Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
22
Listopada 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Cecylia, Marek
Do końca roku 39 dni.
Start arrow Kościan arrow Zablokowana droga ekspresowa od Kościana do Poznania

Rolnicy protestują na S5

Zablokowana droga ekspresowa od Kościana do Poznania

11.03.2024. Radio Elka, Piotr Pewiński

(fot. Piotr Pewiński)
Na drodze ekspresowej nr 5 trwają protesty rolników. Od węzła Kościan Południe do Poznania droga do godzin popołudniowych będzie nieprzejezdna. Akcja przebiega jednak spokojnie i na razie nie doszło do incydentów, zarówno w miejscach protestu, jak i na drogach, którymi odbywa się objazd.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami rolnicy na drodze S5 pojawili się około godziny 9.00. W powiecie kościańskim ulokowali się przy węzłach Kościan Północ i Czempiń. Utrudnienia w ruchu zaczęły się jednak godzinę wcześniej, bo drogę służby drogowe zamknęły około 8.00 na węźle Kościan Południe, by już od tego miejsca kierować pojazdy objazdem przez byłą drogę krajową numer 5.

Na razie akcja protestacyjna przebiega spokojnie. Wjazdów na "eskę" pilnuje policja. W miejscach protestu także są policjanci, w tym zespół antykonfliktowy. Na miejscu pojawił się także wójt gminy Kościan, Andrzej Przybyła, który wyraził swoje poparcie dla rolników, wyjaśnił, w jakich przypadkach protest może
zostać rozwiązany. Przy okazji zaznaczył też, jak niefortunną decyzją było przekazanie drogi krajowej nr 5 powiatowi kościańskiemu, bo utrzymywanie w dobrym stanie dróg równoległych do autostrad i ekspresówek jest potrzebne w przypadkach, gdy potrzebne są objazdy. Na szczęście na byłej DK5 ruch odbywa się płynnie. Warto pamiętać, że po zakończeniu protestu potrzebny będzie jeszcze czas na unormowanie ruchu.

- Protest wygląda bardzo spokojnie. Jesteśmy w stałym kontakcie z organizatorem. Nie spodziewany się żadnych ekscesów. Na starej piątce ruch jest płynnie prowadzony, co prawda spowolniony, ale bez zdarzeń drogowych. Duża kampania informacyjna w mediach społecznościowych przyniosła efekty - mówi Konrad Stróżyński, naczelnik Wydziału Prewencji KPP w Kościanie.

Rolnicy nadal walczą z tak zwanym „zielonym ładem”, a także z niekontrolowanym napływem produktów z Ukrainy do Polski i całej Unii Europejskiej. - Walczymy z polityką rolną Unii Europejskiej. Nam się narzuca wymagania jakościowe, podnoszenie norm, a z drugiej strony sprowadza się w niekontrolowany sposób towar z Ukrainy, który nie spełnia żadnych norm - mówi Kazimierz Przywecki, rolnik z Granówka, jeden ze współorganizatorów protestu na węźle Kościan Północ i uczestników wielu wcześniejszych strajków rolników. Jak dodaje, koszty produkcji rosną, ceny spadają przez to, że na rynek trafia zboże z Ukrainy, rolnictwa staje się więc nieopłacalne, co odbije się na zwykłych obywatelach. Upadek rolnictwa doprowadzi też do upadku wielu firm z rolnictwem związanych, a co za tym idzie wzrostu bezrobocia. Konsumenci będą też kupować towary spoza Unii Europejskiej, nawet importowane z daleka i o wiele gorszej jakości. - Dopłaty nie wystarczą, to może pomóc tylko chwilowo, a nie na dłuższą metę. Moim zdaniem Unia Europejska robi miejsce dla importu zboża z Ukrainy. Żeby nie zakłóciło rynku to należy w Unii odłogować ziemię, bo jak się ją wyłączy z produkcji to ileśtam zboża dodatkowego będzie potrzeba - twierdzi pan Kazimierz.
- Mamy odłogować cztery procent, a w trzydziestym roku dziesięć procent. Ludzie kupują ziemię za duże pieniądze, a potem mają to odłogować. To tak, jakby w zakładzie pracy zatrudniać sto osób i cztery by miały nie pracować, a potem dziesięć. Alternatywą ma być, żeby zasiać rośliny bobowate, ale bez oprysków, więc chwasty wyjdą i nic z tego nie będzie - dodaje Witold Jankowski, koordynator protestu i rolnik z Wolkowa. Brak walki z chwastami na części gruntów spowoduje z kolei rozsiewanie się tych chwastów i walka ze skutkami tego może trwać potem latami. Dotychczasowe propozycje rolnicy uważają po prostu za śmieszne. - My białej flagi nie wywiesimy i będziemy walczyć do skutku. Wyjedziemy na pola, porobimy swoje i pojedziemy na Warszawę. Co nam zostało? Musimy walczyć i za nas i za was - zapowiadają.

Protest ma się zakończyć o godz.15.00, choć wokół Poznania może potrwać nawet do 18.00.
 
Komentarze (104)
1. Dodane przez ?, w dniu - 11-03-2024 13:19
Jeszcze kilka dni i rolników już nie będzie popierało za wiele osób. Nastąpi poważne wkurzenie na ich zachowanie. 
Ciągniki po 400000 a wieczny płacz. I żadne propozycje się nie podobają, bo ma być już i koniec!!!
2. Dodane przez gosc, w dniu - 11-03-2024 13:20
Rozumeim prawo do protestów, ale czy ktoś w końcu powie ile policja wystawiła mandatów za wjazd na s5?
3. Dodane przez Katolik, w dniu - 11-03-2024 13:24
Dość tego ! Rozgonić to towarzystwo
4. Dodane przez Pol, w dniu - 11-03-2024 13:25
Na pole jedźcie dajcie normalnemu Polakowi spokój
5. Dodane przez Polak, w dniu - 11-03-2024 13:26
Dajcie nam pracować rolnicy, ma Wam pola nie blokujemy
6. Dodane przez Adam, w dniu - 11-03-2024 13:27
Teraz nauczyciele wa będą blokować dojazd do pół i co wtedy ?
7. Dodane przez Aspirant Maurycy, w dniu - 11-03-2024 13:27
Do roboty by się wzięli, nieroby jedne!
8. Dodane przez Kowal, w dniu - 11-03-2024 13:38
Rolnicy co zwykły Kowalski może? Dajcie nam żyć
reklama
9. Dodane przez wick, w dniu - 11-03-2024 13:39
"kupują ziemię za duże pieniądze" to je maja na rachunkach bankowych
10. Dodane przez Jahuu, w dniu - 11-03-2024 13:46
Brawo! Całym sercem(...)! Nie odpuszczajcie! Może ten tępy lud się ocknie
11. Dodane przez zolo, w dniu - 11-03-2024 13:52
A co z poprzednią , szeroko reklamowana akcja protestacyjną? Wielki marsz na Warszawe nie dał spodziewanych efektów? 
A! Na kolejna wyprawe dostaniecie nowe choragiewki i kamizelki czy zabierzecie te stare?
12. Dodane przez Bidulki, w dniu - 11-03-2024 13:55
Co Wy zrobicie jak ta Ukraina wejdzie do UE. Tylko się zwijać. Zaczynajcie !!!
13. Dodane przez Kierowca, w dniu - 11-03-2024 14:01
Biedaczyska w maszynach za miliony utrudniają zwykłym ludzią dojazd do pracy do szkoły do lekarza. Wstyd panowie my też mamy rodziny i też chcemy zarobić na ich utrzymanie.Przecież ja wam nic nie zrobiłem i też płacę podatki mam prawo jechać tą drogą ona nie należy do was.
14. Dodane przez Jan, w dniu - 11-03-2024 14:05
Gdzie jest policja ??? Wyrzucić tych szkodników !
15. Dodane przez Pytanie, w dniu - 11-03-2024 14:08
Na drogę S - szybkiego ruchu można wjechać traktorem ?
16. Dodane przez Kowalski, w dniu - 11-03-2024 14:28
Gdyby Zwykły Kowalski tak zrobił bo mu ciężko to policja by od razu go skuła a te ROLNICy bezkarni ????
17. Dodane przez Grześ, w dniu - 11-03-2024 14:29
Na pola a nie blokować zwykłych ludzi
18. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 11-03-2024 14:30
Przecz z dróg! Na pole !
19. Dodane przez X, w dniu - 11-03-2024 14:30
Co co mają 10 , 20, 50 ha i tak zbańczą. Nie mają żadnych szans.
20. Dodane przez Rolnik, w dniu - 11-03-2024 14:31
Wożą się w ciągnikach za miliony a mowią że im ciężko?
21. Dodane przez Stop, w dniu - 11-03-2024 14:32
ZUSy zapłaci pełne jeden z drugim to odechce się strajkować, tak jak powiedział wasz Kaczyński skoro nie umiesz się utrzymać to zamknij działalność
22. Dodane przez max, w dniu - 11-03-2024 14:33
Rozgonić ich niech blokują ul. Wiejską w Warszawie, co ja im zrobiłem? ja chcę szybko dojechać z babcią do lekarza do Poznania
23. Dodane przez Adam, w dniu - 11-03-2024 14:33
Biedacy z dodatkami z każdej strony :)  
orać pola a NIE Bokować!!!!!!!
24. Dodane przez Jan, w dniu - 11-03-2024 14:34
Proszę nałożyć mandaty za wjazd na drogę ekspresowa ciągnikiem
25. Dodane przez Boss, w dniu - 11-03-2024 14:36
Niech w końcu policja się za nich weźmie i rozgoni do domu albo do Warszawy ja chce normalnie podróżować
26. Dodane przez Polak, w dniu - 11-03-2024 14:40
Na lotnisko, do lekarza, do pracy objazdami .Rolnicy protestują w imieniu polskich konsumentów ale nam zwykłym ludziom utrudniają życie. Dlatego proponuję kupować wszystko ale nie polskie, ziemniaki hiszpańskie albo portugalskie warzywa z Holandii, owoce z Grecji a natke pietruszki i szczypiorek mieć z własnej doniczki na oknie. Chłop chciałby sam tanio wszystko kupić ale sprzedać to oj już drogo, bo nic się nie opłaca.Teraz mają czas i się nudzą to protestują, kto ma się tak dobrze jak chłop? Żadna dziedzina gospodarki nie ma takich dopłat, ale teraz tak sobie pracę usprawnili ze nawet latem już zaczynają się nudzić wszystko maszynami. Żona rolnika to tylko za posiłki, zakupy i sprzątanie odpowiada.Rolnik wszystko sam w polu zrobi bo ma nowe maszyny z dotacji.Konczac jak żyje nie spotkałem zadowolnego rolnika, oni nawet jakby dostawali po 10.000 zł do hektara to też byłoby mało.Chłopy do roboty a nie drogi blokować.
27. Dodane przez xxx., w dniu - 11-03-2024 14:42
Szefowie waszych firm za ile maja maszyny w firmach i tez dotowane i brane na osoby nie pelno sprawne z grupa inwalicka.Jakimi autami jezdrza za miliony.Wy dostajecie najnizsza na papierku reszta pod stolem z czego nie odprowadza zdrowotnego i podatku a potem sie dziwicie ze emerytura niska.Policja w takich malych grupkach to w gacie wali.
28. Dodane przez Wojtek, w dniu - 11-03-2024 14:52
Gdzie jest policja wszystkim wlepić mandaty za wjast na drogę expresową.
29. Dodane przez Obywatel, w dniu - 11-03-2024 14:54
4) droga ekspresowa drogę dwu- lub jednojezdniową, oznaczoną odpowiednimi znakami drogowymi, na której skrzyżowania występują wyjątkowo, przeznaczoną tylko do ruchu pojazdów samochodowych, z wyłączeniem czterokołowca  
ciągnik rolniczy pojazd silnikowy a nie samochodowy  
Mandat 
250 PLN; bez wartości punktowej; 
Wjazd na autostradę lub drogę ekspresową pojazdem, dla ruchu którego drogi te nie są przeznaczonym 
Policja proszę działać lepiej mandat niż gazem
30. Dodane przez miastowy, w dniu - 11-03-2024 15:03
Rolnicy - im więcej mi na drogach utrudniają życie tym z większą przyjemnością kupuje zagraniczne produkty spożywcze ... taki mój mały strajk ...
31. Dodane przez abc, w dniu - 11-03-2024 15:06
Mowcie za siebie , a nie za konsumentow. Nigdy nie wspieraliscie innych strajkujących, wiec inni tez nie będą was wspierać. Kto pozwala na wjazd ciągnikow na drogi szybkiego ruchu? Blokujcie swoje wiejskie dróżki, albo wjazdy na pola i to wystarczy.
32. Dodane przez adam, w dniu - 11-03-2024 15:12
Ciekawae jak będą szczęśliwi jak zablokuje im się drogi w czasie żniw,  
Banda nierobów.
33. Dodane przez jo, w dniu - 11-03-2024 15:16
Drogi są dla wszystkich ..RÓWNO!! 
Oni mają jakieś specjalne przywileje? 
Może ktoś pozwie organizatora tych protestów 
za poniesione straty ? 
Że stracił czas i paliwo na długie  
objazdy? 
 
Przecież każdy rolnik to milioner ... 
każdy ma minimum 50ha swojej ziemi  
a ha w Wielkopolsce kosztuje ok. 80tys,zł. 
to każdy niech sobie policzy ... 
Ale ciągle im za mało.... 
 
Pozdrawiam kierowców, którzy stoją w korkach  
za karę ..
34. Dodane przez xyz, w dniu - 11-03-2024 15:20
Frekwencja słaba... kilka traktów i to jest protest...a gdzie reszta towarzystwa ?
35. Dodane przez Do12, w dniu - 11-03-2024 15:22
Nie tylko rolnicy ,ale ty też możesz się zwijać ,myślisz ,że to dotyczy tylko rolnictwa inne branże też dostaną po jajach.
36. Dodane przez xxx, w dniu - 11-03-2024 15:22
A po co do szkoły, w domu więcej sie dziciak nauczyi nie traci czasu, a po co do lekarza skoro i tak na prywatkę trzeba taka ochrona zdrowia ogólna, zakupy chyba macie w domu to dajcie rolnikom spokojnie walczyć, późno sie zorientowali że błędy popełniali dając się wodzić za nos ale  
jestem dobrej myśli, że aktualnie mózgi im się odblokowały ;/ 
Kasa zadymiła im oczy, no tak bywa , człowiek jest tylko człowiekiem  
a obecnie mamy problem nie tylko rolniczy, NAS WSZYSTKICH TO DOTYCZY i przestańcie wyliczać im drogi sprzęt bo co,  
grabiami to nawet MZZ nie pracuje ( właśnie widzaoałem, 3 stoi i patrzy a jeden odkurza liście na trawie ) czyli popieramy rolników !
37. Dodane przez Do12, w dniu - 11-03-2024 15:22
Nie tylko rolnicy ,ale ty też możesz się zwijać ,myślisz ,że to dotyczy tylko rolnictwa inne branże też dostaną po jajach.
38. Dodane przez ON, w dniu - 11-03-2024 15:30
WSZYSCY ZBAŃCZĄ, MY DROBNI PRZEDSIĘBIORCY TEŻ, 
NO CHYBA ŻE DZIAŁAJĄ NA FB,BEZ ADRESU, BEZ CZYNSZU, BEZ LEGAL, UKRYCI PO SWOICH DOMACH I NIE WIADOMO DO KOŃCA CZYM SIE ZAJMUJĄ, MOŻE JAKIŚ HANDEL, SAMOCHODY, POŚREDNICTWO, NIBY DORADZTWO, ALE, ALE ??!
39. Dodane przez Boe Jiden, w dniu - 11-03-2024 15:31
Śmieszą mnie te głosy mówiące, że mają drogie ciągniki a protestują. Przecież 99,9% to leasingi. 
 
Jakby stanęła branża transportowa i to ludzie by mówili, że mają olbrzymie floty pojazdów a im źle. A przecież większość w leasingu.
40. Dodane przez DO KOMENTARZA 18, w dniu - 11-03-2024 15:52
Kom 18 Leszczyniak nie jestem rolnikiem ani nie mam w rodzinie rolnika ale powiem ci jedno prze takich jak ty Polska upada i nie ma dla niej ratunku. Winni są właśnie tacy jak ty
41. Dodane przez Adam, w dniu - 11-03-2024 15:54
Ludzie przestańcie narzekac bo za chwile i pracy wy nie będziecie mieli. Piszecie o traktorach za miliony, samochodach to czym maja jeździć starymi maszynami. W waszych firmach tez firmy inwestuja. Jak szef kupi robota spawalniczego za 1.5miliona to nikt jakość nie wygaduje. Padnie rolnictwo i kolejne gałęzie z nimi zwiazane , transport itp. Europa nie może byc związana żywnościowo tylko z Ukraina i Ameryką Południowa. Zrozumcie to !! Musimy być niezależni. Za chwilę ludzi nie będzie stać na nic, zakazy aut spalinowych, zalaz ogrzewania gazem, węglem. Ludzi jeszcze rok temu nie bylo stać na tonę węgla za 3tys a gdzie tu kupić pompe Ciepła za 50tys albo i więcej. Zero emisyjne domy i inne bzdury.
42. Dodane przez kornik, w dniu - 11-03-2024 15:56
Dajcie normaalnie zyć uczciwym obywatelom, co chcą i muszą pracować na swoje utrzymanie. Jak do tej pory to nie zielony ład a blokady uprzykrzają mi zycie. Nie dla anarchii w państwie.
43. Dodane przez ela, w dniu - 11-03-2024 15:58
jeszcze trochę i będzie po rolnikach mam tego dość jak im nie oasije niech rezygnują z zawodu i tyle mam dość utrudnień tych milioneriw
44. Dodane przez Andrzej, w dniu - 11-03-2024 16:00
Kto pozwala ciągnikom wjechać na drogę expresową?
45. Dodane przez Pela, w dniu - 11-03-2024 16:04
Nie wiem co mają w głowach ci yktórym przeszkadza manifestacja rolników? Za chwilę i ty nie będziesz mieć roboty i do gara co włożyć! Czyżby Naród był tak ociemniały i nie rozumiał podstawowych rzeczy ? Jeśli my im nie pomożemy to cienko to widzę jeśli nawet pracę będziesz miał dostaniesz 800 euro na miesiąc bo to nam grozi niebawem ,opamietaj się jeden z drugim i pomagaj weź zaległy urlop i dołącz do protestu !
46. Dodane przez Polak, w dniu - 11-03-2024 16:04
Rolnikowi zawsze mało, nawet jakby dostawali po 10.000 dopłat do hektara to też byłoby mało. Biedni rolnicy w drogich maszynach zapomnieli już jak w Unia zrobiła ich milionerami, nawet taki chłopek ja ma 10 h to milioner w samej ziemi a jeszcze 24 lata temu 1 h IV klasy ziemi można było kupić za 4 tysiące zł. Oj biedaczki biedaczki krzywda im się dzieje, ciekawe czy poszliby pracować cały miesiąc za najniższa krajowa tak jak dużo ludzi niestety pracuje?Dlatego proponuję kupujmy owoce, warzywa nie polskie ale wszystko z Hiszpani , Holandii, Grecji a ,,chłopek,, polski rolnik niech sobie protestuje nadal ale na polu.
reklama
47. Dodane przez Do kom x 19, w dniu - 11-03-2024 16:07
Jak rolnik zbańczy to ty jeszcze przed nim bez pracy zostaniesz on sobie poradzi jedzenie wyhoduje ,a ciebie nie będzie stać by je od niego kupić .Zacznijcie używać mózgu,a nie czerpać idiotyzmy z TVN
48. Dodane przez Iga, w dniu - 11-03-2024 16:23
Rozgonić to towarzystwo, i ci złodzieje z solidarności, masakra gdzie byli 8 lat
49. Dodane przez do kom. 36, w dniu - 11-03-2024 16:25
"jedzenie wyhoduje" - a w jaki sposób i z czego ??? 
Bez nawozów, bez paszy, bez traktorów, bez paliwa, itd.... 
Gospodarka to system naczyń połączonych.  
Jak jedni padną, to drudzy też. 
:)
50. Dodane przez Wojtek, w dniu - 11-03-2024 16:26
Dlaczego POlicja nie kara za wjazd na droge ekspresowa ciagnikow? Jak długo to bezprawie będzie trwać?
51. Dodane przez Bamber, w dniu - 11-03-2024 16:26
Jak jesteście tacy odważni to ciągnikami do Warszawy. Ale nie Tusk tupmął nogą i strach was obleciał. Potraficie tylko zwykłym ludziom utrudniać życie. Przyjmijcie wreszcie .do wiadomości, że nie uzyskacie niczego. Rozgrywają was jak chłopców.. Z każdym dniem tracicie tylko poparcie społeczeństwa
52. Dodane przez Pol, w dniu - 11-03-2024 16:33
To wygłupach i patologi jaką odstawili w Warszawie poparcie do tych protestów mocno spadło
53. Dodane przez K3, w dniu - 11-03-2024 16:40
Narodzie, obudź się. 
Ten wzór dotowania dopłatami rolnictwa dopadł już nas obywateli. 
800+, pomniejszony podatek na energię, żywność. 
Zachwilę będziemy takimi samymi niewolnikami jak rolnicy. Będziemy funkcjonować z danin od Państwa, bo z wypłaty nie będzie nas na nic stać. 
Proszę nie krytykować branży która jest jednym z motorów i tak słabej gospodarki.
54. Dodane przez wkurzony, w dniu - 11-03-2024 16:41
Nie ma żadnej drugiej takiej branży gdzie za to że nic sie nie robi dostaje od państwa i unii dziesiątki tysięcy odszkodowań i dotacji. Krus niższy od zusu pięć razy , podatki tzw. rolne to jedna dziesiąta tego co płacą przęsiębiorcy. Pielęgniarka z najniższą krajową płaci wyższe podatki i składki społeczne niż rolnik ze 100 hektarami ziemi. I teraz jeszcze zabiedzone społeczeństwo szantażują swoją pazernoscią. Gdzie Policja jak nie mogę dojechac do pracy i za chwile mnie wypieprzą. Rozgonić to roszczeniowe dziadostwo pisowkie i tyle.
55. Dodane przez ooo, w dniu - 11-03-2024 16:50
Do 14/15/16/17.No widzicie wszystko mozna ale to do waszego dobra zebyscie mieli co jesc.A co do policji to tylko w Warszawie madrzy a tu potulni jak pieski .
56. Dodane przez M, w dniu - 11-03-2024 16:58
Zielony ład to dziwny pomysł , ale czy nasze rolnictwo jest takie zdrowe to trochę wątpię . Wystarczy co jakiś czas przejść się wzdłuż pół by zobaczyć że nie rosną w nim żadne chwasty - czyli środki na chwasty , na pewno bardzo bezpieczne , a jak trafisz akurat jak rolnik robi oprysk to nie idzie oddychać . Kiedyś jeszcze na gospodarstwie była haczka i ludzie . Rowy na polach zasypane , z roku na rok ubywa oczek wodnych na polach , bo trochę więcej ziemi do uprawy , miedza na polu to już rzadkość - czyli wpływ na gospodarkę wodną . Więc wydaje mi się że współczesne rolnictwo nastawione wyłącznie na zysk i wygodę , a mentalność taka jak zawsze czyli zawsze źle . Kolejny problem z roku na roku rolnictwo i myślistwo przyczynia się do zubożenia fauny i flory leśnej w imię tzw. wyższych celów . Każdego roku ubywa zwierząt i tłumaczenie że jest ich za dużo jakoś mnie nie przekonuje. A jak nie wiadomo o co chodzi to jak zawsze o kasę - niektórym zawsze mało i nie przyjmują innych argumentów poza swoimi , a wystarczy otworzyć swoje oczy i samemu wyciągnąć wnioski.
57. Dodane przez Klara, w dniu - 11-03-2024 17:03
Jak tak zazdrościcie tych traktorów to jedzcie do dilera i kupcie też będziecie mieli czym jeździć NP. Do pracy
58. Dodane przez konfiarzeodbrauna, w dniu - 11-03-2024 17:05
Widać w komentarzach ewidentną, zorganizowaną akcję pisania negatywnych komentarzy pod względem rolników i ich protestu - należy sobie zadać pytanie, kto ją zlecił, kto ją koordynuje? Niemniej może rolnicy powinni w skali całego kraju wstrzymać sprzedaż swoich produktów na kilka miesięcy to inteligenci je piszący może by się ocknęli, że chleb i mięso nie rosną na pułkach w Dino, czy Biedronce? Albo przynajmniej niech zapłacą 100zł za 1kg importowanego kurczaka to może wtedy pójdą po rozum do głowy. Wina za obecną sytuację leży bezwzględnie po stronie czerwonych, neo-marksistowskich ideologów w Brukseli, którzy robią, co im się żywnie podoba i jedyne czym się zajmują to masową produkcją coraz to nowych bzdur, które utrudniają życie i niszczą Europę. Współwinna jest polska klasa polityczna na ich usługach, która robi zawsze i wszędzie to, czego chce Pan z Brukseli (wszystkie partie głównego nurtu poza Konfederacją i Grzegorzem Braunem, który w czasie ostatnich protestów stał w pierwszym szeregu wraz z rolnikami). Ci, którzy podnoszą argument "pieniądze chcą brać i na nic nie chcą się zgadzać" - pieniądze im się należą bo pochodzą z podatkowej konfiskaty, nikt tych pieniędzy im nie rozdaje ze swoich. Po drugie należą się skoro europejska klasa polityczna otwiera granice i importuje produkty rolne spoza Europy, co jest skandalem - wyraźnie dba o interes obcych a nie własnych obywateli. Po trzecie - własność prywatna jest święta i to właściciel decyduje co, jak i kiedy u siebie robi, co hoduje i produkuje. Jeżeli ktoś uważa, że ma prawo o tym decydować polityk, czy urzędnik to propaguje ideologię socjalistyczno-komunistyczną, bo to w tamtym świecie polityk i urzędnik decydowali o tym, co ma się dziać w fabryce/gospodarstwie.
59. Dodane przez Borys, w dniu - 11-03-2024 17:27
Jak tak źle rolnikom to proponuję - Nie dla Zielonego Ładu !!!, ale też zabrać wszystkie dotacje, zabrać ulgi podatkowe, żadnych kredytów preferencyjnych i wolna droga - zobaczymy, który rolnik się utrzyma a który i tak zdechnie bo bez dopłat nie da rady... 
Bo jak dają to stajecie na początku kolejki ale jak coś wy macie zrobić to już feee... A Tym Rolnikom (przed duże R) którzy dadzą radę to tylko gratulować i kibicować aby mieli jeszcze więcej
60. Dodane przez TAK za Zdrową Żywnością, w dniu - 11-03-2024 17:35
Chcę mieć wybór, a dzisiaj go niema. Tak za Zielonym Ładem i ZDROWĄ ŻYWNOŚCIĄ.
61. Dodane przez Elżbieta, w dniu - 11-03-2024 17:36
Brawo KO! Bardzo dobry pomysł
62. Dodane przez Brawo rolnicy, w dniu - 11-03-2024 17:38
Brawo rolnicy! Tak trzymać! Czas pokazać tym eurokratom i ich służalczym mediom gdzie ich miejsce. Władza ma służyć obywatelom, media rzetelnie informować co dzieje się w kraju i za granicą! (...)
63. Dodane przez anna, w dniu - 11-03-2024 17:42
Dla czego normalni ludzie poraz kolejny musza cierpiec i poraz kolejny miec problemy z dojadem do prac. Jak im tak zle to niech przestana brac wszystkie dotacje unijne i z wlasnych srodkow niech utrzymuja pola itd ,jak unia daje to 1 do brania ,ale jak sami przetrzymuja zboza bo licza na kase to sory sami sobie winni chytry 2 razy traci. Powinni dowalic im takie kary za utrudnianie zycia innym to by przekalkulowali czy sie oplaca . Dosc tego pajacowania wiecznie malo i malo ,inni ludzie tylko cierpia przez chciwosc pseudo rolikow
64. Dodane przez Żużel, w dniu - 11-03-2024 17:52
To im zablokować pola
65. Dodane przez mm, w dniu - 11-03-2024 18:37
jest pewna racja w tym, że przy protestach w tych miejscach cierpią ludzie, którzy nie są niczemu winni. do przemyślenia dla organizatorów protestów: czy nie należałoby blokować tych miejsc, gdzie są odpowiedzialni za aktualne problemy? kto jest odpowiedzialny dobrze wiemy.
reklama
66. Dodane przez Kinga, w dniu - 11-03-2024 18:38
Wielkie brawo rolnicy , jestesmy z wami , my zwykli mądrzy i świadomi ludzie. 
Predzej czy pozniej ludzie wyjda w wiekszej liczbie na ulice , bo wladza juz miedzy wierszami mowi o Ukrainie i wyslanie tam naszych wojsk.
67. Dodane przez Adam, w dniu - 11-03-2024 18:45
Tym ciągle mało, rolnik i ksiądz... ciągle tylko wołają o kasę, widocznie jak nie możecie sprzedać zboża to jest za drogie lub jest go za wiele może czas aby część zmieniła branże.
68. Dodane przez Rafi, w dniu - 11-03-2024 18:47
Ostatnio policja ukarała mandatem rowerzystę na s5, a wobec rolników którzy jeżdżą traktorami i do tego blokują drogę żadne kary nie wlepiają.
69. Dodane przez do 58, w dniu - 11-03-2024 18:48
jest wolny rynek i piszesz pierdoly odnosnie zdrowej zywnosci jaka oferuje polski rolnik np kurczak rosnie o polowe krucej swinia to samo dlaczego styrydy bialko i antybiotyki i dlatego na chorych leki nie dzialaja a dla was liczy sie pieniadz sprzedajecie zmutowane pryskane a dla siebie i swoich bliskich wszystko rosnie na boku
70. Dodane przez Ha, w dniu - 11-03-2024 18:52
Strajk poważny a frekwencja oj liczna , śmiechu warte
71. Dodane przez Secondo, w dniu - 11-03-2024 18:59
Po nie których komentarzach widać trolli opłacanych. Chyba że naprawdę tylu d....i się porodziła w tym biednym kraju
72. Dodane przez kk, w dniu - 11-03-2024 19:06
murem za rolnikami! świętość własności prywatnej, minimalna ingerencja w rolnictwo, redukcja biurokracji, minimalne podatki, minimalne państwo - wyborcy Konfederacji są z Wami! nie dla eurokratów i szaleńców z Brukseli, nie będziemy płacić za ich wymysły
73. Dodane przez Secondo, w dniu - 11-03-2024 19:11
Po nie których komentarzach widać trolli opłacanych. Chyba że naprawdę tylu d....i się porodziła w tym biednym kraju
74. Dodane przez Krycha, w dniu - 11-03-2024 19:36
Pokażcie mi biednego rolnika. Po 2., pokażcie mi napracowanego rolnika. Toż to pojęcia tylko teoretyczne, nie występują w przyrodzie.
75. Dodane przez ktoś, w dniu - 11-03-2024 19:53
Zielony ład to nie tylko rolnicy to ograniczenie CO2 do 90 procent od lipca się obudzicie jak Tusk uwolni ceny prądu gazu itd.
76. Dodane przez KSK, w dniu - 11-03-2024 20:01
Dlaczego ci polscy rolnicy kupują zachodnie ciągniki którymi chwalą się na protestach , a nie polskie Ursusy . Brak patriotycznej postawy polskich rolników doprowadził do bankructwa Ursusa
77. Dodane przez Do kom 58, w dniu - 11-03-2024 20:03
Do komentarza 58 - myślę, że jest gorzej, nie akcja pisania negatywnych komentarzy, ale naród, w większości, tak goopi... Przykro na to patrzeć...
78. Dodane przez lex, w dniu - 11-03-2024 20:04
Rolnicy, nie zapominajcie co stało się w Holandii bo cała ta banda chce to zaimplementować w skali całej Europy: wymyślili sobie strefy i wymuszają na rolnikach sprzedaż gospodarstw w ich pobliżu (oczywiście sprzedaż państwu a nie innym rolnikom). Co to jest? Konfiskata, państwowe przejęcie gospodarstw pod wymówką ochrony środowiska. Rezultat będzie taki, jak w Związku Radzieckim - upaństwowienie rolnictwa. Jeżeli to przejdzie/przeszło tam, zrobią to wszędzie w Europie. Mówiąc językiem wprost: neo-komuniści z Brukseli chcą konfiskować wasze gospodarstwa.
79. Dodane przez jasko, w dniu - 11-03-2024 20:06
A to pan niech odpowie czemu nie kupuje nikt od was&ani w Polsce ani w Uni Europejskiej? A może sami sobie jesteście winni? Bo zapewne rządzi tzw wolny rynek&bo jest coś takiego. Okazuje się że problemem nie jest wyprodukowanie tylko sprzedaż& może umiecie wyprodukować tylko nie umiecie sprzedać&i o to jesteście źli i szlag jasny was trafia&nie mieliście konkurencji i nie umiecie się teraz odnaleźć&
80. Dodane przez Do 63, w dniu - 11-03-2024 20:13
Ciekawe jak ci unia dowali z 5 imigrantów ,podejrzewam,że jesteś z tych co referendum nie wzięła więc powiem tak rolnicy nie tylko o ład tu o wszystko idzie gra jeśli się ogląda TVN no to można rzeczywiście w innym świecie żyć!
81. Dodane przez SALOMON, w dniu - 11-03-2024 20:18
Dokładnie ,podatki za samochód , zakaz ogrzewania gazem i innymi kopalnymi, Ale się obudzą jak będzie za póżno , 
wszyscy powinniśmy wyjść z rolnikami i pogonić zielony ład eurokratów
82. Dodane przez Obywatel, w dniu - 11-03-2024 21:46
Jak wam jest źle to zapraszam za 4000 - 5000 zł do pracy od 7.00 do 15.00 !!!
83. Dodane przez do kom 79, w dniu - 11-03-2024 22:17
Masz dużo racji. Potrafią wyprodukować,nie zawsze zdrowa żywność,tylko nie potrafią jej sprzedać. Państwo ma ich w tym wyręczyć,nie chcą łączyć się w spółki,holdingi,syndykaty,ale chcą utrudniać życie innym,to ich bawi,to ich rajcuje. Czas stracony na protestach lepiej by wykorzystali na zajęciach z ekonomi rolnictwa. Ale uczyć się...to nie oni,przecież wszystko wiedzą...
84. Dodane przez do 81, w dniu - 11-03-2024 22:31
tak, jak mówisz kolego. podatki, zakaz ogrzewania gazem, zakaz rolnictwa bo to, bo tamto... za chwilę się obudzą, jak pan z urzędu dołoży im takie podatki, regulacje i podatki, że nie będą w stanie miesiąca opłacić
85. Dodane przez Krzyś, w dniu - 11-03-2024 23:36
Większość komentujących to lewackie pustaki wychowane na mediach głównego ścieku .Brawo Rolnicy.
86. Dodane przez Zyga, w dniu - 11-03-2024 23:38
Rolnicy bardzo przeginają , w obecnych czasie firmy mają spory problem z wypracowaniem zysków i utrzymaniem się na powierzchni i jeszcze muszą walczyć z " wiochą" . Trzeba zrozumieć że jak zabraknie podatników to każde państwo upadnie !!!!!. Rolnicy zawsze mało płacili ale chcieli dużo dostawać , nic się nie opłacało ale dzieci wybudowane , quady na komunię , małolaty w wypasionych furach itp. PS . palenie opon to draństwo !!!!!!
87. Dodane przez Maciej, w dniu - 12-03-2024 05:59
czy czytaliscie zielonyl lad?
88. Dodane przez Ja, w dniu - 12-03-2024 06:11
Cytuje "walczymy w imieniu konsumentów" gdyby to od rolników zależało to już byśmy mieli chleb po 12 zł. Te protesty to ewidentne nudzenie się w okresie zimowym.
89. Dodane przez Gość, w dniu - 12-03-2024 07:28
Wszelkie skargi i wnioski kierować do: Sejm RP, ulica Wiejska, Warszawa. 
 
PS. 
Myślicie, że ktoś czyta Wasze komentarze? 
 
Dodam, że za chwilę w ogródkach działkowych będzie zakaz hodowania pietruszek i rzodkiewek, więc może w końcu wszyscy obudzimy się, byle nie za późno.
90. Dodane przez Jaro, w dniu - 12-03-2024 07:54
W imieniu wszystk8ch rolników proszę o jednakowy ZUS dla wszystkich!!! Przecież oni tak ciężko pracują a mają jakiś KRUS.
91. Dodane przez Adam, w dniu - 12-03-2024 08:59
Biedacy z dodatkami z każdej strony :)  
orać pola a NIE Bokować!!!!!!!
92. Dodane przez xyz, w dniu - 12-03-2024 09:00
Rolnicy to jedna z ostatnich grup społecznych, która potrafi się skutecznie zorganizować. Reszta - nauczyciele, przedsiębiorcy, pracownicy budżetówki, samorządów, itp. itd., jakiekolwiek by rząd nie łamał obietnice i jakby ich nie wykorzystywał są bierni i spolegliwi (vide - obiecane podwyżki dla nauczycieli/budżetówki - policzyliście już? Niezłe "jaja", z tego co mi pracownicy budżetówki mówili to rząd uznał, że skoro w ubiegłym roku była korekta to on odpowiednio obniży obiecaną podwyżkę, ponoć kwotowo wychodzi mniej aż o 30% (!!!) w stosunku do obiecanych, oczekiwanych wyliczeń z kalkulatora. A w mediach cisza. Coś Wam świta dlaczego pierwsze co zrobili to przejęcie mediów?). Widzicie gdzieś pracowników budżetówki albo nauczycieli przyłączających się do rolników?  
 
To wszystko mimo wszystko drobiazgi. Drodzy Państwo, wygląda na to, że właśnie rozpoczęła się federalizacja UE, na co zgodził się rząd, i wszystko wskazuje na to, że stracimy de facto możliwość o samostanowieniu i podejmowaniu kluczowych decyzji o nas u nas. Dostaliście ochłapy z KPO, które w dużej części i tak wrócą do Niemiec - ratować Siemens-a i jego problematyczne wiatraki (polecam poczytać, z tego co piszą mają ponoć jakieś wady techniczne, zresztą polecam też poczytać o procesie ich "recyklingu"). W dłuższej perspektywie "Bruksela"/Belin, dysponująca własnym budżetem (jesteście świadomi nowych podatków i zmiany sposobu opodatkowania w UE, prawda?), będzie decydować o całej Europie. Jeśli postanowią byście byli tylko wyrobnikami, to będziecie wyrobnikami. Zielony Ład to taki trochę "temat zastępczy", który skutecznie odwraca od tego Waszą uwagę. Choć nie do końca. Europa Zachodnia przeniosła swoją najbardziej energochłonną/trującą produkcję poza Europę. Kraje rozwijające się nie miały tej szansy, i teraz będą płacić za to olbrzymie podatki/kary. Po co? Czyż nie po to, by przypadkiem nie rozwinąć się zanadto i by nie stanowić konkurencji? Dobre pytanie. 
 
Wiecie, że europosłowie związani z obecnym rządem głosowali (wg relacji Tarczyńskiego, który był w tej komisji i był tego świadkiem) za liberalizacją handlu z Ukrainą? Rolnikom/Wam mówią coś innego, robią coś innego. W sumie... czemu się dziwić. Nie protestujecie, to to wykorzystują. Rolnicy nie mają już nic do stracenia, nie odpuszczą. I prawidłowo. Trzymam za nich kciuki. Nie wierzę by nagle, magicznie wszystko wróciło do przyzwoitości, ale kibicuję im bo po ich stronie jest słuszność. Pozdrawiam.
93. Dodane przez tak sobie myślę, w dniu - 12-03-2024 09:05
Farma trolli z koalicji 13 grudnia zalała swoimi komentarzami - fekaliami ważny temat.
94. Dodane przez Do 82., w dniu - 12-03-2024 09:05
Dodaj, że to kwota brutto - i wtedy tak wesoło się już nie robi.
95. Dodane przez Ęmilian, w dniu - 12-03-2024 09:27
Głupie chłopy nie widzą, że utrudnianie innym życia nic nie zmienia w ich sprawie? Zielony ład się nie podoba a mnie się nie podoba ilość chemii w produktach rolniczych! Nawozy, środki ochrony roślin, pestycydy byle dużo wyprodukować. Przecież oni tego nie jedzą tylko to do miasta jedzie! Ale duża produkcja to niska cena.
96. Dodane przez Dzidas, w dniu - 12-03-2024 10:10
Rolnicy To po przyjeżdżacie do Biedronki, Lidla, Kaufland skoro wam tak źle i kupujecie produkty które nie są polskie ??? Żenada  
Zaopatrujcie się tylko w polskich sklepach...
97. Dodane przez ooo, w dniu - 12-03-2024 10:54
Do 91.Co to znaczy Nie Bokowac!!!!! bo nie wiem co to jest?
98. Dodane przez Jan, w dniu - 12-03-2024 11:26
Rosyjscy parlamentarzyści złożyli w Dumie Państwowej projekt ustawy unieważniającej decyzję Nikity Chruszczowa z 1954 roku o przekazaniu Krymu Ukraińskiej Socjalistycznej Republice Radzieckiej - podała agencja Reutera. Zdaniem deputowanych była ona "arbitralna i nielegalna".Czyli Polacy muszą zrozumieć, że tak już zostanie ,że produkty rolne z Ukrainy muszą jechać przez granicę z Polską Bo innej drogi nie ma Bo Krym nie jest już prawnie ukraiński A jest rosyjski
99. Dodane przez Kozef, w dniu - 12-03-2024 11:30
Polski rząd nie ma wyjścia. Jesli zablokuje napływ płodów rolnych z Ukrainy to doprowadzi Ukrainę do upadku .Bo rolnictwo i eksport produktów rolnych jest na Ukrainie jedynym źródłem dochodu . Jak tego nie będzie. To będzie koniec Ukrainy Będzie Rosja .
100. Dodane przez Reformator, w dniu - 12-03-2024 11:35
Polskie rolnictwo musi się przeorganizować. Odejść od produkcji zbóż I kukurydzy ( a to stanowi dziś w Polsce 99% upraw) na inne kierunki produkcji rolnej Bo konkurencji cenowej z Ukraina nie wytrzymają Bo tam lepsze Ziemię I pszenica rośnie lepiej nawet bez nawozów. Czyli jest to zboże bardziej ekologiczne Trzeba ptzeirganizowac gospodarstwa Zmienić ich strukturę w wielkoobszarowych A te małe muszą przejść na zielony Ład I trzeba skończyć z dopłatami rolnymi do uprawy zbóż.
101. Dodane przez ad 99, w dniu - 12-03-2024 14:39
Ależ Ty Kozef masz pojęcie o polityce i gospodarce :) (...)Te "płody rolne" mają tyle wspólnego z Ukrainą, co Siemens z Polską. Przynoszą dochody nie Ukraińskiemu państwu (raczej wydmuszce państwa) ale garstce oligarchów i powiadanych z nimi koncernom z zachodu. I tylko dlatego Bruksela tak pieje, żeby ten szajs wylądował na naszych półkach sklepowych. Polak zeżre wszystko, byle tanie było i ne pochodziło od lokalnego producenta, bo jeszcze się sąsiadowi polepszy. Pomaga w tym mentalność "polactwa", czyli żadnego poczucia wspólnoty narodowej, a o to już nieustannie dbają wszelkiej maści lewicowe(...).
102. Dodane przez Kozef, w dniu - 12-03-2024 19:23
Do komentarza 101. Zgadza się ,że państwo Ukraińskie to wydmuszka. A te wielkie koncerny rolnicze to własność oligarchów ukraińskich wiadomego pochodzenia. To jedna prawda A druga prawda to taka ,ze jeśli oni nie sprzedadzą swoich płodów to nie będzie z czego finansować zakup broni . I będzie ponownie w tym miejscu będą wpływy Rosji To miałem na myśli. Zniknie tez z tronu ich krajan. Tez wiadomego pochodzenia Przez nich tam posadzony.. .
103. Dodane przez Alojzy, w dniu - 12-03-2024 19:31
A czy te wieśniaki dostają jakieś mandaty za utrudnienia w ruchu drogowym? Przekraczanie ciągłej linii itd. A za robienie syfu i palenie śmieci też może ktoś się za tych leni zabierze !!!
reklama
104. Dodane przez Tak robimy, w dniu - 13-03-2024 08:25
Protest zorganizowany przez rząd. Dziwne czasy?? Protesty mają sens jakby były organizowane przed siedzibami rządu i domami eurodwputowanych. Czy wy ludzie cały czas śpicie? Rządzący mają nas w głęboko w "poważaniu". Należy jak najszybciej odciąć się od narzucanych przepisów i zająć się swoimi interesami.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Osiedle lniane?rosza... Leszno 624630
Dwupokojowe mieszkan... Poznań 669541
Trzypokojowe mieszka... Poznań 585081
Trzypokojowe mieszka... Poznań 767620
Wynajmę mieszkanieLeszno 1100
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj