Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
18
Kwietnia 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Apoloniusz,
Bogusław, Bogusława,
Flawiusz
Do końca roku 257 dni.
Start arrow Leszno arrow Newsweek pisze o "leszczyńskim układzie"

Newsweek pisze o "leszczyńskim układzie"

Newsweek pisze o "leszczyńskim układzie"

07.08.2006. Radio Elka, Jarek Adamek

thumb_newsweekLeszno. Materiał na polityczne zamówienie – tak liderzy leszczyńskiego SLD nazywają artykuł w dzisiejszym numerze “Newsweeka”, zatytułowany “Leszczyński układ”. Zdaniem tygodnika w naszym mieście zazębiają się interesy polityków rządzącej koalicji z biznesem, często pozostającym w ich rękach. To święta prawda – komentują artykuł radni opozycji.

Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Artykuły o naszym mieście, które ukazują się w tak zwanej “prasie centralnej” zawsze wzbudzają duże zainteresowanie. Dzisiejszy numer Newsweeka trudno było w Lesznie kupić. Jednak nie opublikowano w nim tekstu chwalącego nasze atrakcje
turystyczne, opiewającego historię Leszna czy mówiącego o wielkopolskiej gospodarności. Dziennikarz tygodnika opisał Leszno jako bastion układu partyjno - biznesowego, w którym korzysta wąska grupa osób związanych z prezydentem Tomaszem Malepszym. Argumentami na poparcie tej tezy są historie przetargów, w których wygrywają firmy prowadzone przez radnych SLD Wojciecha Rajewskiego i Andrzeja Rozwalkę. Zdaniem Newsweeka wygrywały one rywalizację mimo że nie były najtańsze. Innym dowodem na “układ” wywodzący się jeszcze z PRL-u ma być zatrudnianie w samorządzie dawnych funkcjonariuszy Milicji i Służby Bezpieczeństwa. To sama prawda - komentuje artykuł opozycyjny radny Marek Goryniak - dobrze, że została opisana. To artykuł na polityczne zamówienie - powiedział Radiu Elka przewodniczący Rady Miasta Wojciech Rajewski - historie w nim opisane już wielokrotnie były wyjaśniane. Sam dziennikarz Newsweeka powiedział mi, że dostał donos - dodaje prezydent Tomasz Malepszy. Jego zdaniem SLD zdaje sobie sprawę, że jest na świeczniku i nie pozwoliłby sobie na łamanie prawa. (jad)

 
Komentarze (39)
1. SLD - polityczna emerytura
Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 12:53
Panowie czas już odejść na swoje -chyba już się dorobiliście na naszym -dajcie szansę młodej demokracji bo wszyscy wyjadą i kto będzie pracował na Wasze emerytury. Młody Radny RM Leszno.
2. Pan Kierka
Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 12:57
,,Newsweek'' odgrzał mocno nieświeżego kotleta. Ile razy wałkowano już temat tych przetargów? Wydaje mi się że przynajmniej kilkanacie razy. Sprawę wzięły pod lupę odpwoiednie śłużby i nic nie znalazły. Ale prawica sie nie zraża i próbuje dalej. Co ciekawe, temat powraca zawsze przed wyborami. Trudno więc inaczej nazwać ten paszkwil jak nie ,,Artykuł na polityczne zamówienie''. Pytanie tylko kto go zamówił. Ja stawiam na ,,socjaldemokratę'' Rufina tudzież ,,przejętego losami mieszkańców Leszna'' Edzia od Szczuckich.
3. Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 13:36
Przeciez kazdy leszczyniak o tym wiedział , Leszno to wielki układ :roll
4. Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 13:49
Starzy koledzy z aparatu PZPR. Djacie młodym dojście do koryta. Niech teraz młode wilki z prawicy najedżą się do syta. Widać po tym artykule jak mocno są one głodne. Czy ktoś lubi Malpeszego czy nie ale na ten artykuł to on nie zaslużył. Śmiech mnie ogarnia jak czytam wypociny Maaarka Gooryniaka i Szczuckiego. Panie Szczucki widać zapomniał "jak wół cielęciem był" kto go mianował za komuny na stołek dyrektora PBR-olu i jak rosły w siłę za jego kandencji niektóre firmy.
5. Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 14:03
Kiedy w Polsce przestanie się brac jako 
głowne kryterium cenę. 
Mam dość najtaniej wykonanych dróg, wiaduktów itp. Największe przekręty 
zawsze są wykonywane 
przy tanich przetargach.
6. Pan Kołek
Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 14:36
Jeśli taka gazeta jak Newsweek pisze o Lesznie, to musi być grubymi nićmi szyte.Chłopaki prawicowe wiedzą doskonale że normalnie wyborów nie wygrają a więc dlaczego nie uciec się do takich metod.Głosował bym na prawicę ale tam nikogo nie ma na kogo dało by się głosować.Na dzień dzisiejszy to jeszcze gorszy wybór niż milicjanci i sb-ecy.
7. Pan Kierka II
Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 14:38
Kampania buraczana ,(ehm, przepraszam 
) wyborcza ruszyłą pełną parą
8. Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 14:52
Trudno potem dziwć się, że żaden szanujący się obywatel miasta Leszna nie ma zamiaru startować na radnego. Nie dośc, że z człowieka zrobią złodzieja to jeszcze go do "układu" wsadzą. Newsweek jest gazetą IV RP i widac to mocno.
9. od 17lat ci sami mieszacze !
Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 14:57
Panie Goryniak,a jaka firme Pan reprezentuje?Panie Szczucki! Jakim sposobem Pan za komuny byl dyrektorem PBR-olu? W tamtych czasach by zostac kierownikiem trzeba bylo nalezec do partii, Pan rowniez nalezal do PZPR. Niech Pan sobie da juz spokoj z polityka oraz wszyscy ci, co prowadza wlasna dzialalnosc! Albo polityka, albo interesy!
10. przerażony wizją...
Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 15:09
Może i ruszyła kampania jednak wszyscy to widza jak ustawia się wybory w mieście i niektórych gminach,panowie czas na zasłużone emerytury.Dość!!! mamy tylu zdolnych ,b.dobrze wykształconych mł. ludzi.Czas na młodych bo jak wszyscy wyjadą do uni nie będzie miał kto utrzymać emerytow.
11. Radny
Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 15:36
My już powinniśmy skończyć i przejść na swoje -3-cią kadencję kto to z mieszkańców wytrzyma i tak nie mamy pomysłu na bezrobocie' obsadziliśmy urzędy samorządowe kolesiami .krewnymi =dajmy szansę młodym wykształconym bo wszyscy wyjadą i kto zapracuje na naszą emeryturę, Układ PZPR już się wyczerpał.
reklama
12. zatroskani mieszkańcy
Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 18:21
Nareszcie ukazało sie w prasie ogólnopolskiej to co od wielu lat mówią mieszkańcy Leszna a prasa lokalna przemilcza tylko zeby nie narazic sie UKŁADOWI. Zarówno właściciele mediów jak i zwykli mieszkańcy Leszna wiedzą, że jezeli ktokolwiek powie publicznie prawdę na "Malepszego, HaYna, Rajewskiego, Rozwalkę i Sołtysiaka" Sp. O.O. w bhardzo krótkim czasie zostanie zniszczony. Jezeli nie on sam to dobiorą sie do rodziny. TAK TAK TAK to są ich metody postępowania. mamy już na to dowody Gratulacje dla wolnej prasy - NEWSWEEKA-PROSIMY O WIĘCEJ.
13. BOLO
Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 18:27
"TOMASZ MALEPSZY, A W TLE - SATELITARNEGO ZDJECIA JEGO MIASTA, LESZNA. UKŁAD MALEPSZEGO JEST RÓWNIE POWIKŁANY, CO SIATKA MIEJSKICH ULIC". - NEWSWEEK 13.08.2006R. PRZECZYTAJ I PODAJ DALEJ
14. anka-prawnik ,pracujaca w Poznaniu
Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 18:54
Tak jest to sprawa stara , ale według mojej aktualnej wiedzy, nie było woli politycznej aby do końca można było ją rozwikłać.
15. mark
Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 18:59
prasa lokalna od lat jest służalczym organem lokalnego układu i współwinowajcą obecnej sytuacji. 
Redaktor naczelny ABC jest tego ewidentnym przykładem, na wspaniałych ucztach 100 najwiekszych przedsiebiorstw regionu, promuje lokalny układ i nie zdażyło się dotychczas w historii aby nagrodził czy wyróżnił kogokolwiek spoza wspomnianego układu.
16. Hela z Gronowa.
Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 19:42
Wreszcie coś rusza - trzeba im się dobrać do D... . Leszno MUSI zmienić barwy a nowym młodym trzeba dać szanse - niech posprzątają. Szkoda mi tylko tych studentów którzy słuchają Hayna. Malepszy niech sobie pokopie działkę a Rajeski i Beting niech pilnują swoje psy i ..... . WALCZMY dalej bo Leszno nie może być ostatnim bastionem wstrętnej komuny.
17. Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 20:40
wolę, żeby leszno była bastionem komuny niż buractwa, dyletanctwa i "kaczyzmu" 
 
18. załamany lewicowiec
Dodane przez Gość, w dniu - 07-08-2006 20:49
to juz koniec SLD i Gospodarnych a tak na nich liczylem :) a tu się okazuje ,że to złodzieje . Już na nich nie zagłosuje a taki byłem wierny Panie Malepszy przez te 8 lat. Okłamał Pan wyborców Panie Prezydencie. I jeszcze pytanie ; dlaczego nie ma w kioskach gazety ?
19. Leonard K
Dodane przez Gość, w dniu - 08-08-2006 08:30
Tak z Leszna trzeba wyjeżdżać kończysz studia czy doktorat w Poznaniu -pytasz o pracę w Lesznie -a tam wszystko spętane -w UM siedzą licencjaci ,albo zaoczni absolwenci także po LO -ale tu uwaga -za to krewni prezydenta,radnego z SLD lub członka zarządu miasta i jest o.k..W wyniku tego sprawowania władzy przez SLD -Leszno stało się miasteczkiem typowo powiatowym gdzie wszyscy się znają i tak spętane że taki 30 latek jak ja musiłby wjechać tu czołgiem
20. Czekamy na kolejny.....
Dodane przez Gość, w dniu - 08-08-2006 10:46
"Newsweek" z 13.08.2006 r. - wreszcie czasopismo niezależne od lokalnych ."RUCH" S,A, -prosimy sprowadzić tysiące egzemplarzy. Młody z UM Leszno.
21. Dodane przez Gość, w dniu - 08-08-2006 14:19
Kurde czytam te wasze wypociny i się zastanawiam, czy każdym artykułem się tak podniecacie czy tylko tym. Swego czasu pisała o tym wyborcza, również w podobnym tonie.  
 
Jesli naruszono prawo to jest prokurator, sąd i tak dalej. Nie ma się czym podniecać. Jeśli nie naruszono, to nie ma tematu. A swoją drogą się zastanawiam czy ci, co tak gardłują (między innymi cytowany tu pan Goryniak) spełnili swój obowiązek i oprócz doniesienia do mediów złożyli stosowne doniesienia do prokuratury? 
 
Bo to, że komuś coś się nie podoba to jeszcze nie przestępstwo.  
 
Przynajmniej tak mi się wydaje. 
 
dr Siedem
22. Ela
Dodane przez Gość, w dniu - 08-08-2006 15:12
Wokół artykułu tyle szumu, a podniecaja sie ci, ktorzy gonia tylko za tania sensacja. Ciekawe, komu tak bardzo zalezy, aby wlasnie w tym momencie "ujawniac prawde", czyzby zawodnik w wyscigu do stolka prezydenckiego w Lesznie??? Dziwne, ze mlodzi - rzekomo - spoza ukladow nie moga tu zrobic kariery, skoro wracaja z dobrej posadki w Urzedzie Miasta we Wroclawiu i jakby nigdy nic zjawiaja sie jako kandydaci?
23. XXX
Dodane przez Gość, w dniu - 08-08-2006 15:57
Do Leonarda K. 
Jestem bez układów, pochodze z rodziny, która nigdy w żadnych układach nie tkwiła, a po zrobieniu studiów udało mi sie znaleźć bardzo dobrą pracę w resorcie budżetowym w Lesznie i robię karierę, nie należąc do żadnego ugrupowania. Mam bardzo dobre zdanie o p. Malepszym jako prezydencie, który nie znając mnie, a tylko efekty mojej pracy, obiektywnie mnie ocenia i docenia. Artykuł jest bardzo krzywdzący dla tego człowieka, który naprawdę wiele dobrego dla miasta zrobił i mam nadzieję, że cierpiący na chore ambicje ludzie pojdą w końcu po rozum do głowy!
24. xxx
Dodane przez Gość, w dniu - 08-08-2006 17:11
Jak jestes bez ukladow to juz ci uwieżyłem
25. Dodane przez Gość, w dniu - 08-08-2006 17:30
w pełni cię popieram 
 
Panie Tomaszu, niech się Pan trzyma! 
26. a9nka
Dodane przez Gość, w dniu - 08-08-2006 18:19
ja tez nie mam zadnych ukladow,a wiec zero protekcji gdziekolwiek stad po studiach 7 lat temu posadka za 700zł miesiecznie i tyle....zreszta z urzedu pracy...kiepsko!!!NIE WIERZE!LUDZIOM,KTORZY PISZA,ZE W LESZNIE DOSTALI PRACE BEZ UKLADOW!wiele razy przekonalam sie na wlasnej skorze,ze aby w tym miescie miec prace to nie wyksztalcenie sie liczy a....pozdrawiam 
27. Policjant
Dodane przez Gość, w dniu - 08-08-2006 21:46
Niestety mam także bardzo negatywne doświadczenia i także stałem się ofiarą układów w tym mieście. Niestety Główną rola w tej sprawie odgrywają byli Komendanci Policji z Leszna powiązani z Wymiarem Sprawiedliwości w Lesznie. Czekam na interpelację poselską, a dokumenty w tej sprawie złożyłem dużo wczesniej zanim artykuł się ukazał. Mam nadzieje, że to pomoże w rozwiązaniu tej sitwy " leszczyńskiej władzy "
28. Do nieudaczników wszelkiej maści
Dodane przez Gość, w dniu - 09-08-2006 09:29
Jeżeli ktoś jest dobry w tym co robi to zawsze znajdzie prace. A jak ktoś jest nieudaczny to wszędzie szuka później spisku i układów zamiast spojhrzeć prawdzie w oczy i powiedzieć sobie: - Jestem beznadziejny.
29. B
Dodane przez Gość, w dniu - 09-08-2006 10:09
Panie Malepszy "Kończ 
waść wsydu oszczędź. 
b
30. Dlaczego????
Dodane przez Gość, w dniu - 09-08-2006 11:20
Dlaczego tyle lat milczy policja i prokuratura na ten temat, czyżby też w układzie??
31. Dodane przez Gość, w dniu - 09-08-2006 12:06
Według tych panów w układzie są wszyscy, którzy nie myślą jak oni. 
 
Układ to takie słowo wytrych. Nie wygrałes przetargu - to oczywisće wina układu, nie znalazłeś pracy to wina układu, nie masz fajnych kolegów - to wina układu.  
 
waldemar układ
32. józek
Dodane przez Gość, w dniu - 09-08-2006 12:11
a czym się tak wszyscy Państwo podniecacie? sprawa jest stara, parę razy była juz opisywana i przez różne komsje i bodaj prokuraturę sprawdzana i nic.Poza tym, gdyby były jakieś nieprawidłowości w przetargach, to przegrane firmy by je oprotestowały. Mam wrażenie, że ten artykuł został podpowiedziany Newsweekowi przez SLD, bo mówi orzeczach powszechnie znanych, wyjaśnionych i co najwyżej moralnie nagannych. Dlaczego nie pisze sie nic o układach podwykonawców, którzy obsługują wszystkie inwestycje, dlaczego nie pisze się nic o układach właścicielskich wspomnianych firm, dlaczego nie pisze się o istnieniu grupy biznesowo-towarzyskiej trzymającej władzę w Lesznie i bezlitośnie gnojącej wszystkich, którzy sie jej sprzeciwiają?
reklama
33. alek
Dodane przez Gość, w dniu - 09-08-2006 12:36
kilka razy byłem bliski wygrania posady i za każdym razem była kończąca etap kwalifikacji rozmowa i to nieszczęsne pytanie od kiedy mieszkasz w Lesznie i kogo znasz- to jest jakaś paranoja, jestem dobrym specjalistą w swoim fachu wielokrotnie nagradzanym z dyplomami i tytułem magistra, majacym 33lata , obecnie pracuję w Poznaniu bo w Lesznie zabrakło mi dobrych kontaktów rodzinno- towarzyskich.
34. Do Alka
Dodane przez Gość, w dniu - 09-08-2006 14:16
Ja też byłem wielokrotnie nagradzany dyplomami np. za wygranie turnieju w ping-ponga czy też recytację wiersza o kotku, co wlazł na płotek. I też jestem dobrym fachowcem w tym co robię - tzn. w nic nie robieniu. Ale sie nie chwale. P.S. Skoro pracujesz w Poznaniu, to na bank jesteś z układu.
35. alek
Dodane przez Gość, w dniu - 09-08-2006 15:11
moja praca w Poznaniu na stanowisku Dyrektora Personalnego zakładu zatrudniającego powyżej 2500 pracowników wymaga dużo większych umiejętności niż twoje -dupku, 
Róznica polega na tym że w Poznaniu nikt się nie pyta o koneksje rodzinne, prędzej o przynależność partyjną.
36. petent
Dodane przez Gość, w dniu - 09-08-2006 15:16
w urzędzie miasta w Lesznie mamy najmniej sympatycznych urzędników na terenie byłego województwa. 
Są smutni wciąż zdenerwowani, brak ich cierpliwości i kultury osobistej wręcz poraża , ale jak się zatrudnia nieudaczników znajomków to tak jest.
37. korupcja????
Dodane przez Gość, w dniu - 10-08-2006 13:55
Zawsze miałam urzędników państwowych za wzór praworządności,ale niestety jak ma się więcejstyczności z nimi/ z tymi na wyższych /stołkach to się okazuje jaka to jest praworządność- ponad prawem i zależności między wydziałami.Przez przypadek przekonałem się o zależności decyzji naczelników od SKO.Jak wszyscy skakają żeby się nie narazić tej praworządnej instytucji.A korupcja urzędnicza to chyba największa w Polsce w starostwie i wszystkich podległych wydziałach.Co się łączy też z prokuraturą, policją tak że mamy rządzących ponad prawem.
38. nerw
Dodane przez Gość, w dniu - 16-08-2006 08:52
Tomasz Malepszy wygrał,jako jeden z nielicznych z całej Polski, wybory na funkcję prezydenta miasta w pierwszej turze! Tak trzymac - Panie Prezydencie!
39. P.K.
Dodane przez Gość, w dniu - 20-08-2006 12:53
A może leszczyniacy sami są winni takiemu stanu rzeczy? A może swoją dotychczasową postawą "promują" ten układ? Obecni zarządzający znają przysłowie i tym się kierują - "Pies szczeka a karawana idzie dalej". Według nas to mieszkańcom Leszna pasuje ten stan "błogiej głupoty". Media? Są jakby wpisane w straty. Żadnego zainteresowania tematyką rozwoju miasta. Jest to wynik niskiego poziomu fachowości wydawców i ludzi pracujących w nich. Ani Panorama Leszczyńska, dziennik ABC czy Radio Elka nie są zainteresowane polepszeniem sytuacji miasta. Zajmują sie tzw. lizaniem tematu. Być możę taką mają strategię. Bardziej przypominają tablice szkolne niż poważne media. A mieszkańcy? Raz na 4 lata mają okazję wykazania się i ją przepaszczają dokumentnie. Widać im tak pasuje. "Wybrani" zaś zdają sobie z tego doskonale sprawę i "szczekaniem" się zbytnio nie przejmują, tym bardziej, że stoją za "śmietnikowym ogrodzeniem" stworzonym przez media, prawo i korzystających z tego skorumpowanych układów. Strach, chciwość, to główne przyczyny takiego stanu rzeczy. Czy jest możliwa zmiana? Pod warunkiem, że się chce być człowiekiem. A to trzeba sobie uświadomić. Czy są ludzie w Lesznie tacy? Oczywiście, że są...Poszukajmy ich i stwórzmy im warunki zamiast popierać po cichu skompromitowane dotychczas układy. Wybory tuż, tuż...czy leszczyniacy zdadzą egzamin na człowieczeństwo? Ano, zobaczymy....
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Leszno sobieskiego -... Leszno 679000
SprzedamLeszno 439000
Dom w zabudowie bliź... Osieczna 550000
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
Mieszkanie w nowym a... Leszno 585856
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj