Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
19
Maja 2024
Niedziela
Imieniny obchodzą:
Augustyn, Celestyn,
Iwo, Mikołaj, Piotr,

DZIEŃ DOBRYCH
UCZYNKÓW
Do końca roku 226 dni.
Start arrow Leszno arrow Komercjalizacja, prywatyzacja czy nowy szpital?

Szczepański pyta, Wojtasiak odpowiada

Komercjalizacja, prywatyzacja czy nowy szpital?

28.04.2015. Radio Elka, Jarek Adamek

Zwiększa się strata Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Lesznie. - W tym roku może ona wynieść nawet 3,5 miliona złotych – mówi Wiesław Szczepański, radny SLD w Sejmiku Wielkopolski. Radny pytał wicemarszałka Leszka Wojtasiaka o pomysł na poprawę sytuacji. Jak się okazuje jest ich kilka: od komercjalizacji po budowę zupełnie nowej siedziby.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
O możliwości komercjalizacji leszczyńskiego szpitala wicemarszałek Wojtasiak wspomniał podczas ostatniej wizyty w Lesznie. Wiesław Szczepański, który jest przewodniczącym Komisji Rewizyjnej Sejmiku wystosował do niego interpelację, w której poprosił o więcej szczegółów na temat tych planów. -Z danych, które otrzymaliśmy wynika, że w tym roku straty wielkopolskich szpitali wzrosły, w przypadku Wojewódzkiego
Szpitala Zespolonego w Lesznie pogorszenie wyniku jest znaczne, podczas gdy w 2013 roku strata wynosiła 1,5 miliona złotych, w tym może osiągnąć 3,5 miliona
- mówi Wiesław Szczepański.

Wicemarszałek Leszek Wojtasiak w odpowiedzi na interpelację radnego SLD przyznaje, że komercjalizacja, czyli przekształcenie szpitala w spółkę jest faktycznie rozważana, choć mogłaby ona nastąpić po ustabilizowaniu sytuacji finansowej. Marszałek wprawdzie nie pisze o prywatyzacji placówki, jednak zdaniem Szczepańskiego komercjalizacja może stanowić pierwszy krok do niej - udziały w spółce mogą być bowiem sprzedawane.

Wojtasiak zwraca też uwagę na stosunkowo małe wykorzystanie łóżek w leszczyńskim szpitalu - jest ono na poziomie 62,5%. Powodem może być bliskość innych placówek leczniczych w Kościanie, Gostyniu, Rawiczu i Wschowie. Szpital musi być też dostosowany do najnowszych wymogów Ministerstwa Zdrowia. Dlatego, jak czytamy w piśmie wicemarszałka rozważany jest scenariusz ewentualnej gruntownej modernizacji istniejącego Szpitala lub budowy nowego w przyszłości. Ta ostatnia jednak byłaby możliwa dopiero po zakończeniu budowy Wielkopolskiego Centrum Zdrowia Dziecka w Poznaniu.

-Na razie nie ma jeszcze rozstrzygniętego przetargu na Centrum - mówi Wiesław Szczepański - o zakończeniu możemy mówić więc po roku 2020. Do tego czasu wiele jeszcze może się wydarzyć. Tak czy inaczej problemem najbliższej przyszłości jest poprawa kondycji finansowej leszczyńskiego szpitala - zdaniem Wiesława Szczepańskiego najważniejszym na to sposobem jest lepszy kontrakt z NFZ.


 
Komentarze (51)
1. Dodane przez wwww, w dniu - 28-04-2015 10:17
nie wykorzystane łóżka ha ha ha dobre tylko żę wewnętrzny , neurologia i inne pękają w szwach skąd oni mają te dane chyba z kosmosu.na budowe nowego szpitala kasa się znajdzie a na oddłużenie starego nie brak słów
2. Dodane przez Szpitalna, w dniu - 28-04-2015 10:18
i ciekawe gdzie by go mieli wybudować jak w Lesznie nie ma miejsca!!!!
3. Dodane przez nikifor, w dniu - 28-04-2015 10:34
Pamiętacie jakie były szumne zapowiedzi przy zmianie władzy w szpitalu-likwidacja zadłużenia przede wszystkim.A obecne władze Leszna jakoś nabrały wody w usta w tej sprawie.
4. Dodane przez do kom3 - i nie tylko, w dniu - 28-04-2015 10:52
A co ma obecna władza do stanu szpitala którego sytuacja była znana lata temu? A może Szanowny Pan/i nie wie kto jest zarządcą szpitala? Bo zapewniam że nie Miasto.  
 
Po drugie. Lata temu dokonano w Lesznie najbardziej chamskiej i perfidnej kradzieży na pracownikach szpitala i nie pamiętam aby ktokolwiek o tym informował. Mówię o zmuszeniu pielęgniarek, położnych, salowych do podpisania słynnego aneksu do umowy o Pracę, w którym Panie zgadzały się o obniżenie pensji o 6%, w zamian za to dyrekcja oraz NSZZ SOLIDARNOŚĆ dawały gwarancję zatrudnienia.  
 
Owe działania miały skutkować tym, że nie będzie zwolnienia grupowych. Kiedy minęło kilka miesięcy, dokonano pierwszego zwolnienia grupowego. Nikt owym Paniom nie zwrócił ani GROSZA z tytułu nie wywiązania się z Aneksu. Związki biły sobie brawo, a dyrektor powtórzył ten numer drugi raz. 
 
Zanim będziecie wysuwać oskarżenia wobec włodarzy miasta, zacznijcie od tych, którzy są bezpośrednio winni - wszelkiej maści związkowców i wywieźcie ich na taczkach. To najprędzej uzdrowi szpital. Nie będzie dodtkowej kasy na jakieś NSZZ-y, które dla "swoich" raz na rok dają coraz chudsze paczki ze słodyczami na święta.  
 
Tak Kochana Elka - prowadziliście wywiady z dyrektorem, związkami ale czego zabrakło aby napisać kilka słów w obronie okradzionych?
5. Dodane przez noname, w dniu - 28-04-2015 11:06
hehe dziwie się że takie takie duże obłożenie łóżek jest przy takiej kiepskiej opinii szpitala. Od tego należałoby w ogóle zacząć! Przykład porodówka, która ma wanne do porodów a tylko sie kurzy bo nie można z niej korzystać! Jeden lekarz co jest na ginekologii to jak pacjentki go widzą to uciekają. Myśle że na innych oddziałach podobnie. Niestety bez zmiany podejścia nic się nie zmieni!
6. Dodane przez Marin, w dniu - 28-04-2015 11:17
Polowa do zwolnienia zmiejsza sie koszty wszyscy beda usmiechnieci i zadowoleni i pacjentom w .... Wlazic. Wystarczy popatrzec jak jest w prywatnych klinikach bo w leszczynskim szpitalu gleboka komuna jeszcze
7. Dodane przez Dzisiaj szpital funkcjonuje, w dniu - 28-04-2015 11:32
tylko i wyłącznie dzięki stażystom, studentom PWSZ. Kadra pielęgniarska jest minimalna. Czekamy na pierwsze pozwy przeciwko szpitalowi, za brak personelu medycznego. A może to opiekunki mają pełnić rolę pielęgniarek?  
 
no i co na to wspomniane związki?
8. Dodane przez matt, w dniu - 28-04-2015 11:33
Szpital byłby pełny ale ludzie uciekają z Leszna bo opinie są jakie są. Ortopedia chirurgia i ginekologia nie cieszy się dobrą marką. Dzisiaj jak prywatnie się nie będziesz leczyć to będziesz kaleką
reklama
9. Dodane przez Jasiek, w dniu - 28-04-2015 11:48
A może tak pomóc trochę Szpitalowi Panie POLITYKU ?
10. Dodane przez leszcz, w dniu - 28-04-2015 12:09
ciekawe czego nie napiszą ile miliardów przynosi straty nasz rząd. Wiadomo wszem i wobec że szpitale to nie są zakłady produkcyjne tylko niosące pomoc ludziom między innymi na ten cel powinny iść nasze podatki a nie na imprezy naszej wierchuszki !!!
11. Dodane przez pacjent, w dniu - 28-04-2015 12:31
Nowy szpital ?? Lekarzy wysłać na szkolenie jak powinni leczyć !!!(...)
12. Dodane przez Mycha, w dniu - 28-04-2015 12:55
Wszyscy obwiniają wszystkich o wszystko ale gdyby NFZ dał większy kontrakt to i łóżka byłyby obłożone i pieniądze większe, a co do leczenia i opieki to może ktos napisze coś dobrego bo łatwo się oczernia a jak coś dolega to szybko do szpitala.
13. Dodane przez Marta, w dniu - 28-04-2015 13:06
W lutym 2 dni moja córeczka leżała na oddziale dziecięcym na korytarzu. Obłęd totalny.Brak sal i łóżecze, o umyciu siebie i dziecka zapomnijcie. Dlaczego władze nie robią nic dla dzieci. Pan Szczepański mógł coś zrobić ale nie umiał lub nie chciał.
14. Dodane przez ekonomista, w dniu - 28-04-2015 13:22
DLACZEGO SZPITAL PONOSI STRATY? Odpowiedź jest bardzo prosta. Popatrzcie na te przychodnie tylko na Kiepury są dwie a powstaje trzecia. Otóż wyprowadzono w prywatne ręce ze szpitala to, co jest OPŁACALNE a zostawiono szpitalowi NIEOPŁACALNĄ resztę. To jest powód, że szpital musi być na minusie. Tymczasem te prywatne przychodnie przynoszą właścicielom takie zyski, że co 2 lata wymieniają wypasione mercedesy i audi z salonu. Tu ucieka brakująca szpitalowi kasa. Teraz policzcie wszystkie prywatne przychodzenie w Lesznie na fundusz, przyjmijmy, że jest ich tylko 15 razy pół miliona za jedno autko i wychodzi coś koło tych 3,5 miliona strat szpitala.
15. Dodane przez ja, w dniu - 28-04-2015 13:23
Panie redaktorze proszę napisać artykuł o poradni chirurgicznej w szpitalu zgroza 2 osoby stykają się plecami gdzie prawo pacjenta do intymności tak niewiele potrzeba żeby to zmienić .
16. Dodane przez maja, w dniu - 28-04-2015 13:51
(...) bzdury opowiada
17. Dodane przez cot, w dniu - 28-04-2015 14:17
za dużo Panów chodzi z teczką po szpitalu czort wie jakie stanowiska mają tak nic nie jest dopilnowane widać to gołym okiem nikomu na niczym nie zależy Pan strażak co on robi wszędzie palą w szpitalu może by tak karać była by kasa
18. Dodane przez wit, w dniu - 28-04-2015 14:27
coś dobrego napisać w zagrożeniu życia ok spełnia swoją rolę dr Lewicki super gość jego drużyna też spoko trzeba brać przykład z takiego personelu lekarzom musi zależeć to reszta się uda
19. Dodane przez jan, w dniu - 28-04-2015 14:35
wyjście jest proste Lekarz na prywacie nie ma prawa mieć etatu w państwowej(poki co)służbie zdrowia.Niech prywaciarze sobie blok operacyjny z takim sprzętem postawią i utrzymują a nie za zabieg kasa w kieszeń a państwowy sprzet używają.Ale kto ma tu zarządzać racjonalnie jak stanowiska dyrekcji szpitala są przechowalnią polityczną kolesi-nie istotne czy znają się na rzeczy czy nie.Tu jest pies pogrzebany! a związki za brame,niech sobie wynajmą siedzibę i się do woli związkują.
20. Dodane przez pax, w dniu - 28-04-2015 14:39
Niech mnie ktoś oświeci jak to jest?Psychiatra zmniejszył zadłużenie(strate finansowa)szpitala a bankowiec nie ogarnia tematu??????
21. Dodane przez tyty, w dniu - 28-04-2015 14:47
Widze że osoba myslaca o budowie nowego szpitala niema zielonego pojęcia jakie to koszty. Sprawa jest prosta wziąść się za bandę lekarzy chorych polityków niech płacą za to do czego doprowadzili a Leszczyńskie media mogłyby lepiej opisywać sprawy szpitala a nie tylko po łebkach boją się czy to jedna klika? Przeciętny chloporobotnik lepiej by zarządzał niż wyuczony złodziej żal naprawdę zal
22. Dodane przez xyz, w dniu - 28-04-2015 14:54
Były poseł chce kupic szpital i sie dopytuje kiedy załatwic kasę na przejecie ...
23. Dodane przez ika, w dniu - 28-04-2015 15:35
jaja panie były pośle lepiej znikaj z tej polityki już się nic tobie nie uda a tylko zamieszanie czynisz......ciekawe za jakie pieniadze lekarze buduja prywatne przychodnie mnogo ich w lesznie
24. Dodane przez noname, w dniu - 28-04-2015 15:41
A jak to jest że lekarze przyjmują prywatnie w swoich gabinetach a później badania wykonują w szpitalu??
25. Dodane przez EDI, w dniu - 28-04-2015 15:58
Powołanie nowej dyrekcji,miało doprowadzić do zmniejszenia zadłużenie i co? klapa to tylko jest drenowanie pieniędzy,wszystko na temat
26. Dodane przez ja, w dniu - 28-04-2015 16:19
jak gdzie na miejscu goplany
27. Dodane przez Ruda, w dniu - 28-04-2015 17:02
Może by tak zacząć od zmian.Stanowiska oddziałowych czy naczelnej nie mogą być dożywotnie.Jest tyle wykształconych młodych,które mogą a nawet powinny zmienić strukturę kolesiostwa.Proszę wierzyć że jest ona na oddziałach.Jest ciche przyzwolenie na mobbing pracowników.Jedni godzą się bo nie mają wsparcia,innym jest tak wygodnie puki ich to nie dotyczy.Stanowisko oddziałowej,czy przełożonej chyba zobowiązuje nie tylko do trzymania pejcza w ręku,ale również do ludzkiego postępowania.
28. Dodane przez związkowiec !, w dniu - 28-04-2015 17:32
Chętnych do pracy w związkach nie ma ! Każdy jest bohaterem przed monitorem komputera, a na zebraniu z dyrektorem tylko związkowcy pytają co dalej ze Szpitalem, a reszta, albo nie przychodzi, albo jest głośna jak Dyrektor wyjdzie ! A przy Dyrektorze tylko słychać jak gaciami trzęsą ! Zapraszam chętnych do działania ! I co znowu i ich brak....Bohaterowie internetowi !
29. Dodane przez viola, w dniu - 28-04-2015 17:48
Ciekawe co na to wszystko milczący działacze PIS. Obiecali że nie będzie prywatyzacji dużych szpitali. Tymczasem szpital w Lesznie ma być remontowany, ma być zakupiony nowy sprzęt a potem PRYWATYZACJA DLA ZNAJOMYCH. Ciężko chorzy będą wtedy przyjmowani wyłącznie do kostnicy ?
30. Dodane przez Do Związkozwca, w dniu - 28-04-2015 18:04
akurat związki ze szpitala znam bardzo dobrze. proszę się nie kompromitować. NSZZ należy zlikwidować a takich "związkowców" postawić przed sądem. Tak to powinno wyglądać, proszę więc nie wymyślać mitów, ale odnieść się do faktów, na które są DOKUMENTY - drogie świnki przy korycie.
31. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 28-04-2015 19:53
Ludzie, nie obwiniajcie pielęgniarek o to że szpital ma stratę. Za wynik finansowy szpitala odpowiada jego zarząd i jeżeli nie potrafi gospodarować środkami powinien być zmieniony. A krzyczenie typu zabrać lekarzom, połowę ludzi zwolnić itd jest kuriozalne. Logika typu pracownika ukarać za to że szpital ma stratę a dyrektorów zostawić to kompletna paranoja. Najsmutniejsze jest to, że znowu nikt za to pewnie nie poniesie konsekwencji a my na ten stan rzeczy płacimy z podatków.
32. Dodane przez Jan, w dniu - 28-04-2015 20:54
Do Leszczyniaka. 
Czy to Zarząd wydaje pieniądze, czy pracownicy, kierownicy? Np. decydując co wziąć z magazynu, czym, jak i jak długo leczą. To pracownicy zarabiają lecząc, bo za to płaci NFZ i ci sami ludzie wydają te pieniądze na leczenie, płace i koszty utrzymania potencjału. Skoro jest on wykorzystany tylko w 60%, to znaczy, że jest zbyt duży i za jego utrzymanie, ogrzewanie, sprzątanie, oświetlenie, konserwacje i remonty, niepotrzebnie się płaci. Który przedsiębiorca trzyma 40% potencjału w rezerwie! To bankructwo. Inna sprawa to chęć i przyzwolenie na zmiany ze strony załogi. Wszyscy chcą lepiej, ale najlepiej nic nie zmieniać, bo zawsze tak było. W prywatnych gabinetach i lecznicach tego nie ma i to jest ich wyższość nad publicznymi. Bo w nich polityka i skostnienie uniemożliwia lub paraliżuje zmiany, a te są nieodzowne. Albo radykalne leczenie, które boli, ale daje szansę na wyjście z tego dołka. albo równia pochyła i jazda w dół.
33. Dodane przez do k. 32, w dniu - 28-04-2015 21:19
Popieram k. 14. W komentarzu 32 zabrakło bardzo dużego kosztu jakim są KONTRAKTY LEKARSKIE. Płace i te pozostałe koszty które wymienia Jan to śladowe procenty kosztowe.
34. Dodane przez piotr, w dniu - 28-04-2015 21:58
i tak ze wszytkim jezdrze do poznania .lekarz specialista prywatnie jest tanszy niz w lesznie znachorzy ,wystawi paragon.i we wYniku nie napisze BYC MOZE.
35. Dodane przez Honkisz, w dniu - 28-04-2015 22:00
Wojtasiak na studia.
36. Dodane przez Nowy szpital ? Wątpię ?, w dniu - 28-04-2015 22:25
Cytat ze strony NFZ w Szczecinie: "Jedno łóżko szpitalne uzyskane w efekcie budowy bądź modernizacji szpitala kosztuje od 500-700 tysięcy złotych. Ten koszt, w trakcie wieloletniej realizacji projektu, może się okazać jeszcze wyższy - tak wynika z raportu Najwyższej Izby Kontroli". Szpital w Lesznie ma ponad 500 łóżek. 
Koszt budowy Wielkopolskiego Centrum Zdrowia Dziecka ma przekroczyć 80 mln Euro. "Samorząd Wielkopolski w latach 2006-2014 na modernizacje w służbie zdrowia wydał ponad 600 mln złotych, z czego blisko 400 mln zł pochodziło z budżetu województwa". 
Patrząc na powyższe dane, wydaje mi się, że budowę nowego szpitala w Lesznie należy uznać w najbliższych latach za mało prawdopodobną. Kto to sfinansuje ?
37. Dodane przez Co na to zainteresowni ?, w dniu - 28-04-2015 22:26
A co powiedzieliby lekarze na prywatyzację? Byliby zadowoleni? Zarabialiby lepiej niż obecnie?
reklama
38. Dodane przez kruszyna, w dniu - 28-04-2015 23:28
Najlepiej by bylo szpital w Lesznie zamknac calkowicie bo szpitale w osciennych miastach dzialaja lepiej , personel jest "ludzki"maja podejscie do pacjeta i jeszcze jedno mialam okazje byc tylko raz w szpitalu w Lesznie i dziekuje bardzo wiecej nie chce.........
39. Dodane przez xxx, w dniu - 28-04-2015 23:46
Ja chyba czegos nie rozumiem. Jak szpital jest zadluzony to sie go burzy i buduje nowy?
40. Dodane przez Odpowiedź do kom 32, w dniu - 29-04-2015 00:25
Jak widzę przyznajesz mi rację. Jeśli pracownicy źle dysponują powierzonymi im środkami=niewłaściwie wykonują swoje obowiązki to należy nimi tak pokierować, aby wypełniali swoje zadania-wyznaczoną strategię zarządzania szpitalem. Jeśli ZARZĄD tego nie robi tzn. że nie wypełnia swoich obowiązków i należy to/go zmienić. Zarząd, który nie ma nadzoru nie jest w stanie prawidłowo kierować organizacją. A to ,że wszystkim pracownikom nie da się dogodzić i trzeba skostniałe struktury nieraz brutalnie modyfikować to akurat normalne. Pamiętajcie zawsze, z której strony psuje się ryba. Zmiana kilku lekarzy, salowych czy pielęgniarek nic nie wniesie i dalej szpital będzie na minusie.
41. Dodane przez smerda jajeczny, w dniu - 29-04-2015 05:27
A Leszek podchodzi do matury w tym roku?
42. Dodane przez POinformowany, w dniu - 29-04-2015 16:20
Komercjalizacja szpitali nic nie dała 
Artykuł - Medycyna Praktyczna 22.04.2015 
 
" NIK: 
Przekształcenie szpitali samorządowych w spółki niewiele zmieniło na rynku usług leczniczych. Wbrew nadziejom nie skróciły się kolejki do lekarzy. Część szpitali skorzystała jedynie z chwilowego oddłużenia, choć później sytuacja finansowa niektórych wróciła do "normy", czyli do generowania strat - stwierdziła Najwyższa Izba Kontroli."
43. Dodane przez dyrekcja, w dniu - 29-04-2015 20:27
Niech pan szanowny dyrektor wypowie sie na temat pensji lekarzy z izby przyjęć. To jest skandal i tyle.
44. Dodane przez do kom. 43, w dniu - 29-04-2015 22:52
Kolego, a kto podpisał umowy z lekarzami? Sami sobie ze szpitalem podpisali? Pensje mają takie jakie im dyrektor podpisał...
45. Dodane przez zbulwersowany, w dniu - 29-04-2015 22:53
Poobcinać złodziejom co nieco i wziąć w ryzy zarząd. Jak Państwowa placówka może mieć dług wobec Państwa? PARANOJA.
46. Dodane przez do kom. 43, w dniu - 29-04-2015 22:55
kolego, a kto podpisał lekarzom umowy ze szpitalem? Sami sobie wzięli pieczątki i podpisy podrobili? Do kogo te pretensje? Jakby Ci dyrektor podpisał umowę na sporą sumkę też byś biadolił?
47. Dodane przez do 21, w dniu - 30-04-2015 16:42
Wojtasiak jest bez nawet średniego wykształcenia,a kiedyś załapał sie jako związkowiec z SK Iwno do Uni Wolnosci ,a teraz bryluje w PO pomimo wielu przekretow(jak to w PO)
48. Dodane przez noname, w dniu - 30-04-2015 21:17
do kom 28. Dzięki związkowcą mamy taki burdel jaki mamy! Wstyd w ogóle zostać związkowcem... przykład pana przewodniczącego rolników.. już zakłada partię polityczną i zaraz kandydatura do sejsmu! Wstyd! Byle na krzywdzie innych się dorobić czyli typowy związkowiec!
49. Dodane przez jaruś, w dniu - 01-05-2015 11:48
Szpital w Lesznie powinien być taki duży jak w Kościanie.Leszno powinno się uczyć gospodarności od Kościana.Tylko wam pozazdrościć tych pieniędzy które podatnicy łożą na ten zbankrutowany szpital.Żal tych pieniędzy oj żal!!!!Zamknąć szpital.
reklama
50. Dodane przez ///, w dniu - 01-05-2015 18:47
Ciebie żal mądralo...
51. Dodane przez helena, w dniu - 02-05-2015 22:01
prywatne przychodnie tak długo leczą pacjenta póki mają z niego kasę z NFZ. Jak stan pacjenta się pogorszy wysyłają go do szpitala. Szpital przyjmuje i za leczenie 9 prawdziwe) nie dostaje należytych pieniędzy. Wniosek: tak długo leczą w prywatnych przychodniach, póki im się to opłaca. Potem, sruu i do szpitla.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom nad jeziorem sta... Stary dęb... 710000
Audyty energetyczne ... Leszno 1
Mieszkanie 48m kłoda... Kłoda 247000
Duże przestronne mie... Leszno 3200
Wyremontowany dom w ... Boszkowo-... 600000
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj