Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
30
Listopada 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Andrzej, Justyna,
Konstanty

ANDRZEJKI
Do końca roku 31 dni.
Start arrow Leszno arrow Ratajczak: przyjdzie prezydent oszołom i sprzeda...

Lotnisko dla Lotniska?

Ratajczak: przyjdzie prezydent oszołom i sprzeda...

28.11.2022. Radio Elka, Jarek Adamek


(Fot. Archiwum)
Czy spółka Lotnisko Leszno otrzyma od miasta nieruchomości, którymi zarządza? Radni Leszna podejmą decyzję w sprawie tak zwanego aportu do spółki. Na razie są podzieleni – jedni zapewniają, że przekazanie gruntu i budynków wzmocni spółkę, inni uważają, że miasto może stracić kontrolę nad lotniskiem.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Projekt uchwały mówi o wniesieniu do miejskiej spółki Lotnisko Leszno gruntów i budynków na lotnisku, należących do miasta. Według wyceny wartość nieruchomości to 11,5 miliona złotych. Temat wraca po dwóch latach, po wyjaśnieniu wątpliwości dotyczących zwłaszcza kwestii podatku VAT i inwestycji w hotel. Władze spółki przekonują,
że aport znacznie podniósłby jej kapitał, zabezpieczając planowane inwestycje.

Przedstawiciele klubów RML, podczas audycji Kwadrans Samorządowy, mieli różne zdania w sprawie przekazania mienia. -Jestem jak najbardziej za, podobnie w nieruchomości wyposażaliśmy inne miejskie spółki, aport pozwoli na generowanie pieniędzy na rozwój, a wszyscy widzimy jak wiele dzieje się na lotnisku - mówił Tomasz Malepszy (PL 18).
Podobnego zdania był Kazimierz Jęcz (PiS). -Jedynym właścicielem spółki Lotnisko Leszno jest miasto, więc jesteśmy spokojni - powiedział.

Spokoju takiego nie ma jednak Stefania Ratajczak (Polska 2050). -Przekazując nieruchomości radni stracą nad nimi kontrolę, którą będzie miał tylko prezydent - stwierdziła. - Mam oczywiście zaufanie do pana prezydenta Borowiaka i pana Graczyka (prezesa spółki Lotnisko Leszno), ale nie wiadomo, czy za 10, 15 lat prezydentem będzie jakiś oszołom, który sprzeda teren.
Tomasz Malepszy przekonywał, że statuty spółek zabezpieczają przed takimi decyzjami, ale nie przekonał radnej. -Przecież można tu zastosować inne rozwiązania, na przykład dzierżawę - mówiła Ratajczak.
Przemysław Górzny (KO) zaznaczył, że jego klub jeszcze nie podjął decyzji o poparciu uchwały. -Bez tego aportu spółka i tak się pięknie rozwija - stwierdził.
 
Komentarze (49)
1. Dodane przez peterpan, w dniu - 28-11-2022 12:50
a załóżmy ,że spółka przekazane grunty przeznaczy na zabezpieczenie kredytu , którego nie spłaci .....wejdzie komornik i będzie galeria lub osiedle developerskie
2. Dodane przez Hmm...., w dniu - 28-11-2022 13:12
Już (...)
3. Dodane przez Hmm... Do kom1., w dniu - 28-11-2022 13:13
Przecież właśnie o to chodzi. 
Spółka wcale nie kryje tego, ze maja zamiar brać kredyty na rzekomy rozwój. 
To jest plan na dalsze zadłużenie miasta, tylko że nie bezpośrednio ;)
4. Dodane przez Boe Jiden, w dniu - 28-11-2022 13:26
Przede wszystkim, nie podejmować pochopnych decyzji, których za 10 lat miasto będzie żałować. 
 
Po latach roszad personalnych, gruntowych itp., lotnisko w końcu wyszło na prostą. Największym tego dowodem jest Airshow, który w kilka lat stał się jedną z czołowych imprez lotniczych w kraju. W przyszłym roku większą imprezą będzie pewnie tylko Airshow w Radomiu.
5. Dodane przez haha, w dniu - 28-11-2022 13:35
Pani radna jaka optymistka, większego ... już chyba nie będzie :)
6. Dodane przez & B, w dniu - 28-11-2022 13:35
Piotrusiu z Twoim myśleniem to ty nigdy do niczego nie dojdziesz. Przecież można zobowiazac miasto do spłaty takich kredytów, to wszystko kwestia zapisów. Obwarować to tak żeby żaden komornik tego nie ruszyl.
7. Dodane przez Himalaje intelektu., w dniu - 28-11-2022 13:37
pani Radna a który inwestor wybuduje cos o wartości 60-80 mln złotych na gruncie który tylko dzierżawi? Wlaczcie tam myślenie u góry bo widać że nie ogarniacie a pchacie się na stołki
8. Dodane przez do kom. 1, w dniu - 28-11-2022 13:41
Tutaj akurat trzeba by było jeszcze zmienić plan zagospodarowania przestrzennego. Choć z drugiej strony nie znam go, a kilka mieszkań już jest przy lotnisku. Więc pewnie da się jakoś to załatwić.
reklama
9. Dodane przez myśleć, w dniu - 28-11-2022 13:41
No niby sie rozwija p. Górzny ale jak się wiąże ręce, nogi, skrzydła to juz dalej sie chyba nie da . Do pewnego momentu a potem pas. W każdej firmie tak jest. Dajcie im światło tylko żeby zrobić tez to z głową zeby nikt się nie mógł połasić na te frukty. Wasza odpowiedzialność by to zrobić dobrze i bezpiecznie!
10. Dodane przez Komuna, w dniu - 28-11-2022 13:46
Panie Malepszy. Komuna już była. Teraz jest wolny rynek. Jak Pan X założył sobie spółkę to niecha ta spółka w przetargu nieograniczonym zaoferuje kwotę, za którą będzie można wydzierżawić ten obiekt np na 20lat.  
Możliwie, że podczas przetargu znajdzie się zewetrzny oferent, który przedłoży korzystna dla Nas mieszkańców ofertę. Pan Malepszy jako Radny za pomnina się, że mieszkańcy Leszna tutaj mają najwięcej do powiedzenia.
11. Dodane przez Olaf, w dniu - 28-11-2022 14:19
Spółka zarządzająca lotniskiem dobrze sobie radzi więc niech tak będzie dalej. Przekazać spółce grunt wart 12 milionów? Wszystko prowadzi do tego żeby jedynym człowiekiem który będzie miał coś do powiedzenia w tej sprawie będzie prezydent a przecież od zarządzania miastem są Radni! Wtedy jest szansa że nie dojdzie do malwersacji. Obecny prezydent na koniec swojej kadencji chce to zmienić, przecież to śmierdzi na kilometr. 
Za rok dwa dowiemy się że macza łapki w Hotelu który ma tam powstać.
12. Dodane przez Henryk, w dniu - 28-11-2022 14:25
Jak to Spółka pięknie się rozwija? Przecież wynik finansowy jest kiepski. Oddanie kontroli nad terenami na lotnisku to katastrofa. Zostaną zaciągnięte kredyty, a ziemia przejdzie na własność banku, a potem prywatnego inwestora.  
Poza tym, cóż wielkiego tam się dzieje? Zabudowano płytę, co grozi wypadkiem, szczególnie szybowcowym, a poza tym, to lotnisko, to centrum spadochronowe, nie widzicie tego?  
Skoro Radni są odpowiedzialni za majątek Miasta Leszna, to nie wolno Im przekazać takiego majątku na zewnątrz. Nie ma tu racji Pan Łęcz, kontrola zostanie utracona, a Radni i mieszkańcy, będą jedynie obserwować rozbiór majątku w ręce prywatne. 
Wspomnicie ten wpis.
13. Dodane przez bankowiec, w dniu - 28-11-2022 14:30
Jak już grunt nie będzie miasta tylko spółki to jest 1000 sposobów jak go legalnie przejąć mimo sprzeciwu władzy... Nie takie grunty w prywatne ręce legalnie (choć niemoralnie) trafiały i pani Ratajczak dobrze czuje. Wystarczy kilku cwaniaków z warszawki ustawionych w strukturach i radni nic nie poradzą bo to będzie spółki a nie miasta...
14. Dodane przez Jan, w dniu - 28-11-2022 14:37
Oto fakty: 
- Aeroklub Leszczyński ciągle nieuwłaszczony na hangarze, zapewnienia były inne, więc Prezydent złamał przyrzeczenie, 
- hotel nieruszony, ponieważ nikt nie zainwestuje w nieswój grunt, zatem Prezydent złamał przyrzeczenie. 
Tak więc, choćby tylko te dwa fakty winny dać do myślenia i potwierdzić, że Aeroklub zaraz do wyprowadzki, a ziemia pod hotel zostanie wydzielona z całości przekazanej działki i sprzedana prywatnemu inwestorowi. Reszta majątku pod zastaw dla rozbudowy infrastruktury kumpli Prezydenta i Prezesa Graczyka.  
Otwórzcie oczy!!! Tu nie mówi się i nie robi niczego dla latania!!! 
Air Show (po dotacji z Miasta i wpływach z biletów nie dało pozytywnego wyniku finansowego - SZOKKKKK!) nie jest działalnością docelową tej Spółki, celem jest aktywne latanie, ale nie w postaci rozwoju skoków spadochronowych.  
Szybownictwo, czyli historia i misja tego terenu umiera!!!
15. Dodane przez popieram 13, w dniu - 28-11-2022 14:41
A z pewnością warszawka będzie krążyć nad Lesznem.
16. Dodane przez Marek, w dniu - 28-11-2022 14:43
Leszczynianie! 
Przecież Radni winni wynająć opinię ekspercką wskazującą potencjalne zagrożenia!  
Potem spotkanie Radnych i Prezydenta z mieszkańcami, celem prezentacji audytu, argumentacja i mamy odpowiedź.  
Jasnym jest, że cień wątpliwości zamyka sprawę  
To proste.
17. Dodane przez Ogar, w dniu - 28-11-2022 14:45
Spółka o której mowa zarządza lotniskiem, nikt ze spółki nie powiedział jak mają zamiar to wykorzystać, przedstawili jakiś plan? Cokolwiek? NIE! Wszystko jest na twarz.  
Najgorsze jest to że w Radzie Miasta znajduje się 80% ludzi zależnych od prezydenta (nauczyciele, dyrektorzy szkół itp) będę się wstrzymywać od głosu bo się boją. Tak nie powinno być.
18. Dodane przez Egon, w dniu - 28-11-2022 14:51
Ja się pytam kogo oni słuchają jakiś Ratajczak która zdradziła PIS ona nie ma nic do zaoferowania
19. Dodane przez M, w dniu - 28-11-2022 15:13
Proponuję referendum w tej sprawie , niech mieszkańcy decydują w tak ważnych kwestiach , a nie garstka ich przedstawicieli , którzy mogą się ' mylić'.
20. Dodane przez Tak sobie myślę, że, w dniu - 28-11-2022 15:38
Najważniejsze są intencje oraz alternatywne możliwości. Czy najważniejszy jest tutaj grunt, czy hotel? Jeżeli hotel, czy nie da się go postawić gdzieś po sąsiedzku? Czy przejście przez ulicę dla pilota lub baloniarza jest na tyle dużym utrudnieniem, że nie skorzystają ani z noclegu w nim, ani z naszego lotniska?
21. Dodane przez żuczek, w dniu - 28-11-2022 15:51
do kom 6 ....a życie pisze swoje scenariusze
22. Dodane przez referendum!, w dniu - 28-11-2022 16:27
Zapytać mieszkańców! Referendum! To jest nasz majątek!
23. Dodane przez spiskowcy, w dniu - 28-11-2022 16:32
małomiasteczkowe myślenie, ale tu trąci zacofaniem
24. Dodane przez kania, w dniu - 28-11-2022 16:37
do przekazania grunty pod hotel. Jak bedzie postawiony to nie będzie mowy ze tam powstanie osiedle czy market bo kto wyburzy inwestycje za kilkadziesiąt milionow? to jakie tu jest zagrożenie.  
Wydzielić tylko ten teren nie całość tak jak chyba ma być + odpowiednie zapisy zabezpieczające + plan miejscowy i radni oraz połowa komentujących obstru kcji ze strachu juz nie dostaną.
25. Dodane przez no tak,, w dniu - 28-11-2022 16:42
ładnie się rozwija bo teraz są odpowiedni ludzie którzy tym zarzadzaja i tego nadzoruja. znam osobiscie i poki oni akurat są, to nic zlego nie moze sie wydarzyc dla lotniska i miasta ale co potem.... cwaniakow jest sporo i na kogo trafi niewiadomo? zrobic to z glową
26. Dodane przez Podsiadło, w dniu - 28-11-2022 16:51
do kom 23  
Pan wielkomiejski oportunista , robiący interesy na styku prywatno- publicznym , bez zabezpieczenia we własnym kapitale... 
sprzedajmy lotnisko , a pieniądze na oświatę , teatr, basen ...
27. Dodane przez Do 14, w dniu - 28-11-2022 17:32
Janie,szybownictwo i szkolenie ma się bardzo dobrze,a tylu Szybowcowych imprez często bardzo wysokiej rangi w Lesznie jest co roku najwięcej.
28. Dodane przez Do Podsiadly, w dniu - 28-11-2022 18:14
1. Nie robie żadnych interesów na takim styku 
2. Pracuje na własnym ryzyku i w przeciwieństwie tej całej budżetówki i samorządu odpowiadam całym majątkiem i swoja wolnością bo biorę za wszystko odpowiedzialnosc 
3. Jestem daleki od rozdawnictwa i wkurzają mnie te wszystkie plusy 
A teraz Ci odpowiem ze jest tak dużo możliwości tego zabezpieczenia i zrobienia z tego perełki, ale jak widzę tych wszystkich hamulcowych i doradców to sie zbiera na wymioty.
29. Dodane przez do kom. 24, w dniu - 28-11-2022 19:32
A teraz proszę trochę pomyśleć i zastanowić się po co wyburzać hotel, gdy się chce go przerobić na mieszkania? Jeżeli już podajemy jakieś przykłady czy porównania, to niech one będą chociaż zdroworozsądkowe.
30. Dodane przez scorp, w dniu - 28-11-2022 19:39
Do 4:Airshow (jesli to wlasciwa nazwa dla tamtej imprezy) w Radomiu jest od bodaj ponad 10 lat najwieksza taka impreza w Polsca. W tym roku bylo tam ponad 200 000 widzow.z
31. Dodane przez do kom. 19 i 22, w dniu - 28-11-2022 19:44
Referendum w takiej sprawie to byłoby totalne nieporozumienie, niepotrzebne emocje i zmarnowane pieniądze. O tym powinna decydować władza wraz z RM, ale na podstawie rzetelnych opinii ekspertów. Ja nie mam wątpliwości co do tego, że inwestor chce ograniczyć własne ryzyko. I nie ma w tym nic złego dla niego. Każdy powinien to robić. Zgaduję, że nie chce wykładać zbyt wiele pieniędzy. Ziemia od miasta, a finansowanie zapewne z banku, który zabezpieczy swe interesy zastawiając nieruchomości. W tym grunt. Czy biznes się powiedzie, tego nikt nie wie. Do tego potrzeba dużej aktywności lotniska, a może też ... wesel, jako źródeł regularnego finansowania. Choć mając już tak blisko odrodzony hotel Akwawit, nie dałbym głowy za rentowność tego przedsięwzięcia. Ale wróżką nie jestem.
32. Dodane przez gfds, w dniu - 28-11-2022 19:47
Jeżeli pani radna St.Ratajczak nazywa obojętnie jakiego prezydenta miasta, wybranego w demokratycznych wyborach, oszołomem, to na jaką ocenę prezydenta mogą pozwolić sobie mieszkańcy? Z artykułu wynika, że pani radna oczywiście ma zaufanie do aktualnego prezydenta. Tak się składa, że zaufania do prezydenta nie mają wszyscy mieszkańcy i radni, również pani St.Ratajczak, powinni to brać pod uwagę. Jak dotąd żaden radny nie pozwolił sobie na oficjalną deklarację, że ma zaufanie do prezydenta. Przerażające. I tylko miasta żal.
33. Dodane przez do kom. 32, w dniu - 28-11-2022 20:20
Mi z kolei podoba się język Pani Ratajczak. Nie da się go co prawda czasami nazwać dyplomatycznym, ale jest za to przenikający prostotą i szczerością. Wg Słownika Języka Polskiego PWN oszołom to człowiek ślepo podporządkowany jakiejś idei i wierzący w nią bezgranicznie lub ktoś zachowujący się nienormalnie. Wg mnie takie określenie bez trudu można dopasować do części osób dążących do objęcia władzy. Zarówno tej na poziomie krajowym jak i samorządowym. Może nawet światowym, bo czyż nie dałoby się tak określić chociażby Putina?
34. Dodane przez s, w dniu - 28-11-2022 20:23
To już można przypuszczać, kto nie przyjdzie na sesję.
35. Dodane przez do kom. 33, w dniu - 28-11-2022 20:25
Nie, to nie powinnno być słownictwo radnego. Radny powinien trzymać poziom.
36. Dodane przez do 27 od Jana 14, w dniu - 28-11-2022 20:39
27, powodzenia. 
Klasyk mawiał coś, co się Pani/Pana tyczy: "oglądasz teatr, a nie widzisz sztuki". 
Pozdrowienia
37. Dodane przez ad 33, w dniu - 28-11-2022 20:52
Pani radna powiedziała o konkretnej osobie. Co będzie miał myśleć kolejny prezydent, który będzie następny, po obecnym? Że być może jest oszołomem? Jak tak można? Są granice słownictwa potocznego tym bardziej o konkretnej osobie a słowo oszołom jest pogardliwe..  
 
Oszołom pogardliwie osoba, której poglądy (i wynikające z nich działania) mówiący uważa za niewłaściwe, sprzeczne z powszechnie obowiązującą wiedzą i ze zdrowym rozsądkiem i sądzi, że takie osoby nie powinny się w ogóle wypowiadać ani działać w życiu publicznym. (wsjp)
38. Dodane przez do kom. 35 i 37, w dniu - 28-11-2022 21:07
Nie wiem co będą myśleli przyszli kandydaci na to stanowisko, ale w przeszłości mieliśmy już takich, do których takie określenie mogłoby pasować. Może więc niech ktoś taki zawczasu pomyśli, czy powinien startować, skoro może być tak nazywany. Radni przed wszystkim powininni podejmować racjonalne decyzje, które zabezpieczają interesy miasta i mieszkańców. Cóż nam po takim, który trzyma poziom słowotwórczy, jeśli potrafi głównie podnosić rękę wtedy, gdy ktoś tego od niego oczekuje? Czasami nie zawsze to, co ładniej błyszczy, jest dla nas lepsze.
39. Dodane przez Bulbutier, w dniu - 28-11-2022 21:21
By rzecz ująć z detalami 
Temat tak zakończyć mogę: 
Budowaliśmy z kumplami 
Coś płaskiego, jakby drogę, 
A że praca była ostra 
I częściowo za darmochę, 
Droga wyszła dosyć prosta, 
Tylko wyboista trochę 
Lecz świeciła nam myśl główna, 
Którą tak bym ujął tu: 
Przyjdzie walec i wyrówna, 
Przyjdzie walec i wyró, 
Przyjdzie walec i wyró! 
Więc choć się z początku 
Sporo orłów na niej wywijało, 
Niemniej, rzecz ogólnie biorąc, 
Iść się po tej drodze dało, 
Sprawa była oczywista, 
Siwy mróz czy lipiec duszny, 
Nic, że droga wyboista, 
Ważne, że kierunek słuszny! 
Niezależnie zaś myśl główna, 
Wciąż nam dodawała tchu, 
Przyjdzie walec i wyrówna, 
Przyjdzie walec i wyró, 
Przyjdzie walec i wyró! 
Aż ktoś dostrzegł, że wertepy 
Szlak nasz znaczą jako żywo, 
Nie z nadmiernej, panie, krzepy, 
Nie z romantycznego zrywu, 
Tylko nacią od pietruszki 
Wisi ludziom ta robota 
Tylko każdy własnej dróżki 
Szuka cichcem po wykrotach 
Ale krzyczy, jak on krzyczy! 
Jak on krzyczy, że rzecz główna 
Dalej, szybciej, naprzód, lu, 
Przyjdzie walec i wyrówna, 
Przyjdzie walec i wyró, 
Przyjdzie walec i wyró! 
A kto sobie koleiny już 
Wydeptał, bierze szmalec 
I odwala partaninę 
Powołując się na walec, 
A ten przeto gromkim basem 
Wnoszę ludziom ku przestrodze 
Przypomnijmy sobie czasem 
Jak trza iść po równej drodze 
Przyda się ta sztuka trudna, 
Gdy naprawdę w którymś dniu 
Przyjdzie walec i wyrówna, 
Przyjdzie walec i wyró, 
Przyjdzie walec i wyró! 
Gdy się za się me wezwanie 
Panie i Panowie mili 
Śmiejąc się z politowaniem 
Mimo uszu znów puścili 
Wiedzcie że ja też, broń Boże, 
Tu nie będę zębem zgrzytał 
Gdy się komuś nagle może 
Nie spodobać moja płyta 
No to co, że forma brudna 
I że błędy tam i tu? 
Przyjdzie walec i wyrówna, 
Przyjdzie walec i wyró, 
Przyjdzie walec i wyró!
40. Dodane przez Do 30, w dniu - 28-11-2022 22:09
Ciekawe skąd masz taką informację o frekwencji, skoro ostatnia edycja Airshow w Radomiu odbyła się zdaje się w 2018 roku.
41. Dodane przez A ja, w dniu - 28-11-2022 23:04
Jestem zbudowany/a poziomem, na jakim toczy się dyskusja. Niewiarygodne, to jest ta sama elka, gdzie ludzie obrzucają się błotem? Ludzie, muszę się uszczypnąć. Kochani Rodacy! Potraficie człowieka zaskoczyć. No proszę, nie jest z nami Polakami jeszcze tak źle. Wprawdzie zdania są podzielone, ale jakże pięknie wszyscy tu się do siebie zwracają. Czy dziś jest jakieś święto? Kochani, utrzymajmy ten poziom dłużej. Może już tak zostanie? Oby nie zapeszyć! :):):) Pozdrawiam serdecznie!
42. Dodane przez Do 17, w dniu - 29-11-2022 00:22
Dyrektorzy szkół nie mogą zasiadać w Radzie Miejskiej
43. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 29-11-2022 09:05
Wniesienie nieruchomości do majątku spółki oznacza to,że spółka uzyskuje do niej tyt. prawny , a co za tym idzie, zostaje uprawnienia do dokonywania w stosunku do nieruchomości wszystkich uprawnień własnościowych.
44. Dodane przez odn. 42, w dniu - 29-11-2022 09:19
Dyrektorzy szkół mogą zasiadać w Radzie Miejskiej i zasiadają ale Prezydent Miasta nie może być ich pracodawcą. Radni Leszna, mieszkańcy Leszna, będący dyrektorami są zatrudnieni poza Lesznem, w szkołach poza Lesznem.
45. Dodane przez podatnik, w dniu - 29-11-2022 09:19
Po przekazaniu ziemi aportem do spółki RADA MIASTA, będzie  
miała wpływ TYLKO na : sprzedaż udziałów,dofinansowanie spółki, 
likwidację. Ziemia stanie się własnością spółki, nie będzie już nigdy 
własnością MIASTA
reklama
46. Dodane przez do kom. 43, w dniu - 29-11-2022 09:52
Ale chyba jednak są możliwe ograniczenia w korzystaniu z tych praw? Akwawit też - z tego co pamiętam - wystawił swego czasu pływalnię na sprzedaż, ale potencjalny nabywca musiał nadal prowadzić tam pływalnię.
47. Dodane przez Sympatyk, w dniu - 29-11-2022 11:44
Oj, ta sprawa oraz wiele innych wymagają zdecydowanie innych zachowań mieszkańców Leszna. Potrzeba ostrego sprzeciwu, działań, a nie pisania o tym, co potencjalnie się stanie w wyniku działań Radnych i Prezydenta. 
Jeśli nie podejmie się zablokowania tej decyzji przez aktywnych mieszkańców, to ziemia przejdzie do Spółki i zostanie utracona raz na zawsze, nie widzicie tego??? 
Wszyscy tu piszą, kalkulują, dywagują, a Prezydent i Prezes Graczyk się śmieją z naiwności mieszkańców. No przecież to Radni zdecydowali, my nic, my tylko wnosiliśmy. Wedle prawa decyzję podejmą Radni, a mieszkańcy zostaną bez majątku do nich należącego. Potem przemieli się trochę złości na forach i przyjdą święta, Prezydent przekaże słodkie życzenia "Szanownym Państwu", którzy to machną ręką i obejrzą kolejny odcinek serialu "Ranczo", bo to przecież wypisz, wymaluj historia stamtąd.
reklama
48. Dodane przez Shark, w dniu - 29-11-2022 14:22
Ten tytuł mówi bardzo dużo i wystarcza za komentarz...
49. Dodane przez Henryk do Shark, w dniu - 29-11-2022 18:50
Shark, nie, nie wystarcza. Prezydenta, który nie dba o sprawy Miasta mamy już teraz, nie trzeba na niego czekać. Poza tym, tak, zgadza się, tylko w Twoim czy tytułu artykułu rozumieniu, będzie jeszcze gorszy, a to bardzo możliwe. 
Pozdrawiam Cię.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Wynajmę nową halę z ... Leszno 19440
Wynajmę nową halę z ... Leszno 19440
Działka w centrumLeszno 3194000
69 m mieszkanie - mo... święciech... 598000
Nowe pokoje,kwatery ... śmigiel 1200
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj