Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
27
Kwietnia 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Anastazy, Andrzej,
Piotr, Teofil, Zyta
Do końca roku 248 dni.
Start arrow Leszno arrow Łasowska jedyną kandydatką

Kto zostanie dyrektorem ZS nr 2

Łasowska jedyną kandydatką

30.05.2016. Radio Elka, Emilia Wojciechowska


(Fot. Łukasz Witkowski/Arek Wojciechowski)
Nie rozstrzygnięto konkursu na dyrektora Zespołu Szkół nr 2 w Lesznie, w skład którego, od 1 września, wchodzić będą II LO i Gimnazjum nr 4. Jedyną kandydatką była obecna dyrektor ogólniaka, Krystyna Łasowska. Komisja nie powierzyła jej stanowiska, bo nie spełniła jednego wymogu formalnego. Teraz ruch należy do prezydenta Łukasza Borowiaka.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Decyzję o połączeniu Gimnazjum Dwujęzycznego nr 4 oraz II Liceum Ogólnokształcącego podjęli radni na sesji 10 marca. Krystian Maćkowiak z PO, przedstawiając projekt uchwały, wyliczał zalety, jakie przyniesie utworzenie Zespołu Szkół nr 2. Jego zdaniem dzięki połączeniu poprawi się jakość kształcenia dwujęzycznego, które jest prowadzone w obu szkołach. Radni spodziewają się także skuteczniejszego zarządzania
zasobami materialnymi i ludzkimi, a w konsekwencji pozytywnych efektów ekonomicznych.

Prezydent ogłosił konkurs na stanowisko dyrektora Zespołu Szkół nr 2. Swoją ofertę złożyła tylko jedna osoba, obecna dyrektor II LO, Krystyna Łasowska. Dziś zebrała się komisja, ale konkursu nie rozstrzygnęła. Jak dowiedzieliśmy się w wydziale edukacji Urzędu Miasta, kandydatka nie dopełniła formalności, a konkretnie nie dołączyła dokumentu potwierdzającego przygotowanie pedagogiczne.

Krystyna Łasowska w rozmowie z Radiem Elka przyznała, że w jej ofercie zabrakło jednego wymaganego dokumentu, ale oczywiście przygotowanie pedagogiczne posiada i od razu dostarczyła potrzebne zaświadczenie. Nie wiadomo jednak czy zostanie to wzięte pod uwagę, bo - jak powiedział nam naczelnik wydziału edukacji, Lucjan Rosiak - na etapie konkursu nie ma możliwości uzupełniania dokumentacji.

Teraz decyzja należy do prezydenta. Najpierw prezydent musi sprawdzić czy decyzja komisji była właściwa. Jeśli uzna, że nie była słuszna może powtórzyć konkurs, natomiast jeśli zatwierdzi decyzję komisji wtedy sam wybiera kandydata i, po zasięgnięciu opinii rady pedagogicznej, powierza mu stanowisko.

- Przykro mi, że tak się stało. Wierzę, że wszystko dobrze się skończy - powiedziała Krystyna Łasowska, która od 13 lat jest dyrektorem II Liceum Ogólnokształcącymi z oddziałami dwujęzycznymi i międzynarodowymi w Lesznie.

Nowy dyrektor obejmie stanowisko 1 września. Do końca sierpnia szkołami kierują obecne dyrektorki, II LO - Krystyna Łasowska, a Gimnazjum nr 4 - Aneta Przybylska.
 
Komentarze (92)
1. Dodane przez żołnierz, w dniu - 30-05-2016 17:23
I teraz zobaczymy czy prezydent ma (...)!!
2. Dodane przez Jura, w dniu - 30-05-2016 17:55
Stając do konkursu - czytam jakie wymagania formalne muszę spełnić. Jeśli ktoś czegoś nie dostarcza to albo ma wysokie mniemanie o sobie, albo jest roztargniony, albo mu nie zależy na objęciu funkcji, albo ma szerokie plecy u... prezydenta.
3. Dodane przez oburzona lekceważeniem, w dniu - 30-05-2016 17:55
Nie rozumiem. Dyrektor szkoły, wzór dla uczniów, pozwala sobie na niedopełnienie formalności? Ktoś taki ma być wzorem dla uczniów? Co by było, gdyby uczeń tak zrobił w szkole kierowanej przez tę panią? Jak tak można? Procedura i ta pani - do poprawki! Niech się wstydzi przed uczniami.
4. Dodane przez mama, w dniu - 30-05-2016 18:09
W tym roku około 2.000 maturzystów będzie musiało ponownie pisać maturę z informatyki, bo były braki w testach!  
Podobne braki, jak braki pani kandydatki K.Łasowskiej! 
Taką moralność i etykę pracy mają nauczyciele! 
I to za jakie nieuzasadnione wynagrodzenie! 
I za jakie nieuzasadnione przywileje! 
Skandal!
5. Dodane przez mak, w dniu - 30-05-2016 18:12
A ja myślę, że to jest doszukiwanie się dziury... Na pewno wszystko dobrze się skończy :-)
reklama
6. Dodane przez Zmiana, w dniu - 30-05-2016 18:23
Dobre, za bardzo panią dyrektor pochłonęły ...... Szkoda , że jedna kandydatura była ale nie ma co się dziwić , z koniem się kopać? Szkoda gadać,w gimnazjum nr 4 panią dyrektor było widać, drzwi gabinetu zawsze otwarte a w " dwójce," Masakra ! Zero kontaktu! Jakies wyobcowanie w tym sekretariacie...
7. Dodane przez Orwel, w dniu - 30-05-2016 18:25
Co sie dzieje wójt Waligora nie dopelnia podstawowych zasad po 27 latach,dyrektor Łasowska roztrzepana jak slaba maturzystka,I co dalek bedzie,dobra zmiana,ale licze,ze p .Łasowska da rade...!!
8. Dodane przez do kom. 2 i 3, w dniu - 30-05-2016 18:35
Łatwo jest kogoś oskarżać, gdy nie zna się szczegółów. 
 
Po pierwsze należałoby sprawdzić, czy wymóg dostarczenia takiego zaświadczenia faktycznie był? Jak znam skrupulatność tej pani dyrektor, tak nie chce mi się wierzyć, że wina leży faktycznie po jej stronie. 
 
Zajrzałem na BIP: http://bip.leszno.pl/recruitments/content/983  
W p. 1.2 jest napisane jak byk: Do konkursu może przystąpić również osoba nie będąca nauczycielem. Jak więc taka osoba mogłaby złożyć zaświadczenie o przygotowaniu pedagogicznym? 
 
Po drugie proszę przejrzeć się p. 1.3 Konkursu: Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać:... 
Jest tam wymienionych 16 punktów. Proszę mi wskazać, w którym z nich jest wymóg złożenia takiego zaświadczenia? 
 
Po trzecie proszę napisać co za eksperci edukacji byli w komisji? Przecież ta pani nie zostałaby nauczycielem dyplomowanym, gdyby nie miała przygotowania pedagogicznego. To trochę tak jakby na piśmie oświadczenia od Roberta Lewandowskiego, że jest sportowcem. 
 
Pani dyrektor grzecznie przyznała, że nie było jednego dokumentu prawdopodobnie z uprzejmości i z klasy, którą posiada, nie chcąc wywoływać wojenki i udowadniając, że ma rację. 
 
Pytam się jednak o co tu naprawdę chodzi? Czy ktoś chce pokazać, że ma władzę? A może ktoś wiedział, że w konkursie ta pani będzie nie do pokonania i nie widział innej możliwości wstawienia swojego człowieka na to stanowisko jak z nadania Prezydenta? Aż trudno w to uwierzyć.
9. Dodane przez errata p. 8, w dniu - 30-05-2016 18:52
Miało być w p.8: To trochę tak jakby na piśmie domagać się zaświadczenia od Roberta Lewandowskiego, że jest sportowcem.
10. Dodane przez mama, w dniu - 30-05-2016 18:55
Był wymóg, czy nie? 
 
Brawo dla rzetelnej komisji. 
Z taką moralnością i etyką pracy w szkolnictwie - im wyżej, tym gorzej. 
Ile kadencji ta pani będzie dyrektorem? Do emerytury i jeszcze dłużej? Dlaczego inni nauczyciele nie mogą się wykazać? Tak nie powinno być. Powinno być max 2 kadencje. 
Nikt z obecnych nauczycieli nie śmiał stanąć w konkursie - w przypadku przegranej, nie miałby życia w obecnym miejscu pracy. Niestety, dyrektor szkoły ma władzę prawie absolutną.
11. Dodane przez Uczennica, w dniu - 30-05-2016 19:04
Każdemu może się zdarzyć wpadka nawet w dostarczeniu odpowiednich dokumentów, nie róbmy z tego jakieś wielkiej afery. 
Pani Łasowska w pewnym stopniu jest naszą drugą Matką, potrafi znaleźć dla każdego ucznia chwilę na rozmowę, potrafi wspierać każdego z nas.  
Powyższe komentarze udowadniają jak bardzo ludzie potrafią być zawistni. Pani Łasowska pracowała bardzo dużo by osiągnąć sukces. Niech każdy z was włoży w swoją pracę tyle serca, a również osiągnie wiele, a nie tylko potraficie zazdrościć przez nieprawdziwe bajki na temat Pani Łasowskiej.  
Pozdrawiam Panią Łasowską i życzę dalszych sukcesów, a innym życzę więcej rozumu.
12. Dodane przez Do 8, w dniu - 30-05-2016 19:07
Lepiej nie można było tego ująć. Brawo!!!
13. Dodane przez ciekawe, w dniu - 30-05-2016 19:10
Teraz zobaczymy, co pan prezydent robi sobie z obowiązującego prawa. Proszę pana spod 8. doradzić pani K.Łasowsiej, by nic więcej nie dołączała - bo to jakby Robert Lewandowski miał oświadczać, że jest sportowcem, prawda?
14. Dodane przez Apel do Pani Dyrektor, w dniu - 30-05-2016 19:24
Czytając kom. 8 proszę, aby nie obrażała się Pani na małostkowość komisji i jej mało profesjonalne zachowanie. Niech nie rzuca Pani walki o tą szkołę. Bo to jedna z niewielu placówek, która m.in. dzięki Pani pracy, zmieniła się ze zwykłej średniej szkoły w prawdziwie prestiżową i kształcącą młodzież na wysokim, międzynarodowym poziomie, w swojej klasie. Prawdopodobnie nikt nie podniesie Pani wynagrodzenia za dodatkowe obowiązki zarządzania drugą szkołą, ale proszę pomyśleć o młodzieży. Mam nadzieję, że Prezydent zobaczy, że ktoś przesadził i wyciągnie względem tej osoby odpowiednie konsekwencje.
15. Dodane przez mama, w dniu - 30-05-2016 19:35
Małostkowość komisji i mało profesjonalne zachowanie...  
Wyciąganie konsekwencji - jak od ucznia, prawda? 
Nie róbmy afery z nieprzestrzegania prawa... 
Odzywają się u-ob/rażeni, wszechwiedzący NAUCZYCIELE. 
Jestem zła, bo tak pracuje polska szkoła i to kolejny przykład.
16. Dodane przez do kom. 10, w dniu - 30-05-2016 19:36
Zmiany dla zmiany? W sporcie mówi się, że dopóki są wyniki, to zwycięzców się nie zmienia.
17. Dodane przez Lucyna, w dniu - 30-05-2016 19:42
Dyrektor po zakończeniu kadencji nie ma kwalifikacji do bycia dyrektorem:( Śmieszne i żałosne! Skoro nie nauczyciel może być dyrektorem, to aktualny dyrektor nie! Wcześniej spełniała wymogi, to w czym problem? Ustawa o systemie oświaty nie zmieniła się w tej kwestii!
18. Dodane przez do komentarza nr 8, w dniu - 30-05-2016 19:43
Proszę przeczytać uważnie dokumentację, jeżeli ktoś nie jest nauczycielem to musi również złożyć stosowne dokumenty, jeżeli brakuje dokumentu o kwalifikacjach pedagogicznych, to wymagany jest dokument z punktu 15 regulaminu konkursowego (15/ oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;) 
Niestety kandydując jako nauczyciel pomija się ten punkt. 
Podsumowując, proszę nie siać teorii spiskowych, średnio co najmniej 1 kandydat rocznie "zapomina jakiegoś papierka" i procedura jest wstrzymywana. 
Szkoda, że padło na Panią Łasowską, moje dziecko chodziło do II LO i wiem jak dobrym, Pani Krystyna, jest dyrektorem ale szacunek do komisji, że przestrzega prawa, gdyby komisja przymknęła oko na ten błąd, ci sami pieniacze z portalu Elka atakowaliby komisję za uchybienia i przychylny stosunek do p. Dyrektor. 
Widać, że autor komentarza nr 8 nie ma pojęcia o rozporządzeniu ministra edukacji w sprawie procedury konkursowej
19. Dodane przez azx, w dniu - 30-05-2016 19:46
nie rozumiem dlaczego niektórzy tak nienawidzą nauczycieli i zazdroszczą im pensji. Kto wam bronił iść na studia i zostać nauczycielami? Też byście teraz mieli 18 godzin tygodniowo w szkole i kolejne 40 po godzinach i w weekendy przy poprawianiu klasówek. I jaką pensję! Niejeden fizyczny w Eurokomforcie lub Eurolinie ma więcej. A prestiż? Żaden. Bo większość współczesnych sfrustrowanych rodziców skutecznie go zniszczyło kiedy nauczyciel pozwolił sobie zadać ich rozpuszczonym bachorom prace domową na weekend.
20. Dodane przez zadowolony rodzic, w dniu - 30-05-2016 19:47
Pani Łasowska jest także laureatką ubiegłorocznej Wielkopolskiej Nagrody im. Ryszarda Kapuścińskiego. Takiego "papiera" inni pedagodzy mogą jedynie pozazdrościć. http://elka.pl/content/view/73284/150/
21. Dodane przez ad 8, w dniu - 30-05-2016 19:50
Bardzao dobra i rzetelna wypowiedż-maże zadam proste pytanie:Czy nie czas zmienić w Urzędzie starych naczelnuków czy dyrektorów-jak tam się zwią.Mamy 21 wiek a Oni stale myślą,że mają władze i są nieomylnymi.
22. Dodane przez Do kom. 8, w dniu - 30-05-2016 20:16
Jeszcze raz przeczytaj wymagania dotyczące konkursu na dyrektora, ale tym razem ze zrozumieniem, a dowiesz się jakie dokumenty musi złożyć osoba będąca pedagogiem, a jakie osoba nie będąca pedagogiem.
23. Dodane przez n, w dniu - 30-05-2016 20:19
Szkoły Tonami papierów-dokumentów stoją
24. Dodane przez do kom. 15, w dniu - 30-05-2016 20:36
Nie jestem nauczycielem i nigdy nie nie byłem, ani nie zamierzam nim być. Ale pani podejście mnie przeraża.  
"Nie róbmy afery z nieprzestrzegania prawa.." ?? 
Czyżby od osób decyzyjnych nie wolno było wyciągać konsekwencji? Mogą sobie robić co chcą i jak chcą, bez ponoszenia jakiejkolwiek odpowiedzialności? Święte krowy na publicznym garnuszku?
25. Dodane przez do kom. 18 i 22, w dniu - 30-05-2016 20:44
Do kom. 18  
Nie mam pojęcia o rozporządzeniu ministra edukacji w sprawie procedury konkursowej, bo mnie to nie dotyczy. Nie wiem, czy osoba startująca w konkursie ma obowiązek znać to rozporządzenie, ale proszę mi wskazać ze strony BIP konkretny zapis w ogłoszonym konkursie mówiący o obowiązku złożenia takiego zaświadczenia. Proszę o pełen cytat. 
 
do kom. 22 
W tym przypadku też proszę o taki cytat ze strony BIP.
26. Dodane przez xxx, w dniu - 30-05-2016 21:11
Powiedzmy sobie szczerze - drugiej takiej szkoły jak 2 LO nie ma Lesznie i w okolicy. 
Ranking Perspektywy 2016 -12 m. w województwie i 163 m. w kraju. 
Ranking Perspektywy 2015 - 9 m. w województwie i 121 m. w kraju. 
Mam nadzieję, że Pani Ł. zostanie wybrana na dyrektora zs nr 2, a my za jakiś czas usłyszymy również coś pozytywnego na temat GIM. 4. Pozdrawiam.
27. Dodane przez pp, w dniu - 30-05-2016 21:18
A może "Naczelnika" spytać o co chodzi, lub wybrać nowego !?
28. Dodane przez do 8 , 14 i 21, w dniu - 30-05-2016 21:26
Gratuluję , znajomości prawa oświatowego, oraz rzetelności w przestrzeganiu prawa
29. Dodane przez do kom. 28, w dniu - 30-05-2016 21:53
Tzn.? Kom. nr 8 opiera się przede wszystkim na ogłoszeniu o konkursie ze leszczyńskiej strony BIP. Co w nim jest nierzetelnego? Co prawda te komentarze do prawa oświatowego się nie odnoszą i nie wszyscy muszą je znać, ale proszę chociaż dopisać o jakie konkretne zapisy prawa oświatowego chodzi?
30. Dodane przez do kom. 28, w dniu - 30-05-2016 22:01
Czy to może pan naczelnik wydziału oświaty w Lesznie, albo ktoś z komisji? Jeżeli tak, to prosimy o więcej szczegółów.
31. Dodane przez Ogłoszenie o wyniku naboru, w dniu - 30-05-2016 22:10
Uzasadnienie dokonanego wyboru: 
Wybrana kandydatka w najpełniejszym stopniu odpowiada wymaganiom na stanowisko ............... 
Taka jest treść każdego uzasadnienia o naborze, choć są lub mogą być wątpliwości do danego kandydata. Ostatnimi czasy w tej szkole też był ciekawy nabór na stanowisko w księgowości (?).
32. Dodane przez maturzysta, w dniu - 30-05-2016 22:18
p. Łasowska to dyrektor, którego będę pamiętał całe życie. Zawsze znalazła dla mnie czas, porozmawiała, doradziła. Dziwię się, jak czytam te komentarze, ponieważ wypowiadają się zapewne osoby , które tej Pani nie znają. Nie czytałem tych wszystkich przepisów, ale wiem, że Pani dyrektor to osoba bardzo skrupulatna i dokładna, więc może to są jakieś spekulacje, może za wszelką cenę próbowano się czegoś doszukać??? II Liceum, a teraz Zespołem nr 2 może jedynie zarządzać ta Pani, nikt inny nie zna specyfiki tej szkoły, kto by ogarnął maturę międzynarodową, klasy dwujęzyczne. Przecież nikt na tym się tak nie zna jak pani Łasowska. Mocno trzymam za Panią kciuki...
33. Dodane przez do kom. 31, w dniu - 30-05-2016 22:22
To oficjalne stanowisko komisji? Dokonano jednak wyboru?
34. Dodane przez do komentarza 8 i 25, w dniu - 30-05-2016 23:06
Co do pytania to proszę bardzo: 
Regulamin: paragraf 1 punkt 1 ust. 1: " ukończył studia magisterskie lub studia pierwszego stopnia lub studia wyższe zawodowe i posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończył kolegium nauczycielskie albo nauczycielskie kolegium języków obcych, posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w ...." 
 
I żeby było jasne, jako rodzic absolwenta IILO uważam, że Pani Dyrektor jest osobą najlepiej nadającą się na to stanowisko, przydarzyła jej się wpadka, ale bądźmy dobrej myśli co do jej dalszej kariery.  
Komisja prawidłowo oceniła dokumenty i podjęła jedynie słuszną decyzję, w innym wypadku konkurs można by podważyć w przysłowiowe 5 minut. 
I odrobina sarkazmu na koniec. Jakie to typowe, polskie, nasze swojskie cyt.: "Nie mam pojęcia o rozporządzeniu ministra edukacji w sprawie procedury konkursowej, bo mnie to nie dotyczy." Drogi przedmówco z kom. 25 za to wypowiadać się możesz choć nic na ten temat nie wiesz.
35. Dodane przez greg, w dniu - 31-05-2016 00:36
Jak zwykle część komentarzy lesznian nacechowana megalomanią i wywyższaniem się ponad stan. Trzymam kciuki za p. Łasowską, aby nadal pełniła funkcję, gdyż jest super dyrektorką i wspaniale prowadzi szkołę na b. wysokim poziomie.
36. Dodane przez gostynianka, w dniu - 31-05-2016 06:03
Jedna kandydatka? To w czym problem?Ogłoszą nowy konkurs i brakujący dokument będzie dostarczony przez p.Łasowską .Gdyby było kilku kandydatów to inna bajka ale ich nie było.Zawracanie głowy sprawdzona osoba więc to hallo wokół konkursu zbyteczne.Macie szkołę jedyną taką w rejonie, nie zmarnujcie tego.
37. Dodane przez felix, w dniu - 31-05-2016 07:31
na wejściu Borowiak dał order Łasowskiej i wy wątpicie ,że nie przejdzie ten nr z brakującym papierkiem? haaa chyba żartujecie :)
38. Dodane przez ceśka, w dniu - 31-05-2016 07:48
Pani łasowska to najlepszy wybór dla szkoły, w skali 10/10. A komisji konkursowej medale za gorliwość. Piłkarz Lewandowski koniecznie musi dostarczyć zaświadczenie, że jest sportowcem. Mam nadzieję, że zdrowy rozsądek zwycięży, chyba, że i tutaj wkracza już polityka i kandydat czeka w teczce, żeby go nocą podrzucić. Brrrrr...
39. Dodane przez x, w dniu - 31-05-2016 08:19
To jest przykład tumiwisizmu i lekceważenia zasad.
40. Dodane przez n-l, w dniu - 31-05-2016 08:32
To tylko pozory przestrzegania prawa w leszczyńskiej oświacie. Wiadomo, że Lasowska zostanie dyrektorem, ale będzie można mówić o skrupulatności komisji i uczciwości konkursów.Tak czy owak ROSIAK MUSI ODEJŚĆ.
41. Dodane przez Leśny, w dniu - 31-05-2016 08:32
Drugie LO oknem na świat dla młodych tylko szkoda że niewielu z nich wraca do Leszna
42. Dodane przez Leszczynianka, w dniu - 31-05-2016 08:37
Oto Polska właśnie, oto Polacy. Nie potrafimy znieśc cudzego sukcesu, a dyr. Łasowska i kierowana przez Nią szkoła miała już ich za duzo. Trzeba Ją upokorzyć i pokazać gdzie Jej miejsce a szkołę sprowadzić do poziomu parteru.Co na to Pan Prezydent? Wstyd dla miasta.
43. Dodane przez do kom. 35, w dniu - 31-05-2016 08:43
Od razu widać żeś nie z miasta. po pierwsze nie piszemy w Lesznie - "lesznian" tylko "leszczynian" lub "leszczyniaków", ale najbezpieczniej "mieszkańców Leszna" :)
reklama
44. Dodane przez do kom. 34, w dniu - 31-05-2016 08:44
Drogi przedmówco z kom. 34. 
Przywykłem do sarkazmu i nie przeszkadza mi on, zwłaszcza jeśli jest zasadny. Lecz nie trzeba znać wszystkich aktów prawnych, aby wypowiedzieć się na temat treści ogłoszenia konkursowego. Podobnie jak nie trzeba znać ustawy o szkolnictwie, aby wypowiedzieć się na temat przeczytanej książki. To była wypowiedź odnosząca się do ogłoszenia konkursowego, które jest wiążące dla kandydatów. Przypomnę, że dokumenty wymagane od osoby stającej w konkursie podane są w punkcie 1.3 tego ogłoszenia a nie w p. 1.1. 
Pozwolę sobie więc zauważyć, że w 1.3 są podpunkty 4 i 5: 
4/ życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o: 
- stażu pracy pedagogicznej w przypadku nauczyciela, 
5/ oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w ppkt. 4/; 
 
Nie jestem prawnikiem, lecz w mojej ocenie, powyższe dokumenty zaspokajają wymogi stawiane w p. 1.1 ogłoszenia o konkursie.  
Proszę jeszcze raz zapoznać się z ogłoszeniem i napisać wszystkim, gdzie w p 1.3 wymagane jest złożenie oddzielnego zaświadczenia potwierdzającego przygotowanie pedagogiczne ?
45. Dodane przez Anna, w dniu - 31-05-2016 09:39
A może mają kogoś innego na to miejsce a cała szopka z nie rozstrzygnięciem konkursu to tylko ściema?
46. Dodane przez do komentarzy 8, 25, 44, w dniu - 31-05-2016 09:47
Dokumentem potwierdzającym kwalifikacje jest dyplom ukończenia wyższej lub innej uczelni, jeżeli kandydat np na nauczyciela lub dyrektora nie ma wpisu o specjalizacji pedagogicznej w dyplomie, to musi dostarczyć dodatkowy dokument z wyższej uczelni, że takie uprawnienia posiada. Wpis w dyplomie zależy od uczelni np na niektórych kierunkach taką specjalizacje się wpisuje a na nie których nie, np ktoś ukończył historię o specjalizacji archiwistyka, chcąc pracować w szkole musi dostarczyć świadectwo ukończenia kursu pedagogicznego i myślę ze taki dokument leży w teczce osobowej p. Dyrektor (o czym zresztą mowa w powyższym artykule). Niestety komisja MUSI bazować na dokumentach dostarczonych w ofercie konkursowej, nie można go dostarczyć w dniu konkursu. Rozumiem Pana/Pani troskę o przebieg tego konkursu ale gdyby komisja przymknęła oko na brak dokumentów formalnych, to konkurs zostałby unieważniony i to byłaby prawdziwa szkoda wizerunkowa dla p. Dyrektor
47. Dodane przez do kom. 42, w dniu - 31-05-2016 10:06
Nie wiem, dlaczego tak się stało, ale mam nadzieję, że to nie pomysł nikogo z władz naszego miasta. Choć teoretycznie jestem w stanie wyobrazić sobie jakiegoś żądnego władzy człowieczka, który chciałby celowo takim konkursem pomanipulować. Po to by na końcu okazać swą życzliwość i zasugerować, że nie dzięki ciekawej koncepcji prowadzenia placówki i doświadczeniu, tylko dzięki jego wstawiennictwu ktoś otrzymuje stanowisko. Są tacy, którzy w ten sposób budują zależności, licząc na wdzięczność. Ale wierzę, że do Leszna ta choroba nie dotarła.
48. Dodane przez do 41, w dniu - 31-05-2016 10:20
Masz bracie rację, Dobre dwujęzyczne licea są niestety oknem na emigrację i szkoda, że często dla tych najzdolniejszych. 
Szkoda też , że tak zwane elity polityczne zamiast rozwiązać ten problem, wciąż bawią się w wojenki podwórkowe . 
Nie ma w Polsce przyszłości dla młodych -ale za to jest dla tępych polityków.
49. Dodane przez do 43, w dniu - 31-05-2016 10:32
Lesznian jest poprawnie:)
50. Dodane przez do kom. 46, w dniu - 31-05-2016 11:24
"... to musi dostarczyć dodatkowy dokument z wyższej uczelni, że takie uprawnienia posiada"  
Nie wnikam w to jakie studia ukończyła pani Łasowska, ale odnosząc się do powyższego cytatu, proszę o wskazanie zacytowanego wymogu formalnego w p. 1.3 w/w ogłoszenia o konkursie.
51. Dodane przez ja, w dniu - 31-05-2016 11:47
...a może faktycznie przyda sie zmiana...odczucie moje jest takie że zawiodłam sie na tej szkole...dbałość tylko o jedna klasę tą wysławianą i wychwalaną a w innych kiepscy nauczyciele , ta dwujęzyczność??? warunki nauki piwniczne, szkoła brzydka i zaniedbana, za dużo przyjmują chętnych a sprawy organizacyjne ???
52. Dodane przez mam pytanie, w dniu - 31-05-2016 12:25
No właśnie. To ciekawe. Jakie studia (kierunek, dzienne, zaoczne) ukończyła - polonistka chyba - pani K.Łasowska?
53. Dodane przez do 52, w dniu - 31-05-2016 12:54
do 52. Jest po bibliotekarstwie. Jeśli chodzi o filologię polską - to podyplomówka - ale do czego zmierzam, widać, że wcześniej takie numery uchodziły płazem
54. Dodane przez rodzic, w dniu - 31-05-2016 13:40
Szkoła ma jakieś tam wyniki bo korepetycje młodzież uprawia. 
Czasami myśle że to szkoła prywatna bo opłaty kolosalne za ksero i na ochroniarza a nie wiem dlaczego lecz pytac nie można.
55. Dodane przez sowa, w dniu - 31-05-2016 13:52
Szkoła jest świetna, bo ma świetnych obowiązkowych nauczycieli, potwierdzam , bo moje dziecko kończyło II LO, natomiast pani dyrektor wielka nieobecna, widmo wręcz, może warto by zapytać nauczycieli tam pracujących, tych z długim stażem, nic nie mówią głośno, swoje jednak myślą i wiedzą i znoszą wiele ....... niestety
56. Dodane przez Ola, w dniu - 31-05-2016 13:59
Wysoki poziom szkoły to efekt pracy uczniów a nie pedagogów , siedzą w szkole 9 godzin dziennie mając po 3-4 kartkówki , sprawdziany i testy. Nauczyciele spóźniają się na lekcje, zadają i tylko realizują program, brak pasji i indywidualnego podejścia (klasy po 35-40 osób !!!). A dyrekcja dla uczniów niewidoczna i niedostępna , tylko na drzwiach otwartych . Współpraca z uczelniami to mit, wyjazdy 1 w semestrze. Ale na szczęście uczniowie kreatywni więc sukces murowany, bez względu kto będzie zarządzał szkołą .
57. Dodane przez mama, w dniu - 31-05-2016 14:08
Bibliotekarka polonistką? Skandal! 
 
Nareszcie pojawiają wolne głosy na temat polskiego szkolnictwa.
58. Dodane przez pytanie, w dniu - 31-05-2016 15:34
mam pytanie 
Po co te konkursy? Czy konkurs na dyrektora MPEC, MZZ, MZK itd tez są ogłaszane co roku? 
Nie byłoby uczciwiej tak: 
Przychodzi nowy prezydent i dobiera sobie dyrektorów wg własnego klucza?
59. Dodane przez do kom. 58, w dniu - 31-05-2016 20:00
Może lepiej przejdź się na spacer i ochłoń. Jeszcze tego brakowało żeby mocniej do szkół politykę wprowadzać i uzależniać zmiany dyrektorów wszystkich placówek od aktualizacji prezydenta.
60. Dodane przez do kom. 53, w dniu - 31-05-2016 20:05
Jeżeli ktoś po bibliotekoznawstwie potrafi tak dobrze zarządzać szkołą, to proponuję rozważyć przy kolejnych konkursach kolejne osoby po tym kierunku. Tym bardziej jestem pod wrażeniem tej pani, bo czuję, że osiągnięcie takich efektów wymagało od niej podwójnego wysiłku i zaangażowania.
61. Dodane przez uwaga, w dniu - 31-05-2016 21:23
Tu chodziło o zdziwienie, że bibliotekarka może być polonistką. Proszę czytać ze zrozumieniem. 
Przecież dyrektorem szkoły może być, oprócz bibliotekarki, także w.f.-ista lub katechetka.
62. Dodane przez do 57, w dniu - 31-05-2016 22:03
A tak konkretnie o co chodzi w tej wypowiedzi?
63. Dodane przez do Pani Dyrektor, w dniu - 31-05-2016 22:08
Liceum nr 2 jest jedną z lepszych szkół w Wielkopolsce. Dyrektor Pani Krystyna Łasowska jest dyrektorem tej szkoły od 13 lat!!! 
Czy to również nie jest Jej zasługa? 
Swoją drogą po co nauczycielowi mianowanemu a już tym bardziej dyplomowanemu pokazywać uprawnienia do nauczania. Do czego ma służyć ten Akt? Czy tylko do pobierania większego wykształcenia? 
Nadgorliwość jest gorsza od ....... (to taka uwaga dla pracowników pewnej instytucji w której pracują nauczyciele nie mający tak dużych osiągnięć jak Pani Łasowska)
64. Dodane przez xxx, w dniu - 31-05-2016 22:53
Zastanawia mnie jeden fakt...czy ten dokument w przypadku nauczycieli ( tym bardziej dyplomowanych) wymagano wcześniej na konkursach, czy dopiero teraz od p. Łasowskiej??? Ciekawe komu tak zależało , by tak właśnie się stało? Osoby będące na konkursie (komisja) zapewne wiedzą, ale wcześniej czy później społeczność też sie dowie.Może należałoby przyjrzeć się tej stronie :-)
65. Dodane przez 2, 3, 4, w dniu - 01-06-2016 00:03
Idiotyczne komentarze.
66. Dodane przez do kom. 34 i 46, w dniu - 01-06-2016 11:35
Czy osoba/osoby piszące w kom. 34 i 46 wyjechały nagle? Nadal czekam na odpowiedzi zadane w komentarzach 44 i 50. Łatwo jest krytykować innych, ale jak widać trudniej jest wskazać konkretne zapisy w ogłoszeniu o konkursie, które było wiążące dla kandydatów. 
Tu nie tylko chodzi o ten przypadek, lecz o standardy konkursowe, które trzeba wreszcie dopracować, aby nie było niedomówień. Jeżeli w ogłoszeniu nie było wymogu, który postawiono przed kandydatką w dniu konkursu, to wypadałoby chociaż za swój błąd przeprosić.
67. Dodane przez do 66 ostatnia próba wyjaśnienia, w dniu - 01-06-2016 13:20
Trudno po raz trzeci pisać do Pan to samo , wszystkie wskazane punkty już tam są. Bez urazy ale trudno przekonywać Pana skoro Pan nie chce przyjąć tych faktów do wiadomości. 
eot 
1.1. Do konkursu może przystąpić nauczyciel mianowany lub dyplomowany, który spełnia łącznie następujące wymagania:  
1/ ukończył studia magisterskie i posiada przygotowanie pedagogiczne oraz kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w liceum ogólnokształcącym; 
Uwaga Bibliotekoznawstwo nie daje takich uprawnień, trzeba przynieść świadectwo ukończenia kursu pedagogicznego lub zaświadczenie z uczelni. 
 
1.3. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać: 
6/ oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, 
 
UWAGA Jak na dyplomie nie ma jak byk napisane, że ma się specjalność nauczycielską to trzeba przynieść świadectwo ukończenia kursu pedagogicznego lub zaświadczenie z uczelni. 
Tak jest od zawsze np. dyrektor, który skończył studia z wychowania fizycznego o specjalności trener, musiał dostarczyć takie dokumenty. Podobnie dyrektor, który jest inżynierem musiał dostarczyć takie dokumenty. 
Jeżeli Pana nie przekonałem to trudno, pozostaniemy przy swoich stanowiskach. Proponuję Panu zgłosić do Prezydenta zastrzeżenia na piśmie w sprawie tego konkursu, będzie miał Pan satysfakcję, że spełnił Pan obywatelski obowiązek.
68. Dodane przez stary, w dniu - 01-06-2016 13:22
Młodzież pracowita idzie tam i zawiedziona korkami prywatnie uzupełnia wiedzę! Okienka okienka i siedzienie w szkole do 16.oo!!!!! Czasami dni w szkole są po prostu stratą czasu i nie dostarczają wiedzy, uczniowie to mówią!
69. Dodane przez do kom. 67, w dniu - 01-06-2016 14:56
Z całym szacunkiem, ale pisanie "tak jest od zawsze" zamiast podania podstawy prawnej, jest niepoważne. 
 
Przejrzałem przed chwilą "Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz. U. Nr 60, poz. 373 z późn. zm.). 
 
W §1.2 napisane są wyraźnie wymogi stawiane przy ogłaszaniu konkursu: "Ogłoszenie konkursu zawiera:..." 
§1.2.4 mówi wyraźnie jakie dokumenty powinny być wymagane od kandydata.  
 
Nie widzę tam wymogów podobnych do tych, które Pani/Pan sugeruje: "Jak na dyplomie nie ma jak byk napisane, że ma się specjalność nauczycielską to trzeba przynieść świadectwo ukończenia kursu pedagogicznego lub zaświadczenie z uczelni." 
W ogłoszeniu konkursu też takiego wymogu nie widziałem. 
 
Jedyne zaświadczenie o jakim jest mowa, to zaświadczenie lekarskie. 
 
Proszę więc skończyć z wycieczkami w moją stronę i zamiast kreować się na eksperta/ekspertkę, proszę o podanie podstaw prawnych a nie swojej kreacji w stylu "tak było od zawsze".
70. Dodane przez do 68, w dniu - 01-06-2016 15:06
Dokładnie tak, dlaczego nikt o okienkach naszych nie piszę i stracie czasu - poza tym, czy jest jakiś przepis który zabrania mieć okienek ? Może jakiś link do tego ktoś zamieści - bo okienek i siedzenia do 16.00 już mam dość
71. Dodane przez do 69, w dniu - 01-06-2016 18:18
Rozporządzenie MEN z 8 kwietnia 2010 
Paragraf 1. pkt 4. lit. d - oryginałów lub poświadczonych przez kandydata za zgodność z oryginałem kopii dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, 
 
Bibliotekarz bez uprawnień pedagogicznych to nie nauczyciel, podobnie inżynier chemik, historyk archiwista, czy inżynier elektronik. Ich oryginalne dyplomy bez wypisanych uprawnień pedagogicznych nie umożliwiają podjęcia pracy w szkole a tym bardziej kandydowania jako nauczyciel na stanowisko dyrektora. Mogą kandydować jako nie-nauczyciele ale wtedy potrzebują dokumentu z Paragrafu 1. pkt. 4. lit n powyższego rozporządzenia.  
To mój ostatni wpis, o dalsze wyjaśnienia proszę zwrócić się w trybie informacji publicznej do Kuratorium Oświaty
72. Dodane przez rodzic, w dniu - 01-06-2016 20:58
faktycznie, popieram komentarze dot p. dyrektor i jej wyobcowaniu, potwierdzam, widać ją tylko na rozpoczęciu i zakończeniu roku szkolnego. co do poziomu, kilku nauczycieli uczy tam z powołania, z pasją a reszta? szkoda gadać... bez dodatkowych zajęć i ciężkiej samodzielnej pracy, przyswajania ogromnej ilości materiału, który jest wymagany a nie "przerabiany " wszkole , efekt byłby marny. dzieciaki naprawdę pracują na to dobre imię szkoły... ale niestety pracują tylko dzieci i kilku nauczycieli... zebrania? masakra! temat główny to FREKWENCJA!!!! ja nie wiem statystyki jakieś prowadzą czy co...pokój pani dyrektor zamknięty, mam wrażenie że więcej od niej udziela się zastępca, który jest bardzo miły i otwarty . nie zapominajmy że przyszły dyrektor będzie szefem nie tylko liceum ale też gimnazjum . Bardzo mi szkoda pani dyrektor gimnazjum , gdyż osoba ta to zupełne przeciwieństwo dyr. liceum. zawsze skora do pomocy, drzwi gabinetu otwarte , i gdzie ona jest? dlaczego nie startowała w konkursie? zastanówcie się ludzie... czasami cicha woda brzegi rwie... uważam , że jest bardzo dużo kompetentnych osób , które mogłyby być dyrektorem, odświeżyć trochę szkołe, ale nikt nie chce kopać się z koniem...
73. Dodane przez awe, w dniu - 01-06-2016 22:40
miły dyrektor? tylko pozornie, zapewniam i wiem , co piszę
74. Dodane przez ZENEK, w dniu - 02-06-2016 00:32
Stare dzieje. Dla mnie najlepszą dyrektorką tej szkoły była pani M.KOMOLKA ale jej podziękowali bo miała czerwoną legitymację .TO BYŁY CZASY.i nawet nie liczono się z jej zasługami.
75. Dodane przez do73, w dniu - 02-06-2016 00:50
Zgadzam się. Myślenie oczu nic wwięcej i wieczne wymagania 
żal słów
76. Dodane przez do 72., w dniu - 02-06-2016 09:43
Czyżby ktoś nie czytał, że Pani P. została już dyrektorem- wyhamuj tą miłość, bo Cię zaślepia...., nie bójcie się powołany zostanie pis-owski dyrektor
77. Dodane przez to już było, w dniu - 02-06-2016 11:11
Jeżeli nauczyciel przedstawia Akt mianowania lub Akt dyplomowania to PO CO ma jeszcze przedstawiać inne, mniej ważne uprawnienia do wykonywania tego zawodu?  
Przecież nie byłby dyplomowanym, gdyby takich uprawnień nie miał.  
No cóż. Jak zwykle przerost formy nad treścią - znów powiało chłodem znad placu Kościuszki.
78. Dodane przez do kom. 76, w dniu - 02-06-2016 16:26
Gdzie można o tym przeczytać? Taka decyzja a za nią informacja w Elce powinna pojawić się już we wtorek. Jeżeli do czwartku nie została oficjalnie ogłoszona, to nie wróży to nic dobrego. Oby nie zepsuto tego, co zostało z takim trudem, tak dobrze wykreowane.
79. Dodane przez Mieszkaniec Leszna, w dniu - 02-06-2016 17:52
Czytam Elkę i co widzę? 
Grupa leszczyńskich radnych pod kierunkiem jednego pana zaproponowała połączenie szkół. Niedawno kierująca tą grupą osoba zrezygnowała z pracy, nie chcąc podać przyczyn. Zastanawiam się zatem, czy przypadkiem kolejny leszczyński radny nie szykuje się na to stanowisko? 
Zaznaczę, że to tylko domysły i mogę się mylić, ale przypominając sobie cytat z Seksmisji "Ja po prostu kojarzę fakty".
reklama
80. Dodane przez do kom 72, w dniu - 02-06-2016 18:23
A mi jest Żal Pana/Pani..., jak czytam ten komentarz, to chyba jakaś kpina....."Bardzo mi szkoda pani dyrektor gimnazjum , gdyż osoba ta to zupełne przeciwieństwo dyr. liceum. zawsze skora do pomocy, drzwi gabinetu otwarte , i gdzie ona jest? dlaczego nie startowała w konkursie? zastanówcie się ludzie..." Brak jakiejkowiek wiedzy na ten temat, widocznie jako rodzic był Pan/Pani rzadko w szkole :-(
81. Dodane przez DO 72 i80, w dniu - 02-06-2016 20:48
Pani AP mocno zabiegała o utworzenie szkoły dwujęzycznej likwidując klasy ogólne.Nie minął rok a gimnazjum zostaje połączone z II LO.Który dobry dyrektor dąży do likwidacji klas?
82. Dodane przez do 79, w dniu - 03-06-2016 08:13
Temu Panu się to po prostu nie opłaca, ponadto musiałby zrezygnować z bycia radnym i stałby się w 100% zależnym od Prezydenta, naczelnika i rady. Podsumowując aby kojarzyć fakty trzeba mieć minimum wiedzy o szkole i samorządzie.
83. Dodane przez do kom. 82, w dniu - 03-06-2016 09:17
Może tak, może nie. Pożywiom-uwiżym.
84. Dodane przez Xxx, w dniu - 03-06-2016 10:05
HAHAa nie mogę ;)
85. Dodane przez ja, w dniu - 03-06-2016 11:16
..nie doprowadzajcie tylko do tego żeby w LO obok uczyli nauczyciele z gimnazjum bo to nie ten poziom kultury, porozumienia, mentalności i podejścia nauczyciela a nawet jego zachowania i nastawienia do ucznia. Tak bywa w tym LO ale sie nie sprawdza niestety. Same korepetycje z tego wynikają. Krzywdzicie młodzież LO. 
Ten sposób jest nie do przyjęcia.
86. Dodane przez Samotny Marynarz, w dniu - 03-06-2016 12:32
Proszę szanownych państwa o nie wypowiadanie się na tematy o których nie mają państwa żadnego pojęcia. Jest to niedorzeczne żeby nie podpisywać się pod komentarzem. Skoro jesteście tak odważni to się podpisujcie. Dziękuje za uwagę a pan z 72 to cwel
87. Dodane przez do 82, w dniu - 03-06-2016 13:14
Aby kojarzyć fakty trzeba znać te fakty...
88. Dodane przez Uczeń, w dniu - 03-06-2016 13:49
Przykro się patrzy na nienawiść, która jest tutaj propagowana. Nauczyciel może być najlepszy w Polsce, ale nie wbije uczniom do głowy wiedzy na siłę. Wszystko zależy od uczniów, bez ciężkiej pracy nie osiągnie się celu, ale jak społeczeństwo woli iść na skróty, bo jest to łatwiejsze. Łatwiej oskarżać niż przyjąć winę na siebie. Wielce oburzeni rodzice, obserwowaliście własne dzieci jak pracują? CZY PRACUJĄ? Tylko obserwujecie oceny, nie patrzycie na zaangażowanie i ich faktyczną wiedzę.
89. Dodane przez uczen, w dniu - 03-06-2016 14:55
Jestem uczniem pierwszej klasy LO2, mam bardzo dobre zdanie o P. dyrektor i jak czytam te komentarze to mam, aż gesią skórkę mam nadzieję, że wszystko sie dobrze skonczy i nasza kochana Pani dyrektor bedzie z nami:)))
90. Dodane przez maturzystka, w dniu - 03-06-2016 14:58
Ciekawe ile Pan prezydent ma swoich kolegow i kolezanek na dyrektorow w leszczynskich szkolach i instytucjach?! 
Niech nie mysli ze za 5 lat doczeka sie swojej kadencji jak tak dalej bedzie robil
91. Dodane przez uczennica, w dniu - 03-06-2016 16:52
Moim zdaniem jest to bardzo niesprawiedliwe. Wasze komentarze są prostackie i nic nie wnoszą. 
Pani Dyrektor sprawuje swoją funkcję od 13 lat. I nikt nie może zarzucić, że robi to źle. W szkole niczego nie brakuje, uczniowie mogę się rozwijać. Jeżeli nie potrafią tego docenić - ich sprawa. A czepianie się, że Pani Dyrektor nie ma... Ludzie, czego Wy oczekujecie? Od tego są wice-dyrektorowie. Pani Łasowska sprawuje należycie swoją rolę, robi to, co do niej należy. To dzięki niej szkoła osiąga takie wyniki, jakie osiąga. Naprawdę wstyd mi za tak płytkie komentarze, jakie tutaj widzę.
reklama
92. Dodane przez ZENEK wywiad dziadka z wnuczką, w dniu - 05-06-2016 19:35
Mam wnuczkę w tej szkole na drugi rok będzie miała maturę więc szkołę zna, mówi że nie rozumie dlaczego anonimowo opisują dyrektorkę w tek złym świetle Ona sama poszła do tej szkoły bo tam jest wysoki poziom.Dzięki temu sama zaliczyła kilka olimpiad z wynikiem najwyższym.Nie rozumie komu bardzo zależy na jej usunięciu ze szkoły bo na pewno nie jej uczniom .
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Przestronny lokal bi... Leszno 5800
Nowa inwestycja city... Leszno 295875
Mieszkanie bezczynsz... Leszno 2500
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj