swoim kraju nie uprawiają ale Duńczyk znalazł to jako sposób by się wedrzeć na polski rynek usług medycznych i poszło jak zaraza. Tanio i nijak a zawsze mogą zwalić na prawdziwą S że przez nich wezwana przyjechała za późno!!!Po wyeliminowaniu kierowców-ratowników kobiety ratowniczki wylecą ze składu, bo im nie wolno dźwigać powyżej 15 kg bez podnośnika! A Pacjenci mają swoje gabaryty - od 50 do 150 kg i więcej. Paru pacjentów o takich gabarytach trzeba było wytransportować z łóżka na nosze a potem do karetki przy pomocy strażaków i ich sprzętu! Zawsze nosze z chorym nosili kierowca i ratownik! Paru już sobie naderwało albo złamało kręgosłupy i wylądowali na rentach! Panie dyrektorze może pan spróbuje pracy przy noszach bo te pomysły przypominają polsatowski serial "Z daleka od noszy". Madrali od
52. Dodane przez Bary.Berry, w dniu - 16-02-2012 14:41
Uważam, że wobec wielu obraźliwych zdań na temat leszczyńskiego Szpitala media same powinny przeprowadzić swoje śledztwo!!! Jakie są oddziały w szpitalach miast powiatowych Góry, Rawicza, Kościana/dwa szpitale/, Gostynia! Ile mają łóżek, ilu pracowników! O wysokości ich kontraktów z NFZ nie dowiemy się nic bo to oczywiście tajemnica handlowa na której ten złodziej składek uprawia swoje prywatne wojenki! Rozwaliłam właśnie III filar ,bo uznałam toto po 10 latach za złodziejstwo a nie dodatek do emerytury w przyszłości! Połowę wpłacanych przeze mnie rat pożarła ta instytucja, niczym NFZ, na swoje wysokie płaCE!! Dlaczego więc jako błąd menadżerski NFZ ze swoimi niebotycznymi pensjami i przerostem zatrudnienia uważa ilość czy wysokość płac w szpitalach za rujnujące!!!! Rozwalić NFZ i II Filar!!!!
53. Dodane przez Zenek, w dniu - 16-02-2012 14:58
Tak będzie wyglądać przyszłość Szpitala : zwolnionych będzie ok.100 pracowników oraz pozostali będą mieli obniżone pensje o 10% a największe oszczędności będą robione na pacjentach / tylko podstawowe,najtańsze badania/.Rozbudowane zostanie prosektorium.Tak wygląda reforma służby zdrowia.
54. Dodane przez maj, w dniu - 16-02-2012 15:02
A czy dyrektor Zalejski ma jakiś inny plan naprawczy sytuacji szpitala czy tylko opcję obniżki płac i redukcji etatów personelu średniego i niższego ? Bo te posunięcia nie uratują szpitala!Dobry menager ma więcej opcji na wyjście na prostą.
55. Dodane przez do 51, w dniu - 16-02-2012 15:44
Przepraszam Kolegę, ale szpital leszczyński jest właśnie małomiasteczkowy. I to jest coś, czego jego obrońcy nie potrafią zrozumieć,
56. Dodane przez Do kierowcy S-ki, w dniu - 16-02-2012 16:11
Trzeba było w porę obudzić się i iść do szkoły, zrobić "ratownika"... ale nie, wszyscy myśleli, że są nie do ruszenia "bo od zawsze w PR". Teraz płacz.
57. Dodane przez kilo, w dniu - 16-02-2012 17:44
Państwo Redaktorzy, a może tak zaciągnąć informacji od samych ratowników, kierowców i lekarzy na temat pracy w karetkach? Ustawa nie zabrania, ani nie wyklucza pracy kierwowcy w karetce. Zapytajcie jak się pracuje w zespołach 2- osobowych, albo 3-osobowych z paniami ratowniczkami w składzie ( nic im nie ujmując bo też sa potrzebne), ale nie w tak poobcinanych składach. Jakie to niesie zagrożenie dla pacjentów. Ratownicy wypowiedzcie się czy czujecie się na siłach aby z dnia na dzień stać się kierowcą karetki. Nie obawiacie się? Bo teraz przyjdzie ponosić jeszcze większą odpowiedzialność za zycie, nie tylko ratowane ale i ratujących!!!!! Czy to dobrowolne decyzje?
58. Dodane przez JAN, w dniu - 16-02-2012 19:26
PANIE DYREKTORZE JEST BARDZO PROSTY WRĘCZ DZIECINNY SPOSÓB NA WYPROWADZENIE SZPITALA Z DŁUGÓW A MIANOWICIE : 
 
1. PRACOWNICY SZPITALA PRACUJĄ W SZPITALU I TYLKO TUTAJ KAŻDEMU KTO PRACUJE JESZCZE GDZIEŚ INDZIEJ POSTAWIĆ ULTIMATUM ALBO TU ALBO DO WIDZENIA 
 
2.ZMNIEJSZYĆ PENSJĘ LEKARZY 0 30 % A POZOSTAŁEMU PERSONELOWI O 10% 
 
3.LIKWIDACJA ZBĘDNYCH ETATÓW 
 
4.POZOSTAWIĆ TYLKO NAJBARDZIEJ DOCHODOWE PORADNIE 
 
I TYLE
59. Dodane przez polka, w dniu - 16-02-2012 21:13
Mieszkam w Niemczech i tu do chorego przyjezdza dwoch sanitariuszya a lekarz dojezdza osobno zaleznosci od sytucji czy jest zagrozenie zycia czy nie.Tak sobie mysle ze pracownicy tego szpitala to swiete krowy
60. Dodane przez RawiczKościan, w dniu - 16-02-2012 21:20
Ratowniczki w zespołach wyjazdowych to jest wielkie nieporozumienie!!!
61. Dodane przez maja, w dniu - 16-02-2012 23:17
Do kom.59Sam jesteś święta krowa. Mieszkasz w Niemczech i nie wypowiadaj się na temat, o którym nie masz zielonego pojęcia. Wracaj do Niemiec i nie wypowiadaj sie na temat, który ciebie nie dotyczy.
62. Dodane przez k09, w dniu - 16-02-2012 23:25
Pensje tych pięciu kierowców to tyle ,ile zarabia lekarz w szpitalu na etacie, nie liczac prywacizny. To nie tylko tragedia tych kierowców, ale ich rodzin również.Panie Zalejski, może i Pan będzie kiedyś zwolniony i poczuje, jak to boli po tylu latach pracy i wyrzeczeń , aby ratować zakład, gdzie się pracuje.
63. Dodane przez k09, w dniu - 16-02-2012 23:27
Pensje tych pięciu kierowców to tyle ,ile zarabia lekarz w szpitalu na etacie, nie liczac prywacizny. To nie tylko tragedia tych kierowców, ale ich rodzin również.Panie Zalejski, może i Pan będzie kiedyś zwolniony i poczuje, jak to boli po tylu latach pracy i wyrzeczeń , aby ratować zakład, gdzie się pracuje.
64. Dodane przez polka, w dniu - 17-02-2012 11:16
do kom.61temat mnie dotycz tak samo jak Ciebie moi bliscy sa pacjetami tego szpitala a po 2nie musze byc w Polsce zeby komentarz wpisac w niemczech tez jest internet
reklama
65. Dodane przez kris, w dniu - 17-02-2012 18:05
tak oczywicie oprywatne NZOZy funkcjonują, za 2 lata slużba zdrowia będzie wygladala jak prywatna stomatologia, zaje....Kolejek nie ma , pacjentów też nie. 8% popuilacji ma zadbane uzębienie, reszty nie stać. A kasa jest do wydania
66. Dodane przez piga, w dniu - 18-02-2012 10:31
pracuje w tym szpitalu juz nie malo lat ,kto nie ma pojecia ile pracy wymaga pacjet obloznie chory niechn nie obraza ciezko pracujacego personelu bo przez 12 godzin nie ma czasu czesto zjesc posilku a wypicie szybkiej kawy graniczy z cudem po czystkach pana dyrektora to nikt wam pampersa nie zmieni .OCZY WAM SIE OBUDZA JUZ NIEDLUGO.MOJA MIESIECZNA PENSJA TO 1 DYZ LEKARZA.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Działka budowlana mo... Moraczewo 225000
59 m mieszkanie po g... Rydzyna 434000
Ogródek działkowy "p... Leszno 31900
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj