Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Leszno arrow Ptaszyński: Sprawa załatwiana tylnymi drzwiami

KOD i Nowoczesna razem w kwestii pomnika

Ptaszyński: Sprawa załatwiana tylnymi drzwiami

19.05.2016. Radio Elka, Bartłomiej Klupś


(Fot. Bartłomiej Klupś)
W ciągu dwóch dni czterystu mieszkańców podpisało się pod petycją skierowaną do radnych Rady Miejskiej Leszna, w sprawie wstrzymania planów budowy pomnika ofiar Katastrofy Smoleńskiej. Z taką inicjatywą wyszedł leszczyński Komitet Obrony Demokracji, którego od dziś w zbieraniu podpisów wspiera Nowoczesna.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Pomnik ofiar Katastrofy Smoleńskiej ma stanąć na skwerze u zbiegu ulic Wojska Polskiego i Jagiellońskiej. To właśnie w tym miejscu odbyła się dziś konferencja z udziałem Macieja Ptaszyńskiego - lidera leszczyńskiego KOD-u oraz Tomasza Mikołajczaka, przewodniczącego koła Nowoczesnej w Lesznie.

Ptaszyński poinformował, że zaledwie w ciągu dwóch dni zebrano czterysta podpisów, co jego zdaniem należy traktować jako bardzo dobry wynik. Lider KOD-u nawiązał do wczorajszego
programu „Rozmowy Elki”, w którym o ewentualnej budowie pomnika dyskutowali przedstawiciele klubów Rady Miejskiej Leszna.

- Sytuacja jest bardzo dziwna. Część radnych mówi, że nic się na razie nie stało, że nie ma żadnych planów budowy tego pomnika, a za nagłośnienie tej sprawy odpowiedzialny jest KOD, który robi to w celach politycznych oraz leszczyńskie media. Chcę zapytać jakie to cele polityczne ma leszczyński KOD? Nie wybieramy się przecież na żadne wybory, nie jesteśmy też żadną partią. Po prostu uważamy, że społeczeństwo o takich wydarzeniach jak budowa pomnika Smoleńskiego musi być poinformowane. Należy takie rzeczy konsultować ze społeczeństwem, a nie załatwiać całą sprawę tylnymi drzwiami. My naprawdę nie mamy nic przeciwko upamiętnianiu ofiar tej katastrofy. Pan płk. Szwed wyszedł z taką propozycją i rozumiem, że chce upamiętnić dowódców Sił Zbrojnych, którzy zginęli w tej katastrofie. Nie mamy nic przeciwko tym tablicom na terenie jednostki, a także nawet gdyby miała zawisnąć przy pomniku Garnizonu Leszczyńskiego, przy ul. 17 stycznia. Nie widzimy jednak potrzeby, aby bez konsultacji, budować w tym miejscu jakiś monument, po to żeby zadowolić jedną opcję polityczną - mówił Maciej Ptaszyński.

Podpisy pod petycją zbierane będą do 4 czerwca. W akcję włączyła się także Nowoczesna. Jej leszczyński przewodniczący Tomasz Mikołajczak liczy na to, że uda się zebrać około dwóch tysięcy podpisów. -

- To już będzie taka liczba, której radni nie będą mogli zignorować. Przed chwilą dyskutowaliśmy taki pomysł, że oczekujemy na teraz, aby kluby radnych wypowiedziały się czy są za budową pomnika czy nie. Jeśli do tego dnia kiedy będzie kończyć zbieranie podpisów, nie będzie tej informacji ze strony klubów, to będziemy oficjalnie pytać każdego z radnych. Skoro ktoś jest przedstawicielem mieszkańców, powinien określić się w takich sprawach - zaznaczył Mikołajczak.

Obaj panowie stwierdzili, że zgodzą się na postawienie pomnika, tylko gdy opowie się za tym większość mieszkańców.
 
Komentarze (83)
1. Dodane przez Piwko, w dniu - 19-05-2016 15:20
Kodowcy, większość chciałaby po piwku jeździć autem. 
Czy te jesteście za taką większością?  
Pozbieracie podpisy? 
Chętnie się podpiszę.
2. Dodane przez Podatnik, w dniu - 19-05-2016 15:22
Większość nie chciałaby płacić podatków - załatwicie?
3. Dodane przez sebaPL, w dniu - 19-05-2016 15:24
Pytam sie ponownie :-( gdzie moge to podpisac ???
4. Dodane przez obserwator, w dniu - 19-05-2016 15:28
gdzie można składać podpisy ?.....jeśli Pisowcy chcą pomnika ,to niech go postawią za swoje pieniądze na swoich podwórkach...a wtedy będą mogli modlić się do woli,nie epatując swoimi chorymi poglądami resztę tzn.gorszy sort społeczeństwa....
5. Dodane przez Leszno, w dniu - 19-05-2016 15:35
Dwa Lewaki !!!!
6. Dodane przez Jacek, w dniu - 19-05-2016 15:39
Gdzie byli kodowcy przez 8 lat !!! Sprzedawczyki PL....
7. Dodane przez Tablica a nie pomnik!, w dniu - 19-05-2016 15:40
Jeśli ta tablica jest tak potrzeba Panu Pułkownikowi dla zadowolenia swego przełożonego to rzeczywiście najlepszym miejscem dla niej będzie teren koszar przy ul. Racławickiej. Przecież jest tam już jeden pomnik i pewnie mało kto z mieszkańców Leszna o jego istnieniu wie. 
Umieszczenie tablicy na pomniku przy ul. 17 Stycznia wymagałoby zgody jednego żyjących twórców (ten temat był już przerabiany z innymi "dodatkami")
8. Dodane przez Bans, w dniu - 19-05-2016 15:42
A panowie nie maja co robić? Nie pracują ze biegają z listami po mieście? Za robotę sie wziasc a nie pierdołami sie zajmować. No chyba ze ktoś szuka rozgłosu zeby wejść na listy
9. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 19-05-2016 15:42
jako jeden z mlodszego pokolenia - katastrofa smolenska wychodzi mi juz bokiem. 
ale... zastanawiam sie komu ten pomnik bedzie przeszkadzal? 
zakladam ze najwiecej do powiedzenia maja ludzie ktorzy mieszkaja na grzybowie, gronowie i innych nowych dzielicach gdzie splacaja kredyty we frankach lub tacy ktorzy chca zaistniec w swiecie polityki. 
 
mi jako 34letniemu mieszkancowi leszna - nie bedzie przeszkadzal ten pomnik. Ani tam jakos specjalnie nie chodze, ani nie przejezdzam. 
 
patrzac na to z perspektywy historii - byla to tragedia w ktorej zginal prezydent Polski wybrany w demokratycznych wyborach. Czy go lubilem czy nie to juz inna sprawa - byl naszym prezydentem.  
 
na poczatku bylem przeciwnikiem tego pomnika 
 
powtorze po raz kolejny: 
 
NIE CHCE CI SIE ROBIC - ZOSTAJESZ POLITYKIEM !!!
10. Dodane przez Piechu Pyra, w dniu - 19-05-2016 15:42
Niech Pan pułkownik Sz.postawi sobie swój pomnik w Czerwieńsku. Może zacznijmy stawiać pomniki wszystkim ofiarom wypadków, w tym drogowych! Przecież każda osoba to jedno życie, jedna historia i wiele tragedii. Poza tym czy w Smoleńsku zginął ktoś z Leszna? Wtedy mógłbym zrozumieć sens.Na o wiele większe upamiętnienie zasługują ofiary procesów politycznych i mordów sądowych w wyniku obrony z bronią w ręku przez polskich żółnierzy,milicjantów i kolejarzy czci i godności uprowadzonej przez czerwonoarmistów Polki przewożonej przez Leszno pociągiem w drugiej połowie lat 40-tych ub.w. Żądam godnego upamiętnienia tego wydarzenia za pomocą monumentu lub pomnika. Żałosna tablica nie załatwia sprawy. Trzymam z Nowoczesną !
11. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 19-05-2016 15:45
skoro oni sa przeciwni - powinni ze swoich pieniedzy zrobic referendum, ktore bedzie sinansowane przez nich !!!!  
co to za ilsoc podpisow 400? 
 
pewnie z profilu z facebooka wyciagnal 380 ;) reszte od rodzinki 
 
wyssane z palca 
 
 
ps. czy wy nie macie naprawda juz sie czym zajmowac? tylko jeden drugiemu sie wpierdziela 
 
wez sie chlopie jeden z drugim obudz rano o 5:30 spojrz w lustro i zastanow co ty robisz... wez worek na smieci i idz posprzatac miasto - bedzie wiecej pozytku niz tego szczekania
reklama
12. Dodane przez didi, w dniu - 19-05-2016 15:53
na pustym miejscu proponuję postawić pomnik Ryszarda Petru i Sześciu Królów. Będzie w sam raz.
13. Dodane przez Dziękuję, dobranoc, w dniu - 19-05-2016 15:58
Niech te komuchy z KOD-u już sobie dadzą spokój i idą na emeryture
14. Dodane przez kamil, w dniu - 19-05-2016 16:00
gdzie ,mozna sie zapisac do KOD i przeciwko pomnikowi ?
15. Dodane przez Jaro, w dniu - 19-05-2016 16:03
Popieram Panowie. Tak trzymac. Precz z Pl.18, precz z Pisem. Do wszytkich popierajacych Pis - zycze przebudzenia ! Zalatwiá Polske na cacy. Później trzeba bedzie znowu wszystko na nowo odkrécać. I po co to wszystkim?
16. Dodane przez Litości, w dniu - 19-05-2016 16:12
Tym pomnikiem nie zadowoli się tylko jedna opcja polityczna bo zginęli tam politycy z różnych opcji politycznych, więc jeśli pomnika ma stanąć to powinien zadowolić każdą opcję polityczną chyba, że o swoich kolegach partyjnych już się nie pamięta. Chęć upamiętnienia tylko dowódców Sił Zbrojnych to może zaproponować tylko partia, która nawet swojego programu przedstawić nie umie. KropkaNowoczesna widocznie nie wie, że głowa państwa polskiego zginęła w katastrofie, ale co tu się dziwić skoro ich przywódca: wprowadził Święto Sześciu Króli, odkrył, że Rzym upadł w roku 100 a nie 476 r., i przywrócił nam Konstytucję 3 maja, itd... Litości...
17. Dodane przez Vera, w dniu - 19-05-2016 16:19
Wnioskuję, że konferencja odbyła się w miejscu planowanego postawienia pomnika. Brawo. To mi się podoba, bo było to w miejscu neutralnym a nie jakieś nerwowe ganianie naszych decyzyjnych/politycznych celebrytów po redakcjach (lokalne radio/telewizja/gazety). Chcę jednych, z jednego źródła, spotkań z mediami, ale nie w ich siedzibach.  
 
Ponadto, skoro chodzi o sprawę, wywołującą tak duży sprzeciw mieszkańców, proszę KOD i Nowoczesną, aby zapytali KAŻDEGO z radnych i poprosili o wyrażenie swojego zdania. Niech po kolei każdy radny odważnie się określi, bo mieszkańcy mają prawo to wiedzieć.
18. Dodane przez zrobią swoje, w dniu - 19-05-2016 16:21
Jak dla mnie pytanie radnych to tak samo jak decyzje posłów w Sejmie. Radni zrobią po swojemu, bo nie liczą się z mieszkańcami! Więc strata czasu :)W radzie nikt nie będzie się chciał wychylać, bo nie znają dnia ani godziny!
19. Dodane przez gaska balbinka, w dniu - 19-05-2016 16:27
Na Prochowni solarium, jagiellońska punkt bukmacherski
20. Dodane przez Grześ, w dniu - 19-05-2016 16:41
Popieram
21. Dodane przez Cynik, w dniu - 19-05-2016 16:42
Majac do wyboru, Szczot w MZO czy pomnik, wole pomnik. Taniej.
22. Dodane przez wowo, w dniu - 19-05-2016 16:49
To co ja wiem,to podpisy są zbierane jak w kom.7. Będą też zbierane 21.05. od godz.10 Słowiańska-Rynek.
23. Dodane przez Biuro Nowoczesnej, w dniu - 19-05-2016 16:49
Podpisy można składać, między innymi, w biurze Nowoczesnej Leszno, ul. Szkolna 5C. Biuro jest czynne: poniedziałek 14:00-16:00, wtorek 13:30 15:30, środa, czwartek, piątek 16:30-18:00
24. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 19-05-2016 17:00
Nudne juz sie to robi. Niech sobie stawiają w końcu zginał prezydent i cała mozna powiedziec elita rządowa pomijając jaka ona była ale była i rządziła. A ten kod juz bokiem wychodzi
25. Dodane przez Gdzie sie podpisać?, w dniu - 19-05-2016 17:07
Wielu pyta gdzie podpisać i... cisza. Chcecie zebrać podpisy to dajcie jakiś namiar, a nie grupę zamkniętą na FB. Ja rozumiem że nie potrzebujecie tam hejterów-ale żeby coś robić to trzeba trochę się otworzyć i wyjść do ludzi a nie kisić się we własnym sosie. Ja nie poproszę o przyjęcie do grupy zamkniętej bo nie używam "mordoksiążki" 
GDZIE SIĘ PODPISAĆ!!!
26. Dodane przez brawo, w dniu - 19-05-2016 17:12
Brawo Panowie . 
Niech pomnik stawiają w Smoleńsku , a nie w każdym Polskim mieście .
27. Dodane przez Solidarnośc Wykleta od 2011r Alternatywa NoACTA, w dniu - 19-05-2016 17:37
Najlepsze miejsce na tablice smolenska przy kosciele sw.Kazimierza specjalizujacemu się w sprawach kresowych.Do tablicy smolenskiej nalezy dodac daty dwukrotnego pobytu wojsk polskich na Kremlu,ktorego nie zdobyli Napoleon i Hitler
28. Dodane przez do anty KODowców!!!, w dniu - 19-05-2016 18:18
jedyną partią komunistyczną i demagogiczną w Polsce jest PiS bo to jawny PZPR !!!
29. Dodane przez emigrant, w dniu - 19-05-2016 18:57
Bylem w Lesznie gdy Pan Prezydent byl,dzisiaj glosno mowi sie o pomniku Smolenskim,A oczym Pan Borowiak i Szczot zapomnieli jako jedyni w Polsce maja Aleje Jana Pawla II,zapomnieli ze to Swiety Jan Pawel II.Dzisiaj pan rozdzielil 9miljonow,teraz prosze o zmiane tablic na Aleje Swietego Jana Pawla II i wymiane mieszkancom dokumentow.Co chodzi o pomnik jestem za,jego godne miejsce to cmentarz na Grzybowie.Jak powstanie w miescie to czesto bedzie do odnowy,jak to jest w innych miastach a cmentarz jest szanowanym miejscem.
30. Dodane przez Lewica, w dniu - 19-05-2016 19:19
Super zdjęcie! 
Mają takie słodkie buziaczki. 
 
Z tym pomnikiem to jest problem. 
Forma taka nijaka. 
Biorąc pod uwagę tajemnicze okoliczności katastrofy niewyjaśnione do dziś nawet w minimalnym stopniu. 
Może faktycznie warto poczekać parę miesięcy Aby wybudować pomnik bardziej dosadny sugestywny. 
 
Tak aby z okien samochodu szło odczytać przesłanie : 
na przykład zamach (inspirowany przez...) 
Pomnik radzieckiego żołnierza gwałcącego prosty i czytelny. 
W ocenie posłanki PO Julii Pitery prokuratura nie powinna reagować w sprawie ustawienia w Gdańsku pomnika radzieckiego żołnierza gwałcącego kobietę w ciąży - podaje Radio Zet.  
 
 
- Prokuratura formułując taki zarzut weszła na poziom dla mnie niedopuszczalny. Każdy, kto zna historię Polski wie o tym, co się działo w Gdańsku, jak Gdańsk był wyzwalany. Gdańszczanie byli traktowani jak Niemcy i tam dochodziło do rzeczy strasznych - mówiła Pitera na antenie Radia Zet.  
 
Pitera podkreśliła, że w Gdańsku żołnierze Armii Czerwonej zgwałcili około 30-40 procent kobiet. - Przecież taka była historia. Tak było i co, będziemy się oszukiwać? Ja tylko mogę żałować, że o tym nie mówi w szkołach - zaznaczyła posłanka PO.  
 
 
No i nie wypada aby pomnik smoleński był mniej wypasiony od pomnika Komeńskiego stojącego przed WSZ.
31. Dodane przez Pomnik, w dniu - 19-05-2016 20:13
Możemy się tylko cieszyć że projekt pomnika nie przybrał formy tego zrealizowanego pomnika w Kałkowie.
32. Dodane przez NIE, w dniu - 19-05-2016 20:17
NIE dla pomnika !!!!!!! dla przedszkoli i szkół tak dla pomnika NIE
33. Dodane przez Dziękuję, dobranoc, w dniu - 19-05-2016 20:17
A ja życzę przebudzenia tym którzy 8 lat rządów platformy przespali i jeszcze nie widzą jak sprzedawali i rozkradali nasz kraj.
34. Dodane przez grzes, w dniu - 19-05-2016 20:18
Pani Tomku popieram pomnik niech sobie wybudują na swoich podwórku
35. Dodane przez do pisowskiego trolika, w dniu - 19-05-2016 20:39
ciekawe czy ci za komentarze na elce tez placa? dziwi mnie, iz administrator puszcza posty jednej osoby jednen pod drugim pisane tym samym stylem w ktorym wyraznie widac kuznie talentow ale tv republika...
36. Dodane przez azx, w dniu - 19-05-2016 21:44
do kom. 33 - a ja życzę przebudzenia zwolennikom PiS-u którzy nie widzą jak PiS rozdaje wysokie stanowiska w największych polskich firmach państwowych swoim kolesiom. Ewidentna kopia PZPR. I kto tu jest zwolennikiem komuny? Jak by nie patrzeć to właśnie PiS. A innych nazywacie lewakami!! Poprzednie rządy nawet jak robiły przekręty to przynajmniej po kryjomu, a teraz PiS robi to całkowicie jawnie. To ci się podoba? Może tobie też coś się już skapnęło że tak ich bronisz?
37. Dodane przez cccc, w dniu - 19-05-2016 21:49
Komentujecie cos co jest oczywistoscia ze upamietnic tak jestem za ale pomnik NIE gdyż nie chce by dzielil POLAKOW w naszym miescie.Pomnik w Warszawie tak ale NIE w każdym miescie.pzdr razsadnych
38. Dodane przez kornik, w dniu - 19-05-2016 21:55
Polska ma to nieszczęście, iż w każdej epoce są sprzedawczyki. Dziś przyszła kolej na KOD, który niszczy Polskę, podważa wyniki demokratycznych wyborów a tym samym wolę Narodu.
39. Dodane przez Stańczyk do kom 35, w dniu - 19-05-2016 22:07
A co się republiki uczepił ? 
Republika to nic dobrego , np. francuska (gilotyna) 
Gdyby było widać kuźnię talentów Królestwa Maryi to mógłbym rozumieć twe oburzenie panie.
40. Dodane przez Loveland, w dniu - 19-05-2016 22:15
Wiceprzewodnicząca Rady Miasta Leszna stojąca na czele Rodziny Wojskowej a wy przeciwko budowie pomnika ofiar katastrofy samolotu sił powietrznych RP ?????! 
Wstydźcie się panowie ! 
Gdzie maniery? 
Dały się zdominować przez chimery?
41. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 19-05-2016 22:22
Do 5,8,11,12,37.Pytam kolejny raz piszących tylko inwektywy typu lewacy, sprzedawczyki.Pytam jak długo jeszcze to będzie trwać ?Jak długo pozwalać można używać takiego języka.Większość Polaków dobrze wie skąd i od kogo ci piszący biorą przykład.To nam przyniosła ta Dobra Zmiana.
42. Dodane przez do 34, w dniu - 19-05-2016 22:22
A chciałbyś aby czterometrowy brat jarka zaglądał ci z sąsiedztwa do sypialni? 
Uważaj bo marzenia się spełniają. 
 
Widzisz, 
jaki jesteś ograniczony?
43. Dodane przez J59, w dniu - 19-05-2016 22:24
Paradoks kodu nowocześnie bić pianę i mącić wodę
44. Dodane przez J59, w dniu - 19-05-2016 22:27
co pomidorku znowu mnie pszesiałeś
45. Dodane przez do 30, w dniu - 19-05-2016 22:33
Szkoda, że nie dodała ile w tym czasie w Gdańsku mieszkało Polek. Wedle statystyk około 20-25, procent ogółu mieszkanek. (...)
46. Dodane przez belfer do kom 32, w dniu - 19-05-2016 22:49
32. Dodane przez NIE, w dniu - 19-05-2016 20:17  
NIE dla pomnika !!!!!!! dla przedszkoli i szkół tak dla pomnika NIE 
 
 
Przed gimnazjum nr1 
 
na placu Jana Amosa Komeńskiego  
 
Pomnik Komeniusza, pochodzący z 1898 roku 
Na obecnym miejscu, placu nazwanym imieniem Komeniusza, stoi od roku 1947 
 
(lata pruskiej i ruskiej dominacji) 
 
Pomnik Jana Amosa Komeńskiego (przy PWSZ w Lesznie) 
 
postawiony już po okrągłym stole-taki kant. 
 
ul. Adama Mickiewicza 
 
 
ZESPÓŁ SZKÓŁ EKONOMICZNYCH imienia JANA AMOSA KOMEŃSKIEGO W LESZNIE. ul. Poniatowskiego
47. Dodane przez Konstruktywna opozycja, w dniu - 19-05-2016 22:56
KOD i Nowoczesna razem w kwestii pomnika 
 
Bo zgoda buduje! 
 
 
Ha. ha. ha . taka gra.
reklama
48. Dodane przez KOD, w dniu - 19-05-2016 23:00
Lista punktów, w których wyłożone są listy z podpisami mieszkańców miasta. 
Nie dla budowy pomnika smoleńskiego w Lesznieˇ17 maja 2016 
 
Solarium Factory SUN 
ul. Prochownia 8 
Leszno 
Zakłady bukmacherskie MILENIUM 
ul. Jagiellońska 16 
Leszno 
Sklep ABC (czynne do 22:00) 
ul. Gronowska 65 
Leszno 
Club Dusco Trojka (czynne w soboty) 
Mechanika Pojazdów Samochodowych Paweł Rzepka 
ul. Jubilerska 2 
Leszno 
Sklep warzywny 
ul. Jeziorkowskiej 64 
Leszno 
Plac targowy (największe narożnikowe stoisko z warzywami od strony parkingu) 
ul. Holenderska 
Leszno 
Siłownia Platinum 
ul. Zacisze 11 
Leszno 
Kawiarnia KWADRAT 
ul. Armii Krajowej 15 
Leszno 
Parking przy ulicy Armii Krajowej 
Leszno 
 
 
Dodatkowo w sobotę 21 maja w godzinach 10:00 - 14:00 w punktach strategicznych miasta (Rynek, ul. Słowiańska, plac przed CH Manhattan) będzie można spotkać wolontariuszy zbierających podpisy.
49. Dodane przez Do 38, w dniu - 19-05-2016 23:05
Puknij sie w czoło co Ty wypisujesz. Nie ma wiekszych patriotów w Polsce niz Ludzie z kodu. 
Ale na pewno cie nie przekonam.
50. Dodane przez Tak jest, w dniu - 19-05-2016 23:20
Ludzie!! Jesteście tak zmanipulowani, że szkoda na to patrzeć. Oglądajcie więcej tvn ;)
51. Dodane przez Zatroskany, w dniu - 19-05-2016 23:26
Geniusze od protestów, jak nie chcecie pomnika w Lesznie, to zalatwcie w Warszawie u HGW.
52. Dodane przez Rydzynka terror, w dniu - 20-05-2016 00:21
Ten cały KOD to kupa śmiechu!!! Gadacie bzdury że demokracja jest zagrożona, gdyby demokracja była zagrożona to byście mieli ten wasz śmieszny marszyk rozwalony i by o was w tv nie piszczyli. A ludzie wierzą w tv i te brednie tego pana z (takie buty są domyślcie się chodziasz o jaka marke mi chodzi. Popieram obecny żąd co robi teraz za porządek. I wkońcu wyjdą machlojki na jaw.
53. Dodane przez Anna, w dniu - 20-05-2016 00:31
Dlaczego każda władza jet taka koniunkturalna ? Właściwie nie powinnam się dziwić, bo przecież PIS jest dziś wszechwładny.A nasi włodarze miasta tacy ulegli. Jeżeli jednak udałoby się Leszczyniakom powiedzieć NIE dla pomnika , to będzie mała, ale zawsze satysfakcja> Gdzie można się podpisać?
54. Dodane przez nie pamiętam, w dniu - 20-05-2016 05:35
Proszę przypomnieć - dlaczego termin zbierania podpisów do 3 lub 4 czerwca?
55. Dodane przez Piechu Pyra, w dniu - 20-05-2016 08:18
Z dłuższej perspektywy czasu przekonacie się ,że Nowoczesna i KOD mają rację. PiS nie będzie miał na kogo zwalać win za nieudolne rządzenie, błędy, swoje machinacje, PiSowskie afery i arogancję władzy. Rozliczymy PiS w kolejnych wyborach za pomocą kartki wyborczej.Kaczyński nie będzie żył wiecznie...
56. Dodane przez yth, w dniu - 20-05-2016 10:01
Ja z kolei mam nadzieję, że w kolejnych wyborach rozliczymy radnych i prezydenta Leszna.
57. Dodane przez kolo, w dniu - 20-05-2016 10:04
... a więc liczenie gorszego sortu w Lesznie ?!
58. Dodane przez do 55, w dniu - 20-05-2016 10:12
Wy to już macie we krwi aby rozliczać tych co ścigają waszych złodziei, aferzystów, zdrajców, szpiegów itp. ścierw !!! 
Tak próbowaliście robić przez ostatnie 8 lat beznadziejnych rządów PO/PSL i myślicie, że znowu się uda ??? 
Ale tym razem normalni Polacy (w odróżnieniu od anty-Polaków, zdrajców i targowiczan) przejrzeli na oczy i wam się to nie uda przez bardzo dłuuugooo !!!
59. Dodane przez leszczyniak, w dniu - 20-05-2016 10:42
Nie konsultacje się stawianie pomników. To głupi pomysł. W żadnym kraju, ale też w Polsce nie prowadzi się konsultacji jeśli grupa ludzi chce uczcić lub uhonorować zmarłych.
60. Dodane przez Anty komuna, w dniu - 20-05-2016 10:48
Wzajemnie na czołach się podpiszcie haha :)
61. Dodane przez Pablo maruda, w dniu - 20-05-2016 10:58
Co to ma znaczyć?Co nas tu w Lesznie obchodzi jakaś wycieczka samolotowa,bo tak chce PIS?,ludzi szkoda to fakt.Tragedie rodzinne itd.U nas już mamy skwer p.Walentynowicz którą z Lesznem nic nie wiązało/no chyba że czegoś nie wiem/i to wystarczy.
62. Dodane przez do 59, w dniu - 20-05-2016 11:12
To w swoim ogródku niech sobie postawią.
63. Dodane przez aro, w dniu - 20-05-2016 11:22
Pomnik Kłamstwa Smoleńskiego.
64. Dodane przez Lkl, w dniu - 20-05-2016 11:25
Pablo maruda nie odzywaj się w sprawach, które dotyczą nas Polaków.
65. Dodane przez dr, w dniu - 20-05-2016 13:06
panie Ptaszyński, w jednym miejscu mówi Pan, że protest KOD nie ma charakteru politycznego (ciekawe, co obok KOD-u robi w takim razie Nowoczesna, a na koniec stwierdza Pan, że trzeba protestu, bo postawienie pomnika ma zadowolić jedną opcję polityczną. Dlaczego sądzi Pan, że leszczyniacy są idiotami?
66. Dodane przez nek, w dniu - 20-05-2016 13:30
Protestując przeciwko pomnikowi upamiętniającemu POLSKĄ parę prezydencką i innych POLSKICH oficieli, ale pomnik zbrodniczej Armii Czerwonej przy Starozamkowej i Lipowej już im nie przeszkadza :P Skoro to szkaradztwo jest w porządku, to czemu ten pomnik ma być gorszy? :D
67. Dodane przez nie dla KOD, w dniu - 20-05-2016 13:33
To czysta akcja polityczna KOD, który chce zbić kapitał polityczny, a sprawa pomnika to dla nich paliwo.
68. Dodane przez jestem na TAK, w dniu - 20-05-2016 13:35
Jest kilkanaście mi znanych miejsc gdzie mieszkańcy i samorządy uczcili ofiary smoleńskie, a nikt z tej miejscowości nie zginął: Rawicz, Jutrosin, Ostrołęka, Hajnówka, Bolesławiec, Przedborów (mała gmina), Kraśnik, Koło, Zduńska Wola.
69. Dodane przez przysięga radnego, w dniu - 20-05-2016 16:09
Przypominam radnym tekst ich przysięgi: 
"Wierny Konstytucji i prawu Rzeczpospolitej Polskiej, ślubuję uroczyście obowiązki radnego sprawować godnie, rzetelnie, uczciwie, mając na względzie dobro mojej gminy i jej mieszkańców."
70. Dodane przez marian, w dniu - 20-05-2016 17:08
ad66,leszczyniacy sami się oswobodzili w 45.W Lesznie żyje mnóstwo patriotów.W 81 mogli odbijać swoich internowanych braci i siostry,gdzie byli?Chociaż krzyczeliscie,,,oddajcie na mężów i zony,,
71. Dodane przez olek, w dniu - 20-05-2016 19:12
KOD osmiesza sie bardziej od Palikota ktoremu nikt nie uwierzyl i nie uwierzy KOD-owi.Gdyby w Polsce nie bylo demokracji Nowoczesna cala siedziałaby w PUDLE.Nie tylko 8 ostatnich lat pokazuje jak dyma sie Polaków ,lecz AWS,SLD,PSl siega do lat dziewiecdzisiatych wraz z UW.Platforma Obywatelska sponsoruje Nowoczesna ,bo nie moze pogodzic sie z tym iz nikt im juz nie ufa .Sprawdzic zyciorysy tych podjudzaczy i wszystko sie wyjasni.
72. Dodane przez do 71, w dniu - 20-05-2016 20:33
Czy w KOD jest plk.E.Klich leszczynski historyczny klamca smolenski?
73. Dodane przez UBAWIONY, w dniu - 21-05-2016 09:16
Czterystu ?,ale ubaw ,POrażająca liczba
74. Dodane przez gg, w dniu - 21-05-2016 09:31
Ludzie , ile w was złośliwości !!! Miasto nie ma zbyt wiele pieniędzy, wyremontujmy oddział onkologiczny lub Szkołe Specjalną , która jest z XIX wieku a nie trwońmy pieniędzy na pomniki !!
75. Dodane przez franek, w dniu - 21-05-2016 09:52
PiSomania osiąga szczyty wyższe od Himalajów w sprawie PiSosmoleni chcąc sie przypodobać Jego Wysokości Najjaśnieszemu szoferowi siedzącemu na tylnym siedzeniu prowadzącemu Polskę do ruiny. O skłóceniu polskiego społeczeństwa nie wspomnę. Rewolucjoniści psia mać niszczą wszystko co na ich drodze. Historia ich kiedyś rozliczy i pójdą w polityczny niebyt. Oby tylko z Polski nie zrobili Madziarstanu a co gorsze Gabonu. I odwalcie się pisiorki od opozycji jakakolwiek by ona nie była. Zapomniał wół jak cielęciem był. To co wyście wyprawiali nadaje się jako materiał do fars tragikomicznych. Jesteście katalogowym przykładem partyjnych przedstawicieli TKM.
76. Dodane przez Rozczarowany, w dniu - 21-05-2016 15:45
Nie dla pomnika, ale i nie dla takiego KOD. Panie i Panowie z KOD zróbcie porządek u siebie. Skończcie z pijackimi wybrykami w "wesołych autobusach", a potem zajmujcie się sprawami miasta
77. Dodane przez mieszkaniec Leszna, w dniu - 21-05-2016 16:37
Ja też nie chcę pomnika w Lesznie!!! Dlaczego władze nie zapytają mieszkańców czy chcą taki pomnik???? Też podpiszę listę.
78. Dodane przez sm8, w dniu - 21-05-2016 22:01
Do 48. W tych punktach już nie kupuję i namawiam innych - olejcie to kodowskie badziewie
79. Dodane przez Karta dużej rodziny do 48, w dniu - 21-05-2016 22:56
Dzięki, to już wiem gdzie nie kupować.
80. Dodane przez ja, w dniu - 22-05-2016 09:00
Widzę, że radni/ich otoczenie zasiadło przed komputery, by bronić pomnika i nawołują, by nie kupować w polskich sklepach. Żałosne. Tak, czterystu i jeszcze trochę wystarczy, by nadać bieg sprawie w magistracie. Trzymam kciuki za naszą sprawę i pójdę z każdym, kto będzie reprezentował głosy mieszkańców.
81. Dodane przez do 77, w dniu - 22-05-2016 11:50
Tablica smolenska z osobami wszystkich opcji politycznych bedzie testem moralnym dla wszystkich opcji politycznych w Lesznie!
reklama
82. Dodane przez do 81, w dniu - 22-05-2016 19:53
Kosciol sw.Kazimierza specjalizuje sie tak Jego Patron w sprawach kresowych i na tablicy powinny byc daty Holdu Ruskiego29.X.1611r ,oraz daty pobytu wojsk polskich na Kremlu,ktorego nie zdobyli:Napoleon i Hitler
83. Dodane przez Piechu Pyra, w dniu - 23-05-2016 23:36
Popieram Nowoczesną-nie rozumiem idei pomnika w Lesznie. Nikt z Leszna nie zginął w tej katastrofie. Proponuję upamiętnić katastrofę na cmentarzu, w jakimś kościele tablicą lub w Czerwieńsku w JW skoro dowódca pułku wyszedł z inicjatywą. Decydowanie przez prezydenta Leszna o pomniku bez żadnych konsultacji z mieszkańcami uważam za farsę i podlizywanie się partii rządzącej, której jak powszechnie wiadomo z górnolotnej nazwy pozostało już tylko "i" z nazwy.
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Domek na działce ogr... Leszno 89000
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj