Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.
Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
wykrywanie botów i nadużyć w usługach
pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)
Podstawy prawne przetwarzania danych
marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych
Odbiorcy danych Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.
Prawa osoby, której dane dotyczą Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
prawo żądania sprostowania danych,
prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
forma pisemna Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno
Informacje dodatkowe Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Stłuczenia kręgosłupa doznała 25-latka kierująca toyotą auris po zderzeniu z ciężarowym volvo. Kobieta nie zachowała ostrożności podczas manewru skrętu w lewo. Została ukarana mandatem w wysokości 300 zł.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do kolizji doszło na trasie Chojno - Słupia Kapitulna. - Kierująca toyotą zaczęła skręcać w lewo, w czasie gdy jadąca za nią ciężarówka rozpoczęła
już manewr wyprzedzania - powiedziała Beata Jarczewska, rzecznik KPP w Rawiczu. Toyota wylądowała w rowie. Zarówno osobówka jak i ciężarowe volvo nie nadawały się do dalszej jazdy. - Konieczny był przeładunek towaru na inne auto - powiedział Krzysztof Skrzypczak, rzecznik Kp PSP w Rawiczu. Strażacy udzielili pierwszej pomocy 25-latce. Kobietę z urazem kręgosłupa zabrano do szpitala. Obrażenia nie wymagają jednak leczenie powyżej siedmiu dni i dlatego zdarzenie zakwalifikowano jako kolizję.(emi/foto K.Skrzypczak
1. Dodane przez marek, w dniu - 25-10-2011 17:02 Ci przedstawiciele handlowi jeżdżą jak wariaci.
2. Dodane przez ed, w dniu - 25-10-2011 17:05 raczej corollą a nie avensis
3. Dodane przez czyżby ?, w dniu - 25-10-2011 17:16 a mi się wydaje,że na skrzyżowaniach nie wolno wyprzedzać ! czyli ciężarówka zawiniła co najmniej tak samo !
4. Dodane przez ann, w dniu - 25-10-2011 17:41 ale niekoniecznie to musialo być skrzyżowanie.. może wjeżdżała w jakąs polna drogę alo wjeżdżała do posesji
5. Dodane przez Dexter, w dniu - 25-10-2011 17:48 Raczej Auris ...
6. Dodane przez , w dniu - 25-10-2011 18:38 tam skrzyżowania niema
7. Dodane przez marek, w dniu - 25-10-2011 19:10 Skoro dostała mandat, to musiała być winna.
8. Dodane przez też skręcający w lewo, w dniu - 25-10-2011 20:31 Mógł zawinić kierowca ciężarówki???..., który gadając przez cb nie zauważył, że kobieta skręca w lewo. Przecież Ona mogła jako pierwsza zasygnalizować zamiar skrętu w lewo, a gosciu mając kilkanascie ton na pace, nie zdążył wyhamować i w ostatniej chwili odbił w lewo. Gdyby był już na lewym pasie trafiłby ją całym przodem, a nie tylko prawą stroną. To tylko moje spostrzeżenie, może się mylę, a może nie.
9. Dodane przez max, w dniu - 25-10-2011 21:41 i co nic nie piszecie na kierowcę tira bo nie był winny hehe
10. Dodane przez x, w dniu - 25-10-2011 21:58 jak miala kierunkowskaz wlaczony wczesniej to tez nie powinien wyprzdzac
11. Dodane przez x, w dniu - 25-10-2011 21:58 jak miala kierunkowskaz wlaczony wczesniej to tez nie powinien wyprzdzac
12. Dodane przez run, w dniu - 25-10-2011 23:17 kom.8 ale masz pojecie o odruchach kierowcy, może i rozmawiał przez CB, lecz na chłopski rozum nigdy nikt nie powinien "gonić" pojazdu, który mu staje na przeszkodzie a tym bardziej ciężarówka, która przy swojej masie i wysokości staje sie bardzo niestabilna przy gwałtownej zmianie toru jazdy.
reklama
13. Dodane przez P., w dniu - 25-10-2011 23:30 Miałam w rodzinie taki sam przypadek. Winna jest kobieta. W uzasadnieniu policji : kierowca przed wykonywaniem manewru skrętu musi się upewnić czy ktoś go nie wyprzedza nawet milion razy, byleby to było skuteczne. . Jak dla mnie troszkę przesadzone, ale cóż, to nasze realia.
14. Dodane przez kasia, w dniu - 26-10-2011 06:57 Zadać należy zasadnicze pytanie , skąd się biorą na tej drodze samochody ciężarowe przekraczające dopuszczalny tonarz 10 ton lub 15 ton jaki widnieje na przeprawach mostowych na rzekach Orla Dąbroczna. Tej ciężarówki wogóle tu nie powinno być.
15. Dodane przez małe ale, w dniu - 26-10-2011 07:37 tylko że ciężarówka ma uszkodzona prawa stronę, tzn że została uderzona z prawego pasa przez toyotę, inaczej mówiąc była juz na lewym pasie kiedy toyota zaczęła zmieniac pas, a może się mylę?
16. Dodane przez zdzich, w dniu - 26-10-2011 09:11 Jak ciężarówka może wyprzedzać samochód osobowy na wąskiej wiejskiej drodze! A tym bardziej SŁUŻBOWĄ TOYOTE!Przecież jeśli takie auto mocno zwolniło to musiało mieć naprawdę bardzo istotny powód. Inteligentnie myślący kierowca ciężarówki powinien przewidzieć że może ono wykonać manewr skrętu w lewo i zachować szczególną ostrożność a nie bezmyślnie brać się za wyprzedzanie...
17. Dodane przez ant, w dniu - 26-10-2011 09:19 Dziwię się komentarzom 4 i 6 - skrzyżowanie jest widać je na zdjęciu nad maską osobówki, chyba tam zamierzała skręcić, a po uderzeniu leży obrócona o 180 stopni. Popieram komentarze 3 i 12 - jeśli samochód przed nami podejrzanie zwalnia, to jest jakaś przyczyna, zwalniał bo chciał skręcić w lewo i ten z tyłu winien to odczytać, nie widział skrzyowania? Pani rzecznik KPP stwierdza: " jadąca za nią ciężarówka rozpoczęła już manewr wyprzedzania " - czy ciężarówka miała szanse zakończyć manewr wyprzedzania przed skrzyżowaniem? Jeśli nie, to dlaczego "wybrano na winną" tylko panią z osobówki? Czy pan z ciężarówki(albo jego szef) ma znajomości, układy.... Kierowcy ciężarówki też by 300 zł nie zaszkodziło, pole widzenia miał dobre, bo wyjątkowo (w porównaniu do innych ciężarówek) ma pustą szybę, nie ma światełek, choinek, setki misiów, lalek, proporczyków, naklejek.....
18. Dodane przez 7777, w dniu - 26-10-2011 11:03 do kom.17 tam niema skrzyzowania jest prosta droga do samego chojna ,a na zdjeciu widac za maska osobówki wjazd do posesji
19. Dodane przez OPELOWIEC, w dniu - 26-10-2011 11:24 A MOŻE TA PANI Z TOYOTKI GADAŁA PRZEZ KOMÓRĘ? CO...
20. Dodane przez mik, w dniu - 26-10-2011 11:30 nie rozumiem jak miala zachowac ostroznosc przy skrecie w lewo???? miala zjechac do rowu przepuscic z tylu jadaca ciezarowke i dopiero skrecic czy jak????
21. Dodane przez Ronin, w dniu - 26-10-2011 14:18 Toyota stała na prawym pasie z włączonym migaczem i zamiarem skrętu w lewo na posesję, a 67letni kierowca tira nie wychamował i aby uniknąć kolizji odbił w lewo trącając tył Toyoty, siła uderzenia wyrzuciła auto osobowe do rowu a ciężarówka po wyhamowaniu staneła na lewym pasie.Inteligentny p.policjant stwierdził ,że ciężarówka wcześnie podjeła manewr wyprzedzania i wina jest kierowcy z Toyoty, a migacz mógł nie działać (toyota z 2011r.).Normalnie "kopanie się z koniem"
22. Dodane przez Smiech, w dniu - 26-10-2011 17:17 Komentarze 3,8,10,14,16,17,20 i 21 BUHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Smiech na wasze wypowedzi.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.