Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
29
Marca 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Wiktoryn, Helmut,
Bertold, Cyryl,
Eustachy
Do końca roku 277 dni.
Start arrow Rozmowy Elki arrow Szczepińska: najlepsi promotorzy to mieszkańcy

Szczepińska jak promuje się Leszno?

Szczepińska: najlepsi promotorzy to mieszkańcy

15.12.2009. Radio Elka, Jarek Adamek
aszczepinska80.jpgLeszno. Promujmy pozytywny wizerunek naszego miasta – zachęcała w Rozmowach Elki Alicja Szczepińska, naczelnik Wydziału Promocji i Rozwoju Urzędu Miasta Leszna. Jej wydział rozpoczął właśnie akcję popularyzacji spotu reklamowego Leszna, umieszczonego w popularnym serwisie Youtube. Problem w tym, że na razie o wiele większą popularnością cieszy się tam filmik, z którego dumni być nie możemy.

Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Kliknij, aby odsłuchać:


Po wpisaniu w wyszukiwarkę Yotube hasła promocyjnego Leszna „Rozwiń Skrzydła” na pierwszym miejscu pojawia się filmik przedstawiający kompletnie pijaną parę na ul. Leszczyńskich. Kilkuminutowy film zrobiono bardzo zgrabnie, ze ścieżką dźwiękową i napisami. Tę antyreklamę obejrzało już 11 tysięcy osób - dziesięć razy więcej niż oficjalną reklamówkę zrobioną przez Urząd Miasta.
Rozpoczęliśmy właśnie akcję propagowania naszego spotu - mówi Alicja Szczepińska - mamy nadzieję, że obejrzy go jak najwięcej osób. Szczepińska nie ukrywa, że ma to być swoista kontrofensywa dla satyrycznego filmu. Jeżeli nakręcił to leszczynianin, to chyba wszystkim nam powinno być przykro - mówi. Miasto w tej sprawie zresztą niewiele może zrobić; raczej nie ocenzuruje Internetu, w dodatku doświadczenie uczy, że film, który już raz trafi do sieci pozostaje w niej na zawsze - przekonał się o tym na przykład TVN, który bezskutecznie próbował zablokować materiał z przeklinającym Kamilem Durczokiem. (jad)
 
Komentarze (33)
1. Dodane przez JOLA, w dniu - 15-12-2009 16:21
LESZNO SIE NIE PROMUJE,WIEC NACZELNIK NIE JEST POTRZEBNY. PROMOCJA TO COŚ WIECEJ NIZ PARKING NA RYNKU I UKŁONY WOBEC "SKLEPIKARZY".TO RÓWNIEŻ NIE BRELOCZKI I PROPORCZYKI ORAZ DURNOWATY TEKST NA TABLICACH REJESTRACYJNYCH.NIE WYSTARCZY MÓWIĆ, ŻE SIE COŚ ROBI.
2. Dodane przez chałupnik PR, w dniu - 15-12-2009 17:55
Ostatnio Leszno zaistniało powszechnie w prasie ogólnopolskiej jedynie wtedy, gdy omawiano przypadek kontuzjowanego przyjezdnego młodego boksera, , który na zawodach w Rydzynie złamał ręke, a do szpitala leszczyńskiego go nie przyjęli, bo został przywieziony bez rodziców, a trenerowi nie została notarialnie zlecona opieka. Ci, co zapomnieli, mogą o tym przeczytać na stronie bhttp://elka.fm//content/view/38515/80/ 
Po takich "sukcesach" nie pomoże żadne rozwijanie skrzydeł. TO MIASTO MUSI SIĘ ZMIENIĆ.
3. Dodane przez dudek, w dniu - 15-12-2009 20:41
Może pani dyrektor promocji przedstawia bilans swoich działań promocyjnych. Czyli jakie wydatki poniosło miasto na szeroko pojęte promowanie się w świecie oraz jakie wymierne korzyści z tego wynikły. Druga rzecz która mnie interesuje to ile pieniędzy średnio zostaje wydanych na delegacje zagraniczne pani Szczepińskiej i jej świty.
4. Dodane przez Echo, w dniu - 15-12-2009 21:56
Słyszałam tą Panią w naszej TV leszczyńskiej, naprawdę śmiech na sali, rzenada, ta Pani nie powinna tam pracować, wogóle się nie nadaje. Przeciez nie pracuje m-c tylko kilka ładnych lat a gubiła się we wszystkim, wogóle słabo przygotowana. Nie co chciała pokazać tu nam, a co dopiero ze swoimi słabymi umiejętnościami komunikacyjnymi na wyjazdach zagranicznych. Bardzo istotna kwestia to znajomość języków obcych w tym wydziale. Cóż przydałby się tam solidny egzamin z tej wiedzy. A nie tylko robić egzaminy świeżynkom które chcą podjąć pracę. Można to robić ale przykład musi iść z góry. A tu żaden przykładn władac językiem polskim słabo. Niestety. Pozdrawiam otwratych i poprzedników.
reklama
5. Dodane przez henio, w dniu - 15-12-2009 22:39
Nareszcie pani naczelnik wyjaśni nam na czym polega hasło " rozwiń skrzydła " i zapewne drugi człon " złap orzeszka ".Czy tym hasłem chcemy dorównać Ameryce ( Los Angeles )?
6. Dodane przez Ja, w dniu - 16-12-2009 09:38
Leszno promuje się tylko i wyłącznie przez żużel.Przekonałam się o tym za granicą. Taka jest niestety prawda. Druga sprawa, że część leszczynian jeżdzi na zakupy do Kościana bo tam są m.in. takie sklepy jak Tesco i Jysk.Mniejsze miast a bardziej i dynamiczniej się rozwija. Pozdrawiam.
7. Dodane przez ANIA, w dniu - 16-12-2009 10:52
MOŻE NAJPIERW SPYTAJMY CO MAMY PROMOWAĆ, BRAK PRACY, NAJNIŻSZE ZAROBKI 1300 BRUTTO, WYZYSK W SUPERMARKETACH, ZRÓBMY COŚ DLA MIASTA LUDZIE NIE POWITACZE CZY JAK TO SIE TAM NAZYWA ZA TYLE KASY, NO TAK W GRONOWIE PRZECIEŻ JEST JESZCZE MIEJSCE NA DOMY DLA LUDZI PIĘKNE NOWE A ZA CO MAJĄ ŻYĆ MAM NADZIEJE ŻE ZNAJDZIE SIĘ MŁODA I MĄDRA OSOBA KTÓRA ZOSTANIE PREZYDENTEM MIASTA I WTEDY MOŻE NIE BĘDZIEMY UCIEKAĆ DO POZNANIA!!!!!!!!!!!!!!!!
8. Dodane przez mix, w dniu - 16-12-2009 14:07
jezeli to jest leszczynianin to gratulować mu trzeba bo pokazuje poprostu leszczynską rzeczywistość
9. Dodane przez MarekN, w dniu - 16-12-2009 14:22
Ten film pokazuje calo prawde o Lesznie, o jego starowce...pelno tu pijakow, osikanych gasek i bram....Poza tym ta pani Alicja, to sie nie nadaje do promowania Leszna. Juz lepiej zatrudnijcie Pana ktory zrobil ten film
10. Dodane przez Daras, w dniu - 16-12-2009 14:26
BYZYDY ura....... 
 
zgadzam się z poprzednia osoba - będąc za granica Szwecja i Wielka Brytania - Leszno znane jest z żużla i naszego lotniska którego chcemy się pozbyć. 
 
Szanowna Pani - nie znamy sie... 
 
ale pozwole sobie powiedziec ze bardziej promuje miasto Leszno niż Pani. 
 
Jedzie Pani na jakies durne obiadki zagranice gdzie siedza same grubasy ktorych tak naprawde (...) obchodzi gdzie jest to leszno i co tam w ogole jest. 
 
a ja jadac do znajomych zapraszam ich na zuzel rundy GP, pozniej na impreze na rynku przy browarku albo na lotnisko na male latanie. 
 
a pani co zaprosi ich do swojego brudnego i ponurego budynku... pokaze ratusz i co?... zabierze na wycieczke do rydzyny do zamku gdzie jest zimno jak cholera i jak chce sie zamowic z karty super obiad to akurat nie ma ;) jutro bedzie... 
 
a swoja droga filmik "rozwin skrzydla"... moze tak zrobic cos naprawde profesjonalnego!!! a nie badziewia pokazujace labedzie, ratusz i pusta slowianska....
11. Dodane przez greg, w dniu - 16-12-2009 14:25
Najlepsza promocja to zmiana prezydenta i układu towarzysko-biznesowego, aby w końcu Leszno zaczęło się rozwijać. Tu się nic nie dzieje, brak pracy (tylko obozy pracy i sklepy) więc wszyscy uciekają do Poznania i Wrocławia, a przecież miasto takie jak Leszno mogłoby się rozwijac a nie zwijać :cry :cry
12. Dodane przez giotto, w dniu - 16-12-2009 14:43
Moim zdaniem promocja wygląda tak: 
1. Czystość 
2. Schludność 
3. Uprzejmość 
4. Skromność 
5. Klimat 
Darmowa promocja. Wymaga tylko trochę czasu i ogólnego poukładania społecznego.
13. Dodane przez Marketingowiec, w dniu - 16-12-2009 14:47
Pani Alicjo, promować można jedynie to, co jest dobre i dobrze służy ludziom. W przypadku promocji lipnego towaru odbiorca prędzej, czy później poczuje się oszukany i wtedy wszystkie nakłady poniesione na promocje uwypuklają jedynie wady promowanego obiektu. 
Jeśli ma się zły towar do zaoferowania, to lepiej siedzieć cicho. Może ktoś nieświadomy się złapie i kupi w ciemnej bramie lub w jakiejś zadymie.  
Wniosek: Zlikwidować w UM Wydział Promocji i to miejsce utworzyć Wydział Ściemniania i Zadymy.
14. Dodane przez calculator, w dniu - 16-12-2009 15:05
za 30 tys zl zrobić film promujący miasto?( to sprawa dla CBA) + witacze za 17 tyś zl ??? najlepiej wydawac nie ze swojej kieszeni, bo i tak wszyscy za to zaplacimy(lepiej było dostawic łozek w noclegowni, albo jakims chorym dzieciom wycieczki kupic!!Pomyslmy jak "cienki" musi byc ten film promocyjny urzedu miasta, skoro przegrywa ze zwykłym "kinem" dokumntalno-fabularnym.  
1. Niech pani zaproponuje jakąś konkretną cene publicznie za usuniecie tego filmiku temu "dowcipnisiowi", bo to i tak taniej wyjdzie niz wszystkie "mózgi" z działu promocji bedą działały jak ten film przebic! kasując wypłaty,nagrody,gratulacje!!!  
Powiedzmy sobie szczerze,Biuro Promocji Miasta Leszna jest jałowe i bez wyrazu!zero odwagi!w którym panuje marazm i zgnuśnienie !!
15. Dodane przez do DUDEK, w dniu - 16-12-2009 15:24
Nie chciałbyś wiedzieć ile pieniędzy, oczywiście podatników, wydaje Pani Szczepińska na swoje delegacje zagraniczne (głowa boli).
16. Dodane przez Krzysztof, w dniu - 16-12-2009 18:32
Jak miasto które nie ma teatru, kina, hali koncertowej lub nawet dobrego klubu może mieć pozytywny wizerunek. Poza żużlem i aquawitem tu nic nie ma. Najlepszą rozrywką jest biblioteka miejska. Wystarczy zobaczyć w rozpiskę imprez na grudzień żeby się załamać. Główną imprezą jest jakiś bieg narciarski i to nie w Lesznie. Może by tak wydać trochę pieniędzy na kulturę, zaprosić dobre zespoły czy grupy teatralne? No tak, tylko trzeba mieć gdzie je pomieścić. (...)
17. Dodane przez Dorotka, w dniu - 16-12-2009 17:24
Jak Leszno chce promowac miasto, to niech Dworzec Kolejowy wyremontuje, bo nasz dworzec to jedna wielka wiocha...Wstyd mi za Leszno. A ten wydzial promocji, to jakas kpina...co oni w ogole tam robia...jezdza po niemieckich wioskach za nasze pieniadze.
18. Dodane przez Zniesmaczony, w dniu - 16-12-2009 18:08
Leszno i promocja? Czy w tym mieście wiedzą włodarze co to jest? Z pewnościa nie!!!!
19. Dodane przez duch, w dniu - 16-12-2009 19:41
niby z czym taka dziura jak leszno ma sie promować? :? -myślmy realnie
20. Dodane przez do Krzysztofa 16 !!!!, w dniu - 16-12-2009 22:53
nie ma kina, nie ma teatru - kłania się Centrum Kultury i Sztuki w Lesznie, zobacz co straciłeś, ile było spektakli, ile koncertów w dawnej synagodze, więc nie wypisuj bzdur, to chyba Tobie brakuje tych pieniędzy na kulturę
21. Dodane przez 7, w dniu - 16-12-2009 22:23
Prezydent strzelił sobie gola promując te Panią
22. Dodane przez Amos, w dniu - 16-12-2009 22:46
Dajcie spokój pani Szczepińskiej. To bardzo dobry fachowiec od marketingu. Nawet kiedyś wykładała ten przedmiot w PWSZ
23. Dodane przez do Amos, w dniu - 17-12-2009 01:35
wykładała przedmiot,a moze byś sie zapytał,kto wyłożył 30.000 zł za taki film który mógł powstac naprawde za 500zł,no ja sie pytam kto?Chcesz usłyszeć? Ty.Bo Ty płacisz podatki ,a oni nabijajhą sobie kieszenie ,nie robiąc nic ,Twoimi pieniedzmi został zapłacony spot reklamowy leszna który obejzało 1000 ludzi,ktos zrobił spot za darmoche i obejzało go 12000 ludzi,odpowiedzmy sobie na pytanie,kto,jak i gdzie wydał te pieniadze,i kto teraz sie z was smieje,majac w kieszeni jakieś 29500zł na czysto.WAZYCH PIENIEDZY!!!!!
24. Dodane przez B.J., w dniu - 17-12-2009 08:13
Kto wziął 30000 zł za takie coś!!! :eek . To jest rozbój w biały dzień!!!
25. Dodane przez Promocja w Lesznie, w dniu - 17-12-2009 08:40
Jeśli promocja w Lesznie ma tak wyglądać jak obecnie to sięgneliśmy dna. Podsumujmy co mamy z nowym logo - witacze (jeden za drugim, starym ) i logo podczas jarmarku adwentowego i na plakatach. Tyle miasto. Wydział promocji i wydziały miasta; torby na laptopy, gadźety reklamowe, koszulki, parasole. Sam wydział zarzucany jest stertami reklam i gadżetów. Które jak pokazuje historia jak się zdeaktualizują, wyfruną na śmietnik! 
Szkoda, że nie dostają ich organizatorzy imprez. Jest pani najmniej kompetentna na to stanowisko! Dlatego, że stwarza pani iluzję, dzięki której prezydent uważa, że jest wszystko OK!
26. Dodane przez cała prawda..., w dniu - 17-12-2009 09:21
bo oficjalny filmik leszna jest nuuuudny... a ludzie chca widziec co ich zainteresuje czasami wlasnie kontreowersyjne pomysly.. co do sklepow to prawda malo jest ich u nas-tych z sieci ogolnopolskiej, kina nie mamy(a ma je nawet rawicz, koscian- a moze i nawet inne ktorych nie wymienilam), Starówka burzy sie przed budowa Goplany lub zagospodarowywaniem Młynów... ale te inwestycje musza zostać zrealizowane, bo popchnie to troche miasto do przodu... a narazie to nie ma sie czy, chwalic tylko sie slysze ze "cos" pootwierano w okolicznych miastach... a centrum to masakra sporo "penerów" siedzacych na lawkach , robiacych drinki w plastikowychh kubkach i zaczepiajacych przechodniow o drobne.. do tego dworzec ktory doslownie sie sypie..to jest nasza brutalna rzeczywistosc:// ehh leszno - tu chce sie WYĆ
27. Dodane przez gość, w dniu - 17-12-2009 09:25
i nam nie jest przykro ze pewnie nakrecil to ktos z miejscowych..to po prostu prawda ktora zostala ukazana w satyryczny sposob... moze faktycznie trzeba by zatrudnic mloda osobe do tego zeby podpowiadala co zmienic i jak zrobic spot , by przykul uwage mieszkancow naszego miasta.. 
a niedlugo pod tym wzgledem to bedziemy jak duża wiocha zabita dechami
28. Dodane przez heh, w dniu - 17-12-2009 09:26
30tys suma niemała ale i tak nic nie przebije tej niskobudżetowej produkcji z ul. Lesczyńskich :grin :grin
29. Dodane przez ogólnie, w dniu - 17-12-2009 09:28
promotorami nie sa wszyscy mieszkancy , tylko przede wszystkim młodzi ludzie, dzięki ktorym pomysł który sie podoba jest najbardziej rozpowszechniany..a trzeba trafic do młodziezy czyms oryginalnym
30. Dodane przez Mati, w dniu - 17-12-2009 09:34
Wreszcie ktoś pokazał rzeczywistość Leszna.Takie filmiki powinny być.To bardziej promuje Leszno niż pani.
31. Dodane przez gratki:), w dniu - 17-12-2009 10:37
ojjj potwierdzam ze niskobudzetowa produkcja jest maxem:D robi niezla furore:)) gratulacje dla pomyslodawcy za taka kreatywnosc skonstruowania filmiku (dodanych dymków + podkład muzyczny) :D
32. Dodane przez spokojny, w dniu - 17-12-2009 16:49
Pani Szczepińska w Lesznie odgrywa tą samą rolę, co orkiestra na tonącym Tytanic'u. Wszyscy oni starają się, aby ludzie nie wpadli w panikę i uciekli z pokładu ( Leszna ). Jedyna różnica polega na tym, że orkiestra umiała grać.  
Znane wszystkim rozwijanie skrzydeł pomaga odlecieć z Leszna.
33. Dodane przez pracownik u.miasta, w dniu - 17-12-2009 21:39
przydala by sie katrola tych i innych wydatkow.30000 tys za kiepski film to jeszcze nic .a wyjazdy ktore do niczego nie prowadza jak tylko do imprezek .gdzie jest prokorator.to skandal
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący ryd... Rydzyna 629000
Dom leszno ul. krzyc... Leszno 495000
Ostatni skrajny dom ... Leszno 535000
Kłoda dom z pompa ci... Kłoda 469000
Kłoda ul. fiołkowa !... Kłoda 399000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj