Bez potrzeby wychodzenia z domuOdwiedź wirtualny salon Toyota Mikołajczak |
25.04.2020. Radio Elka | ||
Co umożliwia wirtualny salon? Internetowy salon umożliwia swobodny kontakt ze sprzedawcą przez dedykowaną platformę i zapoznanie się ze wszystkimi dokumentami na udostępnionym pulpicie komputera sprzedawcy. Konsultant pomoże wybrać model oraz konfigurację auta, zaprezentuje każdy detal samochodu stojącego w salonie oraz przeprowadzi całą procedurę zamówienia i sprzedaży, załatwiając wszelkie formalności. Gotowa umowa kupna-sprzedaży zostanie przesłana kurierem, a auto może być dostarczone pod wskazany przez klienta adres. Wszystko to bez konieczności wychodzenia z domu. Do połączenia wystarczy zwykły komputer z kamerą, smartfon lub tablet połączone z internetem. W obecnej sytuacji, która zaistnniała na całym świecie, taka opcja wydaje się być najlepszą, jeżeli chodzi o kontakt klienta z salonem. W jaki sposób możemy się połączyć? Żeby połączyć się wideorozmową ze sprzedawcą, wystarczy wejść na stronę toyotamikolajczak.pl i kliknąć czerwone pole z napisem "Połącz z doradcą". Nastąpi automatyczne połączenie wideo z naszym doradcą. Dostęp do platformy Wideorozmowy jest dostępny w godzinach naszej pracy. W pozostałym czasie do dyspozycji klientów pozostaje standardowy Live Chat tekstowy. Podobne rozwiązanie jest dostępne dla klientów, którzy zainteresowani są samochodami używanymi. Wystarczy wejść na stronę toyotamikolajczak.pl i kliknać "Połącz z doradcą" pod nagłówkiem aut używanych. Wideo chat dostępny jest od poniedziałku do piątku w godz. 9-17. Chat tekstowy - tradycyjny dostępny jest bez przerwy. Toyota Mikołajczak wychodzi naprzeciw oczekiwaniom Toyota Mikołajczak przygotowała dla swoich klientów specjalną odsłonę wirtualnego salonu. Wchodząc na toyotamikolajczak.pl można dosłownie wejść do wnętrza salonu Toyota Mikołajczak Leszno i usiąść przed doradcą z wybranego przez nas działu. Możemy w prosty sposób nawiązać kontakt przez formę, która nam najbardziej odpowiada. Oprócz tego cyklicznie na stronie zamieszczane są wideoprezentacje kolejnych modeli aut. Bez potrzeby wychodzenia z domu możemy wejść do ich wnętrza i posłuchać, co ciekawego o modelach mówią nasi doradcy. Dodatkowo rozszerzyliśmy nasze działania na portalu społecznościowym i od teraz możecie oglądać relacje LIVE, podczas których rozmawiamy ze świata Toyoty i Lexusa, można także zadać pytania naszym doradcom. Usługa "Internetowy salon" uzupełnia obecne formy sprzedaży polskich dealerów Toyoty oraz Lexusa, którzy nadal będą prowadzić tradycyjną działalność salonów oraz serwisów w przedziałach godzinowych odpowiadających obecnym zasobom kadrowym stacji dealerskich. |
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
|
reklama
reklama