Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
7
Maja 2024
Wtorek
Imieniny obchodzą:
Benedykt, Flawia,
Florian, Gizela,
Ludmiła
Do końca roku 238 dni.
Start arrow Rawicz arrow Ogień na poddaszu, mieszkańcy ewakuowani

Ogień na poddaszu, mieszkańcy ewakuowani

17.04.2011. Radio Elka, Marcin Hałusek
thumb_zaborowice_poar_domu_16.04.2011_r._089.jpgPrzez całą noc trwała akcja gaszenia pożaru domu wielorodzinnego w Zaborowicach w gminie Bojanowo. Spaliła się częśc dachu budynku i poddasza. Konieczna była ewakuacja wszystkich mieszkańców.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60

Pożar został zauważony przed godziną 23.00. Paliło się na poddaszu wolnostojącego, nie najmłodszego już budynku. - W chwili wybuchu ognia w domu przebywało piętnaście osób - wyjaśnia Krzysztof Skrzypaczak, rzecznik straży
pożarnej w Rawiczu. Wiadomo, że w budynku było sześć mieszkań, w tym dwa na poddaszu. - Właśnie w jednym z nich powstał ogień - dodaje Skrzypczak.

Na miejscu pracowały dwa zastępy strażaków z Rawicza oraz ochotnicy z okolicznych miejscowości. Z pomocą sąsiedzką pospieszyli również ratownicy z Góry. Nie było zagrożenia przeniesienia się ognia na inne budynki. Strażakom udało się też zapobiec rozprzestrzenieniu się pożaru na parter domu. Niemal całkowicie spalił się dach i wyposażenie mieszkań na poddaszu. Straty wstępnie oszacowano na 100 tysięcy złotych, choć zdaniem strażaków nie jest to ostateczny bilans. Przyczyny nadal są ustalane, tym dziś od rana zajmuje się policja ze strażakami. Pierwsze przypuszczenia mówią o awarii kotła co lub zwarciu instalacji elektrycznej.

Dom nie nadaje się do zamieszkania. Lokatorzy wszystkich mieszkań musieli zostać ewakuowani. Władze gminy Bojanowo już szukają dla nich lokali zastępczych. (mah/fot. K. Skrzypczak)

zaborowice_poar_domu_16.04.2011_r._086.jpgzaborowice_poar_domu_16.04.2011_r._089.jpgzaborowice_poar_domu_16.04.2011_r._090.jpg
 
Komentarze (93)
1. Dodane przez xxx, w dniu - 17-04-2011 09:21
Ty co piszesz ,nie ratownicy z Góry ,tylko straż pożarna i to oni byli pierwsi na miejscu pożaru , bo fe fajtłapy z Rawicza nie wiedziały gdzie leżą Zaborowice.
2. Dodane przez ala, w dniu - 17-04-2011 09:25
jak nie zamieszkałe poddasze ,kiedy tam mieszkały dwie rodziny .Jak piszesz Elkowcu to pisz prawdę
3. Dodane przez emma, w dniu - 17-04-2011 10:01
współczuje moja kolezanka natala tam mieszkała :(
4. Dodane przez Rawicz do xxx, w dniu - 17-04-2011 10:52
Sam jesteś fajtłapą jak ci nie pasuje coś to zamieszkaj w Górze byłeś na drodze pokierować jednostki takie są podstawy szybkiego reagowania wszelkich jednostek Zaborowcu
reklama
5. Dodane przez KAROL, w dniu - 17-04-2011 11:45
A OSP Bojanowo brało tam udział31631
6. Dodane przez OSP bojanowo, w dniu - 17-04-2011 11:57
OSP Bojanowo już dawno smacznie spało więc czego oczekujesz, za ciemno żeby jechać na akcję :? :( :upset
7. Dodane przez xxl, w dniu - 17-04-2011 12:32
szkoda mi ich bo znam wszystkich tam byli małe dzieci ?.... :cry :cry
8. Dodane przez 94.40.45.52, w dniu - 17-04-2011 12:36
Może jak by była bardziej wykwalifikowana straż to by udało się więcej uratowac, bo za długo trzeba było czekac i jeszcze się zastanawiali czy to są żarty to jest żałosne, każda sekunda się liczyła, a Ci se w kuliki lecieli, tam były dzieci...  
Mieszkanka z Zaborowic;*
9. Dodane przez osp zaborowice, w dniu - 17-04-2011 13:00
(...) pożar powstał o godzinie 22.30 i na miejscu osp zaborowice było pierwsze :) ale tego nikt nie napisał i to że pierwsza jednostka przyjechała po 40 minutach :sigh :sigh :sigh
10. Dodane przez :(, w dniu - 17-04-2011 12:59
:cry
11. Dodane przez Oliwiaa, w dniu - 17-04-2011 13:33
:cry Byłam taam . Masakra. Gdyby nie OSP Zaborowice mogło byc gorzeej.. Mhy dzielni są.. Ludzie z mieszkań na dole nie chcieli wychodzic . Moja mama tata i dziadek ich wynosili.. Dopiero po 40 minutach dojechały inne jednostki.. Tragediiaa. :cry :cry :cry
12. Dodane przez Robal, w dniu - 17-04-2011 13:42
rodziny poszkodowane potrzebują pomocy został zniszczony ich dorobek całego życia. Zjednoczmy się i im pomóżmy!!! to teraz powinno być najważniejsze! Mam nadzieje że mieszkańcy Zaborowic też o nich Nie Zapomną !!!!!!!
13. Dodane przez ..., w dniu - 17-04-2011 13:52
Co do straży pożarnej w Bojanowie to się nie zgodzę byli oni do samego końca gdzieś ok. godziny 5-6 rano i pomagali. 
A Rawicz przyjechali jako ostatnia jednostka i mało co robili, bo przy wszystkim byłam, wiem i widziałam. 
A pierwsza jednostka jaka się wstawiła to Góra i pomagali strażakom z Zaborowic jakoś to opanować od początku.
14. Dodane przez 64747, w dniu - 17-04-2011 14:01
Połowa z ludzi dająca tu komentarze nie była na miejscu i nie wie jak tam było os początku do końca. . .  
:sigh :sigh
15. Dodane przez strażak, w dniu - 17-04-2011 14:02
jesteście żałośni ! zamiast dziękować za pomoc to wy jeszcze oczerniacie straż Nie wszyscy byli z jednostek zawodowych ! narażali swoje życie
16. Dodane przez mirek, w dniu - 17-04-2011 14:04
najlepiej pochwalić swoją jednostke z której połowa nie mogła brać udziału bo byli nie letni
17. Dodane przez OSP Zaborowice...., w dniu - 17-04-2011 14:45
Pierwsi byliśmy my Osp Zaborowice.... nie żadna inna Straż....Prawda Byli same dzieci po 16 lat-20,Którzy mimo ryzyka bez sprzętu,kasku nic.... bo jak zwykle niema pieniędzy na zaopatrzenie Straży w nic co mogło by pomóc.. Osp Zaborowice odwaliło 60% roboty...która w najmniejszym stopniu nie jest tu poruszona,a wręcz przeciwnie o nas powinna być tu mowa a nie o jakiś zawodowych Fajtłapach...
18. Dodane przez do 8, w dniu - 17-04-2011 14:49
która to straż zastanawiała się czy jechać :(
19. Dodane przez Osp Zaborowice, w dniu - 17-04-2011 15:00
Tak naprawde... To może jakieś wyróżnienie Dla Zaborowic,A nie opowiadacie co wy zrobiliście,jak i tam najtrudniejsza robotę odwalili Osp Zaborowice.. W tym jeszcze Młodziesz.... żal mi was... Kozaki ...;>
20. Dodane przez mietek, w dniu - 17-04-2011 15:34
podziękowania dl aPana Grzegorza Florkowskiego i Pawła Świątka którzy jako pierwsi byli na miejscu tragedi pomagali poszkodowanym rodziną i gasili pożar. Podziękowania także dla wszystkich innych którzy pomagali w gaszeniu pożary.
21. Dodane przez strażak, w dniu - 17-04-2011 15:49
cI Z gÓRY SĄ NAJLEPSI. BOJANOWO I OKLOICE TO LIPA 
NIE POTRAFIA ROZROZNIC WEZA OD PRADOWNICY 
BOJANOWO TRZEBOSZ I GOLINKA TO CIENIASY
22. Dodane przez ..........., w dniu - 17-04-2011 15:57
Ja tam byłam całą noc i nikt mi nie powie jak to jest strażacy zamiast przyjechać jak najszybciej to byli po 40minut .Nie wiem ze Zaborowice leżą tak daleko by jechać aż tyle minut :((( :? ....To co przeżyli mieszkańcy to nie da się opisać tyle mam do powiedzenia !!!!P.s Dodam tyle że czasami sekundy są bardzo ważne a co dopiero minuty .............
23. Dodane przez ....>:(, w dniu - 17-04-2011 16:13
Nie zazdroszczę moim koleżanką które tam mieszkały Natalii i Meli >:( Przykro >:( :sigh :sigh :sigh :sigh :cry :cry dlaczego wcześniej nie przyjechała ta straż pożarna to moze by się coś uratowało >:( tylko po 40 minutach >?:(
24. Dodane przez M....., w dniu - 17-04-2011 17:48
Nie kłucie się o straż kto był pierwszy i o minuty.Bo dokładnie była godzina 22.37 Fakt faktem zareagowali szybko sąsiedzi i w tym byli OSP za co im serdecznie dziękuję.A zgłoszenie było samą katorgą.Jak można pytać o numer tel.kogoś kto to zgłasza,jak można taką godzinę nazwać "żartem"i jak można tak długo czekać na straż,która była oddalona o 6km.Dziękuje za szybką reakacje ZABOROWIC.
25. Dodane przez xxx, w dniu - 17-04-2011 17:57
do komentarza 4 przeczytaj sobie o tej ostatniej straży z rowicza pyro i pyrki zbierać
26. Dodane przez xxl, w dniu - 17-04-2011 18:35
nic nie zdołało się wyciongnoc .....! 
!!!!1 :cry :? :x :( :eek
27. Dodane przez MK - do kom 21., w dniu - 17-04-2011 18:53
Po 1. Jednostki z Trzebosza na miejscu zdarzenia nie było, więc wypraszam sobie nazywania nas cieniasami. Na jakiej podstawie tak uważasz? 
Po 2. Potrafimy rozróżnić węże od prądownicy, nie raz mieliśmy z nimi do czynienia, więc kolejna bzdura wyssana z palca. 
Po 3. Jeśli nazywasz się "strażakiem" to powinieneś wiedzieć, że OSP nie siedzi w remizie i czeka na sygnał. Dotarcie do remizy, ubranie się w Nomexy i wyjazd trochę czasu zajmuje. 
po 4. Chłopaki z OSP Bojanowo są profesjonalistami, mają najwięcej wyjazdów z powiatu, wiedzą co robią i nie zawaham się powierzyć im własnego mienia do ochrony. 
po 5. pomyśl o procedurach działania - jeśli nie znasz, zapraszam do lektury - wiadomości znajdziesz w internecie
28. Dodane przez gość, w dniu - 17-04-2011 19:00
Szanowni komentatorzy i "znawcy  
pożarnictwa" - byliście biernymi obserwatorami.Przeżyłam pożar w budynku 
w którym mieszkam (lokal znajduje się podobnie jak w Zaborowicach na strychu. 
A wiecie co było najgorsze? A to, że gapowiczów było więcej niż poszkodowanych a straż pożarna,pog.gazowe i karetka nie mogła podjechać,bo wzdłuż ulicy zaparkowane stały samochody.W tej trudnej sytuacji nie zostałam sama.Pomoc płynęła z różnych stron.Krzykacze,gapowicze i "znawcy 
pożarnictwa" skupcie się na zorganizowaniu pomocy najbardziej 
poszkodowanym rodzinom,zwłaszcza tym,którzy stracili cały dobytek swojego życia.Pamiętajcie, zbliżają się święta zasiądziecie przy suto 
zastawionym stole.A pogorzelcy  
Jak znam życie zostaną sami.
29. Dodane przez blek, w dniu - 17-04-2011 19:05
DO KOM.17 To prawda bylem tam na miejscu razem z marcinem oraz maciek razem wbieglismy do środka i zaczelismy gasic pożar oraz wyciągnelismy butle z gazem w tym duzym dymie bedąc bez strojów,kasków oraz aparatury tlenowej...liczyla sie kazda sekunda...poradzilismy sobie bardzo dobrze lecz byl duzy strach gdy walił nam sie pod głowe strop lecz warto było sie poświęcić :) :) :)
30. Dodane przez Artur, w dniu - 17-04-2011 19:26
to weterani wiedzieli co robić Grzegorz F. no i mały Lisek. pomogli mieszkańcom, tam się wychowałem,i tam mieszkali moi rodzice z siostrami. Jestem chłopakom wdzięczny!
31. Dodane przez po co ci, w dniu - 17-04-2011 19:34
mieszkały tam moje trzy koleżanki Natala Mela i Weronika . Bardzo im współczuję. :cry :cry
32. Dodane przez strażak, w dniu - 17-04-2011 19:37
Bardzo współczuję wszystkim mieszkańcom budynku zniszczonego przez pożar. Jest to wielka tragedia. Zrozumie to tylko ten, który przeżył coś podobnego. Szczęście w nieszczęściu, że stało się to stosunkowo wcześnie.Gdyby rzecz działa się późno w nocy - zapewne pożar pochłonąłby co najmniej kilka istnień ludzkich, w tym dzieci.Można oczywiście stawiać zarzuty dotyczące późnego przyjazdu jednostek straży pożarnych, ale są one do przyjęcia tylko wtedy gdy taki fakt naprawdę zaistniał. Zwracam uwagę na taki drobny, ale jak bardzo istotny szczegół - czas przyjazdu straży pożarnej jest uzależniony od momentu zawiadomienia o zagrożeniu. Nie zawsze jednak czas zauważenia pożaru jest identyczny z czasem powidomienia o tym właściwej komendy PSP. Każdy oczywiście może sobie obliczyć ile czasu potrzeba na pokonanie drogi do Zaborowic z Rawicza, Bojanowa, Sowin lub z innej miejscowości.Nikt oczywiście nie zaprzecza, że to właśnie Ochotnicza Straż Pożarna z Zaborowic jako pierwsza przystąpiła do akcji.W powiecie rawickim zazwyczaj tak właśnie się dzieje, że to miejscowa jenostka straży pożarnej jest pierwsza na miejscu zdarzenia. Szanowni Państwo, nie zapominajmy jednak o tym, że jako właściciele, zarządcy bądź użytkownicy jesteśmy odpowiedzialni za bezpieczeństwo pożarowe naszych mieszkań, domów czy zakładów pracy. Czasami sami przyczyniamy się do powstania groźnych sytuacji. Ale zazwyczaj nie dostrzegamy w tm wszystkim swojej winy. Najłatwiej zrzucić ją na straż pożarną - winowajczynię powstania pożaru, wypadku drogowego lub innego zagrożenia 
 
kpt. Krzysztof Skrzypczak 
Rzecznik Prasowy Komendanta Powiatowego PSP w Rawiczu
33. Dodane przez Zaborowice, w dniu - 17-04-2011 19:42
Rozliczyć tych z Rawicza ,nie mogę ich nazwać nawet sikawkami .Zwolnić ich wszystkich
34. Dodane przez Ukłon dla Góry, w dniu - 17-04-2011 19:49
Dziękuję Straży z Góry ,pomimo,że inne województwo przyjechali wcześniej od tych co się zastanawiali.Za tak duże straty obwinić komendanata zRawicza za to że zatrudnia takich dyletantów
35. Dodane przez .....mieszkaniec Zaborowic, w dniu - 17-04-2011 19:55
M,,,,nie dziekuj sąsiadom trzeba było pilnować dzieci.....a teraz niewinni ludzie zapłacili za Twoją głupote. :sigh :sigh
36. Dodane przez Bojanowo, w dniu - 17-04-2011 20:08
Jestem mieszkańcem bojanowa mieszkam blisko remizy ... gdy zawyła syrena dokładnie była godzina 22;55 natomiast wyjazd jednostki z bojanowa nastapił ok godziny 23;01 wiec jest to 6 min gdzie średnia krajowa w osp wynosi około 12 min więc ? zebrniei się strażaków ubranie się i wyjazd to nie jesta szybka sprawa jeszcze w godzinach poznego wieczoru ...
37. Dodane przez Joha, w dniu - 17-04-2011 20:48
O.s.p byli jako pierwos ( praktycznie) chłopaki z zaborwic uratwoali praktycznie dziekujemy !! :sigh
38. Dodane przez patryk, w dniu - 17-04-2011 21:04
Straż z Rawicza jechała na spacerek... Poza terenem zabudowanym bez pospiechu 80km/h bo nie wyrabiałem jadąc za nimi...
39. Dodane przez A, w dniu - 17-04-2011 21:06
Dziękuje chłopakom z OSP z Zaborowicach za pomoc w gaszeniu pożaru oraz w późniejszym sprzątaniu spalenizny.To oni byli do końca przy pogorzelcach i udzielali wszelkiej pomocy mimo zmęczenia.
40. Dodane przez Zaborowice !!!, w dniu - 17-04-2011 21:28
Chopaki dziękujemy !!!!! ; **
41. Dodane przez Zaborowice!, w dniu - 17-04-2011 21:29
Dziękujemy za pomoc !; (( 
Chłopacy jesteście wspaniali ;; (*
42. Dodane przez spacerek, w dniu - 17-04-2011 21:34
Patryk, zastanów się nad swoimi słowami! "Spacerek" - 80 km/h ciężkim wozem strażackim to naprawdę woła o pomstę do nieba. Ty rzecz jasna jako "bardzo odpowiedzialny kierowca" jechałbyś 180 km/h. Dla Ciebie pewnie nie liczą sie inni ludzie, którzy czekają na pomoc. Zawsze mozna rozwalić się na pierwszym lepszym zakręcie i pozbawić potrzebujących szansy na uratowanie ich zycia i dorobku.Zauważ że ratownicy sa ludźmi rozważnymi, potrafiącymi przewidywać
43. Dodane przez yyy, w dniu - 17-04-2011 21:36
Ciekawy jestem jak teraz sprawią się władze gminy Bojanowo i czy pogorzelcom zostanie udzielona pomoc i w jakiej formie. Przecież ci ludzie nie mogą wiecznie mieszkać po rodzinach.Tym ludziom jest potrzebna pomoc w każdej formie szczególnie,że są załamani psychicznie. Całe szczęście,że nikt nie zginął.
44. Dodane przez st, w dniu - 17-04-2011 21:59
Czytają te negatywne komentarze wystosowane pod adresem jednostek które uczestniczyły podczas gaszenia pożaru pojawia mi się gęsia skorka jak można wypisywać takie bzdury strażacy którzy narażają życie dla obcych są tak krytykowani, a sąsiad który mieszka dwa domy dalej ogląda to wszystko z okna ludzie którzy tak piszą to palan......BRAK SŁÓW jacy w tym kraju ludzie żyją.
45. Dodane przez Strażak OSP, w dniu - 17-04-2011 22:22
OSP Zaborowice od razu rzucili się do gaszenia pożaru bo właśnie na tym polega praca każdego strażaka. Każde jednostki które brały udział w tej akcji czy to PSP czy OSP dały od siebie jak najwięcej. Droga z Rawicza do Zaborowic trwa, a wszystko zależy od momentu zgłoszenia zdarzenia. Najwięcej zamętu robią Ci ludzie którzy stoją z boku i strasznie dużo mówią a nic nie robią bo taka jest rzeczywistość.
46. Dodane przez Zaborowice, w dniu - 17-04-2011 22:22
najlepiej zwalić winę na kogoś! Łatwo jest osądzać gdy jest się zaślepionym nienawiścią!!!
reklama
47. Dodane przez Ben, w dniu - 18-04-2011 00:17
podziekowanie nalezy sie Mariuszowi i Karolwi Olejniczakom,liskowi ,Mariuszowi Joncel.bylem z nimi w ogniu.wszystkim z OSP Zaborowice bioroncym udzial w akcji.wspulczuje tym ktorzy najbardziej ucierpieli.
48. Dodane przez do kom nr 6, w dniu - 18-04-2011 01:22
A co ty myślisz ze strażacy z osp bojanowo dzień i noc siedzą w remizie ubrani w mundury z otwarta brama i odpalonym wozem i czekaj aż zawyje syrena. Przeważnie ludzie o tych godzinach siedzą w domach i zanim dotrą do remizy ubiorą się i dojada na miejsce to trochę czasu minie.
49. Dodane przez Fachowcy, w dniu - 18-04-2011 07:21
a może tak ktoś powie która jednostka zalała cały dom ? Moze ta najlepsza, czyli pierwsza. nie na tym polega gaszenie mieszkań.
50. Dodane przez ala, w dniu - 18-04-2011 07:44
w tej trudnej styuacji może czas na chrześcijański gest na wybaczenie i na pomoc, bo ci ludzie zostali bez niczego!!!!!!!!!!!!!! 
Apeluje do wszystkich mieszkańców Zaborowic, sąsiednich wiosek, do wszystkich ludzi o wielkim sercu zjednoczmy się i pimóżmy. Musimy walczyć i okazać tym ludzią że nie są sami!!! Musimy walczyć aby ten dom im wyremontowano! 
Musimy być z nimi solidarni, bo w dzień pożaru to widzów było wielu ale na drugi dzień gdy była potrzebna pomoc to tylko niewielu ....reszta miło spęzała niedzilę :cry
51. Dodane przez Zaborowice, w dniu - 18-04-2011 07:48
Co tak się prześcigacie kto był pierwszy.ZASTANÓWCIE SIĘ KTO TU NAJBARDZIEJ UCIERPIAŁ I CO DALEJ z tymi 
ludżmi,przecież to oni są poszkodowanymi i chyba nie mają worów pieniędzy żeby się szybko odbudować.
52. Dodane przez a, w dniu - 18-04-2011 08:26
Ci co zwalają winę na straż to zwykłe niedorozwoje po prostu buble genetyczne najpierw coś powiedzą a po chwili dopiero mózg zaczyna myśleć nie było ich tam nie widzieli co się działo a do powiedzenia mają najwięcej a jak widzą coś takiego to stoją z boku i przyglądają się bo nie mają jaj żeby zareagować i pomóc :zzz :grin
53. Dodane przez zaborowice, w dniu - 18-04-2011 08:35
Tu nie ma kogo osądzać wszystkim należą sie podziękowania ..fakt chłopaki za Zaborowic byli pierwsi i chwała im za to bo dzieki nim ocalało wszytko ...to oni bez zabezpieczenia ,masek wchodzili po butle z gazem ..Trzeba tylko wyciągnąć wnioski z tego co sie stało i ukarać winnych tego zajścia bo wszyscy wiedzą czyja to wina .Bezmyślnej kobiety która mając trójke dzieci nie potrafiła sie nimi zająć ,po mimo zgłoszeń sąsiadów na policje i do opieki .Może nasze władze bedą reagować szybciej na takie sygnały o nie odpowiedzialnych matkach . :sigh :sigh musiała sie stać tragedia żeby jej otwożyć oczy ...a co z tymi staruszkami co mieszkali w tym domu :sigh :sigh
54. Dodane przez obiektywny, w dniu - 18-04-2011 09:25
30km to osobowka sie jedzie 40 minut, tu mamy ciezki samochod ciezarowy ktory wazy 15-20 ton i w ktorym dla bezpieczenstwa predkosc maxymalna jest ograniczona do 85km/h, a ze kilka raz po drodze trzeba zwolnic, bo zakrety bo inne auta to srednia predkosc wychodzi niecale 50km/h dlatego wlasnie powstaly ochotnicze straze pozarny bo czesto mimo ze potrzebuja okolo 5-10 minut by sie zebrac to ich dojazd z remizy do miejsca akcji trwa 5 minut i dlatego nie rozumiem zdzwionych ze ochotnicy byli pierwsi, a zawodowcy dojechali po 40 min. tak jest skonstruowany KSRG i jak widac sprawdza sie bo nikt nie zginal a pozar opanowano szybko, wiec ludzie wyluzujcie w tej licytacji kto lepszy a kto gorszy, bo nie macie pojecia o czym piszecie
55. Dodane przez Zaborowice II, w dniu - 18-04-2011 10:35
do 54. Ty nie wiesz ,że straż ma pierwszeństwo. Z Rawicza do Zaborowic jadę 15 minut spokojnie nie łamiąc przepisów.
56. Dodane przez zaborowice, w dniu - 18-04-2011 10:53
one i tak zawsze się kłóciły o bzdety teraz chociaż mają o co :cry zawiść i potępienie to według was jest najważniejsze :( życie jest zbyt kruche żeby postępować w ten sposób :(
57. Dodane przez ktoś, w dniu - 18-04-2011 11:11
A wy nadal piszecie o Straży pożarnej która która co robiła i o minuty która ile jechała palił się budynek pochłonął cały dobytek Ci którzy tam mieszkali zostali bez dachu nad głową włóczą się po rodzinach bo nie nie mają już nicie się pomocą niesienia innym potrzebującym a nie pisaniem takich bezsensownych głupot.Tym nawet że burmistrz będąc na miejscu tym ludziom ofiarował pokoje w hotelu do czasu świąt a co potem pod most mają ci ludzie iść,trzeba mięć wtyki żeby dać mieszkanie zastępcze dla poszkodowanych bo takich przypadków jest wiele ten był jednym z wielu. :cry :cry :cry :cry :sigh :sigh
58. Dodane przez aaaaaass, w dniu - 18-04-2011 12:04
do komentarza 53 ty wiesz co ty piszesz bo za to będziesz w sądzie wszystko ocalało to chyba tym z dołu i na gorze obok bo u tej kobiety z trójką dzieci tylko ocalały ubrania w szafkach. Wiesz że napisałeś taki komentarz i taki nik to i tak dowiem się kim jesteś pamiętaj że nie jesteś tu anonimowy pójdę na policję i szybko ustalą kim ty jesteś bezmyślny człowieku bo piszesz takie głupoty jakbyś 3 dni jarał maryśkę a to co ci przyśni piszesz ale miałeś fazę i do tej pory ją masz ja nic nie widzisz na fotach.Sąsiadów od czego się ma że nikt nie widział dymu z pod dachówek i ognia który się rozprzestrzeniał widzą to co nie trzeba zawsze kto i kiedy i jakim autem przyjeżdżał i o której wyjeżdżał i donosił na policję na tą kobietę sama nie podpaliła se mieszkania że że ma być temu winna i problem to ty masz bo ona w tym czasie była w domu i kładła się spać jak to się stało dobrze że szybka reakcja im uratowała życie bo jak by spali to oni by zginęli. Skąd mam wiedzieć czy ty tego nie podpaliłeś że wszystko wiesz co i o której się stało i u kogo i co ocalało dobrze że ty umiesz zająć się dziećmi i umiesz na kogoś powiedzieć i go oczerniać patrz na siebie co masz za uszami a i tak dowiem się kto to pisze i się z nim rozmówię.Żal mi ciebie jest.
59. Dodane przez hhhhh, w dniu - 18-04-2011 12:02
ty z komentarza 53 powiedz mi na którym zdjęciu tutaj widać że ocalało wszystko... bo albo jesteś nie do widzący i nosisz okulary jak Stępień z filmu "13 Posterunek"albo ci ślipia brudem zarosły że nic nie widzisz na zdjęciach a tym bardziej że ja w tym mieszkaniu byłem po pożarze i na własne oczy widziałem co ocalało a co wyrzucano poszło wszystko cały dobytek i ciężka praca w to włożona poszła kilka minut w ogień. Nie pisz głupot zastanów się 50 razy zanim napiszesz
60. Dodane przez do 55, w dniu - 18-04-2011 12:16
ubawilem sie tym co napisales,oczywiscie ze straz ma pierwszenstwo, tylko chyba nie rozumiesz slowa pierwszenstwo-samochody przed nami nie wzniosa sie w powietrze, nie znikna na chwile one musza gdzies zjechac a fizycznie nie zawsze jest taka mozliwosc czasami przeszkadzaja zle zaparkowane auta, drzewka a czasami po prostu niedzielni kierowcy stana tak ze nie mozna ich minac, czesto jest tak ze dwa auta sie zatrzymaja na tej samej wysokosci i im sie wydaje ze srodkiem mozna jechac bo w zyciu nie pomysleliby ze ciezarowka jest 50% szersza niz osobowka, jak juz sie wyjedzie za miasto to owszem nie ma takich problemow bo ci co jada wolno maja pobocze na to by zjechac ale przewaznie nie ma takiej potrzeby bo my jedziemy okolo 80km/h i to jest maksymalna predkosc, a kazde nasze zwolnienie lub zatrzymanie to nie przyspieszymy tak jak ty osobowka w 10 czy 12 sek, ale trwa to duzo ponad 40sekund- nie znam sytuacji jak tutaj to wygladalo ale pracuje w strazy jako kierowca juz 20 lat i wiem co pisze,moge Ci tez napisac jak jechalem kiedys do kolizji z udzialem zony, skrecilem w lewo a tam rozladunek mebli-wlaczone awaryjne i stoi ciezarowka tak ze ani z lewej ani z prawej, a kierowca od tego pojazdu na 3 pietrze w kamienicy w podworzu i nawet nie slyszy ze jedziemy, za mna juz korek wycofac sie nie da, minelo 5 min zanim ruszylismy z miejsca- i to po prostu sa fakty a nie sztuczne slowa o pierwszenstwu strazy a i jeszcze jedno-maly tescik dla ciebie- wjezdza na czerwonym straz i uderza w prawidlowo jadacego na zielonym, czyja jest wina? kto dostaje mandat i punkty karne twoim zdaniem? czekam na odp
61. Dodane przez rttttt, w dniu - 18-04-2011 12:18
ty z 53 komentarza czytam i tak rozmyśla i chyba wiem kim ty jesteś bo ja myślę że ty brałeś udział w podpaleniu że wiesz kogo obwiniać za to nieszczęście ta z góry obok co jej ocalało wszystko oprócz łazienki miała mieszkanie ubezpieczone a ta co ma trójkę dzieci nie miała, wiec to podejrzanie to wygląda a ogień poszedł albo z pieca albo od instalacji sama nie podpaliła
62. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 18-04-2011 12:24
Już kiedyś pisałem o tym,że Zaborowice powinno należeć administracyjnie do Dolnego Sląska.Dysponowanie ratunkiem z Rawicza jest chore.Gora-Zaborowice przejazd Pogotowia,Straży Pożarnej to od 8 do 11 minut z Rawicza czas nieokreślony np.zamkniąty przejazd kolejowy.Dyspozycje wyjazdami ratunku powinny być uwzględnione odległością a nie administracją.Może ktoś to wyjaśni co oznacza nr 112.Przykre ale prawdziwe ale do Giżyna i Zaborowic z Rawicza jest daleko.Proszę odważnych do dyskusji na temat podziału przy oczekiwaniu pomocy.
63. Dodane przez znaj, w dniu - 18-04-2011 13:38
do komentarza 61  
a kto jej zabronił ubezpieczyć mieszkanie !!! też mogła to zrobić  
I to prawda w domu siedzieć powinna i nie chodzi tylko o ten dzień a nie...... nie muszę pisać więcej bo wszyscy i tak dobrze wiedzą :)
64. Dodane przez lll, w dniu - 18-04-2011 13:42
do 61 .Ta obok też mogła sobie ubezpieczyć.
65. Dodane przez M, w dniu - 18-04-2011 16:37
taka droban uwaga, w drodze Rawicz-Bojanowo żadna jednostka ratownicza nie msui pokonywac przejazdu kolejowego
66. Dodane przez adwokat, w dniu - 18-04-2011 17:57
do komentarza 53 i 64 wiem już kim jesteś i nie bądź taka mądra.Może to ty podpaliłaś bo miałaś ubezpieczony dom i paliła się ściana,przy której masz kominek.I za straszenie dzieci tej kobiety pójde na policje a za to będziesz ukarana za ich nękanie.Lepiej nie zaczynaj.O tobie też dużo rzeczy gadają i każdy o tym wie.Ty się ciesz,że miałaś ubezpieczony a ta kobieta nie.Tobie wszystko ocalało a jej nic i ciebie to bawi?Takie śmieszne?Bóg cie za to kiedyś u kara."Nie śmiej się dziadku z czyjegoś wypadku".
67. Dodane przez do 65, w dniu - 18-04-2011 18:44
naucz sie czytac, kolega krzysztof nie pisze nic o przejezdzie na drodze rawicz bojanowo, a na drodze z bojanowa do zaborowic to przejazd juz wystepuje. wiec drobna uwaga nastepnym razem niech ma sens:P)
68. Dodane przez Ubezpieczyciel, w dniu - 18-04-2011 19:16
do komentarza 66 
uważaj żeby ciebie nie pokarało,to chyba ty podpaliłaś.Przezorny zawsze ubezpieczony
69. Dodane przez xyz, w dniu - 18-04-2011 19:40
Z tego co mi wiadomo, Ochotnicy SP, typu Zaborowice, bez umundurowania i osiągniętego wieku pełnoletności nie mogą w takiej sytuacji nic zrobić. Oczywiście poza pomocą, która nie jest powiązana z ryzykiem, typu kierowanie ruchem. Bezpośrednio w akcji gaszenia pożaru nie mogą brać udziału! Dlatego radzę nie obnosić się tak z tym, że młodzi, NIEPEŁNOLETNI chłopacy z OSP brali udział w akcji gaśniczej, bo to świadczy tylko i wyłącznie o lekkomyślności, braku rozsądku i poniekąd też wiedzy.
70. Dodane przez sędzia, w dniu - 18-04-2011 19:43
do komentarza 66 
Ty lepiej uważaj bo takie oskarżenia mogą Ci zaszkodzić!!! ;D 
WIĘC SIĘ ZASTANÓW CO PISZESZ !!! 
i jeśli coś gadają (a wątpię ) to na pewno nie gadają na nią tego co na tamtą  
bo ludzie ślepi nie są i nie byli !!!!
71. Dodane przez bsdb, w dniu - 18-04-2011 20:57
Do komentarza nr 70!! 
 
Powiem Ci tak... przychodzisz na akcje gdzie jest identyczna sytuacja przychodzisz patrzysz co sie dzieje kobiety placza jestes niezorientowany co sie dokladnie dzieje moze dzieci sa moze cos innego i moim zdaniem taki koles jak ty ktory jest egoista i by stal z boku jak ciec pokazujac palcem...to dla mnie to ze ta mlodziesz tam byla pomagala robila to co powinien robic zawodowy strazak to mam szacunek do nich bo wiem ze nie bylo im obojetne to co sie dzialo i nie glupota tych ludzi tylko serce pokieriwalo zeby robic wszystko co sie da zeby pomoc mimo ryzyka ktore bylo ogromne..w takiej sytuacji sie nie mysli osobie tylko o tym co mozna zdzialac wiec to jest piekne ze sa tacy mlodzi ludzie ze w takich sytuajcach sa oddani pomocy wiec podarunek dla tych mlodziakow jest piorytetem za odwage i pomoc.. a jezeli uwzasz ze nie miieli strojow itd to zeby nie wchodzili to im kupcie wkoncu bo maja wiekszy zapal do tego niz inni....i jeszcze jedna kwestia czym sie rozni 17 latek od 18 latka oprocz prawami? dluzszym wasem?..zalosne bywaj
72. Dodane przez prokurator, w dniu - 18-04-2011 21:45
Gdzie byli rodzice że dzieci same paliły w piecu.OPS ma teraz pole do popisu.
73. Dodane przez Przepraszam, w dniu - 18-04-2011 21:53
Komentarz nr 71 jest do komentarza nr 69.. nie do 70 przepraszam.. nastapila pomylka.. Przepraszam
74. Dodane przez Jowita, w dniu - 18-04-2011 21:55
:eek Niektóry są żałośni w tym pisaniu komętarzy czy wy nie wiece ze to jest tragedia a chłopacy dali robie rade dobrze ze nic sie nikomu nie stało chociaz dzieci nie powinny zostawac same w domu najstarsza chodzi chyba do 4 klasy podstaw.... to jst dziwne gdzie są rodzice !
75. Dodane przez Joha, w dniu - 18-04-2011 21:58
Oliwia ma racje chłopacy dali radę dobie
76. Dodane przez 1991, w dniu - 18-04-2011 22:00
wiara jesteście nie normalni nie jesteście w straży a się wypowiadacie jak byście nie wiem kim byli gdyby system alarmowania poszedł z osia czasu postępu to wszyscy by byli zawiadomieni o wiele szybciej i by było lepiej a nie nic nie działa i wiecznie rozwalone jest a potem są tragedie i problemy nie stety w straż należy tez inwestować a nie w jakieś badziewia tylko cale szczęście ze to się tylko tak zakończyło a nie większa tragedia szkoda mi tylko tych biednych ludzi
reklama
77. Dodane przez mieszkanka, w dniu - 18-04-2011 22:32
SERDECZNE PODZIEKOWANIA DLA NAJBARDZIEJ ODWAŻNYCH , którzy nie przejmowali sie zagrożeniem a czynnie uczestniczyli w akcji liskowi,mariuszowi i karolowi olejniczakom,misiowi,blekiemu,sławkowi,długiemu ,mackowi,grzegorzowi florkowskiemu oraz jednostce OSP ZABOROWICE. :) :) :)
78. Dodane przez zaborowice53, w dniu - 19-04-2011 08:00
Odnosząc sie do nr 53 PRZEPRASZAM!!!!!Nikt nie chciał żeby doszło do takiej tragedji .Nie chciałem oskażać nikogo ...bo w pierwszej chwili ludzmi działają emocje . Wszyscy są poszkodowani i trzeba teraz skupić sie na tym jak im pomóc .I jak było po miedzy lużmi, tak było ale wszyscy sąsiedzi pomagali bez wachania.
79. Dodane przez nieglupi, w dniu - 19-04-2011 08:30
ktos tu madrze napisal- o braku umundurowania i ryzyku tych mlodych strazakow (ja bym napisal dzieciakow) otoz czy oni ryzykowali dla ludzkiego zycia, czy w domu juz nikogo nie bylo?bo jesli juz nikogo nie bylo to co oni niby uratowali? jakis tv? sprzet elektorniczny? moze jakies kilkaset zlotych w gotowce? , bo przeciez ciuchy, posciele, meble beda juz i tak smierdzialy i beda wyrzucone-niechby uratowali 5000zl, a jakby im spadla belka na glowe zlamala kark zgineliby, to ile jest warte zycie ludzkie? bo ponoc bezcenne, a zlamany kregoslup wozek rehabilitacja to ile kosztuje? przypomina mi smolensk rok temu pilot tez byl odwazny dotarl na miejsce tylko czy warto bylo? ale mimo ze marudze bo znam sie na prawie oraz duzo w zyciu widzialem to mimo to doceniam takich ludzi jak Ci ktorzy tam niesli pomoc, nawet jesli byla to szarza ulanow na czolgi i tak naprawde niewiele z niej pozytku pewnie, Super Chlopaki!!!
80. Dodane przez ...AAAA, w dniu - 19-04-2011 10:09
Do..79 nieglupi..zastanów sie co piszesz szlak mnie trafia jak to czytam .Nie byó Cię tam wiec sie nie wypowiadaj to zwykli sasiuedzi wyprowadzali starsze osoby z domów bo oni juz spali , i nikt sie nie zastanawiał czy pietro wyzej juz jest ogień a chłopaki nie wchodzili żeby ratować ksae czy sprzęty tylko trzeba byłogasić ogień i wyciągać butle z gazem .Bo gdyby doszło do wybuchu to nie wiem czy budynki obok by ocalały . Wiec zastanów sie zanim coś palniesz bo to szarza ułanów na czołgi .Tylko zwykły ludzki odruch i CHWAŁA WSZYSTKIM KTÓRZY NIEŚLI POMOC
81. Dodane przez aga>:(, w dniu - 19-04-2011 10:11
Wy którzy tam nie byliście to nie weicie co to znaczy widzieć płonący dom >:( Pomyślcie o mieszkańcach którzy tam mieszkali ,.., stracili cały swój dobytek w ciagu 1 sekundy. Wyobrażacie to sobie >? :( :cry :sigh
82. Dodane przez Emi Koleżanka.:(:(:(, w dniu - 19-04-2011 10:11
Ej ! tam mieszkała moja koleżanka a teraz i ona i jej rodzina nie ma domu!!! więc zastanówcie się co piszecie!!!
83. Dodane przez do 80 (AAAA), w dniu - 19-04-2011 11:51
skoro mozna bylo wejsc bez aparatu tlenowego po butle tzn ze jeszcze daleka droga by te butle wybuchly, ale bardzo bliska droga by taki chlopak nalykal sie dymu przewrocil i tam zostal, potknął uderzyl i stracil przytomnosc, zaloze sie ze straty w tym, domu przekraczaja 100 tys, co z tego ze jeszcze by padly mury warte 50tys? a co gdyby wynoszac te butle ta wybuchlaby mu w rekach? ile wtedy byloby strat? co najmniej jedno zycie za duzo, a co gdyby akurat wybuchlo w momencie mijania sie z innym odwaznym? co najmniej dwa zycia ludzkie no i co jest oczywiste mury i tak by legly...a poza tym nie doczytales lub doczytalas koncowki- ja tez jestem pelen podziwu dla tych chlopakow, co nie znaczy ze zrobnili madrze
84. Dodane przez zal, w dniu - 19-04-2011 13:47
a tak wogule wy cieszcie sie ze wszyscy żyją a nie wine zwalacie na kogoś,a zapalić sie mogło od wszystkiego !! ale wspułczucia, :cry
85. Dodane przez Dariiaa, w dniu - 19-04-2011 15:40
To była po prostu Masakra :cry Szkoda mi ich wszystkich... :cry
86. Dodane przez aga >:(, w dniu - 19-04-2011 17:43
Dobrze piszesz Emi Koleżanka >:) 
niech się zastanowią,! co piszą :(
87. Dodane przez PRA, w dniu - 20-04-2011 00:05
drodzy komentujący... nie wszystkie ale większość komentarzy w ogóle nie powinno się tu znaleźć, zal mi tych którzy je napisali bo obelgi, oskarżenia łatwo stawiać, te komentarze są prawie tak płytkie jak osoby, które je pisały. Czytanie kto kogo podpalił, kto sie ubezpieczył, kto nie, oczernianie straży, która codziennie naraża życie na pewno nie sprzyja budowaniu przyjaznej atmosfery i zebraniu jakiś pieniążków dla tych rodzin. Kto będzie chciał dać jakieś pieniądze jak tu piszecie o jakiś ubezpieczeniach??? pytam się kto jak ta sprawa śmierdzi nienawiścią do sąsiada i do strażaka!!! owszem znajda się osoby takie które dadzą, ale tych ludzi może być znacznie więcej wiec przestańcie oskarżać... Sprawa tych chłopców, którzy gasili... chwała i podziękowania dla nich ale nagana dla rodziców... czemu nie bedę już powtarzał bo pisali wcześniej ale drodzy rodzice zastanówcie się czy warto, sprawy materialne sa do odzyskania.. zdrowie i życie waszych dzieci nie...
88. Dodane przez m,, w dniu - 19-04-2011 23:26
ludzie ogarnijcie się . ten spór o to kto pierwszy przyjechał jest żałosny ..kolejna sprawa . myślicie że ktoś celowo podpaliłby sobię mieszkanie aby dostac odszkodowanie ?! no trochę rozsądku . myślę że nikt z nas by nie chciał stracic dachu nad głową .. teraz najważniejsze jest aby wspierac poszkodowanych a nie prowadzic dochodzenie na temat kto , w jaki sposób podpalił .. to był czysty przypadek ... pomyślcie trochę !! a i jeszcze jedno niech ci co tam nie byli nie udzielają się bo jak czytam komentarze to aż mi niesmacznie .. mają najwięcej do powiedzenia a tak naprawdę nie było ich tam .. opanujcie się ! :x
89. Dodane przez Adam, w dniu - 20-04-2011 10:00
Ale się tam paliło wspułczuje im  
:? :zzz :grin
90. Dodane przez gość, w dniu - 21-04-2011 09:06
Nie wiem czy watro toczyć jakieś plebejskie spory o dojazd straży? Proponuję się zastanowić co wam to da, że będziecie szukali winnego? Może lepiej się skupić na pomocy poszkodowanym? :)
91. Dodane przez myślpotempisz, w dniu - 09-03-2013 23:28
Ludzie ogarnijcie się . byłam tak od początku do końca w dym domu i dobrze wiem i już chyba wszyscy wiemy jak to było . i to głupie osądzanie że zrobiła to (...) tylko z powodu że była ubezpieczona jest żałosne ! na zdrowy rozsądek pomyślcie po co miała by to robić ? żeby było śmiesznie ? stracić wszystko ? Jak coś piszecie to najpierw pomyślcie
92. Dodane przez z podkowyy xd, w dniu - 01-11-2013 20:52
Teraz przypadkiem znowu natknęłam się na ten artykuł i aż płakać mi się chce jak widzę co wy tutaj w kom napisaliście ... (...) Natala opowiadała mi to wszystko kiedy przez tydzień po tym mieszkała u mnie. Myła zęby i usłyszała coś jakby skrobanie myszy więc poszła na strych który był za ścianą łazienki i zobaczyła płonącą całą ścianę. Więc o czym wy tu piszecie ? to wszystko przez nieszczelny piec -.- a poza tym to u Natali NIC sie nie uratowało. Wiem bo po 1. tam mieszkam. 2. pomagałam wszystko sprzątać po tym pożarze.
93. Dodane przez mały, w dniu - 30-11-2013 18:17
chłopaki z zaborowic hm.. Pijane 14nasto latki bez żadnych zabezpieczeń i sprzętu. kto ich tam wpuścił.A jeszcze JAK MÓWIŁEM ŻE MAJĄ WYJŚĆ BO NIE MAJĄ ODPOWIEDNIEGO ZABEZPIECZENIA TO SIE BUNTOWALI
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Ogródek działkowy "p... Leszno 31900
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj