Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
6
Maja 2024
Poniedziałek
Imieniny obchodzą:
Benedykta, Benita,
Jan, Judyta, Jurand
Do końca roku 239 dni.
Start arrow Leszno arrow Szczot na prezesa?

Szczot na prezesa?

Szczot na prezesa?

11.10.2012. Radio Elka, Jarek Adamek
lsmm.jpg Aż siedmioro kandydatów ubiega się o funkcję prezesa Leszczyńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej. Nazwiska kandydatów są tajne, ale jak informuje Telewizja Leszno jednym z nich jest szef leszczyńskiego PiSu Sławomir Szczot. Ten potwierdza, że kandyduje, choć nie komentuje sprawy.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Wybory prezesa LSM spowodowane są przejściem na emeryturę Mieczysława Majsnera. To bezpośrednia przyczyna, bo pośrednią
jest zmiana układu sił we władzach największej w Lesznie spółdzielni mieszkaniowej. W styczniu powołano nową radę nadzorczą, w której przewagę mają osoby kontestujące dotychczasowy styl zarządzania spółdzielnią. Już wtedy w kuluarach mówiło się, że prezesa Majsnera miałby zastąpić Sławomir Szczot, radny Leszna i szef lokalnych struktur Prawa i Sprawiedliwości. Jego nazwisko pojawiło się ponownie teraz, gdy upłynął termin zgłaszania kandydatów na nowego prezesa. -Potwierdzam, że jestem kandydatem - powiedział nam Sławomir Szczot, jednak był to jedyny komentarz, jaki uzyskaliśmy od niego.
Nowego szefa spółdzielni wyłoni w konkursie rada nadzorcza. (jad)
 
Komentarze (89)
1. Dodane przez kolega, w dniu - 11-10-2012 10:54
Znamienita postać, moim zdaniem najjaśniejsza gwiazda polityczna ostatniego 10- ciolecia. 
Naukowiec, profesor wyższej szkoły , wieloletni dyrektor, porządny bogobojny człowiek, prawdziwy katolik bez skazy, nadzwyczajny człowiek, nie wiem czy tylko spółdzielcy zasługują na taka postać.
2. Dodane przez prof. Kowal, w dniu - 11-10-2012 11:10
kwalifikacje wszystkich prezesów w leszczyńskich spółdzielniach są moim zdaniem bardzo niziutkie, to dla czego Szczot by nie mógł dołączyć do tego grona.
3. Dodane przez koniec starego układu, w dniu - 11-10-2012 11:12
W tej spółdzielni musi się coś zmienić. Prezes musi być spoza dotychczasowego układu. Nie chce, aby ktoś z dotychczasowych pracowników był prezesem. Niech będzie już ten Szczot
4. Dodane przez pad, w dniu - 11-10-2012 11:17
Każdy , ino nie Szczot !
5. Dodane przez zróbcie coś dobrego dla spółdzielców, w dniu - 11-10-2012 11:20
Nie chce w naszej spółdzielni już więcej takiego Majsnera. Ten facet do końca żył w przekonaniu że mamy jeszcze PRL.
6. Dodane przez EMERYT, w dniu - 11-10-2012 11:26
Kochani Spoldzielcy-serdecznie wspolczuje!!! Tworzcie wspolnoty-jedyne wyjscie!-ostatnia dska ratunku!!!
7. Dodane przez członkowie Leszczyńskiej Spółdzielni Mieszkaniowej, w dniu - 11-10-2012 11:39
Ta kandydatura nam odpowiada z jednego względu, po pierwsze Pan Szczot nie jest związany ze starym układem, po drugie zdyscyplinowałby obecną kadrę, która nie wiadomo za co bierze dotychczas pensje i to jakie, a po trzecie jesteśmy pewni, że właściwa osoba na właściwym stanowisku
8. Dodane przez ss, w dniu - 11-10-2012 12:03
byle do koryta panie SZCZOT.
9. Dodane przez b.sympatyk PiS w Lesznie-Alternatywa, w dniu - 11-10-2012 13:17
wpierw niech v-ceprzewodniczacy Rady Leszna S.Szczot wymieni komu pomogl jako radny PiS.W sumie radna S.R(...) obalala prezesa Majsnera,aby zrobic miejsce dla Szczota za 1 miejsce na liscie PiS(SLD dawało tylko 3 miejsce)Oj uklady,ukladziki leszczynskie...."Tylko prawda jest ciekawa"
10. Dodane przez do kom 1, w dniu - 11-10-2012 13:28
Bogobojny??? 
(...)...chyba kpisz!
11. Dodane przez Jura, w dniu - 11-10-2012 12:21
Pan radny, niegdyś Pan "plagiat", pan oszczerca nie wniesie nic dobrego do struktur LSM. Jedynie zamęt, strach, mobbing. To są style rządzenia PIS-u. Nie zapomnę spotkań z tym panem zarówno w Spółdzielni Ogrody, gdzie próbował mieszać, dołki kopał pod starą panią prezes. Myślał dochrapać się stołka, ale przegrał w szrankach i konkurach z poprzednim prezydentem Leszna ;-) Ciekawe jakie będą inne kandydatury, być może też wyskoczy w konkursie jakiś prominent leszczyński i pan radny znowu przegra. I znowu kopanie dołków. 
Wszyscy - tylko nie ON.
12. Dodane przez ja tez popieram, w dniu - 11-10-2012 12:26
Zgadzam się z moimi poprzednikami. Znam pana Szczota i to zupełnie normalny facet. Ma bardzo ciekawe pomysły na nasza spółdzielnie. Wreszcie by się coś zmieniło.
reklama
13. Dodane przez Ada, w dniu - 11-10-2012 12:26
Dla mnie Pan Szczot nie jest odpowiednia osobą,w nim panuje chaos i oby do sp-ni go nie wniosł,bo my starsi ludzie gdzie bedziemy mieszkac,a remonty??
14. Dodane przez człowiek z M3, w dniu - 11-10-2012 12:36
Spółdzielczość mieszkaniową czekają trudne czasy jeśli wejdzie w życie projekt ustawy Platformy Obywatelskiej. Potrzebne będą głęboki zmiany, a to jest w stanie zrobić tylko ktoś odważny. Ja stawiałbym na pana Sławka Szczota.
15. Dodane przez Członkowie LSM, w dniu - 11-10-2012 12:41
Matko jedyna tylko nie ten Pan. Tam jest potrzebny prawdziwy menadżer, a nie ktoś taki. Mam głęboką nadzieję, że rada nadzorcza wybierze najlepszego doświadczonego specjalistę. Najlepiej żeby to była kobieta. Bo one lepiej zarządzają. Jeszcze raz proszę, tylko nie S.Szczot
16. Dodane przez marek, w dniu - 11-10-2012 12:52
a ten gdzie sie znowu pcha...
17. Dodane przez wowo, w dniu - 11-10-2012 12:58
Politykom powiatowym stanowcze NIE.
18. Dodane przez mario, w dniu - 11-10-2012 12:59
niech rządzi kto chce byle sprawiedliwie. w tej chwili nikt nie rządzi tylko pieniądze DUŻE zarabiają jak Pazoła i ta kobieta która nie umie odpowiedzieć na pytanie takich nie potrzebujemy
19. Dodane przez wdzydze, w dniu - 11-10-2012 13:18
ja pamiętam, jak radna R(...) zarzekała się, że nie wyrzuca starego prezesa, aby zrobić miejsce dla swojego partyjnego szefa Szczota. To plotka mówiła i mnie jeszcze raz potwierdza się, że w każdej plotce jest źdźbło prawdy. Cóż, muszę zmienić zdanie o radnej R(...) i będę przyglądał się jej tak samo, jak radnej B(...).
20. Dodane przez do Ada, w dniu - 11-10-2012 13:07
Byłem na spotkaniu z panem Szczotem w sprawie naszej spółdzielni. Potwierdzam, że ma dobre pomysły i nie trzeba się niczego obawiać. Spółdzielcy raczej na tym skorzystają. Teraz nasza LSM będzie nowocześnie zarządzana. Trzeba dać takim ludziom jak pan Szczot szansę 
 
Władysław lat 64
21. Dodane przez popieram czas na zmiany warty, w dniu - 11-10-2012 13:14
Jak się w naszej spółdzielni nic nie zmieni to się rozleci. Poskładać może tylko pan Szczot, bo zanim stoją ludzie a za innymi nikt.
22. Dodane przez do Jura, w dniu - 11-10-2012 13:16
Znam gościa o którym piszesz i piszesz kłamstwa. W spółdzielni ogrody wywalili PANA prezesa a nie panią. Więc reszta co piszesz to pomówienia i kłamstwa. Pracowałem kiedyś u p. Szczota i to zupełnie normalny facet.
23. Dodane przez HELYNA Z WEGIERSKIEJ...., w dniu - 11-10-2012 13:18
CZY TEN CZY INNY TAK NIC TO NIE ZMIENI W TEJ SPÓŁDZIELNI Z ''UKŁADAMI'',BO PRZECIEZ NOWA RADA KTÓRA POWSTAŁA TO OBIECAŁA NIZSZE CZYNSZE I GDZIE SĄ?...PRZEKRĘTY I UKŁADY JAK BYŁY TAK SĄ...TYLKO LUDZI (wyborców}GŁUPICH ZROBILI ...BYLE TYLKO ''DO KORYTA''DOJSC...
24. Dodane przez JanIII, w dniu - 11-10-2012 13:20
Do kom. 1 Nie chwal dnia przed zachodem słońca.Chyba jesteś z PIS-u. Miłego dnia.
25. Dodane przez koleżanka, w dniu - 11-10-2012 13:25
przepraszam a "kolega" kom. 1 o kim pisze : profesor, naukowiec, wieloletni dyrektor. O byłym dyrektorze czy p. Szczocie????
26. Dodane przez do 14 ..., w dniu - 11-10-2012 13:26
Żeby wprowadzać zmiany, czy wogóle robić coś, trzeba mieć o tym czymś pojęcie. Wszystko, co dotychczas widziałam ze strony tego pana, to był tylko populizm, niedopracowane pomysły, takie puste gadanie - ja mam pomysł, a wy go zrealizujcie. Niedobra kandydatura.
27. Dodane przez mi pomógł, w dniu - 11-10-2012 13:27
Mam już swoje lata i jestem emerytowaną nauczycielką. Chodziłam do spółdzielni i nikt mi nie chciał pomóc, nie chciał nawet porządnie wytłumaczyć. Usłyszałam, że pan Szczot jako radny pomaga ludziom i udałam się do niego. Wytłumaczył, napisał pismo i sprawa załatwiona. Nie chce, aby w leszczyńskiej spółdzielni rządzili ci sami ludzie. 
Anna z Leszna
28. Dodane przez dać mu szansę, w dniu - 11-10-2012 13:35
.... a ja był mu dał szansę. Po czynach go poznamy.
29. Dodane przez złośnik, w dniu - 11-10-2012 13:36
Pan Szczot ma licencje zarządcy? A to ciekawe ... :)
30. Dodane przez w Lesznie mieszka się ciężko, w dniu - 11-10-2012 13:44
W Lesznie mieszka się ciężko. Jak ktoś chce coś zrobić, ma pomysły, jest aktywny to patrzy się na niego podejrzliwie. Patrząc na innych radnych to niewielu z nich ma jakieś poglądy, jak ma poglądy to ich nie wypowiada, nie mają żadnych pomysłów. Szczot je ma więc zaraz ludzie marni wsiadają mu na ogon.
31. Dodane przez do 11, w dniu - 11-10-2012 13:45
Mnie on pomógł
32. Dodane przez RADA, w dniu - 11-10-2012 13:46
Ludzie uchwalcie, że prezes LSM będzie zarabiał nie więcej niż 1500zł netto miesięcznie z wszelkimi premiami i dodatkami, oraz że nie może nigdzie więcej dorobić. TO ZOBACZYCIE ILU BĘDZIE SIĘ PCHAŁO NA STOŁEK PREZESA LSM.
33. Dodane przez Mamy dość, w dniu - 11-10-2012 13:56
Jeśli rada nadzorcza wybierze kogoś ze starej ekipy lub kogoś z spośród siebie to znów trzeba będzie zrobić przewrót i ich zmienić na najbliższym walnym. Mamy dość!
34. Dodane przez Marek, w dniu - 11-10-2012 14:03
Znam, popieram i szanuję. Jako polityk znakomity:) A zastanowił sie ktos dlaczego nie wygrał wyborów na Prezydenta? Bo czerwoni... a dlaczego nie przechodzą pomysły PiS-u? bo czerwoni a dlaczego Spółdzielnia dostała po tyłku? bo czerwoni....
35. Dodane przez do 32, w dniu - 11-10-2012 14:06
To dlaczego dopiero teraz interweniujesz? Moze gdyby wczesniej ktos pomyslal......
36. Dodane przez Dominik, w dniu - 11-10-2012 14:07
Znam i popieram. Gdybym mogl zaglosowac to zrobilbym to:)
37. Dodane przez Badzmy uczciwi, w dniu - 11-10-2012 14:08
Można dosadnie mówić o kimś jeśli się go zna i koniecznie podpisać się z imienia i nazwiska w innym wypadku to czyste oszczerstwo.
38. Dodane przez Czytelnik portalu, w dniu - 11-10-2012 14:10
Widzę i czytam i dochodzę do przekonania, że pan Szczot miał dzisiaj dużo wolnego czasu i wiele komentarzy napisał powyżej. Jeszcze nigdy nie spotkałem się z tyloma dobrymi słowami pod adresem tego gościa. Niezłą robotę robi on sobie na tym portalu. Ne wierzę, że to pisali normalni ludzie. Pan Szczot chce wpłynąć tym sposobem na opinię publiczną więc proszę - uważajcie !!! i do powyższych wypowiedzi podchodzić proponuję z rozwagą.
39. Dodane przez on, w dniu - 11-10-2012 14:11
Co zal was sciska ze ktos chce cos zrobic dla innych. Najpierw wysłychajcie co ma do powiedzenia a potem oceniajcie. To człowiek o wielkim intelekcie, wykształcony ale co najważniejsze ma głowe na karku i postawi ten bajzel na nogi. Liczymy na Pana, Panie Szczot. Zrób pan porzadek
40. Dodane przez Leonard..., w dniu - 11-10-2012 14:14
Do komentarza 1. RZECZYWIŚCIE POSTAĆ PANA SZCZOTA JEST NIE TYLKO ZNAMIENITA ALE NADE WSZYSTKO WYBITNA. CZY SPÓŁDZIELCY ZASŁUGUJĄ NA TAKĄ POSTAĆ ??? MYŚLĘ, ŻE NIE I DLA TEGO BĘDĄ MUSIELI ZREWANŻOWAĆ SIĘ NOWEMU PANU PREZESOWI SZCZOTOWI UPOSAŻENIEM ZASADNICZYM PRZYNAJMNIEJ 12 000 TYS. MIESIĘCZNIE ABY ZREKOMPENSOWAĆ SWOJĄ PLEBEJSKĄ NATURĘ
41. Dodane przez waldek, w dniu - 11-10-2012 16:24
NIE UMIAŁ (...) (...)-A CHCE SPÓŁDZIELNIĄ PREZESOWAĆ-OOOO ZGROZZZO!!!
42. Dodane przez do 14, w dniu - 11-10-2012 14:18
... o niedopracowaniu może mówić ktoś kto projekt miał w ręce, tak gadają ci którzy mu pod nogi kłody rzucają.
43. Dodane przez PRZEWIDUJĄCY, w dniu - 11-10-2012 14:19
Odnoszę wrażenie, ŻE WSZYSTKIE POZYTYWNE KOMENTARZE, PRZYCHYLNE PANU SZCZOTOWI SĄ JEGO AUTORSTWA LUB NA JEGO PROŚBĘ, KOGOŚ Z JEGO BLISKICH. PAN SZCZOT DZIAŁA NA ZASADNIE "ZMĘCZENIA MATERIAŁU" , ŻE JAK BĘDZIE SIĘ USILNIE PCHAŁ "DO KORYTA" PRZEZ CAŁE SWOJE DOROSŁE ŻYCIE, TO POMIMO BRAKU PREDYSPOZYCJI I JAKICHKOLWIEK KOMPETENCJI W KOŃCU SIĘ DOPCHA.
44. Dodane przez waldek, w dniu - 11-10-2012 14:25
??????????????????????
45. Dodane przez Galuciarz, w dniu - 11-10-2012 14:27
Boże Mój Boże Ty widzisz i nie grzmisz.
46. Dodane przez do 38, w dniu - 11-10-2012 14:29
podałbym nr teklefonu zeby udowodnic ze to nie Szczot pisze kom ale nie wiem z jakim psycholem bd mial doczynienia. A skad takie wnioski ze Slawek ma czas na takie rzeczy. gdyby mial czas to wypowiedzialby sie w radiu a tego nie zrobil wiec jesli pozwolisz to stwierdzam ze masz bujna wyobraznie. Za duzo ksiazek panie kolego ,,Uczciwy". ozdrawiam Dominik
47. Dodane przez spostrzeżenie, w dniu - 11-10-2012 15:14
nie udało sie w SM we Wschowie, może uda się w SM w Lesznie
reklama
48. Dodane przez Bonifacy, w dniu - 11-10-2012 16:18
CIEKAWE JAKIE KOMPETENCJE MIAŁ OBECNY ZARZĄD LSM - BO PAZOŁA O ILE MI WIADOMO MA TECHNIKUM, MAJSNER TO CHYBA DOKTORAT Z OPOWIADANIA BAJEK ZROBIONY...
49. Dodane przez ?! do kom 47, w dniu - 11-10-2012 16:09
a orientujesz sie dlaczego się nie udało? To zanim się wypowiesz to sprawdz:)
50. Dodane przez mała-mi, w dniu - 11-10-2012 16:19
jeju dajcie spokoj. Wscieklizna wam sie uszami wylewa. Jestescie luszmi malego pokroju. Sami nic nie zrobicie a innym zrobic nie dacie. Wstydzcie sie
51. Dodane przez znajomy S.Sz, w dniu - 11-10-2012 16:25
wrazenie cie zmylilo PRZEWIDUJACY ( JAK SAMA TWOJA NAZWA WSKAZUJE). MYSLE ZE NAWET ZNAJOMYCH NIE DA SIE ZMUSIC DO NAPISANIA KOMENTARZA. TO JEST GLOS SPOLECZENSTWA. SA POZYTWYWNE I NEGATYWNE OPINIE WIEC OK. A SKAD TAKIE WNIOSKI? KAZDY MA SWOJE CELE I JE REALIZUJE. CZY TO OZNACZA ZE JAK TY STARASZ SIE O COS NP O KOBIETE TO ZNACZY ZE PCHASZ SIE DO KORYTA? KOBIETA NIE SWINIA
52. Dodane przez Lemur, w dniu - 11-10-2012 16:33
do kom 43.a ja odnosze wrazenie ze te negatywne pisze jedna i ta sama osoba....no i co łyso:P kazdy ma wrazenie.
53. Dodane przez Lecz Czech Rus, w dniu - 11-10-2012 17:15
Nie będzie bezczelne chazarstwo pluło Polakowi w kasze!  
Niech was POPiS-owcy szlag trafi ! wasze krzyże i menory BIERZCIE Z NASZEJ POLSKIEJ ZIEMI. Nie będzie dumny Słowianin chylił głowy i klęczeć przed szubienicami.
54. Dodane przez członek L.Sp.M., w dniu - 11-10-2012 17:42
Rada Nadzorcza powinna się dobrze zastanowić, czy chce prezesa skłonnego do porozumienia, czy gwiazdę, która zawsze i za wszelką cenę musi postawić na swoim. 
Po to została wybrana nowa RN i po to odszedł stary prezes, aby nowy z Radą współpracował, a nie rywalizował. Zróbcie wreszcie porządek członkowie Rady i postawcie 
na ludzi młodych. Zastanówcie się, czy potrzebna kolejna "wojna na górze"? Ludzie mają juz dość igrzysk, teraz czas na wytężoną pracę.
55. Dodane przez ja nie mogę, w dniu - 11-10-2012 18:01
widze ze kogos niezle pogina:) wez cos na uspokojenie człowieku....do kom 53
56. Dodane przez Dona, w dniu - 11-10-2012 19:53
No i co?! a nie mówiłam , że radna Ratajczakowa robiła sztuczne fochy, byle tylko utorować drogę koledze z PiS-u do stołka prezesa! Mają swoją Radę Nadzorczą , do której dzięki Bogu Ratajczakowa nie weszła, bo opieszała była w opłacaniu terminowym czynszu ale większość mają! na prezydenta brak szans to sobie prezesem spółdzielni nic nie robiący zostanie i na posiedzenia Rady Miasta będzie latał, biuro posłowi Dziedziczakowi dalej poprowadzi, pani Annie pismo na pisze i już jest boski, i dalej będzie też wykładał w Wyższej Zawodowej! Specjalnie Rada zniosła zapis, że prezesem może być tylko członek LSM?! a więc taki człowiek który mieszka w jej zasobach i wie co w trawie piszczy! Co może wiedzieć o spółdzielczości posiadacz domu jednorodzinnego, jak pan Szczot? wykuć ustawę o spółdzielniach na pamięć i to wszystko?! A gdzie doświadczenie w zarządzaniu tak potężną spółdzielnią i jej finansami?! Na mniejszej większy lew już się poślizgnął i czytamy dziś w prasie regionalnej co czytamy! Czy czas spędzony w biurze poselskim jako dyrektor, to jakieś doświadczenie menadżerskie oprócz oczywiście pisania pism pani Annie i innym??! Wymogu posiadania przez kandydata uprawnień zarządcy nieruchomości też jakoś nie podano, chociaż kto wie , bo za czasów rządów PiS wielu z tej partii ten egzamin przeszło, jak kiedyś na członków Rad Nadzorczych /ci z SLD mieli wielkie z nimi problemy - z namaszczenia/.Przewodnicząca położyła poprzednią spółdzielnie pracy i ludzie zostali bez pracy,obiecywała obniżki czynszów a jakos do tej pory ani złotówki w dół, teraz dyrektor biura poselskiego może z namaszczenia większości Rady objąć prezesurę choć mówił, że raczej kandydować nie będzie. Zero prawdy czyli nie inaczej jak obietnice wyborcze ! ten naród wszystko łyknie jak dziadki i babcie, które wierzyły wybierając nową Radę, że będą taniej mieszkać. Pani Przewodnicząca wyłgała się w wywiadzie radiowym , że brak podwyżek, to tak jak obniżka! Czyli jawne krętactwo i nic się nie dzieje - babcie i dziadki gęby rozdziawili ze zdziwienia chociaż czy nie? W każdym bądź razie dalej wklepują listy pochwalne - te potrafią mam nadzieję sami napisać a może raczej z kartki przepisać. A Pan Borowiak nie startuje czy tylko żywo wspierał czas przemian w LSM by PiS wreszcie znalazł robotę za konkretną kasę. Grzechem poprzedniego prezesa było, że zarabiał za dużo więc rozumiem, że pany Szczotowi w ramach szerokorozumianej oszczędności, bo to z naszych czynszów, 3 tysiączki brutto powinny wystarczyć! I żadnej premii, bo to bezwstydne jest żeby wejść w gotowe, zupełnie odnowione, ocieplone budynki, zadbane osiedla i za nic się premiować!. Przyjeżdżać do pracy z Gronowa może autobusem i żadnej kilometrówki - tylko czyste delegacje w wiadomych służbowych wyjazdach do rozliczenia po powrocie. całość sprawdzimy przed udzieleniem absolutorium raz w roku. Członek spółdzielni nie może być martwą naturą , on współrządzi i czas korzystać z przysługujących praw! Oczywiście nie członkowie z mieszkaniem z odrębną własnością gruntu nie mają nic do powiedzenia . Oni mogą sobie na zebraniach wspólnotowych co najwyżej raz w roku - a nie w razie potrzeby - podyskutować! Ale takie "dwa w jednym", to wymysł i dziecko PiS-u właśnie! Podobnie zresztą jak namieszali w nam w ogrodach działkowych , gdzie jedni teraz będą należeć do PZD a inni będą mieli oddzielną własność! Po co ten rozłam , dwa twory prawne na jednym gruncie,gdy tak w spółdzielniach, jak i w ogrodach, byliśmy jedną wielką rodziną.Ale są tacy co to lubią rządzić i zamiast łączyć, dzielić! A tak ogólnie to najlepszy będzie prawnik a nie miejscowy marketing zrobiony w dorosłym juz życiu i to zaocznie - niczym komusza ścieżka kariery.
57. Dodane przez CZOPER, w dniu - 11-10-2012 20:05
Jestem w tej spoldzielni 33 lata .serce boli co tam sie dzieje wszyscy tylko kase gola, A mieszkancow maja gdzies kiedy sie to skonczy???????????????????
58. Dodane przez student pwsz, w dniu - 11-10-2012 20:20
nie wielu mamy profesorów zwyczajnych w lesznie, prof Szczot sprawdził się jako naukowiec - sprawdzi się jako prezes.
59. Dodane przez b.sympatyk PiS w Lesznie-Alternatywa No ACTA, w dniu - 11-10-2012 21:49
dlaczego Elka wprowadza cenzure,bo to przeciez publiczne osoby ,a nie radna R. ,która za 1 miejsce na liscie PiS wywalila prezesa Majsnera dla Szczta.W Lesznie jest PO-PiS tylko dla stolków.Cenzura MEDIOW dot. osobnikow z Prochowni 25 a od wielu lat doprowadzila,ze taki prezes sm "Przylesie" (...) mający wymiar sprawiedliwości i scigania w kieszeni i w nosie grozi nowej Radzie Nadzorczej sadami ,prokuratura,a na niego CBA ma pól roku roboty.Prawo musi się tak zmienic,że na takich przekręciarzy jedyna kara to przepadek mienia,ktory "zdobyli" bezprawnie,o czym od dawna w LESZNIE wsystkie wazne osoby i urzedy wiedzą...."Tylko prawda jest ciekawa" szanowne Redakcje( i dobrzr sie sprzedaje)...
60. Dodane przez KAT, w dniu - 11-10-2012 20:28
ALE SOBIE KOMUCHOWATA GAWIEDŹ PO-UŻYWAŁA, ŻE PRAWIE OBSTRUKCJI DOSTALI, GDY SŁYSZĄ PIS !!!
61. Dodane przez do kom.56, w dniu - 11-10-2012 21:47
o ile pamietam ok. 20 lat temu p. Sławomir miał pewien kontakt ze spóldzielnia mieszkaniowa, radze go dokładnie zlustrowac w tym zakresie bo to jedna z "tajnych historii Leszna" (tajnych, bo chyba nie chwalił sie nigdy tym co wtedy załatwił(...)... )
62. Dodane przez January, w dniu - 11-10-2012 21:48
Czy w Lesznie nie ma już ludzi rozgarniętych? Przecież to jest totalny (...). Nawet Frusiu Każmierczak mówił,że im dluższy przed nazwiskiem nagłówek,tym większy półgłowek.
63. Dodane przez Janusz, w dniu - 11-10-2012 21:47
Ludzie tylko nie Szczot to jest największy karierowicz w Lesznie podobnie jak był nim (...) tylko dużo gada a mało robi no i kasa go przyciąga na to stanowisko nia ma zielonego pojęcia o zarządzaniu.
64. Dodane przez o-n-a, w dniu - 11-10-2012 21:13
haha. Z tego co wiem to PAN Szczot nie ma domu jednorodzinnego. Mieszka w bloku. KOM 56....jeju ale twoja wypowiedz jest nieskladna. CZyta sie kiepsko, bo kiepsko napisane. Najpierw sprawdz zrodło potem oceniaj.Piszesz kompletne bzdury. Myslisz ze fałszywe pisanie o kims cos ci przyniesie. I tak wszyscy wiedza kim jest Szczot ( A JEST KIMS - DLATEGO ZAL CIE SCISKA). kTOS CIE MUSIAŁ BARDZO W ZYCIU SKRZYWDZIC. NIE MASZ CZYM ZABLYSNAC TO PLUJESZ JADEM ZMIJI. OPANUJ SIE KOBIETO. SERdecznie NIE-POZDRAWIAM
65. Dodane przez DO 59, w dniu - 11-10-2012 21:16
SWIETNY KOMENTARZ:) POZDRAWIAM KAT
66. Dodane przez Anna, w dniu - 11-10-2012 21:20
Byle nie "szafa" .Dosyć starych układów. Młodych nam trzeba.
67. Dodane przez neutralny komentarz, w dniu - 11-10-2012 22:00
Tu powinien być ekonomista, doświadczony biznesowo człowiek, a nie polityk. Zajmie się nie tym co powinien
68. Dodane przez gg, w dniu - 11-10-2012 23:24
może zostać prezesem w G(...) tam gdzie mieszka ,obecny już zdziadział baba go wykończyła !!!!będzie miał blisko obok bloku 2 razy w tygodniu po godzinie pracy a wypłata jak za miesiąc
69. Dodane przez do 5, 6 , 12, w dniu - 11-10-2012 23:15
Nie wysilajcie sie tak, bo radna Ratajczakowa już załatwiła co miała załatwić i większośc w Radzie ma PiS i Solidarność! Na to pozwolili mieszkańcy, którzy tną to towarzystwo na wyborach ale nie spodziewali się, że ktoś kto jest radnym chyba 200 głosami 60 tysięcznego Leszna, tyloma też głosami stworzył swoje przedmórze w LSM! Z tego co widzą mieszkańcy, to wszystkie osiedla LSM są zadbane, budynki po audycie energetycznym, Zarząd i prezes co rok dostawali od członków Spółdzielni absolutorium za dobre zarządzanie więc gdzie tu zatrzymanie w PRL-u? Jakoś też nowa Rada Nadzorcza nie doszukała się przekrętów finansowych, których tak usilnie szukała! Pomnik prezesowi Majsnerowi postawić a nie bruździć jak post.5 - człowieku idż na Zamenhofa/Rejtana - to tam się czas zatrzymał - na gołej wielkiej płycie ale to nie nasza spOLdzielnia. A post 7 to kto? - "my" król PiS i Najjaśniejszej ?! nie jest w układzie?! A nie jest szefem PiS w Regionie a jak nie szefem to liderem, nie jest czasem dyrektorem biura u posła Dziedziczaka?! Kłamiesz w żywe oczy!!!! Szczotowi w LSM trzeba powiedzieć NIE! Jak nie mieliście Wielkiego Zjazdu , zwanego Walnym i myślicie, że wasz był Ostatni i na wieki , to się mylicie!
70. Dodane przez członkini LSM, w dniu - 11-10-2012 23:24
Wg mnie wszelkiej maści działacze, politycy, czonkowie rad nadzorczych itp. powinni zostać odrzuceni. 
Spółdzielnią powinien kierować człowiek niezwiązany z żadnymi układami (również tymi w spółdzielni), najlepiej z zewnątrz, mający 
jasną wizję tego, co chce zrobić. Powinna być to osoba młoda, otwarta, potrafiąca porozumieć się z każdym, a przede wszystkim 
chcąca rozwoju naszej spółdzielni.
71. Dodane przez mieszkaniec w LSM, w dniu - 11-10-2012 23:36
Tylko młody, bez układów. Dość kolesiostwa. Politycy do polityki. a nie do spółdzielni. Ile czasu jest w stanie poświęcić radny, działacz, wykładowca,  
czy inny pracownik biura poselskiego na sprawy spółdzielni? Doba ma tylko 24 godziny i z gumy nie jest. Albo zajmować się jedną rzeczą i robić to dobrze,  
albo nie robić w ogóle. My spółdzielcy chcemy spółdzielni dla nas, nie dla kolesi.
72. Dodane przez ALBIN, w dniu - 12-10-2012 05:32
ŻEBY PISAĆ,ŻE SZCZOT JEST ZŁY NAJPIERW TRZEBA POZNAĆ INNYCH KANDYDATÓW. POCZEKAJMY NA WIEŚCI - ŻEBY SIĘ NIE OKAZAŁO, ŻE TAM SAMI KARIEROWICZE STARTUJĄ...
73. Dodane przez do 69, w dniu - 12-10-2012 08:46
Masz racje, ale dam przyklad ocieplenia blokow, jak Ty uwazasz, ze to nie jest walek, to naprawde mi Ciebie żal, kazdy z Was placi z czynszu na kredyt, ktory zaciagnela spoldzielnia, a gdzie sa pieniadze z biezacego funduszu remontowego? Przy takiej ilosci mieszkancow, to jest ogromna kwota. Niby co, ze traktorek zima raz przejedzie, czy ze raz na pol roku krzaki przytna? Zgadza sie, porownujac do Przylesia nie ma co, ale placac miesiecznie ponad 400 zl za 47 m2 czegos trzeba wymagac.
74. Dodane przez Wojtek, w dniu - 12-10-2012 09:19
Wciąż ktoś pisze, że p. Szczot jest naukowcem. Spieszę wyjaśnić, że naukowcem nie jest ten, kto ma zajęcia dydaktyczne na PWSZ (nauczyciel) ale ten, kto tworzy naukę, prowadzi badania. To poznaje się po dorobku naukowym. Czy można gdziekolwiek znaleźć jakikolwiek artykuł naukowy, rozprawę, dysertację, referat itp. tego Pana?Wskażcie? Nie znajdziecie ani jednego. Błagam zainteresowanych by w lobowaniu swego pupila nie posuwali się do śmieszności.
75. Dodane przez członek SM, w dniu - 12-10-2012 09:35
ale jaja, Szczot na Prezesa ???? No to będzie zabawa, a za parę lat bida w Spółdzielni
76. Dodane przez DO 73, w dniu - 12-10-2012 10:43
mówiąc kolokwialnie "nie siej zamętu". Kwota 400 zł jesT składową : wywozu nieczystości, opłatą za wode , ogrzewania, sprzątamia i odsnieżania zimą oraz funduszu remontowego,który nie wynosi 400 zł tylko mniej.
77. Dodane przez do 58, w dniu - 12-10-2012 11:30
daleka droga Pana szczota do Profesury zwyczajnej 
wpierw doktorat 
potem habilitacja 
potem profesura nadzwyczajna 
a na końcu wręczona przez prezydenta nominacja na zwyczajnego. 
A ile musiałby publikacji zrobić i przynajmniej z 6 książek wydać- i czy by zdążył do końca życia- bardzo wątpliwe. DOBRY kolega z PWSZ
78. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 12-10-2012 13:27
W czasach POPiS nie musi być dobrze-wystarczy , że jest śmiesznie.......
79. Dodane przez członek lsm, w dniu - 12-10-2012 14:07
Kto tak boi się P.Szczota,na walnym LSM został zgłoszony wniosek dot.wykonania AUDYTU w sprawie przerostu zatrudnienia pracowników w LSM. Kto nie wyraził zgody na jego przeprowadzenie -obecnie zatrudnieni pracownicy 
na których łożą członkowie spółdzielni - i to nie mało.
80. Dodane przez zenek, w dniu - 12-10-2012 14:47
Szczot nie Szczot a gdzie ta obniżka czynszu która nowa rada nadzorcza man planowała jeszcze dowalili mam wiedziałem ze daliśmy się nabić w butelkę przez Ratajczykową. Pozdrawiam nabitych przez nową władze spółdzielców.
81. Dodane przez pisiorstwo w zarządzie?, w dniu - 12-10-2012 14:47
bedzie sto razy gorzej niż jest...
82. Dodane przez greg, w dniu - 12-10-2012 15:52
P. Szczot jest bardzo dobrym kandydatem, który posprząta ten bałagan.
reklama
83. Dodane przez Mieszkanka, w dniu - 12-10-2012 18:55
Zeby sprzątać , to najpierw trzebA ZASTAĆ BAŁGAN! Szukali,szukają i nic znaleźć nie mogą a tak się napalili! i NIC!CZYLI p.Szczot, i jakikolwiek polityczny "odkurzacz" nie jest nam w LSM potrzebny! Natomiast sprawny menadżer z doświadczeniem w zarządzaniu nieruchomościami będzie mile widziany, bo okręt bez kapitana nie popłynie. Poza tym post79 jak wielu niedouczonych a zazdrosnych, że ludzie w ogóle zarabiają, nie wie,że do audytu powołać trzeba by licencjonowaną firmę! Koszty takiej zabawy poniosą wszyscy członkowie a do tego w takiej sprawie po audyt sięgają raczej niedouczeni,przypadkowi ludzie, którzy dorwali się do stołków członka Rady Nadzorczej by dorobić sobie miesięcznie około 800 zł - nieopodatkowane zresztą! za jedno posiedzenie minimum w miesiącu ! Przewodniczący RN ma około 1400 zł. Rada poradziła sobie sama, pomysło audycie w tej kwestii przepadł a Przewodnicząca ogłosiła,że jednak za dużo ludzi w LSM nie pracuje ,jak na jej potencjał majątkowy, zwolnień nie będzie poza odejściami na emeryturę a podwyżki płac wstrzymano. Może odbiorą im trzynastki,może premie kwartalne- nie wiadomo! tu jednak może nie być to takie proste bo wymaga zmian,które pracownicy sami muszą poprzez związek zawodowy zaakceptować. Czyli poza obniżeniem mieszkańcom czynszów mamy drugi, niewykonany punkt z programu obalania poprzedniej Rady Nadzorczej.Fundusz remontowy musi- moja ty mądrości- zamykać sie w kwocie planowanych remontów i spłaty rat kredytu wziętego na ocieplenie budynków! Spółdzielnie mają ten kredyt na to 10 lat a Wspólnoty aż 30.Niestety ale my spłacimy szybciej i taniej a Wspólnoty Mieszkaniowe mogą tylko płakać nad tym co sobie uczyniły - 40 zł przez 30 lat -za to samo! czaisz bazę?! W tym samym mieszkaniu 47,7 kw. mamy 120 złotych /z 450 zł ogólem/ na fundusz remontowy z udziałem spłaty tego kredytu!. Jeszcze 5 lat i będzie po spłacie a 40zł to raczej nie dużo jak na taką inwestycję. Podłogi wymieniane, okna wymieniane,drzwi wszelkie również ,malowanie klatek i piwnic też. O co ci człowieku chodzi nie wiem - ten fundusz zawsze istniał i istnieć będzie ,bo tego wymagają przepisy a kto go nie naliczył to przestępca!!Przypominam, że na ciebie łożą wszyscy podatnicy więc już nie bądź taka kutwa, bo ZUS nie zrobi waloryzacji emerytur i rent, bo nie będzie miał z czego! Tak to bowiem jest,że ci którym chcesz odebrać, twoją chytrością, zawiścią nie wzbogacą się! a jak ich składki nie będą w ZUS wyższe, to nie spodziewaj się grantów dla siebie! Pewnie chciałbyś by, gdy wejdziesz do spółdzielni, po rękach cię całowali i wołali "zbawco"?! no to może plebanem,wójtem, ekonomem trzeba było zostać, by los owieczek zależny był tylko od ciebie! Idż lecz nogi -jak mówią - bo na głowę za późno! Zapomniałam ci napisać, że by było taniej, możemy wszyscy samodzielnie, wokół budynku w którym mieszkamy, raz na tydzień sprzątać - wszyscy- w końcu sami brudzimy, brudzą nasze dzieci, wnuki!Zieleń Miejska, która dobrze te prace od lat wykonuje, straci robotę -my będziemy mieli mniejszy czynsz a oni mniejszą pensję, bo pewnie dzieki wpłatom za usługi z LSM zbyt dobrze im się wiedzie a ty tego nie lubisz! Klatki też możemy sami sprzątać i robiliśmy to już sami - za sąsiada który nie sprzątał też! Teraz wszyscy po 10 zł/m-c i nygus musi wreszcie płacąc wypełnić obowiązek spółdzielcy!
84. Dodane przez Dzidzi, w dniu - 15-10-2012 10:01
Wyprowadzam się z bloków .(...).Jaja se robicie ludzie.Spójrzcie na jego historię.Nie naganna śmiech. Liga Mieszkanców Leszna. Nie porozumienie,PIS popis nieudacznictwa. Jeżeli tacy ludzie mają być prezesami to ja wysiadam.Zostaje Presesem Orlenu lub Lotosu. To jest chore
85. Dodane przez mieszkaniec domu jednorodzinnego, w dniu - 12-10-2012 22:02
Ludzie dajcie sobie spokój .A ja mam to wszystko w .....
86. Dodane przez rafał, w dniu - 13-10-2012 11:38
ludzie przestańcie walczyć o STOŁKI, lepiej zrobić coś modrego, jestem za nowym zarządem wiem ze jak Pazoła i ta kobieta która jest, nie mogą zostać bo nic nie zrobili.
87. Dodane przez Ola do 86, w dniu - 13-10-2012 16:57
.Podaj pomysł na coś "modrego", czego ci brakuje Rafałku... - na pewno umiejętności pisania ze zrozumieniem! Pójdź do Pazoły i tej Pani, poproś o pomoc zamiast się kompromitować! skąd odczucie, że "Pazoła i ta kobieta" nic nie zrobili? A co mieli robić poza pracą, którą wykonują na co dzień, by wszystkie trybiki prawidłowo się kręciły ?! Mają przyjść tobie wymyć klatkę schodową czy może trzeba ci kolejne piwko odkapslować a może drink bar uruchomić na codzienna nudę?! Najlepiej przyjdź na zebranie - Walne , nie za dalekie zresztą - i twarzą w twarz może lepiej ci pójdzie!My tez posłuchamy i może będziemy cię wspierać, gdy mądrze będziesz gadał. Jeżeli nie , też się odwdzięczymy! Choć zadecydUje Rada wyrażam swoje "Nie" dla radnego Szczota!
88. Dodane przez waluś, w dniu - 14-10-2012 14:08
To jakim ten Szczot jest profesorem nadzwyczajnym czy zwyczajnym ? A może ma taką ksywkę! A ma doktorat, habilitację? A wydał jakieś prace naukowe? A może mu to wszystko wszechwiedzący i wszechmogący szef załatwił.A może kandyduje by LSM rozwalić bo przecież jest specjalistą od mącenia i rozwalania. My tu Szczota nie chcemy. Tu potrzeba fachowca nie polityka,człowieka uczciwego,prawego dobrego gospodarza!
89. Dodane przez znajomy, w dniu - 15-10-2012 10:41
Szczot nigdy nie mówił, że jest profesorem więc odczepcie się od niego. Widziałem dokumenty które miał złożył do konkursu. Po prostu rewelacja. Nie oceniajcie ludzi po przynależności tylko po czynach, a ten facet jest najaktywniejszym radnym, a reszta bierze tylko kasę. Można się z nim zgadzać lub nie, ale szanować trzeba każdego. Ja go szanuję. Dzisiaj w Polsce potrzeba nam ludzi aktywnych, przedsiębiorczych,ambitnych, bo ludzi miernych, sfrustrowanych i źle życzącym innych jest zbyt wielu. Można się przekonać po powyższych wpisach. Co to za głupi i złośliwi ludzie. Pozdrawiam pana Szczota
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj