Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
28
Marca 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Aniela, Antoni, Jan,
Sykstus
Do końca roku 278 dni.
Start arrow Leszno arrow Potrzeba miliona na odwodnienie stadionu

Borowiak: jesteśmy w szoku

Potrzeba miliona na odwodnienie stadionu

03.07.2019. Radio Elka, Jarek Adamek

W ciągu najbliższych dwóch lat na Stadionie Smoczyka musi być wykonane tzw. odwodnienie liniowe. To wymóg żużlowej Ekstraligi. -Analizując kosztorys jesteśmy w szoku, za te pieniądze można wybudować boisko do piłki nożnej – napisał na twitterze prezydent Łukasz Borowiak. Prezes Ekstraligi Wojciech Stępniewski odpowiedział, że wymóg znany jest już od dwóch lat.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Czy odwodnienie liniowe stadionu żużlowego musi być wykonane do 2021 roku? - napisał na twitterze prezydent Borowiak - takie wytyczne poważnie narażają koszty samorządów. Pytanie skierował do prezesa Ekstraligi Żużlowej Wojciecha Stępniewskiego. Prezydent poinformował, że otrzymał kosztorys inwestycji. - Jesteśmy w szoku, za te pieniądze można wybudować pełnowymiarowe
boisko do piłki nożnej
- napisał Borowiak.

Wojciech Stępniewski odpowiedział prezydentowi także na twitterze, potwierdzając termin 2021 roku. - Uchwalił to Zarząd Główny PZM blisko 2 lata temu dając samorządom blisko 4 lata na wykonanie inwestycji. Ten sam Zarząd, którego był Pan członkiem - napisał prezes Ekstraligi. - Na 100 procent nie głosowałem w tej sprawie - odpowiedział Łukasz Borowiak.

Sławomir Kryjom, dyrektor Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji powiedział Radiu Elka, że szacowany koszt budowy odwodnienia to nieco ponad milion złotych. - To oczywiście wartość kosztorysowa, rzeczywista wartość będzie znana po przetargu - mówi Kryjom. Chodzi o zbudowanie odwodnienia wokół toru żużlowego, które po deszczu będzie odbierało wodę z rozłożonej na nim plandeki. - Teraz 95 procent wody wsiąka w tor, a następnie do gruntu - napisał prezes Stępniewski.

Sławomir Kryjom przyznaje, że zgodnie z zapisem regulaminu zbudowanie odwodnienia będzie warunkiem przyznania stadionowi licencji do rozgrywania meczów w Ekstralidze. - Na dziś odwodnienie jest tylko na dwóch torach: we Wrocławiu i Lublinie - mówi. Toruńska Motoarena z powodu zadaszenia jest wyłączona z wymogu. Inne „żużlowe” miasta jeszcze odkładają inwestycję. - Będziemy na ten temat rozmawiać zarówno z radnymi Leszna, jak i klubem Unia Leszno - zapewnia Sławomir Kryjom. Jednak jego zdaniem raczej nie ma szans na przesunięcie terminu wykonania odwodnienia, które zgodnie z wytycznymi musi być gotowe na początek sezonu 2021 roku.
 
Komentarze (138)
1. Dodane przez Hej, w dniu - 03-07-2019 10:37
Jednym słowem koniec zabawy w jeżdżenie motorami w kółko. Mieszkańców Leszna nie stać na takie zabawki. Mamy większe problemy i wydatki. 
Ewentualnie proponują zrezygnować z jakiego żużlowca gwiazdora i 2 mln z kontraktu przeznaczyć sobie na stadion.
2. Dodane przez żużlomaniak inaczej, w dniu - 03-07-2019 10:47
To że nie głosował wcale nie znaczy, że o tym nie wiedział. (...)
3. Dodane przez Karol, w dniu - 03-07-2019 10:57
Na stadionie trzeba rzędy pomalować bo ich już wcale nie widać.
4. Dodane przez ok, w dniu - 03-07-2019 11:02
Jedźcie sobie do Vojens posiedzieć na trawie i obejrzeć meczyk. Tam na pewno jest odwodnienie liniowe za 1 milion pln.
5. Dodane przez Darek, w dniu - 03-07-2019 11:04
Najlepszy klub ,i najbrzydszy stadion !!
6. Dodane przez cita, w dniu - 03-07-2019 11:04
I znów sianko na żużel...
7. Dodane przez Egon, w dniu - 03-07-2019 11:08
Jaki miasto mała dla żużlowców potężne pieniądze to musi mieć na renowację stadionu A co do stadionu mnie nie interesuje wcale
8. Dodane przez Rychu, w dniu - 03-07-2019 11:23
PROTESTUJE żużel to nie pępek świata.Dość prezentów dla UNI
reklama
9. Dodane przez mik, w dniu - 03-07-2019 11:24
To co Szwedzi już wprowadzili dawno temu. Pan Prezydent jak zwykle w szoku w zderzeniu z rzeczywistością. Czas wrócić na ziemię.
10. Dodane przez Bartek, w dniu - 03-07-2019 11:28
Lepiej zrobić dach:)
11. Dodane przez Shark, w dniu - 03-07-2019 11:31
Jeżeli prezydent Leszna jest w PZM i nie głosował w sprawie odwodnienia, to ok - nie musiał. Ale jako członek tej organizacji powinien chyba orientować się jakie decyzje i regulacje są uchwalane. Publiczne wypowiedzi typu: "nie ja głosowałem w tej sprawie" albo pytania, czy coś musi być zrobione do 2021 roku, może być odebrane jako dowód, że w ogóle nie wie co dzieje w organizacji, której jest członkiem. Na marginesie - co z tego, że na "100 % nie głosował w tej sprawie"? Zadałbym pytania: co zrobił, żeby PZM wycofał się z tej decyzji, którą teraz krytykuje? Czemu jako samorządowiec nie zwrócił nikomu uwagi w PZM o tym jakiego rzędu koszty wiążą się z koniecznością wydania miliona złotych?
12. Dodane przez LEON, w dniu - 03-07-2019 11:32
Nie tak dawno miasto czyli MY zafundowało Unii Monitoring wymagany przez Ekstraligę co za ok milion. 
Wcześniej zapłacono z miejskiej kasy za inne inne wymogi  
np. bandy na prostych zostały wymienione na koszt miasta. 
W niedalekiej przyszłości będą wymieniac oświetlenie na spełniające wymogi telewizyjnych transmisji w formacie 4K. 
Te wszystkie wydatki nie są liczone jako wydatki związane z SSA Unia Leszno. Doliczyć trzeba Wszystkie pieniądze dla Unii za tzw promocje miasta i dotacje dla stowarzyszenia KS Unia Leszno na tzw.szkolenie młodzieży oraz inne nakłady na utrzymanie infrastruktury stadionu żużlowego z którego de facto korzysta jedynie Unia. 
Dużo nas to jednak kosztuje, a dogadanie się z Akwawitem było dla Pana Prezydenta za drogie. Szkoda !!!
13. Dodane przez lolek, w dniu - 03-07-2019 11:37
Proszę bardzo milionik niech szanowni kibice się składają!! Miasto nie ma dopłacać ani złotówki do tych chorych wymogów!!
14. Dodane przez Marian, w dniu - 03-07-2019 11:39
Milion złotych za odwodnienie stadionu??? 
Chyba wystartuje do przetargu, starczy na zakup nowej koparki , opłacenie ludzi i podróż dookoła świata !
15. Dodane przez Tania manipulacja., w dniu - 03-07-2019 11:41
Nie wierzę w zaskoczenie Borowiaka, robi dobrą minę do złej gry. I tak, jak zawsze znajdą się pieniądze na Unie.
16. Dodane przez ?, w dniu - 03-07-2019 11:49
...a może wstawic okna w SP przy wiadukcie bo straszy ludzi ...
17. Dodane przez Sandro Ramirez, w dniu - 03-07-2019 11:52
To jest problem prywatnego klubu sportowego KS Unia Leszno SSA. Wróć, w normalnym mieście byłby to problem prywatnego klubu. Tylko nie w Lesznie.
18. Dodane przez darek, w dniu - 03-07-2019 12:05
Nie rozumiem dlaczego to ma być problem samorządu. Jeśli Unii potrzeba miliona żeby mogła organizować sobie te ściganki wokół klombu to niech go zarobi, pożyczy albo układa ale wara od pieniędzy samorządu czyli moich. Jeśli musi być odwodnienie żeby panowie Pawlicki,Kubera czy ktoś tam mogli jeździć to niech się na nie zrzuca. Ja na ten tor nawet nie mam prawa wejść więc nie uważam abym musiał im go fundowac
19. Dodane przez jutube, w dniu - 03-07-2019 12:11
tylko twitter? mogli na youtube sobie konferencje live zrobić
20. Dodane przez obywatel, w dniu - 03-07-2019 12:17
Jestem takiego zdania ,że skoro zawodnicy, klub oraz inne podmioty działające w ramach ekstraligi żużlowej zarabiają na żużlu to teraz solidarnie powinni się złożyć i wykonać to co narzuca Zarząd Główny PZM. Ta licencja jest w interesie wszystkich tych osób a tylko trzeba opracować formę kto i w jakim zakresie ma się na to składać.
21. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 03-07-2019 12:17
Może lepiej czas pomyśleć o zadaszeniu stadionu niż ładować kasę w jakieś odwodnienie....
22. Dodane przez Karol, w dniu - 03-07-2019 12:18
na stadionie trzeba by było pomalować rzędy, bo zbliżają się IMP tych rzędów nie widać.
23. Dodane przez ANONYMUS, w dniu - 03-07-2019 12:22
Zaraz będzie kombinowanie jak wyciągać kasę od Ludzi na stadion UNI niech unia sama robi swoje gówno.
24. Dodane przez Abc, w dniu - 03-07-2019 12:23
Zburzyć i wybudowac za miastem przy s5
25. Dodane przez Kiki, w dniu - 03-07-2019 12:26
Milion??? Skąd te ceny ci ludzie biorą patrząc na te przetargi? Zwykły dom szarego Kowalskiego kosztowałby ok 500 tys miasto 2 mln. Zreszta to chyba problem klubu unia Leszno niech robi na swój koszt jeśli nie może zrobić miasto ale odpowiednio czynsz podwyższyć klubowi za użytkowanie.
26. Dodane przez Kris, w dniu - 03-07-2019 12:28
Toruń i tak jest wyłączony z wymogu .... nie będzie w ekstralidze........
27. Dodane przez peterpan, w dniu - 03-07-2019 12:38
Czy miasto ma jeszcze jakieś korzyści z własności stadionu 
oprócz wizerunkowych? 
Czy jeżeli kilka miast z extraligi nie zrobi odwodnienia to wypadnie z rozgrywek?
28. Dodane przez edi, w dniu - 03-07-2019 12:46
A kto na tym smoczyku zarabia?
29. Dodane przez HEJ, w dniu - 03-07-2019 12:50
Lukasz co gadasz o kopanej?!!! TYLKO ZUZEL!!!PRECZ Z PILECZKAMI WSZELKIEGO TYPU! NO GEARS NO FEAR NO BRAKES! JANUSZ DAWAJ W SOBOTE!
30. Dodane przez Masakra, w dniu - 03-07-2019 12:55
Na mieście potrzebne są inwestycje których nie ma a na śmieszną unie na pewno się znajdą. To studnia bez dna.
31. Dodane przez Kris, w dniu - 03-07-2019 12:58
Daja tyle kasy zuzlowcom a na stadion nie ma
32. Dodane przez Wkurzona, w dniu - 03-07-2019 13:08
Niech płaci za to klub Unia Leszno. To oni są w ekstralidze a nie miasto!
33. Dodane przez Lol, w dniu - 03-07-2019 13:15
Na żużel chodzi wg. moich szcunków ok. 20 % mieszkańców miasta Leszna, rezta to przyjezdni więc niech gminy z których pochodzą proporcjonalnie sfinansują ich rozrywkę.
34. Dodane przez Busia, w dniu - 03-07-2019 13:17
Niech ten znawca co tak zawsze wychwalał w komentarzach że mamy najnowocześniejszy stadion w Polsce dołoży ze swoich na remont.
35. Dodane przez Ecik, w dniu - 03-07-2019 13:18
Zrezygnować z [e]kstraligi!!!
36. Dodane przez rr, w dniu - 03-07-2019 13:18
To nie jest problem klubu, stadion jest miejski. Unia Leszno może jeżdzić wszędzie, w Poznaniu, w ostrowie i wielu innych miejscach gdzie zapewniony będzie regulaminowy tor. Inna sprawa to wymogi stawiane przez GKSŻ, a jeszcze inna to sprawa własności stadionu. Gdyby należał do klubu to Unia musiałaby się martwić wydatkami a miasto nie wydałoby ani złotowki, no może poza wynajęciem na np. Koncert na Dni Leszna.Być może wtedy stadion bardziej by ożył bo właściciel byłby zainteresowany kasą za wynajem, ale takie rzeczy to tylko w normalnym świecie a nie w zsocjalizowanej UE
37. Dodane przez Do 36, w dniu - 03-07-2019 13:36
Skoro to stadion miejski to zapytuję: jakie koszty ponosi klub w związku z korzystaniem tego obiektu? Odpowiedź brzmi: żadne.
38. Dodane przez X, w dniu - 03-07-2019 13:49
Unia S.S.A. ma 6 akcjonariuszy, to prywatny klub i ich problem, a nie Miasta.
39. Dodane przez henio, w dniu - 03-07-2019 13:49
Borowiak... w szoku to pan powinen byc jak bys zobaczyl slonia na rynku grajacego na fortepianie a lew z zebra by grali w szachy... to bys byl pan dopiero w szoku
40. Dodane przez Do 34, w dniu - 03-07-2019 13:51
Dokładnie, przecież stadion jest taki nowoczesny. Wszystko takie w Lesznie nowoczesne że żarówki będą wymieniane dopiero w sierpniu na Skateplazie :)
41. Dodane przez Hm..., w dniu - 03-07-2019 14:05
Niech Unia wyda kasę którą dostała od miasta.
42. Dodane przez do 5, w dniu - 03-07-2019 14:05
Żużlowych stadionów w Polsce jest dobre 25,a Leszczynski jest jednym z lepszych,właściwie tyklko motoarena i Olimpijski są lepsze,jeszcze nowy w Łodzi, ale mały
43. Dodane przez Do 36, w dniu - 03-07-2019 14:07
To niech sobie jeździ wszędzie, a nie sępi z kasy miejskiej. Kto widział by inne prywatne przedsiębiorstwo tak robiło.
reklama
44. Dodane przez Bravo, w dniu - 03-07-2019 14:18
Był czas na przygotowanie się 4 lata, a Oni sobie po upływie połowy tego czasu wyliczyli ile to będzie ich kosztować.
45. Dodane przez Aleksander, w dniu - 03-07-2019 14:28
Panie i Panowie Radni wara od naszych publicznych pieniędzy . Jak Unia Leszno chce mieć , niech sobie zafunduje .
46. Dodane przez Xxx, w dniu - 03-07-2019 14:37
Ile unia Leszno płaci miastu za wynajem stadionu???
47. Dodane przez mates, w dniu - 03-07-2019 14:44
No i wymyślili jak nas zablokować.
48. Dodane przez pejotl, w dniu - 03-07-2019 14:49
Nie wiem w czym problem. niech w najbliższych dwóch latach zamiast milionowych dotacji dla klubu (promocję przez sport) będą półmilionowe. Wtedy starczy na odwodnienie. BTW. to odwodnienie liniowe znakomicie się sprawdziło na nowym stadionie w Łodzi. Oby u nas nie było podobnie. To, które jest obecnie spełnia znakomicie swoją funkcję. No, ale wejdą plandeki za kolejne setki tysięcy...
49. Dodane przez UL, w dniu - 03-07-2019 14:56
To już nie jest mała kasa jak na Leszno, albo na pół z klubem albo 1 liga bo nas z torbami puszczą. Tak się niszczy Polski żużel.Tarnow 2 razy wiekszy od Leszna a też ich stadionem załatwili.
50. Dodane przez Do kom 46, w dniu - 03-07-2019 15:02
Ile miasto zyskuje na reklamie? To też jest ciekawe. Dworakowski już kiedyś powiedział że w Lesznie nie musi być żużla, ale wtedy to już więcej będzie w Gostyniu, Rawiczu i Kościanie bo pierwsi maja klasztor drudzy więzienie a ostatni rzekę heh
51. Dodane przez Kibic, w dniu - 03-07-2019 15:19
Nie widzę problemu, dotacje na klub przeznaczyć na stadion i pasuje.
52. Dodane przez Obywatel, w dniu - 03-07-2019 15:21
Po co w Lesznie taki stadion jak nie będzie żużla?
53. Dodane przez fan, w dniu - 03-07-2019 15:30
Jestem kibicem Unii od 1976,ale z punktu sportowego ten 1 mln na takie coś to dużo, gdyby ten 1 mln dołożyć do koszykarzy Polonii za 2 mln graliby w ekstraklasie,lub 1 mln,taki budzet piłkarze Polonii graliby w czubie 3 ligii.Wiekszosc żużlowych stadionów ma ten problem,tylko nie Toruń,oni są już w 1 lidze,niemniej żużel w Lesznie zawsze będzie to duma i tradycja,jak w Poznaniu Lech,to dwa największe kluby w Wlkp i z największą frekwencją od właściwie samego początku założenia klubów,potem przepaść
54. Dodane przez Niki, w dniu - 03-07-2019 15:38
Niech kibice się złożą. I po problemie. Co weekend taca na odwodnienie.
55. Dodane przez Genek, w dniu - 03-07-2019 15:39
Wybieralem Was nie jako Prezydenta i Radnych Unii leszno. 
Miasto i ludzie w nim mieszkajacy maja wiele problemow. 
Zajmijcie sie ludzmi .Szczegolnie dziecmi ktore chodza glodne.
56. Dodane przez zenek, w dniu - 03-07-2019 15:40
masakra
57. Dodane przez Genek, w dniu - 03-07-2019 15:41
Wybieralem Was nie jako Prezydenta i Radnych Unii leszno. 
Miasto i ludzie w nim mieszkajacy maja wiele problemow. 
Zajmijcie sie ludzmi .Szczegolnie dziecmi ktore chodza glodne.
58. Dodane przez Matka, w dniu - 03-07-2019 15:44
Nie było na pomoc Poloni nie ma na żużel włączyć obiektywizm
59. Dodane przez Piotr, w dniu - 03-07-2019 15:53
Kibice niech się zrzuca a nie za publiczne pieniądze się panoszyć! 
Ile dzieci UPRAWIA zuzel się pytam!?
60. Dodane przez realista, w dniu - 03-07-2019 16:11
DOkladnie jak powiedziala osoba z kom 38. 
Jestem kibicem od kilku lat tylko telewizor z dziecmi. 
 
Zamiast wyplacac sobie ogromne dewidendy zainwestowac w stadion... albo sprzedac stadion Unii Leszno ... dlaczego miasto nie moze sprzedac stadionu splacic czesc zadluzenia a pieniadze ktore zostana wydac na inwestycje dla ludzi. 
 
Udzialowcy niech wezma kredyt kupia sobie stadion i bawia sie na powaznie za swoje pieniadz. wystarczajaco duzo pieniedzy zostalo wlozonych w ten stadion. 
 
Jesli im zalezy na historii i klubu mysle ze kwota 250mln nie bedzie kwota zbytnio wygorowana - ktos przez kilkadziesiac lata pracowal ciezko na ten klub za miske ryzu a teraz prywatni przedsbiebiorcy bawia sie w biznes.
61. Dodane przez emeryt, w dniu - 03-07-2019 16:20
Dzięki Prezydentowi i Radnym mamy najlepszy klub w najlepszej lidze świata. A GKSŻ powinien przystopować.
62. Dodane przez koniec, w dniu - 03-07-2019 16:41
nie było w programie wyborczym, nie było w budżecie miejskim i nie będzie wcale. Koniec z finansowaniem obiektu wykorzystywanego na potrzeby żużla przez około 36 godzin w roku. Nie stać naszego miasta na fanaberie ok. 10 facetów jeżdżących w kółko w jedną stronę za ciężkie pieniądze do swojej kieszenie. Czy może mi ktoś powiedzieć jak wydatkowano kasę z tzw promocji miasta przez sport. Czy gdzieś można zobaczyć rozliczenie tych pieniędzy, kiedy wpłynęły na konto, na czyje konto, jak do tej pory je wydatkowano. Koniec z dopłatą do prywatnych firm. Może wszystkim dopłacimy ?
reklama
63. Dodane przez Do 55, w dniu - 03-07-2019 16:50
Dzieci niech karmią rodzice za 500+
64. Dodane przez Pytanie mieszkańca, w dniu - 03-07-2019 17:02
Klub ma duże tradycje, żużlowcy są sympatyczni. Ale od pewnego czasu do pośredniego płacenia za to są zmuszani nawet ci, którzy speedwaya nie lubią. Czy ten żużel to nie jest jakaś nowa puszka Pandory? Czy jest to studnia bez dna?
65. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 03-07-2019 17:19
Czego sapiecie z tym kosztem odwodnienia może warto popatrzeć na inne zbędne wydatki. Czy nikogo nie razi jak po Lesznie kursują puste (może czasem poza kierowcą jedzie dwoch/trzech ludków) autobusy MZK. Stadion i Unia to nasze pomniki i chlubą Leszna i Regionu.
66. Dodane przez kom.55, w dniu - 03-07-2019 17:39
Genek gdzie te głodne dzieci? Wszędzie na śmietnikach chleb leży bo kasy miejskiej za dużo dajecie ! A te dzieci mają rodziców ?
67. Dodane przez Do 64, w dniu - 03-07-2019 17:44
Zgadzam się, czyli teraz co? Miasto da na stadion kosztem czego? Mamy już zarastające miasto. Niewyremontowany ratusz. Brak Sylwestra na rynku...
68. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 03-07-2019 17:53
Moim zdaniem za dużo już idzie pieniędzy na żuzel. Przez to cierpi miasto bo brakuje pieniędzy na inne rzeczy. Niektóre szkoły są w kiepskim stanie.
69. Dodane przez rh, w dniu - 03-07-2019 17:56
podnies ceny biletow o "dyche" i kasa bedzie w krotkim czasie. bardzo proste rozwiazanie,za ktore zaplaca ci ktorym na zuzlu zalezy.
70. Dodane przez Do kom.66, w dniu - 03-07-2019 18:07
Dziwne? Jak jeżdżą slalomem. W linii prostej ide czasowo tyle co autobus jedzie.
71. Dodane przez kibic wielkopolski, w dniu - 03-07-2019 18:16
Jeśli średnio na stadion przychodzi 20 tys, to wypada po 50 zł. Dołożyc po 1zł do kazdego biletu (i pokazac to bilecie, oraz rozliczyc oczywiście). Niech jeszcze sponsorzy i właściciele reklam sie dorzucą (stracą , gdy nie bedzie ekstraligi) itd. Pomyśleć wreszcie po gospodarsku, bo te narzekania i rzekomy "szok" to mi wyglada na urabianie gruntu pod skok na kasę
72. Dodane przez Fgy, w dniu - 03-07-2019 18:16
To niech się zarzuca ci co jeżdżą na tym torze! Bo to oni tam pracują! Czy mi ktoś dał pieniądze na moje miejsce pracy? Otóż NIE! Sam muszę sobie zapewnić odpowiednie warunki! Basenu nie ma dzieci nie mają się gdzie uczyć pływać a my mamy wydać 1 milion dla 7 osób które jeździ w kółko? My mieszkańcy protestujemy panie borowiak!
73. Dodane przez sputnick, w dniu - 03-07-2019 18:16
Burza medialna w szklance wody w celu zbicia opinii publicznej z właściwego tematu. Pewnie Borowiak już dobrze wie że wyda i pewnie nawet wie komu zapłaci za to. Teraz tylko trzeba odciągnąć uwagę opinii publicznej od tego, że trochę dziwnie 250m betonowej kształtki i 250m stalowej kratki plus robocizna może kosztowąc1 mln zł. Poza tym to i tak nie zadziała. Wiadomo przecież jak działa w Lesznie kanaliza w okolicach stadionu.Można zapytać o to jednego byłego żużlowca mieszkającego w okolicy i piszącego bardzo "mądre"felietony.
74. Dodane przez sputnick, w dniu - 03-07-2019 18:20
Miasto da na żużel kosztem czego... ano tak jak zwykle. Najpierw napiszą w projekcie budżetu, że na remont jakiejś ulicy. A potem na radzie miasta wyjdzie ktoś mądry i stwierdzi że tej ulicy nie da się tak szybko wyremontować, że to fizycznie niemożliwe i zaoszczędzone pieniądze w tej czy innej formie zaproponuje do kiszeni... znaczy się na promocję miasta przez żużel.
75. Dodane przez do 65, w dniu - 03-07-2019 18:35
To może autobus MZK będzie woził Panów żużlowców na mecze? Panom żużlowcom potrąci się z tantiem za występy parę złotych,MZK wyjdzie jakośtam na swoje, miasto obniży wypłaty na promocję miasta poprzez sport...Czysty zysk. Kto na to pójdzie? Żużlowcy?Borowiak? Największym,całkowicie zbędnym wydatkiem miasta jest Kryjom. (...)
76. Dodane przez do 55, w dniu - 03-07-2019 18:36
Genek,nie przesadzaj 500 plus,i dzieci głodne,zobacz ile jedzenia jest pod śmietnikami,w latach 80 tych,mogłeś mówić,że głodne,bo były cięższe czasy,wszystko na kartki,w sklepie mięsnym zazwyczaj puste haki i kolejki po 3 h stania,a dostałeś dwie parówki.Tylko Unia,damy radę,to jest problem każdego miasta,trochę wymyślony na siłę,a w Danii na żużlu totalny piknik i nikt się nie przejmuje nawet siedziskami,bo zazwyczaj siedzą na trawie
77. Dodane przez NZUL, w dniu - 03-07-2019 18:47
Kocham tą wojnę Polsko-Polską, nie interesują się żużlem to zaorać stadion i c... żeby ktoś inny nie mógł chodzić heh
78. Dodane przez obserwator, w dniu - 03-07-2019 18:52
Taki klub i głupiego miliona nie ma ? :D niech P.P więcej płacą
79. Dodane przez mates, w dniu - 03-07-2019 19:06
Poprawić jeszcze trzeba schody bo na pewno nam tego nie odpuszczą.
80. Dodane przez UE, w dniu - 03-07-2019 19:24
A za 4 jata tylko motory elektryczne. 
Sory taki klimat.
81. Dodane przez Do kom 10, w dniu - 03-07-2019 19:26
Taki jak na lodowisku?????
82. Dodane przez Kolo, w dniu - 03-07-2019 19:49
Co tam tyle ma kosztowac
83. Dodane przez Marek, w dniu - 03-07-2019 20:09
Teraz odwodnienie co będzie następne..?ten stadion to studnia bez dna niech sami to robią a miasto potrzebuje basenu i o tym niech myśli nawet ten odkryty przydało by się odpicować zapraszam włodarzy do Żmigrodu-stop dalszego finansowania Unii
84. Dodane przez Absurd goni absurd, w dniu - 03-07-2019 20:11
Sugeruję zbudować wąwóz wokół stadionu i po sprawie. 
 
Do owych prac, w ramach aktywizacji zawodowej-żeby nie zapomnieli co to praca, zaciągnąć bezrobotnych żyjących wyłącznie z 500+, zarejestrowanych w PUP tylko dla ubezpieczenia zdrowotnego, a pracujących na czarno, jednocześnie pobierając świadczenia z MOPS-u.  
 
To Państwo uwielbia doić sowich obywateli i trwonić na głupoty.  
 
Ekstraliga to nie ZUS czy Urząd Skarbowy, a członkostwo w nim nie jest obligatoryjne.  
 
Czy wszystkie te ekstaligowe drużyny nie mogą stworzyć jakiejś swojej ekstraligi? To jakaś sekta czy jak?
85. Dodane przez Bbv, w dniu - 03-07-2019 20:20
Lepiej by chodnik na krolewej Jadwigi zrobili bo nogi można polamac
86. Dodane przez do kom. 33, w dniu - 03-07-2019 20:26
20% mieszkańców Leszna chodzi na żużel? 13 tysięcy? Nie wierzę, choć fajnie by było, aby ktoś kto kiedyś policzył. Kilkanaście procent być może chodzi, ale nieregularnie,, tzn. licząc wizytę chociażby 1 raz w roku. Nie zdziwi mnie jeśli będzie to mniej niż 10%. Może jedynie na finał więcej.
87. Dodane przez do 71, w dniu - 03-07-2019 20:27
Jakie srednio 20 tys,tyle to jest raz w sezonie na finale,ogólnie srednia to ok 13 tys na mecz,co jest drugim wynikiem w ekstraklasie i tak dobrze.
88. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 03-07-2019 20:29
Nasza DROGA Unia :)
89. Dodane przez Tak się zastanawiam, w dniu - 03-07-2019 20:29
Jeżeli Pan prezydent jest zszokowany i władze klubu także, to może i władze innych miast i klubów też podzielają ten pogląd? A jeżeli zarząd Ekstraligi przesadza, to może pora go odwołać i wybrać inny?
90. Dodane przez Hmm, w dniu - 03-07-2019 20:36
Ja bym poszedł vabank. Robimy Mistrza w tym i w następnym roku. Następnie Stępień i Spółka nie daje nam pozwolenia na starty w EE i jedziemy w Nicei PLZ. Daje głowę że kibice by ich zjedli, nie Nasi, a innych drużyn. I pomysł by prysł jak bańka ale ta mydlana
91. Dodane przez Propozycja:, w dniu - 03-07-2019 20:45
Jeśli będą zakłady o to czy miasto sfinansuje odwodnienie czy nie to postawiłbym fortunę że to zrobią.  
Znów pokrętne argumenty o "promocji przez sport" itp, itd 
Dla mnie to prywatna impreza i jeśli udziałowców stać to niech zapłacą za bycie najlepszym klubem żużlowym w Polsce
92. Dodane przez Edyta, w dniu - 03-07-2019 20:46
Wielki czas Panie Prezydencie skończyć z tym CHORYM ŻUŻLEM. 
Niech się sam finansuje. Jest wiele dużo ważniejszych wydatków.
93. Dodane przez Kibic, w dniu - 03-07-2019 20:48
Dlaczego miasto ma dokładać do klubu? W Lesznie naprawdę nie ma ważniejszych wydruków? Kto jeszcze w ogóle ŻUŻEL? Sport niszowy a takie fundusze.
94. Dodane przez do kom. 62, w dniu - 03-07-2019 20:54
Te 36 godzin w roku to jest słuszna uwaga, nawet jeśli faktycznie jest kilka godzin więcej lub mniej. Nie licząc treningów i pomniejszych wydarzeń, które mają czasami miejsce na stadionie, samych zawodów ligowych w rundzie zasadniczej jest 7. Zakładając półfinał, finał i jeszcze jakieś zawody, można przyjąć średnią 10 w roku. http://unia.leszno.pl/ksul2017/terminarz18-2/ 
 
Ile razy podczas tych dziesięciu imprez w roku może padać deszcz? 2-3? 
Jeżeli ktoś namawia innych do zbudowaniu dachu wartego wiele milionów złotych ( i kolejnych sporych pieniędzy na jego utrzymanie i późniejsze remonty) lub miliona na odwodnienie, to znaczy, że chyba mocno przesadza. Na taki luksus stać tylko naprawdę bogatych. 
 
Przypomnę, że Leszno nie jest bogatym miastem. Leszno ma olbrzymie długi! Nie obchodzi mnie, że Toruń ma większe. To żadna pociecha. Zadłużenie ogółem i zobowiązania pośrednie netto Leszna mają na koniec roku przekroczyć 300 mln złotych! 
http://incrating.pl/wp-content/uploads/2019/0(...)no_05042019.pdf 
 
Leszna nie stać na wydawanie kolejnych milionów złotych na to, aby 2-3 roku zebrać na stadionie trochę więcej deszczu z toru. A tym bardziej na budowę porządnego dachu nad stadionem.
95. Dodane przez do kom. 77, w dniu - 03-07-2019 21:18
Gdyby klub finansował się sam ze swoich pieniędzy, to i nastroje społeczne byłyby inne. W sytuacji dużego zadłużenia i wielu innych potrzeb, wydawanie przez samorząd milionów na klub służy tylko klubowi i władzy, która wizerunkowo może być kojarzona z sukcesami klubu. Mieszkańcy w zasadzie nic z tego nie mają. Nic dziwnego, że ludzie są niezadowoleni.
96. Dodane przez Niech zgadnę, w dniu - 03-07-2019 21:32
Wyobrażam sobie taki hipotetyczny scenariusz. Dzisiaj oburzenie i pisanie o 1 mln złotych. Niedługo informacja o tym, że udało się jednak wspaniałomyślnie wynegocjować np. 300 tys. zł i pochwały na rzecz oszczędności. Czas pokaże czy zapłacimy za to odwodnienie? Lub ile zapłacimy?
97. Dodane przez sputnick, w dniu - 03-07-2019 21:32
Tor po wewnętrznej ma 250 m. Zatem metr bieżący odwodnienia średnio 4000 zł. Odwodnienie to kształtka betonowa na chudziaku i kratka liniowa ja przy wjeździe do garażu. Pewnie do tego dochodzi jakaś infrastruktura zbiorcza kilka studzienek rewizyjnych rur, pompa do przepompowywania wody ale bez przesady.
98. Dodane przez Kibic, w dniu - 03-07-2019 21:33
Basenu nie ma i nowej hali sportowej też nie ale wydawać na stadion który urzytkuje kilku żużlowców to jest. NIE dla pieniędzy na Unię.
99. Dodane przez wydatki miasta, w dniu - 03-07-2019 21:33
Wydatki (inwestycje, zakupy inwestycyjne) Urzędu Miasta w Lesznie, związane ze stadionem im. A.Smoczyka: 
 
rok 2016, razem 596.901,28 zł: 
budowa Alei Gwiazd Żużla 75.000,00 zł  
modernizacja (?) stadionu 115.901,28 zł 
zakup telebimu na stadion 406.000,00 zł  
 
rok 2017, razem 1.728.134,19 zł: 
przebudowa głównej alei prowadzącej do stadionu z infrastrukturą towarzyszącą 1.361.262,03 zł 
modernizacja (?) stadionu 348.932,91 zł 
zakup i montaż nagłośnień do nagłośnienia stadionu 17.939,25 zł 
 
rok 2018, razem 294.638,39 zł: 
utwardzenie pasa bezpieczeństwa na wysokości wieży sędziowskiej 32.853,82 zł 
modernizacja bandy okalającej tor żużlowy 129.215,12 zł 
modernizacja (?) stadionu 124.013,94 zł 
przebudowa głównej Alei prowadzącej do stadionu z infrastrukturą towarzyszącą 8.555,51 zł 
 
Rok 2016 + rok 2017 + rok 2018 = 2.619.673,86 zł 
(www.leszno.pl, BIP, Urząd Miasta, Budżet, Sprawozdanie opisowe, Komentarz finansowy, 2016,2017,2018)
100. Dodane przez sputnick, w dniu - 03-07-2019 21:35
Swoja drogą pamiętam już jeden dziwny przetarg na wykostkowanie brukiem pasa między bandą a trybuną na całym obwodzie i w tunelu, gdzie wykonawca z grona "sami swoi" nie wiedzieć czemu bo miasto nie wyjaśniło wybrukował ostatecznie tylko teren przed nową trybuną na łuku. Jak to rozwiązano finansowo?
reklama
101. Dodane przez do 94, w dniu - 03-07-2019 21:47
Jakie zadłużenie miasta na 300 mln ? Obecnie to ok 180 mln,a budżet Leszna na rok to ok 400 mln,fakt Toruń,Bydgoszcz najbardziej zadłużone
102. Dodane przez Lemi, w dniu - 03-07-2019 21:52
Skończymy już wydawać na prywatną firmę!!!
103. Dodane przez Lemi do 51, w dniu - 03-07-2019 21:54
Oczywiście jestem za! Ale za wynajem stadionu kasować tyle aby to miało sens!!!
104. Dodane przez do 86, w dniu - 03-07-2019 21:55
Na mecze przychodzi 9 tys z Leszna,reszta 7 tys to przyjezdni razem wychodzi 16 tys taki przykład procentowy względem frekwencji,podobnie jest w innych miastach,tak to wygląda plus-minus,dużo przyjeżdża z okolicy i innych miast
105. Dodane przez do kom. 99, w dniu - 03-07-2019 22:01
Ładne zestawienie. Ale przydałoby się bardziej kompleksowe. Prąd, wydatki na tzw. promocję przez sport, monitoring i wszystkie inne. W jednej kadencji zbierze się z 8-10 milionów? A może ktoś pokusi się zrobić zestawienie od początku dofinansowania? Kiedy to się zaczęło? Jak odszedł prezes Sokołowski? 20-30% zadłużenia miasta poszło na Unie łącznie, czy nie?
106. Dodane przez Ja, w dniu - 03-07-2019 22:16
Te kilka milionów rocznie to tak naprawdę cena jaką wszyscy mieszkańcy Leszna ponosimy, by władza mogła się polansować na loży VIP i w parkingu. Bo przecież za swoje biletu nie kupią. GRANDA!!!
107. Dodane przez fan, w dniu - 03-07-2019 22:18
do 94 imprez żużlowych w Lesznie jest dobre 20,oprócz ligi 7 meczy,półfinał i finał razem 9,gdzie zasiada na tych meczach ligowych,razem z półfinałem,finalem ponad 100.000 ! ludzi z Leszna i okolic,srednio 13.000 na mecz,po za tym memoriał,różne eliminacje,zazwyczaj final IMP,wiele zawodów młodzieżowych.Ktoś pisze sport niszowy,tylko,że pod względem frekwencj na stadionach,od lat wyprzedza najpopularniejszą w polsce piłkę nożną, a różnica w 1 i 2 lidze już jest znacząca na korzyść żużla porównując 1 i 2 lige kopanej,zresztą poziom kopanej to tragedia w polsce
108. Dodane przez Dziękuję zapłacić za ALEJĘ gwiazd żużla to 2.5 roku, w dniu - 03-07-2019 22:27
Odwodnienie to 110 zł zl za 1 mb × 350=1milion powiedzcie g...om że netto resztę na kampanię wyborczą
109. Dodane przez do kom. 101, w dniu - 03-07-2019 22:38
Jeszcze raz wrzucę ten sam link do ratingu INC, która to firma sprawdzała dane Leszna. Trzecia strona na samym dole pokazuje wyraźnie planowaną kwotę zobowiązań w 2019 roku w wys. ponad 303 mln złotych. Tutaj nie ma co dyskutować, bo jest to napisane czarne na białym wraz z podaniem poważnego źródła. Możliwe, że w tych 180 mln zł, które podajesz, nie ma podanych zobowiązań pośrednich. http://incrating.pl/wp-content/uploads/2019/0(...)no_05042019.pdf
110. Dodane przez myśliciel, w dniu - 03-07-2019 22:51
Nie jestem kibicem ani fanką żużla dlatego z moich podatków proszę o wybudowanie NOWEGO OBIECANEGO KOMPLEKSU REKREACYJNEGO Z BASENEM./proszę nie reanimować AKWAWITU Ci co zrobili na nim biznes niech się tym martwią/Myślę że nowoczesny obiekt na polach / Antoniny/jest bardziej potrzebny.Z tego co obiecano będzie służył wszystkim od wczesnego dzieciństwa do jesieni życia abyśmy mogli dlugo cieszyć się zdrowiem.pozdrawiam i popieram kom.38 i inne myślące
111. Dodane przez do kom. 101, w dniu - 03-07-2019 22:52
W tym raporcie jest podane planowane zadłużenie samego miasta w wys. ponad 219 mln + prawie 84 mln zł zadłużenie spółek komunalnych oraz SPZOZ'ów. Razem 303 mln zł.
112. Dodane przez do kom.. 107, w dniu - 03-07-2019 22:59
OK. Zgodzę się, że w sezonie różnych zawodów może być więcej niż 10. Ale ja nie pytałem o frekwencję tylko o to, ile razy może padać deszcz, który może mieć wpływ na zasadność wydawania takich pieniędzy. Ktoś posiada takie wiarygodne statystyki?
113. Dodane przez obserwator, w dniu - 03-07-2019 23:40
Widzę to tak. Skoro miasto nie jest właścicielem klubu żużlowego, to nie ma absolutnie żadnej potrzeby finansowania infrastruktury związanej z odwadnianiem z kasy miasta. Klub nie dość, że posiada status SSA, to jeszcze na dodatek ktoś tym wszystkim zarządza. W związku z powyższym, kasa klubu powinna ponieść koszty tej zabawy, zwłaszcza, że przecież jakieś zyski z tego sportu czerpie. Z informacji przedstawionych w artykule, o planowanej inwestycji i tym, że będzie to wymóg od 2021 już wiadomo od jakiegoś czasu. Co za problem podnieść ceny biletów o, powiedzmy, 5 złotych i te 5 złotych od każdego biletu przeznaczać na zbieranie środków na odwadniacze. Tym bardziej, że nadchodzą mecze, gdzie raczej będzie komplet. Przecież jest to proste jak budowa cepa, że też nikt na to nie wpadł. Mówię stanowcze nie finansowaniu tej inwestycji z kasy miasta. Jest wiele klubów i sekcji sportowych w Lesznie, które przyjmą każdy, choćby najmniejszy grosz.
114. Dodane przez Żenada, w dniu - 04-07-2019 00:35
Prezydent Leszna, członek PZM, dwa lata po zatwierdzeniu wymogów, PUBLICZNIE pisze prośbę o przedłużenie terminu. Zamiast napisać oficjalne pismo, Włodarz Miasta Leszna kontaktuje się za pośrednictwem portalu społecznościowego...
115. Dodane przez wynajem Stadionu Żużlowego, w dniu - 04-07-2019 06:17
Majątek MOSiR Leszno: Stadion im. A. Smoczyka ul.17 Stycznia 78, trwały zarząd. Cennik wynajmu obiektów 2018 r. (2019 r. brak): Boisko piłkarskie Stadion Żużlowy 1 godz. 258,30 zł, Stadion Żużlowy brak w cenniku. (mosirleszno.bip.gov.pl)
116. Dodane przez Masakra, w dniu - 04-07-2019 06:18
Do 109, czyli tak czytając to Leszno już ociera się o progi bankructwa. To wszystko powoli wyjaśnia czemu w mieście coraz mniej inwestycji. Mówiąc krótko jesteśmy bardzo biedni.
117. Dodane przez Do 109, w dniu - 04-07-2019 07:00
Jestem zaskoczony! Nie spodziewałem się że sytuacja w Lesznie z funduszami jest tak dramatyczna
118. Dodane przez Czytam Was, w dniu - 04-07-2019 07:36
Do 109 - nie spodziewałbym się że w Lesznie sytuacja finansowa jest aż taka zła.
119. Dodane przez Do kom. 97, w dniu - 04-07-2019 07:42
Długość toru w Lesznie to 346 m. i z godnie z przepisami jest mierzona w odległości 1 m od wewnętrznego krawężnika
120. Dodane przez Po co ?, w dniu - 04-07-2019 08:29
Drodzy Państwo. Po co to piszecie . I tak jedyna nasza słuszna Rada Miasta na wniosek jedynego Pana Prezydenta podejmie uchwałę i pieniądze będą . Przy okazji Radę Miasta wybrali MIESZKAŃCY w demokratycznych wyborach .
121. Dodane przez Uwielbiam szczekające burki, w dniu - 04-07-2019 08:35
Jak zwykle Unia Leszno rozgrzewa serca "fanów":) Możecie sobie ewentualnie poszczekać w komentarzach :) Z wami jest jak z tymi co się wybudowali koło lotniska a teraz protestują, że samoloty im hałas robią. Większość z was zapewne się tutaj przeprowadziła w ostatnich 20 latach. Nie wiedzieliście, że w Lesznie jest Unia? Pieniądze od miasta zawsze szły na klub. Kiedyś mniejsze ale czasy były inne i standardy ligi też były inne. Płacenie podatków w Lesznie oznacza dawanie też na Unię. Kropka. Natomiast co do zarzutów, że klub prywatny i ma akcjonariuszy. Każdy kibic w regionie wie, że gdyby nie oni kiedyś z Józefem Dworakowskim na czele a dziś z Piotrem Rusieckim to dzisiaj jeździli byśmy (o ile w ogóle) w 1 lub 2 lidze. Poza tym stadion jest miejski więc jego modernizacja należy do miasta. Oczywiście miasto ma prawo odmówić i doprowadzić do braku licencji dla klubu... chciałbym nawet sprawdzić co się wtedy będzie działo :) 
Kończąc życzę kibicom 3 z rzędu mistrzostwa, a pieniaczom proponuję wytrzeć monitory, klawiatury i pianę z gęby i wyjść na spacer :)
122. Dodane przez yth, w dniu - 04-07-2019 09:08
Dlaczego na ten stadion nie dokładają się ci co na ten stadion przychodzą. Dlaczego miasto Leszno ma dokładać a nie przyjezdni np. z Gostynia,Włoszakowic,Góry,i innych miejscowości popatrzmy jakie tablice rejestracyjne przyjeżdżają na żużel.Dlaczego mniejszość podporządkuje sobie większość-piszę o zainteresowaniu na stadionie.Połowa kibiców jest przyjezdnych gmin może też się dołożą.Miasto od zawsze dokłada do miasta to ze sprzedaży kamienicy,namowy na sponsoring przez firmę LFP która truje okolicznych mieszkańców a ten płaci by miasto pozwoliło na dalszą działalność.Te pieniądze są mieszkańców a narzuca nam się sponsoring prywatnej firmy która widocznie nie przynosi zysków.Co się robi gdy firma nie przynosi zysków?ZAMYKA.Powiedzcie mi w jaki sposób klub promuje miasto i co na tym miasto zyskało-jeden przykład proszę?
123. Dodane przez luk, w dniu - 04-07-2019 09:28
Będzie kolejny cyrk jak z aleją gwiazd?
124. Dodane przez ., w dniu - 04-07-2019 09:33
Wartościowy link z komentarza 109. Tylko tendencja (porównanie zestawionych wartości wartości w latach, co rok) pokazuje, jak zła jest sytuacja miasta Leszna. Sytuacja coraz bardziej zła, dokładnie odwrotnie jak w laurce prezydenta pod tytułem Raport o stanie Miasta Leszna za rok 2018 (dostępny w BIP).
125. Dodane przez Do 121, w dniu - 04-07-2019 09:38
Wiesz co się będzie działo jak miasto nie da pieniędzy? Będziesz wycierał monitor, klawiatre i twarz z piany. Pujdziesz na stadion na spacer zobaczyć jak ładnie kukurydza rośnie.
126. Dodane przez TOMASZ, w dniu - 04-07-2019 09:53
NIECH ZRZUCA SIE ŻUZLOWCY JAK CHCA JEDZIC W EXTRAKLASIE!!!! INNI DZIERZAWIA OD MIASTA NIERUCHOMOSCI I MUSZA NA WŁĄSNYU KOSZT DOSTOSOWAC SIE DO WYKONAYWANIA SWOJEJ DZIAŁANOSCI!!!! MNIE SIE WYDAJE ZE KLUB POWINIEN MIASTU PŁACIC ZE JEST A NIE ODWROTNIE!!! W KONCU KURNA BILETY SPRZEDAJA ZA DARMO NIKT NA STADION NIE WCHODZI!!!
127. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 04-07-2019 09:54
Co mają sądzić mieszkańcy i wyborcy o prezydencie miasta, który, podczas sprawowania urzędu obawia się o swoje życie, czuje się oszukany i jest w szoku.
128. Dodane przez Rybak, w dniu - 04-07-2019 10:04
Zgadzam się (komentarz 124), sytuacja jest nieciekawa co już gołym okiem widać.
129. Dodane przez viva, w dniu - 04-07-2019 10:56
przestańcie narzekać byliście na wyborach ? wybraliście jako suweren ?trzeba się ze wszystkim pogodzić ,a jeśli sie cos nie podoba to zawiadomić prokuraturę ,iz są wątpliwości niezawisła :) prokuratura wyjaśni ! zapewniam ,że odwodnieniem zajmie się zaprzyjaźniona firma :)
130. Dodane przez fan, w dniu - 04-07-2019 12:10
Żużel zawsze będzie w Lesznie czy się komuś podoba,czy nie.Na mecze chodzi po 12,16,czasem 20 tys.To jest marka znana w całym kraju,powiesz z Leszna każdy wie żużel, szybowce.Tak samo jak np w Gorzowie Wlkp,żużel. Gdyby Unia jeździła w 2 lidze dopiero byście narzekali typu,ale wstyd itd.Jeszcze są w Lesznie inne drużyny jak w extra futsal,w 1 lidze szczypiornisci,koszykarze,ale to Unia zawsze będzie oczkiem w głowie bo tak było,jest i będzie amen
131. Dodane przez do kom 127 mieszkaniec, w dniu - 04-07-2019 12:43
nic nie sądzić uciekać z miasta haaa !!!!
132. Dodane przez Bazyl, w dniu - 04-07-2019 13:03
Najwyżej remont ul ŚWIECIECHOWSKiej się przełoży o 2 - 3lata i w czym problem
133. Dodane przez Do 130, w dniu - 04-07-2019 14:16
Jest i słowotok - rozwija się, buduje się, dzieje się. Napisz nam jeszcze coś o koninie. No i skocz po żarówki bo ciemno na Skateplazie ;)
134. Dodane przez Do Bazyl, w dniu - 04-07-2019 15:06
I remont ratusza odłoży się na za 4 lata, 4 lata w tą czy w tamtą.
135. Dodane przez Lin, w dniu - 04-07-2019 15:22
Do 133.odczep się z tą śpiewaka,racja 130 ma gdyby była 2 liga większość suchej nitki by nie zostawiła na klubie i mieście.A co chcesz wiedzieć o Koninie ? Kogo to obchodzi.Tam we wschodniej Wlkp to jest dopiero tragedia ,poczytaj trochę,chyba,że nie potrafisz
136. Dodane przez Do 135, w dniu - 04-07-2019 16:31
Inteligentny nie jesteś bo ironii nie złapałeś :)
137. Dodane przez do 136, w dniu - 04-07-2019 19:21
Piszesz to samo,jaka ironia,ile można
138. Dodane przez poznaniak, w dniu - 04-07-2019 21:42
Te plandeki na stadionach to poroniony pomysł Wojciecha Stępniewskiego.Trzeba się zastanowić czy mają sens. Może w jednym meczu będzie padało,może wcale ?
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący ryd... Rydzyna 629000
Dom leszno ul. krzyc... Leszno 495000
Ostatni skrajny dom ... Leszno 535000
Kłoda dom z pompa ci... Kłoda 469000
Kłoda ul. fiołkowa !... Kłoda 399000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj