Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
8
Maja 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Marek, Michał,
Piotr, Stanisław,

MIĘDZYNARODOWY
DZIEŃ ZWYCIĘSTWA
Do końca roku 237 dni.
Start arrow Kościan arrow Głowa jelenia w bagażniku

Głowa jelenia w bagażniku

Głowa jelenia w bagażniku

10.05.2012. Radio Elka, Monika Kaczmarska-Banaszak
rogacz_jpg.jpgNietypowego odkrycia dokonali kościańscy policjanci podczas rutynowej kontroli. W bagażniku jednego z samochodów znaleźli m.in. głowę dopiero co zabitego jelenia. W nielegalny odstrzał zamieszanych jest trzech mieszkańców powiatu kościańskiego.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Rzecz działa się na jednej z dróg pod Kościanem. W nocy, z poniedziałku na wtorek, podczas rutynowych działań policjanci zatrzymali do kontroli samochód terenowy. W bagażniku odkryli plastikowy pojemnik, w którym znajdowała się głowa oraz kończyny jelenia. Wstępna ocena znaleziska pozwalała stwierdzić, że do uśmiercenia zwierzęcia musiało dojść tej samej nocy. Kierowca
i pasażer samochodu zostali zatrzymani przez funkcjonariuszy. Żaden z nich nie był myśliwym.
- Następnego dnia w miejscu ich zamieszkania ujawniliśmy znaczne ilości mięsa pochodzącego z dziczyzny. Wkrótce policjanci zatrzymali także kolejnego mężczyznę. Tym razem był to myśliwy, który - według zebranych przez nas informacji - uczestniczył w tym nielegalnym procederze; mam tu na myśli uśmiercenie tego zwierzęcia, zresztą nie tylko tego, jak się później okazało - relacjonuje komisarz Mateusz Marszewski z Komendy Powiatowej Policji w Kościanie.
To właśnie zatrzymany myśliwy miał dokonać odstrzału jelenia, mimo że nie posiadał na to zezwolenia. Mężczyzna zlekceważył także okres ochronny dla tego gatunku. Według ustaleń policji, cała trójka uczestniczyła w podobnym procederze przynajmniej dwukrotnie.
- Zatrzymani to mieszkańcy naszego powiatu - dodaje komisarz Marszewski - Jeśli chodzi o dwóch pierwszych "miłośników" dziczyzny, to usłyszeli oni zarzut bezprawnego wejścia w posiadanie trofeów łowieckich, a to przestępstwo zagrożone jest karą do roku pozbawienia wolności.
Policja na razie nie potwierdza, do czego mężczyznom potrzebna była głowa i kończyny jelenia, ale najprawdopodobniej oprawione odpowiednio trofea miały zostać sprzedane. Myśliwemu, podejrzanemu o odstrzał jelenia w okresie ochronnym, grozi kara do pięciu lat więzienia. Funkcjonariusze zatrzymali także jego broń i amunicję.
(mon/fot.KPP Kościan)
 
Komentarze (77)
1. Dodane przez PYTAJACY, w dniu - 10-05-2012 16:12
Bez urazy dla mieszkańców powiatu kościańskiego-ale dlaczego tego typu rzeczy dzieją się właśnie w tym mikro-rejonie?
2. Dodane przez likwidator, w dniu - 10-05-2012 16:12
dziwi mnie fakt tak niskich kar za zabicie dziczyzny. Za znęcanie się nad psem karają jak za znęcanie się nad człowiekiem choć psów jest nadmiar i jest z nimi problem.  
Jelenie były przed człowiekiem na polskiej ziemi i z dumą przemierzały tereny jak przystało na królewskie zwierzę. Powinny być pod surową ochroną, a konsekweencje dla takich debili, którzy wyniszczają już populację na wyginięciu powinny być bardzo i to bardzo poważne. Jeleń to piękne zwierzę aż się łza w oku kręci i serce boli przy takich wiadomościach. WSTYD BYĆ CZŁOWIEKIEM.  
Gdybym był świadkiem takiego zdarzenia to przerobił bym tych debili na mielone nieważne jakie narzedzie bym miał pod ręką. Nawet gdyby miał to być ołówek. Byłbym z tego dumny do końca życia że utłukłem takie gnidy...  
 
Polskie PRAWO = śmiecio-prawo 
Kara za umyślne zbicie takiej zwierzyny dla zarobku do roku pozbawienia wolności buuhaaahaaa.. 
Faktycznie skończy się na zawiasach i debile wrócą do fachu bo poczuli źródło zarobku jak głodny szczur zapach śmierdzącego sera. Zawsze w takim móżdżku bedzie cheć zdobycia pieniedzy takim sposobem, a w pzypadku móżdżku szczura dożywotnia pogoń za zdobyciem kawałka śmierdzącego sera. Więc czy takie debile różnią się od szczurów?? 
 
Kolejna sprawa to działali w 3 osoby popełniając przestępstwo. Czyli działali jako zorganizowana grupa przestępcza. Myśliwy jak wynika z aktykułu był mózgiem grupy. Więc niech ktoś kto ma możliwości naświetli ten fakt organom ścigania bądź organowm sądowym bo w artykule nie ma nic napisane o tym fakcie. 
Zorganizowana grupa przestępcza to już kolejne poważne zarzuty dla tych debili i niech nikt nie zapomni im tego postawić.  
 
Jestem dobrej myśli, że przy odpowiednim zaangażowaniu debile usłyszą więcej zarzutów i dostaną maksymalne wyroki więzienia bez możliwości skrócenia kar.
3. Dodane przez xxx, w dniu - 10-05-2012 16:44
biedny jelonek... karac...jesli nie wiezienie to wysokie grzywny , moze im sie odechce
4. Dodane przez hancock, w dniu - 10-05-2012 16:48
taaa... a po służbie panowie z patrolu rutynowo pójdą do sąsiada kupić pyszną domowej roboty kiełbasę z dziczyzny. Wszystko na temat.
5. Dodane przez likwidator, w dniu - 10-05-2012 17:30
niema sensu karac grzywnami bo chyba wszyscy wiemy jak (...) zarobią na zapłate grzywny. Kolejne jelenie stracą życie.  
 
Więzienie i tylko więzienie to jedyna rozsądna kara!!!
6. Dodane przez Etyka mysliwego, w dniu - 10-05-2012 18:15
Nie mogę zrozumieć jednego. Jaka musi być pazerność tego "myśliwego" który dla śliskiego i przestępczego zarobku zabija zwierzynę i to jeszcze w okresie ochronnym. Dziś to nie to co za komuny. Koła łowieckie sprzedają tuszę legalnie pozyskanej zwierzyny przez myśliwych, za przysłowiowy grosz. A gdy się nawet nie jest myśliwym można pójść do sklepu i też legalnie kupić tuszę dzikiego zwierza. To pazernictwo powinno być ukarane przykładowo i szybko. Szkoda, że autor artykułu nie podaje wieku i stażu tego pożal się Boże pseudo myśliwego. Ale jeżeli staż był długi, kara powinna być bardziej surowa. Kłusownictwo powinno być szczególnie karane. Znam wielu myśliwych z tego powiatu. Uważam, że jest to odszczepieniec którego PZŁ powinien szybko się pozbyć . Bulwersuje mnie również to, że w żadnej sprawie o których informuje prasa radio i telewizja a dotyczących PZŁ przedstawiciel Polskiego Związku Łowieckiego w Lesznie nie napisał żadnego komentarza. Panie Łowczy chowanie głowy w piasek nie jest zaletą i może sprawiać wrażenie pośród ludzi nie związanych z myślistwem, a wręcz jemu nieprzychylnych , że tłumaczenie społeczeństwu aspektów myślistwa jest Panu obojętne.
7. Dodane przez spam, w dniu - 10-05-2012 19:10
...wyrazenie"etyka myśliwego" jest oksymoronem
8. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 10-05-2012 21:39
No i co szanowni Deer HUNTERZY ???? długo trzeba było czekać na następny niecny wyczyn szlachetnego myśliwego. Ostatni wpis waszego szaleńczego ataku na ludzi mających zgoła odmienne zdanie na temat myśliwych był 23.04.2012 dziś mamy 10.05.2012 a więc ile dni czekaliśmy na następny nieetyczny wyczyn myśliwego???? SUCHODRZEW do dzieła !!!!! do przedmówcy z komentarza 6 to nie odszczepieniec , to norma w PZŁ... Odszczepieńcem jest Deer Hunter twierdzący że jest wzorem i chodzącym regulaminem PZŁ. Bo jak może być dobrze w organizacji w której Strażnikiem , a nawet komendantem w Straży Łowieckiej jest gość który w kole jest łowczym , i zapalonym myśliwym, to jest paranoja . To tak jakby złodziej pilnował złodzieja.
9. Dodane przez xxxxx, w dniu - 10-05-2012 21:48
jestem za surową karą Tak samo jak jestem przeciw tzw. ubojowi rytualnemu..obejrzyjcie youtube i wyrazcie swoje zdanie.Zwierzę to nie rzecz -czuje tak samo jak my
reklama
10. Dodane przez xxx, w dniu - 10-05-2012 22:17
Tego ,,myśliwego" do paki i jego koleżków też, brak słów.
11. Dodane przez Etyka mysliwego, w dniu - 11-05-2012 09:49
Do Hubert nie święty.  
Dlatego w ostatnim zdaniu mego komentarza zaapelowałem do władz Okręgowych PZŁ w Lesznie o edukację społeczeństwa na temat roli i znaczenia myślistwa w gospodarce. W dalszym ciągu uważam, ze tacy "myśliwi" to bardzo wąski margines w PZŁ, jednak bardzo skutecznie szkodzący temu Związkowi.Szanowny panie "Hubercie nie święty", mierzenie wszystkich jedną miarką i wrzucanie ich do jednego worka nijak się nie ma do solidnej i rzeczowej krytyki, a raczej stwarza wrażenie pyskówki, której mamy na co dzień dość w naszym Kraju i należy jej unikać, jak ognia.
12. Dodane przez Stanisław, w dniu - 11-05-2012 14:12
Zaraz do paki, świnie też się zabija. 90 % myśliwych to legalni kłusownicy, i wszyscy o tym wiedzą. Dopóki nie wpadniesz to jest dobrze, taka jest smutna prawda. Jest okazja ustrzelić zwierza to nikt nie przepuści, mają to w genach. Myśliwy to drapieżnik.
13. Dodane przez Gajowy Narycha, w dniu - 11-05-2012 15:04
Do komentarza 6 !! o jakim tłumaczeniu społeczeństwu aspektów myślistwa kolega mówi. Co wy myślicie że społeczeństwo jest głupie , i wystarczy mu wytłumaczyć że myśliwi to pożyteczna grupa społeczna. Wszyscy dobrze wiedzą że jest to napompowana snobistyczna organizacja.
14. Dodane przez rok, w dniu - 11-05-2012 17:51
Znam bardzo dobrze kolesi "myśliwych" i nie potrafię o nich nic dobrego powiedzieć.
15. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 11-05-2012 22:15
Szanowna ETYKO MYŚLIWEGO edukacja to jest potrzebna wam - myśliwym a nie społeczeństwu , coś się panu panie szanowny pomieszało. No i już nie raz to pisałem , przestańcie sobie przypisywać niebywałe znaczenie myśliwych w gospodarce. Musiał bym tu użyć Deer Hunterowskiego BuaaaHaaHaa długiego na trzy wersy.
16. Dodane przez magic, w dniu - 12-05-2012 12:45
tO PRAWDA, wielu myśliwym uderza woda sodowa do głowy. Czasami robią dobrą robotę, ale w większości są bardzo kontrowersyjną grupą ludzi.Są mniej szanowani od problematycznych organizacji typu Bractwa Kurkowe, OSP czy dawne ORMO. Sami sobie zapracowali na swój image i pracują nadal. Pikanterii dodaje członkostwo i udział w tym procederze wielu osób duchownych. Etyka to pic na wodę...
17. Dodane przez suchodrzew, w dniu - 12-05-2012 13:50
....no witam starych znajomych z potyczek z tymi tam....wiatrakami jak sie już na koncu sami nazywali:).No niestety Hubert zadna to satysfakcja ze prawda jest po naszej stronie jedynie brak tego idiotycznego chahania kaze sadzic ze moze troche zmadrzeli i zobaczyli sami w jakim bagnie siedzą.Jezeli skutecznosc policji z takich działan czysto patrolowych jest na granicy 10-15% no to na jaka skale odbywa sie to klusownictwo nocą?????Do kom 13 -masz racje całkowitą i ten stan sie tak szybko nie zmieni gdzy potrafia o to sami zadbac zeby sie nic nie zmieniło-co piaty poseł to myśliwy!!!Polskie prawo jest tak sprzyjajace roznym fiksantom majacym w sobie prymitywną chec ubicia sobie jakiegos zwierzatka ze teraz w maju natknałem sie na reklamowe hasło..\"nie ma majówki bez wiatrówki\".Posiadacze wiatrowek to jakby ...\"bracia mniejsi\" mysliwych-biedniejsi,z mniejszymi znajomosciami dlatego w ogromnej wiekszosci zamiast do tarcz stzrelaja do ptaszków a ci juz najbardziej miłujacy stzrelanie gdy im sie znudzi to i do ludzi potrafia dosc czesto...A to ze w sejmie jest tylu mysliwych hmmmmm..... kiedys jeden z moich znajomych ni z gruszki ni z pietruszki rano obudzil sie po wyborach i okazalo sie ze został posłem!!!!opowiadal mi pozniej ile to razy proponowano mu zeby zostal mysliwym bez zadnych tam ...dokarmiania,budowania pasnikow...itd itd w blyskawicznym tempie miał polować i być członkiem....
18. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 13-05-2012 09:20
W jednym z odcinków 40-latka Karwowski kiedy zostaje dyrektorem musi również zostać myśliwym (bo tak wypadało). Jak to się odbyło obejrzyjcie sami. Podobnie jest teraz masz znajomości i wpłacisz zaporowe wpisowe ( tak to się nazywa w jednym z leszczyńskich kół na R) to jesteś myśliwym.
19. Dodane przez Etyka myśliwego, w dniu - 13-05-2012 10:45
Coraz bardziej jestem przekonany o tym (czytając następne posty po moim wpisie), że edukacja społeczeństwa na temat roli i znaczenia w gospodarce Kraju, jest niezbędna, wręcz konieczna. Z całym szacunkiem do piszących, ale Wasza znajomość o myślistwie jest marginalna
20. Dodane przez do 19, w dniu - 13-05-2012 14:43
Kolego polemika z tymi ciasnymi łbami Hubertem i konarem nie ma najmniejszego sensu. DB
21. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 13-05-2012 17:33
Najprościej nazwać swoich adwersarzy ciasnymi łbami a społeczeństwo niewyedukowanym no i dalej '' hulaj dusza piekła nie ma '' my jedyni prawi i sprawiedliwi. Strasznie was boli jak ktoś wam wytyka wasze etyczne choroby .
22. Dodane przez Etyka mysliwego, w dniu - 13-05-2012 20:41
Hubert nie święty. Z Tobą chyba coś jest nie tak. Czy Ty potrafisz czytać ze zrozumieniem. Przecież wyraźnie potępiłem "etykę tego PSEUDO myśliwego". Piszesz w kółko to samo i trzymasz się swoich sloganów jak pijany ściany. WIĘC OD NOWA" 
1.CZYN TEN JEST HANIEBNY I POWINIEN BYĆ SROGO UKARANY. 
2. IM DŁUŻSZY STAŻ ŁOWIECKI TYM KARA POWINNA BYĆ BARDZIEJ SUROWA.  
3. POLSKI ZWIĄZEK ŁOWIECKI W LESZNIE ,A KONKRETNIE ŁOWCZY OKRĘGOWY POWINIEN PUBLICZNIE ZAJĄC STANOWISKO I POTĘPIĘPIĆ TEN CZYN  
4. KŁUSOWNICTWO BYŁO I BĘDZIE KARANE , BEZ WZGLĘDU KTO KIM JEST I JAKIE ZAJMUJE STANOWISKO 
5. Edukowanie społeczeństwa w zakresie roli łowiectwa w gospodarce jest niezbędna i konieczna . 
CZY TO DOTARŁO.  
Jeżeli nie, to trudno. Bo podejrzewam, że jesteś z tych górali, który prosił Pana Boga o to żeby mu się chciało, tak jak się mu nie chce.
23. Dodane przez suchodrzew, w dniu - 13-05-2012 22:04
do kom 20..za to twoja głowa jest otwarta(nomen omen) na przestrzał... i stad wlasnie brak polemiki
24. Dodane przez suchodrzew, w dniu - 13-05-2012 23:04
do kom 19-to prosze chce skorzystac z twojej tajemnej wiedzy i odpowiedz mi dlaczego np w sezonie 2009-2011 zostalo ubitych (przepraszam pozyskanych)przez mysliwych 11 tys kuropatw i 19 tys zajęcy chociaz znajduja sie od dawna na rowni pochyłej pod wzgledem liczebnosci!!!!No z jakich powodów???Czy wyrzadzaja az tak ogromne straty w uprawach??? Czy stanowia zagrozenie dla zycia i zdrowaia ludzi???A czy to prawda ze mysliwy za taka tuszke drobnej zwierzyny nie musi płacic???..pytam gdyz nie wiem dokladnie ale jesli tak jest no to byłby chociaz jakis utylitarny powód tej krwawej rozrywki.A moze chodzi o dreszczyk emocji-wszak to przeciez dzikie zwierze.Gdy minister srodowiska chcial wprowadzic moratorium polowań na zające i kuropatwy to byly protesty i dziecinne jak nie bedzie mozna polowac to nie bedziemy dbać!!!To szczyty hipokryzji tych miosnikow przyrody!! Lepiej introdukowac i strzelać biadoląc pozniej ile to pracy i pieniedzy wydali niz rzeczywiscie chronić. A jesli juz sa skolnni zaprzestac polowan to tam gdzie ...juz nie ma na co.No to sluchamy panie Etyko mysliwego!!Tylko nie zwalaj winy na wszystkich dookoła..kruki ,lisy,rolników,mokra wiosne itd itd i nie wykrecaj sie tez zdaniem ze ...i tak by zgineły.Chodzi o te 11 i 19 tysiecy.
25. Dodane przez bolek 61, w dniu - 14-05-2012 11:19
Zawsze ludzie polowali-co drugi niebieski jest w kole i tłuką wszystko co sie pokaże w zasięgu lunety.Ludzie nie mają co jeść to kłusują.Tak było jest i będzie.
26. Dodane przez krokodyl, w dniu - 14-05-2012 11:21
Lasy żadkie czas się zmienia coraz trudniej o jelenia^^
27. Dodane przez falk, w dniu - 14-05-2012 12:42
znam paru myśliwych i każdy z nich na 10 strzelonych sztuk odstawia moze w porywach jedną .Mają pełne zamrażary i ich całe rodziny bo ja raz w życiu jadłem zająca i to z 25 lat temu a oni tylko jedzą dziczyzne
28. Dodane przez jeleń, w dniu - 14-05-2012 14:23
Ludzie to jest pewne,że ten pseudo myśliwy jest już 
wyrzucony z PZŁ,pozbawiony broni palnej myśliwskiej a jaką karę mu wlepi sąd to nie wiem ?
29. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 14-05-2012 21:38
Do Etyki myśliwego ... Rozumniem ,rozumniem tylko pojąć nie mogiem !!!! Cieszę się że i Ty potępiasz takie postępowanie myśliwych , tylko zapytam Cię : a co ja cały czas tutaj robię ???? No chyba zauważyłeś że cały czas neguję chore postępowanie myśliwych , no chyba że tego nie zauważyłeś. Moje uwagi dotyczą tylko i wyłącznie patologii w PZŁ , a to że robicie przy okazji jakieś małe dobre uczynki ,to jest to wasz za....y obowiązek w podzięce za eksploatację Matki Natury.
30. Dodane przez xxx, w dniu - 14-05-2012 22:44
wstyd wstyd wstyd... taki staż w pzł i takie osiagniecia w tresurze psów mysliwskich. Szkoda słów.
31. Dodane przez Deer Hunter, w dniu - 14-05-2012 22:47
Do Hubertusia nie świętego i Suchego. 
Że też wam się chce takie dyrdymały wypisywać.  
Wam choćby do bani litrami świeży olej lać, to i tak niczego nie ogarniacie. Jedynie nienawiść i chęć odreagowania przyświeca waszym wpisom. Niczego nie rozumiecie i zrozumieć w stanie nie jesteście, bo przyświeca wam jedynie chęć rozruby i szumu. Należycie do tej grupy naszego społeczeństwa, która jest zawsze malkontencko nastawiona do świata, bo wszyscy przecież są źli, tylko wy jedynie piękni,mądrzy i ogólnie "the best" Żal mi was i tyle. Piszcie sobie co chcecie i tak nie ma to żadnego znaczenia dla łowiectwa w Polsce.  
Każdemu wolno sobie pogadać. Wam też. Hahahahahahahaha
32. Dodane przez Deer Hunter, w dniu - 14-05-2012 23:06
Do 20.Witaj! No i znowu przyszło nam wkładać do ciasnych główek porcję informacji, która i tak jest za obszerna jak dla Hubertusia i Suchego. Taka nasza widać rola. Edukować trzeba, choćby i tych, którym edukacja i tak niczego nowego nie przyniesie.
33. Dodane przez suchodrzew, w dniu - 15-05-2012 10:04
...do Huntera-ciagle ględzisz ze trzeba edukowac,edukowac a jedynie umacnisz wszystkich w przekonaniu o bucie i cynizmie swoim i kolegów.Poza coraz bardziej żałosnymi inwektywami nie potrafisz niczego od siebie dodać lub chożby sensownie odpowiedziec na proste pytania!! 1 kogo ty chcesz przekonac do nadzwyczaj waznej roli mysliwych??? chyba tylko tak jak juz ktos tutaj napisał swoja rodzinę i posiadaczy zamrażarek pełnych dziczyzny gdyz utylitaryzm toczy to srodowisko.No dlaczego wybito tyle zajęcy...kuropatw...18 i 11 tys choc dobrze wiecie ze populacja jest zagrozona!!!!to dane z 2009-2010!to jest szambo a ty chcialbys zeby ludzie to szambo nazywali perfumerią.I to co pisze ma znaczenie gdyz juz chowacie sie po kniejech jezdzac tymi swoimi budami na polowania i patrzac spode łba na spotkanych ludzi...panowie wygladajacy jak gruszki w moro z filuternym piórkiem w kapeluszu
34. Dodane przez do 32, w dniu - 15-05-2012 12:24
Witaj. Nie ma mu co odpisywać. Te same argumenty. Ten sam bełkot. U nas w Kole nie strzelamy zajęcy i kuropatw od dobrych kilkunastu lat. Konar bardzo dobrze o tym wie , ale musi siać ferment. Taka jego natura. Co do sedna sprawy, to dobrze, że gościa złapali. Mam nadzieję , że nikt mu już strzelby do ręki nie da. Żałośnie postąpił i nikt z myśliwych nie będzie go bronił. DB
35. Dodane przez suchodrzew, w dniu - 15-05-2012 20:28
do 34-pewnie ze wiem o tym-pisalem wczesniej ze zawieszacie strzelanie tam gdzie juz nie ma do czego-rownei dobrze moglbys napisac ze od iluś tam lat nie strzelacie dropi,turów i mamutów.Te liczby nie były personalnie do ciebie ani twojego koła, jednak stawiajac sie w roli edukatora wytłumacz a nie zwalaj winy na kolegów! Swoją nadwiedzę o naturze jak na razie bardzo ukrywasz.
36. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 15-05-2012 20:51
Popatrz Suchodrzew dopiero 34 wpisy a kniejowe chłopaki już tak się zezłościły że sypią inwektywami jak chłop nawozem. Damy im spokój do następnej podpadki. Ciekawe jak długo będziemy czekać ???? Oni nie chcą zrozumieć że PZŁ toczy nieuleczalny złośliwy rak. Na to nie ma lekarstwa , jedyne wyjście to eutanazja lub czekać do naturalnej śmierci tego tworu ( PZŁ ). Chemioterapia i zastrzyk dobrymi myśliwymi typu Deer Hunter nic tu nie pomoże.
37. Dodane przez Deer Hunter, w dniu - 15-05-2012 23:06
do 34 
No, cóż zrobić, nie wszystkim jak widać dane było logiczne myślenie. Nigdy nie brałem i nie biorę sobie do serca takich wypowiedzi jak Huberta i Suchego, bo to tylko strata czasu. Co do głównego wątku tego tematu, to ten kłusol powinien być ostentacyjnie usunięty z szeregów PZŁ i przykładnie ukarany finansowo, tak, żeby przez długie lata pamiętał, że kłuserka nie popłaca.
38. Dodane przez Deer Hunter, w dniu - 15-05-2012 23:15
Do Suchego 
Już taki jeden perfumerię szambem nazywał. Jeśli to twój guru i wzór do naśladownictwa, to niczego więcej pisać tu musisz, bo wszystko już wiadomo. Przyczepiłeś się tych zajęcy i tych kuropatw jak rzep psiego ogona. Nie będę ci tłumaczył dlaczego w takich ilościach pozyskano zające i kuropatwy, bo wierz mi nie zrozumiesz tego, bo nie chcesz niczego zrozumieć, co związane jest z łowiectwem na zasadzie: "Nie, bo nie!"
39. Dodane przez suchodrzew, w dniu - 16-05-2012 08:56
no Hunter jestes chyba pierwszym edukatorem na swiecie ktory za nic nie chce sie podzielić ze sluchaczami swoją wiedzą a uwierz mi jest ich bardzo duzo i sa bardzo zainteresowani.Mowienie ze przyczepilem sie jak rzep psiego ogona wzmaga jeszcze bardziej moją ciekawosc.A może zwyczajnie nie wiesz i dlatego jak ognia unikasz odpowiedzi.No to ja ci odpowiem,krótko i prawdziwie-ubito te zajace i kuropatwy bo jeszcze BYŁY!!!I przestancie juz z tym wzajemnym poklepywaniem sie po plecach jesli chodzi o ..."sedno sprawy","głowny wątek" itd bo to jest tak oczywiste dla kazdego a tylko dla was stanowi temat deliberacji.
40. Dodane przez Deer Hunter, w dniu - 17-05-2012 01:06
Do Suchego 
No wiesz?? Zaskakujesz mnie swoją erudycją. Zabili je bo były. No co za super odkrycie! Rzecz jasna, że jak by nie było to by nie zabili. Powiem ci więcej zabili ich tyle, bo zadbali o to żeby były. No i były, no i są , no i będą . Wiesz dlaczego, bo myśliwi o to dbają, żeby były. Zrozumiałeś ( no i te tysiące słuchaczy)? 
O Suchy, Suchy, ty nic chłopie nie kumasz, a to takie proste. Hhahaahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahaha
41. Dodane przez suchodrzew, w dniu - 17-05-2012 12:48
..proste myślenie przystoi dzieciom-tylko w ich świecie tygrys przyjazni sie z prosiaczkiem a twoją odpowiedż nr 40..."No i były,no i są,no i będą" kolega DB powinien sobie oprawić i powiesic w siedzibie swojego koła.Nie ma co więcej pisac z wami jednak mam małą nadzieje ze to tłoczone wam ...oleum...gdy spojrzycie w lustro spowoduje chwile refleksji dla dobra wszystkich stworzeń
42. Dodane przez Deer Hunter, w dniu - 17-05-2012 23:32
AMEN!
43. Dodane przez suchodrzew, w dniu - 18-05-2012 21:36
do 42... skończyć tez trzeba umieć-nawet uzywajac tylko jednego wyrazu potrafisz sie kompromitować ale brak chahów jest obiecujacy, ze terapia ma szanse powodzenia
44. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 19-05-2012 08:27
Deeeeeeeer Huuuuuunter co tu kumać ???? Nasze Nie bo Nie jest dużo lepsze od Twego Tak bo Tak. Teraz Ty zrozum że nieważne są dobre uczynki wasze kiedy tak wiele jest złych.Te dobre to są na zasadzie środka przeciwbólowego kupionego w POLO, działają krótko i mało skutecznie , natomiast złe ciągną się za wami jak smród.Jak już wspomniałem nawet kilku dobrych Hunterów nie uratuje tego zainfekowanego tworu PZŁ. Powtórzę się opowiadając jeszcze raz kawał opowiedziany mi przez prawego myśliwego , a do tego Brata Kurkowego (też mają swój ceremoniał i kodeks honorowy) " idzie dwóch myśliwych..który z nich jest kłusownikiem ???? wszyscy trzej!!!! :-) Czy teraz coś KUMASZ czy dalej będziesz HAHAł.....
45. Dodane przez Deer Hunter, w dniu - 19-05-2012 05:13
Do 43 Suchy 
Wiesz to z autopsji, że terapia ma szanse powodzenia?  
Cieszę się ,że ci pomogła. Jest zatem szansa, że wydobrzejesz. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
46. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 19-05-2012 09:30
Hmyyyy !!!! a więc HaHasz dalej ??? no to HaHaj..... świadczy to o Twojej wrodzonej inteligencji bo nabyć taką na jakiejkolwiek Alma Mater nawet WOSWZ jest bardzo trudno. Pozdrawiam waszym ulubionym " niech wam knieja wiecznie szumi" i kończę (świadom porażki )tę nierówną walkę wiedząc (pogrążony w smutku),że nie ma już dla was szans na ratunek.
47. Dodane przez Deer Hunter, w dniu - 19-05-2012 16:55
Do Pogrążonego w smutku, świadomego swej porażki Hubertusia: " Nich ci knieja wiecznie szumi" ( ta z suchymi badylami też ) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA No i jeszcze hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhahahahahahahaha 
już dalej nie mogę, bo dostałem kolki wątrobowej od śmiechu
48. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 19-05-2012 20:54
No popatrz Suchodrzew !!!! Jeżeli Deer Hunter to jeden z tych lepszych ,wzorowych myśliwych , to strach pomyśleć jacy są ci gorsi. Tu lekarz rodzinny już nic nie poradzi , czas na konsultacje psychiatryczną i trzeba się zastanowić panowie policjanci czy broń w rękach tak rozchwianego psychicznie gościa może być niebezpieczna.
reklama
49. Dodane przez Do dyskutujących z "Hubertem nie święty", w dniu - 20-05-2012 12:00
Proszę. Przestańcie z facetem dyskutować. Prędzej wielbłąd przejdzie przez ucho igielne, niż do tego niereformowalnego człowieka dojdzie coś z prawdy. Jemu należy jedynie współczuć. Facet za młodu zamiast nosić teczki dźwigał woreczki. A może jeszcze miał do szkoły pod górkę. To by tłumaczyło jego wyjątkowa odporność na wszelakiego rodzaju wiedzę. Podejrzewam, że jest to były myśliwy, który być może został wywalony z PZŁ z rożnego rodzaju świństewka. A jego znajomość kłusownictwa jest zastanawiająca.
50. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 20-05-2012 16:22
Do 49 zapomniałeś kolego dodać " A jego znajomość kłusownictwa (w wykonaniu myśliwych ) jest zastanawiająca " Gdybyś czytał wszystkie te dyskusje i wpisy o łowiectwie a raczej o przestępstwach myśliwych , to nie pisał byś głupot o myśliwym wywalonym z PZŁ za różnego rodzaju świństewka, a raczej o piętnującym te świństewka w wykonaniu myśliwych. O jakim reformowaniu i o jakiej odporności na wszelaką wiedzę mówisz ??? Miałeś podane przykłady, nie tylko moje - jaką wiedzą trzeba się wykazać aby zostać myśliwym. Co do mojej drogi do szkoły ???? nie była łatwa , wiodła przez las ,górki może i były , dlatego moja dalsza nauka poszła w kierunku przyrody i natury. A to może oznaczać że muszę żyć i pracować niestety na styku z myśliwymi.
51. Dodane przez Szczere wyznanie, w dniu - 20-05-2012 18:14
HUBERT nie święty. Jeżeli o swojej edukacji piszesz prawdę to teraz jestem na 100% pewny,że ta twoja nauka poszła w las. I dalej twierdzę, że jesteś strasznie zakompleksiony i zakręcony. Jak termos
52. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 20-05-2012 21:32
Kompleks w potocznym znaczeniu 
Pojęcie kompleksu było chętnie używane w psychoanalizie i szybko przeniknęło do powszechnego języka. Kojarzy się obecnie przede wszystkim z zaburzeniem. W potocznym rozumieniu określa się w ten sposób niemiłe, wstydliwe dla danej jednostki tematy związane z ekspozycją społeczną, cechami wyglądu lub charakteru, których poruszenie wywołuje wstyd, lęk, niepokój. 
Tematem tego artykułu są myśliwi i wstydliwy dla nich tematy jak kłusownictwo , więc kto tu ma kompleksy i stara się zdeprecjonować swoich adwersarzy. Co do nauki masz rację poszła w las w przenośni i dosłownie.
53. Dodane przez Do Huberta nie święty, w dniu - 21-05-2012 11:52
\'UBRAŁ SIĘ DIABEŁ W ORNAT I OGONEM NA MSZĘ DZWONI Przewrotność Twoja jest ODRAŻAJĄCA . Od wściekłych ataków na Polski Związek Łowiecki robiąc z każdego członka tego Związku potencjalnym kłusownikiem stajesz się ni z gruszki ni z pietruszki obrońcą. Nauka twoja poszła w las (bo jeżeli jesteś z wykształcenia leśnikiem (lub nawet przyrodnikiem ) to z tej nauki nic nie pozostało w twojej głowie. Gdybyś miał choć trochę pojęcia o np: łańcuchu pokarmowym , stanowisko twoje w kwestii pozyskania zwierzyny musiało by być inne. Trzymaj swój kurs , a będziesz przynajmniej wiarygodny . Mam nadzieję, że wreszcie dotarło. A jeżeli nie to trudno. Bądź zdrów nie święty i ucz się dziecko ucz dalej, nauka to potęgi klucz.
54. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 21-05-2012 19:02
Pokaż mi choć jeden wyraz w którym wyraziłem opinię broniącą myśliwych lub PZŁ.....Widzisz nie czytasz wszystkiego o czym piszę , lecz tylko to co chcesz przeczytać , najczęściej to między wierszami. Co innego gospodarka leśna w wykonaniu fachowców , leśników a co innego hulanki i kłusownictwo w wykonaniu myśliwych amatorów , pseudo znawców tematu gospodarki leśnej. No ale Ty to znów opacznie zrozumiesz i stwierdzisz że to ja jestem ciasny łeb i tępak nic nie rozumiejący. Co do nauki i Twojej erudycji przysłowiami zgadzam się , człowiek uczy się całe życie , ale z tym dzieckiem to nie przesadzaj powiem tak , mam już swoje lata i życie nauczyło mnie już wiele . O jakiej przewrotności mówisz , moje posty mają od początku do końca jeden cel (trzymam kurs)" wytykać myśliwym ich hipokryzję i dowalać im "bronią i amunicją" którą sami mi i innym dostarczają" A bajki o łańcuchu pokarmowym i pozyskiwaniu zwierzyny zostaw dla innych, bardziej naiwnych słuchaczy - nowych adeptów myśliwstwa " no i bardzo uważaj abyś nie znalazł się na końcu łańcucha pokarmowego jakiegoś pozyskiwanego zwierza.
55. Dodane przez Julian Koziołek, w dniu - 22-05-2012 19:40
Panie Hubert! Święty to Pan na pewno nie jesteś. Bajdury Pan wypisujesz straszne. Czepiasz się Pan wszystkiego, ale tak na prawdę, to nie wiesz już Pan czego się czepić. Zajmij się Pan lepiej zbieraniem wiśni. No i co z tego, że jeszcze nie owocują, ale jak zaczniesz Pan już teraz przygotowania do tej czynności, to przynajmniej dasz Pan spokój tym myśliwym. A jak to nie pomoże, to rozbierz się Pan i ciuchów pilnuj, będziesz Pan miał zajęcie. Pozdrawiam
56. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 22-05-2012 20:40
O i znalazł się gość pan Julek Koziołek który łyknie ten łańcuch pokarmowy , a i może (widać to po jego wpisie ,tak nawet Ferdek Kiepski nie myśli ) pan Julek łyknie jeszcze inny łańcuch np. od roweru . Pozdro dla Pana Julka. A co do pana diagnozy o mojej nie świętości, po co stwierdzać coś co już w samym nicku jest stwierdzone " HUBERT nie święty". Być świętym to obowiązek , to nie to samo co być myśliwym.
57. Dodane przez suchodrzew, w dniu - 22-05-2012 21:53
Hubert skąd oni sie biora wszyscy????coraz bardziej "tęgie głowy "już teraz atakują...a ten od łancucha rozsmieszył bardziej niz ten gosciu od picia nalewek z ordynatorem:)Może w swoim gronie uchodza za ekspertów,tutaj dostarczaja rozrywki.Dobry minister srodowiska mógłby dosc skutecznie kolokwialnie mówiac zlapac mocno za pysk to towarzystwo.Ma mozliwości działania lecz pewnie lobby jest hamulcowym ale np-no nie ma juz mięsa z łosia,zakazł stzrelania ,moraotorium i jedna z rozrywek skończyła sie...musiał minister tak zadzialac gdyz nie było co liczyc na samoopamietanie mysliwych
58. Dodane przez do 57., w dniu - 23-05-2012 13:09
Sądząc po dowcipach serwowanych przez was w sieci szersze myślenie, to dla was chyba coś obcego. To, że napisałem że piłem nalewy z Ordynatorem tyczyło się tezy, że nie piją tylko myśliwi, ale lekarze , księża, dzieci w gimnazjum itd. Wiem, że ciężko wam to pojąć , ale tak już jest. Dobrze , że ten pajac co skłusował tego jelenia był trzeźwy bo dopiero byście mieli wodę na młyn. Darz Bór chłopki. Próbujcie dalej!
59. Dodane przez Deer Hunter, w dniu - 23-05-2012 23:01
Do 58 
Cześć! I na co Ty liczysz, że te dwa buce, coś zrozumieją? 
Dla nich żadne argumenty nie są w stanie zmienić ich płytkiego toku rozumowania. Do pewnego momentu miałem po porostu dobrą zabawę i niezłą polewkę z ich butnych i jakże "lotnych" wypowiedzi na temat łowiectwa. Teraz to po prostu, staje się to już wręcz męczące jak czyta się te durnowate wywody małego Kazia z mlecznym zębem i drugiego takiego samego "znafcy" w krótkich porteczkach. No ale, niech im będzie. Nie sobie dalej swawolą. Masz rację , niech dalej próbują .
60. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 24-05-2012 00:13
Nawet wzór Deer Hunter już upadł i pokazał prawdziwe , pełne arogancji oblicze myśliwych. Poczekamy na następnego złapanego kłusola myśliwego lub pijaka z flintą ,też myśliwego , lub co gorsza pijanego łowczego z bronią goniącego swoja byłą żonę , lub innego znawcę łowiectwa który babę w kukurydzy potraktował jako dzika. A co do tego pajaca co skłusował jelenia to wcale nie takie pewne że był trzeźwy , zatrzymali go dopiero następnego dnia mógł wytrzeźwieć !!! A wy dalej o płytkim rozumowaniu i ciasnych łbach dwóch buców , innych inwektyw nie znacie wy szeroko i głęboko rozumiejący łowiectwo w wykonaniu "pajaców" jeszcze niedawno mnie nazywaliście pajacem a teraz już tak mówicie na waszego kolegą po fachu.
reklama
61. Dodane przez do 60, w dniu - 24-05-2012 20:18
No bo jesteście siebie warci. Jednemu i drugiemu cisza aż huczy we łbie.
62. Dodane przez Deer Hunter, w dniu - 24-05-2012 22:53
Do Hubertusia 
Mylisz się koleżko. Mógłbym tu przez parę godzin obsypywać cię inwektywami i innymi przyjemnymi określeniami, na które wyraźnie zasługujesz, ale, no cóż, cenzura redakcyjna by tego nie puściła ( o ile ten post będzie puszczony) Nazwę każdego pajacem, kto szarga dobre imię polskiego myśliwego. Bez względu czy będzie to chłoptyś w krótkich porciętach, czy członek PZŁ. Rozumiesz to, czy zbyt trudne? Jednostki szargają myśliwym w Polsce dobre imię, ale opinia tworzy się dla całego ugrupowania. Takie jest niestety nasze społeczeństwo. Zanim pomyśli, najpierw działa. Jesteś dobrym tego przykładem, twój kompan suchy również.  
Potraficie tylko uczepić się jakiegoś incydencjalnego przypadku i wozicie się na nim przez kilka tygodni na portalu. Zamiast zrobić coś naprawdę pożytecznego, to tylko wypisujecie brednie i co wam tylko do głów przyjdzie. Hubertuś zacznij w końcu chłopie myśleć samodzielnie i nie wypisuj już więcej bzdur. Ogarnij się chłopaku, bo już czas.
63. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 26-05-2012 11:43
" dobre imię polskiego myśliwego " tego dowcipu o myśliwych jeszcze nie słyszałem. Opowiem go mojemu znajomemu myśliwemu , temu od "Bratnich Kurków" pewnie jeszcze chłopak tego nie słyszał, pośmieje się. 
 
To wobec Ciebie Deer są incydentalne przypadki to tylko namiastka. 
03.01.2012 - 43-letniego mężczyznę znaleziono martwego na myśliwskiej ambonie. Policja i prokuratura wyjaśniają okoliczności śmierci wójta Urszulina. 
03.12.2011 66-letni myśliwy został śmiertelnie postrzelony podczas polowania w Cykarzewie w powiecie częstochowskim (Śląskie). 
Zamiast dzika ustrzelili myśliwego. Niewiele zabrakło do tragedii podczas sobotniego polowania w Patrykach niedaleko Olsztyna. Jedna z kul utkwiła w nodze myśliwego. Mężczyzna trafił na stół operacyjny. Gdyby pocisk poszybował kilkadziesiąt centymetrów wyżej, myśliwy mógł zginąć. 
08.01.2012 Słupeccy policjanci pod nadzorem Prokuratury Rejonowej w Słupcy wyjaśniają okoliczności zdarzenia, do którego doszło 8 stycznia ok. godz. 9.00 w miejscowości Meszna, gdzie podczas polowania został postrzelony myśliwy. 
22.05.2012 40 letni myśliwy z Krakowa, podczas polowania postrzelił swoją żonę. Ranna w brzuch kobieta ...  
10.09.2011 Śmiertelnie postrzelił żonę na polowaniu 
Do tragicznego w skutkach wypadku doszło w nocy 10 września 2011 r w Niemczy. Zaproszony przez koło łowieckie "Ponowa" myśliwy śmiertelnie postrzelił swoją żonę 
13.11.2011 Kętrzyńska Policja wyjaśnia okoliczności zdarzenia, w wyniku którego ranny został myśliwy. Do wypadku doszło w sobotę po godzinie 11.00 podczas zbiorowego polowania w okolicach miejscowości Kałki gm. Srokowo. 64-letni myśliwy został ranny w oko 
29.01.2012 Był to nieszczęśliwy wypadek. Tak mówią wspólnie wszyscy myśliwi z terenu powiatu pułtuskiego. W niedzielę 29 stycznia do miejskiego szpitala z ranami postrzałowymi brzucha trafił 61-letni mężczyzna. Okazało się, że został zraniony podczas zwykłego polowania.  
14.11.2010 Myśliwi-kłusownicy z Łęcznej grasowali w całym regionie. Wytropili ich inni myśliwi. Wpadli na gorącym uczynku, gdy pakowali nielegalnie ustrzeloną zwierzynę. 
Natomiast na temat pijanych myśliwych nie chce mi się wyszukiwać, wystarczy wpisać w google pijany myśliwy lub podobnie i sam poczytaj o wyczynach Twoich pobratymców.
64. Dodane przez do 63, w dniu - 26-05-2012 23:25
Hej chłopku! Zrób jeszcze zestawienie ilu dzisiaj pijanych nie myśliwych wsiadło do samochodu, ilu nie kupiło dziecku lizaka tylko 6 browsów, ilu sprało swoje żony, ilu chciało zabawić się z twoją, ilu okradło pracowników za nadgodziny, ilu dało pracę z 3,50 na godzinę na czarno, ilu sprzedało fajki i gorzałę nieletnim, ilu zaliczyło stłuczkę przez pisanie sms-a podczas jazdy autem itd. Jałowa ta dyskusja zaczyna się robić.
65. Dodane przez Etyka mysliwego, w dniu - 26-05-2012 23:27
Chciałem skończyć na wpisie nr 53. Ale się rozmyśliłem. Obiecuję, że to mój ostatni wpis.HUBERCIE nie święty: ależ Ty się miotasz. Od ściany do ściany, od skrajności do skrajności. Na odległość czuć cię myśliwym, który za świństwa, no może świństewka został (pisząc delikatnie) wywalony z PZŁ. Musisz być też człowiekiem młodym, a nawet bardzo młodym. Szukaj dalej. Pisz dalej , a będziesz na 100% czuł się lepiej. Tyko, że to niczego nie zmieni. Na przyrodzie się tak znasz jak wilk na gwiazdozbiorze. Potrafisz tylko wyć. Ale obojętnie co byś nie napisał karawana pojedzie dalej,a myślistwo jako jeden z najstarszych zawodów świata istniało, istnieje i istnieć będzie. A jeżeli chodzi o ten epitet "no i bardzo uważaj abyś nie znalazł się na końcu łańcucha pokarmowego jakiegoś pozyskiwanego zwierza", to mnie to nie grozi.Ja nie poluję . Pozyskany zwierz nie może nic już zjeść. Ale dzieciaku, każdy z nas znajdzie się w łańcuchu pokarmowym. Każdego z nas finalnie zjedzą robale. Tylko ty o tym nie wiesz. Bo o przyrodzie nie wiesz nic.
66. Dodane przez Deer Hunter, w dniu - 27-05-2012 10:00
Do mojego ulubieńca Hubertusia-chłoptusia. 
Masz tu synku linka do artykułu niejakiego Włodzimierza Dajcza, który podobnie jak ty nie może pogodzić się z faktem, że łowiectwo było, jest i będzie częścią jestestwa człowieka na świcie. Tym bardziej w Polsce, bo historycznie i kulturowo związane jest z naszym narodem od zarania dziejów. http://interia360.pl/ankiety/myslistwo-to-bar(...)rzynstwo/wyniki,20581 
Autor tego \"wybitnego\" dzieła z góry był przekonany o słuszności przedstawionych przez siebie tez na temat myśliwych i łowiectwa w Polsce. Wytoczył swoje najcięższe działa i był pewien wielkiego zwycięstwa.  
Niestety, kłamstwo ma krótkie nogi i znaczna część czytelników od razu poznało się czemu ma służyć ten artykuł. Odzwierciedleniem tego jest wynik ankiety umieszczonej pod artykułem. Na chwilę obecną wynosi on 68% dla myśliwych 32% dla autora tego wybitnego dzieła. 
Autor w sposób perfidny zapisał odpowiedzi w tej ankiecie. Odpowiedź, która ma być przeciwna głoszonym przez autora bzdur, pomówień i kłamstw, brzmi: \" Tak, to szlachetny sport\" Celowo autor przyrównuje pasję jaką jest łowiectwo do sportu, bo ma w ten sposób możliwość prowadzenia dalej tego nikomu nie potrzebnego bełkotu na temat łowiectwa w Polsce. Tym razem zapewne artykuł będzie nosił tytuł: \" Zabijają dla sportu\" Gdy ktoś z myśliwych oburzy się i zaprotestuje przeciwko takiemu postawieniu sprawy, to oczywiście autor zaraz napisze,że przecież siedemdziesiąt procent myśliwych określiło, że łowiectwo to szlachetny sport. Tak właśnie manipulują opinią publiczną pseudo redaktorzy portali internetowych. Wystarczy, że ktoś spłodzi jakieś cudowne dzieła - wytwory swojej wybujałej fantazji, a już może się stać redaktorem lub reporterem portalu. I tak właśnie Hubercik zdobywasz swoją wiedzę na temat łowiectwa przez pryzmat krzywego zwierciadła czytając zapewne takie cudowne artykuły.  
Mam zatem dla ciebie propozycję nie do odrzucenia. Zostaw już temat łowiectwa i myśliwych, bo nic nowego nie wniesiesz, ani nic nowego nie odkryjesz. Koń jaki jest każdy widzi, ale czy warto kopać się z koniem?  
Jakie twoim zdaniem masz szanse na to, aby zmienić opinię publiczną na temat łowiectwa w Polsce? Powiem ci: ŻADNE!. Zajmij się czymkolwiek, choćby ochroną pszczół, bo to pożyteczne zajęcie, ale odpuść sobie już temat łowiectwa, bo to za trudny dla ciebie temat i do tego zbyt szeroki. Głową muru nie przebijesz, a jedynie możesz sobie nabić solidnego guza, ale czy warto?  
Wyciąganie jakiś notatek prasowych o pijanych, kłusujących i perfidnych myśliwych, to tak jak wyszukiwanie sensacyjnych informacji na temat pijanych na służbie policjantów, czy lekarzy pogotowia. Owszem od czasu do czasu słyszy się o tym. Jest to wielce naganne i godne potępienia, ale czy z tego powodu powinno zlikwidować się policję i pogotowie ratunkowe? 
Zastanów się chłopie nad sobą. A i jeszcze jedno: jak chcesz, aby traktować cię poważnie, to najpierw zacznij traktować poważnie swoich adwersarzy, to może będziesz mógł prowadzić rzeczową i sensowną dyskusję na temat....ale raczej chyba nie, bo to za trudny temat dla ciebie jak na razie. Uściskaj Babcię i Babci kapcie.
67. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 27-05-2012 12:27
Oj Etyka myśliwego teraz to już mnie rozwaliłeś na kawałki !!! jeżeli nie polujesz i nie jesteś myśliwym to naprawdę zmieniaj doktora bo ten Cię okłamuje.  
Napisałem pozyskiwanego a nie pozyskanego co jest jednoznaczne z tym że zwierz jeszcze żyw i może myśliwemu odgryźć co nieco. 
Myślistwo jako jeden z najstarszych zawodów ,Hunter by zarżał swoim HaHa ( zaraz po Q....wie ) to nie zawód kolego , to hobby, hobby i to brzydkie, ukazujące najniższe instynkty. 
Na ludziach to ty się musisz znać zarąbiaście. Nikt mnie z PZŁ nie "wywalał" ,sam odszedłem , właśnie przez te jak to nazywasz świństwa w wykonaniu leśnej braci i bezsilność w ich eliminacji. Wiek też mam nie taki o jakim piszesz. A nawet ,gdybym był młodzianem za jakiego mnie uważasz to co by to zmieniło ???? 
 
Do 64 chłopek ci odpowie .. Temat artykułu to myśliwi więc zostaw inne grupy w spokoju nie rozmywaj odpowiedzialności Twoich kolesi w moro i piórkiem w kapeluszu. (...)
68. Dodane przez Deer Hunter, w dniu - 27-05-2012 21:54
"Hunter by zarżał swoim HaHa ( zaraz po (..) ) to nie zawód kolego , to hobby, hobby i to brzydkie, ukazujące najniższe instynkty. "  
Hubertuś czy ja kiedykolwiek użyłem tutaj na tym portalu słowa "Q...wa"? No to nie imputuj mi takich rzeczy, bo to że w twoim słowniku takie wyrazy są na porządku dziennym, nie znaczy że wszyscy są tacy jak ty, czyli wulgarni.Zrozumiałeś ?  
A i jeszcze jedno. Muszę przyznać ci rację . Łowiectwo to nie zawód, ale też nie hobby. Ci którzy łowiectwo traktują jak hobby, przeważnie są właśnie autorami takich występów, za które pozostała etyczna grupa myśliwych musi pokutować. Znów się rozpędziłem i piszę pewnie niezrozumiałym dla ciebie językiem, (...)Hahahah
69. Dodane przez suchodrzew, w dniu - 28-05-2012 00:45
...Hubert dlaczego oni sie tak miotają???dlaczego koniecznie chca dorobic głeboka ideologie dla swoich krwawych rozrywek???rozpaczliwie chca usprawiedliwienia i zrozumienia a moze wrecz uznania!!!dlaczego nas nie zignorują???tłumaczą sie atakując na oślep!!Mysliwstwo to rzeczywiscie jedno z najstarszych zajęć lecz podpieranie sie historia człowieka kopalnego który aby przezyc ,,ogrzac sie,wykarmić musiał polować wyglada na bardzo naciągane i infantylne.Tesco panowie zaopatrzy was w odzież i pokarm najrozniejszego rodzaju.A jesli juz koniecznoscia bedzie zaingerować strzelbą to nie potrzeba was 100 tys i tutaj jest jeden z problemow
70. Dodane przez Deer Hunter, w dniu - 28-05-2012 21:58
Do suchego. 
Parę dni temu będąc na zakupach w Tesco widziałem, jak jedna z klientek wyciągała z lady chłodniczej zamrożoną tuszkę królika. Jej znajoma powiedziała do niej tak: "zostaw tego królika, weź lepiej kawałek sarniny, to będziesz przynajmniej wiedziała, że jesz coś dobrego.' 
Jak sądzisz skąd by się w tej ladzie zamrażalniczej wzięła ta sarnina, gdyby nie myśliwi?  
"dlaczego nas nie zignorują???" No właśnie każda odpowiedź na wasze cudowne posty jest przejawem ignorowania was, ale nie jesteście tego w stanie zrozumieć.
71. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 28-05-2012 22:16
Hunter kreujesz się tu na światłego "znaFcę" , wszyscy wobec ciebie to buce i ciasne łby ,a prostego zdania nie rozumiesz. "Myślistwo jako jeden z najstarszych zawodów ,Hunter by zarżał swoim HaHa ( zaraz po Q....wie ) to nie zawód kolego , to hobby, hobby i to brzydkie, ukazujące najniższe instynkty ". Nic ci nie imputuję ja po prostu użyłem tylko twego sławetnego HaHa , śmiejąc się z tekstu gostka o myślistwie jako najstarszym zawodzie i porównałem go z innym najstarszym zawodem. Czy ja kiedykolwiek użyłem w swoich wypowiedziach jakiegokolwiek wulgaryzmu , chyba nie więc to ty nie imputuj że takie wyrazy są na porządku dziennym mojego słownika. A jakie słówka używają myśliwi podczas polowania to słychać na ich filmikach umieszczonych w sieci. 
Jak to nie hobby (robisz to by przeżyć czy dla zabawy)a co w takim razie ? MISJA  
SUCHODRZEW dlaczego nas nie zignorują ???? ano trudno jest zignorować prawdziwe, potwierdzone fakty,dopóty takie fakty (łajdactwa) będą dopóki pozostała "etyczna grupa myśliwych" nie stanie się etyczną, (czyli przestaną zabijać dla przyjemności). No ale "Znów się rozpędziłem i piszę pewnie niezrozumiałym dla Huntera językiem, Hahaha " Brrrrrrr co ja piszę !!!1
72. Dodane przez suchodrzew, w dniu - 28-05-2012 23:29
...do bajkopisarza Deer Huntera-to jeszcze nic!!!!ja będąc w Galerii Leszno widziałem jak jedna z klientek paradowała w odzieniu zdartym z dorodnej samury a za nia poslusznie dreptał jakiś facio z przyprawionymi rogami!! Och co myśliwi...jacy oni niezbedni.Pobiłes rekord komizmu tym wpisem a dodatkowo pograzyłes sie jesli chodzi o kulinaria deprecjonujac tuszke królika
73. Dodane przez do 72, w dniu - 29-05-2012 07:40
Jeszcze nie widziałem, żeby ktoś chodził w futrze z dzika, no chyba że twoja rodzina "neandertali" hehe. Rogi to ma krowa, a na nie jeszcze nie polujemy ale kto wie... ;)
74. Dodane przez suchodrzew, w dniu - 29-05-2012 11:21
do 72... sądząc po twojej błyskotliwej odpowiedzi mysle ze masz duze szanse zeby byc posiadaczem dorodnych przyprawionych rogów lecz tego w lustrze nie zobaczysz...A co do-"jeszcze nie polujemy na krowy"...te jesli wy fachowcy od natury potarficie pomylić żone z dzikiem,dzika z żubrem,jenota z dwoma wilkami,spanikowac i zastzrelic weterynarza zamiast tygrysa,zostawiona na polu maszyne rolniczą pomylic z jeleniem i dziesiatki podobnych przykładow to rzeczywiscie nikt nie jest bezpieczny gdy wypelniacie swoj proceder.Im bardziej bezbronne i wieksze zwierze tym wieksza w was ochota to wykazania swojej potęgi i odwagi jak widać...łos przeciez duzo do krowy sie nie rózni a tłukliscie go tak ze az minister srodowiska wydał moratorium zebyscie sie opamietali wiec jesli to mial byc zart to nie do konca ci sie udał
75. Dodane przez do 74, w dniu - 29-05-2012 17:36
Hej!Suchy . Martw się o swoją babę. Z moją żoną jest wszystko O.K. jak to mówią "czego oczy nie widzą tego sercu nie żal".
76. Dodane przez HUBERT nie swięty, w dniu - 29-05-2012 18:51
Suchodrzew zobacz jak chłopaki się oburzają kiedy mówi się rogi.... nawymyślali sobie śmiesznych nazw i udają kozaków dla mnie te ich teksty to zwykła grypserka aby zmylić czujność innych (normalnych)ludzi,po co mówić że ustrzelił dziką świnię i wyrwał jej kły jak można powiedzieć : pozyskał odyńca i zdobył ładne szable i fajki.Po co zającowi ogon jak może mieć omyk a krew może być farbą.  
Co do żon - w 64 wpisie gostek tez czepiał się mojej żony więc mu delikatnie , bez urazy o jego DIANIE odpowiedziałem ale admin wyciął ten kawałek.I wcale nie nazwałem jej tak brzydko jak gostek z 74 - babą  
Tokujcie dalej leśne chłopaki: 
TOKOWAĆ : 
1 : o samcach niektórych ptaków w okresie godowym: wydawać charakterystyczne dźwięki i wykonywać charakterystyczne ruchy mające wabić samic 
2 : potocznie mówić z przejęciem, zwykle o sobie, o swoich "sukcesach".
reklama
77. Dodane przez HUBERT nie święty, w dniu - 29-05-2012 18:59
A to odnośnie polowania na krowy : 
 
Pewien generał postanowił zapolować, zabrał więc adiutanta i pojechali do lasu. Przed świtem byli na miejscu. 
Idą, idą - naraz w pobliskich krzakach coś zaszeleściło. Generał szybko złożył się do strzału i wygarnął w krzaki cały magazynek. 
Adiutant pobiegł w chaszcze, aby zameldować o wyniku polowania. 
- Ośmielam się zameldować panie generale, że zastrzelił pan krowę! 
- To nie mogła być zwykła krowa, zwykłe krowy o tej porze śpią w oborach - to musiała być dzika krowa- stwierdził generał i poszli dalej. 
Naraz znowu coś zaszeleściło w zaroślach. 
Generał znowu złożył się do strzału i oddał salwę w krzaki. 
Adiutant znów pobiegł w krzaki i po chwili zameldował. 
- Panie generale, melduję, że zastrzelił pan dziką babę!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Działka budowlana mo... Moraczewo 225000
59 m mieszkanie po g... Rydzyna 434000
Ogródek działkowy "p... Leszno 31900
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj