Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Tor motocrossowy do likwidacji?

Miasto szuka alternatywy

Tor motocrossowy do likwidacji?

25.02.2018. Radio Elka, Filip Wybieralski

(fot. Filip Wybieralski)
Pod znakiem zapytania stoi przyszłość toru motocrossowego przy żwirowni na Zaborowie. Na ostatnim spotkaniu z mieszkańcami prezydent Łukasz Borowiak deklarował, że miasto zlikwiduje ten obiekt. – Działa on zupełnie nielegalnie, dlatego nie ma żadnych podstaw, aby utrzymywać go dalej w takiej formie – mówi Lucyna Gbiorczyk z Biura Prasowego Urzędu Miasta.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Samorząd kupił teren dawnej żwirowni w sierpniu ubiegłego roku. Umowa zawarta ze spółką Kruszgeo opiewała na 2,2 miliona złotych. Dzięki tej transakcji miasto stało się właścicielem prawie 17 hektarów gruntu.

To właśnie na tym terenie zbudowany został tor motocrossowy, który pełnił swoją funkcję przez mniej więcej 20 lat. Pozostaje jednak zagadką, kto go
zbudował, a przede wszystkim czy miał na to odpowiednie pozwolenie.

Na jednym ze spotkań z mieszkańcami Zaborowa prezydent deklarował, że tor będzie zrównany z ziemią. Jak argumentowano - powodem tego jest przede wszystkim zapewnienie bezpieczeństwa mieszkańcom. W pobliżu żwirowni znajduje się m.in. szkoła podstawowa, a sam obiekt nie spełnia norm zawartych w przepisach.

- Nie ma podstaw, aby utrzymywać go dalej w takiej formie. Aby taki obiekt mógł powstać, wymagany jest szereg zezwoleń. Tymczasem nawet nie wiemy, czy spełnia on jakiekolwiek normy bezpieczeństwa. Wiemy jednak, że jest wielu miłośników tego sportu, których nie chcemy zostawić bez alternatywnego rozwiązania. Bardzo możliwe, że znajdziemy inne miejsce gdzie taki tor mógłby powstać - powiedziała Radiu Elka Lucyna Gbiorczyk.

Obecnie urząd sprawdza czy przed zakupem ktoś wynajmował teren, a przede wszystkim próbuje ustalić w jakich okolicznościach doszło do powstania takiego obiektu.

- Nie podjęliśmy jeszcze żadnych definitywnych kroków. Na razie próbujemy ustalić, kto wiele lat temu stworzył ten obiekt. Jeżeli uda nam się zidentyfikować daną osobę i okaże się, że nie miała ona odpowiednich zezwoleń, będziemy starali się wyegzekwować od niej, aby doprowadziła ten teren do pierwotnego kształtu - wyjaśnia Gbiorczyk.

Do tego tematu będziemy jeszcze wracać. Wszystko wskazuje jednak na to, że miłośnicy motocrossu będą musieli przenieść się w inne miejsce. Gdzie powstanie alternatywny tor? Tego na razie nie wiadomo.
 
Komentarze (115)
1. Dodane przez Lewak, w dniu - 25-02-2018 10:21
To gdzie Egzekutor bedzie trenowal?
2. Dodane przez Zuzlowiec xxx, w dniu - 25-02-2018 10:32
A gdzie beda zuzlowcy trenowali ?.Pytanie do prezydenta I mieszkancow tzn. Kibicow z calym szacunkiem ?
3. Dodane przez Edi, w dniu - 25-02-2018 10:33
Podobny tor motocrossowy istnieje w Gronowie / przy podkowie /, lesie, z dala od zabudowań. Może tam miasto powinno szukać alternatywy.
4. Dodane przez Gera, w dniu - 25-02-2018 11:03
Tam nawet unia trenowała kupę lat
5. Dodane przez Dawid, w dniu - 25-02-2018 11:10
PSS likwidować naturalny obiekt w dodatku który pozwala uprawiać tak niebezpieczny sport. Żeby powstał taki obiekt potrzeba kasy a znając życie miasto nie wyłoży bo będzie że nie ma kasy albo miejsca na taki obiekt hah
6. Dodane przez Daqid, w dniu - 25-02-2018 11:11
Pss
7. Dodane przez Archanioł, w dniu - 25-02-2018 11:15
Taaak... Inicjatywa obywatelska nie jest wskazana i na uszanowanie i pochwałę ze strony władzy liczyć, jak widać, nie może. Tylko czekać, kiedy władza wytoczy armaty przeciw wszystkim chłopakom na wioskach, którym chciało się na łące wkopać słupki i zrobić boisko do grania w piłkę, zamiast chlać piwo pod sklepem.  
Zastanawiam się czy jest to skrajne lekceważenie czegoś co ludzie sami bez upraszania się zrobili czy zwyczajny brak pieniążków na porządkowanie terenu na który bezmyślnie wydało się kasę?
8. Dodane przez Poliszynel, w dniu - 25-02-2018 11:25
Wydawać by się mogło, że jest tajemnicą poliszynela kto tam inwestował ... ale przede wszystkim warto zauważyć, że zrobił to ze swoich własnych pieniędzy, dla mieszkańców. No, może trochę z pieniędzy taty ;) Ale tak, czy inaczej, pro publico bono. I za to należą się pochwały, a nie kara.
reklama
9. Dodane przez Emeryt, w dniu - 25-02-2018 11:41
Prezydent Juz ma inne plany od dawna i chlopaki zostaliscie zrobieni nie powiem w co.20 lat jest tor i nikomu nie przeszkadzal a teraz zaczal przeszkadzac?
10. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 25-02-2018 11:45
"Bardzo możliwe, że znajdziemy inne miejsce gdzie taki tor mógłby powstać". Zgaduję, że tym razem ta osoba, która inwestowała w ten tor, w drugi już nie zainwestuje. Zwłaszcza, gdy zostanie ukarana za swe wcześniejsze inwestycje. To kto wyłoży pieniądze na nowy tor? Czyżby mieszkańcy z podatków?
11. Dodane przez Prezydent zrobi dobrze. Wszystkim., w dniu - 25-02-2018 12:05
NIe wróżę Panu Prezydentowi drugiej kadencji- zamknąć, zlikwidować, wyciąć... 
Zamiast szukać rozwiązań wkracza się z siekierą i "robi porządek" 
Nie tędy droga Panie Prezydencie.
12. Dodane przez Ciekawy, w dniu - 25-02-2018 12:10
Do tej pory jakoś nikogo to nie interesowało a teraz mają przeciwko temu jakieś przeciwskazania ciekawe
13. Dodane przez kierowca, w dniu - 25-02-2018 12:13
skoro przez 20 lat nikomu to nie przeszkadzalo, to najbierw wybudujcie drugi legalny obiekt a pozniej stary zrownajcie z ziemia. jak zrobione bedzie na odwrot to toru sie nie doczekamy wcale...
14. Dodane przez do kom. 3, w dniu - 25-02-2018 12:14
Lepiej było milczeć, bo go jeszcze zamkną lub - co gorsza - ukarzą za to.
15. Dodane przez Stefan, w dniu - 25-02-2018 12:22
Nie ma co rozpaczać, jest super tor we Wschowie rzut kamieniem a nie jakaś amatorka :)
16. Dodane przez Tomasz, w dniu - 25-02-2018 12:25
Ludzie ogarnijcie się. Właśnie takie tory powinny być, lepiej tutaj niż w lesie i na drodze. Co Wam te motory przeszkadzają, ludzie pasję przynajmniej maja! Lepiej niech te dzieciaki po torze śmigaja niż browary pod sklepem maja pić. Coraz gorzej z ludźmi, coraz bardziej pretensjonalni.kiedys ludziom tak wszystko nie przeszkadzało. Ja jestem jak najbardziej za torem!
17. Dodane przez Mieszkaniec okolicy, w dniu - 25-02-2018 12:26
A ja sie ciesze bo mieszkam obok. Dzieci beda mialy wieksze bezpieczenstwo. Poza tym powstalo nowe osiedle obok, pod ktore miasto niedawno sprzedalo dzialki. Nie mowie juz o halasie...
18. Dodane przez jo, w dniu - 25-02-2018 12:26
akwawit zamkli tor zamkli ciekawe co na stepne kiedys to było piekne poterzne miasto
19. Dodane przez Qw, w dniu - 25-02-2018 12:32
Pokupili tanie dzialdzialki budowlane a teraz halas przeszkadza.. . Szczekanie psa I wszystko inne
20. Dodane przez xxx, w dniu - 25-02-2018 12:34
Ktoś na pewno miał nadzór nad tym,bo jak kiedyś tam pojechalem pojeździć to przyjechał PAN że mam zapłacić za jazdę po tym torze bo on jest gospodarzem tego toru.
21. Dodane przez adam, w dniu - 25-02-2018 12:34
Super tor, świetna atmosfera na zawodach,emocjonujące widowisko, a Wy to chcecie zniszczyć? Pan prezydent od czasu kiedy zaczął się kumać z Warszawką to w Lesznie robi się źle.
22. Dodane przez Tomasz, w dniu - 25-02-2018 12:35
Honorowym wyjsciem Panie Prezydencie by bylo najpierw wybudowac nowy tor a pozniej zlikidowac.A moze stadion Smoczyka tez zburzycie ?
23. Dodane przez On, w dniu - 25-02-2018 12:40
Tor jest super,zabezpieczyc,moze ogrodzic piwinien zostac,a moze warto by jeszcze rozbudowac bylby super obiekt i zawody,
24. Dodane przez Wiecho blacharz, w dniu - 25-02-2018 12:43
Najbardziej rozśmiesza argument, że tor zagraża szkole. To motocykle dolecą do szkoły? W Polsce większość szkół jest przy drogach z pędzącymi tirami i nikt w tym zagrożenie nie widzi. Normy bezpieczeństwa? W tym sporcie nie ma norm, to jazda na granicy śmierci lub kalectwa: patrz wypadek na kaczych dołach we Wschowie czy upadek Golloba, ale na własne ryzyko uczestników. Jak już się coś z tym robi to NALEŻY ZACZĄĆ OD SPRAWDZENIA, CZY NIE DA SIĘ ZALEGALIZOWAĆ istniejącego już toru. Inaczej po likwidacji basenu prezydent dopisze sobie kolejny zlikwidowany obiekt do kolekcji.
25. Dodane przez Sąsiad, w dniu - 25-02-2018 12:46
Ten tor to książkowy przykład inicjatywy obywateli,zanim ktoś jeszcze usłyszał o czymś takim jak "budżety obywatelskie". Po prostu ludzie z pasją poświęcili swój czas i pieniądze, dogadali się z ówczesnymi właścicielami terenu i powstało miejsce, gdzie każdy chętny mógł pojeździć, co więcej zimą górki służyły dzieciom do jazdy na sankach itd. BEZ BILETÓW BIUROKRACJI I INNYCH UTRUDNIEŃ ! Każdy kto kupił działkę na pobliskim osiedlu wiedział, że w pobliżu jest tor i godził się na takie sąsiedztwo bo tor powstał wiele lat wcześniej niż miasto postanowiło tam cokolwiek zbudować. A teraz .... sprawdzian kto dla kogo w tym mieście władza dla..czy ludzie dla władzy?
26. Dodane przez Andi, w dniu - 25-02-2018 12:47
Tylko czekac co za znajomek przejmie ten teren
27. Dodane przez ygrek, w dniu - 25-02-2018 12:55
Likwidować łatwo... Ale jak odtworzyć? Znowu przetarg się nie uda... Ach ta nasza władza leszczyńska...
28. Dodane przez do 10, w dniu - 25-02-2018 12:56
Ale przynajmniej będzie inwestycja do sfinansowania... :)
29. Dodane przez :), w dniu - 25-02-2018 12:59
zamiast karać ludzi, którzy robią coś pożytecznego dla mieszkańców,.może miasto przyjrzy się sobie (Urząd) i wyciągnie konsekwencje w sytuacji nieudanych inwestycji... Vide ścieżka na Słowiańskiej itd...
30. Dodane przez do kom. 9, w dniu - 25-02-2018 12:59
W maju ub. roku podano, że "Koncepcja zagospodarowania terenu ma być dopiero przygotowana". http://elka.pl/content/view/84359/80/ Czy pisząc, że Prezydent ma od dawna inne plany, mamy rozumieć, że są one skrywane przed mieszkańcami, a ten teren jest szykowany pod coś lub pod kogoś?
31. Dodane przez Jacek, w dniu - 25-02-2018 13:04
Pani rzecznik kto panic takie bzdury kazal gadac 25 lat temu ktos usypal chalde przez ten czas mnostwo osob opiekowalo i placilo wszyscy pojda do sadu..Nie ?
32. Dodane przez Wojtek, w dniu - 25-02-2018 13:06
Wstyd na cala polske do telewizji i niech sie wezma za naszego Prezydenta i Radnych.My nie jestesmy chlopcamiw do bicia .
33. Dodane przez HANKA, w dniu - 25-02-2018 13:09
PROSZĘ ZROBIĆ REFERENDUM WŚRÓD MIESZKANCÓW ZABOROWA I NA TYLE.
34. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 25-02-2018 13:23
Nie będzie niczego.
35. Dodane przez WSk, w dniu - 25-02-2018 13:26
I kolejny minus dla Borowiaka. Jak chcesz chłopie wygrać wybory zadzierajac z kibicami. Pomóż im dostosować tor do wymogów bezpieczeństwa, a nie karać. Zamneliście stadion, tor speedrowerowy, boisko LA. Teraz tor. Najlepiej piwko Demon i Heaven. Hałasy pijanej młodzieży na Prochowni i Lipowej jakoś Borowiakowi nie przeszkadzają. Tylko obietnice. "Zwrócimy uwagę". Najpierw zacznij pan, panie Borowiak od dyskotek, potem zajmnij się sklepami alkoholowymi, a na końcu pomyśl o torze. Czy wiesz pan, że stojąc na Sikorskiego, tak w połowie ulicy jest 8 sklepów w promieniu 80 m, gdzie można do 24 kupić alkohol. To jakaś paranoja!!!!!
36. Dodane przez Państwo dla urzędników, w dniu - 25-02-2018 13:28
20 lat istnienia, zawody, a ci się zastanawiają nad normami bezpieczeństwa. Szukanie założyciela to już totalna porażka.
37. Dodane przez Gaera, w dniu - 25-02-2018 13:29
Macie swojego prezydenta MM
reklama
38. Dodane przez Było przyzwolenie?, w dniu - 25-02-2018 13:30
"Wykonywanie robót ziemnych związanych z niwelacją terenu nie podlega, co do zasady, reżimowi prawa budowlanego i rozplantowanie ziemi nie może być uznane za roboty budowlane" Tak mówi wyrok Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Białymstoku z dnia 20 lutego 2014 r., II SA/Bk 1190/13, LEX nr 1512845. 
Co prawda ciężko to będzie wybronić w tym przypadku, bo budowla ziemna jako obiekt budowlany powinna, w myśl art. 3 pkt 1 lit. b pr. bud., stanowić całość techniczno-budowlaną o określonej konstrukcji i funkcji, a to już wymaga zezwolenia na budowę. Aby obiekt miał cechy budowli ziemnej z jednej strony powinien być wykonany z ziemi, zaś z drugiej musi stanowić pewną techniczno-użytkową całość. 
 
Ale dziwi trochę fakt, że dotąd nikomu ten obiekt nie przeszkadzał. Mam na myśli organy nadzoru budowlanego. Wnioskuję więc, że było ciche urzędowe przyzwolenie, które z jakichś przyczyn nagle trzeba przerwać.
39. Dodane przez On, w dniu - 25-02-2018 13:44
Proszę się również zająć torem w Wilkowicach. Latem ujezdzaja bez zadnych ograniczeń. W niedzielę nie można posiedzieć w spokoju. Pismo w tej sprawie jest przygotowywane.
40. Dodane przez Zuzlowiec numer 2, w dniu - 25-02-2018 14:08
Dziekujemy Panie prezydencie i Wlodarza za Pomoc !!!!!!
41. Dodane przez Wojtek, w dniu - 25-02-2018 14:12
Doszly mnie sluchy że ktoś zbuntowal prezydenta na spotkaniu w szkole numer 4 .Szkoda ze mnie tam nie było.A może pan Prezydent przyjedzie na tor i pogada ?
42. Dodane przez kk, w dniu - 25-02-2018 14:22
Oj panie Borowiak.,tylko likwidują w tym mieście... Co tam w komisji do spraw Akwawitu słychać? Kiedy wybory?
43. Dodane przez Alternatywny obiekt, w dniu - 25-02-2018 14:44
Na kacze doly beda jezdzic:) przypomne ze jest zakaz smigania skuterem wodnym po akwenie bo glosno wiec i motocykle za glpsne:)
44. Dodane przez Do kom. nr 9, w dniu - 25-02-2018 15:05
Na jakiej podstawie twierdzisz, że nikomu to nie przeszkadza? Przyjdź trochę pomieszać w okolicach tego pseudo torowiska a zrozumiesz jak to przeszkadza! W weekend człowiek chce odpocząć a tu nowet okna nie można otworzyć, wyjść na taras bo hałas. Zażalenia co do istnienia toru składane były już za Malepszego. Podobno już wtedy miał powstać tor w Nowych Starych a te wykopki miały zostać zrównane z ziemią. Nie raz już interweniowała tu policja gdy idioci jeździli w innych dniach niż mieli na to umowne pozwolenie, lub gdy rozbijali się po okolicznych ulicach bez tablic rejestracyjnych. Teraz gdy powstaje obok toru szkoła a tor nie zostałby zlikwidowany nadawało by się to tylko do kroniki kryminalnej. Tylko czekać jak jakieś dziecko szkolne zostanie potrącone i dojdzie do tragedii. Wtedy dopiero mało zozientowani w temacie zrozumieją, dlaczego tor należało zlikwidować... a winni tego, że nadal istnieje poniosą zasłużone konsekwencje...
45. Dodane przez mieszkaniec Ustronia, w dniu - 25-02-2018 15:18
do komentarzy krytycznych.... 
tor jest nielegalny i tyle ....., jako mieszkańcowi nie przeszkadzają mi prawdziwi entuzjaści( wiem że jeżdzżą tylko w soboty), zachowujący zasady bezpieczeństwa..., ale liczni szaleńcy dojeżdżający na tor. 
w tym miejscu mam dla zwolenników toru pytania 
1. czy chciałbyś mieszkać w tym miejscu? 
2. czy chciałbyś aby twoje dzieci się tu bawiły i chodziły do szkoły?
46. Dodane przez RC, w dniu - 25-02-2018 15:18
Przecież są jeszcze tory w Wilkowicach, Gronówku czy Wschowie... Sam jeździłem i jest ok.. Szkoda że kawałek historii ma być zrównany z ziemią ale dla ludzi którzy kochają ten sport nie ma znaczenia gdzie będą jeździć...
47. Dodane przez Marian, w dniu - 25-02-2018 15:19
To chyba taniej jest zalegalizowac niz budować nowym ?.Zagraza jakiemu bezpieczenstwo skoro motocykle sa przywozone na lawetach .Ale bzdury
48. Dodane przez joker, w dniu - 25-02-2018 15:41
20 lat temu prawdo podobnie powstało w czynie społecznym. Ludzie wykonali ci sami ludzie korzystali a urzędnicy już mają na nich paragraf- NIE ŁADNIE. teren już ma swego nowego właściciela( deweloper) tylko afera z udziałem CBS lub CBA może pohamować działania urzędników.
49. Dodane przez Emeryt, w dniu - 25-02-2018 15:42
Do kom. 9 a kolo stadion co jest cicho ?.Po co zes tam dzialke kupowal ?.A na henrykowskiej droge ludzia wybudowali pod nosem.Wypadki sie zaczna jak tor zlikiduja
50. Dodane przez peterpan, w dniu - 25-02-2018 16:01
do kom 47 . na lawetach to mały odsetek , zapraszam w sezonie ...
51. Dodane przez Fragles, w dniu - 25-02-2018 16:05
Moim zdaniem ci ludzie co się budowalii to im przeszkadza ten tor...Dobrze wiedzieli co tam jest a teraz maja pretensje..To tak samo dziki i sarny mogą bo ludzie kupują działki i stawiają swoje domy czy to w Dabczu przy zalewie gdzie były lasy
52. Dodane przez Barzak, w dniu - 25-02-2018 16:07
Bliskość szkoły przekreśla możliwość istnienia toru i tyle na temat. Piszę to jako mieszkanieć Zaborowa i jako ojciec, którego dzieci będą chodziły do nowej szkoły od września.
53. Dodane przez Marian, w dniu - 25-02-2018 16:29
Do 50 mieszkam obok i nie widze zeby ktos dojezdzal
54. Dodane przez Archanioł, w dniu - 25-02-2018 16:31
Ktoś tu wspomniał w komentarzach o honorowym wyjściu z budową przez miasto nowego toru? Przecież już jest na Słowiańskiej po konsultacjach z rowerzystami.  
Lepiej nie ryzykować. Teraz gdyby prezydent konsultował budowę toru do motocrossu, wyszedłby tor bobslejowy albo jeszcze co innego.
55. Dodane przez Zuzlowiec xxx, w dniu - 25-02-2018 16:33
Zawsze mozna wprowadzic godziny zeby wilk byl syty i owca cala
56. Dodane przez termit z UM Leszna, w dniu - 25-02-2018 17:16
Co by tu jeszcze w Lesznie zlikwidować bezzzyyyy beeezzyyy beezz... co by tu jeszcze.... ?
57. Dodane przez Tomasz, w dniu - 25-02-2018 17:18
A komentarz 39 to pewnie taki co sie jako jeden z ostatnich w Wilkowicach osiedlił i teraz pretensje. Trzeba było działkę w lesie sobie kupić, chociaz takim to pewnie i tam by ćwierkanie wróbla przeszkadzalo, że nie w takiej tonacji ćwierka, tragedia....
58. Dodane przez Prośba mieszkańca, w dniu - 25-02-2018 18:03
Tylko proszę nie powoływać komisji śledczej d/s znalezienie osób, które w ten tor inwestowały. Zamiast próbować ustalić okoliczności, zorganizujcie spotkanie osób zainteresowanych tym torem. Jestem przekonany, że osoby, które wsadziły w niego najwięcej poświęcenia i pieniędzy, same się do Was zgłoszą. Z tego co wiem nie brak im zapału i szczerości i jeśli jest w ogóle sens, to chętnie o tym porozmawiają. Swoją drogą jestem ciekaw czy leszczyńscy żużlowcy staną którejś ze stron?
59. Dodane przez zmd, w dniu - 25-02-2018 18:17
Nie powinno być dla nikogo tajemnicą że tereny (pola za torami kolejowymi)w przyszłym planie zagospodarowania przestrzennego miasta mają być pod działki budowlane.Miasto musi najpierw usunąć wszelkie niedogodności w zamieszkaniu tak jak na Grzybowie.Inwestorzy którzy być może są zainteresowani całością tego terenu nie chcą mieć głośnego sąsiedztwa bo to by obniżało wartość sprzedawanych w przyszłości działek budowlanych.
60. Dodane przez Lemi, w dniu - 25-02-2018 18:39
To nie widzieli co kupują? Może kiedyś ktoś robił samowolkę ale nie na terenie miasta!!! Więc jak chcą to niech sobie sami teraz sprzątają!!! To jak bym kupił uszkodzony samochód - a potem szukał winowajcy uszkodzenia i chciał naprawy :P
61. Dodane przez figa, w dniu - 25-02-2018 18:47
no nareszcie zlikwidują ten hałas nie tylko w soboty ale prawie każdego dnia tygodnia ryczą te komarki nie po to kupowałam działkę na odludziu pod lasem żeby od 10 lat wysłuchiwać jęczenia tych skuterków ,a wiecie ,ze po tylu latach można nauczyć sie nie słyszeć ale taka prawda w sobote latem chcemy posiedzieć na tarasie przyjdą znajomi a tu nie można rozmawiać bo jesteśmy zagłuszani przez jeżdżących a i czasem po ulicy rozpędzeni jadą i wszyscy mechanicy w Zaborowie testują auta na odcinku do nowej hali sportowej pytam się gdzie są mundurowi ? osiedle ciemne nie oświetlone a w nocy zero policji ale to wszystko do czasu może po wyborach się zmieni zamiast ścieżek rowerowych powstaną drogi osiedlowe i lampy na ulicach przecież my nie od macochy podatki płacimy od 15 lat
62. Dodane przez Mieszkaniec Zaborowa, w dniu - 25-02-2018 19:10
Likwidować bezapelacyjnie ! Hałas nie do wytrzymania !!!
63. Dodane przez ej, ej, w dniu - 25-02-2018 19:36
Widziały gały co kupowały? 
Widziały. To niech teraz na własny koszt go liwidują.
64. Dodane przez Hej, w dniu - 25-02-2018 20:02
Stadion Smoczyka do likwidacji ? Tam też hałasują !!!
65. Dodane przez Łukasz, w dniu - 25-02-2018 20:07
Tor stoi 20 lat a te domy co się obok pobudowały o połowę mniej więc ci co tam mieszkają i mają do tego problem to niech się wyprowadzą wiedziały co jest obok i jaki jest hałas a teraz wielkie żale a miasto powinno pomagać w tego typu inicjatywach i jak chcą zlikwidować bo mają inny plan na zagospodarowanie przestrzeni niech znajdą miejsce gdzieś indziej ale po co ...
66. Dodane przez Mixer, w dniu - 25-02-2018 20:21
Prezydent wporzadku.To może być jedna z trudniejszych decyzji w jego kadencji.Ale myślę że duch sportowy zwycięży
67. Dodane przez renata, w dniu - 25-02-2018 20:35
latem hałas słychać w całym Zaborowie 
amatorzy z niego korzystający ( nie wszyscy )dostają się tam przejeżdżając na tych niezarejestrowanych maszynach przez całą dzielnicę robiąc sobie trening 
nie jadą przepisową prędkością BARDZO NIEBEZPIECZNIE
68. Dodane przez Mistrzunio, w dniu - 25-02-2018 20:45
A urzednicy i prezydent zdaje sobie sprawe jakie to pieniadze wyjda na wybudowanie nowego,setki ton piasku
69. Dodane przez Diablo, w dniu - 25-02-2018 20:49
Prosimy o pomoc władzę Unia Leszno też macie w tym swój interes !!!
70. Dodane przez Jasiu, w dniu - 25-02-2018 20:53
A Heven i Demon co ludzie nie moga spać i jest ok ?.Zaraz zlikidujecie lotnisko bo samoloty beda przeszkadzać
71. Dodane przez xyz, w dniu - 25-02-2018 21:08
do 61 Jak kupowales tania dzialke pod lasem, to nie wiedziales, ze w poblizu jest taki tor? (pewnie ze wiedziales doskonale jakie sa skutki mieszkania w poblizu, wiec nie strugaj ....) 
Podobna sytuacja byla u nas w Gostyniu z torem kartingowy, przel lata nikomu nie przeszkadzal (a nie byl uzytkowany co tydzień), ale nagle obudzial sie grupa branow pod przewodnictwem jednego TW i tor zlikwidowano. 
Co ciekawe teraz dyr. z osiru wynajal ten tor prywatnemu przedsiebiorcy i co dzien mozna sobie za oplata kartingiem pojezdzic, paranoja jakas, teraz nikomu to nie przeszkadza?
72. Dodane przez Do 44, w dniu - 25-02-2018 21:13
Do 44. A sama żwirownia to nie jest dla ciebie zagrożenie dla dzieci? Kto będzie odpowiadał gdy jakieś dziecko się utopi?
73. Dodane przez do kom. 64, w dniu - 25-02-2018 21:22
Wart przy tej okazji zauważyć, że kwestia hałasu pojawiła się tylko w komentarzach, a nie w artykule.
74. Dodane przez Do 57, w dniu - 25-02-2018 21:24
Nie ważne czy ostatni czy nie. Nie pisze żeby nie było toru. Tylko jest niedziela to mogli by dać spokój. 6 dni nie starczy? Tylko wątków slychac. To nie jest fajne
75. Dodane przez Wojtek do 74, w dniu - 25-02-2018 21:55
Ale umowa jest jest i chlopaki sie trzymaja ze trzy razy w tygodniu można korzystać
76. Dodane przez Tomek, w dniu - 25-02-2018 22:41
Bardzo dobra decyzja. W końcu jest prezydent, który coś robi, pomimo tego ze nie wszystkim się to podoba. Ten teren trzeba zagospodarować jak zbiornik w Dabczu, czy Malta w Poznaniu, by mieszkańcy mogli sobie pojeździć rowerem , pobiegać wokół jeziora i poćwiczyć na siłowniach zewnętrznych. Nawet dla wędkarzy była to udręka nie mówiąc już o okolicznych mieszkańcach.
77. Dodane przez Mikołaj, w dniu - 25-02-2018 22:46
Dobra decyzja. 
Trzeba zrobić zbiornik typu Dabcze lub Malta.
78. Dodane przez Emeryt Zaborowski, w dniu - 25-02-2018 23:38
Jak zabraknie toru to zacznie wiać nudą :(.Mieszkam całe życie koło żwirowni i nigdy mi to nie przeszkadzało
reklama
79. Dodane przez Barbara, w dniu - 26-02-2018 06:12
No nareszcie ten bardzo uciążliwy tor planują zlikwidować
80. Dodane przez LAS, w dniu - 26-02-2018 06:44
Jak już jest ..hałas to zrobić LAS jako równowaga dla wycinki innych drzew.Nie krytykujcie władzy bo ona nigdy nie będzie idealna.Zawsze ktoś będzie nie zadowolony.Jakby wasze dziecko zostało tam potrącone na śmierć to do kogo pójdziecie?Właśnie do magistratu.Tak to już w tych waszych narzekaniach na wszystko co państwowe wygląda.Ale po dotacje,500 plusy oraz inne delicje becikowo-komunikacyjne to się łapki wyciąga.Na policję ,pogotowie czy PSP też psioczycie ale w razie awarii 997-999-998 to wasz ulubiony numer.Jeżeli ten tor jest potrzebny to potrzebujący znajdą miejsce.Na motocyklach nie jeżdzą bidule.Po tysiaku się wyłoży i pole się znajdzie.Bądżmy rozsądni i uważajcie na ostre powietrze.Czuwaj! MOTO
81. Dodane przez Tomasz, w dniu - 26-02-2018 07:45
Do 74. No tu masz rację. ze 3 dni w tygodniu i ustalone godziny. Niedziela faktycznie może przeszkadzać. Wszystko można dogadać. Chodzi o to żeby nie zaraz likwidowac, niech sobie chłopaki poszaleją. Lepiej tam niż gdzies na drodze.
82. Dodane przez luk, w dniu - 26-02-2018 07:51
nie mam motoru. ale twierdze że tor funkcjonuje od lat i nie było z tym problemu. dopiero teraz komuś to nie pasuje ?? hmm ciekawe czemu... (ludzie wiedzieli obok jakiego obiektu stawiają domy, a prezydent pewnie ma inne plany teraz co do obiektu...
83. Dodane przez dzuljani, w dniu - 26-02-2018 08:52
Przez 20 lat tor nikomu nie przeszkadzał a teraz larum bo hałas , niebezpiecznie . Ciekawe że nikomu nie przeszkadzają śmieci i ten syf wkoło zalewu. Myślę że prezydent ma już plany co do zagospodarowania tego terenu i chyba jest kupiec na ten teren , obym się mylił
84. Dodane przez YAMAHA, w dniu - 26-02-2018 09:36
JAK TOR BEDZIE ZLIKWIDOWANY TO CALE LESZNO BEDZIE MARUDZIC BO BEDZIEMY JEZDZIC PO ULICACH LESZNA, NA PACZATKU MASZYNAMI ZEREJESTROWANYMI, I BEDZIEMY JEZDZIC NA GRANICY PRAWA, Z HALASEM TEZ NA GRANICY PRAWA. A BEDZIE NAS TYLU ZE POLICJA SOBIE Z NAMI NIE DA RADY. I RANO O 6:00 TEZ WYJEDZIEMY, I O 22:00 TEZ BEDZIEMY WAS USWIADAMIAC ZE TO BYLA BLEDNA DECYZJA...... I TAK DO SKUTKU ;) POZDRAWIAM KUMATYCH
85. Dodane przez Zawodnik MX, w dniu - 26-02-2018 10:02
tor nie legalny, każdy to rozumie (nawet jeżdżący na nim), hałasuje ludziom (też każdy to rozumie, ok ludzie pobudowali się blisko toru i na pewno mają duży hałas no ale budowali się trochę na własne życzenie, jednak to i tak nie jest istotne bo z 500 metrów od toru stoją domy które stoją tam już szmat czasu i też na pewno lekko nie mają z hałasem), ludzie boją się o dzieci ze szkoły? (trochę naciągane - byleby pretekst, równie dobrze mogłyby się utopić w wodzie),że niby ludzie dojeżdżają na kołach po drogach motorami? (kolejna kompletna bzdura, chyba sobie nikt nie zdaje sprawy ile kosztuje komplet nowych opon do takiego motoru) JEDNAK NAJWAŻNIEJSZA SPRAWA, chcecie to sobie tor wyburzajcie ALE nie róbcie tego bez budowy nowego, w nowej i (NIEUCIĄŻLIWEJ) lokalizacji. Przecież nikt kto jeździ to nie jeździ tam po to żeby robić komuś na złość (a pohałasuje tym sąsiadom!!!). NIE MOŻE BYĆ SYTUACJI W KTÓREJ ZOSTANIEMY BEZ TORU, wielu zawodników przygotowuje się do startów w zawodach mistrzostw strefy lub mistrzostw polski i te przygotowania trwają od PAŹDZIERNIKA/LISTOPADA 2017r. ciężko pracowali przez całą zimę(siłownie, baseny, ciężki wysiłek fizyczny) po to aby teraz w KWIETNIU/MAJU 2018r. być w pełni sił i w pełni przygotowania do startów. JAK ZNISZCZYCIE TERAZ TOR to co się stanie z dalszymi treningami i przygotowaniami? WSZYSTKIE NASZE STARANIE I PRZEPRACOWANA ZIMA pójdzie sobie po prostu na marne !!!! TAKŻE MOJA UWAGA ABY TOR POZOSTAŁ TAK DŁUGO AŻ NIE POWSTANIE GDZIEŚ NOWY. Proponuję do czasu powstania nowego obiektu o wyznaczenie ścisłych dni i godzin w celach treningu (oczywiście uiszczenie odpowiedniej tablicy informacyjnej) bo skąd ludzie którzy chcą jeździć mają o tym wiedzieć? W zupełności 3 dni w tygodniu po 3-4 godzinki w godzinach popołudniowych wystarczy. Jeżeli tor zniknie i nie będzie nowego to zostaniemy uziemieni na 1-2-3 lub więcej lat bo tyle potrwa papierologia i budowa nowego toru. PANIE PREZYDENCIE - LESZNO ROZWIŃ SKRZYDŁA ? to proszę pokazać że faktycznie tak jest.
86. Dodane przez Zawodnik MX 2, w dniu - 26-02-2018 10:08
AHA i jeszcze coś, osobie która kiedyś ten tor stworzyła i kimkolwiek nie była to należy się jakieś podziękowanie lub order że coś takiego stworzyła działając w czynie społecznym !!! a nie teraz chcecie go ścigać żeby z własnej kieszeni to równał. Taki damski cios bym powiedział, koszty takiego równania dla miasta to jak splunąć a jakiejś jednej konkretnej osobie to może to zniszczyć życie (minimum przewrócić do górny nogami).
87. Dodane przez Taka prawda, w dniu - 26-02-2018 10:09
Kto twierdzi ze nie przeszkadzal?. Samowola i nic wiecej, kto go zrobil tez nie problem ustalic i dlaczego sobie pod domem tego ta osoba nie zrobila?
88. Dodane przez Glupie gadanie, w dniu - 26-02-2018 10:19
A ja mieszkam ponad 40 lat i nikt tych wyjcow tu nie zapraszal. Na krzywy ryj tu sie zjawili . Samowola . I nikt nie pytal tu mieszkajacych czy przeszkadzaja. A i to bardzo niekiedy.
89. Dodane przez do kom 87 taka prawda, w dniu - 26-02-2018 10:22
A co Ty sobie myślisz że tor był kiedyś budowany bez wiedzy właściciela terenu? a miasto kupując teren nie wiedziało o torze? To ja przyjdę do Twojego sąsiada i wybuduję sobie po cichu zakład przemysłowy u niego w ogródku i nie waż się słowa sąsiadowi powiedzieć, bo przecież to nie on wybudował !!! to tak idąc Twoim punktem myślenia (bardzo płytko)
90. Dodane przez NO NIE, w dniu - 26-02-2018 11:12
totlna porażka. 
Zlinczujmy kogoś kto 20 lat temu miał pomysł i tyle determinacji, że stworzył coś fajnego na prywatnym terenie i co służyło przez 20 lat. Zamiast mu za to podziękować to miasto go straszy bo nastały inne czasy. Dziękuję bardzo za takie władze. nie warto się w tym mieście angażować bo za 15 lat przyjdzie mi wezwanie do sądu. Dobrze, że wybory już wkrótce. Najpierw wybudujcie nowy, albo dajcie inną alternatywę dopiero później zlikwidujcie kolejną wizytówkę miasta. No i gratulacje dla władz najbardziej utytułowanego klubu żużlowego na świecie za prowdzenie treningów na nielegalnym torze.
91. Dodane przez Like, w dniu - 26-02-2018 11:49
Większe prawdopodobieństwo, że dzieciak wpadnie do tego stawu, niż, że wpadnie pod motocross.
92. Dodane przez Stuk Mistrz, w dniu - 26-02-2018 12:42
Historia zatacza koło. 
Kryjom zaczął kończyć a tor zakończy pana B.
93. Dodane przez Sandro Ramirez, w dniu - 26-02-2018 13:21
Łukasz ,,niczego nie będzie'' Borowiak.
94. Dodane przez Hmm, w dniu - 26-02-2018 13:24
A czy ktos posprzata smieci, ktore leza pare metrow dalej? Spacer zmienia sie w zwiedzanie wysypiska smieci...
95. Dodane przez hmm, w dniu - 26-02-2018 13:45
śmieci leżące parę metrów dalej... no comment...
96. Dodane przez taki, w dniu - 26-02-2018 16:21
Ludzie co wy wyprawiacie przeciez Leszno to stolica motorsportu tu sie motocyklami lata od zawsze i nie potraficie tego wykorzostac promując wlaśnie taki sport zwłaszcza ze miasta ten tor nie kosztował ani złotówki.Prezydęcie przykre podejście do tematu!
97. Dodane przez Tomasz, w dniu - 26-02-2018 18:11
Się kom. 96 potwierdzam .Prezydent potraktowal nas jak przestepcow bardzo nie ładnie :(
98. Dodane przez Marian, w dniu - 26-02-2018 18:14
Przecież tam trenuja żużlowcy i zawodnicy co biorą udzial w zawodach a nie tylko amatorzy.Chlopaki nie dajcie się przegonić jak chłopcy
99. Dodane przez Andrzej, w dniu - 26-02-2018 19:00
Ciekawe kto płaci podatek od gruntu na którym jest tor.
100. Dodane przez a, w dniu - 26-02-2018 20:25
nie mogę się doczekać kiedy wreszcie zlikwidują ten nielegalny tor, ciągły hałas, latem to właściwie codziennie, a na spacer z małymi dziećmi strach wyjść bo jeżdżą też w okolicach toru... brawo panie Borowiak !!! To nieprawda, że wcześniej tor nie przeszkadzał. Mieszkańcy protestują od wielu lat !!!
101. Dodane przez Roobin Hood, w dniu - 26-02-2018 21:26
Panie Lukaszu w Panu nadzieje wiem ze jest Pan wielkim fanem zuzla i nie zostawi nas tak :).Amen
102. Dodane przez Marian do kom 100, w dniu - 26-02-2018 21:37
Nie prawda ze codzienie tylko 3 razy w tygodniu prosze nie ubarwiac !!!!
103. Dodane przez Maly John, w dniu - 26-02-2018 22:24
Nastepne zawody w zaborowie o puchar Prezydenta Miasta Leszna :)
104. Dodane przez Emeryt, w dniu - 26-02-2018 22:29
Kazdy kto dolozyl cegielkie do tego toru powinien dostac nagrode a nie straszyc sadami
reklama
105. Dodane przez kamil, w dniu - 27-02-2018 05:53
I bardzo dobrze panie prezydencie !! Ten tor to pomyłka , no moze jakby jezdzili na samym torze to by nie bylo problemu, ale ci idioci zapieprzaja wokół zwirowni pobliskich drogach juz niewspominajac o ulicach w zaborowie gdzie wszedzie bawia sie dzieci i dpaceruja rodziny i gowno mnie obchodzi czy to jakis gwiazdor niszowego sportu vzy nie
106. Dodane przez do 105 kamil, w dniu - 27-02-2018 09:14
ciekaw człowieku skąd Ty te bajki bierzesz :D ciekawe kto by jeździł motocyklem crossowym poza torem :D nie wspominając juz o ulicach zaborowa :D potrafisz w ogóle rozróżnić typ motocykle cross od enduro?
107. Dodane przez Do kom 105 Roobin Hood, w dniu - 27-02-2018 15:49
Mieszkam kolo zwirowni i nie widze zeby ktos dojezdzal do toru.Naucz sie chlopie rozruzniac motory potwierdzam kolege Kamila.Przez takich bajkopisarzy jak ty sa nieporozumienia
108. Dodane przez Zaborowiak, w dniu - 27-02-2018 17:00
Na żwirownie bywam często,jeżeli ktoś mówi że nikt nie dojeżdża do toru to się myli oczywiście nie wszyscy tak robią.kiedyś tor był mały teraz co chwile coś przerabiają,kopią rowy odprowadzające wodę z toru do jeziora,drogę którą można było dojechać od strony lasu zaorali i poszerzyli tor,jednym słowem się rozpanoszyli.
109. Dodane przez Portos, w dniu - 27-02-2018 17:19
Jeden za wszystkich i wszyscy za jednego .Nie pozwolimy zniszczyc naszego toru !!!!
110. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 28-02-2018 11:31
Właścicielem gruntu jest dzisiaj miasto. Zakładam więc, że koszt działek które miasto będzie odsprzedawało w przyszłości będzie wyższy bez toru motocrossowego w okolicy... Rozumiem więc dlaczego władzom tak zależy na zlikwidowaniu obiektu. 
 
Czytam pretensjonalne wypowiedzi osób które mieszkają w okolicy "głośno itp" ...ale budując się przy torze crossowym trzeba się było z tym liczyć. Ja mieszkam w pobliżu torów kolejowych i nie wypisuję listów do PKP z pretensjami dot. przejeżdżających pociągów!!! 
 
Myślę też, że kilka mandatów wypisanych przez straż miejską lub policję za dojeżdżanie na tor w sposób stwarzający niebezpieczeństwo załatwiłoby temat jednostek łamiących zasady i przepisy.  
 
Jestem przekonany, że krytyczne opinie dot. toru pochodzą od osób które nie mają własnych zainteresowań i pasji a adrenaliny dodaje im turniej szachowy oglądany w TV. Powinno się wspierać młodzież która wykazuje chęć uprawiania sportu!!! 
 
Osobiście jestem za tym, by Miasto wykazało odrobinę dobrej woli, może nawet pomogło w zabezpieczeniu obiektu i dostosowaniu go do obowiązujących standardów lub wybudowało nowy obiekt przed zamknięciem starego.
111. Dodane przez do komentarza 39., w dniu - 01-03-2018 10:10
Proszę o informację w jaki sposób można się dołączyć do popierających pismo przeciwko torowi motocrossowemu w Wilkowicach. Chętnie się dopiszę. Mamy dość ciągłego kurzu i hałasu który roznosi się w pobliżu naszych domów.
112. Dodane przez Luke, w dniu - 01-03-2018 17:30
Skoro tor jest teraz na terenie należącym do miasta, to niech miasto nim gospodaruje wedle uznania, nie rozumiem po co ten lament. Crossowcy brońcie swojego, macie do tego prawo, jednak nie wróżę sukcesu - zostawiacie bałagan, jeździcie po publicznych drogach, nie zabezpieczacie toru w trakcie jazd, więc nie dziwcie się, że nikt Was tam nie chce. Od września rusza szkoła i do tego czasu tor powinien zostać zaorany.
113. Dodane przez radek XT 600, w dniu - 04-03-2018 18:59
szanowni użytkownicy toru motocrossowego, nie opowiadam się za żadną ze stron, LECZ!!! Proponuję abyście znaleźli kompetentnego radcę prawnego, który ma pojęcie o nieruchomościach.. Jeśli chcą wam zabrać, coście wybudowali, niech Miasto zaproponuje adekwatną alternatywę.  
Niech wszyscy są zadowoleni.
reklama
114. Dodane przez Tomek, w dniu - 09-03-2018 12:18
Mieszkam tam od dziecka i kiedys nie bylo tam toru i byl wiekszy spokoj. Nie jestem osoba bez pasji , jak ktos wyzej napisal" ze ludzie bez pasji tak pisza" i stary tez nie jestem, zeby ktos nie pomyslal. 
Wszystko bylo by w miare do zaakceptowania gdyby ludzi ktorzy tam jezdza jezdzili tylko po torze i zeby tor byl w takiej formie jak przed laty anie , ze rozciaga sie i wchodzi juz prawie w las, a i tak nie starcza niektorym " bezmozgom" jezdza po torze ale tez po calym terenie wokolo. Smieca niszcza teren. Zacznijcie zachowywac sie jak cywilizowani, a nie jak dzicz. Nie ch miasto przeniesie ten tor na pola pod budowana S5 i wszyscy beda zadowoleni. Niech zrobia tor z prawdziwego zdarzenia i zaczna organizowac jakies pokazy , zawody.
115. Dodane przez Moto, w dniu - 30-03-2018 21:15
Najlepsi żużlowcy wywodzą się z motocrossu... Więc życzę powodzenia. A przeciwnicy sportów motorowych niech zakupią dużo wódki i zasiądą przed TV... to dużo prostsze rozwiązanie. Tylko zakilka lat będziemy się dziwić dlaczegonie mamy Kubiców, Pawlickich, Hampelów i innych wybitnych sportowców...
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Ogródek działkowy ro... Leszno 30000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj