Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
24
Kwietnia 2024
Środa
Imieniny obchodzą:
Aleksander, Horacy,
Grzegorz, Marian,
Elżbieta
Do końca roku 251 dni.
Start arrow Leszno arrow Nowe kabaretowe zagłębie

Nowe kabaretowe zagłębie

Nowe kabaretowe zagłębie

13.03.2006. Radio Elka, Jarek Adamek
thumb_kabaret.jpgPięc młodych kabaretów zaprezentowało się na scenie Miejskiego Ośrodka Kultury w Lesznie. Odbyła się tam pierwsza edycja Leszczyńskiej Ligi Kabaretowej - konkursu dla młodych satyryków. Zorganizowało go Stowarzyszenie Młodzi Demokraci, czyli młodzieżówka Platformy Obywatelskiej.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Na scenie pojawiło sie pięć kabaretów - z I, II i III Liceum Ogólnokształcącego, Zespołu Szkół Ekonomicznych i Wyższej Szkoły Humanistycznej. Niby niewiele,
ale okazuje się, że byli to zwycięzcy eliminacji, które zorganizowano wcześniej w szkołach. Kabarety rywalizowały w dwóch kategoriach - przygotowanego programu - tu zwyciężyła formacja z Zespołu Szkół Ekonomicznych, oraz spontanicznego występu na zadany temat - tu jury uznało za zwycięski kabaret Drugiego Liceum Ogólnokształcącego. A z czego się młodzież śmieje? Głównie z aktualnie goracych tematów - polityków rządzacej partii, z ptasiej grypy, Radia Maryja i - paradoksalnie - mniejszości seksualnych, do których miłośnicy Ojca Dyrektora nie pałają przecież największą życzliwością. (jad/tekst i foto)

 
Komentarze (25)
1. widz
Dodane przez Gość, w dniu - 13-03-2006 16:15
uwazam ze wyniki wyniki byly ukartowane .Bylem na tym wystepie mimoze moja szkola wygrla ale smialo moge powiedzic ze wynik byl usatlony zgory . Bo rgnaizatorzy byli z ekonomika i lo dlatego te 2 szkoly wygraly Ale Po musi zawsze oszukiwac
2. Dodane przez Gość, w dniu - 13-03-2006 16:53
wyniki nie były ukartowane sam byłem organizatorem i wśród nas nie było nikogo z ekonomika więc takie insynuacje sobie daruj i paradoksalnie mimo mojej przewrotnie liberalnej natury rowniez uwazam ze glowna nagroda nalezala sie kabaretowi ka-3ska z I LO A pozatym to uważasz że dogadaliśmy śie z posłami aby głosowali tak jak my ich o to poprosimy ?
3. Ciekawa teoria...
Dodane przez Gość, w dniu - 13-03-2006 16:59
Tak się składa, że jestem jednym z organizatorów. I dlatego mogę sprostować kilka rzeczy. Przede wszystkim bawi mnie zdanie "Bo rgnaizatorzy byli z ekonomika i lo dlatego te 2 szkoly wygraly". Oświecę Cię, drogi Widzu, że w szeregach organizatorów nie było nikogo z Ekonomika :). Ciekawe, jakim cudem wygrali, nie? Nad całą imprezą czuwali ludzie z 1 LO, 2 LO oraz 3 LO. Dziwnym trafem ani "jedynka" (która moim zdaniem miała rewelacyjny kabaret), ani "trójka" nie zdobyli żadnej nagrody. Co więcej, o wyniku decydowało jury, w skład którego wchodzili posłowie oraz przedstawiciele leszczyńskich mediów. Więc nie wiem, skąd Twoja opinia, Widzu. Mogę się jedynie domyślać - "Ale Po musi zawsze oszukiwac". Czyżbyś poczuł się urażony skeczami politycznymi, które uderzały w pewną partię? :>
4. annkh
Dodane przez Gość, w dniu - 13-03-2006 17:11
sorry, z calym szacunkiem, ale wsrod organizatorow nie bylo nikogo z Ekonoma, a najlepszy kabaret i najlepszy spontan byl wybierany przez jury.. A skoro Twoja szkola wygrala nie wiem, czego chcesz wiecej. Ciesz sie! Poza tym cale to zaglebie bylo organizowane tylko i wylacznie przez SMD...
5. organizator
Dodane przez Gość, w dniu - 13-03-2006 17:13
Nad organizacja Ligi pracowali uczniowie z I II i III LO, nie bylo wsrod nas nikogo z ZSE...Jezeli twierdzisz ze zdołalismy przekonać posłów i wszystkie leszczynskie media oraz przewodniczaca losowo wybrana z widowni do glosowania na konkretne zespoly to gratuluje fantazji..mysle, ze reakcje widzow zebranych na sali pokrywaja sie z werdyktem jury. Zapewne Ty takze o tym wiesz skoro brales udzial w przegladzie.
6. organizator
Dodane przez Gość, w dniu - 13-03-2006 18:19
A ja nadmienie że jesłi udowodnisz iż w smd jest choćby jeden uczeń ekonomika to wstąpie do młodieży wszechpolskiej
reklama
7. k.libertine (SLUG)
Dodane przez Gość, w dniu - 13-03-2006 19:07
Gratuluje fantazji!! Gdyby wyniki byly ukartowane to gwarantuje Tobie, iz napewno "ekonom" by nie wygral za program, gdyz wsrod organizatorow nikogo z tej szkoly nie bylo!! Chcialbym bardzo podziekowac wszystkim, ktorzy przyszli nas wesprzec:) Milo bylo zobaczyc "swoich" na widowni:) Dzieki za wiare!! Cieszymy sie ta nagroda za spontan jak dzieci na cukierka:D Pozdrawiam wszystkich!!
8. Anita z ZSE
Dodane przez Gość, w dniu - 13-03-2006 20:07
Chcialam powiedziec ze sie mylisz twierdzac ze wyniki byly ukartowane i organizatorami byli ludzie z ekonoma!!!Naleze do kabaretu ktory dzis wygral i jestem pewna ze ocena wystepow byla sprawiedliwa poniewaz dalismy z siebie wszystko!!!chociaz nie twierdze ze inne wystepy byly tez super a szczegolnie mocherowe berety niestety nie pamietam z jakiej szkoly byli ci uczniowie!!najwazniejsze ze bawilismy sie wszyscy swietnie i w ogole fajnie !!!pozdrawiam wszystkich uczestnikow i dziekuje za zabawe:))))))
9. Tylko PIS
Dodane przez Gość, w dniu - 13-03-2006 23:42
uuu...widze ze PO nima co robic, wiec zabrala sie za organizowanie kabaretów (z calym szacunkiem dla organizatorow), ale niech sie posmieja z siebie...ze swojego lenistwa i apatii...bo Pis cos przynjmniej robi, a Rokita i Tusk na czele z Komorwskim i po zal sie Boze Waltzowa są dobrzy tylko w organizowaniu konfernecji prasowych i szczebiotaniuu:) (a jesli chodzi o impreze ktora odbyla sie w MOKu to uwazam ze calkiem dobrze zorganizowana)  
pozdrawiam :)
10. Maciej NICO
Dodane przez Gość, w dniu - 13-03-2006 23:47
Uwazam ze jestes kretynem uwazajac ze cos bylo ukartowane bo tak nprawde to tam wszyscy wygrali, bo podejrzewam ze nie wielu mialo by odwage wyjsc na scene i sie pokazac przed publika. Jestem czlonkiem Kabaretu Nico i dla mnie wszyscy wygrali...serdecznie dziekuje organizujacym i wszystkim uczestnikom za wspolna zabawe.Wystepy byly na wysokim poziomie i dla wszystkich naleza sie wielkie slowa uznania.Pozdrawiam Maciej
11. Dodane przez Gość, w dniu - 14-03-2006 09:53
droga Anito z ZSE mylisz się twierdząc że to Po zorganizowało ten przegląd. A jeśli tab bardzo chciałaś pośmiać się z PO to dlaczego nieprzygotowałaś skeczy na ten temat gwarabtuje ci że jeśli tylko przeszłabyś eliminacje we własnej szkole to mogłabyś wystawić je na scenie
12. annkh
Dodane przez Gość, w dniu - 14-03-2006 11:23
Pragne kolejny raz zaznaczyć, iż PO nie miało nic wspólnego z organizowaniem całej imprezy, poza sedziowaniem w jury..
13. obserwator
Dodane przez Gość, w dniu - 14-03-2006 12:00
Brawo NICO !Życzę następnych sukcesów na scenie i ciekawych pomysłów.
14. Dodane przez Gość, w dniu - 14-03-2006 12:48
heh kabarety mlodziezowe sie wykorzystuje do polityki . czego ta platforma nie wymysli. marketin g polityczny rosnie. ma byc stworzyszenie po to zeby po. wygrla wybory samorządwoe
15. KORraN
Dodane przez Gość, w dniu - 14-03-2006 13:05
Misie drogie, Wasza głupota jest nie do pojęcia. SMD tłumaczy, że PO nic do Ligi Kabaretowej nie miało, a ci dalej swoje. Tak trudno Wam to zrozumieć? Dodam jeszcze, że tematy skeczów były dowolne, było jedynie zastrzeżenie, że musi to być skecz autorski. 
 
Tak się zastanawiam. Może to inne młodzieżowki zaczynają być zazdrosne, bo zbyt prężnie działamy? :) Poza tym każdy autor potrafi tylko rzucić jakieś oskarżenie, ale na tym ich inwencja się kończy :grin
16. mACIEJ NICO
Dodane przez Gość, w dniu - 14-03-2006 14:21
Po przeczytaniu komentarzy chcialbym zadac pytanie koledze który mowi o wysmiewaniu sie z PO. kolego podaj mi jeden motyw w skeczu "mord w kościele" ktory sie tyczyl polityki!bo ja mimo to ze wystepowalem w tym skeczu nic nie dostrzeglem i nie widze zwiasku z polityka.Pozatym na moje to nie masz zadnego pojecia zarowno o kabaretach jak i polityce.Dla mnie ta impreza miala calkowicie inny wymiar.AHA i Uczepiles sie do Anity ze mogla cos innego wymyslec...hmmm jak jestes taki mondry to moze sam cos stworzysz i zdobedziesz sie na odwage i nam to pokazesz!!!Bo ludzie w ten wystep wlozyli duzo pracy na probach itd.hehhe my jako kabaret nico raczej prob nie preferujemy
17. annkh
Dodane przez Gość, w dniu - 14-03-2006 19:59
te komentarze zaczynaja sie robic mono-tematyczne. dlatego prosze, zanim ktokolwiek cokolwiek napisze niech sprawdzi, czy odpowiedz na jego.. hmm.. watpliwosc/niepewnosc/oskarzenie itp. itd. nie zostala juz we wczesniejszych komentach wyjasniona..
18. Michał Połetek
Dodane przez Gość, w dniu - 14-03-2006 21:38
heh.smiesznie sie to czyta.tak słowem wyjasnienia. nie mow mi ze nie potrafimy sie smiac z siebie gdyz jest to kompletna bzdura.jesli byles do konca to wiesz ze jedną z konqrencji w od słowa do słowa było pokazać od pana pudziana do pana przewodniczacego połetka(czyli do mnie).co wazniejsze my to wymyslilismy a to znaczy ze mamy w sobie sporo autokrytyki.zreszta bez umiejetnosci krytykowania samego siebie nie udaloby sie nam tego wszystkiego tak dobrze zorganizować.niestety ale w skladzie leszczynskiego SMD nie ma nikogo z ZSE:(.co do mieszania polityki do skeczy.wez pod uwage ze to nie my wmieszalismy polityke do skeczy.to autorzy sami pisali texty a skoro stwierdzili ze to z pisu mozna sie posmiac to juz ich sprawa.warto tez zauwazyc ze ten ow polityczny skecz nie wygral.ale nie przejmuj sie.bedziesz mogl sie wykazac.impreza przyjela sie bardziej niz dobrze dlatego bedzie jej reedycja i bedzie ona poszerzona zdenka(o tym sie wszyscy dowiecie)wiec napewno jesli tylko chcesz to bedziesz molg wystapic i zrobic sobie skecz o PO.oczywiscie jesli przejdziesz eliminacje szkolne(na ktore wplywu nie mamy).chcialbym pogratulowac wszystkim kabaretom.i tym zwyciezkim i tym ktore nie zostaly nagrodzone.moze i my to dobrze zorganizowalismy ale to od was tak naprawde zalezal poziom imprezy.WIELKIE DZIEKI!!a teraz odnosnie daleszej czesci twojej wypowiedzi.taak.pis robi strasznie wiele.skluca media,zawiera pakt z samoobrona,zwieksza bezrobocie,wprowadza chaos w panstwie,powoluje nowe komisje sledcze,organizuje ciagle nowe igrzyska i szuka ciagle nowych winnych.masz racje...takie dzialania zdecydowanie wymagaja sporo wysilq naszej kochanej parti rzadzacej.zorganizowalismy to po to by pomoc mlodym utalentowanym ludziom sie wybic.zorganizowalismy to po to by mlodzi ludzie mogli sie troche rozerwac i sie posmiac.i co sie okazalo??udalo sie nam!!aha...ciezko tu mowic o kampani wyborczej PO gdyz zorganizowalo to SMD czyli ludzie ktorzy narazie nawet nie maja prawa kandydowa w wyborach.ponadto jednym z zaproszonych gosci oprocz pana posla Ziemniaka i pana posła Grupińskiego byl prezydent miasta leszna pan Tomasz Malepszy.i co??jemu tez zrobiliśmy kampanie??przecież my jesteśmy centro prawica a on lewica.jak to wytlumaczysz?przykro mi ze tak odbierasz ta impreza, ale nie mamy prawa ograniczac wolnosci slowa artystow i mieli oni prawo pokazac to co chcieli.z mojej strony moge ci zagwarantowac ze jesli bedziesz chcial wziasc udzial w MLK i ze swoim skeczem(np. o PO)dostaniesz sie do finalu to nie powiemy ci NIE.a czemu?bo my w przeciwnienstwie do co niektorych parti szanujemy wolnosc slowa o ktora walczyly starsze pokolenia.JESZCZE RAZ DZIEKUJE WSZYSTKIM ZA UDZIAŁ!!!BYŁO ŚWIETNIE I WY BYLIŚCIE ŚWIETNI!!CHCIALBYM TEZ PODZIEKOWAĆ SPONSOROM!!sponsorowi głównemu FIRMIE MARMORIN oraz firmie ViaCon!!bez pomocy tych firm cała impreza nie odbyłaby sie!!!JESZCZE RAZ SERDECZNIE DZIEKUJE
19. Dodane przez nirn, w dniu - 15-03-2006 13:09
Sądze, że nawet gdyby ZSE złożył przysięge, że żaden z nich nie należy do SMD to i tak znaleźli by się krytycy. Łatwo splunąć na coś co wypaliło nie im a komuś zupełnie innemu. Szkoda, tylko ,że poziom tych krytykantów jest taki niski. Piszą, co im do głowy przyjdzie i tak to zostawiają, A jako, że kosztuje ich to dużo sił to nie potrafią potem przeczytać naszych kontrrargumentów i ich obalić.
20. Jagoda =)
Dodane przez Gość, w dniu - 15-03-2006 21:40
Kabaret N I C O jest najlepszy z najlepszych i rzadne głupie komentarze na jego temat opini mu nie popsują bo ona jest po prostu za dobra by ją popusć. Pisząc niemiłe teksty na temat kabaretu z ZSSE wyrażacie po prostu swą ogromną zazdrością, że sami nie możecie należeć do tego ŚWIETNEGO i JEDYNEGO w swoim rodzaju kabaretu N I C O :)!! :)!! :)!!
21. Iwona "NICO"
Dodane przez Gość, w dniu - 16-03-2006 15:36
Smiesza mnie takie podejrzenia ale niech ludzie mysla co chca najwazniejsze ze my wiemy jak bylo.pozdrawiam wszystkie kabarety z imprezy w MOKU
22. Dodane przez Gość, w dniu - 16-03-2006 16:01
o zwyciestwie powinno decydowac jury ktore ma ma doswidcznie wkulturze ioczywiscie znja sie swietnie na dykcji powinien wygrac taki kbaret ktorynajbardziej rozsmieszył publicznosc a takniestety nei bylo . Taki smiesnzy swiat jet wtej Polsce ze posly musze nawet glosowac kotm wygrac w kabaretowej lide mlodzizowej . Tona wt mile ze posel Ziemniak był , al eniepwoinien glosowac bo to niejego dziedzina,nie sa bie w sejmie glosuje . bo twej chwili to tylko wielki skandal jest powany problem bo osoby ktore znaja sie na tym naprawde to niesą zgodni z dokonaniem wyboru posłow zdenie jet ich zupelnei inne, ale zawsz ejet tak w Polsce , ze dopowiedznai zawsze te osoby duzo mają co sie na niczym nie znają. Wynik był zgory wypatrzony mozna bylo odrazu stweidrdzic kto wygral mimo ze niek ni ewiedzial co kto zaprezentuje. Bo w lesznie takie sprawy zalatwia sie szeptem i po cichu
23. Michal Poletek
Dodane przez Gość, w dniu - 16-03-2006 22:45
:) najlepszym krytykiem jest widz.a artysta nie tworzy pod krytyków.prawdziwy kabareciaz to ten co tworzy by rozbawic ludzi badz w sposob przesmiewczy zwrocic ich uwage na pewien problem/temat.taka jest moja opinia jako widza(a widz z tego co wiem jest najwazniejszy w tego typu imprezach).osoby zasiadajace w jury sa tak samo odpowiednie do oceniania kabaretow jak kazdy inny czlowiek.poziom zostal zferyfikowany przez publicznosc(ktora reagowala spontanicznie i z pelnym zaangazowaniem).tak na marginesie.mam pytanie do gościa którego wypowiedz znajduje się poniżej, a który sie nie podpisał.na jakiej podstawie bazujesz twierdzac, że kabarety są/nie są czyjąś dziedziną?cały czas żyje z przeświadczeniem, że moment w którym ktoś jest gotów poświęcić swój czas by zagłębić się w jakieś przedstawieie/spektakl/kabaret to automatycznie to co obserwuje staje się jego dziedziną.i jeszcze jedno pytanie.odnośnie dykcji.chcialbym zauważyć, że to nie był wieczorek poetycki a przegląd kabaretów i wygrały te kabarety które wywołały na twarzach widowni najwięcej usmiechu.z mojego punktu widzenia(czyli z punktu widzenia widza i organizatora zarazem)zwyciezkie sa wszystkie kabarety które postanowily wyjść na scene i zaprezentować to co przygotowały.dziekuje im jeszcze raz bo nawet najlepsza organizacja na nic by sie nie zdala gdyby nie wysoki poziom kabaretów!!
reklama
24. KAROL vel VAULT DWELLER z K3ska
Dodane przez Gość, w dniu - 18-03-2006 13:20
Ja tylko dodam,ze w moim chorym umysle (inspirowanym przez Mastah Poletka) pojawil sie koncept noego paktu lanckoronskiego (moznaby powiedziec "stabilizacyjnego" ale od IV RP wole II). Pomyslcie - nico + Slug + K3ska = MASAKRA & SLAWA & KOBITKI :grin  
PS. Pozdro dla Sluga i Tvojej Ztarej. Wino w bramie smakowalo za*ebiscie:) 
PS.2. I dodam,ze w kabarecie z ekonoma byly zdecydowanie najladniejsze laski (z czego ta szkola slynie) ale w porownaniu z nasza Genowefa to za duzej konqrencji nie mialy:)
25. Karol z K3ska 1LO
Dodane przez Gość, w dniu - 18-03-2006 13:40
Ja tylko chcialbym dodac, ze okropnie nas wszystkich olala Panorama Leszczynska - 1 foto czarno - biale a ilosc tekstu jak w 1 sms-sie:P Do tego zadna gazeta nie potrafila poprawnie zapisac naszej nazwy i pisali "Kaczyska". A K3 - to od Kuba, Karol, Kamil. Ska - skrót od "spolka". To mialo byc wymawiane jako "Kaczyska" ale nie mialo sie tak oczywiscie rzucac w oczy. Podobnie nazwa "Twoja Stara" to "Tvojaztara"...  
Mozna sobie powiedziec: "ale niby skad oni mieli to wiedziec?". Ano stad, ze organizatorzy mieli liste kabaretow z POPRAWNYMI NAZWAMI. I *rzetelny* dziennikarz powinien sie tego sam DOWIEDZIEC albo od organizatorow, albo od samych kabareciarzy. Ale czego sie spodziewac po ludziach piszacych na codzien o zjazdach traktorzystow i dozynkach albo o najnowszych napadach z bronia w reku:P 
PS. Moim zdaniem powinen wygrac Slug z 2LO (wygrali na spontanie ale mi sie BARDZO spodobal ich skecz,z calym szacunkiem dla zwyciezcow) 
PS.2. A w nico byly najlepsze laski ze wszystkich kabaretow:) [z czego zreszta ich szkola slynie] 
Chociaz w porownaniu z Genowefa nie mialy za duzej konqrecji. 
PS.3. Co do wymogu o AUTORSKICH SKECZACH - jeden skecz byl zywcem sciagniety z Neta i przerobiony do wystawiania na scenie.Nie powiem ktory. 
PS.4. Pozdro dla kabaretuff z 2 i 3 LO - mielismy takie male porozumienie ponad podzialami polaczone z piciem wina w bramie:) Tylko nie mieli bialego komandosa wiec bylo biale Duze W:)
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Hala magazynowa do w... Leszno 6000
Wynajmę mieszkanie święciech... 1200
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Lokal 530m2 z parkin... Leszno 9600
Urocza, atrakcyjna i... Krzywiń 69000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj