Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Koalicja Obywatelska wspiera motocrossowców

Radni składają projekt uchwały

Koalicja Obywatelska wspiera motocrossowców

12.02.2021. Radio Elka, Jarek Adamek

(fot. Jarek Adamek)
Klub Koalicji Obywatelskiej Rady Miejskiej Leszna złożył projekt uwały apelującej o wyznaczenie miejsca na nowy tor motocrossowy. Obecny, istniejący przy zbiorniku na Zaborowie ma być zlikwidowany. Nowy tor chcą zbudować pasjonaci sportów motorowych zrzeszeni w Stowarzyszeniu Klub Motocross Zaborowo – jak zapewniają, bez wsparcia z budżetu.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Tor motocrossowy na terenie dawnej żwirowni na Zaborowie istnieje już od 25 lat. Jednak działał „na dziko”, bez homologacji, o jego stan dbali pasjonaci terenowej jazdy motocyklami. Po przejęciu terenu przez miasto okazało się, że teren wokół zbiornika wodnego ma mieć zupełnie inne przeznaczenie i tor przestanie istnieć. Już w połowie ubiegłego roku doszło z tego powodu do zatargu między motocrossowcami
a władzami miasta. Kilka tygodni temu Rada Miejska przyjęła nowy plan zagospodarowania dla terenów wokół zbiornika, działki z torem przeznaczone są na sprzedaż. Pasjonaci motocrossu zawiązali stowarzyszenie, w ramach którego starają się o nowy tor. Miałby on powstać na działce położonej w okolicy ekspresowej drogi S-5.

Stowarzyszenie Klub Motocross Zaborowo wsparli radni Koalicji Obywatelskiej, którzy przygotowali projekt uchwały w tej sprawie. -Ma ona charakter intencyjny, czyli nie niesie skutków finansowych - wyjaśniał radny Jacek Matecki. Uchwała umożliwiłaby jednak starania o przejęcie gruntu, który obecnie należy do Skarbu Państwa i jest we władaniu Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa.

-Nie oczekujemy żadnych środków z budżetu miasta, tor zbudujemy własnymi siłami i ze wsparciem sponsorów - zadeklarował Łukasz Zaucha, stojący na czele stowarzyszenia. Jak podkreślił motocross cieszy się w Lesznie dużym zainteresowaniem, uprawia go ok. 300 osób, w tym także żużlowcy Unii Leszno. Klub Motocross Zaborowo stara się także o przyjęcie do Polskiego Związku Motorowego i licencję sportową. -Tor, jeśli będzie miał homologację, może stać się wspaniałą promocją Leszna, będzie co najmniej tak znany jak Skateplaza na Zatorzu - podkreśliła radna Barbara Mroczkowska. Liczy ona na to, że pomysł zyska wsparcie także radnych PiS i PL 18. O tym, że sprawa nie ma dzielić radnych, świadczyć może fakt, że gdy Łukasz Zaucha skrytykował prezydenta Łukasza Borowiaka, został upomniany przez radnego Jacka Adamczaka.

Projektem uchwały radni zajmą się na najbliższej sesji, najprawdopodobniej 25 lutego.

 
Komentarze (112)
1. Dodane przez Radny, w dniu - 12-02-2021 10:44
Zlikwidować tą fanaberię, koniec motokrosu,
2. Dodane przez klik, w dniu - 12-02-2021 10:56
Jeśli projekt nie niesie skutków finansowych to niech kupią działkę i budują taki tor z dala od domów; w czym znowu mają problem? Tylko dać i dać a jak ziemia państwowa to niczyja i można za darmo jak za poprzedniego ustroju myślenie. Korzystać będą mogli wszyscy ale jak zapłacą pewnie
3. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 12-02-2021 11:09
pREZYDENCIE może nowy tor powstanie na miejscu w którym ma powstać galeria Goplana? Starówka na pewno wtedy odżyje! Ponadto motocrossowcy którzy będą poruszać się po torze, za jedno okrążenie mogliby płacić z 10 złotych i z tego można by finansować miejskie zachcianki - sponsoring prywatnego klubu KS Unia Leszno, kolejne piękne żelastwo na deptaku lub nowe pomniki na chwałę pREZYDENTA i klubu P(iS)L18... 
 
pREZYDENCIE, proszę pomyśleć nad tym tematem!
4. Dodane przez JJ, w dniu - 12-02-2021 11:10
Jestem za brakuje takich miejsc w regionie
5. Dodane przez Eda, w dniu - 12-02-2021 11:11
Nie chcemy ich w Lesznie bo mają układy z PIS.
6. Dodane przez Sędzia, w dniu - 12-02-2021 11:12
Leszno wolne od motorowy i PIS
7. Dodane przez sąsiad, w dniu - 12-02-2021 11:16
wygonić ich z leszna, nikt ich tu nie chce , niech sobie kupią działkę za miastem i tam robią co chcą nikogo to nie obchodzi
8. Dodane przez B, w dniu - 12-02-2021 11:16
Lepiej budować a nie niszczyć Leszno stoi za sportami motorowymi dlaczego nie zrobić z tego kolejnej perełki do promocji miasta moc z wami
reklama
9. Dodane przez incognito, w dniu - 12-02-2021 11:28
Dlaczego ten tor jeżeli już ma powstać to przy S5? Chodzi o wartość działki czy po prostu liczą że ktoś im odda za darmo hektar ziemi która w tej lokalizacji ma sporą wartość? Kto miałby być formalnym właścicielem działki na którym powstanie tor? Osoba prywatna, miasto czy klub (którego formalnie nie ma). Kwestia najważniejsza - jak blisko do zabudowań i jakie są plany co do otoczenia ewentualnego toru? W Zaborowie cieszą się że wyniosą się z hałasem ale czy nie trafią innym pod okna? Nie mam nic przeciwko torowi ale jego lokalizacja powinna być jak najmniej uciążliwa dla mieszkańców.
10. Dodane przez Edwin, w dniu - 12-02-2021 11:30
Najlepiej niech zbudują obok swojego miejsca zamieszkania albo min. 5 km od zabudowań. Pamiętam jak kilka lat temu jeździli codziennie a w weekendy od rana do wieczora. Jeden skończył to drugi przyjeżdżał i tak cały weekend od wiosny do jesieni. Na głowę można było dostać.  
Jeszcze jest alternatywa, Tor w mieście ale motor elektryczne.
11. Dodane przez Stefek, w dniu - 12-02-2021 11:31
Rozumiem, że radni PO wiedzą kogo właśnie popierają. Proponuję dobrze się zorientować bo chyba klasycznie walicie samobója.
12. Dodane przez Lukasz, w dniu - 12-02-2021 11:33
Zabrać wsparcie na żużel dać na nowy tor, nie tylko jednym sportem Leszno żyje.
13. Dodane przez Wolontariusz MX, w dniu - 12-02-2021 11:41
Proszę pisać poprawnie motocross a nie motokros
14. Dodane przez WOLONATRIUSX MX ZABOROWO, w dniu - 12-02-2021 11:50
Jestem tam wolontariuszem  
Wkładamy dużo pracy w aby tor był bezpieczny oraz idealny do jazdy dla dzieci PITBIKE  
Nowy tor by się przydał  
By na tym skorzystali  
Wędkarze  
Mieszkańcy Zaborowa 
Leśnicy  
Rolincy  
A przedwszykim My MOTOCROSSOWCY  
my nie oczekujmy pieniądzy od miasta  
My oczekujmy miejsca gdzie ten tor będzie mógł sobie stać  
I nikomu nie będzie przeszkadzać  
Ludzie  
Jeśli wam przeszkadza pomóżcie nam  
Szybciej się przenieśmy lepiej dla was będzie  
Gdy nam pomóżecie Już nie będziemy wam przeszkadzać
15. Dodane przez rumburak, w dniu - 12-02-2021 11:53
czy do prowadzenia stowarzyszenia trzeba mieć zaświadczenie o niekaralności ??
16. Dodane przez Bob motocrossowiec, w dniu - 12-02-2021 12:04
Ważne ,że na Unię idą grube miliony. Na prywatny klub podkreślam bo to sp z.o.o W mieście hałas pierdzących żużlowek nie przeszkadza? Nowobogaccy z Zaborowa....którzy budując domek za miastem nie zapoznali się z infrastrukturĄ
17. Dodane przez PL, w dniu - 12-02-2021 12:05
Leszno to miasto bez żadnej otuliny pod jakiekolwiek inwestycje! 
Powtarzam, Piła nie powtórzyła błędów z reformy administracyjnej, kiedy zostawała miastem wojewódzkim! 
Nasi ,,politycy" weszli w jej buty z tamtej reformy i mamy co mamy! 
Prosić gminy ościenne o tereny albo wejść w koalicję z wojskiem i na poligonie zorganizować motocross! 
Wschowa sponsoruje Unię to może w rewanżu częste wizyty na kaczych dołach? Dajcie im zarobić!
18. Dodane przez Radoslaw, w dniu - 12-02-2021 12:08
Popieram inicjatywę. Sam nie jeżdżę na motocrosie choć bardzo bym chciał ale brakuje i czasu i odwagi to skoro są ludzie z pasją i oczekują wydzielenia skrawka ziemii to jak najbardziej. A ci co narzekają na obecny tor to pewnie wybudowali się jak już ten tor był i teraz gwiazdorzą... Żenada... Tak samo jak ludzie którzy uciekają z miasta budują się na wsiach i im potem sąsiada krowy przeszkadzają..
19. Dodane przez Wstyd mi za was, w dniu - 12-02-2021 12:10
Odnoszę wrażenie, że ktoś nie do końca zdaje sobie sprawę z wizerunku jaki właśnie poszedł w świat. Wszyscy mieszkańcy wiedzą o co chodzi a KO nie ma pojęcia z kim pod ramię idzie !
20. Dodane przez Ja, w dniu - 12-02-2021 12:12
Do kom 10 Madralo ten tor byl kiedys w szczerym polu. Trza myslec gdzie sie dzialki na budowe kupic a nie teraz lamentowac. Zalegalizowac tor i zawody co weekend robic
21. Dodane przez Me, w dniu - 12-02-2021 12:13
Do rumburak nie nie trzeba miec a co? jestes karany i chcesz założyć. Proponuje wykreslic rum z nazwy
22. Dodane przez Do 14, w dniu - 12-02-2021 12:19
Kupcie sobie to miejsce
23. Dodane przez do 15, w dniu - 12-02-2021 12:22
Hehe , dobre.
24. Dodane przez do 14, w dniu - 12-02-2021 12:24
Kamien z serca spada,jak wzorowo działa w naszym kraju system resocjalizacji.Super ,gratulacje.
25. Dodane przez grzegorz, w dniu - 12-02-2021 12:50
Te inicjatywę winni finansować zainteresowani radni,a przede wszystkim p.Mroczkowska i p.Wein
26. Dodane przez Atodobre, w dniu - 12-02-2021 12:53
Haha niczego nie oczekujemy tylko działki za darmo koło s5 xD to ja też poproszę działkę, jakoś na pewno ją spozytkuje
27. Dodane przez domi, w dniu - 12-02-2021 12:54
Proponuję wybudować tor wokół domu pani Mroczkowskiej lub Prezesa Motocross zaborowo
28. Dodane przez Ja, w dniu - 12-02-2021 12:55
Widzę że wszyscy czepiają się prezesa stowarzyszenia .Każdy z nas miał przeszłość lepsza gorsza . 
Chodzicie do kościoła a tam nie jest już tak fajnie. 
Może prezes się nawrócił resocjalizacja itp 
Ważne że robi dobrą robotę  
Ziemia własność Miasta dzierżawa zerowa na rzecz stowarzyszenia.Pierwsza umowa na 3 lata brak zastrzeżeń teren prowadzony wzorowo itp druga umowa na 5 lat i co 5 lat wznawiana jeżeli nie ma problemów
29. Dodane przez Obywatel, w dniu - 12-02-2021 13:01
Wszystko musicie hejtowac , ludzie co z Wami? Przecież jeśli młodzież się interesuje tym sportem chce rozwijać swoje umiejętności to chyba dobrze, tak trudno napisać tak świetnie, poszukajmy nowego miejsca, utrzymują się z własnych składek i szukają sponsorów , nie dostają jak szermierka czy karting czy Unia Leszno dotacji od miasta.
30. Dodane przez ja, w dniu - 12-02-2021 13:10
Pani Mroczkowska przyjęła ,,zaufaną" reprezentancie zwolenników toru;)
31. Dodane przez fan, w dniu - 12-02-2021 13:25
Jestem za nowym torem.Jak budować to duży,techniczny,aby był jednym z lepszych w Polsce.
32. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 12-02-2021 13:28
Żeby tak wszyscy, którzy przychodzą do miasta ze swoimi pomysłami deklarowali, że za wszystko zapłacą sami, bez wsparcia z pieniędzy podatników, to Leszno pewnie nie miałoby żadnego zadłużenia. Nie dość, że ci ludzie mają pasję, to jeszcze są świetnie zorganizowani. Brawo Panowie!
33. Dodane przez Tomek, w dniu - 12-02-2021 13:41
Co za szopka, próbują wyłudzić ziemie i szantażować ludzi że jaki im nie dadzą działki to będą ich dalej nękać weekendami. Rozliczyć to towarzyszko za budowę bez pozwolenia! Zróbcie sobie zrzutku i sami sobie kupcie działkę jak każdy człowiek a nie tylko ŻEBRAC!
34. Dodane przez Michu, w dniu - 12-02-2021 13:41
Niezły strzał w kolanko pani z KO. Kartoteka bogata. Może każdemu dajcie ziemie potem może się przejmie jak włoży każdy jakiś grosz. Przeciez jeśli dostaną ziemie to będą pobierać opłaty itp. Zreszta każdy wie jak będzie wiec nie ma po co pisać. Prezydent mądry facet i wie o co chodzi. Nic im nie dawać chcą jeździć niech sibie kupią hektar pola z dała od mieszkań ogrodza zrobia górki i mogą jeździć do woli od rana do nocy.
35. Dodane przez Prezio, w dniu - 12-02-2021 13:43
Dlaczego ten pan nie kupi sobie ziemi i tam nie zrobi toru? Lepiej za darmo dostać od miasta? Może teraz w lesznie zróbmy dwa hektary dla każdego obywatela miasta.
36. Dodane przez Bigna, w dniu - 12-02-2021 13:45
Widać resocjalizacja działa. Brawo kadry Rawicz za włożony trud.
37. Dodane przez Xyzabc, w dniu - 12-02-2021 13:51
Nie mam nic przeciwko ich hobby, każdy jakieś ma ale trzeba żyć w zgodzie nie utrudniać innym życia. Ci co kupili działki w zaborowie kupili je za własne pieniądze, jeśli fani motocrossu wykupią teren to będą mogli robić co chcą. Dlaczego mają dostać za darmo kawał ziemi? A propo nawrócenia założyciela klubu - chyba nikt w to nie uwierzy. Napewno nie Ci którzy mieli z nim doczynienia, a nie był delikatny i skory do negocjacji tak jak teraz. Nie jest on dobrą "wizytówką" Leszna.
38. Dodane przez jak zwykle, w dniu - 12-02-2021 14:04
grupa zainteresowanych vs. grupa malkontentów i problem nie do rozwiązania 
nie wierzę w jakiś inny sensowny sposób zagospodarowania tego terenu
39. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 12-02-2021 14:32
KO chyba nie zgłębiło tematu. piękne towarzystwo:D
40. Dodane przez obserwator, w dniu - 12-02-2021 14:35
Nic nowego. Nawet jakby sztabki złota ludziom rozdawali, to tzw. Koalicja Obywatelska byłaby przeciwko. Pamiętajcie, milicja też była obywatelska.
41. Dodane przez 918#, w dniu - 12-02-2021 14:58
Widzę dużo popie... Nych czytelników i obywateli miasta i okolic. 1" okażenie 10zl" odezwał się biznesmen. Ciebie chłopie nie stać na paliwo a gdzie resztę. Twoje chobby to alko i chipsy przed tv. Czemu nie pocisniecie na byków. Dostają tyle kasy że jprdl nic dla was nie robią a wy byście się okichali za nimi. Miasto tylko w ich pakuję $$$ a reszta stowarzyszeń albo dokłada z swoich środków albo z wsparcia firm. Aaa no tak... Dup@ was boli bo ktoś ma pasję i pieniądze żeby się bawić wto a wy nie.
42. Dodane przez Adam, w dniu - 12-02-2021 15:18
Stary obiekt zostanie zlikwidowany. To nie tor zbliżył się do miasta tylko miasto do toru. 
Od dawna wiadomo że nie może funkcjonować w "centrum" Zaborowa przy nowej szkole podstawowej. Stowarzyszenie Klub Motorowy Motocross Zaborowo prosi tylko o nowe miejsce gdzie możnaby nadal trenować. Miasto nadal będzie właścicielem działki uzycza jedynie ten teren jak MOSiR stadion Smoczyka żuzlowcom Unii Leszno.  
W mieście żużla stolicy tej dyscypliny taki hejt na inny bardzo pokrewny sport jakim jest motocross z którego wywodzili się przyszli żużlowcy jak choćby Tomasz Gollob najpierw mistrz Polski w motocrossie dopiero później mistrz żużlowy. Stowarzyszenie nie wnioskuje o żadne dotacje posiada własny sprzęt dzięki któremu mogą sami zadbać o powierzone im grunty.. Utrzymują się ze składek przeznaczają własny czas pieniądze i często również zdrowie dla swojej pasji.. Nie narzekają nie wyciągaja rąk po dotacje z budżetu miasta. Najlepiej zaorać wszystkie obiekty sportowe i postawić kolejne sklepy spożywcze.. a dzieci niech trenują tylko kciuki przed komputerem..
43. Dodane przez homik, w dniu - 12-02-2021 15:25
A kto to jest ten przewodniczacy Łukasz Zaucha,ktos moze cos na jego temat powiedziec?
44. Dodane przez do 40, w dniu - 12-02-2021 16:03
wy pisowcy lubicie postkomunę (Piotrowicz , Pawłowicz i wielu innych) Pamiętaj obserwatorze że SB tez obserwowało.
45. Dodane przez senior, w dniu - 12-02-2021 16:10
Brawo, popierajcie! Jaką ofertę dla młodzieży prezentuje miasto Leszno? Co w zastępstwie rozbojów, huligaństwa? Co ma w wolnym czasie robić leszczyńska młodzież? Popieramy w Lesznie sport czy nie?
reklama
46. Dodane przez popieram, w dniu - 12-02-2021 16:20
Skateplaza też jest na terenach miasta i nie ma nic dziwnego w tym, żeby tor motocross też był na terenach miasta, z dala od centrum. Brawo, że będzie przedstawiony projekt uchwały!
47. Dodane przez Jaha, w dniu - 12-02-2021 16:21
TAKI TOR POWINIEN POWSTAĆ PRZY DRODZE EKSPRESOWEJ S5.  
POWINIEN BYĆ Z DALA OD ZABUDOWAŃ I NIE SZKODZIĆ ZWIERZYNIE W LASACH.  
ZABOROWO MA DOSYĆ WYCIA SILNIKÓW !
48. Dodane przez Jamamry, w dniu - 12-02-2021 16:30
Założyłem stowarzyszenie zbieraczy grzybów, muszę zwrócić się do nadleśnictwa żeby przekazali nam 10ha lasu byśmy kontynuowali nasze pasje
49. Dodane przez Humminbird, w dniu - 12-02-2021 16:35
Dlaczego właściciel działki czyli Miasto Leszno nie zrównało jeszcze tej samowoli budowlanej z ziemią, przepisy prawa budowlanego mówią jasno, że usypywanie wałów, górek i innych hałd ziemi które mają mieć konkretne przeznaczenie, a nie są tylko miejscem przechowywania ziemi wymaga pozwolenia na budowę! co robi miasto w tej sprawie?
50. Dodane przez Marta, w dniu - 12-02-2021 17:07
Jakie to ma znaczenie ze ktoś kiedyś był karany??? Ważne co robi teraz dla społeczności , dla dzieci , dla sportu czy miasta !!! Udziela się charytatywnie , organizuje kulig dla dzieci z domu dziecka , teraz w niedziele ognisko z grochówka , na ich stronie widziałam jak bezdomnemu zbudowali altanę w lesie ... komentujący potraficie tylko hejtowac a sami nic nie robicie !!!Dla mnie bomba ze chcą przeniesienia toru w miejsce gdzie nie będą przeszkadzać a dodatkowo zwiążą ujezdzajacych po polach i lasach wariatów na motorach...
51. Dodane przez Hej, w dniu - 12-02-2021 17:20
Zostawcie to miejsce przyrodzie, torowi dajcie licencję, a hałas zdredukujcie godzinami, kiedy można jeździć.
52. Dodane przez do kom. 50, w dniu - 12-02-2021 17:46
Coś czuję, że to ci wszyscy święci, którzy codziennie pamiętają ważne słowa: Wybaczajcie a będzie Wam wybaczone.
53. Dodane przez europ, w dniu - 12-02-2021 17:56
Może ta pani radna u siebie na podwórkun zrobi im torowisko na własny koszt a teraz radni i prazydencik podnieśli nam podatki od nieruchomości żeby sfinansować te hobby bez sensu żebu sobie łamać gnaty ni ma na to zgody
54. Dodane przez Lolek, w dniu - 12-02-2021 17:56
Bile jedne czepiacie się motokrosowcow, a durny żużel wam nie przeszkadza w centrum miasta?
55. Dodane przez Jan, w dniu - 12-02-2021 18:01
Najlepiej nic nie robić w domu siedzieć i TVP oglądać wypić 200ml.. To jest życie
56. Dodane przez Kibic, w dniu - 12-02-2021 18:02
Stowarzyszenie to nie jedna osoba ale grupa pasjonatów większość z nich to amatorzy jazdy na motocrossie lubiący aktywnie spędzać czas. Nowy tor głównie ma służyć dzieciom i młodym zawodnikom żeby mogli sie rozwijać i godnie reprezentować Leszno w Polsce. Gdzie mają za chwilę się podziać ?sprzedać motory usiąść przed tv otworzyć chipsy założyć kapcie ? Na pewno tego nie zrobią będą jeździć nawet gdyby ostatni tor został zaorany znajdą sposób ale czy o to chodzi ? Tor crosowy w Lesznie istnieje od ponad 25 lat czas znaleźć mu nowa lokalizację.
57. Dodane przez Do 50, w dniu - 12-02-2021 18:02
Czytam i myślę jak można być takim krótkowidzem, no chyba że macie jeden adres IP.
58. Dodane przez Grażyna, w dniu - 12-02-2021 18:05
A co ma żużel do motocrossu, to że ktoś lubi oglądać rajdy samochodowe nie znaczy że musi lubić stare beemki po wiejskim tuningu ryczące pod oknem
59. Dodane przez Frost, w dniu - 12-02-2021 18:07
Brawo dla Barbary Mroczkowskiej za brak dyskryminacji , tolerancje i niezwykła umiejetność współpracy nawet z tak (...) ludźmi jak prezes stowarzyszenia . To pokazuje jak można budować coś fajnego z tak niefajnymi ludźmi ...
60. Dodane przez Qwerty, w dniu - 12-02-2021 18:08
Całe Leszno a zwłaszcza Zaborowo mówi zdecydowane nie dla toru i osób z niego korzystających, mamy dość hałasu, smrodu i wysłuchiwania przekleństw nawet przy spacerujących dzieciach
61. Dodane przez Sąsiad zza miedzy, w dniu - 12-02-2021 18:14
Zróbcie jak we Wschowie władze zrobiły z kinem "Hel". Zgłoście do konserwatora zabytków tor, jako "zabytek". i go nie ruszą. Chyba że Wasz Wojewódzki Konserwator Zabytków ma inne spojrzenie, co to "zabytek". A jak nie da rady to zapraszamy na "Kacze Doły". Wy nam dajecie atrakcje motorowe na "Smoku", My Wam oferujemy atrakcje motorowe na "Kaczych Dołach". Może nie jest złym pomysłem stworzyć w regionie " Strefa Sportów Motorowych"????. Co wy na to????
62. Dodane przez KIKI, w dniu - 12-02-2021 18:21
Poznałem pana Prezesa. Bardzo ciekawy człowiek, zaangażowany, uczynny i pomocny bezinteresownie więc te bzdurne komentarze wyssane z palca piszą osoby, które pewnie go na oczy nie widziały. Powodzenia, trzymam kciuki!!!
63. Dodane przez Mirek, w dniu - 12-02-2021 18:31
Z jakiej paki on chce ziemie za darmo? To ja założę sobie firmę i tez miech mi ktos odda za darmo ziemie.
64. Dodane przez Miglsnc, w dniu - 12-02-2021 18:33
Co za problem jechać do wschowy na profesjonalny tor przeciez ich stać? Tylko może pies pogrzebany w tym ze tam trzeba płacić s tu byłoby za free i można kasować innych łącznie z tymi dziećmi. Tu jest drugie dno
65. Dodane przez Tomek, w dniu - 12-02-2021 18:43
NIE WIEŻE W TO CO CZYTAM I CO WIDZĘ. KO WŁAŚNIE SIE KOŃCZY!! NAWET NIE PRÓBUJCIE NA SESJI MÓWIĆ O PRAWIE!!
66. Dodane przez Łukasz (...), w dniu - 12-02-2021 18:51
Słuchajcie trolle Pana (...)!!!Jak ktoś nie ma merytorycznych argumentów to będzie zganiał na życiorys człowieka ... Lepiej być kryminalista i człowiekiem z zasadami niż uzależnionym zakompleksionym trollem do tego bijącym swoją żonę ... wszyscy swieci idealni mocni przy klawiaturze ... kto jest bez winy niech 1 rzuci kamień... 
A jeśli myślicie ze zrównanie toru coś zmieni to się mylicie bo nadal tam będziemy jeździć tyle ze po płaskim i wytyczymy sobie nowe ścieżki bez gorek a miasto wyda masę kasy na zrównanie toru który my sami chcemy za własne pieniądze uporządkować i wywieźć ziemie
67. Dodane przez zawodnik, w dniu - 12-02-2021 19:11
Takie pytanie do wsyztskich,ludzi którzy tak wybitnie ,potrafią obrażać i wyzywać przez internet z kont anonimowych,dlaczego,żaden z tych cwaniaków nie przyjdzie,nigdy na tor i nie powie tego,prosto w oczy ? kozak w niecie frajer w świecie...
68. Dodane przez Brajan, w dniu - 12-02-2021 19:31
Myślę że regularne wywozenie gnojowicy na tą działkę skutecznie rozwiąże ten problem, a może trzeba gwoździ rozsypać albo szkła potłuczonego nawieźć?
69. Dodane przez Do 65???, w dniu - 12-02-2021 19:33
Ty , po Jakiemu mówisz???o pisownie nie wspomnę. Proponuje pisać bardziej czytelnie albo mniej ..........
70. Dodane przez Marian, w dniu - 12-02-2021 20:08
Nikt nie wstawił się za upominamy?Wstyd,powinna wybuchnąć wojna.
71. Dodane przez Sabinka, w dniu - 12-02-2021 21:06
Łukasz przestań sobie te pozytywy pisać
72. Dodane przez wygaszanie miasta, w dniu - 12-02-2021 21:25
Popieram Koalicję Obywatelską. Nie może być tak, że po 25 latach coś likwidujemy bez śladu. Nie mamy już amfiteatru, nie mamy kina, nie będzie dotychczasowego biegu ulicznego w marcu, nie ma majówki rowerowej, już tylko krok do najchętniej zamknięcia basenu odkrytego, możemy innym tylko zazdrościć oświetlonego stadionu lekkoatletycznego. W Lesznie panuje jakaś odraza dostarczania mieszkańcom radości, możliwości aktywnego spędzania wolnego czasu. Gdzie jest tego kres? Radość mieszkańców nie jest radością prezydenta to widać od dawna.
73. Dodane przez xxx, w dniu - 12-02-2021 21:28
Bardzo dobrze, że jest gotowy projekt uchwały. Radni będą musieli się opowiedzieć. Przypominam, że w obecnej radzie miasta jest co namniej 5 wykwalifikowanych trenerów sportowych i każdy z nich powinien być za sportem, za rekreacją.
74. Dodane przez jak ma być?, w dniu - 12-02-2021 21:37
Czyli jak ma być? Likwidujemy w mieście (poza centrum) dotychczasowy sport motocrossowy i stawiamy posterunek policji na rynku? O to chodzi władzom miasta? Co mają robić mieszkańcy w wolnym czasie? A tym panom zależy, chodzą grzecznie na komisje rady miasta, biorą udział w pisemnych konsultacjach a to wymaga dużego zaangażowania. Gorąco popieram.
75. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 12-02-2021 21:37
Tor bez licencji przecież były organizowane oficjalne mistrzostwa Polski ziem zachodnich, na których byłem super zawody. A te domy które się tam wybudowały to dlatego bo działki tanie bo tor a teraz hałas przeszkadza? pozdrawiam wszystkich motocyklistów.
76. Dodane przez ja, w dniu - 12-02-2021 21:41
Niemal co drugi lokal w mieście zajmują organizacje pozarządowe i to jest dobrze a dla sportu motocrossowego nie ma być miejsca? Ja się z tym nie zgadzam i jestem za sportem.
77. Dodane przez cytat, w dniu - 12-02-2021 21:53
Wiemy jednak, że jest wielu miłośników tego sportu, których nie chcemy zostawić bez alternatywnego rozwiązania. Bardzo możliwe, że znajdziemy inne miejsce gdzie taki tor mógłby powstać - powiedziała Radiu Elka Lucyna Gbiorczyk. https://elka.pl/content/view/87742/80/
78. Dodane przez do kom. 63, w dniu - 12-02-2021 23:10
Nikt nie dostanie od miasta ziemi za darmo na własność. Jeżeli już to będzie jakaś forma użyczenia za niewielkie pieniądze. Ziemia zostanie własnością miasta. Nawet Unia nie dostała stadionu, bo jest on miejski.
79. Dodane przez Black Jack, w dniu - 12-02-2021 23:21
Gdzie mieszka pani radna? Może sprowadzi sobie motocyklistów w bezpośrednie sąsiedztwo swojego domu? Wówczas zrozumie o co chodzi Zaborowiakom. Tor tak ale nie w pobliżu domów. Może gdzieś za strefą przemysłową przy torach do Rydzyny lub na polach pomiędzy obecnym torem a Henrykowem. Jaka jest potrzeba aby był przy S5? Niech to ktoś wyjaśni i niech nie mówi że za darmo ktoś odda grunt.
reklama
80. Dodane przez Paweł, w dniu - 12-02-2021 23:38
Proponuję założyć zrzutkę na działkę i mieć niezależny tor na prywatnym gruncie. Sam chętnie wsparłbym taką inicjatywę. 
 
A dla Pana Prezydenta przyjdzie czas na podziekowania.
81. Dodane przez Zbulwersowany, w dniu - 12-02-2021 23:38
Ty człowieku powinieneś być pozbawiony praw obywatelskich za krzywdy wyrządzone ludziom. A na temat terenu pod tor porozmawiaj z tymi co załatwiają Tobie tak krótkie wyroki. P. s. Jestem za wydzieleniem nowego terenu pod tor motocrossowy. Ale nie dla tego pana
82. Dodane przez Marcin, w dniu - 13-02-2021 00:23
Jestem za dla ludzi z pasja Leszno to kolebka sportu żużlowego czas najwyższy na inne dyscypliny w motorsporcie ... Dodam ze kiedyś pan Niewczas miał plamy aby zbudować tor wykładając swoje prywatne pieniądze i z tego co pamietam miasto się nie przyłożyło . Ogarnijmy się mamy potencjał !!!!
83. Dodane przez Hahaha, w dniu - 13-02-2021 05:53
Zdziwieeniiii że motorek robi brrrrr xDD jak kupowaliście działki ten tor tam był, czego się spodziewaliście ?
84. Dodane przez xbox, w dniu - 13-02-2021 06:49
O co ta afera ? 
 
PROFESJONALNY TOR MOTOCROSOWY JEST WE WILKOWICACH NA ODLUDZIU I W OKOLICAH DROGI S5 !!!!!!!!! 
 
Dla mniej wymagających i dla dzieci jest w MÓRKOWIE koło drogi S5 pod lasem !!!!!! 
 
Chyba członkowie Koalicji Obywatelskiej dokładnie się tematem nie zainteresowali.
85. Dodane przez Egon, w dniu - 13-02-2021 07:09
Skończcie te szopki opowiadać że jesteście za nami gdzie byliście za PO teraz coś chcecie zrobić dla motocrossowców
86. Dodane przez sputnick, w dniu - 13-02-2021 08:17
Jak dla żużlowców też to wiadomo, że mus i wiadomo, że nic nie będzie kosztować :)
87. Dodane przez Mirka, w dniu - 13-02-2021 08:18
Chyba radni ko nie odrobili tematu. Z kim ta dyskusja? Ten pan?
88. Dodane przez ono, w dniu - 13-02-2021 08:27
Gdy słyszę , ze kolejne dzieciaki oraz inne osoby z pasja DZIAŁAJĄCE ...JUZ ..maja byc tego pozbawione ze względu na brak przychylności miasta i władz to twierdze ze cos tu z włodarzami nie tak!!! 
Masa durnych stowarzyszeń nie działa a miasto kasuje im czynsz 2,00 zł i jeszcze pakuje co kwartał kase za to ,nie dzialanie' .  
A jacyś niby plastycy niby płaca czynsze ? I jeszcze im lądujecie kase!  
A młodzież pozbawiona osrodka kultury (porządnego!!!! ) w dalszym  
ciagu jeździ do Poznania lub Wrocławia  
bo ....tzw. CKiS zlikwidowano bo ...ktoś miał 
osobista w i z j e. i kaprys 
ale niestety nie wyszło !!! 
Ktoś zwiał a my płacimy na teatr pusty i nie wiem czy z pomysłem . 
Miasto obudź sie !!!!!!!!! 
!!!
89. Dodane przez Zo, w dniu - 13-02-2021 08:31
Na terenach Leszna wzdłuż eski sa pola uprawne dzierżawione od KOWR długoterminowymi umowami, jak i prywatne jestem ciekawa którą działkę upatrzył sobie Pan Zaucha?
90. Dodane przez Do 80., w dniu - 13-02-2021 08:32
Popieram kom. 80. 
 
Taaak, przyjdzie czas, idzie czas dużymi krokami. Amen
91. Dodane przez Max, w dniu - 13-02-2021 08:45
W czym problem? Skoro ma odbyć się to bez odciążania budżetu niech Stowarzyszenie kupi działkę i wybuduje. Zawsze Radni KO mogą wesprzec zakup i budowę swoimi dietami.
92. Dodane przez Darek, w dniu - 13-02-2021 09:05
Radni KO są w stanie poprzeć nawet diabła gdy on powie że jest aniołem, wszystko po to żeby dostać się do koryta.
93. Dodane przez Do 44, w dniu - 13-02-2021 09:30
A dlaczego przypisujesz od razu kogoś do tego, że jest pisowcem? W naszym kraju nie ma dwóch partii politycznych...
94. Dodane przez mates, w dniu - 13-02-2021 09:33
Trochę zaspali :D
95. Dodane przez do kom. 83, w dniu - 13-02-2021 09:36
Kilkaset metrów dalej, przy zbiorniku w Zaborowie jest też inny tor, państwa Pawlickich. Miasto zdecydowało, że w tej okolicy wystawi wkrótce dużo działek na sprzedaż. Zanim ktokolwiek ją kupi, lepiej niech zawczasu zacznie spacerować po okolicy w ładne dni, żeby później nie było narzekania, że ktoś tam motorami hałasuje.
96. Dodane przez Dot. Lokalizacji, w dniu - 13-02-2021 10:22
Tylko wg załączonej mapki planują tor nie koło trasy S5 tylko po raz kolejny blisko zabudowań, tj. między ul. Dożynkową a SP4 i pomiędzy torami na Wschowę a drogą pomiędzy Dożynkową a SP4. Zaraz za torami są domy a przecież pomiędzy SP4 a Dożynkową miasto będzie niedługo sprzedawać działki. I to ma być nieuciążliwą lokalizacja przy drodze S5?
97. Dodane przez j, w dniu - 13-02-2021 10:25
PAN ŁUKASZ NA PREZYDENTA !!!!!!!!! 
świat oszalał
98. Dodane przez Maroko, w dniu - 13-02-2021 11:24
Do Łukasza . Z jakimi zasadami ty jesteś a tych dwóch co żeś dał!!
99. Dodane przez Ufoludek, w dniu - 13-02-2021 11:26
96 - bardzo dobra i dalekosiężna lokalizacja. Teraz za darmo ziemię a za parę kto zabroni np następcom we władzach klubu (który ma dopiero powstać) zrobić mały myk i sprzedać ziemię w dobrej (czyt. drogiej) lokalizacji. Historia zna takie przypadki. Tor? Niech powstanie ale na peryferiach strefy przemysłowej lub poza Lesznem a nie w żądanej lokalizacji.
100. Dodane przez Pmk, w dniu - 13-02-2021 11:59
KO zaczęła wspierać leszczyńską mafie w sprawie motokrosu? Macie w tym jakiś interes a może sami tkwicie w tym bagnie? Niech sobie budują tor ale dalego od Leszna i zabudowań (patrz tor w Mórkowie). Przedstawiona mapka to totalna kpina, to przecież prawie to samo miejsce co obecnie obok szkoły! Niech sie dogaduja z gminami po przeciwnej stronie s5.
101. Dodane przez Do 97, w dniu - 13-02-2021 12:03
Nie może kandydować.Recydywidysci nie mogą według prawa
102. Dodane przez MIESZCZUCH, w dniu - 13-02-2021 12:35
No ale czy Koalicja Obywatelska nie zdaje sobie sprawy z tego, że kros to bezsensowny wzrost emisji CO2 i cząstek stałych wyrywanych z gruntu kostką opony? 
 
CO Z NASZYMI EUROPEJSKIMI WARTOŚCIAMI ?
103. Dodane przez Bajka, w dniu - 13-02-2021 14:25
Nie lubię motocrossu, ale: 
1. W Zaborowie tor nie ma prawa bytu. 
2. Chętnych do uprawiania tego sportu przybywa. 
3. Po lesie jeździć nie wolno!!! Kilka razy wyjechali mojej rodzinie w lesie za zakrętu. Miło nie było. Ciśnienie wysokie. 
4. Jeśli miasto-MOSiR- miało by być właścicielem działki pod tor a użytkownikiem Stowarzyszenie lub Klub to ja nie widzę problemu. 
Warunek: 
Tor musi być w takim odosobnionym miejscu aby nikomu nie przyszło do głowy budować się zbyt blisko bo hałas szybko zacznie być przedmiotem konfliktu. 
Ktoś z MOSiRU musi czuwać nad tym aby tor był dla wszystkich chętnych bo inaczej może szybko stać się towarzystwem wzajemnej adoracji. 
Zasady użytkowania toru przez najemcę muszą być przejrzyste. 
Zasady możliwości korzystania z toru również muszą być przejrzyste.  
Ps. Jeżeli problemem jest przeszłość Pana prezesa to przecież prezesem/zarządzającym może być ktoś inny.
104. Dodane przez Developer, w dniu - 13-02-2021 14:54
Jestem ciekawy kto KUPI DZIAŁKI które miasto szykuje do sprzedaży w bliskiej lokalizacji ? Dodatkowe uciążliwości raczej obniżą cenę , a miasto chce ZAROBIĆ.
105. Dodane przez Zaborowo, w dniu - 13-02-2021 16:32
Wyjazd z tym torem wogole z okolic miasta czy wioski. Te silniki pierdziawki dwusówowe niosą się kilometrami oczywiście mowa o hałasie. W okolicy kilku kilometrów koło potencjalnego toru każdy teren jest spalony pod inwestycje bo nikt tam nie bedziach chciał żyć. Wszyscy ci zawodnicy mieszkają z dala o terenu motocrossowego bo wiedzą z czym się je mieszkanie koło takiego obiektu. Zuzel przy tym to drobiazg
106. Dodane przez Mona, w dniu - 13-02-2021 17:53
Nie mam nic przeciwko budowie toru ale daleko od granic leszna i wszelakich zamieszkałych zabudowań. A tak na marginesie to Pani Mroczkowska wdepnęła w niezłe bagno.
107. Dodane przez Ursula, w dniu - 13-02-2021 18:10
Lekceważący stosunek do wszystkich i wszystkiego widać u tego..... Chociażby po tym, ze nie nosi maseczki, bo sądy uniewinniają jak sam pisze na swoim fb, MOTOCROSS TAK ALE BEZ NIEGO
108. Dodane przez olo, w dniu - 13-02-2021 18:22
Ta żwirownia już dawno powinna przekształcić się w miejskie, letnie centrum rekreacji. Woda czysta, terenu w około nie brakuje. Brakuje tylko grubej inwestycji, na jaką tej wielkości miasto zasługuje.
109. Dodane przez ELKA, w dniu - 14-02-2021 19:21
W pobliżu są ogródki działkowe miejsce wypoczynku dla dzieci i seniorów, dziękujemy za taki wypoczynek przy całodziennym "brzęczeniu" tych motorów. Taki tor powinien być ale nie w tym miejscu co obecnie.
110. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 15-02-2021 13:34
Jakos Jakub z Pitt bike sam musiał wszytko tworzyc od podstaw od nikogo nie oczekiwał pomocy a tym bardziej ziemi pod sowoja dzialoalnosc(...)
111. Dodane przez Maciej, w dniu - 15-02-2021 18:30
Jeszcze tor do samochodów i motocykli szosowych powinien powstać by młodzi ludzie mogli się wyszaleć poza drogami publicznymi.
112. Dodane przez Rolnik, w dniu - 15-02-2021 19:29
Do kom. 14 
Halo panie wolontariuszu, na co mi ten tor? Traktorem mam po górkach skakać? Żaden interes dla nas, tylko kolejny problem.
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj