Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
26
Kwietnia 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Klaudiusz,
Marcelina, Maria,
Marzena
Do końca roku 249 dni.
Start arrow Leszno arrow Odwodnienie kosztem miasta, plandekę kupi Unia?

Przetarg jeszcze w tym roku

Odwodnienie kosztem miasta, plandekę kupi Unia?

08.12.2021. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Archiwum)
Jeszcze w tym roku Urząd Miasta zamierza ogłosić przetarg na wykonanie odwodnienia toru żużlowego na Stadionie Smoczyka. - Zapewniłem prezesa Rusieckiego, że będzie to zrobione przed sezonem – powiedział prezydent Łukasz Borowiak. Jak dodał oczekuje też na to, że plandekę na tor zakupi Unia Leszno.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Odwodnienie toru to warunek, jaki od przyszłorocznego sezonu spełnić mają wszystkie kluby żużlowej Ekstraligi. Z ogłoszonego we wtorek kalendarza wynika, że Fogo Unia Leszno swój pierwszy mecz na Stadionie Smoczyka rozegra
17 kwietnia. Podczas konferencji prasowej zapytaliśmy prezydenta Łukasza Borowiaka, czy inwestycja zostanie zrealizowana do tego czasu.

- Według zapewnień projektantów odwodnienie ma być wykonane w ciągu kilku tygodni - odpowiedział - jeszcze w tym roku ogłosimy przetarg na to zadanie, wprowadzimy też zmianę do projektu przyszłorocznego budżetu miasta.

Prezydent poinformował, że rozmawiał już na temat odwodnienia z prezesem Fogo Unii Leszno Piotrem Rusieckim. -Zapewniłem go, że będzie wykonane przed sezonem - powiedział. Zapytany o to, kto pokryje koszt inwestycji prezydent odpowiedział, że będzie to leżeć po stronie miasta, ponieważ stadion jest miejski, natomiast Unia miałaby kupić przykrywającą tor na czas deszczu plandekę, także wymaganą przez władze Ekstraligi. -To duży wydatek, kosztuje około 1,4 miliona złotych - powiedział Borowiak - chcemy, żeby to był wydatek klubu.
 
Komentarze (159)
1. Dodane przez Miasto prywatne, w dniu - 08-12-2021 12:47
Uwierzę, jak zobaczę. Od dawna już przestałem traktować zapewnienia prezydenta za poważne. Za dużo kłamstw padło z jego ust.
2. Dodane przez No nie???, w dniu - 08-12-2021 12:51
Czy miasto naprawdę nie ma na co wydawać pieniędzy?
3. Dodane przez Leszczynianin, w dniu - 08-12-2021 12:55
Mieszkam w Lesznie, pracuję, płacę podatki. Mój pracodawca także. Dlaczego prywatny klub jest dotowany z miejskich pieniędzy? 
Prezydent wyda miejską kasę dla prywatnego podmiotu, który korzysta z miejskiej infrastruktury i płaci za to grosze!!! Grosze! Oczywiście Prezydent wejdzie na trybunę VIP, radni dostaną bilety. Za to, że wydadzą nasze pieniądze.  
Klub powinien sam to zrobić i zakupić plandekę! To jest dla nich niezbędne, nie dla miasta. I tulko oni z tego korzystają! Ludzie, obudzcie się! 
Już nie ma tamtej Unii, z nasyzmi sąsiadami, kolegami ze szkoły, którzy jeżdżą w barwach UL i mają etat. To najemnicy!!! A potem Pan Prezes Rusiecki mówi, że może nas miasto wygonić... Szantaż! Albo, że złotówki nie wziął z klubu... a ekwiwalent reklamowy? Ciągle dokłada? To co to za Prezes, co to za udziałowiec i co to za przedsiębiorca?  
Tak, reklama dla Leszna, itp. Po 1 po co nam reklama, jak jakaś firma z zagranicy chce inwestować w Lesznie, ale, że jest konkurencją dla znajomych wiadomo kogo, to jej się odmawia. Po 2 jest kryzys i jak jest kryzys to tnie się wydatki na reklamę, promocję. Promocja Leszna: bezsensowne etaty w tym dziale, które generują koszty. Kto przedstawi dane ile miasto zyska (nie tylko dane i wyliczenia ekwiwalentu reklamowego).  
Ludzie, to Wasze pieniądze, obudzcie się!
4. Dodane przez Tomek, w dniu - 08-12-2021 12:56
No i bardzo dobrze będzie i plandeka i odwodnienie. Można się szykować na sezon 2022.
5. Dodane przez jar, w dniu - 08-12-2021 13:00
pieniądze wyrzucone w błoto
6. Dodane przez figa, w dniu - 08-12-2021 13:12
ładna ściema ....,,,chcemy widzieć fakturę za zakup!! chcę też wiedzieć ile kosztuje oswietlenie na stadionie , koszty utrzymania stadionu i toru ile płacą za wynajem stadionu żużlowcy?
7. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 08-12-2021 13:15
Ile bedzie kosztowalo odwodnienie i dlaczego w takich przypadkach nikt nie pyta mieszkancow?. Unia Leszno to prywatny klub to po pierwsze po drugie pan Borowiak zadłuzył tak miasto, ze pozazdaszczac temu kto bedzie musial to splacic
8. Dodane przez Erig Kuntersen, w dniu - 08-12-2021 13:23
Oczywiście, że za cały ten system powinien zapłacić klub. Nie życzę sobie, żeby za pieniądze z moich podatków były finansowane rzeczy , które mnie nie interesują. Prezes klubu niech lepiej sobie założy "system nawodnienia" w tych swoich śmieciach, żeby latem się to znów nie paliło któryś raz z rzędu!!!
9. Dodane przez wierny kibic, w dniu - 08-12-2021 13:37
Czekamy już na nowy sezon ! Do kom 3 żużel się zmienił to już nie te czasy gdzie jezdzono tylko swoimi,a Unia i tak zdobywała tytuły ! Tylko żużel !
10. Dodane przez matti, w dniu - 08-12-2021 13:42
Dzieciom obcina na pływalni liczbę grup o połowę a tu daje na gości którzy miliony zarabiają. Dobrze że nie mieszkam już w Lesznie bo jeszcze bardziej byłoby mi wstyd za takiego prezydenta
11. Dodane przez wit, w dniu - 08-12-2021 13:42
Proponuję oddać stadion władzom spółki za symboliczną złotówkę i będzie po problemie.
12. Dodane przez mates, w dniu - 08-12-2021 13:47
Przestańcie biadolić, kibice też płacą podatki. A te kilkanaście komentarzy naprawdę nic nie zmieni.
13. Dodane przez udo, w dniu - 08-12-2021 13:48
Pan Prezydent Borowiak - ( & ) 18 mln zł miasto wydało w okresie 10 lat na modernizację tego stadionu. (&) [Protokół z Sesji Rady Miasta Leszna, 27.02.2020 r. str. 40/77]
reklama
14. Dodane przez obserwator, w dniu - 08-12-2021 13:50
Przestańcie tak dotować prywatny klub!!! Która z innych prywatnych Firm może liczyć chociaż na 10% tego co Firma Pana Rusieckiego ??? Zasłaniacie się promocją... W wielu krajach nawet nie wiedzą co to żużel. Co zdobył tek prywatny klub oprócz Mistrza Polski kiedyś tam??? Są w regionie bardziej zacni sportowcy z większymi osiągnięciami. Może chwalicie się, że na mecz zjedzie któraś setka ludzi... i co??? wypiją piwo i nawet tu nie przenocują.... Brak słów... Promocja przez żużel? - żenada!!!
15. Dodane przez UL, w dniu - 08-12-2021 13:58
STOP finansowaniu prywatnego klubu sportowego!!!
16. Dodane przez PL, w dniu - 08-12-2021 14:01
ON zapewnia JEGO, że za nasze wykona pracę na rzecz prywatnego klubu?!  
ON liczy, że TAMTEN zakupi przykrycie toru żużlowego za pieniądze, które ON przeleje UNII z budżetu Leszna?!  
Jak TAMTEN stwierdzi, że te pieniądze idą na konta żużlowców to ON też zmieni budżet miasta i zakupi jednak tę płachtę?! 
Grabarzem ON nie będzie? 
Leszno trzymane za mordę?!
17. Dodane przez Leszno, w dniu - 08-12-2021 14:06
Co mnie jakiś śmieszny klubik interesuje? To sport 4 kategorii w Polsce a na świecie w ogóle nie znany. Zainteresujcie się drożyzną w kraju i tym żeby ludzie mieli co do garnka włożyć.
18. Dodane przez BlackCat, w dniu - 08-12-2021 14:09
Plandeka to przecież powierzchnia reklamowa, pewnie CANAL + połowę kosztów pokryje. A miasto? Jak zwykle szeroko... ładuje kasę w ten prywatny folwark. Ciekawe gdzie są pieniądze na 4 tytuły z rzędu, że nie wystarczyła na żadnego czołowego zawodnika, nie wystarczyło na Kubere i Smyka....Stadion wynajmują też za bezcen od miasta.
19. Dodane przez ccc, w dniu - 08-12-2021 14:10
Skandal!
20. Dodane przez 14, w dniu - 08-12-2021 14:15
Kiedyś tam ? Unia zdobyła 18 tytułów DMP w tym ostatnio 4 z rzędu 2017 -20.Na Unię jeżdżą tysiące kibiców nie tylko z Leszna,ale z całego regionu.Może w wielu krajach nie wiedzą co to ŻUŻEL, ale u nas to potęga Pozatym oprócz Unii i Lecha w Wielkopolsce,potem jest przepaść, czy to pod względem tytułów,osiągnięć, czy zainteresowania.
21. Dodane przez miki, w dniu - 08-12-2021 14:22
A kto jak nie Unia robi największą reklamę dla Leszna? Może spec eksperci od 7 boleści. Wielki krzyk bezimiennych anonimów, którzy sami nic nie osiągnęli. Osiągnięcia Unii to dowód na wieloletnią pracę pasjonatów w klubie i nie tylko. A prywatni udziałowcy raczej nie dzielą się zyskami, a wnoszą swoją kasę do budżetu klubu. Oczywiście "roszczeniowcom" trudno to zrozumieć bo im to w głowie się nie mieści by dać ze swoich.
22. Dodane przez Qwerty, w dniu - 08-12-2021 14:23
Ciągle płacz że nie ma kasy, świąteczne ozdoby na mieście coraz biedniejsze ale na podwyżki i na Unię kasa jest, muszę założyć firmę i też pójdę płakać do miasta żeby mi dało jak tak chętnie inwestuje w prywatne firmy
23. Dodane przez Leonidas, w dniu - 08-12-2021 14:24
Jest to żenujące, że paru złotych nie ma na basen odkryty dla dzieciaków a tu takie pieniądze się ładuje ! myślę, że Leszno długo będzie ponosiło skutki tego gospodarza.
24. Dodane przez Anty żużlowiec, w dniu - 08-12-2021 14:24
UWAGA !!! ŻUŻEL TO NIE SPORT !!! DZIĘKUJĘ ZA UWAGĘ !!!
25. Dodane przez KSUL, w dniu - 08-12-2021 14:28
LATEM TYLKO ŻUŻEL!!!!! 8 KWIETNIA WSZYSCY DO CZEWY JUZ WIADOMO!!!
26. Dodane przez jupi, w dniu - 08-12-2021 14:35
A po co prawie codziennie świeca się wszystkie lampy na masztach na stadionie? Komu to potrzebne?
27. Dodane przez Do 20, w dniu - 08-12-2021 14:40
Ochłoń człowieku, w Polsce to sport niszowy. Może w Twoim równoległym świecie to sport coś znaczący ale w 90% Polski to sport Egzotyczny. Liczy się piłka nożna, piłka ręczna, koszykówka i siatkówka. Może mieć nawet i 200 tytułów ale to w Polsce nic nie znaczy.
28. Dodane przez Leszczyniak z urodzenia!, w dniu - 08-12-2021 14:43
pREZYDENCIE mam nadzieje że to ostatnia kadencja pANA żonduf! Bo napewno rządami tego nazwać nie idzie!
29. Dodane przez Do 20, w dniu - 08-12-2021 14:57
To opodatkujcie się na rzecz tego klubiku, WY z Leszna a wszyscy z wiosek z pod Leszna i z dalszych okolic podwójnie! 
Stadion miejski niedostępny dla mieszkańców bo prymityw go opanował?!  
Najlepsza liga świata? A ile ich jest? Tych lig? 
Rozpacz!
30. Dodane przez Jerzyk, w dniu - 08-12-2021 14:58
Dwie sprawy, pierwszą jest meldunek złożony przez prezydenta prezesowi klubu żużlowego. Zabawny gość z tego Borowiaka. 
Drugi aspekt nie jest już zabawny. Od kiedy to samorząd w swoich zadaniach ma wykonywać polecenia władz żużla? I nic nie zmienia tutaj własność stadionu. Unia za prawa do transmisji meczy otrzyma około 6 milionów za jeden tylko rok. Jeśli władze żużla nałożyły obowiązek odwodnienia, to nie na samorządy, a na kluby żużlowe. I to one powinny sfinansować te inwestycje. Przypomnę, że samorząd nie ma swoich pieniędzy, a podatników, i dlaczego ci mają składać się na Rusieckiego i spółkę? Co na to radni?
31. Dodane przez Do kom 20, w dniu - 08-12-2021 15:00
Lech Poznań i Warta Poznań to w Wielkopolsce legenda. Unia legenda w Wielkopolsce nie jest. Lech ma nawet rzesze fanów w Lesznie.
32. Dodane przez Fanka sportu, w dniu - 08-12-2021 15:05
Dziwna to rzecz, że na tego typu wydatki pieniądze w miejskim budżecie się znajdują, a na basen wciąż brak środków...
33. Dodane przez Prawda, w dniu - 08-12-2021 15:07
Ale bur... wylały pomyje. Leszno to Unia a Unia to Leszno. Najbardziej utytułowany klub żużlowy w Polsce. Bardzo dobrze, że miasto wspiera ten zasłużony klub. Tak robią wszystkie miasta w Polsce np. Wrocław rządzony przez PO.
34. Dodane przez Shrek, w dniu - 08-12-2021 15:17
Prezydent mówiąc o plandece, cyt: chcemy, żeby to był wydatek klubu. A my mieszkańcy chcemy, aby Borowiak przestał finansować sportową spółkę akcyjną, bo ona ma właścicieli
35. Dodane przez Do 20, w dniu - 08-12-2021 15:23
To opodatkujcie się na rzecz tego klubiku, WY z Leszna a wszyscy z wiosek z pod Leszna i z dalszych okolic podwójnie! 
Stadion miejski niedostępny dla mieszkańców bo prymityw go opanował?!  
Najlepsza liga świata? A ile ich jest? Tych lig? 
Rozpacz!
36. Dodane przez Jaro, w dniu - 08-12-2021 15:24
16 brawo. Tak jak napisałeś
37. Dodane przez europ, w dniu - 08-12-2021 15:28
znając słowność borowiaka to bym się zdziwił rusieckiemu że w to uwierzył bo dotychczas wszystkie inwestycje borowiaka miały poślizg niektóre o rok lub więcej
reklama
38. Dodane przez Ada, w dniu - 08-12-2021 15:28
Tylko same spaliny i hałas z tego żużlu.
39. Dodane przez WMP, w dniu - 08-12-2021 15:31
BRAWO 3.
40. Dodane przez stefan, w dniu - 08-12-2021 15:34
Borowiak to kpiny z mieszkańców by miasto finansowalo prywatny klub !!!! mieszkam przy Ul niepodleglisci za energetyka jest droga od 40 lat nie remontowane nogi na chodnikach można połamać zawieszenie urwać w samochodzie na jezdni i Borowiak odpowiada nam mieszkańcom ze nie ma pieniędzy!!!
41. Dodane przez Do 21, w dniu - 08-12-2021 15:39
Czy masz inny argument poza pseudo reklamą ? Ile ta reklama przyniosła korzyści dla mieszkańców ? Podaj jeden sensowny argument ! Jeśli nie masz to zamilcz będzie więcej korzyści .
42. Dodane przez Do 21, w dniu - 08-12-2021 15:42
Najpierw sam przedstaw się z imienia i nazwiska. Podaj sumę jaką miasto Leszno zarobiło na tej reklamie i promocji miasta.
43. Dodane przez Nie ten teges, w dniu - 08-12-2021 15:45
4 złote medale z rzędu to można było odłożyć na odwodnienie
44. Dodane przez do kom 27, w dniu - 08-12-2021 15:49
W Polsce żużel ma największą oglądalność na stadionach w przeliczeniu na jeden mecz.Średnia frekwencja jest większa na żużlu, niż piłce nożnej. Setki tysięcy ludzi nawet z miast,gdzie nie ma żużla ogląda ekstralige na żywo na cyfrze +. Unia to legenda klubów sportowych w całej Polsce biorąc pod uwagę wszystkie dyscypliny ! Pod względem tytułów jest to jeden z najbardziej zasłużonych polskich klubów, biorąc wszystkie dyscypliny o ile nie najbardziej. W żużlowej Polsce to NAJBARDZIEJ UTYTULOWANY KLUB i Duma Wielkopolski.Rzesze fanów Unii są w Głowie, Śremie, Gostyniu,Kościanie,a także Poznaniu .Warta Poznań do 31 nie żartuj.......z tą legendą ! UNIA LESZNO JEST LEGENDĄ W POLSCE !!!!!!
45. Dodane przez Zyga, w dniu - 08-12-2021 15:50
I tak się kładzie na łopatki sport w Lesznie.
46. Dodane przez Tiki tiki, w dniu - 08-12-2021 15:51
Płakać się chce jak człowiek widzi to co tu się wyrabia. Nie ma na tyle potrzebnych rzeczy w mieście. W innych miastach piękne ozdobione rynki na święta, konkretne imprezy świąteczne, mają ładne baseny odkryte czy pływalnię a u nas tylko żużel. Czy wszyscy muszą być fanami żużla? To trochę przypomina jakbyśmy byli zakładnikami tego klubu.
47. Dodane przez Do 33, w dniu - 08-12-2021 15:53
Porownujesz Leszno do Wrocławia? O czym ty piszesz człowiek.
48. Dodane przez Leszno, w dniu - 08-12-2021 15:54
Ci co są fanami żużla z miasta i okolicznych wsi niech dają kasę na utrzymanie tego sportu .Bardzo wielu mieszkańców Leszna jest przeciwna aby miasto ciągle ładowało i ładowało w Unię. Niech Prezydent wykaże jakie wymierne korzyści w zł zyskało miasto z tego tytułu Czy firmy obsługujące imprezy np. stoiska z jedzenie są z Leszna? Czy podatki z tego tytułu idą do kasy miasta Leszna?
49. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 08-12-2021 16:24
Zapewniłem prezesa, że będzie to zrobione brzmi jak złożyłem raport swojemu szefowi. Oczekuje (chcemy), że plandekę na tor zakupi Unia, to nadal jednak wielka niewiadoma. A przecież można to było ustalić już dawno. I przede wszystkim przed złożeniem projektu budżetu miasta. To wszystko bardzo brzydko pachnie. Zwłaszcza, że duże, dodatkowe zyski mają trafić do klubu.
50. Dodane przez wierny kibic, w dniu - 08-12-2021 16:25
Widać jak na dłoni ,jak jedna chora osoba napisała większość negatywnych komentarzy na ten wspaniały klub.Co do imprez świątecznych, była konkretna świąteczna na rynku trzy dni i rynek jest piękne przystrojony.Nasza Duma, piękny ratusz ładnie oświetlony. Jak chcesz większa imprezę jedź do Krakowa.W Lesznie Unia zawsze była, jest i będzie.
51. Dodane przez Leszno, w dniu - 08-12-2021 16:36
Brawo! Super wiadomość! Leszno to Unia, a Unia to Leszno! Malkontenci mogą sobie tylko pomarudzić w necie.
52. Dodane przez Do 14, w dniu - 08-12-2021 16:36
A kiedy Twoja firma zrobiła dla miasta tyle co Unia, że próbujesz porównywać. Żaden rodowity leszczyniak nie będzie podważał wartości klubu i tego co zrobił dla miasta. To po pierwsze a po drugie stadion jest miasta a nie klubu więc ta inwestycja pozwoli by dalej na nim się coś działo. W przeciwnym razie powstanie kolejny martwy obiekt. Przestań więc jojczyć i pozwól tysiącom kibiców cieszyć się i być dumnym z klubu i miasta.
53. Dodane przez White, w dniu - 08-12-2021 16:38
W końcu jakaś pozytywna informacja w tym mieście. Brawo
54. Dodane przez Mario, w dniu - 08-12-2021 16:46
Oatatni rok w Ekstraklidze, później spadek do 1 ligi
55. Dodane przez do 48, w dniu - 08-12-2021 16:49
Bardzo ładnie napisałeś "mieszkańców Leszna" bo rodowitym to raczej nie jesteś. Czytając te wpisy przypominam sobie fantastyczny serial "RANCZO" i jednego z bohaterów "Radnego z Dopiewa" on też miał zawsze problem ze zrozumieniem otaczającej nas rzeczywistości. Dlaczego sam nie wygrasz przetargu i nie postawisz stoiska z jedzeniem tylko zazdrościsz innym. Wykapany Radny z Dopiewa.
56. Dodane przez Kibic, w dniu - 08-12-2021 16:50
Dobrze że jest w Lesznie taki klub
57. Dodane przez Egon, w dniu - 08-12-2021 17:01
Ja setem tego zdania że miasto nie powinno zapewnić Unii pieniędzy miasto nie jest sponsorem szukajcie sponsorów bawicie się w Sektorze VIP lepsze alkohole a wy macie czelność zebrać od miasta jestem na NIE
58. Dodane przez wstyd i hańba, w dniu - 08-12-2021 17:11
Dzieciom żałuje a popiera niszowy sport zawodowy. Wstyd i hańba.
59. Dodane przez ,lki, w dniu - 08-12-2021 17:24
Proszę teraz sobie porównać upór prezydenta miasta w marginalizowaniu i chęci eliminacji basenu odkrytego jako formy czynnego korzystania z rekreacji i wypoczynku dzieci, młodzieży i dorosłych z uporem w faworyzowaniu bezpośredniego lub pośredniego finansowania sportu żużlowego, który prowadzi prywatna firma, sportu, który nie ma nic wspólnego z czynną rekreacją czy sportem masowym. 
 
Demagogia, manipulacja i szermowanie jednym z ostatnich zadań miasta jakim jest promocja to kpina z mieszkańców, w tym wypadku, mieszkańców miasta Leszna. Miasto ma służyć przede wszystkim mieszkańcom, tu zamieszkałym, w Lesznie, i ich następnym pokoleniom.
60. Dodane przez Do kom 48, w dniu - 08-12-2021 17:29
Widać po komentarzach, 24 hah
61. Dodane przez Kibic, w dniu - 08-12-2021 17:31
Jak macie problem ze wasze posadki idą na żużel to się wyprowadźcie i po problemie np do Wilkowic pójdą na traktory :D
62. Dodane przez popieram 46, w dniu - 08-12-2021 17:31
Przecież to miasto się konsekwentnie wygasza, cywilizacyjnie uwstecznia, zamyka się nam dostęp do zasobów miasta, naszego miasta, miasta nie tylko prezydenta i przewodniczącego rady miasta ale miasta wszystkich mieszkańców.
63. Dodane przez Leszno, w dniu - 08-12-2021 17:32
Ma pan moj głos !
64. Dodane przez matematyk, w dniu - 08-12-2021 17:40
czyli miasto jest bogate :-) no i super! rozumiem, że przez najbliższy rok nie usłyszymy od władz miasta, że na coś nie ma pieniędzy bo skoro są rozrywkę to na te dotyczące zdrowia czy bezpieczeństwa (o wygodzie życia nie wspomnę) też mamy worek pieniędzy :-) słuszną linię na ta nasza partia...
65. Dodane przez co z petycją, w dniu - 08-12-2021 17:40
Czy ktoś wie, jakie są losy petycji w sprawie budowy w mieście pełnowymiarowego boiska z nawierzchnią syntetyczną oraz oświetleniem? Mniejsze miejscowości już mają takie boiska albo budują a w Lesznie ani boiska ani planów. Stajemy się zapóźnieni cywilizacyjnie.
66. Dodane przez Gruby Dolar, w dniu - 08-12-2021 17:41
Unia Leszno robi Leszno reklamę i to jest fakt. Jednak Unia Leszno jest spółką aukcyjną i powinna przynosić zyski udziałowcom. Unia Leszno chyba nie jest dobrze zarządzana, skoro nie jest w stanie przeprowadzić inwestycji niezbędnych do jej funkcjonowania (o których wie od kilku lat) za swoje pieniądze. Niechby to i była niskooprocentowana pożyczka od miasta, ale dotacja? 
Unia Leszno potrzebuje stadionu i wynajmuje go od miasta za grosze. Powiedzmy, że to zapłata za reklamę miasta, ale nikt inny poza Unią Leszno nie potrzebuje i nie będzie potrzebował odwodnienia. Gdyby miasto powiedziało nie to co prezes Rusiecki by zrobił? Odszedł? Zamknął klub?
67. Dodane przez popieram, w dniu - 08-12-2021 17:48
Brawo nie słuchać tych leszczyńskich Kononowiczów.
68. Dodane przez Obserwator, w dniu - 08-12-2021 17:49
Dziwnie ta kasa miejska się rozchodzi rozłazi rozlewa no cóż głosowaliście to jest to co chcieliście a teraz bunt i płacz ;/ i zgrzytanie zębami  
należy włączyć mózg !
69. Dodane przez Do 48, w dniu - 08-12-2021 18:00
Darmowe bilety na ViP oraz wódeczka wraz z gięta z grilla gratis dla wodza i radnych. Więcej korzyści nie stwierdzono.
70. Dodane przez Do kom 48, w dniu - 08-12-2021 18:03
Zacznijmy od tego że na żużel to przyjadą osoby z okolicznych wiosek typu Włoszakowice czy Kąkolewo. Przyjadą, kupią bilet zjedzą coś na stadionie i wio do domu tyle z tego mamy. Oczywiście że czasem przyjadą kibice z Śremu czy Wschowy ale to są jednostki max 10 osób. To nie jest popularny sport o czym wspominają powyżej. O promocji można powiedzieć gdyby były rozgrywki międzynarodowe coś jak liga mistrzów czy liga Europy w piłce nożnej lub gdyby ten sport byłby popularny choćby na poziomie Polskiej piłki nożnej.
71. Dodane przez Red, w dniu - 08-12-2021 18:13
I pyk! Właśnie nasze wspólne pieniądze Borowik obiecał swojemu koledze , fajnie jest !
72. Dodane przez Dobra zmiana, w dniu - 08-12-2021 18:24
Panie Prezydencie jak Pan jest taki rozrzutny z naszych pieniędzy, czyli mieszkańców Leszna, to pragnę przypomnieć, że ostatnio przyznano Panu kilkudziesieczną podwyżkę, więc jak Pan jest taki hojny, to proponuję przeznaczyć całą swoją podwyżkę w na Unię.
73. Dodane przez ada, w dniu - 08-12-2021 18:31
Czy ze spotkania PML p.Borowiaka z Prezesem Zarządu "UNIA LESZNO" SPORTOWA SPÓŁKA AKCYJNA jest jakiś dokument, który może potwierdzić przyjęte ustalenia kto co wykona i kto za co zapłaci? 
Czy Spółki Miasta Leszna będą nadal sponsorami prywatnego klubu takie jak: MZO Leszno, MPEC Leszno, MPWiK Leszno oraz Urząd Miasta Leszna, MOSIR ? 
Ile razy mieszkaniec Leszna ma być opodatkowany na rzecz prywatnej spółki. 
Naprawdę, jednym z najlepszych rozwiązań jak już to ktoś napisał powyżej jest przekazanie obiektu Spółce Żużlowej i zniknie "dojenie" miasta i mieszkańców Leszna.
74. Dodane przez Przyjdzie kryska na matyska, w dniu - 08-12-2021 18:34
Mam przed swoim wpisem 72 komentarze, ilu z Was głosowało na tego pana ? Tak szczerze ! Mam wrażenie, że po tych wygranych wyborach dostał taki mandat, że robi co chce, nie licząc się z podatnikami. Zresztą i wcześniej robił co robił. Ja go nie obwiniam, Wy daliście na to zgodę, więc nie płakać tylko płacić i płacić za decyzje.
75. Dodane przez Adam, w dniu - 08-12-2021 18:47
W mojej firmie też miasto mnie będzie dotować? Czy o co w tym chodzi?
76. Dodane przez Do 70, w dniu - 08-12-2021 18:47
Żużel w Polsce jest bardziej popularny od piłki. Gdy nie było pandemi,średnio mecz ekstraligi żużlowej oglądało 3 lata temu 11.300 kibiców, a ekstraklasy nędznej kopaniny 9.800 za przeglądem sportowym.Ligi niższe to już znaczną korzyść dla żużla. Zapewniam Cię, że na żużel do Leszna ze Śremu, czy Głogowa przyjeżdża znacznie więcej niż 10 osób nie mówiąc o kibicach z bliższych miejscowości jak Kościan, Gostyń, Wschowa,czy okolicznych wiosek.Polska piłka kopana to obecnie muł. Żyjemy tylko wspomnieniami z 1974,1978 i 1982 gdzie Polska piłka coś zaznaczyła w Europie.Teraz można tylko śpiewać hymn polskiej piłki -Polacy nic się nie stało - Jeszcze jedno ile kibiców na Lecha przyjeżdża z okolicy i co Oni nocuja w Poznaniu,otóż nie po meczu jadą do swoich miejscowości.
77. Dodane przez do 12, w dniu - 08-12-2021 18:50
To sobie płacie sami jako kibice a od reszty się odczepcie... skoro jest tak wielu kibiców to w czym problem? Płaćcie sobie na ten niszowy sport sami!!!
78. Dodane przez John, w dniu - 08-12-2021 19:07
To jest smieszne Unia bierze potezne pieniadze za transmisje meczy a miasto musi placic z odwodnienie? .
79. Dodane przez Ggggggggiiiiiiiiiiittttttttttttt, w dniu - 08-12-2021 19:19
I zaczęła się coroczna jazda z zuzlem dawać jazda z tym tematem ....a pinokio nasz i tak zrobi swoje hahahahahahaha hahahahahahaha hahhahhaha
reklama
80. Dodane przez asdfg, w dniu - 08-12-2021 19:29
Popieram kom 77 - podwyższyć cenę biletów na zawody żużlowe tak, aby z tego wystarczyło na opłacenie zawodników, obsługę, stadion itd. i po problemie.
81. Dodane przez Do kom 76, w dniu - 08-12-2021 19:33
Sorry ale ten twój wpis jest komediowy. Klubów żużlowych w Polsce jest raptem 15 a piłkarskich kilkadziesiąt tysięcy. Żużel trenuje może 100 żużlowców a w samym Lesznie masz kilkaset młodych ludzi trenujących piłkę nożną. Rozumiem że odmówisz dzieciom w Lesznie możliwości trenowania w piłkę bo w piłce nie ma sukcesów na rzecz 10 żużlowców. Masz bardzo ciekawe myślenie nie powiem. A co do średniej to takie rzeczy trzeba traktować jako ciekawostkę bo mecze piłki nożnej są rozgrywane w lutym i w grudniu a wtedy logiczne że jest mało ludzi na stadionie. Zaniżają średnia takie kluby jak Nieciecza czy teraz Wisła Płock - budowa stadionu. Jeszcze napiszę o sukcesach, skoro liczą się tylko sukcesy to rozumiem że u ciebie nie liczy się zwykła pasją i przyjemność i swoje własne sukcesy tylko trofea jeśli tak jest to współczuję twojej rodzinie.
82. Dodane przez obywatel, w dniu - 08-12-2021 19:40
PISZĘ WYRAŻNIE - "ODWODNIENIE KOSZTEM MIASTA" -TO ŻEBY MIASTA NIE ZALEAŁO !!!
83. Dodane przez Stary Leszczynianin, w dniu - 08-12-2021 19:41
Przecież 1 mln na odwodnienie to nie jest,aż tak duży wysiłek z budzetu miasta.Lepiej to zrobić niż by Unia nie miała jeździć w ekstralidze.Prawdziwi Leszczynianie z dziada,pradziada to rozumieją. Przecież Unia jest naszą marką od 1938 roku.
84. Dodane przez Zenek, w dniu - 08-12-2021 19:44
Czas zmienić Prezydęta!!
85. Dodane przez Łowca Muminków, w dniu - 08-12-2021 19:52
Ja wnioskuję o podniesienie podatków (np od nieruchomości) o przynajmniej 30% tak aby uzbierać pieniądze na zadaszenie toru. A na środku ładnie wyglądałaby fontanna. A co. Nie stać nas?
86. Dodane przez do kom. 30, w dniu - 08-12-2021 19:55
Radne teoretycznie są przeciwko https://elka.pl/content/view/105249/80/ Choć nie wiem, czy nie byłoby lepiej napisać BYŁY. Bo w pół roku można zmienić zdanie kilkukrotnie. Stawiam dolary przeciwko orzechom, że podczas głosowania przynajmniej jedna z tych pań zmieni swe zdanie.
87. Dodane przez Zz, w dniu - 08-12-2021 19:58
Mieszkam w Lesznie,pytam się dlaczego muszę się dokładać do tego sportu skoro on mnie nie interesuje i nic mnie nie obchodzi UL
88. Dodane przez Tak się zastanawiam, w dniu - 08-12-2021 20:05
Czy Pan Prezydent pamięta, co mówił całkiem niedawno i co cytowano w mediach? Przypomnę: "Ja najchętniej przekazałbym stadion Ekstralidze Żużlowej. W moim odczuciu pewne spółki robią sobie tutaj biznes i na to nie ma mojej zgody - powiedział Łukasz Borowiak".
89. Dodane przez Merytoryczny hejter, w dniu - 08-12-2021 20:05
Pamiętacie jak nasz Łukaszenka deklarował nowa halę widowiskową z basenem? No właśnie ...
90. Dodane przez dekada, w dniu - 08-12-2021 20:19
89 - pamiętasz słowa (plany) wybudowania miejskiej stacji paliw która ze względu na minimalną marżę będzie sporą konkurencją dla pozostałych stacji. Gdzie jest ta stacja bo jeżdżę i jeżdżę po Lesznie a znaleźć nie mogę.
91. Dodane przez Do 81, w dniu - 08-12-2021 20:20
Już kłamiesz, bo klubów żużlowych jest 21.Piła została reaktywowane i rusza w 2 lidze,a w 2023 także ma być Kraków. Żużel trenuje w Kraju znacznie więcej żużlowców z młodymi ponad 300 jak nie więcej. W 130 tys Płocku na piłkarskiej ekstraklasie,jeszcze przed modernizacją stadionu sporadycznie przychodziło więcej jak 3 tys. Moją pasją jest żużel, a Ty raczej nie masz żadnej pasji,nie mówiąc o sukcesach.Jeśli Cię nie interesuje żużel to jedź na piłkę. Rozumiem,że jesteś kibicem tego sportu.Zresztą żużel to drogi sport,jedna opona kosztuje więcej niż całe akcesoria piłkarskie, nie mówiąc o silnikach i całym osprzęcie .Na koniec piłka jest bardzo bezpiecznym sportem,co najwyżej nogę zwichniesz.
92. Dodane przez Aha, w dniu - 08-12-2021 20:28
Jak prezydent nie zrobił by odwodnienia liniowego to były by komentarze w stylu Leszno nie ma gospodarza, klub upadł przez Borowiaka albo ze miasto ma gdzieś sport. Miasto robi odwodnienie na stadionie to narzekacie. Co by nie zrobił zawsze będziecie na nie i ze lepiej jakby zrobił na odwrót
93. Dodane przez Leszno, w dniu - 08-12-2021 20:34
Czy w Lesznie radni i prezydent słuchają głosów mieszkańców, ktorzy ich wybrali? Mam wrażenie, że raczej wygląda to tak: wy sobie piszcie a my i tak zrobimy co chcemy.
94. Dodane przez Czy, w dniu - 08-12-2021 20:35
Pan Redaktor nie zapytał Prezesa Unii Leszno co oni deklarują i czy w ogóle przymierzają się do tych wydatków? Na lipcowym spotkaniu przedstawiciel UL stwierdził, że właściciele spółki nie upoważnili go do rozmów. Już to było dziwne. Dzisiaj Pan Prezydent mówi, że plandeka to wydatek rzędu 1,4 mln zł i w trybie wielkiej niepewności liczy, że pieniądze te wyłoży Unia. W lipcu br. Pan Kryjom mówił o 300 tys. zł !! W ciągu pięciu miesięcy plandeka podrożała prawie 5-krotnie??  
 
Jeszcze 2 lata temu pisano w mediach, że plandeka oferowana przez Ole Olsena jest droga i kosztuje 300 tys. zł. A atestowaną plandekę polskiej firmy będzie można nabyć za ok. 170-200 tys. zł. Cena finalna miała być uzależniona od rozmiaru toru. 
 
Ktoś tutaj jawnie wciska nam kit pomiędzy oczy i uszy z kwotą 1,4 mln zł?? W moim odczuciu wygląda to tak, jakby Prezydent chciał znacznie przeszacować wkład klubu, pokazując nam jak - być może - bardzo się postarają dorzucić do tych wydatków. https://elka.pl/content/view/105127/80/
95. Dodane przez dd, w dniu - 08-12-2021 20:42
beda jezdzili pod plandeka
96. Dodane przez realista, w dniu - 08-12-2021 20:42
Unia leszno to sportowa spółka akcyjna . Akcjonariusze powinni za to zapłacić Z jakiej racji miasto i mieszkańcy mają płacić za odwodnienia? Teraz odwodnienia ,a później może dach???
97. Dodane przez Do kom. 74, w dniu - 08-12-2021 20:43
Do kom. 74 
Nie Wy, tylko My Mieszkańcy. 
Przypuszczam, że 99,99% wybranych w pierwszej kolejności zadbałoby o swoją przyszłość a nie o dobro mieszkańców.  
Więc i ten Pan robi to co każe dobry zwyczaj idący ze Stolicy. 
Tak na marginesie. Za swoich pupilków powinni płacić tylko fani a nie wszyscy.
98. Dodane przez obiektywny, w dniu - 08-12-2021 20:48
dekoracje na rynku coraz biedniejsze,z roku na rok,brak integracji wsrod mieszkancow,brak sylwestra na rynku o koncertach nawet nie wspomne,basen brak.wiocha leszczyńska sie robi i tyle.trzeba sie z tego miasta wyemigrowac.wstyd co sie dzieje w tym miescie,unia jak dla mnie moze jezdzic nawet w 1lidze.ktora działa jak firma a nie jak klub,dalej wioski robcie rzute bo miejscowi maja to głeboko w D....
99. Dodane przez Jo, w dniu - 08-12-2021 20:56
Szkoda kasy wydawać na jeden sezon potem łunia w 1 lidze będzie jeździć a tam nie potrzeba odwodnienia.
100. Dodane przez jj, w dniu - 08-12-2021 21:19
Unia promuje miasto i jest to historia Leszna. To jest fakt . Gros Leszczynian jest kibicami, płaci tutaj podatki. Unia to najbardziej utytułowany Klub w Polsce. Narzekający przestańcie jęczeć. Równie dobrze można by napisać, ze Leszno nie powinno wydawać pieniędzy na wiele innych celów, bo przecież nie wszystkich one interesują. W ogóle na nic, no może dla narzekających na zapomogi by mieli na piwo.
101. Dodane przez do kom 81, w dniu - 08-12-2021 21:21
W lutym i grudniu nie gra liga bo jest przerwa.W Polsce liczy się żużel, skoki narciarskie , siatkówka,lekkoatletyka. W piłkę nożną wypadamy bardzo słabo i nawet nie ma o czym przypominać i o tym pisać . Oglądam ligę angielską i jak patrzę na polską ligę to wyłączam telewizor.Mecze reprezentacji nie oglądam od dobrych 6 lat.
102. Dodane przez Rr, w dniu - 08-12-2021 21:22
Wygląda na to że tu same PKSy piszą
103. Dodane przez Do kom 91, w dniu - 08-12-2021 21:36
Faktycznie tłumy ludzi te 300 osób. Tyle to trenuje piłkę w Racocie czyli na wsi gdzie jest 1300 mieszkańców. Sądząc po twojej wypowiedzi to nie liczy się dla ciebie dobro dzieci a z takim to szkoda gadać. Więc żegnam.
104. Dodane przez Emil, w dniu - 08-12-2021 21:38
Wiem że nie w temat ale chciałbym zapytać co z galerią Goplana bo miała być budowana pod koniec roku i cisza.
105. Dodane przez Do komentarza 98, w dniu - 08-12-2021 21:47
Nie robi się wiocha tylko już jest wiocha.
106. Dodane przez Adek, w dniu - 08-12-2021 21:48
GDZIE SĄ rADNI ?
107. Dodane przez co deklarował, w dniu - 08-12-2021 21:51
Deklarował, że osoby w wieku 70+ będą miały komunikację miejską bez biletów. Deklarował, że nie będzie przyjmowania nowych urzędników spoza urzędu lecz tylko w ramach dotychczas zatrudnionych.
reklama
108. Dodane przez dlaczego?, w dniu - 08-12-2021 22:02
Dlaczego żaden z dziennikarzy nie ośmieli się skierować się do prezesa tego klubu FOGO Unia Leszno?
109. Dodane przez Belzebud, w dniu - 08-12-2021 22:02
Do komentarza 91. Widać, że masz blade pojęcie ile tak naprawdę kosztuję uprawianie piłki nożnej. Co do samego żużla to niszowy sport i prywatny folwark panów prezesów z chciwymi pseudo-sportowcami. Pzdr.
110. Dodane przez Tomek72Gronowo, w dniu - 08-12-2021 22:12
o tym że stadion powinien być WIELOFUNKCYJNY I ZADASZONY i odwodniony - powtarzam co najmniej od 2010r ... - tu chodzi o KASĘ ... nie przekładamy zawodów - nie ma "mokrego toru" ... czas pokaże czy miałem rację ...
111. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 08-12-2021 22:29
panie borowiak ja też mam firmę i potrzebuje zakupić parę rzeczy do niej które są mi niezbędne do jej działania rozumiem że miasto mi je kupi, będę chodzi z nalepka na ubraniach na plecach "Leszno" przez 4h dziennie (to i tak dłużej jak ci na żużlu) gdzie mogę się zgłosić po pieniądze?
112. Dodane przez To tak na koniec, w dniu - 08-12-2021 22:45
Dobrze pamiętam jak kiedyś zarzucano władzom Uni że to tak zwani działacze społeczni lekką ręką wydają nie swoje pieniądze czyli sponsorów i kibiców biznesmeni typu Dworakowski głosili teorię że tylko sportowa spółka akcyjna to właściwa forma bo muszą to robić ludzie których na to stać którzy znają się na biznesie bo miasto nie może ciągle do tego dokładać. I co dziś nam powiecie kochani biznesmeni?
113. Dodane przez Do 102, w dniu - 08-12-2021 22:55
Nie tu pisze tylko jeden oszołom z PKS ten " Z Leszna " pod wieloma nicami.Czas się nim zająć,nie potrafi Unia napisać, analfabeta jak w kom. 99. Jeszcze w kom 98 pisze,że trzeba stąd wyemigrowac, a sam tu nie mieszka.Prowokuje,to jego całe biedne,marne życie w .....Kościanie. Napisał tu dobrych połowę obraźliwych komentarzy na ten wspaniały klub i miasto Leszno,nawet prezydenta.Co do koncertów to jest ich w ciągu roku znacznie więcej jak w Kościanie.
114. Dodane przez Cgdfh, w dniu - 08-12-2021 22:57
W Lesznie tylko Unia!!!! Powodzenia w następnym sezonie !!!!
115. Dodane przez Mieszkaniec PL, w dniu - 08-12-2021 23:34
NIE NIE I JESZCZE RAZ NIE !!! Jako mieszkaniec tego miasta i zarazem podatnik nie zgadzam się na finansowanie prywatnej spółki .
116. Dodane przez Wodnik Szuwarek, w dniu - 08-12-2021 23:42
Odwodnienie toru to warunek, jaki od przyszłorocznego sezonu spełnić mają wszystkie kluby żużlowej Ekstraligi ???? 
 
CO ZA PROBLEM ? 
GRUNTY NIE WPIJA?  
PRZENIEŚĆ STADIONY DO WILKOWIC !!!!!! 
TAM GRUNT WPIJA !!!!!!!!!!!!!!!!!!! 
Ma takie ssanie, że w nocy słyszę ssyczenie,  
 
 
 
Według zapewnień projektantów odwodnienie ma być wykonane w ciągu kilku tygodni - odpowiedział - jeszcze w tym roku ogłosimy przetarg na to zadanie, wprowadzimy też zmianę do projektu przyszłorocznego budżetu miasta. 
 
A MOŻE GMINA LIPNO DOKŁADA SIĘ DO ODWODNIENIA STADIONU W JAKIŚ POŚREDNI SPOSÓB ? 
Można się rozliczyć między sobą w zależności od wykonanych robót.  
(...)
117. Dodane przez sebaPL, w dniu - 09-12-2021 00:59
Panie Borowiak ile Pan i Pana rodzinka płacą za wejście na stadion na sektor VIP ???
118. Dodane przez Kibic ul, w dniu - 09-12-2021 01:42
Te wszystkie komentarze nawet nie są wiarygodne :D Może to pisać każdy po kilka razy a nawet ktoś z Zielonej Góry czy Torunia i kto to sprawdzi ? Nie zdziwił bym się nawet jak 1/3 jest słynnego gościa od nicka "z Leszna"... Jak jest problem to róbcie petycje, podpiszcie się imieniem i nazwiskiem i zobaczymy ilu was jest . Pozdrawiam NZUL !
119. Dodane przez Mam dosyć takiej fajtlapy, w dniu - 09-12-2021 02:22
Zrobic odwodnienie i obciążyć kosztami, jedynego użytkownika korzystającego z tego rozwiązania. Jak nie maja kasy rozłożyć na raty. Tak to się robi, a nie zadłużać miasto. Można to ująć w kosztach wynajmu stadionu który obecnie wynosi ok. 30 tys co jest juz zenujqca kwota przy przychodach klubu rzedu kilku milionów. Może właściciele po prostu przytula mniej zysku po odliczeniu kosztów. Borowiak to słaby prezydent bo nie rozumie podstaw prowadzenia biznesu a kierowanie miastem jest swego rodzaju kierowaniem złożonym przedsiębiorstwem.
120. Dodane przez Wojtek, w dniu - 09-12-2021 06:41
Trzeba nie biadolić tylko zacząć zbierać podpisy i usunąć ze stanowiska tego pseudo prezydenta !!!!!
121. Dodane przez Dominik, w dniu - 09-12-2021 07:16
Ktoś tu napisał że w grudniu nie ma rozgrywek: ostatnia kolejka jest rozgrywana 17/19 grudnia a pierwsza już jest 4 lutego. Porównywać średnią żużlową a średnią piłki nożnej jest niemiarodajne ponieważ klubów żużlowych w lidze jest kilka i bardzo mało meczy, można zaklinać rzeczywistość i pisać że żużel to sport narodowy ale tak nie jest. Piłka zawsze będzie numer 1 w kraju, potem piłka ręczna, koszykówka i siatkówka. Gdyby ten sport byłby taki popularny to by był klub w Warszawie, Olsztynie, Białymstoku, Szczecinie, Kielcach, Katowicach itp. A nie ma. Tak samo ilość zawodników żużlowych w kraju jest niewielka a to dostępność do danego sportu czyni go popularnym. Ktoś też pisał że to sport tani - bzdura totalna, piłka nożna wcale tania nie jest i wymaga ciężkiej pracy i mnóstwa treningów. Świat już dawno odszedł od sportu żużlowego i idzie inną drogą o czym świadczy że po za Polską żużel istnieje jako zwykłe hobby a zawody są organizowane w formie festynu. W Polsce też mało które miasto pcha "tą biedę" bo wystarczy zauważyć jak wyglądają stadiony piłkarskie a jak żużlowe. W ciągu kilku miesięcy otwarty będzie stadion ŁKS zaraz potem Pogoni Szczecin a ile powstało w tym czasie żużlowych? Nawet w Poznaniu można wyczuć że żużel jest kula u nogi.
122. Dodane przez Do 113, w dniu - 09-12-2021 08:03
Synku żeby nie miasto Leszno to ten twój klubik łunia wiesz gdzie by był. Historią. Żużel przestał być sportem 30 lat temu to cała prawda.
123. Dodane przez Do 121, w dniu - 09-12-2021 09:05
Dominik " Z Leszna " napisałeś sam tu około połowę negatywnych komentarzy, obrażających klub,miasto,a nawet prezydenta na dodatek odpisujesz sobie.Klubów żużlowych w Polsce jest 21.Jeśli chodzi o żużel w Poznaniu to jest coraz lepiej,są zdecydowanym faworytem do awansu do 1 ligii.Piłka jest popularna bo dzieci mogą ją kupić za 25 złotych i grać. Natomiast nawet używany motocykl kosztuje dość sporo i trzeba mieć predyspozycje i czuć ten sport.
124. Dodane przez Przypomnijmy, w dniu - 09-12-2021 09:09
Muszę dbać o dochody miasta. Utrata tych pieniędzy w obecnej sytuacji gospodarczej byłaby wielką nieodpowiedzialnością - napisał prezydent. - https://elka.pl/content/view/101052/80/
125. Dodane przez do kom. 118, w dniu - 09-12-2021 09:16
Nie mierz innych swoją miarką. Pamiętam jak kibice z Leszna na swoim profilu skrzykiwali kibiców z innych miast, zwłaszcza z Głogowa żeby głosowali na nazwę Rondo Inka, po to tylko żeby w sondzie była większość za. Ważniejsze było wtedy wygrać sondę przy pomocy najemników niż dać rzetelnie głosować mieszkańcom tego miasta. Wstyd.
126. Dodane przez jak to jest, w dniu - 09-12-2021 09:25
Całkiem niedawno, przy innej okazji, ktoś tu pisał o dysonansie poznawczym. Wikipedia podaje, że dysonans poznawczy może upośledzać myślenie racjonalne, że w jego bliskości pojawiają się techniki manipulacyjne. Jak to jest, że z jednej strony mówi się nam, że na stadion poszło tyle a tyle (tak dużo) pieniędzy a z drugiej strony na ten właśnie stadion płyną, pośrednio lub bezpośrednio, każdego roku publiczne, duże, miejskie pieniądze? Jak to jest, że niemal na siłę nadaje się jednemu z ostatnich zadań miasta pod tytułem promocja znaczenie, jakby to miało być jego zadanie podstawowe? Pamiętacie sesję, gdzie tłumaczono, jak te wydawane mieszkańców duże pieniądze zmieniają miasto na rzekomo lepsze? Ktoś coś z tego zrozumiał i zapamiętał? Jak to jest, że ktoś z jednej strony nie chce być grabarzem koszykówki czy żużla a drugiej strony robi wszystko, żeby pogrzebać basen odkryty? Macie wrażenie dysonansu poznawczego? Jak to jest, że z jednej strony słyszało się pytanie, tylko pytanie: mam wyłączać latarnie? A po krótkim czasie ktoś inny wręcz woła: wyłączać latarnie! Nie przewija się w publicznych wypowiedziach magiczne słowo socjotechnika? Celem socjotechniki jest manipulacja społeczeństwem. Podsumowując. Odczuwacie dysonans poznawczy? W publicznych sporach na temat miasta macie wrażenie argumentacji ad personam? A syndrom sztokholmski?
127. Dodane przez ela, w dniu - 09-12-2021 09:29
a, gdybyście wiedzieli ilu milionerów wspomogł prezydent w czasie covid gdzie firmy kase dostały i cały czas pracowali tu trzeba kontroli !!
128. Dodane przez popieram 121, w dniu - 09-12-2021 09:30
W innych krajach kibice na mecz zużlowy idą z własnymi krzesełkami, bo idą na festyn, na całkiem inny "tor żużlowy". Trzeba zmienić myślenie o tym sporcie, o sporcie w ogóle a z tym w Lesznie jest najgorzej.
129. Dodane przez Wodnik Szuwarek do 118, w dniu - 09-12-2021 09:38
Mógł byś mi to dać na piśmie ? 
To, że" Te wszystkie komentarze nie są wiarygodne " 
Takie oświadczenie, że w Wilkowicach grunt nie ssie zaoszczędziło by wielu śmiesznych sytuacji w mediach. 
 
w Wilkowicach. Po ulewnych opadach deszczu pojawił się jednak problem. Poziom Jezdni jest wyższy niż sąsiadującej z nią drogi rowerowej, na co zwrócił uwagę jeden ze słuchaczy w trakcie audycji ''Temat dla reportera. - Po ostatnich opadach utworzyły się tam wielkie kałuże relacjonował. Starostwo powiatowe zapewnia, że przygląda się sprawie. 
starostwo rozważa obecnie rozwiązanie tego problemu. - Jesteśmy w kontakcie z wykonawcą, myślimy nad tym jak to rozwiązać. Trzeba jednak zaznaczyć, że przy tak intensywnych opadach żaden system drenażu nie jest w stanie szybko, odprowadzić tak dużej ilości wody - powiedział Radiu Elka. 
https://elka.pl/content/view/105676/80/
130. Dodane przez Łapać złodzieja, w dniu - 09-12-2021 09:50
Panie Prezydencie chyba mnie Pan okrada. Ja płacę w tym mieście podatki przed domem na miejskiej drodze mam dziurawy destrukt od dziesięciu lat, jak pada zalewa mi działkę z tej drogi, żeby mieć jasno na ulicy musiałem złożyć się z sąsiadami. A Pan prywatnemu klubowi sportowemu będzie budował odwodnienie toru za pieniądze z moich podatków.
131. Dodane przez Jan, w dniu - 09-12-2021 09:50
Myślę że żaden z remontów dróg w Lesznie nie został zakończony w obiecanym terminie, więc tradycji musi się stać zadość . 
Dobrze że stadion ma już nazwę, bo urzędnikom zajęło by to kolejne miesiące jak przy nadawaniu nazwy parku.
132. Dodane przez Kuba, w dniu - 09-12-2021 10:05
Dzisiaj kibice plują jadem na wszystkich, którzy się nie zgadzają by za pieniądze z ich podatków kupować plandekę za prawie 1.5 miliona, a za chwilę ci bohaterzy będą robić zbiórki na chore dzieci gdzie uzbierają kilka tysięcy co będzie oczywiście kroplą w morzu tego co będzie potrzebne na leczenie. Oczywiście będą wtedy dumnie głosić, że pomagają i są tacy wspaniali zapominając już o tym jak kazali wydać 1.5 miliona czyli pieniądze, które mogą nie jednej, a nawet kilku osobom uratować życie tylko chcieli zamiast tego duży kawał plandeki. To jest żałosne. Oczywiście Leszczyńska śmietanka będzie jak zwykle przyglądać się biernie wszystkiemu z trybun vipowskich debatując sobie wspólnie o tym jak tu znów wszystkich wydymać. Spoko żużel jest naprawdę widowiskowym sportem i jest jak najbardziej sportem ale bez przesady, ta wasza "cała Polska", która zna Unie to tylko procent populacji innych miast żużlowych. Jeździło się trochę po kraju i z ludzi, którzy znają żużel to może 10% tych co poznałem z czego jakieś 2% to byli naprawdę fanatycy. Niestety żużel to nie f1, a świat czy Polska nie zamyka się w Lesznie i jego żużlowym półświatku. Prawda jest taka, że tego sportu nikt nie zna
133. Dodane przez Gruby Dolar, w dniu - 09-12-2021 10:06
Jak UL będzie klubem miejskim to niech miasto robi odwodnienie. Póki co nim nie jest. Podziękowanie za promocję miasta Rusiecki otrzymuje w żenującej kwocie wynajmu stadionu.
134. Dodane przez Maria, w dniu - 09-12-2021 10:25
Wspomaganie jest ogromne wystarczy wpisać w SUDOP NIP każdego przedsiębiorcy i tam widać kto ile dostał od tego znienawidzonego miasta pomoc.
135. Dodane przez do 131, w dniu - 09-12-2021 10:28
To, że w terminie się budowy nie ukończy, nie koniecznie źle. 
Jak robić byle jak to lepiej się wstrzymać i zrobić porządnie.
136. Dodane przez Mejzusz Chytrus, w dniu - 09-12-2021 10:39
Jak długo mieszkańcy Leszna będą biernie przyglądać się grupie mejzów, która opanowała to miasto i doprowadza je do upadku? Czas pogonić to całe podejrzane towarzystwo, póki nie jest jeszcze za późno. A po zmianie władzy centralnej postawić te klikę przed sądem i rozliczyć za niegospodarność i działanie na szkodę mieszkańców. AMEN,
137. Dodane przez do kom. 127, w dniu - 09-12-2021 10:40
Napisz ilu i podaj źródło, bo ja widzę 18 małych firm i łączne wsparcie dla przedsiębiorców w wys. 17 tys. zł. Raczej nie byli to milionerzy https://elka.pl/content/view/98080/80/
138. Dodane przez anty-żużel, w dniu - 09-12-2021 10:43
Gdzie jest basen dla młodzieży??? Dość już dokładania do prywatnej kieszeni kilku fanatyków żużla. Zdobycie MP to pikuś w porównaniu z Mistrzami Świata i Mistrzami Europy i Olimpijczykami w innych dyscyplinach sportowych.  
Włodarze Miasta - zadbajcie w końcu o rozwój młodzieży i zdrowie ich i rodziców, budując lub remontując BASEN. Tego nam właśnie jest potrzeba !!!!!!
139. Dodane przez Donkichot, w dniu - 09-12-2021 11:08
Brawo. Teraz tylko ubikacje zrobić, po te toi toie to porażka i wstyd na całą ligę.
140. Dodane przez z rozmyślania przy śniadaniu, w dniu - 09-12-2021 11:16
OK, to teraz obiektywnie, nie jestem fanem żużla i nie będę raczej już, chociaż czasem coś obejrzę bo sport jest całkiem interesujący, poza biegami, których rozwiązanie pada na pierwszym łuku (czyli jakieś 75% biegów w ogóle). Leszczyniacy niewszyscy kochają zużel, prawda ? (tak) Stadion należy do miasta, prawda ? (tak) Jest we władaniu MOSiR , prawda ? (Tak) Przepisy, które wymuszają zmiany to przepisy żużlowe , prawda ? (tak) Głównie stadion wykorzystywany jest na żużel, treningi , zawody itp. czasami odbywają się tam inne imprezy (koncerty, dzień policjanta itp. ;) ), prawda (tak) ? Skoro miasto chce nadal wynajmować stadion żużlowy na potrzeby żużla , to trzeba dokonać zmian w infrastrukturze , prawda (tak), bo w przeciwnym razie nie będzie takiej możliwości , prawda ? (tak). Miasto czekało do ostatniej chwili (do ostatniej inflacji) z inwestycją z uwagi na to ,że liczyło na odstąpienie związku żużlowego od przepisów, prawda ? (nie wiem) . Nie udało się odstąpić od wymogu wykonania odwodnienia, prawda ? (tak) Stadion wynajmowany jest klubowi Unia za bezcen, prawda (chyba tak), czyli nie ma kasy na ewentualne inwestycje, prawda (chyba tak). Bo pieniądze, które zarobił na wynajmie, i inne inwestycje w stadion nie pozwalają na to, prawda ? (tak). Czyli miasto musi pomóc MOSiRowi i Unii Leszno, żeby ten wymóg spełnić, prawda (tak) Prezydent twierdzi, że podzieli sobie to i Unia zakupi plandekę , a miasto wykona odwodnienie jako, że wymogi jakie stawia związek żużlowy są minimum dwa. Miasto do tej pory dofinansowało klub żużlowy kwotą 18 mln zł (plus niski wynajem stadionu) notabene niezłe pieniądze te miliony, kurcze ciekawe ile dało miasto na służbę zdrowia w tych latach, mam nadzieję, że są to chociaż podobne kwoty bo leczą się wszyscy, a na żużel chodzi tylko część potencjalnie chorych. Teraz proszę zwrócić uwagę dlaczego w tym przypadku nie ma PPP (partnerstwa publiczno-prywatnego) . Wymóg plandeki przykrywającej miejski stadion już nie jest w miasta interesie, obowiązku ? A co jeśli miasto wykona odwodnienie, a plandeka nie zostanie zakupiona, lub zakupią taką, która nie spełnia wymogów związku żużlowego. Na to już miasto nie będzie miało wpływu, a i tak zawody nie wystartują. Dlatego też obie inwestycje są ważne dla miasta a nie tylko jedna, bo tylko dwie inwestycje gwarantują sukces. Rozwiązanie przyjęte jest o tyle korzystne dla miasta, że pieniądze popłyną do MPWIK (plandek nie sprzedają ), czyli do spółki miasta, czyli inwestycja będzie trochę tak jakby wspierała swoje towarzystwo finansowe (oczywiście przy założeniu ,że wodociągi leszcz. wygrają przetarg, jeśli nie to klapa). Dlatego też, uważam ,że decyzja jest dobra dla miasta, ale ryzykowna, i że powinna dotyczyć całości i realizowana powinna być wspólnie z unią (klubem) i z innymi podmiotami. Jeśli drogi publiczne można wspólnie budować z podmiotami prywatnymi to dlaczego stadionu nie można remontować wspólnie z prywatnymi podmiotami (nie tylko z unią, która ma konkretny interes w tym). I co jeśli koszty odwodnienia przekroczą 1,4 mln złotych ? Lub plandeka nagle znajdzie się za kwotę 0,8 mlnzł (tak pewnie będzie) a miasto wyda ponad milion na odwodnienie, na zadanie, które wzięło na swoje barki ? Podsumowując artykuł, jest w nim dużo niejasności, sprzeczności, mimo, że niby krótki, zwięzły i na temat.
141. Dodane przez Do 132, w dniu - 09-12-2021 11:28
Ty "Z Leszna " przestań pisać bzdury.ŻUŻEL w Polsce jest znany doskonale wszędzie nawet w tych miastach gdzie go nie ma.Oglądalność meczy żużlowych wiele razy przewyższa oglądalność meczy piłki nożnej na jednym z kanałów sportowych,co było potwierdzone niejednokrotnie. Unia Leszno jest znana w każdym zakątku Polski,to nie Obra Kościan, która jest znana tylko w powiecie.
142. Dodane przez popieram 133, w dniu - 09-12-2021 11:30
Słusznie, ten klub nie jest klubem miasta.
143. Dodane przez popieram 136, w dniu - 09-12-2021 11:33
Dobrze napisane, bo miasto rzeczywiście opanowała grupa mejzów, która doprowadza je do upadku, do jego wygaszania, do uwsteczniania cywilizacyjnego.
144. Dodane przez jakie miasto, w dniu - 09-12-2021 12:10
Wczoraj telewizja prezentowała film dokumentalny pokazujący zawodowe i prywatne życie następcy brytyjskiego tronu. W pewnym niebogatym, małym mieście Jego Królewska Wysokość książę Walii z dumą prezentował kiedyś bardzo zaniedbany a dziś pięknie odbudowany z pieniędzy fundacji JKW odkryty, czynny basen kąpielowy, z podgrzewaną wodą, z zadowolonymi mieszkańcami korzystającymi z basenu. Dla aktywizacji miejscowej społeczności, dla lepszej jakości miejscowego życia.  
 
Z każdej strony, skąd nie spojrzeć, jak na dłoni widać w Lesznie złe rządzenie, nieliczenie się z potrzebami miasta i mieszkańców, nierealizowanie zadań miasta a w ten sposób szkodzenie miastu i mieszkańcom.
145. Dodane przez Do 142, w dniu - 09-12-2021 12:30
Żużel to nie sport.
146. Dodane przez tom, w dniu - 09-12-2021 13:16
skandal - ile można wydawać na ten sport kosztem innych dyscyplin i dzieciaków je uprawiających w mieście
147. Dodane przez Kibic ul, w dniu - 09-12-2021 13:39
Jak tam, petycja już jest ? : D
148. Dodane przez do kom. 134, w dniu - 09-12-2021 15:11
Dziękuję za podpowiedź. Nie znałem tej strony. Co prawda są tam dane nie tylko o pomocy miasta, ale lektura jest ciekawa.
149. Dodane przez petycje, w dniu - 09-12-2021 15:22
Jaki jest los petycji w sprawie budowy pełnowymiarowego boiska piłkarskiego z syntetyczną nawierzchnią i oświetleniem? Mniejsze miasta od Leszna mają takie boiska lub budują. W Lesznie nie ma. Odstajemy cywilizacyjnie.
150. Dodane przez mieszkaniec Leszna, w dniu - 09-12-2021 19:20
Dlaczego nikt nie zauważą, że Unia Leszno S.S.A. w przyszłym roku i kolejnych otrzyma co najmniej 3 razy więcej środków niż dotychczas. Dotychczas to kwota ok. 2,0 mln zł, a od przyszłego roku dofinansowanie od telewizji wyniesie około 6,0 mln zł. To telewizji bardzo zależy, aby mecze żużlowe odbywały się w ustalonym terminie. Stąd też prezes Stępniewski wyraźnie powiedział, że wykonanie odwodnienia to problem klubów. Unia Leszno S.S.A. w 2022 r. otrzyma od telewizji dodatkowo ok. 4,0 mln zł i ma problem, aby sfinansować odwodnienie wymagane przez władze żużla? To jakiś żart, a prezydent Borowiak , najpierw przeciwnik wykonania odwodnienia teraz publicznie melduje prezesowi Rusieckiemu wykonanie zadania a ściślej, że miasto wykona odwodnienie i że będzie zmieniony przyszłoroczny projekt budżetu miasta.Zmianę projektu budżetu może zatwierdzić Rada, ale z wypowiedzi prezydenta Borowiaka wynika jednoznacznie, że radni zatwierdzą jego propozycję.Czyżby nasi radni byli tylko maszynką do głosowania " pomysłów" prezydenta Borowiaka? 
W mieście nie ma pieniędzy na sfinansowanie wielu potrzeb mieszkańców, miasto zadłużone do granic możliwości i w tej sytuacji prezydent Borowiak decyduje o sfinansowaniu odwodnienia liniowego, na które to m.in. Unia Leszno S.S.A. otrzyma w 2022 r i latach następnych ok. 6 mln zł od telewizji.Niech każdy oceni postępowanie prezydenta Borowiaka i wyciągnie wnioski.Warto także pamiętać głosowanie tej sprawy przez radnych.
151. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 10-12-2021 10:51
Tłumaczenie pana Borowiaka - Promocja Leszna poprzez sport. 
Wystarczyło wypuścić zimą jednego pracownika do koszenia trawy i cała Polska o nas mówi :) A o łUni nie piszą :p
152. Dodane przez MIESZKANIEC, w dniu - 10-12-2021 12:30
IILE MIASTO ZYSKAŁO NA SPONSOROWANIU SPÓŁKI UNIA LESZNO.JEŻELI IDZIE WYLICZYĆ WYDATKI TO PROSZĘ O WYLICZENIE ZYSKÓW.
153. Dodane przez mieszkaniec Leszna, w dniu - 10-12-2021 14:06
Komentarze do tego posta są doskonałym sondażem nt., czy mieszkańcy Leszna chcą finansowania odwodnienia środkami publicznymi, czy też nie. 
Prezydencie, mieszkańcy Leszna moją inne zdanie niż pan i słusznie.Finansowanie przez miasto odwodnienia toru byłoby wydatkiem niecelowym w sytuacji, gdy Unia Leszno S S.A otrzyma w 2022r i latach następnych od telewizji ok.6,0mln zł ( o ok.4,0 mln zł więcej niż w 2021r) z przeznaczeniem m.in.na sfinansowanie odwodnienia.W tej sytuacji tak bardzo chce pan uszczuplić budżet miasta.Zastanawiające, budzące wątpliwości i niepojęte.
154. Dodane przez WSk, w dniu - 10-12-2021 15:07
Do wszystkich narzekających. Gdy nie będzie speedway'a, nie będzie już  
lat Leszna, jakie znamy. Od 70 lat najpierw chodziłem, a gdy pojawił się żużel w telewizji to oglądam w TV. może gdyby bilety były tańsze, takie na moją kieszeń, to bym wrócił.Dla wielu mieszkańców żużel to jedyna rozrywka w Lesznie. Razem z sąsiadami czekamy na kolejny mecz, psioczymy lub cieszymy się po każdym spotkaniu. Panie prezydencie, nie lubię pana, ale co do żużla ma pan pełne moje i większości mieszkańców Leszna poparcie. Żużel musi się ostać. Chciałbym jeszcze,korzystając z okazji podziękować panu Dworakowskiemu za utrzymanie speedwaya w Lesznie. Wszystkim malkontentom przypominam, że nie jesteście sami. Miejcie wzgląd także na mieszkańców żyjących tu od kilku pokoleń. Pozdrawiam Fanów Czarnego Sportu
155. Dodane przez Per, w dniu - 10-12-2021 17:25
Gdyby była ankieta to założę się, że większość mieszkańców byłaby za dofinansowaniem przez miasto tego odwodnienia.Leszno to żużel z pokolenia na pokolenie i kilku młodych krzykaczy,którym zawsze w życiu źle i ich te życie przerasta nie zrobi nic,poza swoim krzykiem nieudacznictwa.
156. Dodane przez Do 154, w dniu - 10-12-2021 17:58
Nie pisz większość bo byś się ździwił jak jest was z 20%.
157. Dodane przez Per, w dniu - 10-12-2021 19:10
Nie to Was krzykaczy jest z 20 % z czego 10 % z innych miejscowości co nawet na żużlu nigdy nie byli.Większość i to zdecydowana byłaby za dofinansowaniem.Oczywiście każdy tylko jeden głos.
158. Dodane przez do komentarza 154, 157 i innych, w dniu - 10-12-2021 20:55
To nie jest tak, że przeciwnicy finansowania odwodnienia przez miasto są przeciwnikami Unii Leszno.Ale może wreszcie zechciejcie zrozumieć, że począwszy od 2022r. Unia Leszno S.S.A. otrzymywać będzie około 6,0 mln zł od telewizji. Z tych środków zgodnie z publiczną wypowiedzią prezesa Stępniewskiego kluby żużlowe winny wykonać odwodnienie toru. Przecież Unia Leszno w 2022r. otrzyma ok.4,0 mln zł więcej od telewizji i co nie będzie miała środków , aby sfinansować odwodnienie toru żużlowego, z którego korzysta, a właściwie całego stadionu od lat płacąc miastu grosze.Przecież ten stadion służy wyłącznie Unii Leszno S.S.A., a nie miastu. Dla miasta to jest tylko koszt dodatkowo finansowany przez miasto.Sprawa jest prosta. Odwodnienie toru żużlowego jest potrzebne Unii Leszno S.S.A., aby w 2022r. mogła startować w PGE Ekstraliga. Skoro tak, to Unia Leszno S.S.A. musi sfinansować wykonanie odwodnienia liniowego toru mając do dyspozycji w 2022r olbrzymie środki od telewizji tj. ok. 6,0 mln zł. Prezes Rusiecki być może chciałby, aby miasto sfinansowało wykonanie odwodnienia. Trudno się dziwić, bo w kasie Unii Leszno pozostanie kwota 1,0 mln zł, natomiast prezydent Borowiak jako dobry gospodarz miasta zamierza wykonać odwodnienie i je sfinansować nie mając uchwały Rady Miejskiej, co publicznie oznajmił. Wcześniej był przeciwnikiem wykonania odwodnienia, teraz melduje ( prezydent miasta ) prezesowi Unia Leszno S.S.A., że miasto wykona odwodnienie toru, bo stadion jest miejski. Wolne żarty i dalsze zadłużanie miasta. Jakże odmienne działanie od prezesa Rusieckiego.
159. Dodane przez JA PL, w dniu - 12-12-2021 02:21
JAK WIDAĆ I SŁYCHAĆ W TYM MIEŚCIE TO NA UKŁADY I KOLESIOSTWO TO NIE MA NA RAZIE RADY ?
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj