Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Marca 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Bogdan, Józef
Do końca roku 287 dni.
Start arrow Wschowa arrow Przeciwnicy koncepcji napisali do burmistrza

O deptaku ciąg dalszy

Przeciwnicy koncepcji napisali do burmistrza

28.01.2022. Radio Elka, Bartłomiej Klupś


(Fot. Archiwum)
Na biurko burmistrza Wschowy Konrada Antkowiaka trafiło pismo przedsiębiorców, pracowników oraz mieszkańców ul. Bohaterów Westerplatte i okolic, którzy sprzeciwiają się koncepcji budowy deptaka. Jak podkreślają, to najbardziej aktywna, żywa biznesowo strefa handlu w centrum, a jej zamknięcie i likwidacja parkingów spowoduje rozszerzenie "wymarłej od handlu" strefy we Wschowie. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Sprawa budowy deptaka wywołuje wiele emocji. Przeciwnicy planu burmistrza przed dwoma tygodniami zorganizowali protest. Kilka dni później Konrad Antkowiak zaprosił przedsiębiorców i mieszkańców z ul. Bohaterów Westerplatte na spotkanie konsultacyjne, które toczone było w dość gorącej atmosferze. Teraz włodarz otrzymał pismo od osób, które nie zgadzają
się z jego wizją. Zdaniem przedsiębiorców, budowa deptaka w tym miejscu oznacza utratę znacznej części dochodów, następnie spowoduje zwalnianie pracowników, a w przyszłości prawdopodobnie upadek firm.

- Zamknięcie działalności doprowadzi do degradacji kolejnej części miasta i uszczuplenia gminnego budżetu o nasze podatki. (...) To nie deptaki ratują i ożywiają miasta tylko przemysł i nowe miejsca pracy! (...) Jest nam bardzo przykro, kiedy burmistrz nie docenia naszych starań, wieloletniej pracy dla miasta oraz jego mieszkańców i wykorzystując swoją władzę, narzuca mieszkańcom rozwiązania, które nie są dla nich korzystne - czytamy w piśmie.

Podkreślono też, że sprzeciw dotyczy kwestii budowy deptaka na ul. Bohaterów Westerplatte, a nie całej opracowanej koncepcji, która obejmuje też ul. Wolsztyńską, Niepodległości i Ks. Kostki. Pojawił się też apel, aby burmistrz najpierw wspólnie z mieszkańcami ustalił najważniejsze inwestycje, a dopiero później wydawał pieniądze na projekty.

Pod pismem widnieje kilkanaście podpisów wraz z pieczątkami działających na tej ulicy firm. Dołączono do niego listy z blisko 250 podpisami mieszkańców.

O komentarz poprosiliśmy Konrada Antkowiaka. Dziś jest na wyjeździe służbowym w Zielonej Górze i odpowiedzi mamy się spodziewać na początku przyszłego tygodnia.


 
Komentarze (172)
1. Dodane przez mgr Zdzisław, w dniu - 28-01-2022 13:28
JESTEM ZA DEPTAKIEM - WSZYSTKIE ŚWIATOWE MIASTA MAJĄ DEPTAKI !!!
2. Dodane przez FWS, w dniu - 28-01-2022 13:28
Odgrzewany stary kotlet informacyjny...
3. Dodane przez Przyjezdna, w dniu - 28-01-2022 13:37
Jeżeli argumentem przeciwko powstaniu deptaka mają być miejsca parkingowe na ul.Westerplatte dla kupujących , to jest to śmieszny argument ponieważ i tak wszystkie miejsca parkingowe są zajęte przez mieszkańców tejże ulicy. Zaparkowanie przy tej ulicy w godzinach otwarcia sklepów graniczy niemalże z cudem.
4. Dodane przez z Leszna, w dniu - 28-01-2022 14:38
A dlaczego Wy jesteście tacy "przedpotopowi" . Przecież samochody u Was nie kupują , tylko ludzie . Zapewne będzie ich więcej jak nie będą musieli się przeciskać miedzy samochodami i potykać na "historycznym " bruku . Zamiast łazić po pasach pod wpływem "wschowskich prowodyrów " załatwcie dla swoich Klientów darmowy postój pod Ratuszem.
5. Dodane przez do 3, w dniu - 28-01-2022 14:48
Dokładnie masz rację - wystarczy przejść tą ulicą wieczorem, lub rano w sobotę/niedzielę, gdy są zamknięte sklepy - zawsze stoją te same samochody zajmując prawie wszystkie miejsca parkingowe.
6. Dodane przez Czytelnik, w dniu - 28-01-2022 15:24
Do 1. A czy ty mgr jesteś też światowy jak i Wschowa ? Ja tu widze u ciebie tylko (...) kiepskiego
7. Dodane przez Borys, w dniu - 28-01-2022 15:49
Przecież można zrobić parking w miejscu starej fosy koło baszty, aby zabezpieczyć trochę miejsca (a ile tych miejsc jest w ciągu Westerplatte ?? pewnie coś koło 20) więc co za problem koło baszty zorganizować 20, nawet 30 miejsc...  
W tej Wschowie to zawsze ktoś ma jakiś problem - i nie szuka się rozwiązania tylko jeden na drugiego skacze zamiast pomyśleć...
reklama
8. Dodane przez Gg, w dniu - 28-01-2022 16:00
No i znów żołnierze Antkowiaka w akcji!
9. Dodane przez Swój, w dniu - 28-01-2022 16:18
Konrad jest całą kadencję na wyjeździe służbowym!
10. Dodane przez Artur, w dniu - 28-01-2022 16:31
Facet Was robi w WAŁA . Całe miasto . projekty za 200 Tyśięcy, jakieś wizualizację za grubą kasę , Ulice chce rozkopywać dobre za miliony , Ratusz drugi budować . przecież to jest ŚMIECH . Jaki deptak z Tej Wschowy zrobi Metropolię??? :) jak całe miasto To jedna wielka Ruina. Wy czytacie co piszecie w ogóle ??? Ruszcie mózgami wreszcie... bo ręce opadają.
11. Dodane przez MAREK, w dniu - 28-01-2022 16:44
NO TO W KOŃCU KTO TEGO ANTKOWIAKA WYBRAŁ? UFOLUDKI ZE WSCHOWEJ.
12. Dodane przez Prywaciarze, w dniu - 28-01-2022 16:57
Panie Antkowiak , nie upieraj się , nic na siłę . Za trzy lata ulicą Westerplatte przejedzie spych z zamiatarką robiąc porządek " z ulicą krótszą .... z b......m na kółkach "
13. Dodane przez Bb, w dniu - 28-01-2022 17:00
Trolle od A. już ciężko pracują...ale za coś trzeba im płacić zwłaszcza w godzinach pracy umig.
14. Dodane przez Xx, w dniu - 28-01-2022 17:04
O tak, burmistrz od czasu wyboru nieustająco jest na wyjeździe od czasu wyboru w 2018r.
15. Dodane przez Klient Rossmana, w dniu - 28-01-2022 17:34
To nie jest wasza ulica . Ile razy trzeba wam powtarzać żebyście nie tarasowali waszym złomem parking , który nie jest waszym prywatnym parkingiem . Nie chcę u was nic kupować i kupować nie będę , ale do rossmana mam prawo podjechać i zaparkować jak człowiek, ale przez ten złom , który pewnie jest niesprawny , nie do użytku (co ja mówię złom , to złom jego miejsce w recyklingu przy torach , na wyjeździe do Siedlnicy - dla waszej informacji ). Nigdy nie mogę zaparkować . Sprzedajecie moim zdaniem badziew , dlatego nie przewiduję zakupów w sklepikach tylko w rossmanie . Ale do diaska nie macie prawa utrudniać mi parkowania przy rossmanie . Może trzeba podnieść 10 krotnie opłaty parkingowe na ul Westerplatte , to skończy się ta bezczelna prywata z parkingiem.
16. Dodane przez hehe, w dniu - 28-01-2022 17:37
A. - weź się do pracy i nie stój w drzwiach domu, gdzie mieszkasz pod wpływem.... a deptak dla mnie jako klienta sklepów? Jak najbardziej na tak - najbliższy parking z wolnymi miejscami jest na Poprzecznej. Poza tym i tak wszyscy chodzą po tej ulicy jak za przeproszeniem święte krowy wzdłuż i wszerz.... powyżej 20 km/h nie pojedziesz.
17. Dodane przez Wsh, w dniu - 28-01-2022 18:22
Jestem za deptakiem. Tych kilka miejsc parkingowych (wiecznie zajętych zresztą) nie przeważa o bycie sklepików bez przesady. Jak ktoś chce coś tam kupić to albo zaparkuje kawalek dalej i podejdzie albo poprostu przyjdzie pieszo. Serio Wschowę można obejść w 15minut całą to nie metropolia. Natomiast taki deptak uatrakcyjni i unowocześni miasteczko, może rownież to przyciągnie inwestorów. Poza tym deptak ma służyć wszystkim mieszkańcom miasta a nie tylko właścicielom kilku sklepików i ościennych mieszkańców.
18. Dodane przez Do Artura znawcy, w dniu - 28-01-2022 18:25
Artur , dlaczego nas obrażasz. Obrażasz ludzi ,którzy mają inne zdanie . Każesz nam ruszyć mózgami wreszcie . To ty rusz mózgiem wreszcie . Remont tego typu zabytkowej ulicy to nie setki tysięcy , a dużo większe kwoty . Przecież nie za wschowskie pieniądze taki remont wykona , ponieważ nie mamy nawet takich pieniędzy w budżecie Wschowy, ale na projekt mamy , a projekt jest warunkiem dotacji z zewnątrz na remont tej i innych ulic . Wschowa jest zacofana m in przez takich ludzi jak ty , tak "myślących" . Były programy na ścieżki rowerowe . Inne miasta robiły projekty i czerpały kasę z pucharu darmowych dotacji. Były programy na budowę kanalizacji.lnne miasta robiły projekty i też dostawały dotację  
Teraz jest tendencja na dotowanie takich inwestycji , jak ta. Inne miasta robią projekty i czerpią kasę z dotacji . Ale tacy ludzie jak ty i ci radni  
,którzy tym wszystkim nawigują doprowadzą do tego , że Inne miasta skorzystają , a Wschowa znowu nie skorzysta z dotacji . To nie twoja domena raczej pilnuj swojego biznesu.
19. Dodane przez do 13, w dniu - 28-01-2022 18:27
To prawda w UMiG zatrudnionych jest 3 informatyków i 2 speców od kontaktów zewnętrzych ala rzecznicy prasowi.
20. Dodane przez Do 19, w dniu - 28-01-2022 18:42
No i jeszcze jest specjalista ds.mediow obecnie kierownik referatu jakiegoś tam i ma też dwie pracownice podległe.A błędy na stronie aż przykro. 
Cały urząd to stado dyrektorów i kierowników, a do rozmowy merytorycznej nie ma zbyt wielu osób. I taka prawda.
21. Dodane przez do 18 Artur, w dniu - 28-01-2022 18:56
Remonty to sie robi Tych ulic, które remontów wymagają. i Nie jestem znawcą .Przekazuje tylko opinię biegłych Ludzi . Moich kolegów między innymi właściciela firmy budującej spore obiekty. Projekty PISZĘ za 200 000 może proszę czytać ze zrozumieniem .Do was i tak NIC nie dotrze widzę. .pozdrawiam
22. Dodane przez Do Colombo od troli, w dniu - 28-01-2022 18:58
Ty przestań mydlić oczy ludziom jakimiś specami . Zacznijcie wreszcie dostrzegać nas i liczyć się z tym co mamy do powiedzenia ,my mieszkańcy 
Jesteśmy przeciwnikami poglądów i pomysłu na Wschowę radnych opozycji . Bo ten dym z tym deptakiem to ich macha  
Wyznajemy zasadę : "Lepszy Wróbel w garści , niż gołąb na dachu "  
Wg nas opozycja Wschowy jest zacofana , dlatego nie dostrzega zalet pewnych nowszych zmian . Opozycja zamiast John Deere woli Dzika dwukołowego . Dlatego tą dwukołówką , nie możecie sobie wyrównać drogi na zaciszu  
John Deere dałby radę . Nie należy unikać i uciekać przed nowym !
23. Dodane przez Ja, w dniu - 28-01-2022 19:29
To prawda że stoją tam samochody mieszkańców ale jak powstanie deptak to przeniosą się na okoliczne parkingi i już wogole nie będzie gdzie zaparkowac
24. Dodane przez Artur, w dniu - 28-01-2022 19:39
Do zwolenników deptaków na Westerplatte :) Zablokujcie ruch na Tej ulicy na miesiąc . postawcie klombiki kwiateczki i ławeczki . zobaczymy co będzie .pozdrawiam.
25. Dodane przez John, w dniu - 28-01-2022 19:52
I tak ten chory pomysł nie będzie zrealizowany, bo czasy są trudne ( zwłaszcza finansowo), wydano już sporo kasy na projekt i tak już może na tym poprzestanmy i nie brnijmy w to.
26. Dodane przez KK, w dniu - 28-01-2022 20:05
Koło cmentarza komunalnego są takie dziury że koła można pourywać.Na remonty nie ma pieniędzy ale na pierdoły to są.Antkowiak niech zrobi deptak z ul.Niepodległości jest większa a ul.Westerplatte to jedyny normalny dojazd do rynku w tym wymarłym mieście.
27. Dodane przez Elka, w dniu - 28-01-2022 21:37
Tak Dla DEPTAKA to kochanska i juskiewicz robią zamieć one wszystko bojkotują w imię prywatnej zemsty na Burmistrzu
28. Dodane przez Jestem za, w dniu - 28-01-2022 21:37
Jestem za deptakiem coś się zmieni a nie pare osup chce to zmienić wieczej ludzi jest za
29. Dodane przez Jaba daba du, w dniu - 28-01-2022 21:47
John naucz się czytać . Antkowiak bez dotacji niczego nie jest w stanie zrobić , tylko projekt, kapiczi, czy nie kapiczi . Wschowa nie weźmie dotacji , to weźmie Kożuchów albo Sulechów . Tak jak że ścieżką rowerową Pan Czopek nie robił projektów ścieżek rowerowych , bo po co . Korzystała Nowa Sól , Świdnica , Zielona Góra , Kożuchów. Pod koniec swojej kadencji chcąc podratować swoje image wyborcze wpakował prawie milion gminnych pieniędzy, w 700m ścieżki rowerowej, przy działkach koło Parku Wolsztyńskiego , bo dotacji już nie było . Nowa Sól całą dotację wzięła.Nie remontujmy dróg w mieście , kiedy dają na ten cel , róbmy potem za swoje , gminne pieniądze , kiedy awaria , za awarią będzie gonić . Gratuluję John i Artur perspektywicznej wizji na Wschowę
30. Dodane przez Do 20, w dniu - 28-01-2022 21:58
To , prawda , że w urzędzie niespecjalnie potrafią stawić czoła osobom , które mają słowotok . Ciekawe jakiej merytorycznej rozmowy potrzebujesz . Jakoś tak bez uzasadnienia bardzo niewiarygodnie pobrzmiewa ta twoja skarga.
31. Dodane przez Iks, w dniu - 28-01-2022 21:59
Na deptak i taką inwestycję Wschowy nie stać , jest tyle inwestycji które są potrzebne we Wschowie , deptak nie jest najważniejszy . Rynkiem trzeba się zająć niech tam zrobią deptak .
32. Dodane przez do 21, w dniu - 28-01-2022 22:07
Rzeczywiście projekty kosztują ponad 200 tysięcy, natomiast inwestycje dużo milionów (czasami dziesiątek milionów) - przynajmniej ja takimi się zajmuję... i nie zawsze zajmuję się tymi, które wymagają kapitalki, ale również tymi na które można uzyskać dofinansowanie ;)
reklama
33. Dodane przez Do Artura, w dniu - 28-01-2022 22:21
Artur , nie ściemniaj . Przekazujesz opinię radnej O.K. i E.S.J. Cała ta zadyma bierze swój początek od tych osób , tych radnych opozycji. Po co Antkowiak zapraszał takie osoby jak ty Arturze na spotkanie w CK iR , skoro nic a nic do ciebie nie dotarło . Przecież tam na tym spotkaniu byli fachowcy właśnie tą dziedziną się zajmujący. Nie ujmując twojemu koledze (ekspertowi) , zajmuje się budowami , wielkimi budowami, projekty pisze na 200 000 , ale nie ma pojęcia o urbanistycyce i planowaniu przestrzennym , natomiast zaproszeni goście taką wiedzę mają i podzielili się tą wiedzą też z Tobą Arturze . Gdybyś tak bardzo nie był pochłonięty przeszkadzaniem , to być może nie musiałbyś się teraz posiłkować opiniami kolegów z innej branży(radnymi)
34. Dodane przez Do 29, w dniu - 28-01-2022 22:28
...I najprawdopodobniej żadnej dotacji nie pozyska bo..a to wniosek nie zostanie podpisany, a to nie zostanie dowieziony na czas...itd
35. Dodane przez Do 30, w dniu - 28-01-2022 22:35
Słyszałam to już od niejednej osoby (więc skądś się to wzięło) ale i nie tylko: bo na własne uszy usłyszałam to od pewnego radnego (z koalicji burmistrza aktualnie).Z grzeczności nie napiszę inicjalow radnego. Bo i po co- prędzej czy później i tak to się rozleci.
36. Dodane przez Piotr, w dniu - 28-01-2022 22:40
Antkowiak upiera się przy tym deptaku bo chce udowodnić za wszelką cenę, że spełnienie innej obietnicy wyborczej pod nazwą" senior taxi", które zajęło mu aż 3 lata to tylko mały wypadek przy pracy..
37. Dodane przez MG, w dniu - 28-01-2022 23:19
Deptaka im zachciało...haha...co za bzdura.To już nie ma nic pilniejszego do zrobienia. Ktoś tu się z koniem na łby pozamieniał - jak mówiła moja znajoma.
38. Dodane przez Do 34, w dniu - 28-01-2022 23:25
Po co silisz się na takie złośliwości na poziomie tej pani . Najprawdopodobniej nie dostanie , a może większe prawdopodobieństwo jest , że dostanie . Twoje dywagacje dotyczące dostarczenia wniosku na czas biorą się pewnie z nagrania sesji z2019 , kiedy to opozycja dała nogę z sesji i nie uchwalono WPF . Wtedy Antkowiak z Winy radnych opozycji nie dostarczył pełnego wniosku o dotacje na wymianę pieców . Zobacz , jak perfidnie potrafi postąpić opozycja we Wschowie , tylko dlatego żeby dokopać Antkowiakowi . Ale nie przejmuj się , jeśli Antkowiak nie dostanie kasy , to jego następca będzie miał gotowiznę .
39. Dodane przez Odwet, w dniu - 29-01-2022 00:20
W burmistrza to już nawet jego ludzie nie wierzą. Dziwne decyzje, niespójne. Szkoda bo oczekiwaliśmy czegoś innego.
40. Dodane przez Do Piotr, w dniu - 29-01-2022 00:25
Mówisz tak jakbyś potrafił czytać czyjeś myśli. Nie sądzę abyś potrafił . Większość chce tego deptaka . Od Ciebie Antkowiak oberwie , jak się będzie upierał przy remoncie ul Westerplatte, od nas dostanie cięgi , jak ul niewyremontuje . Konflikt zatem jest między nami . Myślimy , że niezbyt długo potrwa ten nasz konflikt , ponieważ kiedy w pobliżu Netto powstanie centrum handlowe - wielu ludzi przez to straci dochód w swoich od lat raz lepiej , a raz gorzej prosperujących sklepikach ,nie tylko przy ul Westerplatte . Nie zazdroszczę Antkowiakowi takiej sytuacji , bo kiedy sklepy zbankrutują , a deptak powstanie , to wszyscy przeciwnicy budowy deptaka wkorzystają jako narzędzie propagandy bankructwo sklepów z winy powstałego deptaka , a cała odpowiedzialność spadnie na Antkowiaka . Po zastanowieniu - rzeczywiście nie upierałabym się przy budowie deptaka. Przedsiębiorcy jakoś będą musieli przyzwyczaić się do nowego . Interesy podupadną . Za kilka lat już nie warto będzie na ul Westerplatte tworzyć deptaka , bo jak będzie wyglądał deptak niemalże pośrodku niczego . To wszystko takie dziwne , bardzo dziwne . Jakieś demonstracje , sprzeciwy , petycje, ubliżania , niechęci , historie wymyślone przez radne , obraźliwe plakaty , a potem , kiedy już nikt nie wejdzie do tych sklepów , zostaną puste , zaryglowane , a w witrynach tabliczki z napisem zamknięte . Wtedy przyjdzie refleksja ?!
41. Dodane przez Do 26, w dniu - 29-01-2022 00:40
Mówisz ,że budowa deptaka na ul Westerplatte to są pierdoły, po czym proponujesz , żeby pierdoły robił na ul Niepodległości, ponieważ jest dłuższa, a wcześniej mówisz o dziurach gdzieś na ulicy przy cmentarzu . Takich pierdołów w twoim wypisywaniu już nie chce się czytać . Sam pewnie nie wiesz czego chcieć.
42. Dodane przez Cyrk z podpisami, w dniu - 29-01-2022 00:58
Złożona lista z podpisami jest nieaktualna! Podpisy sprzeciwu zostały zebrane przez p. Bielaka jeszcze przed spotkaniem z Burmistrzem. Lista złożona jest bezprawnie! 
Pan Burmistrz powinien oglądnąć witryny sklepów ul Westerplatte. Brak plakatu z protestem jest jednoznaczne z brakiem sprzeciwu na budowę deptaka.
43. Dodane przez do 33 Artur, w dniu - 29-01-2022 04:18
To Ja zacząłem zbierać podpisy przeciw deptakowi i łącznie prawie wszyscy przedsiebiorcy 90% mieszkańców Ulicy , Jednogłośnie jest PRZECIW Deptakowi na Westerplatte , NIE żadne Radne . Radni dołączyły i Nam pomagają w tej Paranoicznej i absurdalnej sytuacji. I Ja się podpisuje jak Do Was pisze. Fachowcy z Wrocławia??? OPŁACENI DOBRZE fachowcy z Wrocławia i Szczecina :) To co??? U nas Już nie ma fachowców w Tej Wschowie ?? Przecież sami fachowcy TU piszą :) Dlaczego okoliczni Projektanci nie Robią projektu za grubą kasę??? Otwórzcie oczy Ludzie. Artur.
44. Dodane przez do 33 Artur, w dniu - 29-01-2022 04:30
My zapraszaliśmy Antkowiaka na nasze zgromadzenie wcześniej. Dlaczego nie przyszedł?? To Trzeba wyjść na ulicę i zablokować ruch żeby Pan Władza za 20 Tyś pensji zechciał w końcu porozmawiać z Ludzmi???!! Nie mogłem się do PANA dostać ani dodzwonić przez DWA miesiące. To jest Burmistrz?? Burmistrz ma być dla Ludzi czy Ludzie dla Burmistrza?? o czym Ty piszesz człowieku?? Anonimie notabene.
45. Dodane przez Na tak, w dniu - 29-01-2022 07:42
Znakomita większość handlowców z ul.Westerplatte jest za budową deptaka, Po ilości zawieszonych plakatów na "nie" .widać, że przeciwników koncepcji jest stety mniejszość.
46. Dodane przez Aga, w dniu - 29-01-2022 08:23
Antkowiakowe trolle w natarciu, ogarnijcie się, przestańcie bronić swojego idola, bo prędzej czy później i tak przekonacie się, że on was traktuje tylko instrumentalnie.
47. Dodane przez Do 37, w dniu - 29-01-2022 08:40
Ta wypowiedź jest na poziomie , jakby ktoś się z koniem zamienił na łeb , jak mówiła twoja znajoma.
48. Dodane przez Czasy przedpotopowe, w dniu - 29-01-2022 08:51
Uważam , że Ci którzy nie potrafią dostrzec pozytywów w budowie deptaka , powinni wskoczyć w gumiaki , do łapy widły , grabie , sipy wiadra i czort wie co jeszcze i do roboty na zacisze równać i osuszać drogę paniczom.
49. Dodane przez Do 37, w dniu - 29-01-2022 09:05
Radnej kina Hel się zachciało.... ha ha...co za bzdura. To już nie było innego zabytku do wyremontowania Kripplein Christi np., a nie kino do rejestru zabytków wpisywać . To jest pewnie postawa osoby " przewidującej" , O zamianie , którą podajesz za przykład nie wspomnę.
50. Dodane przez Wschowianka, w dniu - 29-01-2022 09:28
Wolę deptak , niż kino Hel, wolę deptak , niż biały domek . Wolę pomysły Antkowiaka od słuchania głupot radnych opozycji.
51. Dodane przez Artur, w dniu - 29-01-2022 09:29
Notabene,,, Dziwne trochę ze Konkurs wygrała TA SAMA firma która robiła wizualizację na wybory 3 lata temu ...No i w konkursie udział brała Tylko jedna firma :) wiem wiem , to zbieg okoliczności i w ogóle ...noooo chętnych nie było na taką kasę za projekty . Zdarza się przecież.
52. Dodane przez Magda J, w dniu - 29-01-2022 09:35
Przepraszam jestem tu pierwszy raz. Chcę tylko zapytać , czy to prawda ,że deptaka we Wschowie na tej Westerplatte nie będzie , bo znowu ta decydentka od kina Hel I ul 17 Pułku Ułanów wzięła sprawy w swoje ręce ? A Wielka szkoda , bo to taka perełka Wschowy , ten deptak , mogła być .
53. Dodane przez do 40, w dniu - 29-01-2022 10:16
Nie martw się o sklepy i interesy przedsiębiorców . Oni najlepiej wiedzą jak sobie dawać radę w biznesie. Już supermarkety miały zniszczyć Ul. Westerplatte. Tymczasem wszyscy prosperują i mają się dobrze. To TY występujesz Tu w roli myśliciela i wyroczni. Pilnuj swojego interesu ,jesli w ogóle jakiś masz.
54. Dodane przez do 45 od Przedsiębiorcy., w dniu - 29-01-2022 10:37
NIE. brak plakatu nie oznacza że chcemy deptak. Brak plakatu oznacza że NIE WIESZAMY PLAKATÓW WOGÓLE -polityka sklepu. Podpisaliśmy listy na NIE w znacznej większości z tego co mi wiadomo.
55. Dodane przez Do43 radne i Artur, w dniu - 29-01-2022 10:51
Artur , wybacz ale bredzisz mówiąc o Wschowskich fachowcach . Wyraźnie słyszałem , że do prac nad opracowaniem koncepcji deptaka nie przystąpiła żadna lokalna firma . Wydaje mi się , że na naszym terenie nie ma chyba firm z odpowiednimi uprawnieniami do wykonania takiego projektu. Przecież gdybyś Arturze był fachowcem jak wszyscy tutaj (radnych słowa), to zapewne wiedziałbyś o tym , że projekt , który ma w przyszłości otrzymać dotację musi wykonać biuro architektoniczne z odpowiednimi uprawnieniami. To jest jak z pielęgniarką , co ztego , że codziennie uczestniczy w operacjach , nawet sama o sobie jest zdania , że mogłaby samodzielnie przeprowadzić taką operację jaką codziennie obserwowała w wykonaniu lekarza . Jednak , nie może tego uczynić , ponieważ nie ma uprawnień , studiów , specjalizacji i pewnie rzeczywistych umiejętności . Ty Arturze , na pewno masz doświadczenie , ale czy masz uprawnienia i czy masz takie umiejętności , jak osoby z którymi miałeś możliwość spotkać się w CKIR . Nie masz , niestety , nie masz również stosownego wykształcenia , nie próbowałeś w CKIR nawet się starać zrozumieć . Jesteś ekspertem beż uprawnienia. Twoje doradczynie tym bardziej nie mają pojęcia o tym, o czym mówią i co robią . Zresztą w zaniedługim czasie przekonacie się o tym naocznie .
56. Dodane przez Do53, w dniu - 29-01-2022 11:14
Właśnie pilnujemy swojego interesu , nie chcąc aby nasze miasto wyglądało jak za czasów Flinstona. Zaanektowaliście sobie ulicę na własność , a podatki płacimy wszyscy , nie sądzę aby twój podatek odprowadzany do gminy stanowił nawet ułamek tego , co odprowadzamy my . Dlatego mamy prawo decydować o ulicy i ulicach Wschowy . Mamy prawo chcieć zmian . Mamy prawo chcić deptak na ul Westerplatte , jak zakłada plan . Postępowanie radnych doprowadza do sytuacji, w której przeciwnicy budowy deptaka nas zwolenników niejednokrotnie obrażają . Obrażają również osoby z zewnątrz ,które odpowiedzialne są na razie za wizualizaję ulic , oraz obrażają osoby z zewnątrz , poproszone przez władze miasta o merytoryczny przekaz dotyczący przedsięwzięcia budowy deptaka , przekaż nie z kapelusza a z doświadczenia i wykształcenia . To taki dowód opozycyjno- wschowskiego bezczelnego zachowania.
57. Dodane przez kkk, w dniu - 29-01-2022 11:34
Tym przedsiębiorcom to stale źle. 
Zapraszam do Rawicza są dwa deptaki , praktycznie na żadnym z nich nie ma wolnego lokalu , jeżeli są to na krótko.
58. Dodane przez Zyx, w dniu - 29-01-2022 11:45
Oj Antkowiaki, może zajmijcie się czymś pożytecznym niż mieszać z błotem tych. 
, którzy nie czczą wodza.
59. Dodane przez Do 54, w dniu - 29-01-2022 11:50
Wytłumaczenie braku na witrynie plakatu z protestem polityką sklepu to nic innego jak dyplomatyczne wyjście z niezręcznej sytuacji. Myślcie trzeźwo. Klika osób zainteresowanych startem w przyszłych wyborach na plecach przedsiębiorców chce "dorwać" się do władzy. Wystarczy posłuchać kto z kim, kiedy i gdzie i co najważniejsze w jaki sposób- dla mnie osobiście prześmiewczy "omawia" sprawy przedsiębiorców z Westerplatte. aby się dowiedzieć, że nie o ich sprawy toczą boje.
60. Dodane przez do 55, w dniu - 29-01-2022 11:54
Otóz sa firmy z odpowiednimi kwalifikacjami. wygogluj sobie .Anonim. i nie jestem Radne tylko występuje w osobie Pojedynczej. Artur.
61. Dodane przez do 55, w dniu - 29-01-2022 12:01
Do prac nad projektem nie przystąpiła ŻADNA INNA FIRMA :) Tylko TA ,która robiła juz wizualizację przed wyborami dla Antkowiaka. TO nie jest Normalne.
62. Dodane przez Artur, w dniu - 29-01-2022 12:15
W ramach uzupełnienia i sprostowania artykułu. do LISTU dołaczono 248 podpisów Mieszkańców i włascicieli ,którzy są przeciwni Budowy deptaka na u. Boh. Westerplatte.
63. Dodane przez do 54, w dniu - 29-01-2022 12:59
Dyplomatyczne było też obiecanie tej Firmie, która pewnie za grosze, na poczet wyborów zrobiła wizualizacje ,że wygra NIECHCĄCY :) "przetarg" na Projekt w trzy lata po wyborach. Za TO jest prokurator .
64. Dodane przez do 56, w dniu - 29-01-2022 13:03
A kto to jesteście WY??? bo wciąż anonimowo piszesz. nie masz odwagi pisać jawnie ale uważasz się za super podatnika . Ciekawe.
65. Dodane przez Do 62 Artur?, w dniu - 29-01-2022 13:56
Artur jesteś półanalfabeta , czy co . Oni piszą , że nikt więcej nie przystąpił do konkursu na deptak . To można wysnuć wniosek , że nie ma takich firm z uprawnieniami we Wschowie  
Myślę Artur , że to nie Ty piszesz tylko radna O. K. , ponieważ tylko ta osoba potrafi z taką zajadłością ciągnąć temat , który jest dla wszystkich oczywisty , a tylko ta osoba pruje poduszki demonstracyjnie udając , że nie wie co zawierają w środku . Minęło już kilka lat od czasu akcji radnej z lepszym, myślę, od ciebie przedsiębiorcą , który miał złudny plan na kino Hel. Wtedy radna i jej koleżanki z taką samą jak teraz zajadłością postawiły na swoim . Na myśl o tym wydarzeniu czuję gorzki smak w ustach , nie wspominając niewyobrażalny smród , jaki powstał wokół sprawy kina Hel. Jak sobie pomyślę i od czasu do czasu zobaczę efekt działalności tej radnej na ul Głogowskiej , to mam odruchy wymiotne i wielu innych na ten widok dzieła tej radnej , też ten odruch mają . Jestem , że Wschowy , znam tę osobę i boję się o to , jak i inni boją się o to aby ta osoba nie uczyniła kolejnego miejsca gdzie zapanuje smród
66. Dodane przez do 61, w dniu - 29-01-2022 14:01
Małe sprostowanie. Do konkursu przystąpiły 2 firmy z dwoma projektami, ale komisja konkursowa drugą firmę wykluczyła/ odrzuciła, czy jak tam zwał i pozostał tylko jeden projekt firmy ARCHAID ze Szczecina. I w ocenie komisji zdobył tylko 80 punktów na 100 możliwych.
67. Dodane przez Do 64, w dniu - 29-01-2022 14:17
Jesteśmy ludźmi z krwi i kości . Wyrażamy swoje opinie . Chciałabyś obrażać nas po nazwiskach . Wyśmiewać i szydzić jak Antkowiaka w memach i innych chamskich sposobach przekazu . My nie musimy wiedzieć w tytule kto się podpisuje , ponieważ po sposobie wypowiedzi poznajemy te osoby z codziennego życia . Zresztą osoby publiczne powinny zdawać sobie sprawę z tego , że jeśli będą postępować wbrew interesom większościi mieszkańców tak jak to czyni cyklicznie Pani radna O.K. , to za takie działania z naszej strony głaskana nie będzie .Wręcz przeciwnie.
68. Dodane przez Do63, w dniu - 29-01-2022 14:28
Jeżeli masz pewność , że sprawa przetargu jest jakimś dyplomatycznym matactwem . To zgłoś doniesienie do prokuratury o popełnieniu przestępstwa . Jeśli tego nie robisz , to jest oczywiste , że prowokujesz i próbujesz zmanipulować opinię publiczną aby myślała jak im sugerujesz . Myślę ,że takie zachowania sugerujące korupcję urzędu powinny być dochodzone przez urząd przed odpowiednim organem , w sposób jaki został rozstrzygnięty spór między obecnym dyrektorem muzeum , a znanym blogerem wschowskie.
69. Dodane przez Do odwet, w dniu - 29-01-2022 15:11
W radną to już pewnie nawet koleżanki z CzasArt nie wierzą . Dziwna decyzja , niespójna . Wpisała kino do rejestru zabytków i nie przejmuje się tym więcej . Szkoda bo oczekiwaliśmy od opiekuna zabytków , czegoś innego.
70. Dodane przez do 65 i 55 od Artur., w dniu - 29-01-2022 15:45
Bredzę , jestem półanalfabetą :) To ja widzę że Tu sama Wschowska inteligencja pisze :)
71. Dodane przez obserwator, w dniu - 29-01-2022 15:50
Ktoś wie może kto zasiadał w komisji odnośnie wyboru wykonawcy projektu?
72. Dodane przez do 67 Artur, w dniu - 29-01-2022 16:04
Grożby wobec Pani Radnej widzę już padają :) aaaaa To jest karalne . po ip można dojść do Ciebie. Kto to jesteście Wy?? bo to już sowietyzmem zalatuje ...Wy :) :)
73. Dodane przez Do Artur, w dniu - 29-01-2022 16:20
Artur słuchając ciebie , zaczynamy się zastanawiać , czy to my czasem nie jesteśmy półalfabetami , ponieważ nie potrafimy tobie , ani radnym opozycji słowami przekazać to ,co ogromna część mieszkańców Wschowy i ościennych miast już za pierwszym razem zrozumiała
74. Dodane przez do 73 Artur, w dniu - 29-01-2022 17:09
To dobrze ,że się zaczynacie zastanawiać . Może Wy...też będziecie ważyć słowa w dyskusjach bo w Taki sposób ...Nigdy do Nikogo nie dotrzecie. pozdrawiam , Artur :)
75. Dodane przez do 65, w dniu - 29-01-2022 17:13
Możana też wysunąć taki wniosek że inne firmy zostały celowo nie powiadomione by wygrała konkretna firma . pozdrawiam .Półanalfabeta :)
76. Dodane przez do 73 od Artur, w dniu - 29-01-2022 17:17
znaczna część Waszych komentarzy jest o kinie Hel. To ja...półanalfabeta :) doczytałem jednak że temat dotyczy ul. Westerplatte . No toooo kto Tu jest ...kim jest??
77. Dodane przez Do 73, w dniu - 29-01-2022 17:28
Nie przesadzaj z tą większością mieszkańców bo jak się rozmawia z mieszkańcami, to ci, którzy zagłosowali w ostatnich wyborach na A.już tego nie zrobią, gdyż bardzo zawiedli się i rozczarowali. Myślę więc, że najbliższych wyborów nie wygra jakiś " królik z kapelusza".
78. Dodane przez do 73 od Artur, w dniu - 29-01-2022 17:39
My Wam nie słowami, a Retorycznymi argumentami przekazujemy , że Ul. Westerplatte nie nadaje się na deptak z wielu bardzo ważnych powodów ,które już zostały przedstawione. Wy więc, jeśli tak bardzo chcecie mieć deptak i uważacie że to DEPTAK uczyni z Tego zrujnowanego miasta Metropolie :) zróbcie Go , gdziekolwiek indziej . Jest wiele miejsc we Wschowie, które bardziej się do tego celu nadają i wiele ulic które dużo bardziej potrzebują remontu.
79. Dodane przez do 78, w dniu - 29-01-2022 17:54
Retoryczne argumenty Arturze powiadasz - właśnie to jest wasz poziom dyskusji i argumentów...
80. Dodane przez Piotr, w dniu - 29-01-2022 18:09
Proponuję , zamiast prześcigać się racjami kto , ile osób i za kim . Wy , my , oni, powinniście zrobić referendum w sprawie budowy deptaka, ponieważ nie przekonują mnie ani racje jednych, ani racje drugich i jeszcze innych . Jest demokracja . Bajdurzenie o "króliku z kapelusza "jest niepoważne. Mówienie o niezadowolonych z A nieprzekonujące . Nie wszyscy bowiem się zawiedli na A..W gminie jest ok 20tys mieszkańców . Dlatego niech większość podatników zabierze głos , a nie tylko ten niewielki procent podpisanych pod pismem .
81. Dodane przez Ania, w dniu - 29-01-2022 18:37
Nie sądzę aby słowa które kierujesz do zwolenników budowy deptaka na ul Westerplatte polegały na stosowaniu retorycznych argumentów , polegających na używaniu stosownych słów pozbawionych nieokazywania szacunku przeciwnikom sporu . Poza tym wasza retoryczna persfazja jak powiadasz , nie daje poczucia , że nie lekceważycie i szanujecie osoby mające prawo do innego niż wy postrzegania Wschowy. Osoby chcące deptak na ul Westerplatte
82. Dodane przez Alicja, w dniu - 29-01-2022 18:56
Uważam ,że ul Westerplatte spośród wszystkich ulic we Wschowie jako jedyna nadaje się w100 % na deptak . Nie ma tu problemu z wjazdem do garaży , podwórek i prywatnych posesji . Na rynku i wokół rynku ten problem istnieje , dlatego zamknięcie ruchu samochodowego na rynku trwało tak krótko. Właściciele podwórek , garaży nie mogli swobodnie dojechać . No i goście hotelu w Zamku Królewskim , nie mili możliwości tam dojechać . Gdyby od parku obok byłego Tesco zrobić przejazd do zamku , to można by część rynku przeznaczyć na deptak.Kiedy Pan Artur proponował przeniesienie deptaka na rynek , nie pamiętał pewnie czasu zamknięcia rynku dla ruchu aut i jaki to miało skutek . Myślę , że ul Westerplatte na deptak to pomysł okej.
83. Dodane przez Do 72, w dniu - 29-01-2022 19:01
Twoja interpretacja stalinizmem zalatuje
84. Dodane przez do Alicja 82 od Artur, w dniu - 29-01-2022 19:37
Pamiętam zamknięcie Rynku Pani Alicjo . w Tym czasie padł tam właśnie handel i rynek wymarł . Otwarcie nie naprawiło szkody. Pamiętam tez zamknięcie ul. Westerplatte w końcówce lat 80 tych. postawiono klomby i ławki wtedy Tylko. Na szczęście szybko odblokowano ulicę a ruch był wtedy znacznie mniejszy niż dziś . Dlatego nie polecam Blokować Westerplatte . Mieszkam na Tu już 40 lat.
85. Dodane przez Dreptak, w dniu - 29-01-2022 19:38
Jeżeli ktoś jest przeciwnikiem koncepcji, to znaczy, że jest zwolennikiem antykoncepcji.
86. Dodane przez do 79, w dniu - 29-01-2022 19:41
przepraszam . Merytoryczne oczywiście .
87. Dodane przez 11, w dniu - 29-01-2022 19:43
Na szczęście koniec kadencji już niedługo, na szczęście!!!
reklama
88. Dodane przez do Piotr 80, w dniu - 29-01-2022 19:45
Dobry pomysł z Tym Referendum Panie Piotrze. Myślę że można by przy okazji zorganizować referendum odnośnie całokształtu działalności Burmistrza.
89. Dodane przez Do85, w dniu - 29-01-2022 20:53
Ludzie tutaj dyskutują wyjawiają swoje myśli spostrzeżenia i rozterki, a ty wyskakujesz , jakby pijany z knajpy 33 z taką niepoważną gadką . (...)
90. Dodane przez Piotr, w dniu - 29-01-2022 21:06
Myślę , że na razie powinniśmy ograniczyć się do referendum w sprawie deptaka , ponieważ jeśli okaże się , że większość mieszkańców poprze deptak to referendum odnośnie całokształtu burmistrza będzie bezcelowa . Niech zrobi jeszcze trochę za swoje sowite wynagrodzenie w tej gminie. Niech zacznie basen , bo przecież to on dostał na to kasę , Niech zrobi drogę w tylewicach bo też na ten cel chyba z 20 baniek dostał , na basen chyba 5 baniek , Niech zrobi obiecany stadion na Przyczynie Górnej , też jakąś kasę na ten stadion dostał , poza tym może coś dostanie na Wolsztyńską, Niepodległości, Kostki . Może dostanie na rewitalizację parków . Ja bym jego nie skreślał . Ma dwa lata przed sobą .
91. Dodane przez Do84, w dniu - 29-01-2022 21:22
Proszę powiedzieć które sklepy się zamknęły na rynku , konkretnie , iproszę mi powiedzieć czy rzeczywiście powodem było zamknięcie rynku dla ruchu samochodowego . Ja znam inną wersję zamykania się sklepów na rynku nie zgadzam się z Panem . Myślę natomiast , że szkoda nie dostać dotacji na deptak , gdzikolwiek by miał powstać jeśli właśnie na modne teraz deptaki dają pieniądze  
Co niechciałby Pan dostać za darmo samochodu , choćby posiadał pan inny . Tylko.podatek trzeba uiścić . Takim podatkiem za deptak jest kwota za projekt  
Ja już mam dość waszych kłótni o coś co można dostać za darmo. Nie to nie . Zastanawia mnie postawa Burmistrza , który chce komuś dać coś za darmo, A ten nie chce .
92. Dodane przez Do 87, w dniu - 29-01-2022 21:39
Nie wiem czy to takie szczęście , że koniec kadencji Antkowiaka niedługo . Kogo widzisz na miejsce Antkowiaka ? Moim zdaniem Pan Czopek się nie nadaje , przecież nawet termomodernizację w szkołach spaprał , nie potrafił dotacji załatwić na ścieżkę rowerową . To za jego kadencji nieszczęsne kino sprzedano i do dziś niezałatwiona chryja . Pan Gliński to tylko potrafi jakieś okrągłe komunały beż sensu poruszać . Pan Kuryło bardzo miły kwiatami damy obdarza , ale nie tego od włodarza oczekujemy . Morze po drugiej kadencji Antkowiaka objawi się jakaś sensowna kandydatura , jestem skłonny poczekać.
93. Dodane przez Mg, w dniu - 29-01-2022 22:33
Po co referendum? Niedługo wybory: wrzucając kartkę wyborcza do urny podsumujemy działalność burmistrza i jego świty.
94. Dodane przez do 91 od Artura, w dniu - 30-01-2022 06:55
Które sklepy??? większość sklepów na rynku jest zamknięta na ul. Herbergera cała prawa strona witryn jest pusta i padaja kolejne sklepy. teraz zoologiczny. Odnośnie dostawania za darmo. Proszę Pani ,nie ma NIC za darmo , wszytko idzie z naszych podatków. Proszę zrozumieć że jesli zamknie się ul. Westerplatte ,to sparaliżuje cały ruch w mieście. Proszę o odrobiny wyobraźni w szerszej perspektywie. Ul. Pocztowa i Garbarska obecnie jednokierunkowe , bedą musiały zostać przerobione na dwukierunkowe a co za tym idzie kolejne miejsca parkingowe znikną. To już nie jest 20 to się robi 60 miejsc. To rozwiązanie również nie przyniesie efektów przejęcia ruchu z Westerplatte. bo żeby dojechac do rynku za każdym razem trzeba będzie zrobić pętlę . a co z dojazdem mieszkańców do posesjii?? Poświęcić ich dla kilku spacerowiczów? większość podwórek jest zamknietych i dojazd do posesji jest tylko od ul. Westerplatte. Proszę Pani ,jaki drugi smochód? :) to jest Koń trojański nie samochód. Czy za Te same pieniądze nie można by było zrobić ulic na Zaciszu ?,tam gdzie powstają nowe osiedla, odrestaurować Te najbardziej wymagające rewitalizacji ,którymi nie idzie przejechać? Basen się wali, Kamienice się walą, no szkoda że Tu zdjęć nie można wstawiać. Pani zobaczy te zrujnowane ,należące do GMINY kamienice. Ten Deptak na Westerplatte to tak jakby Pani ładny dywanik położyła do stodoły ... samochód :) Proszę sobie też wyobrazić że jesli ON rozkopie tą starą kilkuset letnią ulice i ruszy stare stuletnie kanalizy to tam sklepy w tym błocie popadają, zanim ten deptak skończą. Jeśli cokolwiek znajda dla archeologów to przez rok się nie wygrzebią z tego błota , ruch w mieście zostanie sparaliżowany ,klientów w sklepach NIE BĘDZIĘ. To sa tylko założenia owszem , ale Bardzo możliwe akurat na TEJ ulicy. Rozsądny człowiek...Brałby je pod uwagę.
95. Dodane przez DO 90, w dniu - 30-01-2022 07:09
Panie Piotrze :) Taxi dla emerytów robil 3 lata :) w 3 lata powycinał jedynie drzewa w Tylewicach. Odnośnie deptaka to chodzi jedynie o To żeby "wydać 'kasę na projekt. Ten człowiek nawet nie potrafi przyjechać z Wrocławia do pracy którą wykonuje za pensję WIĘKSZĄ OD PREZYDENTA WARSZAWY ! wydaje kasę należącą do NASZEGO Miasta na projekty, wizualizacje , prognozy i expertyzy które być może nigdy nie zostaną zrealizowane. proszę się spróbować dostać do Niego czy zastępcy w jakiejkolwiek sprawie :) Graniczy To z cudem. prze Kolejne dwa lata facet narobi Takich szkód, że żaden najlepszy nawet Burmistrz tego juz nie posprząta.
96. Dodane przez do 90, w dniu - 30-01-2022 07:13
Dostał kasę W 2019 r. na Nowoczesne , Interaktywne PRZEJŚCIE DLA PIESZYCH . Gdzie jest TO przejście??? i Gdzie jest Ta KASA???
97. Dodane przez AG do 93, w dniu - 30-01-2022 09:35
Szkoda tylko, że do tego czasu jeszcze wiele środków finansowych zostanie wyrzuconych w błoto, wydanych bezsensownie. I dla " swoich" w głównej mierze.
98. Dodane przez Do 96, w dniu - 30-01-2022 10:04
Miałeś Artur wytłumaczone na zebraniu kto pozyskał pieniądze na skrzyżowanie .Zarzuty i pytanie nie kierujesz do właściwej osoby. Skończ z tym pieniactwem ty i te twoje koleżanki radne ,bo niewiedza lub udawanie niewiedzy kompromituje Was.
99. Dodane przez Nowosolanin, w dniu - 30-01-2022 10:19
Panie Burmistrzu Wschowy , niech Pan i I Pan Kraśny wycofają się z budowy deptaka . Odsłuchałem nagranie z waszego spotkania z mieszkańcami i tą " śmietanką" biznesu Wschowskiego. Takiej grupy społecznej , która w tak marginalny sposób walczy o swoje interesy jeszcze nie słyszałem. Zachowują się tak jakby ich sklepy były wizytówką miasta , a oni sami zachowują się tak , jakby byli orłami biznesu Wschowskiego. Tych ludzi łączy ten wspólny sprzeciw wobec standardów , zasad i norm przyjętych w innych miastach . Zostawcie tych ludzi w spokoju z ich rzeczywistością i odmiennym sposobem myślenia . Nawet Pan Kraśny nie potrafił dotrzeć do umysłów tych ludzi U nas w Nowej Soli nazywamy wschowian kargulami , którzy o przysłowiowe dwa palce , nigdy , przenigdy nie odpuszczą . Czytałem o nowych inwestycjach Czechów, oraz Niemców we Wschowie , może bardziej Panowie otwórzcie się na inne światlejsze narody , pomóżcie Niemcom oraz Czechom aby bezproblemowo i szybko wybudowali centrum handlowe dla tych , którzy do tej kargulowej subkultury nie należą i nie chcą należeć . Przez przypadek udało mi się zobaczyć projekty Niemców i Czechów .Wschowa będzie miała przepiękne centrum handlowe przy DK12 . Przyjadę specjalnie z Nowej Soli na jego otwarcie . A z deptakiem dajcie sobie już odbój Panowie Antkowiak ěKraśny nie przebijecie tego betonu , a gdyby nawet udało wam się przebić ten twardy beton wschowski , to nikt nie okaże wdzięczności i nawet nie podziękuje, natomiast oskarży was Panowie za plajtę , której przyczyną będą nowe zachodnie obiekty handlowe a nie wasz deptak . Przecież to oczywiste . Szkoda by było Panowie , aby za wasz trud i zaangażowanie w powstanie deptaka otrzymać jako zapłatę oskarżenia od przedstawicieli subkultury wschowskiej. Nowosolanin.
100. Dodane przez do 96, w dniu - 30-01-2022 10:34
Kto by nie pozyskał .Pytanie jest gdzie są? To TYLKO pytanie a Burmistrz powinien znać na Nie odpowiedz...czy nie???
101. Dodane przez Alicja, w dniu - 30-01-2022 10:44
Wypisuje Pan niestworzone brednie . Szkoda mojego czasu na dyskusje z tak laickim podejściem i w dodatku konfabuluje Pan jak dziecko w wieku przedszkolnym . Sądziłam , że rozmawiam z człowiekiem ,który rzeczywiście ma coś do powiedzenia i przekaz będzie zgodny z tą wiedzą i zgodny z prawdą. Podam jeden i tylko jeden przykład . Sklep zoologiczny zamknął się może 3 mies temu i nie miał na zamknięcie sklepu wpływ brak ruchu samochodowego , bo taki tam istnieje , mało tego 50m dalej jest olbrzymi parking . Sklep nie wytrzymał konkurencji , że sklepem na skarpie i wszystkimi marketami , które posiadają w swej ofercie podobne produkty. Panie (...)k i Panie , które wspierają Pana niemerytorycznie , żeby sprawa była jasna . Nie zależy mi na deptaku , możecie sobie nawet ztej ul Westerplatte zrobić zacisze i chodzić w gumiakach . Przedstawiłam swoje zdanie wcześniej , a Pańskie konfabulacje zweryfikuje czas i powstające obcokrajowe sklepy . Spierać się z Panem , to jak kbym chciała się brać z bykiem za rogi . Nie robić deptaka niewdzięcznikom . Koniec jałowej dyskusji !!!!!!
102. Dodane przez do Burmistrza od Artura, w dniu - 30-01-2022 10:52
Kondrad pójdźmy na kompromis ,bo faktycznie argumenty po obu stronach zostały wyczerpane i idziemy nie w Tym kierunku. Zamknijmy Westerplatte na miesiąc, na próbę . Postaw klomby na ulicy, cokolwiek żeby zamknąć ruch i dojazd do parkingów i rynku. Po miesiącu sprawa rozstrzygnie się sama. Pozdrawiam .Artur.
103. Dodane przez Andrzej, w dniu - 30-01-2022 11:09
Pani radna Owoc Kochańska , zanim Pani zaczęła krytykować Antkowiaka powinna Pani zastanowić się nad tym ile złego Pani zrobiła we Wschowie , w stosownym czasie spiszę wszystkie Pani niechlubne dokonania , aby wyborcy mieli jasność. W stosunku do P. Antkowiaka nigdy nie będzie Pani obiektywna i o tym cała Wschowa wie , ale żeby wciąż oczerniać. ? Ja I większość mieszkańców znamy intencje Burmistrza . Niestety intencje , na stanowisku jakie zajmuje , to za mało . Pani za każde niedociągnięcie ściga , drąży i mówi , bardzo dużo mówi . Gdyby te cechy posiadał i połączył z tymi intenjami , byłaby idealna fuzja . Jeśli fuzji nie będzie , to nie tylko P Antkowiaka w przyszłym składzie nie będzie .Pani wyleci również.!!
104. Dodane przez Do 99, w dniu - 30-01-2022 11:15
Niby podpisane "Nowosolanin": podejrzewam, że pisał to jeden z obecnych radców prawnych obecnie obsługujących gmine. Jaki jest ich poziom, to już wiele wiadomo. O tym, że ich pomysł na strukturę organizacyjną urzędu okazał się porażką. Z wdzięczności napiszą każde głupstwo, byleby było miłe dla ucha burmistrza.
105. Dodane przez do 99, w dniu - 30-01-2022 11:20
No to nie rozumiem ?? deptak ma pomóc rzekomo handlowcom z Westerplatte i jednocześnie jest zgoda na centra handlowe notabene NIe Polskich firm? Przecież to jest czyta Hipokryzja.
106. Dodane przez Do 99, w dniu - 30-01-2022 12:11
Masz rację na miejscu burmistrza dałbym sobie spokój z budową deptaka .Zresztą w tym schizofrenicznym środowisku nic nie jest w stanie nikt zrobić. Nie można było robić deptaka ,bo ulica nie była własnością miasta środowisko skupione wokół radnej domagało się spełniania obietnic wyborczych .Gdy Burmistrz zaczął czynić pierwsze kroki ku budowie te same osoby zmieniły front i histerycznie zachowują się,by budowa nie doszła do skutku.Zastanawiam się ciągle jak to jest możliwe,że mieszkańcy miasta mogą dawać przyzwolenie na tak nielogiczne zachowania przedstawicieli ,których wybrali do rady miasta .Kupcom mogę powiedzieć jedno .Radna I wasz pełnomocnik nie uratują Was przed bardzo trudną sytuacją przed jaką się znaleźliście. Dlaczego nie było takiego buntu gdy burmistrz Czopek z radną Juśkiewicz sprzedawali teren za bezcen pod budowę galerii.Dlaczego nie protestowaliście .Dlaczego pozwoliliście by przed wyborami za pieniądze że sprzedaży tego gruntu wybudowano za własne pieniądze tę pseudościeżkę rowerową ,a nie wyremontowano kamienic ,albo nie utwardzono dróg na Zaciszu.Gdy jadę do jakiegokolwiek miasta chodzę takimi ulicami ,które są ładne ,zadbane ,bez samochodów .Tam kupuję pączki ,tam piję kawę .A we Wschowie ci którzy sprzedają pączki tego nie chcą To jest absurd.Nie na darmo mówią o nas ,że Wschowa to stan umysłu .Również apeluję do burmistrza,by dał sobie spokój z deptakiem.Gdy przedsiębiorcy splajtują po otwarciu nowych obiektów handlowych nie będzie Pan o tę plajtę obwiniany.Do kupców mam jedynie żal o to ,że weszli we współpracę i prosili o pomoc radną OK i SJ wiedząc,że te osoby działają szkodząc miastu i jego mieszkańcom .To jest głównym powodem ,że w swoim osobistym proteście nie będę na ul.Westerplatte dokonywać zakupów.Więcej nic innego zrobić nie mogę,a wy sobie blokujcie skrzyżowania piszcie śmieszne petycje do samego stwórcy .Mam już dosyć tej atmosfery magla w moim mieście.
107. Dodane przez Do 100, w dniu - 30-01-2022 13:20
Artur nie bądź śmieszny .Za chwilę będzie twoim zdaniem musiał znać odpowiedź na pytanie ile masz pieniędzy w portfelu .Burmistrz tych pieniędzy nie dawał i nie on jest władny odpowiadać na Twoje pytanie .To pytanie do tego ,który dawał.Jeszcze nie kumasz jak ten świat funkcjonuje,a zabierasz się za przewodnictwo w proteście.
108. Dodane przez Do 105, w dniu - 30-01-2022 13:21
Z tymi żalami do tych co sprzedali grunt pod galerię. Do Czopka i Stanek Juśkiewicz.
109. Dodane przez Do hipokryzji, w dniu - 30-01-2022 13:35
Przecież to jasne jak słońce o12 w środku lata, czego tu nie rozumieć ? Mieszkańcy pismem do Burmistrza dają wyraz niechęci do budowy deptaka . Nie upatrują zagrożenia w sklepach wielkopowierzchniowych tylko widzą zagrożenie dla swojego biznesu w ewentualnym wybudowanym w przyszłości deptaku ? To nie jest hipokryzja , że w związku z taką postawą ludzi zainteresowanych , dużo osób stwierdza , że skoro Polacy plują dać tym co podziękują.
110. Dodane przez Do burmistrza, w dniu - 30-01-2022 13:51
Panie Burmistrzu , nie chcą mieszkańcy i przedsiębiorcy z Westerplatte pracować i mieszkać w ładnym otoczeniu proszę nie robić deptaka .Z pewnością właściciele galerii jednej I drugiej będą Panu wdzięczni gdy Pan zmieni otoczenie wokół ich sklepów. Dojście do obu galerii proszę odnowić ,a klienci również będą zadowoleni ,że będą mogli dojść ładnymi alejkami na zakupy .A czy to jest prawda ,że Rossman przenosi się do czeskiej galerii.
111. Dodane przez Renia do kom. 103, w dniu - 30-01-2022 14:32
Zgadzam się zPanem, byłam na spotkaniu, bo jestem mieszkanka ul. Boh. Zachowanie Pani radnej było nie na miejscu.Mieszkancy gdyby mieli możliwość zobaczyć ten projekt który rozpoczyna się od ulicy Wolsztynskiej, może by zmienili zdanie i byli pozytywnie nastawieni na zmianę,
112. Dodane przez Do Artura 102, w dniu - 30-01-2022 14:53
Wydaje mi się Artur ,że Burmistrz tobie nie odpowie ,może nawet tych naszych wypocin nie czyta.Pisząc ten komentarz chyba nie rozumiesz istoty sprawy .To ,że zabarykadujesz ulicę Westerplatte niczego nie zmieni.Dalej będzie ona taka jak jest.Ludzi chcących nią chodzić nie przybędzie. Odnowa jej ,nowe ławki ,gazony,latarnie ,stojaki na rowery spowodują zmianę wyglądu. Ona wtedy wyładnieje i przyciągnie ludzi na kawę ,na lody i przy okazji na zakupy .Gdzie przyjemniej jest tobie załatwiać swoje potrzeby w obskurnej łazience czy nowo wyremontowanej czystej pachnącej.Na miejscu burmistrza przestałbym się upierać i wyremontowałbym np.plac targowy ,by wyglądem swoim pasował do nowopowstalych galerii.Po co Was na siłę uszczęśliwić. Sam prosiłeś,by zostawić Was w spokoju i nie przeszkadzać,a sami sobie poradzicie Na miejscu burmistrza zrobiłbym tak jak chcecie,a pomóc tym ,którzy to docenią i przestaną przynosić wstyd miastu .Mam tutaj na myśli zachowanie Wasze na spotkaniu w CKiR.Radna Juśkiewicz myślała,że jest na radzie miasta ,ty przerywałeś pokazując brak kultury ,nie wspomnę o OK i innych przedstawicieli kupców.A swoją drogą to jestem ciekaw co takiego zrobiłeś na posesji burmistrza Kraśnego .Nie uważasz ,że pora wydorośleć Podobno masz wnuki .Jaki dajesz im przykład ,pomyślałeś o tym ?
113. Dodane przez Nn, w dniu - 30-01-2022 15:23
Nie wiem, co miałby zmienić deptak - czy przybędzie miejsc pracy, czy może miałby poprawić estetykę i przyciągnąć jakichś kupujących z innych miast? Ambitnie zapisano w budżecie kwotę, która nie wiadomo nawet czy w tej chwili jest realna? Czy da się pozyskać środki zewnętrzne?
114. Dodane przez Mieszkańcy wsi, w dniu - 30-01-2022 15:24
Panie Burmistrzu , skoro ta ulica Westerplatte , to taki skansen , a ludzie tam handlujący stanowią przykład unikalnej w skali kraju subkultury kargulowej , to może zamiast deptaka na tej ulicy wykonać na zamówienie jakiejś lokalnej firmy sierp i Snopek słomy . Najlepiej żeby były lekkie robione na wtryskarce , aby można ten sierp i ten Snopek powiesić nad ulicą , w miejsce już nieaktualnych ozdób świątecznych . Będą one symbolizować tę unikalną ulicę , przyciągając ciekawskich poznania tego niepowtarzalnego skansenu . Pieniądze zaś przeznaczone na deptak .,przeznaczyć na uporządkowanie Parku Herbergera przy dojściu do nowej galerii, oraz postawić nowe schludne stragany , ponieważ , tam na targowisko także przyjeżdżają handlować mieszkańcy gminy , mieszkańcy Konradowa , Siedlnicy , Osowej Sieni Hetmanic, Lginia, Tylewic, Wygnańczyc , Olbrachcic, Łęgonia , Przyczyny Górnej , Przyczyny Dolnej , Dębowej Łęki . Jest tyle wiosek , które nie zamierzają partycypować w polepszaniu ulicy garstce ludzi , potrzebują natomiast ładnego targowiska dla swoich produktów.
115. Dodane przez Do 113, w dniu - 30-01-2022 16:04
I znowu odzywa się Twoje przedpotopowe myślenie.W żadnym mieście na etapie pisania projektów nie jest przesądzone ,że pieniądze zostaną pozyskane na 100 procent.Gdyby wszędzie myśleli tak jak ty I radna nigdy I nigdzie by nic nie powstało. Bez projektów nie można pisać wniosków o dotacje.Bo ten kto daje pieniądze nie da nikomu bez projektów ,bo na jakiej podstawie .Niby jesteś biznesmenem ,a takich prostych spraw nie rozumiesz .Może się trochę poducz ,mniej słuchaj radnej a przestaniesz opowiadać banialuki.
116. Dodane przez ala, w dniu - 30-01-2022 16:17
Ciekawe, jak wyglądałby ten deptak, a zaraz na początku ul.B.Westerplatte  
mieści się były pawilon mleczarski, który wraz z terenem do chodnika ul.Niepodległości i do chodnika ul.Boh.Westerplatte jest od wielu lat własnością prywatną , a właściciel jakoś nie zamierza nic z tym zrobić....niezłe zestawienie....efekt murowany.
117. Dodane przez Do Reni., w dniu - 30-01-2022 16:22
Jest Pani w błędzie z tym ,że mieszkańcy zmienili by zdanie.Na to spotkanie mieszkańcy przybyli ,by mówić stanowcze nie .Gdyby mieszkańcy I przedsiębiorcy chcieli rozmawiać,to bezwzględnie nie życzyliby sobie obecności radnej OK na spotkaniu ,której intencją w każdej sprawie jest spowodowanie zamieszania i robienie burd .Przecież mamy przykład kina Hel ,ulicy 17 Pułku Ułanów ,zamykania szkół czy ucieczki z rady miasta i pozbawienie dotacji na wymianę pieców.Radna Juśkiewicz waszym kosztem urządziła sobie wiec przedwyborczy .Nie wiem kiedy mieszkańcy Wschowy otworzą oczy.Wizualizacja odnowy ulic była od kilku dni w internecie Pani Reniu .Projektów burmistrzowie nie mogli pokazać,bo ich najzwyczajniej nie ma. Przedstawicielowi biura projektowego Pan Artur przeszkadzał. Z wszystkim był na nie.Jeżeli ja te sprawy jestem w stanie zrozumieć to i wy również. Trzeba tylko trochę pomyśleć,poczytać i nie ufać bezmyślnie nikomu nawet radnym.A może szczególnie niektórym radnym ,bo często powoduje nimi chęć zaistnienia w polityce ,a nie dobro miasta i mieszkańców. Czekam na moment kiedy otworzą się niektórym oczy i zechcą zobaczyć prawdziwe oblicze radnej.Póki nie jest za późno.Nie ma racji Pani Reniu ten kto dużo gada ,ale ten kto mówi z sensem .
118. Dodane przez Entuzjazm, w dniu - 30-01-2022 16:30
Do domu wracałem , z przystanku busów , mieszczącego się przy Netto z takim samym entuzjazmem , z jakim wcześniej przechodziłem ulicą Westerplatte , myśląc i wyobrażając sobie jakie zmiany powstaną po wybudowaniu deptaka . Aranżowałem sobie gdzie kupię kawę i ciastko , a potem usiądę na ławeczce i ze spokojem wypiję tą kawę i zjem to ciastko, posiedzę chwilę obserwując sklepy , aby za chwilę buszować w nich szukając czegoś dla siebie i w Agatce dla wnuków . Niestety już tego entuzjazmu nie odczuwam .Dlaczego? Może dlatego , że miałem świadomość , bo zobaczyłem i usłyszałem , że ludzie tutaj mnie nie chcą , nie zapraszając mnie tylko dlatego , że jestem jednym z tych , którzy przechodząc ulicą Westerplatte chcą w spokoju , bez aut trąbiących za plecami robić zakupy . Chcąc deptaka . Nastąpiła we mnie metamorfoza . Teraz już nie chcę tam nieproszony bywać . Czekam na słowa dobrý den i willkommen , w miejscu gdzie teraz czuję entuzjazm.
119. Dodane przez do 112, w dniu - 30-01-2022 17:00
idz i zobacz najpierw jak wyglądają Kamienice na tej ulicy a pózniej zabieraj głos odnośnie samej ulicy. Człowieku.
120. Dodane przez do 112, w dniu - 30-01-2022 17:05
Wdziałeś kiedyś łazienkę z ładną podłogą i obskurnymi ścianami ? tak by Ci się tam dobrze siedziało?
121. Dodane przez Izabela, w dniu - 30-01-2022 17:17
Teraz widzę , i czuję , że Antkowiak nie jest w stanie nadrobić straconych kilkadzieścia lat . Byłam w wielu miastach wielkości Wschowy i zobaczyłam jak wiele wspaniałego życia tam się toczy wśród pięknych parków , fontann , nowych chodników , ulic i deptaków . Zobaczyłam jak we Wschowie wiele wspaniałego życia przeszło mi koło nosa tylko dlatego , że Wschowa wybiera na radnych ludzi , wśród których są tacy , którzy skupiają się jedynie na zaspakajaniu prymitywnych nawyków . , zamiast starać się wspólnie nadrobić stracony czas . Dlaczego włodarze , nie chcieli walczyć o lepszą Wschowę, nie starali się o dotacje , szli na łatwiznę, budowali ścieżki za nasze pieniądze , niszczyli inwestorów , poddawali się przy niepowodzeniach , zamiast szukać rozwiązań . Odkładali problemy dla następców , a teraz nie przyjmują argumentów, że czegoś nie da się zrobić od razu , mają pretensje , że nie widać wyników , ale wciąż utrudniają . Fajnie byłoby mieć deptak w obrębie starego miasta . Ul Westerplatte , aż błaga o taką inwestycję , ale w obliczu powstającej Nowej galerii handlowej uważam za bardziej celowe ,poprawę wizerunku wokół galerii,niż budowanie deptaka dla garstki sklepów , których właściciele nie bardzo akceptują jego budowę . 
.
122. Dodane przez Leszczyński handlowiec, w dniu - 30-01-2022 18:02
Każdy przedsiębiorca , który za 3 miesiące będzie musiał stawić czoło nowopowstałej galerii handlowej i chce wyjść obronną ręką z tego starcia , musi sobie uzmysłowić fakt , że nie należy klientowi wyznaczać barier . Trzeba z takim myśleniem zerwać natychmiast . Natychmiast , kiedy jest nawet najmniejsza obawa , że tego klienta się straci . Trzeba realizować pomysły nie czekając , na próby, demonstracje , nie należy wyznaczać cenzury czasowej . Żadnych warunków . Czas się zmienił teraz sprzedawca musi okazać pokorę i uzbroić się w cierpliwość . I to powinna być dobra taktyka wobec klienta , a nie taka jaką prezentuje Pan A. Bielak - sam , lub nie sam ?
123. Dodane przez Do 119i120, w dniu - 30-01-2022 18:22
Po co te próby negocjacji , nie ,raczej próby wyłudzenia pieniędzy podatników , na elewacje . Ustalone już przecież jest z waszym przedstawicielem , poparte pismem do Antkowiaka , że deptaka nie życzycie sobie  
Z lektury komentarzy wynika , że dużo ludzi nie chce tego deptaka . Więc nie Człowiekuj mi tu . Zdaniem większości podobno ulica dostanie darmo sierp I Snopek.
124. Dodane przez Grażyna, w dniu - 30-01-2022 18:28
Jestem za antykoncepcją budowy deptaka.
125. Dodane przez Do 119, w dniu - 30-01-2022 18:34
Artur co po chwilę zmieniasz powody,by deptak nie powstał.Teraz piszesz ,że stan kamienic na to nie pozwala .W innych miastach nikt nie robi z tego problemu .Idąc twoim tokiem myślenia nic nie można by w naszym mieście zmienić,bo wszędzie jest nie tak jak być powinno .Stan kamienic na Westerplatte nie jest aż tak tragiczny jak na ul.Kostki.Wymyslasz jak pewna radna .Jaki masz w tym cel?Nie wiem .Radna nienawidzi burmistrza z osobistych powodów,a ty ?Prawdopodobnie będzie,że ten deptak nie powstanie .Będziemy obserwować jak sobie tam radzicie .I koniec .
126. Dodane przez do 121 Artur., w dniu - 30-01-2022 18:50
To Miasto było by Przepiękne i przyciągało by rzesze Turystów, gdyby właśnie zadbano o Zabytki. Zamiast robić z niemalże Tysiącletniej Wschowy ,betonowo -plastikowy otwieracz do przyszłości.
127. Dodane przez Do Grażyna, w dniu - 30-01-2022 19:06
Jeśli dzieci mają się rodzić na poziomie takich komentarzy, to też jestem za antykoncepcją , ale nie deptaka.
reklama
128. Dodane przez Do 126, w dniu - 30-01-2022 19:28
Artur babcia byłaby dziadkiem gdyby miała wąsy.Zastanów się co piszesz.Z jednej strony jesteś przeciwnikiem zamykania ulicy i puszczasz tamtędy samochody zanieczyszczajace elewacje kamienic ,a teraz piszesz ,że trzeba dbać o wygląd zabytków.To jest jakaś paranoja .Obawiam się Arturze,że teraz jesteś przeciwny budowie deptaka,a za jakiś czas gdy sklepy splajtują , powiesz że chciałeś budowy a Burmistrz się wycofał.Wiele osób w tym mieście tak właśnie się zachowuje.M.in.twoje koleżanki radne ,Twoi koledzy redaktorzy i ty sam.
129. Dodane przez do 135, w dniu - 30-01-2022 19:45
...ale to nie ja :)
130. Dodane przez Bezinteresowny ????, w dniu - 30-01-2022 19:47
Czasami ludzie predysponowani do manipulacji innymi ludźmi czekają cierpliwie na swoje pięć minut i ludzie w swej naiwności i że swoim brakiem wiedzy myślą , że chcą ich dobra . To zadziwiające , jak szybko z funkcji niezbyt rozchwytywanego "przedsiębiorcy" można wejść w rolę prowodyra ruchu subkultury kargulowej. Nie mogę uwierzyć w to , że chce i robi to wszystko bez wizji w przyszłości jakiś zysków w przypadku zamykania się sklepów i sprzedaży lokali. Będą duże możliwości. !!!
131. Dodane przez do 125, w dniu - 30-01-2022 19:48
...ale to nie ja :) Juz zakończyłem Tą dyskusję.
132. Dodane przez Bezinteresowny ????, w dniu - 30-01-2022 19:49
Czasami ludzie predysponowani do manipulacji innymi ludźmi czekają cierpliwie na swoje pięć minut i ludzie w swej naiwności i że swoim brakiem wiedzy myślą , że chcą ich dobra . To zadziwiające , jak szybko z funkcji niezbyt rozchwytywanego "przedsiębiorcy" można wejść w rolę prowodyra ruchu subkultury kargulowej. Nie mogę uwierzyć w to , że chce i robi to wszystko bez wizji w przyszłości jakichś zysków w przypadku zamykania się sklepów i sprzedaży lokali. Będą duże możliwości. !!!
133. Dodane przez do 128, w dniu - 30-01-2022 20:11
Jestem przeciwny Budowie deptaka na ul. Boh. Westerplatte. Co nie oznacza że jestem Przeciwny Budowie deptaka we Wschowie. Jestem też za Tym żeby Najpierw zrobiono Remont Kamienic i ulic bardziej remontu potrzebujących. Kończę tym samym już moje wypowiedzi na Ten temat . pozdrawiam Wszystkich .Artur .
134. Dodane przez Ktoś, w dniu - 30-01-2022 20:55
Pi co pisać takie bzdury, że jak powstanie nowa galeria to sklepy przul.B.Westerplatte splajtuja??.Co za bzdura! Firma, która to buduje zamierza ulokować tam takie marki, jak Action czy Jysk. Po co ta histeria.
135. Dodane przez Do 133, w dniu - 30-01-2022 21:02
Cytujesz Artur radną .Widzę ,że radna ma ogromny wpływ na Twoje myśli ,poglądy i słowa.Tworzycie duet doskonały .Widzę świetlaną przyszłość tego miasta z takimi radnymi przyszłej kadencji.Stajesz się fachowcem od zabytków przy boku radnej.Już należysz do CzasArt ?Jeśli nie to pora się zapisać .Tam potrzebują społecznych opiekunów zabytków .Trzeba tworzyć kolejne na wzór kina Hel.
136. Dodane przez Do133, w dniu - 30-01-2022 21:09
Konfabulujesz jak dziecko bez swojego zdania . Wiatr z zachodu jesteś za . Wiatr ze wschodu- jesteś przeciw . W jednej twojej wypowiedzi stwierdziłeś , że Wschowy nie stać na deptak i że są inne ważniejsze inwestycje niż budowa deptaka . Teraz twierdzisz ,że nie jesteś przeciwny budowy deptaka w innym miejscu . To jak ,zdecyduj się wreszcie ,stać , nie stać . Banialuki do potęgi n.!!! Jak radna na wyborach i przez 3 lata domaga się deptaka , a po 3 latach organizuje strajki przeciw . Jesteście siebie warci . Przy was wschowa zakwitnie łodygą do góry!!!
137. Dodane przez Do leszczynski handlowiec, pozostali, w dniu - 30-01-2022 21:22
Każdy przedsiębiorca doskonale wie, że kiedy powstanie galeria, a na Westerplatte będzie deptak to szybko zamknie swój interes. Jeśli klient nie będzie miał gdzie zaparkować to od razu pojedzie do galerii bo tam będzie parking, i może restauracja i kawiarnia. I na pewno nie będzie chciał siedzieć na deptaku wsrod obskurnych kamienic na którym stoliki być może wystawi jedyna na tej ulicy kawiarnia. I darujcie sobie pisanie że na parkingu stoją samochody mieszkańców bo Oni też mają do tego prawo i za to płacą.
138. Dodane przez Do ktosia, w dniu - 30-01-2022 21:35
Mógłbyś napisać , że masz odmienne zdanie , ale ty w stylu radnej używasz "po co pisać takie bzdury ." W takim razie odpowiem tobie w waszym stylu . To ty piszesz bzdury . Zorientuj się jaką gamę towarów oferuje Action , czy Jisk , oraz Aldi . Pepko również się powiększy. Spożywka w Aldi przyciągnie klientów do w. wym sklepów . Każdy następny w schludnym otoczeniu sklep przyniesie stratę sklepom na ul Westerplatte. Moje zdanie na temat upadku sklepów na ul Westerplatte jest niezmienne , pomimo twoich prób zachwiania , a najlepiej zobrazuje , w jakiej sytuacji znalazły się sklepy jak poczekamy i doczekamy się pięknej galerii . 
 
 
.
139. Dodane przez do 135 od Artur, w dniu - 30-01-2022 21:45
Jednak... jeszcze odpowiem Pani :) No Trochę różnię się od Radnych . Przede wszystkim bardziej bym stawiał na Rozwój przemysłowy we Wschowie i pozyskiwanie Firm inwestujących w zakłady produkcyjne. Nie sprzedawałbym mleczarni ,kina i innych nieruchomości. Bo to jest "przejadanie" .Dopiero po rozwinięciu infrastruktury przemysłowej ,czerpać można już z niej korzyści finansowe na rzecz Miasta. Wtedy dopiero można się zając jego upiększaniem z własnych już zasobów finansowych. Co do ul. Boh. Westerplatte... No ja Tu mieszkam :) no jak byście nie patrzyli ...To jednak ''moje " podwórko . w CUDZYSŁOWIE moje . A Każdy ma chyba prawo ...decydować jak mieszka i jak może być tam, gdzie mieszka. Deptak został Nam narzucony bez kompletnie ŻADNEJ Konsultacji. To uważacie ...Wy z innych ulic ....co chcecie mieć deptak na Tej Gdzie MY mieszkamy , że TAK powinno się robić??? chyba nie. Pozdrawiam. Artur
140. Dodane przez Magdalena, w dniu - 30-01-2022 21:51
Miło się tu pisze tak anonimowo... ciekawe czy co niektórzy byliby tacy wylewni gdyby było tu ich imię i nazwisko jak na ff. Zastanówcie się ludzie...
141. Dodane przez do 136 od Artur, w dniu - 30-01-2022 21:53
Bo Nie stać i SĄ WAŻNIEJSZE sprawy :) ale jeśli już TAK BARDZO pragniecie...WY, to sobie zróbcie ...gdzie indziej . Czytaj ze zrozumieniem bo to przecież ja jestem Półanalfabeta a Ty masz byc błyskotliwy. Nara ,bo już mie się nudzi gadać o Tym samym w kółko. Wschowski inteligent się znalazł bo Anonimowy.
142. Dodane przez Do 137, w dniu - 30-01-2022 21:53
Za parę miesięcy przekonamy się czy ta wiedza każdego przedsiębiorcy jest taka jak piszesz.Ja z kolei opierałbym się na opiniach ludzi ,którzy temat znają,bo są fachowcami i na przykładach innych miast potrafią wyrażać opinie czy deptak pomaga czy przeszkadza w prowadzeniu sklepu.Ale ty pewnie wiesz lepiej.Ja mam nadzieję,że deptak nie powstanie ,bo zacofanie jest tutaj takie,że w innych miastach zrobią lepszy pożytek z tych pieniędzy,których przedsiębiorcy z Westerplatte nie potrafią docenić.
143. Dodane przez Ktoś, w dniu - 30-01-2022 21:54
Dopowiem, że ma być tam ulokowana firma z branży rtv, z branży sportowej ale będzie tam też gastronomia i...samoobslugowa myjnia samochodowa- słowem raczej nie ma zagrożenia dla sklepów z B.Westerplatte. Bez względu czy będzie tam deptak czy nie. Może nie byłoby tej wojenki gdyby burmistrz zechciał w swej łaskawości porozmawiać ze znienawidzonymi i wzgardzonymi " starymi" pracownikami ale on tego nie chciał, nie chce i nie potrafił i nie potrafi.
144. Dodane przez Leszczyński handlowiec, w dniu - 30-01-2022 22:00
Nie będę się upierał w sporze z człowiekiem ze Wschowy . We Wschowie ludzie mają swoiste podejście do wszystkiego . Zawsze muszą mieć rację . Więc tobie ją przyznaję . Żyjcie sobie w tym swoim zaścianku po swojemu , ale w Lesznie zachwajcie kulturę i zasady jakie u nas panują . A za parking płacicie grosze i dlatego będąc we Wschowie przez pół godziny krążyłem wkoło przecinając ul Westerplatte kilkakrotnie szukając możliwości zaparkowania na tej ulicy I nie udało się . Zaparkowałem za sklepem motoryzacyjnym , wjeżdżając jakąś wąską jednokierunkową na spory parking po prawej stronie . I co Pan na to , przecież nie udało mi się zaparkować na tej ulicy gdzie ma powstać deptak . Ten parking , bez ściemy , nie jest dla klienta , tylko dla mieszkańców kamienic oraz właścicieli sklepów . Parking w żadnym przypadku nie może być argumentem przeciw deptakowi . Ale to wasz Wschowski problem wagi międzynarodowej nie do rozwiązania .
145. Dodane przez Do141, w dniu - 30-01-2022 22:13
Ja umiem czytać ze zrozumieniem , natomiast tobie brakuje logiki . Nie będę odwodził ciebie od epitetów którymi zacząłeś nazywać sam siebie . Atak na dobranoc wyjaw mi co narobiłeś P Burmistrzowi na jego posesji??
146. Dodane przez Do 143, w dniu - 30-01-2022 22:20
A co starzy pracownicy mają do kupców na Westerplatte. Masz chyba umysł pięciolatka i nie wiesz jakich argumentów używać. Ci starzy pracownicy byli tak rewelacyjni.Popatrz jak Wschowa wygląda po tych starych pracownikach.Juz ktoś napisał,że Wschowa to stan umysłu.Jestes kolejnym dowodem na to.
147. Dodane przez Do leszczynski handlowiec, w dniu - 30-01-2022 22:26
Skoro jeździłes pół godziny w celu zaparkowania na Westerplatte to znaczy, że parking tam jest potrzebny.
148. Dodane przez Do pełnomocnika, w dniu - 30-01-2022 22:31
Artur ! Ubierz hełm , weź do ręki halabardę , i broń dostępu do Westerplatte, a radna białogłowa , niech donosi tobie jadło, abyś nie opuszczał posterunku i nie osłabł .
149. Dodane przez Do 147, w dniu - 30-01-2022 23:06
Nie zrozumiałeś . Parking na Westerplatte dla klientów jest niepotrzebny . Był zapakowany autami . Za motoryzacyjnym sklepem jest parking potrzebny i tam zaparkowałem .
150. Dodane przez do 141, w dniu - 30-01-2022 23:22
Ty chyba się z koniem na łby pozamieniałeś :)
151. Dodane przez do leszczyniaka, w dniu - 31-01-2022 02:13
Jak zlikwidują parking na Westerplatte, to już nie zaparkujesz za sklepem moto, bo będą tam stały auta mieszkańców i przedsiębiorców z Westerplatte i Grabarskiej, bo tam też mają parkingi wylecieć. Niech zaproponują miejsce w centrum na dodatkowe 80-100 miejsc parkingowych, wtedy nie ma problemu, niech robi nawet dwa deptaki, palmiarnię i lądowisko dla helikoptera.
152. Dodane przez Ja, w dniu - 31-01-2022 07:46
W obecnych czasach każde miejsce parkingowe w każdym mieście jest na wagę złota!
153. Dodane przez do Leszczyński handlowiec, w dniu - 31-01-2022 07:50
Skąd pewność Twoja że na Westerplatte nie parkowali właśnie klienci? Wszak jestes z Leszna :)
154. Dodane przez Co. Do parkingow, w dniu - 31-01-2022 10:18
Nie pisze tego złośliwie wystarczy podwórka wszystkich kamienic posprzątać że sterty śmieć rozwalających się szopek komurek lepianek itp i na każdym takim dziedzińcu będzie parking na co najmniej 40aut skwerek dla odpoczynku .ale to potrzeba kogoś normalnego podro domek z 30ar dzialka
155. Dodane przez Dora, w dniu - 31-01-2022 10:36
No jak tam deptak? Kiedy uroczyste otwarcie: w 2042 roku?
156. Dodane przez Piotr, w dniu - 31-01-2022 13:09
Wschowa ogólnie w stanie tragicznym
157. Dodane przez Przedsiębiorca z Westerplatte, w dniu - 31-01-2022 13:58
Drodzy Kupcy z ul. Westerplatte na Waszym proteście, Waszych plecach i Waszych emocjach grupka wschowskich, żądnych władzy osób robi kampanię wyborczą. Nie dajcie się nabrać na pomocną dłoń radnych ponieważ wszystko co robią w Waszym "interesie" ma podgrzewać i napędzać "deptakowy" konflikt - aby trwał jak najdłużej. 
Co do budowy deptaka uważam, że zwiększy atrakcyjność ulicy i miasta. Powinien powstać. Ważne aby w najbliższym otoczeniu deptaka zbudowano duży parking. Pan Burmistrz ma moje pełne poparcie
158. Dodane przez Do 157, w dniu - 31-01-2022 14:47
Popieram,oby więcej osób w naszym mieście miało taką świadomość.
159. Dodane przez Do Dory, w dniu - 31-01-2022 16:03
W 33 oprócz piwa podają może jakiś jad Dora ? Zostaw ten szynk . Niedługo przy deptaku powstanie piwiarnia z prawdziwego zdarzenia z kilkoma stolikami pod parasolem . Poznasz inną stronę życia . Kulturę, uprzejmość , życzliwość i dobre wychowanie , zapomnisz w wykwintnej piwiarni o uszczypliwościach , których uczą w 33. Zapraszam za niedługo.
160. Dodane przez do 159, w dniu - 31-01-2022 17:29
Trafiłeś, brawo...ale niestety kulą w płot: piwa nie znoszę,więc i w 33 nie bywam. 
Jeśli burmistrzowi uruchomienie senior taxi zajęło aż 3 lata, to jak można wierzyć, że tak potężną inwestycję jest w stanie zrealizować? 
Tak tylko retorycznie pytam-nie musisz odpowiadać.
161. Dodane przez Do Dory, w dniu - 31-01-2022 20:00
Twoje zjadliwie zadane pytanie sprawiło , że można ciebie było utożsamić tylko ze stałym bywalcem szynku 33 . Nie powtarzaj sloganów , które wypowiadają osoby powierzchowne , Tobie również proponuję się zastanowić nad tym, ile czasu odgórne zakazy i obostrzenia pandemiczne nie pozwalały firmom przewozowym pracować. Najlepiej podłapać temat i obcesowo klepać . Budowa drogi do Starych Drzewiec , począwszy od prac geodezyjnych poprzez projektowe do finalnego wykonania nawierzchni zajęła Powiatowi Wschwskiemu 4 lata . Myślę , że budowa deptaka , przy takiej świadomości radnych , powtarzam radnych , ponieważ to oni swoją niewiedzą zarażają strachem mieszkańców ul Westerplatte., na budowę deptaka trochę też poczekamy . Najważniejszą sprawą urzędów miast , jest posiadanie projektów. Bez projektów żadnej ulicy , czy chodnika nie jesteśmy w stanie we Wschowie zrobić .
162. Dodane przez Do 161, w dniu - 31-01-2022 22:06
Ten burmistrz niczego takiego spektakularnego dla tego miasta nie uczynił aby mu dać kredyt zaufania na dalsze lata. I nie zrobi! A m.in.dlatego, że nie potrafi skupiać wokół siebie ludzi (no chyba, że takich tanich klakierow jak Ty i karierowiczow. Nieustanna rotacja kadr w urzędzie nieumiejętność utrzymania ludzi bardzo zle o nim świadczy. Człowiek konfliktowy i bez skrupułów jak widać ( zastępczyni!). Jego przypadek to sprawa dla lekarza pewnej specjalizacji.Na koniec: w dalszym ciągu niewłaściwie mnie lokujesz, to nie ten adres, a jad jaki sączysz utwierdza mnie, że jestes jednym z tych żałosnych żołnierzykow pana A.
163. Dodane przez Do 162, w dniu - 01-02-2022 03:20
Terapeuci powiedzieli by , że jesteś uzależniona od ciągłej niechęci do Antkowiaka . Wśród innych uzależnień behawioralnych Twoje nadaje się jako przypadek dla lekarza pewnej specjalizacji , jak sama wspomniałaś . Twoje słowa pokazują jak bardzo Twoje myśli wiążą się z obsesyjnym uzależnieniem od tego co robi Burmistrz . J to ty sączysz jad od samego początku . W jednym tylko komentarzu wylałaś, tyle jadu , że możemy mówić o uzależnieniu , ponieważ żadna normalna osoba nie stara się osiągnąć efekt, nadając swojej wypowiedzi taki ton i używa takich określeń , wg których jestem tanim klakierem , karierowiczem oraz żałosnym żołnierzykiem Pana A. A ja niestety nie jestem zwolennikiem Pana A . Natomiast zależy mi na wielu inwestycjach jakie można dla Wschowy zrobić i dostrzegam obiektywnie co zostało już zrobione .Nie zamierzam zastanawiać się nad tym jaki jest mechanizm tego twojego uzależnienia . Być może jesteś jedną z osób które nie miały umiejętności utrzymania się . Polecam jednak wizytę u tego lekarza , którego miałaś na myśli . Zajrzyj tu jeszcze , ale tylko po terapii
164. Dodane przez Do 163, w dniu - 01-02-2022 08:23
Dla ciebie każdy kto nie nie popiera bezmyślności,konfliktowego charakteru radnej jest żołnierzykiem Antkowiaka .Sama jesteś na wskroś przesiąknięta jadem .I nie oczekuj od ludzi tego ,by byli wpatrzeni w Twoje nierozumne pomysły,w twój kargulowy charakter.Nie wtrącaj się do naszych spraw.Przynosisz wstyd jako radna miastu i mieszkańcom.Zachowujesz się jakbyś była na targowisku a nie na radzie miasta.Burmistrzowi przypisujesz cechy ,którymi sama jesteś przesiąknięta. Nagle żal tobie zastępczyni burmistrza ,ale nie tak dawno obgadywalas ją na wszystkie strony .Chorągiewko.Jak wiatr zawieje tak się obracasz.
165. Dodane przez Do 163, w dniu - 01-02-2022 08:27
Lepiej być "żałosnym żołnierzykiem Antkowiaka"niż żałosnym żołnierzykiem radnej.Nawet koleżanki z CzasArt przestały się do pani radnej przyznawać ,bo stwierdziły,że to wstyd nad wstydy.Nareszcie przejżały na oczy.
166. Dodane przez do 163, w dniu - 01-02-2022 10:23
Biedaku, skoro już o 3.20 zamieszczasz komentarz to TO jest choroba! Twój guru - uwierz mi; nie podziękuje Ci!
167. Dodane przez rosomak, w dniu - 01-02-2022 11:08
popieram kom.11 jest bardzo proste rozwiazanie z burmistrzem referendum
168. Dodane przez Masz rację, w dniu - 01-02-2022 13:19
Rozpisać referendum , bo to jedyny sposób aby z rady pozbyć się osób , które w nieprzepisowy i niecywilizowany sposób wyprowadziły na ulicę mieszkańców . Zamiast od razu wystosować pismo z prośbą o spotkanie , to dopiero na nasz apel dostały olśnienia , i uświadomiły sobie że są inne sposoby mediacji od tych grubiańskich i prostackich demonstracji ulicznych . Radne powinny wiedzieć , jak w problematycznej sytuacji zachowuje się człowiek cywilizowany . Żenada , jakie znawczynie mediacji zasiadają w opozycji Rady.
169. Dodane przez do 168, w dniu - 01-02-2022 17:18
Z rady powinno raczej zniknąć kilka osób: zasiedziałych od nie wiadomo jak dawna, a nie wnoszących niczego dobrego. Mam nadzieję, że następna kadencja zweryfikuje parę osób.
170. Dodane przez Ela, w dniu - 02-02-2022 07:55
Na powstancow wlkp nie ma deptaka i ulica wymarla jestem za nowosciami i jak najbardziej djestem na tak za deptakiem
171. Dodane przez Do 169, w dniu - 09-02-2022 02:53
Na pewno kryterium jakim powinno się kierować przy ocenie ludzi ( radnych ) , nie powinno być zasiedzenie , czy wiek , lecz ich efektywność i szerokie horyzonty , które to szerokie horyzonty nie zostały zaprezentowane .podczas protestu ulicznego przez radne niepojmujące jeszcze zalet nowoczesnych rozwiązań architektonicznych . Czy mamy wierzyć w 2022 roku w gusła dotyczące deptaka głoszone przez te osoby .
172. Dodane przez Śmieszny, w dniu - 21-02-2022 07:17
(...) burmistrz jest niech lepiej zajmie się pustostanami i zrobi z nimi porządek i ze swoimi pracownikami a nie w tej instytucji jest taki bałagan wiem ktoś z mojej rodziny tam robi to wiem a nie poinstalowal bramki w urzędzie miasta
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący do ... Dąbcze 549000
Działka ogrodowa Leszno 35000
Garaż , blaszak 5m x... święciech... 1500
Garaż , blaszak 5m x... święciech... 1500
Kupię dom wolnostoją... Leszno 600000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj