Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
17
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Bruno, Sławomir,
Weronika, Wiktor
Do końca roku 228 dni.
Start arrow Leszno arrow Zalejski: restrukturyzacja się udała

Zalejski: restrukturyzacja się udała

04.04.2013. Radio Elka, Jarek Adamek
marzal0304.jpgW ciągu ostatniego roku udało się zmniejszyć stratę o 12,5 miliona złotych – poinformował radnych Leszna Marian Zalejski, dyrektor szpitala w Lesznie. Stało się tak kosztem potężnych wyrzeczeń, przede wszystkim ze strony załogi. -Każdy pracownik oddaje ze swojego wynagrodzenia około 300 złotych miesięcznie – wyliczył Zalejski.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Dyrektor Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego został zaproszony na połączone posiedzenie komisji Rady Miejskiej Leszna w związku z prośbami o wsparcie, jakie skierował do samorządu. Szpital, choć podległy Urzędowi Marszałkowskiemu, od lat wspierany jest finansowo przez lokalne samorządy - dotacje Leszna od 2005 roku wyniosły łącznie 4,75 miliona złotych.

Marian Zalejski przedstawił radnym raport na temat swoich działań w szpitalu. Były one związane przede wszystkim z ratowaniem z bardzo trudnej sytuacji finansowej. -Gdy objąłem stanowisko strata szpitala wynosiła ponad 17 milionów złotych - poinformował - rok 2012 zakończyliśmy stratą
4,5 miliona, a według naszych szacunków tegoroczna strata spadnie do 2,2 milionów złotych.
Dyrektor przyznał, że tak znacząca poprawa to wynik drastycznego ograniczenia kosztów osobowych, przede wszystkim wynagrodzeń. -Na początku ubiegłego roku stanowiły one ponad 80 procent kosztów szpitala, podczas gdy bezpieczny próg opłacalności wynosi około 60 procent - objaśniał radnym dyrektor szpitala. Stąd decyzje o redukcjach zatrudnienia - o 118 etatów - oraz zmniejszenie wynagrodzeń personelu o 6 procent.

Poza tym załoga zrezygnowała z funduszu socjalnego, co dało kolejne oszczędności. Marian Zalejski podkreślił, że to właśnie wyrzeczenia pracowników są głównym źródłem powodzenia przeprowadzonej przez niego restrukturyzacji. -Po zsumowaniu obniżki pensji i rezygnacji z funduszu socjalnego wychodzi na to, że każdy oddaje po 300-400 złotych miesięcznie ze swojej pensji - stwierdził. Na zakończenie dyrektor przedstawił swoją listę życzeń do samorządu - najważniejszą jej pozycją było unowocześnienie parku samochodowego. Spośród 8 ambulansów najstarsze mają 13 lat i przebieg ponad 700 tysięcy kilometrów.

Radni chcieli przede wszystkim dowiedzieć się, czy można już mówić o uratowaniu leszczyńskiego szpitala przed katastrofą. -Wciąż słyszymy o planach prywatyzacji, czy to prawda? - dopytywał Sławomir Szczot (PiS). Marian Zalejski wyjaśnił, że o prywatyzacji nie ma mowy, natomiast prawo przewiduje możliwość komercjalizacji placówki, która jest w bardzo trudnej sytuacji finansowej. -Nie wydaje mi się, żeby miało to odniesienie do Leszna - zapewnił, choć jak zastrzegł, wszystko zależy od samorządu województwa.

Zenon Kurt (Lewica) dopytywał z kolei o nierówne traktowanie personelu, jeśli chodzi o wyrzeczenia. -Za dyżur płaci pan lekarzowi 2 tysiące złotych - mówił - w jedną dobę zarabia on więcej, niż pielęgniarka przez miesiąc. Marian Zalejski zapewnił, że 2 tysiące za dyżur to mit, jednak przyznał, że rzeczywiście musiał podnieść stawki lekarzom pracującym na dyżurach w ratownictwie. -Dyrektorzy sąsiednich szpitali płacili więcej, więc lekarze woleli jeździć tam, a ja nie miałem pełnej obsady karetek, w związku z tym nie wypełniałem kontraktu z NFZ - powiedział - musiałem więc podnieść stawki; tu rządzi wolny rynek. Dyrektor przyznał też, że kończy misję w Lesznie - Urząd Marszałkowski ogłosił konkurs na to stanowisko, a sam Zalejski do niego nie przystąpił.

W spotkaniu z radnymi poza dyrektorem wzięli też udział związkowcy ze szpitala. Hanna Kotomska z Solidarności poinformowała, że porozumienie w sprawie obniżenia wynagrodzeń przedłużono o kolejne trzy miesiące. -Nie było to dobrze przyjęte, ale na drugiej szali leżała groźba kolejnych zwolnień pracowników - przyznała - wciąż nie wiemy też, jakie są plany Urzędu Marszałkowiskiego i czy nasze wyrzeczenia nie pójdą na marne. (jad)

 
Komentarze (34)
1. Dodane przez niko, w dniu - 04-04-2013 09:45
szkoda że dalej Zalejski nie został
2. Dodane przez CZY., w dniu - 04-04-2013 10:23
Panie dyrektorze -czy wszystko jest w porządku gdy Oddział WSzZ w Lesznie -nie uzyskuje kontraktu z NFZ-tu na prowadzenie działalności medycznej na b.rok a ... Pana pracownik lekarz pełnoetatowy -prowadzący dodatkowa działalnośc prywatnie ....taki kontrakt - wygrywa z kierowana przez Pana (jako jego pracodawca )-Instytucją ?????  
Np w gazownictwie jest tak ,ze jeśli chcesz pracować na etacie PGNiG -to nie mozesz po południu świadczyć działalności konkurencyjnej . Proszę o odpowiedz publiczna !! (dr inż. Marian K. PGNiG)
3. Dodane przez Zenek, w dniu - 04-04-2013 10:49
Jak żyć ? Panie Marianie - jak żyć !!!
4. Dodane przez Obiektywny, w dniu - 04-04-2013 11:21
Zawsze najłatwiej jest zabrać najliczniejszej grupie pracowników, która zarabia najmniej... a podnieść stawki tym o najwyższych kontraktach ( bo przecież mogą sobie odejść ). W ten sposób Panie Dyrektorze każdy potrafiłby zmiejszyć zadłużenie, bo jest to najprostszy sposób. Niestety pieniadze nadal wydawane są często bezmyślnie, bo brakuje wiedzy organizacyjno-marketingowej, a my wciąż wierzymy, że do prowadzenia tak ogromnych instytucji niepotrzebny jest menadżer mający do dyspocyzji pomoc w postaci wiedzy lekarzy i przedstawicieli pozostałego personelu. 
W takich sytuacja dochodzi do absurdów ponieważ lekarze, kończący prywatne wizyty idzie na dyżur do szpitala, który w większości prześpi bo pracował cały dzień ( trudno sie dziwić, czlowiek spać przeciez musi ). Natomiast niższy personel swoją pracę musi wykonać, często przejmująć dodatkowe obowiązki (bo ktoś tą pracę za zwolnione etaty musi wyrównac ) za co obniża im się pensje oraz zabiera dodatki, po to aby pokryć miedzy innymi podwyżki dla lekarzy. Jeżeli jeden lekarz z drugim chcę odejść ze szpitala, to proszę bardzo, dajmy podwyżki innym ale zabrońmy pracy w instytucjach prywatnych bo nikt 24h/d nie jest w stanie pracować, a nie wierzę również w to, że brakuje chętnych lekarzy do pracy, bo wiem, że w miastach jak Poznań czy Wrocław zarobki lekarzy często bywają niższe jak w Lesznie. 
Nie dajmy się zwariować i pamiętajmy o tym, że do prawidłowego funkcjonowania szpitala przede wszystkim potrzebny jest niższy personel ale i lekarze chcący pracować i mający na to przede wszystkim siły i ochotę. 
Pozdrawiam 
P.S. 
Nie jestem w żaden sposób związany z leszczyńskim szpitalem, natomiast informację wyżej przedstawione posiadam potwierdzone.
reklama
5. Dodane przez Ted, w dniu - 04-04-2013 11:23
Na szpital od 2005r 4.75 mil,a ile od tego czasu Leszno dało na Unię? Z usług szpitala korzystają mieszkańcy Leszna i okolic,a w Unii kilku zawodników i działacze.Ja się nie zgadzam.
6. Dodane przez gazownik, w dniu - 04-04-2013 11:26
adn. dot. kom. 3 
Informuję, że w PGNIG nie ma nikogo takiego jak dr inż. Marian K., pewnie to ktoś z WSG sp z o.o., kto po godzinach nie może świadczyć usług prywatno-konkurencyjnych
7. Dodane przez nadwia, w dniu - 04-04-2013 11:51
zwykły pracownik 1500zł-300zł pan doktor 15000zł-300zł i wszystko w temacie
8. Dodane przez xxx, w dniu - 04-04-2013 11:52
najlepiej zabrać biednym a dać pogatym
9. Dodane przez do nr 2, w dniu - 04-04-2013 11:57
W PGNIG nie można pracować po godzinach????? A kto mi zakładał piec w domu? Nie wiedziałem nawet że pracuje w Rejonie Gazowniczym Leszno. Ale po kilku dniach zobaczyłem go w firmowym samochodzie i ubraniu zakladowym :)))
10. Dodane przez olek, w dniu - 04-04-2013 11:59
radny Kurt ostrymi słowy wziął w obronę pracownice szpitala. A ciekawe, ile zarabiają pracownice w jego firmie????? Czy tam chce sie pracować?????
11. Dodane przez ja, w dniu - 04-04-2013 12:58
Szanowny Panie Dyrektorze!!! 
właściwie dziwie się dlaczego nie zaproponował pan jeszcze średniemu personelowi wolontariatu przecież to tylko pielęgniarki i salowe, grunt żeby lekarz miał nabitą kieszeń i mógł dalej uprawiać prywatę... jak ma być dobrze w tym szpitalu skoro zwalnia pan i obniża pensję tym, od których tak naprawdę zależy zadowolenie i bezpieczeństwo każdego klienta na oddziałach... leżałem w tym szpitalu i w życiu nie położę się tam kolejny raz... Panie Dyrektorze niech pan zapozna się z badaniami naukowymi prowadzonymi na świecie i w naszym kraju na temat zależności pomiędzy liczbą personelu pielęgniarskiego a powikłaniami i co za tym idzie oszczędnościami dla szpitala... co mają zrobić dwie zabiegane pielęgniarki przy pełnym oddziale... dziękuję za taką pracę...
12. Dodane przez ja, w dniu - 04-04-2013 14:38
najwidoczniej moje ostatni komentarz został poddany cenzurze :) zastanawia mnie dlaczego pan dyrektor nie zaproponował pielęgniarkom wolontariatu - miałby oszczędności, przecież to tylko pielęgniarki... pan dyrektor powinien zapoznać się z badaniami naukowymi przeprowadzonych na świecie i w naszym kraju w kwestii zależności pomiędzy liczbą personelu pielęgniarskiego a liczbą powikłań i kosztów z nimi związanych i w tym szukać oszczędności a nie iść na łatwiznę bo co takie działanie daje? otóż jedyny efekt działań pana dyrektora powodują obniżenie jakości usług...
13. Dodane przez pracownik szpitala, w dniu - 04-04-2013 14:49
Proszę dać lekarzom 1132 zł wypłaty i niech żyją przez cały miesiąc za to... tyle właśnie dostaję wypłaty... w kwestii sprostowania - też uczyłem się 5 lat dodatkowo na studiach i jestem człowiekiem wykształconym...
14. Dodane przez pracownik szpitala, w dniu - 04-04-2013 14:49
Restrukturyzacja się udała bo zabrał najbiedniejszym a dał bogatszym...
15. Dodane przez ja, w dniu - 04-04-2013 15:29
taki współczesny Robin Hood :)
16. Dodane przez Do Koment. nr 13., w dniu - 04-04-2013 15:43
Nie za wykształcenie się w dzisiejszym świecie płaci lecz za prace -Kolego.Lekarze mają tutaj przebitkę w postaci społecznej przydatności ich zawodu oraz braku studiów medycznych prowadzonych w systemie wieczorowym,zaocznym, korespondencyjnym a są tylko w systemie dziennym państwowym i w dużych miastach .Oni o tym wiedza . A Ty Kolego może licencjat zdobyłeś w Lesznie i 2 lata dojezdzałeś do poznania aby uzupełnić -stąd takich jak Ty sa setki tysięcy a większośc z nich pracuje na zmywakach niestety , w opiece starszych, czy tez wykłada towar na półki w sklepach !!! Zatem aby więcej zarobić zdobądz konkretny zawód -ukończ ZSZ .... I to by było na tyle ( co należało udowodnić ). serdecznie Cię pozdrawiam. Zbysław( organizator opieki med.)
17. Dodane przez zbulwersowany, w dniu - 04-04-2013 15:59
każdy pracownik?????? tylko niższy personel! lekarze po 25 % do pensji dostali. no ale przeciez szpital bez nich by nie istniał, bez pielegniarek i ratownictwa tak!!! żal d....ściska!
18. Dodane przez pracownica, w dniu - 04-04-2013 20:03
Panie Marianie kochany:oszczędności jakie pan poczynił dla leszczyńskiego szpitala to tak jak w kom.11 i 12 napisał ktoś kto widzi to co się w szpitalu dzieje,te oszczedności są przede wszystkim na jakości usług bo tak to trzeba nazwać...minimalne normy zatrudnienia pielęgniarek rozłożą ten szpital na łopatki...jak mają być ludzie zadowoleni z opieki i czuć się bezpieczni jak zajmują się nimi dwie pielęgniarki ...bo trzeba powiedzieć że zajmowanie się pacjentem to ta praca która wykonywana jest bezpośrednio przy pacjencie a ile pielęgniarek na oddziałach pracuje które się pośrednio zajmuje pacjentami...no tak one "robią"ilość personelu ale nie jeden pacjent nawet nie wie czy taka "pani" jest dziś w pracy bo co ...bo ona teraz robi zamówienie (leki , kroplówki , materiał opatrunkowy ..to samo nie przychodzi na oddział)nikt nie zatrudnia intendentki na oddziale tylko pielęgniarki ...a ona pisze , rozlicza i odbiera cierpliwie telefony no bo jak może jej nie być w gabinecie...a pacjent leży spokojnie w łóżeczku i czeka cierpliwie na tę jedną z dwóch siostrzyczek co mu "basen" przyniosą jak zrobi to tamto i coś jeszcze i co najlepsze Panie Marianie ta jedna z dwóch musi być uśmiechnięta za te swoje prawie najniższe krajowe wynagrodzenie na które oczywiście sama się zgodziła bo cóż trzeba ratować szpital...powiem że dziwię się że ten zawód-pielęgniarka jeszcze nie zanikł - bo ŻAL pracować jak cię traktują jak -nawet brak mi określenia...tak jestem PIELĘGNIARKĄ i jestem z tego dumna lecz nie jestem dumna z tego że źle nas ludzie postrzegają przez wymyślne przepisy które godzą w pacjentów a co??? my jesteśmy od tłumaczenia tego że to nie my jesteśmy winni???dziś moda na pracę w dużych korporacjach i powiem Panu że śmieją się z nas że tak pozwolimy się traktować ale czy nas ktoś o zgodę pyta???pracujemy bo chcemy i musimy ...więc Panie Dyrektorze niech pan się nie chwali że taki los zgotowaliście pacjentom i pracownikom...bo jak pan mawia liczy się czynnik ekonomiczny nie człowiek....
19. Dodane przez A..., w dniu - 04-04-2013 22:18
A gdzie podziały się pieniądze za nadwykonania p. dyrektorze? Dlaczego nie jest przestrzagana ustawa o nadwykonaniach? Załoga dobrowolnie zrzekła się wynagrodzenia??????? Śmieszne!!
20. Dodane przez popieram, w dniu - 04-04-2013 23:18
ładnie to napisałaś;)brakuje nam ciebie
21. Dodane przez ja, w dniu - 05-04-2013 08:06
uważam, że to co Pan Dyrektor bujnie nazywa restrukturyzacją jest tak naprawdę kpiną i poniżaniem ludzi, którzy tam pracują a także wyrazem lekceważenia klientów korzystających z usług placówki!!! Panie Dyrektorze, pański plan restrukturyzacji rozpoczął się i tak naprawdę zakończył na redukcji etatów i obniżce płac... Zgadzam się na redukcję etatów pod warunkiem, że są one "zbędne" i popieram redukcję chociażby elektryków wszak nie potrzebni są trzej elektrycy wymieniający jedną żarówkę i taki ruch rzeczywiście należało wykonać. Pan posunął się za daleko redukując personel pracujący przy kliencie dodatkowo zmniejszając wynagrodzenie (nazwijmy to dobrowolnie z nieprzymuszonej woli) pogłębiając frustrację pracowników... Tak naprawdę jest to ostatnia z możliwości w restrukturyzacji... Z pewnością zbiera Pan teraz gratulacje a ja uważam, że wbił Pan nóż w plecy temu szpitalowi... Cel Pan osiągnął lecz kosztem innych a nie swoim wkładem pracy, pomysłem... Przejmując placówkę, która jest tak naprawdę finansowym trupem nie można nastawiać się na wyprowadzenie jej na "prostą" w ciągu roku czy nawet kilku lat... Za jakiś czas placówka będzie na 0 i co wtedy? Nie zmieniło się nic - ba pogorszyła się jakość opieki - nadal nie wyeliminowano błędów organizacyjnych w pracy oddziałów, nie zrobiono porządku z lekarzami a dokładniej z chorym ich finansowaniem a także z brakiem dyscypliny i dużym brakiem wiedzy etycznej w pewnych przypadkach... Panie Dyrektorze lekarze zatrzymali się w rozwoju zawodowym dawno temu a czasy się zmieniły!!! Szkoda tylko, że w stosunku do lekarzy nie jest Pan tak konsekwentny!!! I ostatnie słowo do pracowników - wypiszcie się ze związków zawodowych, to co robią a raczej czego nie robią jest farsą!!!
22. Dodane przez Pytanie, w dniu - 05-04-2013 08:39
dlaczego nic sie nie mowi o tych, ktorzy doprowadzili szpital na skraj bankructwa????? Wiedzieli i zadluzali. Nikt z nich juz w szpitalu nie pracuje. I co ich za to spotkalo??????
23. Dodane przez Panie ZALEJSKI...!!!, w dniu - 05-04-2013 09:50
Czas (wzorem innych szpitali -Poznań)-zmienić umowy z lekarzami ...! Należy przejśc z drogich kilkunasttysięczne pobory m-czne) -kontraktów na umowy o pracę . Przeciez dzis lekarze u Pana sa zatrudnieni -jako obce firmy (Umowy Zlecenia) a na jakim sprzęcie oni pracuja - na swoim ???? nie ---na szpitalnym !!!...Zatem tak nie wolno !!!!Jeśli Zleceniobiorca pracuje w budynku i na sprzęcie , media itp -Zlecenioodawcy -należy to z Umów odliczyć a tak dokładnie to sie nie da -stad należy powrócić do normalnych Umów o Pracę !!!!!Proszę zobaczyć np. Szpital Wielospecjalistyczny im. J. Strusia w Poznaniu ...!!  
Pozdrawiam Jacek (gł. księgowy Szpitala P-ń)
24. Dodane przez DO 21, w dniu - 05-04-2013 11:20
JESTES W WIELKIM BŁEDZIE ALBO PRZESTAN BRAC CO BIERZESZ CZLOWIEKU,ELEKTRYKÓW JEST 8 W CZTEROBRYGADOWYM SYSTEMIE PRACUJĄCYCH,W 1/3 MIESIĄCA SĄ W POJEDYNCZO NA ZMIANACHYMI PRZEPISAMI SZYBCIEJ UJRZAŁBYS 2 SLUSARZY JAK 1 ELEKTRYKA WIEC ZANIM GŁUPOTE NAPISZESZ TO NAJPIERW SPRAWDZ. 
POZDRAWIAM 
ELEKTRYK WSZ.
25. Dodane przez pracownik, w dniu - 05-04-2013 12:39
martwi mnie przepaść wynagrodzenia pomiędzy niższym personelem a lekarzami.... 1000 zł i 30000 zł..... jak tu żyć? a żołądek i potrzeby każdy człowiek ma takie same
26. Dodane przez do 24, w dniu - 05-04-2013 16:06
tym bardziej... kolejny chory twór do redukcji... dlatego bardziej opłacalne jest zapłacenie za konkretną pracę wykonaną a niżeli utrzymywać tyle etatów...
27. Dodane przez do 26, w dniu - 05-04-2013 19:07
Ty człowieku chuba czegos nie rozumiesz,slusarza,stolarza czy innego -arza może nie być ale elektryk być MUSI mn dla Twojego bezpieczeństwa a poza tym takie są przepisy. 
Jak z braku prądu ktoś "zejdzie"to nadal będziesz miał takie zdanie jak masz?serwisy przyjezdają na zgłoszone awarie od3godzin do3dni taki jest czas reakcji,cos jeszcze chcesz wiedzieć???? zastanów się zanim kogos nazwiesz chorym tworem bo czasem możesz prosić o przywrócenie "swiatła"jak się znajdziesz w szpitalu.Nawet się nie zastanawiasz kto przynosi nocami i nie tylko butle z tlenem na przykład....eh szkoda gadac nic nie wiesz człowieku o stronie technicznej szpitala,kompletnie nic.
28. Dodane przez do 27, w dniu - 06-04-2013 10:39
leżałem kilka dni i na wymiana żarówki w toalecie trwała 3 dni pomimo kilku zgłoszeń... co do mojego bezpieczeństwa groźniejszy jest brak pielęgniarki, która czuwa i w razie czego mi pomoże, a która ma na głowie wszystko i ciągły brak czasu... szpital musi mieć zasilanie awaryjne, które daje czas na interwencję...
29. Dodane przez add, w dniu - 06-04-2013 12:24
szpital ma zasilanie dwustronne i awaryjne newralgicznych pkt tj sala operacyjne,blok porodowy,oiom,sor ale automatyka tez wymaga ciągłej kontroli,testów i remontów a to samo się już nie dzieje.co do zgłoszenia zarówki to pan przesadzil i to sporo,kazde zgłoszenie przez pielegniarke jest rejestrowane przez komputer w centralnej dyspozytorni(jest cos takiego)i przez dys[pozytora jest tozgłaszane do usuniecia ,na zleceniu jest nazwisko zgłaszającego ,data,godzina wiec wszytsko można sprawdzić i nawet jest nazwisko przyjmującego zlecenie.tak wiec w razie nie wykonania wiadomo czy było zgłoszenie czy nie,ale jak z praktyki wiem pielęgniarki przekazują sobie ze zmiany na zmiane ze trzeba zglosic brak swiatla i dlatego tyle to trwa. 
Proszę na prawde głęboko się zastanowić i sprawdzić pewne fakty zanim podejmie się polemikę w tym temacie. 
Elektryk w szpitalu nie ma na głowie tylko oddziału z łóżkiem pacjenta przez jaki to pryzmat jest postrzegany.prosze zwrócić uwagę na ilość wszystkiego co na prąd od lamp na klatkach,podziemiach,korytarzach,poprzez windy,wszystkie drzwi mają elektrozamki,systemy przywoławcze na salach,telefony,tak tak,nawet to....to tylko niektóre o reszcie naprawdę proszę się doinformować.Mysle ze dalsza polemika nie ma sensu. 
Pozdrawiam
30. Dodane przez bz, w dniu - 06-04-2013 13:12
z tego co czytam to z tymi elektrykami to był przykład ale znając realia funkcjonowania tego szpitala są setki innych przykładów więc temat naprawy szpitala nie powinien skupiać się na elektrykach. Ciekawe na jakiej podstawie dyrektor robi to co robi, co jak słusznie ktoś zauważył jest ciosem w plecy. Co z tego, że szpital nie będzie miał długu jak w ciągu kilku następnych miesięcy z powodu złej opieki nie będzie na kim zarabiać i znów długi i co wtedy kolejne zwolnienia, obniżki płac, zamykanie oddziałów? Zły kierunek panowie dyrektorowie!
31. Dodane przez bz, w dniu - 06-04-2013 13:18
lekarze robią co chcą, ciągle im mało. Zacząć od nich i zrobić z nimi porządek ale jak to zrobić skoro dyrektorami wciąż zostają lekarze i zasada nie szkodzić dotyczy przede wszystkim nie szkodzić lekarzom! Szantażują, że odejdą jeśli coś spróbuje się zrobić z ich zarobkami a niech odejdą z całą pewnością znajdą się inni chętni do pracy!
32. Dodane przez Cytat, w dniu - 07-04-2013 08:26
Cytat za jednym z portali (dotyczący naszego podwórka): 
"Anestezjolog specjalista w Lesznie 
26930 zł z dyżurami" 
oraz 
"Rehabilitant ze specjalizacją w Osiecznej 
16 048  
z dyżurami"
33. Dodane przez chytra baba, w dniu - 07-04-2013 09:38
Cała prawda o zarobkach lekarzy: anestezjolog specjalista w Lesznie - 26930 zł z dyżurami... Źródło Onet: (http://biznes.onet.pl/fakt-cala-prawda-o-zarobkach-lekarzy,18570,5461239,news-detal)
34. Dodane przez Wojtek, w dniu - 07-04-2013 20:23
I jak w tym kraju ma być dobrze skoro są równi i równiejsi
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
Najczęściej czytane 10 lat temu:
Najczęściej czytane 15 lat temu:
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowe domy w zabudowi... Dąbcze 589000
59 m mieszkanie na 1... Rydzyna 420000
Lokal 20m2 węgierska... Leszno 1200
Rydzyna - jana kazim... Rydzyna 402759
Mieszkanie 2-pokojow... Leszno 1200
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj