Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Adolf, Leon, Czech,
Włodzimierz
Do końca roku 256 dni.
Start arrow Leszno arrow Będą przystanki kolejowe Gronowo i Zaborowo?

Jest wstępna akceptacja ministra

Będą przystanki kolejowe Gronowo i Zaborowo?

09.10.2018. Radio Elka, Bartłomiej Klupś


(Fot. Bartłomiej Klupś)
- To rozwiązanie podniesie prestiż miasta – mówił na konferencji prasowej Adam Kośmider. Kandydat PiS na prezydenta Leszna zabiega o powstanie dwóch przystanków kolejowych w Gronowie i Zaborowie, w okolicach stref inwestycyjnych.

Zdjęcia czytelników do artykułuZdjęcia czytelników do artykułu
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
O swoim pomyśle opowiedział na dzisiejszej konferencji prasowej, w której uczestniczyli również wiceprezydent i jednocześnie kandydat do Rady Miejskiej Piotr Jóźwiak oraz Marek Sowa, startujący w wyborach do Sejmiku Województwa.

Przystanek Gronowo miałby być zlokalizowany
niedaleko przejazdu na ul. Wilkowickiej, a przystanek Zaborowo w rejonie ulicy Meliorantów. Zdaniem Kośmidra ułatwi to przemieszczanie się mieszkańców do centrum miasta, a ponadto strefy inwestycyjne zyskają dodatkowy atut. Na przystankach miałyby zatrzymywać się pociągi regionalne. Pomysł został już przedstawiony ministrowi infrastruktury Andrzejowi Adamczykowi.

- Uzyskaliśmy wstępną akceptację. Minister uważa, że jest to dobry pomysł, gdyż rząd stawia na zintegrowany rozwój. Myślę, że są szanse, aby to zadanie zrealizować jeszcze w trakcie obecnej przebudowy linii kolejowej - podkreślał Kośmider.

Jeden przystanek miałby kosztować kilkaset tysięcy złotych.

Piotr Jóźwiak poinformował, że dwa lata temu Deutsche Bahn, czyli niemieckie linie kolejowe wprowadziły program pilotażowy stworzenia 350 przystanków w mniejszych miejscowościach, tak aby infrastruktura kolejowa mogła współpracować z infrastrukturą miejską.

- Dziś okazuje się, że był to krok w dobrą stronę - mówił Jóźwiak.

Marek Sowa dodał, że z przystanku Gronowo, przy zagospodarowaniu miejsc parkingowych, mogliby skorzystać nie tylko mieszkańcy Leszna, ale także okolicznych miejscowości np. Wilkowic.
 
Komentarze (72)
1. Dodane przez peterpan, w dniu - 09-10-2018 21:02
może najpierw oddajcie przejazd 1-go maja
2. Dodane przez jacek, w dniu - 09-10-2018 21:07
panowie dajcie sobie spokoj nie umiecie dopilnowac prac ktore juz sa a wymyslacie nastepne
3. Dodane przez Tomek72, w dniu - 09-10-2018 21:10
To akurat BARDZO DOBRY POMYSŁ - po co ktoś z Gronowa czy Zaborowa ma jechać na dworzec i z powrotem zwiększając jeszcze ruch w mieście, korki na wiadukcie ?
4. Dodane przez Adi, w dniu - 09-10-2018 21:19
nowa stacja
5. Dodane przez mieszkanka Gronowa, w dniu - 09-10-2018 21:23
To jest nielogiczne, cyt. "Zdaniem Kośmidra ułatwi to przemieszczanie się mieszkańców DO CENTRUM MIASTA". Mieszkaniec Gronowa prędzej dostanie się na piechotę do miasta niż najpierw na stację na ul. Wilkowickiej, żeby dostać się do miasta, no chyba, że PKP się rozpędzi i poprowadzi tory prosto na rynek, bo przecież kandydat KOŚMIDER mówi o CENTRUM MIASTA, a jeśli mowa o DWORCU PKP to chyba nie centrum. Trochę się pogubiłam, ale tyle dziś nowych kreatywnych pomysłów naszych kandydatów, że trudno nadążyć.
6. Dodane przez Myszon, w dniu - 09-10-2018 21:25
Ciekaw jestem, czy pan kandydat jest świadomy, że przystanek kolejowy Zaborowo już kiedyś istniał. Wprawdzie na linii, której niedługo minie 100 lat od rozbiórki, ale zawsze ;-)
7. Dodane przez 1, w dniu - 09-10-2018 21:32
czy naprawdę trzeba wymyślać aż takie bzdety żeby zaistnieć ?
8. Dodane przez Stanley, w dniu - 09-10-2018 21:43
przed wyborami zapanowała groźna choroba !!
reklama
9. Dodane przez kakadu, w dniu - 09-10-2018 21:51
Dlaczego pan M.Sowa nie zajął się budową przystanków jak pracował na PKP tylko teraz bije pianę wyborczą.PKP obieca przed wyborami wszystko przecież to państwowa spółka za to z realizacją to inna sprawa.Z przystanku Leszno Gronowo to do Wilkowic chyba tylko helikopterem bo nawet dzisiaj nie ma autobusów po 19 w soboty i niedziele.Może radni zajęli by się raczej wyremontowaniem ulicy i budową ścieżki rowerowej do Wilkowic a nie wirtualnymi przystankami PKP.
10. Dodane przez Jan Wężyk, w dniu - 09-10-2018 21:54
Wszystkim tym trzem wykształconym muszkieterom zdradzam tajemnicę, że przystanek to jest PKS-u lub MZK, a kolejowa jest stacja.
11. Dodane przez Arek, w dniu - 09-10-2018 22:08
Czy w tym PiS już totalnie odjechali od rzeczywistości. Leszczyński Gosiewski się znalazł jeszcze super ekspresy jak daj boże pojadą będą się tam zatrzymywać. Chłopie zejdź na ziemię bo nawet miska ryżu nie pomoże
12. Dodane przez incognito, w dniu - 09-10-2018 22:09
W Gronowie? Pewnie w okolicy baraków socjalnych. Mając na uwadze że jeżdżą tam tylko szynobusy to już widzę ten tłum ludzi czekających na peronie. Może na linii w kierunku Poznania. Już widzę jak PKP zgadza się na przystanek w odległości ok 3 km od dworca. Oczywiście przed wyborami zgodzą się na wszystko. A później? Wiadomo. Gdzie w Zaborowie? Przecież tam wszystko zabudowane. Może i peron gdzieś by się zmieścił ale co z dojazdem i parkingiem. Brak słów. No chyba że na peryferiach w okolicy S-ki. 
Nasi kandydaci prześcigają się w absurdalnych pomysłach zapominając że często zwyczajnie się ośmieszają. Ośmieszają i zniechęcają do oddawania na nich głosów. Tu jest Wlkp a nie Warszawa. Oczekujemy konkretów a nie s-f. 
Ciekawy jestem kto i co jutro wymyśli.
13. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 09-10-2018 22:53
Pomysł ten sam w sobie nie jest najgorszy, Tyle, że należałoby go porządnie dopracować. Po pierwsze sprawdzić, ile osób pracujących w tych strefach przemysłowych dojeżdża lub może dojeżdżać do pracy. Może okazać się, że nikt, bo albo przyjeżdżają z innych kierunków (np. Święciechowa, Krzywiń), albo nie pasują godziny. Albo i tak wolą auto, bo jest wygodniejsze. 
Po drugie raczej widziałbym tam rozwiązanie podobnie do Warszawskiej Kolei Dojazdowej. Czyli dojazd jest na dworzec główny, a stamtąd w miarę często jeżdżą jakieś wagoniki albo busy i rozwożą ludzi do stref, Gronowa i Zaborowa.
14. Dodane przez KOSMOS, w dniu - 09-10-2018 22:55
LESZNO-GRONOWO, LESZNO-ZABOROWO, LESZNO-MARS, LESZNO-WENUS, LESZNO-KSIĘŻYC......, kto da więcej? 
 
Ja się pytam, a czwarta stacja metra kiedy???? 
 
GUYS, YOU MADE MY DAY :-) :-) :-)
15. Dodane przez yolanda san martinez, w dniu - 09-10-2018 23:14
10 - mało wiesz. Nie trać czasu na siedzenie w sieci ale postaraj się podnieść swój poziom.
16. Dodane przez Wiecho blacharz, w dniu - 10-10-2018 00:14
zamiast budować stacje LESZNO-MARS, LESZNO-WENUS lepiej powalczyć z PKP o tunel do Zaborowa w ciągu ul. 1 Maja, to realnie poprawi komunikację w mieście zamiast dwóch przystanków w polu
17. Dodane przez do 4, w dniu - 10-10-2018 01:26
Nareszcie jakiś mem.
18. Dodane przez ciapek, w dniu - 10-10-2018 01:48
Nikt Ci tyle nie da, co pisowski aparatczyk obieca. Jak przez pomyłkę w liczeniu głosów kandydat Partii wyląduje w drugiej turze, to nawet Centralną Przystań Okrętów Podwodnych w Lesznie dostaniemy. Partia, Naród, Jarosław!
19. Dodane przez Łukasz, w dniu - 10-10-2018 04:57
Przystanki są przydatne, ale partia, do której należą ci panowie - nie jest. Precz.
20. Dodane przez Archanioł, w dniu - 10-10-2018 05:53
Pomysł może i ma coś pozytywnego w sobie, ale: 
1) pociągi liniowe nie będą się w pipidówkach zatrzymywać, bo wtedy spóźnienia będą miały jeszcze większe, 
2) takie przystanki nadają się do kolejki miejskiej w dużych miastach, ośrodkach akademickich i atrakcyjnych rejonach turystycznych, a nie w powiatowej mieścinie. 
Tak więc na razie niech tych trzech z foty kupi sobie kolejkę na baterię, siądzie na dywanie i snuje takie opowieści sobie w domu. 
Zresztą po wystąpieniu w debacie, którą kilka dni temu oglądałem na tv Poznań myślę, że ten kandydat już dawno wie nie ma szans.
21. Dodane przez kasia, w dniu - 10-10-2018 07:28
Przy działkach nie potrafili załatwić przejścia, a wymyślają następne rzeczy tylko żeby zwrócić uwagę na siebie.
22. Dodane przez Do 10 i 11, w dniu - 10-10-2018 07:31
Pomysł uważam za całkiem dobry. W końcu to jakaś mała rewolucja w zaniedbanym w naszym mieście transporcie. Ciekawe tylko czy się sprawdzi w naszych realiach. Koszt niewielki, więc warto zaryzykować. 
Przystanek kolejowy nie jest niczym nowym, a panu z kom. 10 chcę zwrócić uwagę, że naprawdę nie trzeba być wyjątkowym bystrzachą, żeby doczytać o tym choćby w necie :) 
A Włoszczowa podobno okazała się komunikacyjnym sukcesem, więc...
23. Dodane przez Szach Perski, w dniu - 10-10-2018 07:33
13 - jest tylko jeden mały problem. Warszawa i okoliczne mieściny to blisko 2 mln mieszkańców. Leszno i najbliższe okolice to nawet nie 100 tyś. Tak więc taka inwestycja byłaby absurdalna z racji na ekonomię.
24. Dodane przez Jan Leszczyński, w dniu - 10-10-2018 07:46
Panowie idźcie za ciosem i zróbcie jeszcze przystanek Leszno-Strzyżewice. A co ! Dlaczego się ograniczać . 
Co prawda pociągi osobowe na trasie do/z Głogowa nie kursują ale jak wreszcie uruchomią, a nawet zelektryfikują to będzie jak znalazł. 
I jak to będzie okazale w rozkładzie jazdy PKP 
1.Leszno Główne/a może nawet Leszno DW. CENTRALNY/ 
2. Leszno - Gronowo 
3. Leszno - Zaborowo 
4. Leszno - Grzybowo 
5. Leszno - Strzyżewice
25. Dodane przez Włodek, w dniu - 10-10-2018 07:51
Ach ci kosmici i ich kosmiczne pomysły...
26. Dodane przez Leszcz, w dniu - 10-10-2018 07:52
Po co kolej, może od razu pociagnąć linię metra.
27. Dodane przez Obywatel, w dniu - 10-10-2018 07:59
Jako obywatel domagam się jeszcze więcej obietnic!!!! 
Co tak skromnie? 
Aż by się chciało napisać na ten temat NIECENZURALNE SŁOWO. 
Skończę małym sucharem. Dlaczego politycy nie kupują w Media Markt? Bo to sklep nie dla idiotów!!!!
28. Dodane przez Avip, w dniu - 10-10-2018 08:08
Proponuję jeszcze ze 2 "przystanki" w Rawiczu i Żmigrodzie, trzy w Kościanie itd....Z Poznania do Wrocławia dojedziemy w 5 godzin!!!
29. Dodane przez KAKER, w dniu - 10-10-2018 08:15
SZKODA ZE JESZCZE LOTNISKA CI PANOWIE Z PISU NIE WYBUDOJA NA STRZYZEWICACH I BY SIE NAZYWAL PORT LOTNICZY STRZYZEWICE
30. Dodane przez rr, w dniu - 10-10-2018 08:17
Bardzo dobry pomysł, a niedouczeni krytykańci sprawdzcie wpierw co to jest przystanek kolejowy a co stacja.
31. Dodane przez czytelnik, w dniu - 10-10-2018 08:19
Super pomysł, już od kilku lat przejeżdżam z Gronowa na PKP autem w weekendy dokładając się tym samym do korków w mieście. Mam nadzieję, że się uda i trzymam kciuki.
32. Dodane przez Ja, w dniu - 10-10-2018 08:20
Poproszę o przystanek Leszno Rynek. Przy okazji będzie "promocja" naszego Ratusza, którego ktoś nam obiecał cztery lata temu wyremontować.
33. Dodane przez Lula, w dniu - 10-10-2018 08:20
Może radni - bezradni , a zwłaszcza związany z PKP P. Sowa powalczą o połączenie kolejowe z Warszawą. Przed wyborami to wszyscy gruszki na wierzbie obiecują ,. A może by tak rozliczyć szanownych radnych z tego co zrobili. Hasła na banerach "pikne" a w rzeczywistości Co?.
34. Dodane przez do kom 9, w dniu - 10-10-2018 08:20
Bo wtedy pan Sowa miał inne pilniejsze partyjne (PZPR) obowiązki!!!!
35. Dodane przez nie dobrze się robi, w dniu - 10-10-2018 08:22
popierdzieliło pisowców totalnie... juz nie wiedza co obiecywać... do roboty sie weźcie za przysłowiową miske ryżu swojego Morawieckiego
36. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 10-10-2018 08:36
Po co przystanek na Gronowie...!! Ludzie zejdzcie na ziemię!!
37. Dodane przez pisuar, w dniu - 10-10-2018 08:41
A nie wygodniej zrobić Rondo wokoło Leszna i przy przy każdej świątyni przystanek na żądanie a nazwę ronda proponuję wymyślić temu  
Dziedziczakowi i wiadomo jak będzie brzmieć.
38. Dodane przez Obywatel, w dniu - 10-10-2018 09:10
Kosmider i spóła no ręce opadają
39. Dodane przez nikifor, w dniu - 10-10-2018 09:13
Gdzie przejazd na Wilkowickiej a gdzie Gronowo ?Z Gronowa będzie bliżej do centrum niż na przystanek.Kolejny zbawienny lans pana D.
40. Dodane przez Jerzy, w dniu - 10-10-2018 09:14
Jeszcze tylko kilka dni i pisowcy będą obiecywać darmowe loty z Leszna na księżyc, już od przyszłego roku.
reklama
41. Dodane przez Wacek, w dniu - 10-10-2018 09:14
Ale do Poznania czy Warszawy to jeszcze daleko. Daleko.
42. Dodane przez Zenek, w dniu - 10-10-2018 09:38
Wy to nawet komentarzy macie mało :)
43. Dodane przez xyz, w dniu - 10-10-2018 09:41
Mogli by dodać więcej kursów autobusów z Zaborowa bo w soboty jadą straznie rzadko a w niedzielę to już w ogóle nieporozumienie, wcale nie kursują. I jak tu dostać się do centrum? Lepiej budować kolejne stacje pociągowe.
44. Dodane przez Koko, w dniu - 10-10-2018 10:00
Doprowadźcie metro z dworca PKP do galerii.
45. Dodane przez do kom. 23, w dniu - 10-10-2018 10:03
Wystarczy dopasować poziom inwestycji do wielkości miejscowości. W Warszawie jest WKD, a w Lesznie mogą być jakieś ręczne drezyny na oddzielnym torze :)
46. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 10-10-2018 10:03
A ten Pan w środku to już odrobił ten wolontariat w schronisku w Henrykowie jak szumnie zapowiadał? Jakoś teraz priorytety mu się zmieniły, a do wyborów jeszcze 10 dni, ciekawe co jeszcze wymyśli. Kosmodrom?
47. Dodane przez Podróżnik, w dniu - 10-10-2018 10:05
Do kom. 10. Panie Bystry. Na kolei są i stacje ( na których pociągi mogą się krzyżować lub wyprzedzać) i przystanki, gdzie tego nie mogą robić z braku odpowiedniej infrastruktury (rozjazdów). Poza tym pomysł uważam za dobry chociaż bardzo trudny do realizacji zwłaszcza na Wilkowickiej. W tym miejscu będzie wiadukt, a przejazd kolejowy zlikwidują i nie będzie możliwości dojścia do peronów. Na Zaborowie jest łatwiej bo tam pozostanie przejazd kolejowy na ul. 1 Maja. Życzę pomyślnej realizacji.
48. Dodane przez Pytania mieszkańca, w dniu - 10-10-2018 10:10
Mam dwa pytania. 
1. W jakiej formie tą wstępną akceptacje panowie uzyskaliście i na podstawie jakich dokumentów, projektów i kosztorysów? Przecież tam jeszcze jeden remont torów się nie skończył, a ktoś zgodzi się na kolejne zmiany? Macie chyba coś na piśmie z czego się nikt nie wykręci później? 
 
2. Jak wyliczyliście te kilkaset tysięcy złotych na jeden przystanek? Wierzę, że inną metodą niż wcześniej wyliczyliście oszczędności po wejściu ZOJO? 
Szacujecie te koszty bliżej 200 tys. zł, czy raczej bliżej 999 tys. zł? Czy może chcieliście powiedzieć, że to tylko koszty projektu jednego przystanku? Jesteście poważni i nie strzelacie kwotami z kapelusza, prawda?
49. Dodane przez LILI, w dniu - 10-10-2018 10:11
BRAWO PANOWIE .....TYLKO PIS !!!!
50. Dodane przez LILI MILI, w dniu - 10-10-2018 11:01
DZIEKUJEMY NIE NIE
51. Dodane przez do 42, w dniu - 10-10-2018 11:33
Zenek u Ciebie nic nie ma,o MACIEJU !
52. Dodane przez Przemek, w dniu - 10-10-2018 11:46
Wystarczy zbudować dawno obiecany wiadukt w Gronowie nad linią kolejową Poznań-Leszno aby pracujący w tej strfie przemysłowej oraz mieszkańcy Gronowa i Wilkowic nie stali na wiecznie oppuszczonych rogatkach jak przysłowiowe widły w gn...ju
53. Dodane przez Alfred, w dniu - 10-10-2018 11:52
A na Smoczyka nie chcą poprowadzić kolei szybkich prędkości? xD
54. Dodane przez kochaś, w dniu - 10-10-2018 11:52
mam tylko jedno życzenie. aby ci trzej panowie wsiedli do pociągu byle jakiego i odjechali w siną dal
55. Dodane przez GRZECHU, w dniu - 10-10-2018 13:25
Bez sensu . pieniądze w błoto . to po to byście mieli zajęcie -to wymyślacie.... 
To już lepiej te autobusy i nowe drogi przejazdu...
56. Dodane przez Super, w dniu - 10-10-2018 13:32
Super
57. Dodane przez Ja, w dniu - 10-10-2018 13:44
Fajny pomysł ale jeżeli chodzi o przystanek Gronowo, to czy nie lepiej żeby bylbtsz przystanek typowo na Gronowie, a nie przy przejeździe na Wilkowice? Tam tez idą toru na Ostrów Wiec może warto o tym pomyslec
58. Dodane przez zyga, w dniu - 10-10-2018 14:08
trzech kosmitów w akcji
59. Dodane przez HENK, w dniu - 10-10-2018 14:57
Oj głuptaski, głuptaski. Żal.
60. Dodane przez semafor, w dniu - 10-10-2018 15:49
0. Dodane przez rr, w dniu - 10-10-2018 08:17 
Bardzo dobry pomysł, a niedouczeni krytykańci sprawdzcie wpierw co to jest przystanek kolejowy a co stacja. Na przystanku wsiada i wysiada się w trakcie ruchu pociągu a na stacji oczekuje się spóźnionego pociągu
61. Dodane przez Grzegorek, w dniu - 10-10-2018 19:14
Proponuje metro od przyszłego roku zacząć metro
62. Dodane przez sad, w dniu - 10-10-2018 20:15
a swieciechowa osieczna to kiedy
63. Dodane przez do kom.61, w dniu - 10-10-2018 21:40
Ja tez chce metro :)Mysle,ze jeszcze pare glosow na tak i tez to obiecaja :)
64. Dodane przez Jacek, w dniu - 10-10-2018 22:30
Do 58.Myślę, że ci trzej panowie zachorowali na " pomroczność jasną".To się trudno leczy.Do wyborów nie zdążą.
65. Dodane przez amigo, w dniu - 11-10-2018 01:38
a ja popieram ten pomysł
66. Dodane przez Mieszkaniec Wilkowic, w dniu - 11-10-2018 07:15
Więcej przystanków to lepsza mobilność nas mieszkańców, z zachowaniem ekologii. Jestem stanowczo za. Należy działać dla dobra mieszkańców nawet wtedy kiedy to jest trudne. Brawo Panowie.
67. Dodane przez Martinez, w dniu - 11-10-2018 10:00
przystanki 2 kilometry od dworca głównego :) hahaha bilety były by droższe niż do Poznania czy Wrocławia. Zejdźcie na ziemie, a suweren niech przejrzy na oczy to są obiecanki cacanki przedwyborcze. Jak ktoś już pisał, jak się rozpędzą to metro wam zaczną obiecywać, a żeby było pięknie w Lesznie to i koryto Wisły zmienią aby przez Leszno płynęła i mosty zaczną budować i w ogóle to port będziemy mieli.
68. Dodane przez do kom. 67, w dniu - 11-10-2018 13:11
Co tam port - kosmodrom z opcją teleportacji międzyplanetarnej ;) Albo chociaż międzyeuropejskiej, aby do pracy na Zachodzie Europy łatwiej się można było dostać ;) Fajne są te wybory - pomagają rozwijać wyobraźnię ;)
69. Dodane przez dezerter, w dniu - 11-10-2018 17:11
propaganda sukcesu PIS rodem z PRL=u przed wyborami
70. Dodane przez Maniek, w dniu - 11-10-2018 17:50
Panowie to nie wasz pomysł.Ja to wymyśliłem 20 lat temu i przekazałem leszczyńskiemu radmemu,który miał sprawę przekazać w właściwe ręce.Nie wyszło życzę powodzenia w załatwieniu sprawy.
reklama
71. Dodane przez 1234, w dniu - 11-10-2018 21:44
Panie Sowa,niech pan pamięta o Gostyniu.W tym mieście jest nawet dworzec kolejowy,a brak tylko pociągów.Na dodatek w soboty i niedziele nie kursują autobusy Milla.No ale ktoś sie zlitował i Gostyń ma połączenie autobusowe z Lwowem.
72. Dodane przez FRED, w dniu - 11-10-2018 21:54
ciekawe czy ktoś policzył ile obecnie mamy pociągów które mogły by się tam zatrzymywać?? ciekawe czy pkp intercity będzie zainteresowane zatrzymywaniem się w polu pociągów tlk i intercity?? a regio?? czy coś takiego jeszcze jeździ?? trzeba było o tym myśleć jak zamykano połączenia kolejowe np z Gostyniem czy z Głogowem. problemem jest to kto tam będzie wsiadał czy wysiadał no chyba że ktoś jadąc np z Kąkolewa będzie miał przesiadkę na stacji Leszno Główne i potem pojedzie do stacji Leszno Zaborowo (hahahaaaaaa) albo ze stacji Kaczkowo z przesiadką w Lesznie Głównym do stacji Leszno Wilkowice??? myślę że jest dużo więcej potrzebnych inwestycji niż przystanki widma
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Leszno -mieszkania d... Leszno 334486
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj