Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
18
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Apoloniusz,
Bogusław, Bogusława,
Flawiusz
Do końca roku 257 dni.
Start arrow Leszno arrow Nie będzie Pikniku Szybowcowego

W tym roku Leszno bez wielkiej imprezy

Nie będzie Pikniku Szybowcowego

27.01.2017. Radio Elka, Bartłomiej Klupś

Trzydzieści pokazów lotniczych i osiem koncertów – tak miał wyglądać program tegorocznego Pikniku Szybowcowego. Impreza, która z roku na rok przyciągała rekordową widownię, tym razem się nie odbędzie. – Taką decyzję podjęliśmy ze względu na ewidentny brak środków na zorganizowanie imprezy. Nie możemy sobie pozwolić na radykalne obniżenie poziomu tego pikniku – mówi wiceprezydent Leszna, Piotr Jóźwiak.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Po ubiegłorocznym sukcesie imprezy, organizatorzy od razu przystąpili do prac nad kolejną edycją lotniczego święta. Dziś okazało się, że Piknik Szybowcowy nie zostanie zorganizowany. Jak tłumaczy wiceprezydent Piotr Jóźwiak, jest to związane z ostatnimi decyzjami radnych, którzy ograniczyli budżet na tę imprezę.

-
Na piknik mieliśmy przeznaczony milion złotych, z czego 400 tysięcy obcięli radni. Nie wzięto jednak pod uwagę, że 600 tysięcy złotych to były planowane dochody. Po uszczupleniu budżetu, nie jesteśmy w stanie zorganizować pikniku, który takie dochody nam wypracuje. Zamiast obniżać poziom imprezy w stosunku do poprzednich edycji uznaliśmy, że w tym roku nie będziemy jej organizować - mówi wiceprezydent Jóźwiak.

Jak poinformowano również w specjalnym oświadczeniu, oferta lotniska dotycząca wynajmu powierzchni wzrosła pięciokrotnie w stosunku do kwoty z 2016 roku i po redukcji budżetu stanowiłaby blisko 1/3 wydatków.

Program tegorocznego Pikniku Szybowcowego miał być imponujący, o czym przekonuje Michał Graczyk, dyrektor pokazów lotniczych.

- W zeszłym roku odbyło się dwadzieścia jeden pokazów lotniczych, a w tym roku planowaliśmy aż trzydzieści. Do tego mieliśmy zakontraktowanych osiem koncertów. Nie chcemy spalić naszego pomysłu. On wymaga większych nakładów finansowych, ale też generuje dużo więcej przychodów - przyznał Graczyk.

Jego zdaniem decyzja o odwołaniu imprezy jest smutna, ale odpowiedzialna.

Lotnicze święto wróci na mapę Leszna prawdopodobnie w przyszłym roku.
 
Komentarze (155)
1. Dodane przez hihi, w dniu - 27-01-2017 14:24
może do pikniku już was w urzedzie nie będzie więc nie martwcie sie na zapas
2. Dodane przez off, w dniu - 27-01-2017 14:26
Leszno. Opadły skrzydła 
To aż żal komentować.
3. Dodane przez george, w dniu - 27-01-2017 14:28
Brawo radni opozycji. Fajerwerki nie sa potrzebne. 
Młodzi do nauki, starzy do roboty, Rusiecki na prezydenta. 
Dziękuję
4. Dodane przez zażenowany, w dniu - 27-01-2017 14:28
Kpina Panowie prezydenci. Faktycznie Was trzeba odwołać! Zamiast na Barok plus trzeba było dać na piknik. Przy urnie Was rozliczymy!
5. Dodane przez Ufam że frajernia z PO i SLD, w dniu - 27-01-2017 14:30
pieje z zachwytu. Co za tupet musi mieć Malepszy i spółka aby dewastować budżet miasta.(...) podziękujemy Wam przy urnie, i tylko przy urnie, bo za takie coś, należy się coś o wiele bardziej ku pamięci.
6. Dodane przez MARCO, w dniu - 27-01-2017 14:32
BRAK SLOW... SYLWESTRA W ZESZLYM ROKU NIE BYLO BO W TYM ROKU MIAL BYC Z PRAWDZIWEGO ZDARZENIA I CO I NIC..... ALE ZEBY Z PIKNIKU REZYGNOWAC TO JUZ PRZESADA.. TAAAK LEPIEJ JAKIES KAMPANIE PRZECIWKO WANDALOM ZA 50 TYSIECY ORGANIZOWAC I SWIECĄCE PIERDOLY NA RYNKU Z KTORYCH NIE MA ZADNYCH ZYSKOW.... OJJ PANIE PREZYDENCIE.... NIE PODOBA NAM SIE TO.... ZAMIAST PROMOWAC LESZNO TO DĄŻYCIE TO KATASTROFYY LESZNA... LUDZIE ZACZNĄ WYJEZDZAC Z LESZNA JAK TAK DALEJ BEDZIE BRAK SLOW.....
7. Dodane przez jj, w dniu - 27-01-2017 14:35
Nadeszła DOBRA ZMIANA
8. Dodane przez xx, w dniu - 27-01-2017 14:38
Ale będzie pomnik smoleński
9. Dodane przez anna, w dniu - 27-01-2017 14:39
czyli klasyczne granie pod publike. Ci zli radni zmniejszyli mi budzet (tj. pozwalaja mi zadluzyc miasto mniej niz bym chcial) to ja im pokaze kasujac cos z czego cieszy sie duzo mieszkancow... oczywiscie kolejny komentarz bedzie "to wina radnych opozycji" "ja bud zetu nie ustalam" "ja tylko realizuje to na co pozwalaja mi radni"... a moze by tak zmniejszyc wydatki na festiwal baroku, grochowiaka i kolejne murale?????? darmowe zupy i inne rozdawnictwo?
10. Dodane przez pixi, w dniu - 27-01-2017 14:39
Kara za próbę odwołania prezydenta
11. Dodane przez ed, w dniu - 27-01-2017 14:40
Biada jak dofinansujecie unię. Szkoda gadać co za dziady.
12. Dodane przez az, w dniu - 27-01-2017 14:45
istne szaleństwo... targowanie się... obcięliście nam budżet to macie. uderzymy w czuły punkt, żeby wszyscy wiedzieli jacy źli jesteście. dziecinada
13. Dodane przez Myszon, w dniu - 27-01-2017 14:45
Czy we władzach Leszna zasiadł Kononowicz i zarządził "żeby nie było niczego"? Teraz nawiedzona Kamcia napisze, że odwołanie Pikniku to jej sukces :-)
14. Dodane przez Wesoły, w dniu - 27-01-2017 14:47
Jeżeli miasto ma robić imprezy za pożyczone pieniądze i poprzez to zwiększać miejski dług to chyba lepiej aby tej imprezy nie było.  
Jednak to trochę też wygląda jak pstryczek w opozycję i chęć pokazania wyborcom że "jak nas nie będzie to nic nie będzie". Ktoś chyba strzelił focha.
reklama
15. Dodane przez Adam, w dniu - 27-01-2017 14:51
Panie Prezydencie , radni opozycji naprawdę takimi chwytami chcecie walczyć z sobą? 
 
Piknik Szybowcowy to jedna z nielicznych rzeczy która na prawdę dobrze się rozwijała, sprawiała radość mieszkańcom miasta oraz okolicznych miejscowości. Z roku na rok rosła jego ranga.  
 
Proszę chociaż w tutaj się dogadajcie. Nie rybcie z tej imprezy narzędzia politycznych rozgrywek!
16. Dodane przez rad, w dniu - 27-01-2017 14:51
A po co lotnisko podniosło opłatę za wynajem? MAcie jeszcze pół roku do roboty i szukać sponsorów a nie narzekać. Teraz przez najbliższy okres każdy będzie się przepychał kogo to wina Prezydent -> Opozycja -> Lotnisko -> Prezydent i tak w kółko. We wcześniejszych latach zawsze był piknik i nikt nie narzekał. Panie Jóźwiak nie umiesz znaleźć sponsora to podaj się do dymisji. Proste.
17. Dodane przez dana, w dniu - 27-01-2017 14:56
juz nie wroci brawo zazdrosni niszczyciele Leszna,jak tam jezioro Goplana
18. Dodane przez Jan, w dniu - 27-01-2017 14:56
W przyszłym roku - roku wyborczym już tak choćby nie wiem co. Będzie się można lansować. 
Rozumiem, że wsparcia dla żużlowców też nie będzie. 
No i OK!
19. Dodane przez Andrzej, w dniu - 27-01-2017 15:00
No i Prezio zamiast szukać rezerw i zorganizować Piknik obraził się i nic nie zorganizuje. Popieram referendum w sprawie jego odwołania. Dość tego marnotrastwa, dość zrzucania winy na innych. Spójrz na siebie. Co ty zrobiłeś oprócz tego że chciałeś zorganizować igrzyska za pożyczone pieniądze !!! A później zgasze światło i nic nie będzie..
20. Dodane przez Sandro Ramirez, w dniu - 27-01-2017 15:01
(...) strzelił focha
21. Dodane przez Megan, w dniu - 27-01-2017 15:02
Barok tez niech nie bedzie ta garstka ludzi która na to idzie i to koledzy megalomana.na prywatny klub zabrac ale juz zapozno bo chyba cos dostali i byłoby z nawiązką na piknik i jeszcze na kolektor by zostało.co z zyskiem za puchar świata ? Kto go bierze prywatny klub czy muasto które wykłada kase? Powinien byc podzielony proporcjonalnie do wkładu finansowego.zreszta nie mój problem nie jestem prezydentem.ale tu mamy klasyczne zabieranie zabawek i wyjście jak wy mi tak ja wam.jak dzieci
22. Dodane przez LOT, w dniu - 27-01-2017 15:09
Leszno-zwija skrzydłą.......tu chce się...tu nic już się nie chce.
23. Dodane przez ja, w dniu - 27-01-2017 15:13
Bardzo dobrze. Nie - za pożyczone pieniądze. Będziemy przyglądać się innym finansowym cięciom i wydatkom.
24. Dodane przez Basia, w dniu - 27-01-2017 15:13
Masakra......przy urnie też powiem NIE!!!
25. Dodane przez f, w dniu - 27-01-2017 15:14
Piknik Szybowcowy był 100 razy lepszy niż Dni Leszna, je też odwołacie? ponoć jakaś gwiazda europejska ma być hahaha haha
26. Dodane przez Tom, w dniu - 27-01-2017 15:15
Przecież wiadomo było że nie będzie Pikniku Szybowcowego ale za to może będzie Air coś tam, coś tam
27. Dodane przez Zonk, w dniu - 27-01-2017 15:17
Podziękujcie opozycji,to krawaciarze przegłosowali i zmniejszyli budzet
28. Dodane przez ahb, w dniu - 27-01-2017 15:19
Co jeszcze nieodbędzie się?Aby tak dalej to tu w Lesznie bendzie pustka a na wsi więcej się będzie działo.Leszno spada na psy popularnie mówiąc.Zadupie jak hoinka.
29. Dodane przez bana, w dniu - 27-01-2017 15:20
to dofinansowania do żużla też nie będzie?? 
Jeśli ciąć wydatki to równo
30. Dodane przez heheszko, w dniu - 27-01-2017 15:21
"Nie możemy sobie pozwolić na radykalne obniżenie poziomu tego pikniku" - lepiej nic nie robić... gratuluję
31. Dodane przez Zonk, w dniu - 27-01-2017 15:23
Zacznijcie sie troszke interesować jeden z drugim a nie głupoty wypisujecie,cięcia budżetowe uchwaliła opozycja i tylko ich jest to wina że nie będzie Pikniku
32. Dodane przez Grand, w dniu - 27-01-2017 15:24
Jak taka bieda sylwestra nie ma,pikniku nie ma.To na UNIE ANI ZŁOTÓWKI z naszych podatków!!!!
33. Dodane przez podatnik, w dniu - 27-01-2017 15:26
Piknik to impreza nie tylko dla mieszkańców Leszna, ale 
dla wielu osób z Polski. SZKODA, BARDZO SZKODA TAK WSPANIAŁEJ IMPREZY, TYLKO Z POWODU OBCIĘCIA BUDŻETU przez 
część radnych.
34. Dodane przez Arek, w dniu - 27-01-2017 15:27
wystarczy nie dac kasy na Unie Leszno. 
ale nie znowu pojdzie na kiepski klub kilka milionów ,zamiast na piknik. 
MY MIESZKAŃCY LESZNA CHCEMY PIKNIKU SZYBOWCOWEGO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
35. Dodane przez Messi baroku, w dniu - 27-01-2017 15:28
Borowiak stanie na głowie, a na Łunie znsjdzir
36. Dodane przez zizu, w dniu - 27-01-2017 15:33
ważne że unia i Pawliccy jak zawsze dostaną kasę...żenada!!!
37. Dodane przez AP, w dniu - 27-01-2017 15:36
To już jest koniec dobrej zmiany nic dobrego dla miasta nie zrobili wręcz odwrotnie więcej zła nienawiści jednego do drugiego wprowadzili Skoro nie ma kasy na piknik nie ma kasy na pomnik Smoleński
38. Dodane przez PanKracy, w dniu - 27-01-2017 15:37
Nieważne że tego śmiesznego pikniku nie będzie - ważne,że jest na kogo zwalić winę.A fe - nieładnie !
39. Dodane przez zzz, w dniu - 27-01-2017 15:39
PRZECIEŻ JAKĄŚ KASE DOSTALI ZA PIKNIK Z WLKP ZA NIBY NAJLEPSZA IMPREZĘ ROKU.PODOBNO 150 000
40. Dodane przez Włodek, w dniu - 27-01-2017 15:43
No i dobrze niech niczego nie będzie. Miasto niech żyje marną polityką marnych politykierów i tą nieszczęsną Unią.
41. Dodane przez cmax, w dniu - 27-01-2017 15:45
impreza znana w polsce teraz juz by byla znana w europie ! taki program wstyd ! bierki polityczne,opozycja wstyd,Leszno za Borowiaka pieknieje coraz wiecej sie dzieje jest duzo ladniej szkodza ze nie zostal predzej prezydentem,a tu klody pod nogi,,zadluzenie to nie Jego wina,taka impreza inne miasta by nie spapralo sprawe
42. Dodane przez Xxxx, w dniu - 27-01-2017 15:46
Panowie Radni, prosimy o rozwagę.
43. Dodane przez Koko, w dniu - 27-01-2017 15:57
Leszno było miastem zielonym a zostanie betonowym jak tak dalej będzie z wycinką drzew, która zaczęła się na ul.Grunwaldzkiej.
44. Dodane przez M, w dniu - 27-01-2017 16:01
Leszno w całym świecie ' skrzydłami ' słynie , a tu taka niemoc naszych niektórych radnych. To czym mamy promować nasze miasto ?
reklama
45. Dodane przez EDA, w dniu - 27-01-2017 16:02
Milion na Unie !!!
46. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 27-01-2017 16:08
Populistyczna zagrywka, a Park Kościuszki juz. w miliony miał iść i tu nie ma focha? Dobrze ze obcięli,wiedza co robic nie wszystko naraz! Na piknik szukać sponsorów ,z tego więcej przychodzi ludzi spoza Leszna niż nas leszczyniakow.Ake jak umiem czytać na BIP budżet to ta pozycja zostawiła 1 mln na piknik,to co mało! Ludzie ,włodarze miasta za pożyczone nie będziecie balować. Leopard i wojsko za darmo ,innych pięknych pkaziw tez to co Wam tyle kosztuje ,Musicie sie zmieścić w tym 1mln. .Trzeba imprezę zrobić na takim poziomie na jaki kasa starcza!
47. Dodane przez xxxx, w dniu - 27-01-2017 16:17
Panu Borowiakowi nerwy puszczają, chce ukarać opozycję...wyborców...no własnie kogo ? Rozumiem, że Unia nie dostanie kasy, przeciez dzieciaki tez chcą korzystac: piłkarze, pływacy, biegacze....tam gdzie nie wydaje się milionów złotych na sport niszowy, gdzie żużel to nie sport a już tylko BIZNES
48. Dodane przez Rex, w dniu - 27-01-2017 16:19
Decyzja o rezygnacji została podjęta dzisiaj ,jak lotnisko podało cenę wynajmu lotniska ( niezgoda rujnuje,zeby były dobre układy z P.Prezydentem to cena byłaby do łyknięcia) a zgoda buduje a teraz 5 krotna podwyżka ceny za wynajem lotniska jest okazja do tego ,zeby odwrócić Wasza uwagę mieszkańcy od problemu i teraz jest na kogo zwalić winę.
49. Dodane przez sm1, w dniu - 27-01-2017 16:28
Najlepsza impreza i się nie odbędzie... bardzo szkoda :( Sylwestra nie było, Pikniku nie będzie, Dni Leszna też powiem szczerze niebardzo ciekawe co rok są(tym bardziej że główne wydarzenia są w Piątek)-ościenne miejscowości mają znacznie lepsze np. Wschowa. Reszta wydarzeń co się odbywają w tym mieście to już mało interesująca... Porażka normalnie..
50. Dodane przez Ciekawy, w dniu - 27-01-2017 16:44
Niech pan Jóźwiak łaskawie odpowie na poniższe pytania:- czy miasto chciało zapłacić 180 000zł CSS za "łąkę", - czy piknik miał odbyć się na lotnisku CSSu czy w innym miejscu ( gdzie), - czym zajmuje się pełnomocnik prezydenta ds. lotniska, jakie ma sukcesy ile kosztuje nas jego etat, - ile kosztował piknik w ubiegłym roku, - czy nie potraficie sobie radzić z problemami ( szukać rozwiązań - łatwo jest się wycofać, tak potrafi każdy, jak pojawiają się tylko jakieś problemy to obecna ekipa rządząca zwłaszcza Borowiak się wycofują - nie najlepiej to o was świadczy, - czy musicie zachowywać się jak rozkapryszony gówniarz i się obrażać na wszystkich i wszystko. Obecna ekipa nadal nie uczy się na błędach i nie wyciąga wniosków. Nie dajecie rady, to odejdźcie. Zachowajcie resztkę godności - jeżeli wiecie co to oznacza.
51. Dodane przez abc, w dniu - 27-01-2017 16:47
Wstyd Panie i Panowie Radni. Taka super impreaza dla wszystkich- dokladnie dla wszystkich. Jeszcze troche i tylko w Lesznie pracowac i spac.Tu powoli nie chce sie zyc-to miasto dla starych ludzi :(
52. Dodane przez Archanioł, w dniu - 27-01-2017 17:10
NO TO LESZNO ZWIJA SKRZYDŁA - CHCIAŁOBY SIĘ POWIEDZIEĆ, ALE RZECZYWIŚCIE TO NIE MAŁY PIENIĄDZ.  
 
MOŻE CZAS ZMIENIĆ FORMUŁĘ I ORGANIZOWAĆ GO CO DWA LATA BO SZKODA BY BYŁO ŻEBY UMARŁ ŚMIERCIĄ NATURALNĄ.  
 
UWAGA! ARCYWAŻNA INFORMACJA DLA ZARZĄDZAJĄCYCH MARKETINGIEM I WIZERUNKIEM MIASTA - W LOGO TRZEBA ODWRÓCIĆ SKRZYDŁA I BUŹKĘ KADŁUBA SZYBOWCA(NIE OZNACZA TO ABY PIKOWANIA W DÓŁ ???).
53. Dodane przez Ania Frania, w dniu - 27-01-2017 17:13
W tym lesznie nic nie bedzie!! Ale bedzie łunia No i pianino i parasolki i rynki śniadaniowe dramat
54. Dodane przez Edek, w dniu - 27-01-2017 17:24
Jest na Unię, parasole, fortepian, murale, oficera rowerowego, pomnik Grochowiaka to zabrakło na piknik. Za niecałe 2 lata rozliczymy Borowiaka i Pl18.
55. Dodane przez hmmm, w dniu - 27-01-2017 17:27
Wystarczy przestać chodzić na UNIĘ....
56. Dodane przez Adam z Leszna, w dniu - 27-01-2017 17:40
Ja się cieszę, że nie będzie pikniku, przynajmniej będę mógł sobie grać w gry na komputerze i niszczyć wzrok niż na łonie natury oglądać ładne pokazy samolotowe.
57. Dodane przez Ggh, w dniu - 27-01-2017 17:44
Dlaczego nie zmniejszycie dotacji na UNIE przeciez do prywatna firma!! W ktorej udzialy maja lokalni przedsiębiorcy! Dlaczego my podatnicy mamy dokladac pieniadze! My podatnicy protestujemy przeciwko wydawaniu naszych pieniedzy w ten sposób!
58. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 27-01-2017 18:07
No i pięknie tylko dziwne że to znowu radni PO głosowali nad budżetem by go zmniejszyć . No ludzie aby coś mogło się rozwijać zdobywać sukcesy i mieć z tego zyski najpierw trzeba zainwestować i pożyczyć pieniądze jako kredyty chodzi mi o cały budżet. W tych czasach nic się nie osiągnie bez pożyczki na początek a jednak radni myślą inaczej a żeby przyciąć wydatki we wszystkim i jakoś to przejdzie ale poprostu w niektórych kwestiach się nie da i tak właśnie jest z piknikiem szybowcowym nie da się zrobić go na "pół gwizdka " bo w następnym roku efektem będzie mało widzow. A prezydent informował że jeśli obetna kasę to lepiej zrezygnować w tym roku aby się nie ośmieszyć jakimś malutkim pokazem za połowę kaasy bo radni sobie wydzimisie mieli by mieć w CV ze obniżyli deficyt ale ludzie zapamiętają ich jako tych którzy niszczą tak wielkie i znane w Europie imprezy żal patrzeć trzeba dzialac by stare komuchy skończyły dbać tylko o swój stołek a nie dać coś społeczeństwu. Prezydent z jednej strony słusznie postąpił by się nie ośmieszyć a ostrzegał to inni nie myśleli . Szkoda bo zapewne skończy się tak jak strefa militarna już nie powrócą do tego.
59. Dodane przez anka, w dniu - 27-01-2017 18:07
po co nam taki prezydent,wszystkie imprezy odwołuje ,gdzie jest ta pani żeby podpisy składać wywalić go ze stołka
60. Dodane przez Uwaga, w dniu - 27-01-2017 18:15
Popieram komentarz 50
61. Dodane przez wstyddddddd, w dniu - 27-01-2017 18:15
najlepsze co w mieście były zostało zniszczone! Założę się może unia swój milion dostanie i tutaj nic nie zostało ucięte!
62. Dodane przez Wychyl, w dniu - 27-01-2017 18:15
Czy apropo wszystkiego w tym mieście musi być Unia w komentarzach? psioczcie na Unię, nie znając się na współczesnej gospodarce i ekonomii... 2015 roku na Unię miasto dało jakiś milion, a w mediach dzięki temu reklama za którą trzeba było by zapłacić 18 milinów!!! no, ale ludzi widzą tylko wydatki, a korzyści już nie, najlepiej się nie znać, a krzyczeć (żeby nie było, te jestem zły, że pikniku nie będzie, ale co ma do tego Unia nie rozumiem)
63. Dodane przez do kom.43, w dniu - 27-01-2017 18:20
dokładnie! wyciąć wszystkie drzewa.Chrobrego, Grunwaldzka itd zalać betonem i będzie super!!
64. Dodane przez kornik, w dniu - 27-01-2017 18:23
No to Rusiecki się wykazał i piknik skasował.
65. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 27-01-2017 18:26
No i pięknie tylko dziwne że to znowu radni PO głosowali nad budżetem by go zmniejszyć . No ludzie aby coś mogło się rozwijać zdobywać sukcesy i mieć z tego zyski najpierw trzeba zainwestować i pożyczyć pieniądze jako kredyty chodzi mi o cały budżet. W tych czasach nic się nie osiągnie bez pożyczki na początek a jednak radni myślą inaczej a żeby przyciąć wydatki we wszystkim i jakoś to przejdzie ale poprostu w niektórych kwestiach się nie da i tak właśnie jest z piknikiem szybowcowym nie da się zrobić go na "pół gwizdka " bo w następnym roku efektem będzie mało widzow. A prezydent informował że jeśli obetna kasę to lepiej zrezygnować w tym roku aby się nie ośmieszyć jakimś malutkim pokazem za połowę kaasy bo radni sobie wydzimisie mieli by mieć w CV ze obniżyli deficyt ale ludzie zapamiętają ich jako tych którzy niszczą tak wielkie i znane w Europie imprezy żal patrzeć trzeba dzialac by stare komuchy skończyły dbać tylko o swój stołek a nie dać coś społeczeństwu. Prezydent z jednej strony słusznie postąpił by się nie ośmieszyć a ostrzegał to inni nie myśleli . Szkoda bo zapewne skończy się tak jak strefa militarna już nie powrócą do tego.
66. Dodane przez max, w dniu - 27-01-2017 18:27
ten prezydent borowiak jest tak słaby, że nawet pikniku szybowcowego nie potrafi zorganizować. Coraz gorzej idzie mu dogadywanie się z radnymi. Nawet z władzami lotniska nie potrafił się dogadać...
67. Dodane przez RYCHU, w dniu - 27-01-2017 18:33
Kochani to wcale nie wina opozycji .ze budżet jest takijaki jest,Prezydent chciał pokaza.c jaki jest mocny wraz z pisioram na pomniki i na obchody powstania pieniądze się znalazły. PANIE BOROWIAK PISIORY I TAK PANA ODSTAWIĄ NA BOK SŁUCHAJ PAN LESZCZYNIAKÓW A NIE SPADACHRONIARZY
68. Dodane przez ha, w dniu - 27-01-2017 18:40
No jak dla mnie decyzja z rodzaju złośliwych. Z tego co wiem, obcięcie budżetu nie dotyczyło konkretnie pikniku, więc można było: po pierwsze zrobić go za tą samą kasę co w ubiegłym roku, a nie szaleć z trzydniową imprezą ( tu nie Radom), po drugie poszukać sponsorów, a po trzecie - skoro piknik taki popularny i przynoszący dochód to można było zrezygnować z czegoś innego, np. z tego idiotycznego Powrotu Króla, a nie z pikniku. Ale o Powrót Króla ludzie się nie upomną, nie nabije sobie Pan Prezydent publiczki na swoją rzecz, więc lepiej zabrać fajną imprezę, zrzucić na innych odpowiedzialność i narobić sobie punktów. Niefajnie...
69. Dodane przez edward, w dniu - 27-01-2017 18:46
Dlaczego obwiniacie Prezydenta ? budżet obcięła opozycja, żeby było szumnie i z problemami. Miasto nasze zmieniało się w dość szybkim tempie pod względem rewitalizacyjnym.Jednym słowem Leszno ma być miastem agonalnym.
70. Dodane przez bb, w dniu - 27-01-2017 18:50
lotnisko chciało zarobić dużą kasę - nie zarobi nic... złoty interes
71. Dodane przez ben, w dniu - 27-01-2017 18:52
jakie to pisowskie - ja chciałem, lecz "oni" mi nie pozwolili, ale na propisowskie sprawy, to ręka prezydencka nie zadrżała przy zatwierdzaniu
72. Dodane przez bb, w dniu - 27-01-2017 18:55
sprytna zagrywka Rusieckiego - zabrać tyle, żeby nie dało się nic zrobić, a zostawić taką kwotę, żeby ciemny lud myślał, że za to można by nowy Rzym zbudować.
73. Dodane przez ciekawski, w dniu - 27-01-2017 18:58
to co teraz robi dyrektor ds. pokazów?
74. Dodane przez Jan, w dniu - 27-01-2017 19:09
Pycha kroczy przed upadkiem. Prezydent był pełen pychy do tej pory a teraz jest Jego upadek. Tylko dlaczego Leszno ma upadać razem z nim?
75. Dodane przez Piknik to faja impreza, ale czy warto??????, w dniu - 27-01-2017 19:10
I bardzo dobrze, że się opozycja za to wzięła, jakiś czas temu Prezydent pienił się i odgrażał na wieść, że ceny za najem lotniska ma wzrosnąć, teraz wychodzi na to, że ją zaakceptowano ni z tego ni z owego uwzględniono w planie realizacji pikniku. Skoro 1/3 kosztów z 600 tys. to koszt najmu lotniska to znaczy, że Urząd Miasta nająłby w 2017 r na piknik szybowcowy za ok. 200 tys., tak?. To jakiś absurd. Trzeba być troglodytą żeby zgodzić się by koszt samego najmu stanowił największy koszt całego przedsięwzięcia. Stąd właśnie był im potrzebny milion, wówczas koszt najmu to byłaby 1/5 całkowitego kosztu tego przedsięwzięcia, brzmi ładniej, ale to nadal absurd? Wy się rozwodzicie nad tym jaka szkoda, że pikniku nie będzie. To my mieszkańcy płacimy podatki by Urzędnicy szastali nimi na prawo i lewo na takie bzdury? Dobrze, że wyszło to teraz, ponieważ gdyby dopiero po pikniku okazało się jakie były wydatki to by się mieszkańcom oczy otwarły. Proponuję Prezydentowi wraz z kolegami wziąć prywatnie kredyt na takie rzeczy. Swoje wydaje się trudniej niż cudze, tu obawiam się, że nikt by nawet nie brał tego pod uwagę.
76. Dodane przez Lemi, w dniu - 27-01-2017 19:29
Dadzą znów jakiś mln zł na spółkę akcyjną... czy mi ktoś finansuję firmę? Albo firma przynosi dochody albo niech się zamyka i tyle!
77. Dodane przez Kazimierz, w dniu - 27-01-2017 19:37
Pop. kom.12.21.To jest żałosny spektakl.Bawią się panowie jak dzieci w myśl zasady:Oni mi zrobili to to ja zrobię to.Pan Prezydent chciał Warszawce na lotnisku pokazać kto tu rządzi i co podwyżka za lotnisko.Nie da się pokazywać wszystkim: Ja tu rządzę. Trzeba umieć rozmawiać z ludzmi i szukać kompromisów.Więcej rozwagi włodarze miasta.Umiar i rozsądek często przynoszą lepsze wyniki.
78. Dodane przez Gall, w dniu - 27-01-2017 19:38
600 tysięcy miasto dostanie od firmy Drogi i ulice resztę zabrać z dofinansowania dla smoesznej unii Leszno i kasa na piknik już jest:)
79. Dodane przez xxx, w dniu - 27-01-2017 19:58
Dni Leszna tez zlikwidujcie panie Prezydencie leszna płace sobie jeszcze podnieście i wszelkie dodatki...tak wam dobrze ponad 10 tys zl ... i jeszcze zle jakbysie za 1200zł robili widłami tobyscie docenili i mysleli aby starczylo od 1 do 1
80. Dodane przez paweł, w dniu - 27-01-2017 20:05
może nowe logo dla miasta Leszno zwiń skrzydła
81. Dodane przez ferdas, w dniu - 27-01-2017 20:10
Był piknik szybowcowy przez wiele lat, aż przyszła "dobra zmiana" i powoli zaczyna realizować się przepowiednia Kononowicza: "I nie będzie niczego"
82. Dodane przez Taki klimat, w dniu - 27-01-2017 20:17
W sumie lepiej wspierać jedną osobę jeżdzącą na żużlu i prowadzącą swoją działalność niż dać radość małym i dużym zwykłym mieszkańcom.Może jednak mimo wszystko zrozumieć należy tę decyzję nawet ironię organizatorów.Może cykl dwuletni będzie ekonomicznie uzasadniony?Problemem na dzisiejsze czasy jest potworne zadłużenie ludności ,miast ,firm i krajów.Banki dają łatwo kasę ale na 8-10 % czasem mniej ale żyją z prowizji.Fakt rozwój jest ważny ale czasem można założyć stare ale wyprane skarpetki.Trudne jest to ,że każda władza nas zadłuża a teraz to nawet po dwóch kadencjach pogonią takiego gospodarza i kto te kacze jaja posprząta.Dlatego nic się nie stało ,dla jednych będzie urna cmentarna dla drugich wyborcza ważne by ukazał się godny kandydat ale chyba obserwując juesej już takich prawdziwych oddańców nie będzie.Jak piszą przedmówcy ,brać się do roboty i organizować pikniki na własnych podwórkach.Czuwaj!Antonii Puzon .
83. Dodane przez MW, w dniu - 27-01-2017 20:19
... szkoda F16 ... ale będzie wielka impreza ... mamy przecież DPŚ :-) ... piknik na SMOKU da się LUBIĆ !!!
reklama
84. Dodane przez PODKOŚCIELNY, w dniu - 27-01-2017 20:32
Jak to mówił cieć Anioł. Nie będzie pikniku będzie pochód. Ubierzemy czerwone krawaty i będziemy maszerować niosąc czerwone sztandary. Na trybunach będą nasi kochani radni Malepszy Rajewski i Rusiecki. A potem na kręgielni dostaniemy po śląskiej z grilla i kwaśne piwo. Taki to jest obraz leszczyńskiej opozycji.
85. Dodane przez mawl, w dniu - 27-01-2017 20:33
"Oferta lotniska dotycząca wynajmu powierzchni wzrosła pięciokrotnie". Lotnisko chciało dużo; nie dostanie nic. Miasto i mieszkańcy nie są dojnymi krowami. Może w przyszłym roku zarządcy terenu lotniska dobrze przemyślą swoją ofertę, bo mogą znowu nic nie zarobić.
86. Dodane przez SOUTYS, w dniu - 27-01-2017 20:36
Mieszkańcy Leszna, zbliżają sie wybory samorządowe. Czas odstawić te (...) z byłej PZPR wreszcie na wolne tory.
87. Dodane przez olek, w dniu - 27-01-2017 20:44
Panie Prezydencie i Radni - to proste NIE DAĆ NA UNIĘ I PIENIĄDZE SĄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
88. Dodane przez Iga, w dniu - 27-01-2017 20:47
Odwalcie sie od Borowiaka jest prezydentem ktory cos robi w tym Lesznie bez przerwy macie w tylkach zle jestes super prezydentem k
89. Dodane przez john, w dniu - 27-01-2017 20:48
Najlepsza impreza w Lesznie wycofana??? Przecież tam wszyscy przychodzili i przyjeżdżali Leszno i okolice ( tysiące ludzi, dzieci, młodzież i dorośli ) Ten co zrobił przekręt na LODOWISKU niech wyłoży pieniądze na tę imprezę!!! 
Ludzie tymi pokazami żyją!!!
90. Dodane przez Janowski Teodor, w dniu - 27-01-2017 20:58
Skoro tak pięknie piszecie-może wreszcie dołożycie brakujące pieniądze do pikniku-wszyscy chceciw tylko brać-najpierw trzeba dać,by w przyszłości dostać.Tego dziadkowie Lewicy nie rozumieją bo za ich czasów tylko dawano.Efekty są widoczne nie tylko u nas ale w całym kraju.Hasło"żeby było jak było"ciśnie się naszym lewakom na usta.Myślę,że to ich koniec bo miast Leszno zasługuje na rozwój,na promocję nie tylko w Polsce ale świecie/chociażby przez piknik/,by nam mieszkańcom żyło się lepiej i godnie-czego teraz doświadczamy.A jeśli ktoś tego nie widzi to jest naprawdę osobą upośledzoną. 
Panie Prezydencie-jeśli na szefa nikt nie narzeka-znaczy że jest kiepski a jeśli spadają na niego gromy-znaczy,że jest DOBRY,coś-dużo robi ,zmienia.I tak trzymać-DAMY RADĘ. 
PS.zdrajców:p.Więckowiaka,Koisa no i Rusieckiego zapewne zapamiętamy i Oni już stracili nasz mandat.A szkoda,bo mogli dodać swą cegiełkę w rozwój Leszna-ich wybór-stanowisk zapewne już nie będą piastowali:miałeś......itd został tylko....?pozdrawiam i jestem pełen optymizmu.Jeszcze raz"DAMY RADĘ zwalczyć leszczyński układ minionego systemu.
91. Dodane przez bronek, w dniu - 27-01-2017 21:01
SYLWESTRA nie było ponieważ gwiazdy są za drogie a po drugie występują w dużych miastach typu: Wrocław, Gdańsk, Warszawka czy Katowice ale za to zorganizujemy koncert w karnawale z wielkimi gwiazdami takie było zapewnienie władz tej wsi zwanej Lyszno... jak na razie gwiazd i daty koncertu nie widać! 
 
AIR pikniku nie pozwolimy zorganizować obetniemy kasę znacznie wtedy druga strona walnie focha tak założyli decydenci tylko że Panowie strzelacie sobie wszyscy w kolano i ci co nie dali i ci co nie zorganizują bo to my ludzie ulicy mamy władzę i wylecicie wszyscy przy najbliższych wyborach:) 
 
aaa PIKNIK AIR i tak będzie założymy się?  
Przecież umowy już zakontraktowane a jak je zerwiecie to się nie wypłacicie więc teraz po prostu zaczniecie skomlić i biadolić a na końcu stwierdzicie że jesteście zmuszeni do podniesienia cen biletów bo tak będzie lepiej niż rezygnować z imprezy i generować straty i wydaje wam się że my będziemy za to wdzięczni ZMIENIAJĄC ZDANIE NA WASZ TEMAT całując was po dup...! BRAWO WY myślicie że zwykli ludzie nie umieją myśleć?
92. Dodane przez Lemi, w dniu - 27-01-2017 21:09
Dadzą znów jakiś mln zł na spółkę akcyjną... czy mi ktoś finansuję firmę? Albo firma przynosi dochody albo niech się zamyka i tyle!
93. Dodane przez das, w dniu - 27-01-2017 21:09
Brawo !! Wolę połatane ulice, niż dwa dni hałasu !
94. Dodane przez Mika, w dniu - 27-01-2017 21:26
Katastrofa a było tak fajnie
95. Dodane przez BEZAN, w dniu - 27-01-2017 21:32
TE WSZYSTKIE HEJTERSKIE KOMENTARZE TO DARMOW REKLAMA OPOZYCJI KTORA OBCIELA BUDZET A TERAZ HEJTUJE PRZECIW PREZYDENTOWI,FAJNE ZAGRANIE BY POWROCIC DO WLADZY,A SLD I PO KLASZCZA W DLONIE Z RADOSCI,TYLKO TE PARE HEJTEROW TO NIE OPINIA WIEKSZOSCI TAK ZE NIE MA CO SIE CIESZYC NA ZAPAS.PANOWIE RADNI OPOZYCYJNI POPARLO WAS DWOCH CO ZDEZERTOWALI Z INNEJ OPCJI TO WAZ SUKCES ALE WYBORCY TEZ ICH ZAPAMIETAJA
96. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 27-01-2017 21:38
panie prezydencie pensje sobie obetnijcie !!!
97. Dodane przez i tak i nie, w dniu - 27-01-2017 22:04
Na Unie Leszno kasa NIE na piknik szybowcowy TAK.
98. Dodane przez ula, w dniu - 27-01-2017 23:36
to jest jakieś (...) zawsze było co rok a teraz co mam być (...) jaki to jest Prezydent (...)
99. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 27-01-2017 23:49
ŻE CO DZIEKUJEMY!!!!!!!!!!!!! BRAK SŁOW (...)
100. Dodane przez nie kumam, w dniu - 28-01-2017 00:01
Powiem tak:  
kto chce - szuka sposobu, kto nie chce - szuka powodu. 
Lesznu właśnie opadły skrzydła. Wizerunek ucierpial mocno, wcale bym sie nie zdziwil jak przy kolejnej edycji - na skutek tego ze okazalismy sie jako miasto niepowaznym partnerem - ju tak dobrze nie bedzie.
101. Dodane przez xcv, w dniu - 28-01-2017 00:15
Żenada ..... 
Najlepsza miejska impreza ostatnich lat odwołona 
żenada....
102. Dodane przez zzz, w dniu - 28-01-2017 05:07
Skoro unii można dac na promocje miasta to na piknik jak najbardziej.nawet promocja wieksza
103. Dodane przez Fafkulec, w dniu - 28-01-2017 05:29
Skandal, niedługo na lotnichu pozostaną już tylko wiatry ...
104. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 28-01-2017 06:37
Dlaczego prawie wszyscy najeżdżacie na Prezydenta. Przecież on chciał aby był Piknik. Kto obciął finanse na Piknik: PO, Lewica, Kois i Więckowiak. Te pretensje to pod zły adres. Brawo Panie Prezydencie, nie dać się.
105. Dodane przez Fan Leszczynskich Olimpijczykow, w dniu - 28-01-2017 08:19
Szybownictwo mialo byc na Igrzyskach w 1940rGdyby do dzisiaj się odbywaly na Olimpidach to Leszno mialoby nareszcie m,edfale olimpijskie.Ale uhonorowanie dotychczasowych Olimpijczykow z Leszna jest beznakladowe,a ich zyciorysy przykladem budujacym dla mlodzięży jak:gen.Michal.Gutowski h.Ciolek,Jacek wierzchowieckih.Oksza,Henryk Cegielski,Jerzy Juskowial 'Nadzieja bialych",Jacek Dolczewski.....
106. Dodane przez xyz, w dniu - 28-01-2017 09:06
wielka szkoda tyle lat pracowali na renome i do osiągnięcia światowego poziomu ludzie przyjeżdżali z całej polski a myśle że nie tylko,rozwalić można szybko jedną moim zdaniem głupią decyzją nie dałbym na Unię to jest spółka i sobie poradzi i tak pewno za stadion nie płacą.Nie odbudujecie już tego mali ludzie mały profesjonalizm suweren pamięta a wybory tuż tuż.
107. Dodane przez felix, w dniu - 28-01-2017 09:07
zabrać dotację dla unii Leszno !!!!
108. Dodane przez poznanska Pyra, w dniu - 28-01-2017 09:21
Wam potrzebny piknik jak w (...) robaki!jAK BIO-bombka spadnie w okolice miasta Lodzi to moze czesc bezmozgowcow zrozumi , ze 2017 rok jest rokiem szczegolnym, ale wy chcecie pikniki i koncerty. Tytanik tonie smog nad Polska a orkiestra ma grac dalej?
109. Dodane przez Włodek, w dniu - 28-01-2017 09:30
A może zbiórka crowdfundingowa? Kto się złoży dostanie bilet na calosc imprezy plus bilet na parking. Albo można nic nie robić jak Pan Rusiecki - tylko lans.
110. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 28-01-2017 10:14
Ładnie sobie rządzący z nami pogrywają każdy się cieszy na ten piknik a tu nie ma pieniędzy??a na inne rzeczy na pewno się znajdą prawda bo już coś trzeba dać ludziom a nie na tym zarobić brak słów..a kto za to płaci?? My leszczyniacy to z naszych podatków idzie przecież,ręce opadają, ciekawe ile milionów pójdzie w tym roku na Unie,rzygać się już chce od tego żużla..więcej imprez masowych dla ludzi na świeżym powietrzu powinno byc,albo niech sobie niektórzy ludzie na stołkach obniżą pensje do najniższej krajowej tak jak większość ludzi zarabia to na pewno na wszystko starczy.,wstyd mi za to miasto..
111. Dodane przez co za dziura, w dniu - 28-01-2017 10:31
Wstyd panie Więckowiak dołączyłeś pan do czerwonej zarazy!!!!  
A towarzyszom pana Malepszego jakoś nadmierne wydatki i branie kredytów wcześniej nie przeszkadzało. 
Wyborcy was rozliczą za prywatne wojenki ze szkodą dla miasta.
112. Dodane przez Pablo, w dniu - 28-01-2017 10:32
nie rozumiem komentarzy na temat Unii. pieniądze w każdym mieście są przeznaczane na różne ośrodki sportowe. powinniśmy być dumnie że w takim małym Lesznie mamy DPŚ ORAZ DRUŻYNĘ KTÓRA ROZSŁAWIŁA LESZNO. poza tym jestem za tym żeby zwiększyć dofinansowanie na Futsal Leszno, Arot Leszno oraz Polonie w kosza, gdyż jak się trochę postaramy możemy mieć w tych klubach ekstraklasę, co by wiązało się z nową halą. podejrzewam że gdyby przyjechał do Leszna Zastal Zielona Góra w kosza czy Vive targi kielce to taka hala na 4-5 tys pękała by w szwach. sport powinien nas łączyć nie dzielić, tym bardziej sport lokalny. pozdrawiam normalnych i Prezydenta!
113. Dodane przez Zniesmaczony, w dniu - 28-01-2017 10:52
Lotnisko podwyższa pieniądze za promocję ... lotniska? 
Zadłużone po uszy miasto płacze, że nie zrobi imprezy, która ponoć promuje turystykę w Lesznie, a tak naprawdę nikt dotąd nie przedstawił publicznie wiarygodnych wyliczeń, aby poprzeć tą tezę.  
Miasto na Unię lub na "szybowcowe igrzyska" chętnie by wydało milion, ale żeby zastanowić się jak zwiększyć dochody mieszkańców lub miasta o taki milion lub kilka, to chętnych brakuje. Niech ten koszmar się wreszcie skończy i do władzy dojdzie ktoś, kto dba o przychody miasta i mieszkańców, a nie o wydatki i fajerwerki.
114. Dodane przez KSUL, w dniu - 28-01-2017 11:20
BRAWO, JA SIĘ CIESZĘ ŻE NIE BĘDZIE TEGO SPENDU.PRZYNAJMNIEJ MOŻNA BĘDZIE SPOKOJNIE PRZEJECHAĆ OBOK LOTNISKA I NIE STAĆ W KORKACH GODZINĘ.JEŻELI MOŻNA TO PRZEKAZAĆ TE PIENIĄDZE NA UNIĘ LESZNO BO TO JEST NAJWIĘKSZA WIZYTÓWKA LESZNA.KLUB POWINIEN DOSTAĆ JAK NAJWIĘCEJ PIENIĘDZY.TYLKO UNIA LESZNO SIE LICZY. BYLE DO KWIETNIA.HEJ HEJ UNIA MISTRZ
115. Dodane przez do kom,114, w dniu - 28-01-2017 11:32
Buhahah...wlasnie pokazala w 2016r jaka Unia mistrz :) :) :)
116. Dodane przez Gustaw C, w dniu - 28-01-2017 12:09
WIĘCEJ DAJCIE JESZCZE NA PROMOCJE ŻUŻLA!!! TO JUŻ NIC NIE BĘDZIE W TYM LESZNIE!!!
117. Dodane przez Dan, w dniu - 28-01-2017 12:13
UNIA to dziady jaka to promocja...
118. Dodane przez Majk, w dniu - 28-01-2017 12:19
Proponuję referendum za odbyciem się pikniku szybowcowego z dorzuceniem pieniędzy przeznaczonych na Unię.Niech zdecydują ludzie.PS.Wybory niedaleko a leszczyniaki pamiętliwe....
119. Dodane przez miki, w dniu - 28-01-2017 12:22
Podac nazwiska czerwonych ktorzy sie nie zgodzili na poknik
120. Dodane przez hijo de puta, w dniu - 28-01-2017 12:47
Jeżeli ktoś twierdzi, że 500 000 pln to za mało, by zrobić dobry event, to znaczy, że jest (...)i nieudacznikiem. Taka prawda.
121. Dodane przez Zibi, w dniu - 28-01-2017 12:47
czyli mamy jeszcze więcej oszczędności, już można te pieniądze przeznaczyć inne sprawy, np. ink. kultury :) Brawo V-ce.
122. Dodane przez Luki, w dniu - 28-01-2017 13:01
Sylwester na rynku nie , piknik szybowcowy nie, kompletnie nic sie nie dzieje w lesznie mieście gdzie rozwijasz skrzydła !!! Panie prezydencie rządząc trzeba zachować równowagę ludzie chca chleba i igrzysk mawiali Rzymianie. W lesznie może i bezrobocie niskie wiec i jest chleb ale brakuje igrzysk :) co wiąże sie z tym i następnej kadencji raczej juz nie bedzie ! No chyba ze zmieni pan swoje podejście. Ludzie sie bogacą i wymagają tego aby coś sie działo w ich mieście.
reklama
123. Dodane przez Grand, w dniu - 28-01-2017 13:03
Tak dużo komentarzy negatywnych o dotacji Unii.Włodarzy miasta to nierusza!!!To daje do myślenia...
124. Dodane przez do kom. 62, w dniu - 28-01-2017 13:07
Skoro z Ciebie takie ekspert gospodaraczo-ekonomiczny i skoro piszesz o korzyściach z dofinansowania Unii Leszno, to może zechcesz je nam przedstawić? Ale takie realne dla miasta lub mieszkańców, a nie ogólniki, że reklama w mediach kosztowałaby więcej. Co z tej "reklamy" mamy?
125. Dodane przez ADRIAN24, w dniu - 28-01-2017 13:47
LESZNO TU CHCE SIĘ WYĆ... A NA ŻUŻEL PEWNIE KASA BĘDZIE I TO NIE MAŁA
126. Dodane przez Benon, w dniu - 28-01-2017 13:58
Cos mi sie wydaje ze to jest na zasadzie: wy mi tak to ja wam pokaże... czy ten piknik bedzie czy nie mam to szczerze gdzies.lepiej zabrac unii a dać na piknik .ale wydaje mi sie ze odbędzie sie ta impreza bo zerwać tak sobie czegos nie mozna:kary umowne etc..nie podoba mi sie to całe rządzenie lesznem i dzielenie mieszkańców.nie zauważyliście jak przyszedł nowy prezydent to mieszkańcy sa strasznie podzieleni i ile w nas agresji?? Kiedys tego nie było ulice sie remontowały pikniki i żużle były miasto piękniało w oczach a ludzie byli milsi do siebie nie tak radykalnie podzieleni.ale przyszło nowe.buta buta i cwaniactwo.zycze wszystkim miłego weekendu
127. Dodane przez www, w dniu - 28-01-2017 14:01
I niestety piknik został odwołany. Niby ma powrócić w 2017 roku, ale mam co do tego spore obawy. A dlaczego? Generalnie zgadzam się z tym, co zostało napisane w komentarzu 100. Po prostu miasto, jako partner, straciło na wiarygodności, bo z zapewne grupy akrobacyjne czy inne samoloty historyczne i zespoły muzyczne były już zakontraktowane a teraz wszystko trzeba odwoływać, bo się okazało że nie ma pieniędzy. I teraz nasuwa się pytanie - jaka poważna ekipa tzn, z górnej półki, bo przecież mała to być impreza na wysokim poziomie wybierze w 2017 roku Leszno mając do wyboru jakąś inna opcje? może być ciężko, choć chciałbym się mylić. W każdym bądź razie ten powrót w 2017 roku może być bardzo trudny i być może będzie trzeba budować renomę pokazów od zera.
128. Dodane przez IVBT METZIG 'Czarny', w dniu - 28-01-2017 14:03
Leszno zwiń skrzydła
129. Dodane przez Rekma, w dniu - 28-01-2017 14:26
A wiedziałem, iż Rusiecki rozwali Strzelecką i piknik.
130. Dodane przez do kom. 123, w dniu - 28-01-2017 14:53
Napisałbym, że to brak rozsądku ze strony włodarzy. Bo każdy kto jest zainteresowany reelekcją, powinien się zastanowić co zrobić, aby tych niezadowolonych ludzi przeciągnąć na swoją stronę? A takie rozwiązania są zapewne realne i to bez rezygnacji ze wsparcia. Ale trzeba chcieć je odnaleźć i wdrożyć w życie.
131. Dodane przez Messi baroku, w dniu - 28-01-2017 16:32
Olać piknik, będzie za to Aleja Gwiazda Żużla :)
132. Dodane przez miska, w dniu - 28-01-2017 17:00
Zdecydowanie Pan Prezydent niech zmieni zdanie co do pikniku .A jak nie zdecydowanie mowie TAK za odwołaniem go z funkcji .Dawno tak zle się w Lesznie nie dzialo tyle obietnic zmian i co ?????
133. Dodane przez wooow, w dniu - 28-01-2017 17:09
Jedna impreza odwołana i wielka tragedia, zabrali wam tlen do oddychania. Proponuję w ramach protestu zabrać sznur i popełnić zbiorowe samobójstwo a nie wysilać się i pisać te śmieszne komentarze.
134. Dodane przez jacek, w dniu - 28-01-2017 19:28
Wielka rzecz jakiś piknik... Bez przesady, co wielkiego się stało?
135. Dodane przez Shark, w dniu - 28-01-2017 20:38
Ale stratedzy z tych prezydentów :) Cała zagrywka z odwołaniem pikniku była pod publiczkę, po to, żeby zdyskredytować opozycję. Tymczasem czytając komentarze wychodzi, że 95% krytykuje Borowiaka za Unię:)
A co do meritum - jak nie mam, to nie wydaję... Proste...
136. Dodane przez leszcz, w dniu - 28-01-2017 21:22
Trzeba wyciąć opozycję w Lesznie Tylko przeszkadza w rozwoju, przez nich się tylko cofamy w stosunku do innych miast
137. Dodane przez R**, w dniu - 28-01-2017 23:07
Zmiencie hasło które promuje miasto bo wstyd! Nic się tu nie dzieje. Niedługo będzie to miasto 50+ plus. Gorzej niż wioska
138. Dodane przez Czello, w dniu - 28-01-2017 23:29
Niech każdy obejrzy sobie ostatnie sesje rady miejskiej dotyczące budżetu. Wtedy dowiecie się dlaczego nie ma pikniku. Na pewno nie jest to wina Borowiaka.
139. Dodane przez KETIW, w dniu - 28-01-2017 23:48
ZRÓBMY ZBIÓRKĘ I POKAŻMY ŻE CHCEMY TEGO PIKNIKU. NIECH NA RYNKU STANIE WIELKA SKARBONKA ŚWINKA
140. Dodane przez do kom.139, w dniu - 29-01-2017 08:01
popieram . W pierwszej kolejności niech Miasto ( Radni I Prezydent ) dołożą do skarbonki to co na PRYWATNY klub sportowy .
141. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 29-01-2017 08:44
Nie ma pikniku nie ma prezydentów
142. Dodane przez Unia, w dniu - 29-01-2017 09:19
Kasa na Unię była zawsze, jest i będzie. te kilkanaście osób co wypowiadają się na elce nic nie znaczy. na stadion chodzi tysiące osób a żużlem żyje cały region. każde miasto dofinansowuje kluby sportowe. i to grubymi milionami.
143. Dodane przez gOŚĆ, w dniu - 29-01-2017 09:21
I co z tego że nię będzie pikniku. w tym roku mamy DPŚ i to jest najważniejsza impreza regionu na którą przyjdzię parenaście tysięcy osób. wiadomo że mogłoby by być i jedno i drugie ale za to podziękujcie opozycji. Pan Borowiak nic za to nie może.
144. Dodane przez do kom. 142, w dniu - 29-01-2017 10:49
Po pierwsze nie zawsze była kasa na Unię. Masz krótką pamięć albo jesteś za młody by to pamiętać. Po drugie spore dofinansowanie Unii było jedną z przyczyn rozstania się mieszkańców z poprzednim włodarzem naszego miasta. Naprawdę jesteś pewien tych kilkunastu przeciwnych osób? Leszno ma ponad 60 tys. osób, z czego na stadion regularnie chodzi tylko kilka procent. Reszta to osoby spoza Leszna. Te pieniądze nie zawsze przekładają się na wyniki i na pewno można zrobić z nich lepszy pożytek dla miasta. Przez to obecny prezydent straci mnóstwo głosów przy kolejnych wyborach. Ale skoro jest taki pewien swego ...
145. Dodane przez do kom. 136, w dniu - 29-01-2017 10:56
A czymże dla Ciebie jest rozwój? Co Leszno ma z tego piknikowego "rozwoju"? Ludzie piszą tutaj czasami takie bzdury, że można się poczuć jak na balu wariatów. Juwenalis miał chyba jednak rację pisząc, że pospólstwu (bez urazy) potrzeba tylko chleba i igrzysk.
146. Dodane przez pilot303, w dniu - 29-01-2017 10:59
Mysle ze Piknik daje NASZEMU miastu lepsza reklame w swiecie niz Unia..przyjezdzaja z calej Polski na to..a na Unie? tylko region.. 
 
'sa tacy co chodza na Unie..ale narzekaja jak przegrywaja albo sa za drogie bilety..ale i tak ida..bo kochaja klub..ale jesli go kochaja to powinni byc na dobre i na zle..a nie tylko na dobre.' 
 
jesli chodzi o mnie to miasto powinno sie promowac..a teraz najlepsza reklame robi Piknik, a nie slbae wyniki ktore pokazuja w tv publicznej..lepiej wypromowac lepiej leszczynski piknik na ktory w ciagu tych dwoch dni moze kiedys przyhcodzic 20tys osob.
147. Dodane przez do kom 143, w dniu - 29-01-2017 11:52
I co z tego że DPŚ przyciągnie, jak to napisałeś, paręnaście tyś widzów? Na pikniku byłoby tych widzów 3 razy tyle.
148. Dodane przez do 142, w dniu - 29-01-2017 13:01
Gdzie ty masz te tysiące osób? może 10 lat temu. Skończmy finansowanie czyjegoś biznesiku z podatków. Podatki na sport tak, ale dla dzieci i młodzieży dla zdrowia. A sport zawodowy szkodzi zdrowiu! Chce ktoś z tego żyć to OK ale nie myśli skąd brać na to pieniądze!
149. Dodane przez hijo de puta, w dniu - 29-01-2017 13:36
Na DPŚ presidente sobie walnie pare sweet foci na motorze, może z jakimś żużlowcem nawet i będzie super lansik. Na pikniku o to trudniej.
150. Dodane przez Nic, w dniu - 29-01-2017 23:18
Szkoda i znów nic w Lesznie nie ma dla przeciętnej rodziny. Oj Panie Prezydencie miasta Leszna zaminusowal nie Pan i to bardzo.
151. Dodane przez we, w dniu - 30-01-2017 09:24
opublikujcie zarobki żużlowców !!!!!!
152. Dodane przez Marynia, w dniu - 31-01-2017 09:52
Bedą sweter focie ferajna w obwodzie za plecami bedzie lans i fb na pucharze świata a co nie za moje wolno mi! Teraz to elyta z france
153. Dodane przez gość, w dniu - 31-01-2017 09:54
Oferta lotniska dotycząca wynajmu powierzchni wzrosła. Coś m się wydaje że należałoby porozmawiać z zarządcami lotniska i może w pierwszej kolejności przyjrzeć się czy tam nie zrobić jakiś cięć. Bo teraz to nie zarobi nikt. Ani lotnisko, ani urząd. Może w przyszłym roku zarządcy terenu lotniska lepiej przemyślą swoją ofertę. Nie wiem kto jet tam teraz dyrektorem ale ktoś chce tm nieźle się obłowić.
154. Dodane przez gość, w dniu - 06-02-2017 16:36
Jak odwołali Sound Air Festival co mnie zasmuciło i wkurzyło, to proponuję odwołać następujące imprezy: 
Leszno Barok Plus Festiwal 
Piknik "Leszczyńskie Smaki" 
Powrót Króla 
Miasto Grochowiaka
155. Dodane przez Tomasz Chudy z Rawicza do władz Leszna, w dniu - 10-02-2017 22:03
Dla władz Leszna.http://www.polskawgescie.pl/ 
Wejdźcie na tą stronę w zakładkę Wielkopolska Leszno.Może to Was przekona,żeby nie rezygnować z najlepszej imprezy w Lesznie regionie.Podejrzewam,że reklama Leszna na tej stronie jest więcej warta niż te 400 tys.Pewnie zwracające się w ciągu roku z turystyki po imprezie pikniku szybowcowym.Jak nie nie mam pytań uwag!Chce tylko,żeby nie likwidowano najlepszej w okolicy imprezy dla wszystkich.Nie tylko miłośników szybownictwa lotnictwa,itp.itd.Ale wszystkich wszelkich wydarzeń towarzyszących piknikowi szybowcowemu.Jak nie zrobicie imprezy pikniku szybowcowego zgłaszam wiadomość do użytkownika tej strony http://www.polskawgescie.pl/.O wycięcie z filmu o Lesznie reklamy pikniku szybowcowego.Skoro nie chcecie dokładać się z kasy miasta,gdzie na prywatną spółkę Unia Leszno wydajecie miliony.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w zabudowie bliź... Osieczna 550000
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Komfortowe mieszkani... Leszno 475496
Ostatnie mieszkania ... Leszno 656285
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj