Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
28
Marca 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Aniela, Antoni, Jan,
Sykstus
Do końca roku 278 dni.
Start arrow Wschowa arrow Faliszewska zastąpiła Ratajczak

Zmiana na stanowisku dyrektora biblioteki

Faliszewska zastąpiła Ratajczak

31.03.2022. Radio Elka, Bartłomiej Klupś


(Fot. FB Konradantkowiakoficjalnie)
Dziś definitywnie z Biblioteką Publiczną Miasta i Gminy we Wschowie pożegnała się Ilona Ratajczak, która przez dwadzieścia cztery lata piastowała funkcję dyrektora. Przeszła ona na emeryturę wraz z końcem zeszłego roku, lecz na prośbę burmistrza, jeszcze przez trzy miesiące stała na czele placówki. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Przez wiele lat Ilona Ratajczak rozwijała kulturę we Wschowie. Zarażała pasją do literatury i propagowała czytelnictwo. Przed czterema laty uhonorowana została zaszczytnym
tytułem Lubuskiego Bibliotekarza Roku. Z pomocą całego zespołu stworzyła nowoczesną bibliotekę na miarę XXI wieku. Za te blisko ćwierć wieku na stanowisku dyrektora podziękował jej dziś w swoim imieniu, a także mieszkańców burmistrz Konrad Antkowiak. Spotkanie było również okazją do przedstawienia jej następczyni, którą w drodze zarządzenia włodarza, wybrana została Agata Faliszewska.

- Pani Agacie powierzono obowiązki na okres dwunastu miesięcy. Mamy nadzieję, że przez ten czas pozna specyfikę bibliotecznej pracy, będzie kontynuowała dotychczasowe zadania, a także wprowadzała swoje nowe pomysły - powiedział Aleksander Ziemek ze wschowskiego magistratu.

 
Komentarze (162)
1. Dodane przez Wschowianin, w dniu - 31-03-2022 15:26
Śmiechu warte.
2. Dodane przez Żaneta, w dniu - 31-03-2022 16:13
Inteligencja i oczytanie wręcz bije z twarzy.
3. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 31-03-2022 16:20
Czekamy z utęsknieniem za wyborami, wtedy temu burmistrzowi z Wrocławia zniknie uśmieszek teraz przytula ponad 20tys , to i wszędzie się pokazuje i robi sobie kampanię,ale wschowianie nie głupi
4. Dodane przez Fws, w dniu - 31-03-2022 16:21
Kiepski wybor
5. Dodane przez wschowiak, w dniu - 31-03-2022 16:44
do ad 1 do czego to przypiąć?
reklama
6. Dodane przez Wsh, w dniu - 31-03-2022 16:50
# jak się ma męża ze znajomościami w gminie
7. Dodane przez Do kom 1, w dniu - 31-03-2022 16:52
"następczyni, którą w drodze zarządzenia włodarza" i wszystko jasne hehe
8. Dodane przez lechwoj, w dniu - 31-03-2022 16:56
Jak to powiedział zimek ..."Mamy nadzieję, że przez ten czas pozna specyfikę bibliotecznej pracy...." to antkowiak zatrudnił zootechnika? Dwanaście miesięcy na poznanie specyfiki pracy może się uda ....
9. Dodane przez FWS, w dniu - 31-03-2022 16:58
Dobrze jest znać Pana K(...)..
10. Dodane przez ja, w dniu - 31-03-2022 16:59
haha .... może teraz zacznie się książkami interesować
11. Dodane przez Obserwator, w dniu - 31-03-2022 17:18
I znowu bez konkursu&.ważne by swoi dostali stołki
12. Dodane przez Nie dowierzam, w dniu - 31-03-2022 17:26
Ale zazdrośnicy w tych komentarzach. Wszyscy zazdroszczą jej posady załatwionej po znajomościach bez żadnego konkursu. Też byście tak chcieli i zazdrość Was zżera, wstydźcie się.
13. Dodane przez Ehh, w dniu - 31-03-2022 17:29
Serio żadna z obecnych pracownic biblioteki nie nadawała się do awansu??? Nepotyzm nie zna granic.
14. Dodane przez zzz, w dniu - 31-03-2022 17:29
Szkoda, że Antkowiak nie potrafił się pożegnać z innymi długoletnimi pracownikami w kulturalny sposób. Ale tam, gdzie można się trochę polansować w mediach, to proszę..
15. Dodane przez wschowiak, w dniu - 31-03-2022 17:31
A czy był jakiś konkurs na to stanowisko?
16. Dodane przez Wschowianin, w dniu - 31-03-2022 17:47
Do kom. 5 
Lepiej powierzyć stanowisko przypadkowej osobie po znajomościach niż zrobić konkurs i wybrać kandydata, który naprawdę się nadaje... Brawo! Niestety ale Pani Ilona Ratajczak w roli dyrektora postawiła poprzeczkę bardzo wysoko i będzie ciężko znaleźć kolejną osobę na to stanowisko która będzie pracowała z takim powołaniem i poświęceniem.
17. Dodane przez Ktoś, w dniu - 31-03-2022 18:14
Oj pamiętamy młodość Pani Agaty
18. Dodane przez Mieszkaniec, w dniu - 31-03-2022 18:17
Zawsze przy doborze pracowników na stanowiska pracy będące pod nadzorem urzędu ,odpowiedzialny za ten wybór kieruje się jakimiś wytłumaczalnymi kryteriami . Pani radna sprawę w odpowiedni przepisami sposób pewnie wyjaśni kierując interpelację , wtedy może dowiemy się bardziej szczegółowo o przesłankach wyboru na to stanowisko akurat tej osoby . Te kalkulacje tutaj ,nigdy nie będą satysfakcjonującą odpowiedzią, warto zatem poczekać , a nie po kargulowsku dywagować i obrażać .
19. Dodane przez CKiR rączka rączkę, w dniu - 31-03-2022 18:34
Czy ta pani nie robiła dotychczas paznokci kobietom? Ładne przebranżowienie i do tego jeszcze na jakie stanowisko, no brawo brawo.
20. Dodane przez Mietek, w dniu - 31-03-2022 18:51
Oj ludzie ludzie, a czy to nie wszystko jedno kto będzie dyrektorem biblioteki we Wschowie? 
Przecież to w niczym nie zmieni waszej egzystencji. 
Większość Wschowian nigdy tam nawet nie wstąpi, a na ty. Stanowisku ślepy i głuch by sobie poradził. 
SXOKIEM JEST TO , KYO JEST NA STSNOWISKU BURMISTRZA, W DODATKU SSMI GO EYBRSLIŚCIE BEX KONKURSU.
21. Dodane przez Nonono, w dniu - 31-03-2022 19:10
Oj Mietek, niektórym nie wszystko jedno, dlatego żałuję, że p. Ratajczak odchodzi, wielka szkoda...
22. Dodane przez Do 21, w dniu - 31-03-2022 19:16
Mierny ale wierny. 
Po co komu w tej sytuacji wykształcenie i doświadczenie.
23. Dodane przez x97, w dniu - 31-03-2022 19:28
To Antkowiak z Wiśniewską zaszaleli. Powierzyli stanowisko dyrektora osobie bez wiedzy i doświadczenia w pracy bibliotecznej. Ale jak powiedział Ziemek przez rok będzie poznawała specyfikę tej pracy. Kolejna durna i szkodliwa dla Wschowy decyzja.
24. Dodane przez Do Mietek, w dniu - 31-03-2022 19:53
Stanowisko dyrektorkie w jednostce użyteczności publicznej sektora kultury to dla pana nic nie warte stanowisko któremu podoła ślepy i głuchy??? Mietek może sam zajrzyj czasami do tej biblioteki i przeczytaj jakąś książkę, dobrze Ci to zrobi.  
 
P.S. Burmistrz został wybrany w WYBORACH.
25. Dodane przez Czytelnik, w dniu - 31-03-2022 20:15
Panie burmistrzu, czy poza medialnym uśmieszkiem, mogę prosić o więcej danych na temat profilu wykształcenia, stażu pracy i doświadczenia zawodowego pani Faliszewskiej? O ile wiem, była pracownikiem DK we Wschowie podejrzanym w agitację wyborczą. Proszę o sprostowanie, jeśli to nieprawda.
26. Dodane przez Do20, w dniu - 31-03-2022 20:26
Z ciebie taki Mietek jak z Katarzyny radna
27. Dodane przez Leśny władek, w dniu - 31-03-2022 20:28
Takie jaja , tylko we Wschowie , ciekawe tylko co na to Pani Urszula Chudak?
28. Dodane przez popieram 2, w dniu - 31-03-2022 20:46
"Przez wiele lat Ilona Ratajczak rozwijała kulturę we Wschowie." A co robiła do tej pory pani Agata Faliszewska? Korzystała też z biblioteki? Już jest oświadczenie majątkowe w związku z objęciem funkcji?
29. Dodane przez Pfff, w dniu - 31-03-2022 21:24
Wschowa, tu zrobisz karierę niczym american dream. Pani kosmetyczka (nikomu nie ubliżając) dostała najpierw posadę dyrektora w prywatnym przedszkolu, o ok prywatne to sobie mogą przyjąć kogo chcą, a teraz dostaje stanowisko w bibliotece publicznej o to wszystko w zaledwie rok,czy dwa. Oczywiście znajomości nie mają tu nic do rzeczy. Ha ha ha
30. Dodane przez popieram 27, w dniu - 31-03-2022 21:26
Pani Urszulo, co Pani na to?
31. Dodane przez Agata, w dniu - 31-03-2022 21:33
Nie no mnie już w tej Wschowie nic nie zdziwi. Pan na stanowisku koordynatora do spraw wydarzeń kulturalnych, stanowiska tworzone pod ludzi bez konkursów,pan geodeta który podrzuca śmieci do śmietników przy blokach worami całymi, ludzie którzy pobrali nachodzcow z UA aby po kilku tygodniach (kiedy już świat się dowie o ich dobrym sercu), wywalić ich z domu, pan ze stacji kontroli pojazdów palący po nocach śmieci w ognisku na swojej posesji, sama wschowska śmietanka, i teraz jeszcze to.
reklama
32. Dodane przez Do 29, w dniu - 31-03-2022 22:17
Cała kadencja PanaAntkowiaka jawi się bardzo profesjonalnie 
Jaki Pan, taki kram. 
Nie zdziwi mnie jsk myszka Miki niedługo zostanie szefową promocji we wschowskim urzędzie
33. Dodane przez Bibliotekaż, w dniu - 31-03-2022 22:19
Jsk tam Pani Urszulo , zatkało kakao?
34. Dodane przez Nauczyciel, w dniu - 31-03-2022 22:20
Wschowa, to stan świadomości
35. Dodane przez Urzędnik, w dniu - 31-03-2022 22:22
To tylko we Wschowie mogło się zdarzyć.
36. Dodane przez Leśny władek, w dniu - 31-03-2022 23:00
Tu kowal staje się motylem, a pzepiórka smokiem 
Kiedyś wyjdzie to świrowanie burmistrzowie bokiem.
37. Dodane przez wschowianka, w dniu - 31-03-2022 23:10
Te rządy nierządu są porażające, obrzydliwe i najwyższa pora by się zabrać porządki.
38. Dodane przez Tomek, w dniu - 31-03-2022 23:29
Tego jeszcze nie grali.. Szok, niedowierzanie.. to pierwsze, co mi przychodzi na myśl.
39. Dodane przez Marek, w dniu - 01-04-2022 01:38
Jestem rozczarowany tym , że nie mogę tutaj wśród tych komentarzy "wielkich intelektualistów Wschowskich " przeczytać innych słów I sformułowań niż te niestety , które można tylko porównać do tej wypływającej na ul Dworcowej cieczy . Są wśród was osoby ,które dałyby wszystko , żeby pozbyć się Antkowiaka , ale słysząc co macie do powiedzenia i w jaki sposób próbujecie walczyć nie o władzę , a o koryto , wiem , że gdyby udało się wam , nie oznaczałoby wcale niczego dobrego dla mnie i innych mieszkańców . Ten przypadek wyboru na dyrektora osoby niewiadomej , który sprawił głębokie poruszenie , bo opozycja uznała , że jest okazja do krytyki Antkowiaka nie oznacza , że macie robić to w taki sposób , aby czytając was , kojarzyć wasze komentarze ze smrodem Wschowskim kończącym właśnie tam gdzie wspomniałem . Zrozumieć można wątpliwości, sam takie mam czasami. Jednak czytając co ma do powiedzenia opozycja i w jaki sposób to wyraża nie sądzę że mam do czynienia z ludźmi oczytanymi , inteligentnymi oraz starannie wykształconymi , jesteście przykładem Wschowskiej specyficznej społeczności , która prezentuje to co można w tych prymitywnych komentarzach wyczytać , jakiej bynajmniej nie prezentuje społeczność żadnego innego miasta oprócz Wschowy. Dramat , podejrzewam dopiero rozegra się wtedy , kiedy opozycja na tym poziomie dorwie się do decydowania .
40. Dodane przez Ela, w dniu - 01-04-2022 01:55
Spojrzałam na niektóre komentarze uważnie wzorzec dokonuje się pod mocną Wschową. Nie trzeba przywoływać szczegółów tych nagrań i tych kpiŕcych niepoważnych wypowiedzi uporczywie starających się ośmieszać i kpić z osoby , zapominając o tym , że te zakalcowate ciasto jakie produkują próbują nie tylko wschowianie , zapamiętując ten smak na długie lata.
41. Dodane przez dodane do powyżej ( Wschowska zawiść kipi...)!!!, w dniu - 01-04-2022 06:46
Tak zajadłych ludzi jak we Wschowie to chyba tylko można spotkać w środowiskach zawładniętych nienawiścią i rasizmem we współczesnym świecie !!!!!!/@.pl. Na przykładzie ostatnich tylko wpisów pod adresem pana Burmistrza i jego działań dla poprawy sytuacji gospodarczej, inwestycyjnej, organizacyjnej, obsady nowym nie skażonym środowiskiem Wschowskim wieloletnim NEPOTYZMEM i KOLESIOSTWEM partii nam rządzącej od ostatnich niemal 7 lat spotyka go taka fala zaciekłych wpisów garstki ich trolli na naszym terenie !!!!!!!!. Ta garstka trolli próbuje nam siać nienawiść, bowiem tak ich do tego ci z centrali przygotowali - szczujnia to oręż !!!!!!!!
42. Dodane przez Swój, w dniu - 01-04-2022 07:31
Cała Platforma Obywatelska!
43. Dodane przez Panie burmistrzu panu już podziękujemy, w dniu - 01-04-2022 08:20
Panie burmistrzu panu już podziekujemy. Do widzenia
44. Dodane przez X, w dniu - 01-04-2022 08:54
Dlaczego tyle w Was nienawisci? Coś robią źle, nie robią też źle. Dajmy się wykazać nowej Pani Dyrektor, wtedy są podstawy do oceniania. Teraz? To tylko żenujące... denerwuje Was nepotyzm i brak konkursu? A burmistrza w drugiej turze kto wybrał? Wszystko byle nie PiS prawda? No to teraz pretensje do samych siebie miejcie. Ewentualne zażalenia należą się burmistrzowi.
45. Dodane przez k, w dniu - 01-04-2022 09:03
BRAWO AGATA! NIECH ZAZDROSZCZĄ !
46. Dodane przez Masakra, w dniu - 01-04-2022 10:37
Właśnie chciałoby się napisać Polak Polakowi wilkiem ale jak 
Pomagamy ukrainca to pelną gęba. Wypadałoby najprościej pogratulować-jeśli nawet nie odpowiada Ci wybór na stanowisko dyrektora. Może tak zanim się wypowiesz prywatnie na kogoś temat zrób swój rachunek sumienia i załóż te buty nowej Pani dyrektor, które nosila na nogach idąc przez życie, potem ocen. Może zanim coś napiszesz 3 razy pomyślisz ze mógłbyś coś więcej w życiu osiągnąć niż wylewanie nienawiści w Internecie. idź zrób mamie/ babci/ cioci wujkowi paznokcie, idź usiądź za biurkiem przedszkola i przeżyj to życie jak ona.. zmień coś bo napewno ten jad wiele Ci nie da..ona przynajmniej jest ambitna i ma szerokie pole zainteresowań. Pani Agato gratulacje ale wiem, że będzie Pani ciężko w tak specyficznym środowisku jakim jest Wschowa. Nie mniej jednak nie omieszkam trzymać kciuki za dalsze sukcesy.
47. Dodane przez Karolina, w dniu - 01-04-2022 11:01
Komentarze przepełnione zawiścią& A przecież jednymi z najbardziej zawistnych ludzi są ci, którzy nie osiągają swoich celów.  
Z tego co wiem, Pani Agata przez ostatnie pare lat pełniła funkcje dyrektora przedszkola, zgodną ze swoim wykształceniem pedagogicznym, z tytułem zawodowym magistra.
48. Dodane przez Nie!, w dniu - 01-04-2022 11:27
Proszę ratować Bibliotekę!
49. Dodane przez Do 47, w dniu - 01-04-2022 11:37
I o to właśnie chodzi, Czy to normalne, że po studiach kierunkowych nie mają szans awansu a po pedagogice tak.?
50. Dodane przez Urszula Chudak, w dniu - 01-04-2022 12:24
Ci co mnie znają doskonale wiedzą, że "zatkać" mnie, [kom. 33] raczej jest trudno. A teraz do rzeczy. Po pierwsze, poprzeczka postawiona przez Panią Ratajczak, wisi bardzo wysoko. Zapamiętam ją, jako ciepłą gospodynię wielu wydarzeń. Nietrudno [wiem coś o tym] było ją namówić, na udzielenie gościny komuś, kto miał coś ciekawego do powiedzenia. Tyle historii. Co do nowej szefowej, nie mam zdania - po prostu nie znam osoby. Dlatego warto by było przedstawiając, powiedzieć o niej kilka słów. Jakieś przesłanki jednak zadecydowały o tym, że szef gminy powierzył jej to odpowiedzialne stanowisko. Dlatego ja, gdyby to ode mnie zleżało, wystawiłabym jej swoisty weksel in blanco, który jak wiadomo, zawiera puste rubryki. Przyjdzie czas na ich zapisanie.  
Po komentarzach widać [nie tylko pod tym tematem], że na całego rozpoczęła się kampania wyborcza. Mnie to osobiście nie dziwi. Dziwi, a właściwie drażni, jej język. Kształtujecie Państwo bardzo przygnębiający obraz naszego miasta, nazywając kargulami mieszkańców, mówiąc "to miasto" zamiast "nasze miasto" itd. itd. Czytają to nie tylko nasi mieszkańcy, proszę pamiętać! Wschowa nie odstaje w wielu przypadkach, od miast tej wielkości. Cieszy mnie np. fakt rozbudowy i budowa nowej galerii handlowej. To będą kolejne miejsca pracy i kolejne podatki. To będzie niezły fragment naszego miasta. 
Reasumując - różnijcie się Państwo, ale bardziej kulturalnie. A Pani Dyrektor, bo od niej się zaczęło, niech kontynuuje dzieło poprzedniczki i jak najszybciej zaprosi ciekawego gościa. Przyjdziemy poznać i gościa i Panią.
51. Dodane przez Tragedia, w dniu - 01-04-2022 14:12
(...) Czy każda krytyka nawet tak oczywistego cyrku jak ten wybór nawej dyrektorki biblioteki to odrazu zawiść? No ludzie bądźmy poważni (...)
52. Dodane przez No zatakało wszystkich, w dniu - 01-04-2022 14:14
Czyli jednak zatkało panią Ulę skoro nie ma zdania.
53. Dodane przez Xxx, w dniu - 01-04-2022 14:24
Jak można zauważyć nie każdy komentarz. .Ale niektórzy zaznaczając nienawiść raczej odnoszą się do tych zawistnych komentarzy& wystarczy logicznie pomyslec( komentarz do nr 51 )
54. Dodane przez Do 47, w dniu - 01-04-2022 14:25
Karolina liczysz na to że Ci koleżanka posadkę załatwi w swojej bibliotece? Wszak tak to działa.
55. Dodane przez Jan, w dniu - 01-04-2022 14:37
Cyrkiem we Wschowie jest otoczenie radnych opozycji rady miasta , ale tylko do wyborów . Cyrk tej kadencji zaczął szantaż płacowy w muzeum , bałagan muzealny , nieskatalogowane eksponaty , które mogły migrować dowolnie i nie wracać . I ta ekipa skupiona wokół tego bałaganu uważająca siebie za intelektualną rozkłada to miasto od lat . Jak nieuleczalna choroba .
56. Dodane przez Jax, w dniu - 01-04-2022 14:45
Opozycja zachowuje się jak infantylni dadaiści nie uznający żadnych zasad i przyjętych norm z radną na czele.
57. Dodane przez Przykre, w dniu - 01-04-2022 14:46
Zawiść i zazdrość - no cóż innego można zarzucić krytykującym jak się nie ma żadnych logicznych argumentów popierających wybór takiej kandydatki. Może gdyby pani Agata wystartowała w OBIEKTYWNYM konkursie i zdobyła tą posadę uczciwie nie byłoby tylu nieprzchylnych komentarzy pod jej adresem. Niestety ta sytuacja wskazuje jasno z jakich powodów została mianowana - z powodów oczywistych ZNAJOMOŚCI.
58. Dodane przez K., w dniu - 01-04-2022 14:47
No tak bo we Wschowie nie da się inaczej pracy załatwić. Jak Was używanie znajomości w oczy razi to czemu nie korzystacie ze swoich znajomości? Może nie macie kwalifikacji, odwagi albo chęci do pracy?
59. Dodane przez Brawa, w dniu - 01-04-2022 15:36
Brawa i gratulacje dla męża to wszystko dzięki jego wsparciu. Zazdroszczę.
60. Dodane przez Xxx, w dniu - 01-04-2022 15:55
Pani Agato głowa do góry, a Pani Ilona niech pogodzi się z przejściem na emeryturę i da możliwość działania następcy. Przeciez jakiś większych zasług nie miała a piszecie jakby osiągnięcia co najmniej europejskie dostała. Jak zawsze piszą swoi i Ci którzy chcą dokopać Burmistrzowi. Pamiętajcie karma wraca i oby was dosięgła ręką sprawiedliwego za to co robicie i mówicie. AMEN
61. Dodane przez Karol, w dniu - 01-04-2022 16:00
Nie byłoby tej całej dyskusji gdyby wybory na rozne stanowiska odbywały się jak należy. Konkurs, kandydaci, wymagania itd. ale nie po co jak można wsadzić kogoś po znajomości. ludzie poszczekaja poszczekaja a karawana jedzie dalej. Nigdy nic się nie zmieni w tej naszej Wschowie.
62. Dodane przez Elka, w dniu - 01-04-2022 16:02
A po 12 miesiącach pyk i przedłużenie umowy. Zapomnijcie o konkursie (choć i te często dla pozoru i ustawione pod konkretną osobę) Chyba, że się władza zmieni i dopatrzy tego "przykrego incydentu".
63. Dodane przez Do kom 17, w dniu - 01-04-2022 16:05
Co komentujący ma na myśli?
64. Dodane przez Do 47, w dniu - 01-04-2022 16:09
Karolino, też mam tytuł magistra pedagogiki i dodatkowo skończyłam zarządzanie w administracji, znam 3 języki obce, może mam lepsze kwalifikacje i też bym mogła i chciała startować na stanowisko dyrektora biblioteki. Niestety nie miałam takiej szansy, dlaczego? Nie mam niestety jednej rzeczy- znajomości.
65. Dodane przez Karol, w dniu - 01-04-2022 16:37
No tak kredyt na nowy dom trzeba spłacać.
66. Dodane przez Calineczka, w dniu - 01-04-2022 16:53
To się burmistrz popisał :)
67. Dodane przez Do 60, w dniu - 01-04-2022 16:53
Dokładnie karma wraca i miejmy nadzieję, że ręka sprawiedliwości rozliczy tych którzy wzięli udział w tym cyrku. Bez konkursu, mąż w CKiR. Wstyd i skandal.
68. Dodane przez Do 62, w dniu - 01-04-2022 17:12
Posądzasz innych po własnych czynach. Zmień swoje zachowanie, a dostrzerzesz w innych to że można być uczciwym.
69. Dodane przez Bibliotekarka z Leszna, w dniu - 01-04-2022 17:59
Co by nie mówić, grubo to wygląda.
reklama
70. Dodane przez Brisbane, w dniu - 01-04-2022 18:22
Do Xxx 
Akurat zasługi pani Ratajczak są takie, że nowej dyrektor (bez kierunkowego wykształcenia i doświadczenia) będzie trudno dorównać pani Ilonie. Poza tym sposób powołania pani Galiszewskiej na tak odpowiedzialne stanowisko pozostawia wiele do życzenia. Wyciągnięta, jak przysłowiowy królik z kapelusza..wstyd
71. Dodane przez Brisbane, w dniu - 01-04-2022 18:40
W mój poprzedni komentarz wkradł się błąd - pani Faliszewska
72. Dodane przez Do kom 70, w dniu - 01-04-2022 18:59
Dokładnie to to to. Skąd ta pani się wzięła? Jak to powołanie niby wyglądało? Burmistrz zawitał z propozycją takiego stanowiska do prywatnego przedszkola we Włoszakowicach lub znalazł adres domowy i ubłagał tą panią żeby zmieniła posadę? Jak dowiedział się o jej niezwykłych kwalifikacjach?
73. Dodane przez Do kom 68, w dniu - 01-04-2022 19:09
Taki jaki sposób mianowania na to stanowisko takie będzie jego kontynuowanie po roku pracy. Zwyczajnie nieuczciwe. Ale żeby tak w biały dzień takie rzeczy bez rękawiczek jeszcze w blasku fleszy to już totalna bezczelność.
74. Dodane przez Urzędnik, w dniu - 01-04-2022 19:19
A kiedy konkurs na sekretarza w gminie i skarbnika? Czy stołki już rozdane bez konkursu?
75. Dodane przez Rdny, w dniu - 01-04-2022 19:49
Kiepska wizytówka la Wschowy, och tska małą Sycylia
76. Dodane przez Y, w dniu - 01-04-2022 19:50
Procedury nie zabraniają takiego zatrudniania pracowników . Najbardziej pewnie tutaj ujadają ci którzy wylecieli ze stanowisk , bo albo się niesprawdzili , albo oszukiwali , albo wydawało się im że mogą zachowywać się tak jak prywaciarze na urzędowym wikcie.
77. Dodane przez Kwalifikacje, w dniu - 01-04-2022 19:53
Dlaczego brak jest jakichkolwiek informacji jakie ta Pani ma kwalifikacje (wykształcenie, doświadczenie zawodowe)?
78. Dodane przez Pik, w dniu - 01-04-2022 20:03
A jakie ma wykształcenie Pani Ilona . Zabawy dla dzieci organizowała dobrze , ale jako menadżer nie wyróżniała się zbytnio .
79. Dodane przez Czytelnik Leszno, w dniu - 01-04-2022 20:59
Do 78. 
Nie wyróżniała? Może dlatego że praca dyrektora polega między innymi na organizacji i nadzorowaniu instytucji wewnątrz a nie tylko na zewnątrz? Stali czytelnicy wiedzą jakim dyrektorem była Pani Ratajczak oraz ile pracy dała od siebie. Tak czy owak aktualnie tylko współczuć pracownikom... Zostali na tonącym statku.
80. Dodane przez Dyro, w dniu - 01-04-2022 21:38
Od 12 lat jestem dyrektorem i nie zazdroszczę tej młodej Pani, chyba że wieku. 
Nawet w bibliotece trzeba posiadać kompetencje, bo przecież i tam pracują ludzie, no i trzeba również ocenić ich pracę. 
Jest to niezwykle trudne, gdy pracownicy są fachowcami a dyrektor amatorem.
81. Dodane przez Do 80, w dniu - 01-04-2022 22:02
Widać, że we Wschowej wszystko jest możliwe, ale jaki Pan taki kram. 
W pełni popieram Twoje zdanie.
82. Dodane przez Alek, w dniu - 01-04-2022 22:04
Nie przesadzajmy z tymi kompetencjami jakie powinna posiadać osoba na stanowisku dyrektora biblioteki . Trzech pracowników na krzyż jest w dyspozycji dyrektor . To jakby kierownik , albo brygadzista działu produkcyjnego w zakładzie .
83. Dodane przez Wańka, w dniu - 01-04-2022 22:17
Wysłużony pracownik powinien ustąpić młodemu i energicznemu , ponieważ nie dorównuje niestety nowym tendencjom . Widzicie jak skostniały schemat myślenia prezentuje Pani radna opozycji . Też powinna ustąpić miejsca osobom młodym i prężnym , na pewno bardzo szybko znajdą rozwiązanie na wprowadzenie inwestorów do starego miasta i znajdą sposób na odnowę walących się kamieniczek , kina oraz potrafią dostrzec możliwość współpracy. Stare zacięte układy do wymiany.
84. Dodane przez Do 82, w dniu - 01-04-2022 22:23
Ale budowa wizerunku i promocją to co?
85. Dodane przez Witia, w dniu - 01-04-2022 22:27
Dyrektorem należy nazywać kogoś kto kieruje dużą placówką np szkołą , a nie biblioteką . Jakaś mania tytularstwa , a obowiązki mniejsze niż w księgarni.
86. Dodane przez Finek, w dniu - 01-04-2022 22:39
Zakładem manicure jest o wiele trudniej kierować , ponieważ trzeba tak nim kierować , aby zarobić na opłatę za lokal , pracownika ,ZUS, podatek , prąd , ogrzewanie i inne wydatki , a jeszcze trzeba coś zarobić na utrzymanie . Publiczna biblioteka takich problemów niestety nie ma . Kasę dostaje z gminnych podatków. Jakich kwalifikacji potrzebuje zarządzający wypożyczalnią książek , które wymagają prawie Harwardu . Muzeum przez wiele lat było zarządzane przez osobę z wysokimi , wyuczonymi kwalifikacjami , ale w praktyce to muzeum "kulało" . Zabrakło zwykłego managera
87. Dodane przez Idzi, w dniu - 01-04-2022 22:57
We Wschowie od zawsze panuje mania wielkości . Nieudolni radni chcą wymyślać uchwały , a nie znają przepisów aby je poprawnie i prawnie utworzyć . Blogerzy chcą by ich nazywać redaktorami, a istnieją mizernie jedynie na arenie Wschowy , żaden szanujący się wydawca spoza Wschowy nie kwapi się z publikacją. Mierność jest domeną Wschowy. Dziwi to , że tą mierność widzą wszyscy ościenni, a lokalsi puszą się jak pawie , a z dyrektor chcą ministra zrobić.
88. Dodane przez Marian, w dniu - 01-04-2022 23:01
Ciekawe, dlaczego burmistrz nie mianował np. mnie na to stanowisko?
89. Dodane przez Dd, w dniu - 02-04-2022 02:19
Marianek ,pewnie się trochę spóźniłeś , od jakiegoś czasu było wiadomo o tym , że Pani Ilona odchodzi na emeryturę . Podobno w CKIR jest orkiestra dęta potrzebują trębaczy . Zagraj na trąbce piękną wesołą melodię , będziesz przyjęty jeśli zdołasz poruszyć swoim graniem słuchaczy . Coś zawsze sprawia , że jednego się chętnie słucha , a innego nie .
90. Dodane przez Do 80, w dniu - 02-04-2022 02:52
Co z ciebie za dyrektor , jeśli oceniasz etat zarządcy takiej małej placówki jako niezwykłe trudny . Opiekunka asystująca przewóz dzieci do ośrodka ma trudniejsze zadanie od osoby kierującej biblioteką . Wszystkie książki skatalogowane w systemie komputerowym mógłby obsłużyć uczeń szkoły podstawowej . Rola odgrywana przez radnych na sesji jest jak w teatrze dużo trudniejsza do odegrania .
91. Dodane przez dodane do ( zawistni - niezawistni , ale nr 50 to ...?),, w dniu - 02-04-2022 06:34
" zawistni - niezawistni " >>>To fakt - ale o czym pisze np. taki Nr 50 ?. O to jest pytanie !!!!!. Jest to klasyczny przykłada pisania dla pisania reprezentujący na łamach naszych skromnych tekstów totalne bzdury byle tylko zaistnieć w lokalnej jakże obłudnej i cynicznej garstki Wschowskiej społeczności !!!!. Pan Burmistrz jest od 30 lat na scenie naszej Wschowskiej administracji jednym - jedynym prawdziwym administratorem, który w sposób jakże autentyczny próbuje nam pokazać co jesteśmy warci jako tzw. lokalne społeczeństwo o cechach " Pani Dulskiej" , bowiem co nam daje taki tekst Nr 50 >>> jedną wielką paplaninę i bicie piany dla jej bicia ...... w sumie odwracanie kota ogonem do rzeczywistości i prawdziwej wartości człowieka ..... !. A , czy ta grupa lokalnej garstki trolli cos sama w sobie znaczy o prócz codziennego "gaworzenia" i opluwania tych co chcą coś w tej Wschowskiej zaściankowości zmienić ???-!!!!. Pamiętajmy, że od 30 lat w naszej Wschowie " miernoty" wybijają się i próbują nami rządzić !!!!! >>> a jak już nie są w stanie czegoś otrzymać w stylu lokalnego Nepotyzmu i kolesiostwa to PSIOCZĄ na lamach lokalnych komunikatorów !!!!!! O czym świadczą ich powyższe wpisy siania nienawiści !!!!!.Dla przykładu> czy któryś z nich odniósł sie sam do siebie ?, > czy któryś z nich wskazał Nepotyzm i Kolesiostwo w obsadzaniu stanowisk w Spółkach Skarbu Państwa pod obecną władza pis+ ?. . NIE ....NIE !!!!!!, bo to by w nich samych uderzyło !!!!!!. To jest ta ich obłuda, Fałsz i i Cynizm !!!!!!!!!!
92. Dodane przez Do 90, w dniu - 02-04-2022 09:35
Przykre to jest, gdy muszę polemizować z deletantem. 
Nie miałoby to większego znaczenia, gdyby zredukować bibliotekę do minimum jej możliwości oddziaływania na społeczność lokalną. 
Najistotniejsza jest charyzma i pomysł na prowadzenie jednostki emanującej na społeczność lokalną, ale vzy burmistrzowi na tym zależy? 
Pewnie nie, bo on musi emanować i wszystkich mieć pod kontrolą. 
Moim zdaniem już Pani Urszula 100% byłaby lepszymi kandydatem. 
Jak zostaniesz dyrektorem, choć chroń nas Boże przed tym, to zobaczysz na czym to polega i ile ma to wspólnego z pilnowaniem dzieci w autobusie
93. Dodane przez dodane do numerka 92( nie szastaj tym słowem)!!!!, w dniu - 02-04-2022 10:07
Mój Boże Chroń nas od takich co to pisze numerek 92 !!!!!!!. Od ponad 30 lat Wschowa nie może się otrzepać od ****miernot****, którzy doprowadzili nas do zaściankowości i bycia miastem emerytów z ZEROWYM PLANEM INWESTYCJI i ROZWOJU NA PRZYSZŁOŚĆ !!!!!!!. To jest katastrofa słuchać i czytać takich dyletantów jak ty !!!!!!!1
94. Dodane przez Do 91, w dniu - 02-04-2022 10:12
A ty kim jesteś , właśnie tą paplaniną określasz swoją mierność wschowską . Przeczytaj siebie , a zauważysz , że precyzyjnie określiłeś siebie . Pozostaje jedynie tylko spojrzeć w lustro . Tylko patrząc w to lustro nie zrób głupstwa , ponieważ większość środków przeznaczonych do pielęgnacji szyb typu Ajax i inne zostały wykupione . A może ten ślad na szkle powinien zostać na stałe , abyś zapamiętał kim jesteś wciąż patrząc.
95. Dodane przez Do kom 72, w dniu - 02-04-2022 10:15
Dobre pytanie.
96. Dodane przez Do 92, w dniu - 02-04-2022 10:43
Pewnie w przedszkolu miałaś okazję z dyletantki stać się profesjonalistką i teraz już wiesz na czym to polega i ile ma wspólnego z pilnowaniem dzieci w autobusie . A czym emanują ludzie , którzy są wzorcem tych kargulowskivh zachowań."deletantami" , czy raczej hipokrytami lokującymi postrzeganie mieszkańców wschowy do minimum ich możliwości , jak ty tutaj . Raczej działalność radnej , a nie włodarza, jest nastawiona na działania redukujące możliwości rozwoju całej gminy wschowa ,bo ona musi emanować chęcią odwetu i niszczyć wszystkie pozytywne zamierzenia urzędu i burmistrza .
97. Dodane przez Izi, w dniu - 02-04-2022 11:12
Niektórzy sugerują , że burmistrz powinien zasięgnąć bardziej dalekosiężnej opini obsadzając stanowisko zarządcy biblioteki. Mógłby pewnie to zrobić i zapytać radnych opozycji co radzą na ten temat . Niezrobił tego jak sądzę z prostego powodu . Bywało już, że opozycja wschowska pozwalała sobie na antywschowskie poczynania wobec mieszkańców, swoich wyborców , pozbawiając ich dotacji na piece, pozbawiając marzeń o deptaku , utrudniając rekultywację wysypiska . Praktycznie opozycja robiła wszystko aby wxchowianom dokuczyć . Dlatego rozumiem decyzję burmistrza , on ztych przyczyn nie mógł konsultować z radnymi opozycji . Podrzucilliby pewnie z rozmysłem jakąś niezbyt nadającą się osobč na to stanowisko , aby kolejny raz zaszkodzić.
98. Dodane przez Do 97, w dniu - 02-04-2022 12:36
Burmistrz zamiast pytać radnych opozycji o zdanie powinien ogłosić konkurs na to stanowisko a mianować kogoś po znajomości.
99. Dodane przez Pozdrawiam, w dniu - 02-04-2022 12:41
Manicurzystka staje się dyrektorką przedszkola a po 1,5 roku dyrektorką biblioteki. Gratuluję tej niezwykłej kariery. Ma pani prawdziwe szczęście, że spotkała na swojej drodze "odpowiednie osoby".
100. Dodane przez Inga, w dniu - 02-04-2022 14:32
Poznawać specyfikę pracy przez 12 miesięcy można jak się zostaje referentem a nie dyrektorem. O wyborze na stanowisko dyrektora powinno decydować odpowiednie wykształcenie i doświadczenie.
101. Dodane przez Do 96, w dniu - 02-04-2022 14:51
Mnóstwo słów pozbawionych sensu, jak tacy ludzie bronią wątpliwego autorytetu burmistrza, to tylko pogratulować.
102. Dodane przez Do 100, w dniu - 02-04-2022 15:24
Zgoda w 100%
103. Dodane przez Pora na dobry wybór, w dniu - 02-04-2022 15:26
Cała kadencja burmistrza wygląda jak ta nominacja i a tyle
104. Dodane przez Do 100, w dniu - 02-04-2022 15:29
Burmistrz do dziś zapoznaje się że specyfiką swojej funkcji i dla tego robi takie gnioty
105. Dodane przez Do kom 100, w dniu - 02-04-2022 16:10
Dlatego Ingo w tym wypadku nie zrobiono konkursu bo pani Agata nie dałaby rady z konkurencją. Tylko i wyłącznie znajomości zaważyły o wyborze tej kandydatki.
106. Dodane przez Magdalena, w dniu - 02-04-2022 16:37
Jestem po studiach bibliotekoznawstwa i chętnie bym startowała w konkursie na stanowisko dyrektora. 
Zawsze marzyłam o takiej posadzie, gdyż od 12 lat pracuję w bibliotece szkolnej w małej wiosce , środowisku w którym trudno rozwinąć skrzydła. 
Myślę, że brak konkursu w tym wypadku krzywdzi mieszkańców, obecną kadrę i samego Włodarza, podejmującego złą decyzję
107. Dodane przez O 106, w dniu - 02-04-2022 18:08
Również posiadam doświadczenie bibliotekarskie oraz jestem po studiach kierunkowych, lecz pomimo to, że jestem wschodianką nie mam wystarczających xnajomości. 
Z drugiej strony dostać stanowisko od burmistrza i być jego człowiekiem, ho niezbyt zachęcające. 
Dlatego powinien być ogłoszony konkurs.
108. Dodane przez Hirek, w dniu - 02-04-2022 19:04
Pewnie ogłosi ten konkurs . Policzyłem w komentarzach ile ewentualnie osób jest zainteresowanych tym stanowiskiem . Policzę je sobie podczas napływu ofert na konkurs , ponieważ zdaję się , że chętna na niby jest tylko jedna osoba , ta osoba która walczy z burmistrzem od początku kadencji . Poczekamy . Oby nie okazało się , że chętnych do konkursu nie będzie i , że mam rację . A ta cała tu kampania jest autorstwa radnej .
109. Dodane przez Do 107, w dniu - 02-04-2022 20:53
Pani niestety nie dostanie stanowiska od burmistrza i nigdy nie będzie już jego człowiekiem , ponieważ Pani się nie sprawdziła i kilka osób z Pani otoczenia również się niesprawdziło . Pozostało Pani jedynie poudawać zbulwersowaną tą sytuacją anonimową osobę . Ma Pani mnóstwo czasu na brylowanie tutaj na bezrobociu. Ale gdyby potrafiła Pani uczciwie wykonywać swoje obowiązki na ostatnio zajmowanym stanowisku , to kto wie , czy po odpowiednim przygotowaniu podyplomowym nie mogłaby poprowadzić z powodzeniem bibliotekę . Niestety już pewnie do końca pozostanie Pani w opozycji do burmistrza . Tylko proszę nie zapominać o tym że opozycja do burmistrza nie jest równoznaczna z opozycją do mieszkańców Wschowy. Dlatego uciekając z sesji należało również to rozgraniczyć.
110. Dodane przez Do98, w dniu - 02-04-2022 21:13
Burmistrz nie musiał pytać radnych opozycji i tego nie zrobił , a odpowiedź dlaczego nie poradził się jest oczywista . Radnym opozycji jak zwykle nie zależałoby na udanym wyborze odpowiedniego człowieka na miejsce odchodzącej na emeryturę Pani dotychczasowej dyrektor , a szczególnie Pani Radnej sfrustrowanej tym , że sama nie mogłaby już swojej kandydatury zaproponować po tym jak niefortunnie wypadła wobec swoich obowiązków w pracy. Uważam , natomiast , że ustępująca Pani dyrektor powinna wytypować z grona swoich współpracowników osobę właściwą na swojego następcę .
111. Dodane przez Hirek, w dniu - 02-04-2022 21:43
Wschowianie wygłaszają peany wobec osób zajmujących znaczne stanowiska za ich wkład serce , oddanie i przywiązanie , ale czy osoba oddana danej placówce pozostawia ją bez następcy , chyba raczej nie . Gdyby ustępującej Pani zależało bardzo na bibliotece zrobiłaby wiele aby następca zadbał o bibliotekę nie gorzej niż ona sama o tę bibliotekę dbała . To samo dotyczy muzeum Wschowskiego. Pani dyrektor muzeum zostawiła swoje ulubione muzeum , zabierając ze sobą kadrę , bez sentymentu , bez troski , że podupadnie nie mając odpowiedniego zarządcy. Na szczęście Antkowiak znalazł jako antidotum osobę o bardzo wysokich kwalifikacjach . Obawiam się , że w przypadku dyrektor biblioteki , jej troska o przyszłość tej biblioteki jest zbieżna z troską jaką przejawiła dyrektor muzeum . Myślę , że burmistrz wie co robi. Jestem pozytywnie nastawiony w odróżnieniu od Pani Radnej , chociaż ręki nie położyłbym na pieńku . Jak każdy wątpliwości mam.
112. Dodane przez Hirek, w dniu - 02-04-2022 21:44
Wschowianie wygłaszają peany wobec osób zajmujących znaczne stanowiska za ich wkład serce , oddanie i przywiązanie , ale czy osoba oddana danej placówce pozostawia ją bez następcy , chyba raczej nie . Gdyby ustępującej Pani zależało bardzo na bibliotece zrobiłaby wiele aby następca zadbał o bibliotekę nie gorzej niż ona sama o tę bibliotekę dbała . To samo dotyczy muzeum Wschowskiego. Pani dyrektor muzeum zostawiła swoje ulubione muzeum , zabierając ze sobą kadrę , bez sentymentu , bez troski , że podupadnie nie mając odpowiedniego zarządcy. Na szczęście Antkowiak znalazł jako antidotum osobę o bardzo wysokich kwalifikacjach . Obawiam się , że w przypadku dyrektor biblioteki , jej troska o przyszłość tej biblioteki jest zbieżna z troską jaką przejawiła dyrektor muzeum . Myślę , że burmistrz wie co robi. Jestem pozytywnie nastawiony w odróżnieniu od Pani Radnej , chociaż ręki nie położyłbym na pieńku . Jak każdy wątpliwości mam.
113. Dodane przez Iks, w dniu - 02-04-2022 22:44
Wiele komentarzy napisali : Aleksander, Natalia, Anka, Konrad 
..Czas Konrada dobiega końca nieuchronnie, choćby pisali jeszcze tysiące swoich wynurzen.
114. Dodane przez Do113, w dniu - 02-04-2022 23:00
Jeszcze mnie Pani radna nie wymieniła i Ewy , ale jak to się ma do Pani co drugiego komentarza.
115. Dodane przez Do 114, w dniu - 02-04-2022 23:23
Przykre jest to , że w co drugim komentarzu musimy wysłuchiwać użalania się Pani radnej na decyzje podejmowane przez burmistrza byłego pracodawcę , który pewnie byłby skłonny zapomnieć o tych niefortunnych sprawach w przedszkolu samorządowym z udziałem Pani , gdyby okazała choć odrobinę pozytywnego nastawienia do słusznie podejmowanych decyzji , a nie uparcie bez konstruktywnych i sensownych powodów trwała w konflikcie , który najbardziej odczuwają mieszkańcy wschowy .
116. Dodane przez Do 113, w dniu - 03-04-2022 00:21
Pani radna , może pozwoliłaby Pani innym osobom również się wypowiedzieć . Ciągłe powtarzanie w co którymś komentarzu , że nieakceptuje Pani nowej mianowanej na czas określony dyrektor , a jeszcze bardziej osobę która zadecydowała o tym , ale osoba decydująca ma takie możliwości i kompetencje i ona a nie kto inny ponosi odpowiedzialność . A zatem to wielokrotne powtarzanie tego samego nie oznacza , że np za 5 razem będzie Pani miała większą rację niż za drugim , trzecim i kolejnym jeżeli już za 1wszym przyjęliśmy do wiadomości i nie akceptujemy takiego rozumowania . Już nie raz burmistrz pokazał , że wie co robi pomimo sprzeciwu opozycji. Trochę przewidywania , może nie pojawi się taki problem jak ten z ul Głogowskiej. , czy 17 płk. Ułanów.
117. Dodane przez Do 112, w dniu - 03-04-2022 09:17
Oj grubo Panie dyrektorze Pan pojechał. 
Co do Pana fachowości, mam bardzo solidne wątpliwości, podobnie do tez prez Pana wygłaszanych. 
Jednym słowem, narobiliście niezłego łajna w tym swoim małym grajdołku i nieuchronnie wasz czas dobiega końca. 
Do zobaczenia w kolejnych wyborach.
118. Dodane przez do 114, w dniu - 03-04-2022 09:34
Wiadomo, że Ty też pisałeś te "opiniotwórcze" komentarze- niech Ci będzie...tyle,ze ja nie jestem, nigdy nie byłam i nigdy nie zamierzam być radną! Zrozum to wreszcie, a te wszystkie peany ku chwale k.A. wypisuj na innym portalu!
119. Dodane przez Wyborca jasnej strony, w dniu - 03-04-2022 09:44
Jedno jest pewne, że w bibliotece panuje aktualnie atmosfera dużego zagęszczeia. 
Jest pewne, że tak mało doświadczona i naznaczona piętnem burmistrza osoba, jeszcze bardziej rozwiie konflikt. 
Dlatego jedynym dobrym wyjściem jest odwołdnie tej nominacji.
120. Dodane przez cvb, w dniu - 03-04-2022 09:53
Jakie jest wykształcenie nowej pani dyrektor i jakie doświadczenie zawodowe? Przypuszczam, że bibliotekę po prostu pociągną pozostali pracownicy i tak to będzie działać.
121. Dodane przez Do 119, w dniu - 03-04-2022 11:15
Bibliotekarki nie muszą robić zagęszczenia , ponieważ wykonywać należy swoje obowiązki bez względu na to kto pełni obowiązki dyrektora . Jeżeli sytuacja w bibliotece przypomina niedawną sytuację z mianowanym dyrektorem w liceum Zana , to pewnie sytuacja może zakończyć się analogicznie . Jeśli zatem jest osoba pośród obecnych pracowników zdolna poprowadzić obowiązki dyrektora to może się ujawni . Przecież dyrektor musi się wyróżniać odwagą i charyzmą , a nie chować się jak anonim tolerując tępe krytykanckie wpisy. .
122. Dodane przez Szkoda słów, w dniu - 03-04-2022 11:20
Twierdzenie, że komentarze krytykujące ten bulwersujący sposób wyboru nowej dyrektor biblioteki są tylko opozycji to totalna bzdura. Jestem mieszkanką tej miejscowości, korzystam z tej biblioteki, nie sympatyzuje politycznie i uważam, że ten wybór opath jedynie na znajomościach to skandal.
123. Dodane przez Do 119, w dniu - 03-04-2022 11:24
Sama zainteresowana powinna zrezygnować jeśli ma odrobinę klasy.
124. Dodane przez Iza, w dniu - 03-04-2022 11:42
Wydaje się , że plakaty już gotowe do rozwieszenia , pozostało jeszcze ustalenie terminu i przejść dla pieszych , które będą okupowane . Czy tamta sytuacja niczego Panią nie nauczyła . Może są bardziej cywilizowane i prawne metody od tych , które Pani jedynie zdołała opanować do perfekcji skłócając wschowian w amoku niechęci do włodarza. Pracownicy biblioteki nie muszą w taki przedpotopowy sposób dochodzić swoich słuszności , jeśli uwaga ich znajduje błędy w decyzji dotyczącej nominacji . Przeczytana Książka cywilizuje chyba , a nie uwstecznia . I takie cywilizowane załatwienie problemu powinno być domeną takiego przybytku kultury, jeśli stworzyła go takim ,Pani była dyrektor . Dziwi mnie ,że we Wschowie ,im uważany za bardziej prestiżowy przybytek , ukazuje w kuluarach dużo mniejszą rangę niż przypisywana . Nie należy brać przykład z 1 etapu protestu na ul Westerplatte, który sugeruje ta Pani . Tam w literaturze znajdziecie lepsze metody niż sugerowane.
125. Dodane przez Ania, w dniu - 03-04-2022 12:04
Naprawdę pozostawienie biblioteki i muzeum bez następców było kuriozalne . Takie zachowanie we Wschowie nie musi być normą , ale przykład niestety dają osoby na stanowiskach , oraz politycy tego najniższego szczebla . Jak można uciekać z sesji pozostawiając biednych mieszkańców samych z problemem ekologicznym . Jak można zostawiać muzeum z problemami wymagającymi fachowców jakby nie zależało na nim nikomu . Jak można odejść z biblioteki bez wskazania następcy , nie widząc problemu . Czy takie zachowania zaobserwować można gdzieś poza Wschową. Nie , tylko Wschowę od lat okupują ludzie na tych stanowiskach, z takim podejściem .
126. Dodane przez Do kom 125, w dniu - 03-04-2022 12:34
A może poprzednia pani dyrektor nie miała nic do gadania w kwestii swojej następczyni bo układy i znajomości wzięły górę???
127. Dodane przez Do 123, w dniu - 03-04-2022 12:53
O jakiej klasie mówisz, akurat ta osoba jej nie ma
128. Dodane przez Do 125, w dniu - 03-04-2022 12:57
Mój drogi, w cywilizowanym świecie organizuje się konkursy na kilka miesięcy przed odejściem dyrektora. 
Gdy dyrektor umiera lub go się zwalnia dyscyplinarnie, to powołuje się PO na czas określony. 
Tylko we Wschowie robi się inaczej.
129. Dodane przez Do122, w dniu - 03-04-2022 13:35
Słucham Pani argumentów , a raczej przyglądam się jak usiłuje Pani nadać tym wypisywanym słowom rolę argumentu , ale niestety nie przekonuje mnie nawoływanie do niechęci . Jeśli twierdzi Pani , że sposób wyboru bulwersuje taką czytelniczkę Jak Pani to tym bardziej należy namawiać nieudaną opozycję rady miasta , aby w cywilizowany sposób dokonywała swoich niezgadzających się z burmistrzem opini i poczynań . Kiedyś bloger w niecywilizowany sposób również przekonywał mieszkańców , ale dobrze , że osoba która musiała bronić swojego imienia zachowała się na odpowiednim poziomie . Myślę , że w tym przypadku można by postąpić wzorując się na tamtym przykładzie podobie , aby ukrucić nie mieszczące się w normach ,zachowania , ale niestety nikt na razie z tego grona śmiałków nie zamierza podjąć otwartą argumentację . A mogą ją podjąć osoby rzeczywiście zainteresowane , a nie podszywający się pseudointeresanci na poziomie niskiego szczebla polityków opozycji.
130. Dodane przez do kom.125, w dniu - 03-04-2022 13:39
Proszę nie winić odchodzących dyrektorów,że odchodza i nie zostawiaja nastepców - z ich zdaniem obecny włodarz i tak by sie nie liczył... Dyrektor ma być z otoczenia Burmistrza, inny uważany nie bedzie... I oczywistym jest,że pracownicy Biblioteki beda wykonywać swoje obowiązki - tutaj nikt nie ma watpliwości, wpaniałe osoby, które pracują tam z przyjemnością a nie z przymusu... To co sie dzieje w BIbliotece to zasługa całego zespołu i jako stały czytelnik jestem pewien,że Panie Bibliotekarki nadal będą wykonywały swoje obowiązki z takim samym zaangażowaniem. A nowa Pani Dyrektor ma jednak troche inne zadanie.:-)
131. Dodane przez Do 122, w dniu - 03-04-2022 14:09
Pani wypowiedź cechuje megalomania , oraz nadpobudliwość . Dlaczego używa Pani z katalogu słów możliwych takie nieadekwatne określenia nie pasujące do zwyczajnej sytuacji . Czytając Panią można odnieść wrażenie jakby powołanie dyrektor na to stanowisko ,wybierając jako sposób, powołanie na czas określony , jest równoznaczne z ciężkim naruszeniem obowiązków np takich., jakich doświadczyliśmy w przedszkolu samorządowym . Niestety tak nie jest . Jeśli okaże się , że decyzja burmistrza jest błędna , sam potrafi ,bez Pani sugestii i podpowiedzi do odpowiednich wniosków dojść , bez Pani, której problem jako czytelniczki nie dotyczy ,ani pośrednio , ani bezpośrednio . Takie gdybanie i sugestie mogą niestety być krzywdzące jeśli wypowiadają je laicy - tylko czytelnicy -na podstawie domniemanych subiektywnych wyobrażeń . Jako czytelniczce polecałbym "Doktorzy" Ericha Seagala , jednak widząc taki komentarz raczej wolała by Pani pewnie lekturę bardziej komunistyczną.
132. Dodane przez Do 126, w dniu - 03-04-2022 14:29
A może miała , ale zbyt wiele . Zawsze należy stawiać na negocjacje mieszczące się w granicach kompetencji . Chciałbym aby we Wschowie negocjacje i siła argumentów w nich używana decydowała o wielu sprawach a nie zasiedzenie i siła argumentów związana ztym zasiedzeniem , powiedzmy , że tak nie było , bo niepowinno być . Niestety z obserwacji zachowań "małych" polityków Wschowskich ten sposób argumentu przez zasiedzenie przeważa . Odpowiada niestety za całość włodarz , a co zrobi zobaczymy.
133. Dodane przez Do128, w dniu - 03-04-2022 14:40
W cywilizowanym świecie istnieje prawo , przepisy i instrumenty wymuszające przestrzeganie . Sugerowany sposób jest zgodny z przepisami , a sposób w jaki został mianowany dyrektor , jeśli nie mieści się w granicach przepisów , jest nieważny . Ale jeżeli obserwowany wybór , chociaż dla niektórych nietypowy , nie nosi znamion niezgodnego z przepisami postępowania , nie ma potrzeby bezpodstawnie obrażać w komentarzach osoby odpowiedzialnej za podjętą decyzję bez znikomej , lub rządnej wiedzy na ten temat , kierując się tylko osobistymi animozjami .
134. Dodane przez Do130, w dniu - 03-04-2022 14:57
Nie interesują mieszkańców raczej takie wyrocznie i opinie " w przedbiegach". Ciągłe powielanie zachwytów nad pracą osób , które rzeczywiście pracują nienagannie , nie zawsze odnosi zamierzony cel , ponieważ w tym przypadku mają raczej wykazać w zamyślony sposób kontrast . , ale aby zobaczyć rzeczywixty kontrast ,nie można o nim mówić wpływając tylko na wyobraźnię . My chcemy zobaczyć swoimi oczami i ocenić swoim rozumem nową osobę , bez takich tutaj wpływów na myślenie inaczej. Daruj sobie zatem te mające działać na wyobraźnię swoje indywidualne przekazy.
135. Dodane przez Do 127, w dniu - 03-04-2022 15:16
A ty jaką klasę posiadasz skoro wydajesz opinię oskarżając osobę bez żadnych podstaw . Co ma według twojej oceny jej klasa , z tym co będzie należało do tej Pani obowiązków . Jeśli wysuwasz takie oskarżenia , to może się przedstaw , ponieważ ta Pani w przeciwieństwie do Ciebie nie jest osobą anonimową , a ty jesteś iw związku ztym nie może skutecznie obronić się przed twoimi obraźliwymi określeniami . Może podzielisz się z nami , jakie przesłanki składają się na Twoją prostą jak sztyl opinię.
136. Dodane przez Do kom 135, w dniu - 03-04-2022 16:01
Przesłanki? Sprawdź kto pracuje w CKiR.
137. Dodane przez Do 131, w dniu - 03-04-2022 16:04
Przygadał kocioł garnkowi, gościu, tego ię czytać nie da.
138. Dodane przez Jula, w dniu - 03-04-2022 16:16
Po zapoznaniu się z niektórymi komentarzami dotyczącymi Nowej Pani dyrektor , jestem wstrząśnięta poziomem rozumowania niektórych osób twierdzących , że nawet korzystały z księgozbioru wschowskiej biblioteki , ale jak można uwierzyć , że w istocie tak jest skoro poziom wypowiedzi przeczy zapewnieniom o tym , że są czytelnikami . W związku z tak liczną grupą obrońców biblioteki chcę się przyłączyć i potwierdzić , że w sferze czytelnictwa iporządku panującego we wschowskiej bibliotece działalność dotychczasowej Pani dyrektor była wzorowa . Jednak zaniedbania kadrowe budzą zastrzeżenia. Zachowanie Pani dyrektor nie wykazujące odpowiedniej dbałości o zapewnienie ciągłości swojego dzieła wywołane jest , moim zdaniem dbałością o swój wizerunek i o siebie Pani dyrektor , która postanowiła uwagę całej Wschowy tylko skupić na sobie . Wskutek tego nie zostawiając następcy pokazała, że jest osobą niezastąpioną i nie ma innej osoby równie dobrze mogącej prowadzić bibliotekę . I tą całą sytuację wokół naboru Nowej osoby , poniekąd wytworzyła w celu dyskretnego podkreślenia siebie . Niestety to jest zauważalne bez lornetki.
reklama
139. Dodane przez Do 32 i33, w dniu - 03-04-2022 18:05
Nigdy w życiu nie pozwoliłbym na to będąc w opozycji do Antkowiaka , aby takie wyplute komentarze jak te m in 32 i 33 miały mnie reprezentować . Ale już dawno doszedłem do wniosku , że poziom opozycji jest właśnie taki , słowa jakie używają zwolennicy małych polityków są byle jakie starające się tylko urągać innm. Bez sensownych sformułowań jak w knajpianym gwarze dużego bufeta Wschowy. Takie dno ujmuje się za biblioteką , może znajdźcie sobie bardziej oczytanego przedstawiciela . Dno
140. Dodane przez Do 137, w dniu - 03-04-2022 18:17
To może jednak zaproponuję Segala przeczytać . Taka lektura poprawi sprawność logicznego rozumowania i dojdziesz do odpowiednich wniosków na podstawie przeczytanego artykułu , który zakłada pewne przesłanki , których bez przeczytania zaproponowanej przezemnie lektury , ot tak sobie po prostu nie jesteś w stanie odnaleźć . Zapraszam do biblioteki , do nowej Pani dyrektor , po zaproponowaną przezemnie lekturę .
141. Dodane przez Do137, w dniu - 03-04-2022 18:19
Jeśli tego się czytać nie da , to po co czytasz?
142. Dodane przez Do 140, w dniu - 03-04-2022 22:51
Logi chłopcze , logiki się uczyłem lata temu na renomowanej uczelni i nie mam zamiaru słuchać uwag umoczonego gościa, który nie byłby tam gdzie jest gdyby nie układ z skompromitowanym burmistrzem.
143. Dodane przez Do 142, w dniu - 04-04-2022 00:37
Twoja logika kaleczy renomowaną uczelnię , przez którą powiedzmy , że zostałeś cudem przepchnięty . Natomiast atmosfera niechęci jaką siejesz wraz z twoimi kolegami jest falą niekończących się konfliktów i nieporozumień we Wschowie . Wasza arogancja i akcje krytyki stały się już normą . Nawet bibliotekę utaplaliście swoim knajpianym żargonem.
144. Dodane przez Ania do 142, w dniu - 04-04-2022 01:02
Ktoś chciał zadbać o twój rozwój intelektualny ,proponując lekturę . A ty odrzucasz dobre rady . Należy regularnie ćwiczyć umysł poświęcając trochę czasu na czytanie , wypożyczając darmowe książki w świetnie zarządzanej bibliotece , zwłaszcza , że uczelnię kończyłeś lata temu i wykłady z logiki to zatarte doczasem wspomnienie.
145. Dodane przez biblioteka narodowa, w dniu - 04-04-2022 09:17
Wstyd Panie Antkowiak.
146. Dodane przez Do 144, w dniu - 04-04-2022 10:45
Moja młoda koleżanko, jak chce Pani wymienić się własnymi poglądami, to proszę wpierw dowiedzieć się z kim ma Pani do czynienia, bo gdyby była Pani moją studentką , to miałaby Pani spore problemy z zaliczeniem
147. Dodane przez Urszula Chudak, w dniu - 04-04-2022 11:35
Dyrektor biblioteki w warunkach Wschowy to ważne, ale nie strategiczne stanowisko, by tyle mu poświęcać uwagi w komentarzach. Że w nich jest [w tych kom.] drugie dno - to jasne. 
Dla porównania dodam, że po wyborze obecnego burmistrza, na tym portalu, była jedna trzecia z nich czyli równo pięćdziesiąt. Może to Państwa przekona do zaprzestania wpisów?
148. Dodane przez Whoa, w dniu - 04-04-2022 13:11
Nie jestem ze Wschowy, nie mam większej orientacji we wschowskiej sieci personalno-ukladowej i pozaukladowej itp.itd, ale korzystam z Biblioteki i nie jest mi wszystko jedno. I myślę, ze to dość budujące, że ludziom nie jest wszystko jedno, ze placówka kulturalna wzbudza tyle emocji i zainteresowania. Byłabym raczej przygnębiona, gdyby komentarzy była garstka. Oczywiście ważne, by noe zatracić sedna sprawy w personalnych przepychankach. 
Pozdrawiam
149. Dodane przez do kom 148, w dniu - 04-04-2022 14:47
a tu jasno widać, że sedno sprawy już dawno zatracone.
150. Dodane przez do 138, w dniu - 04-04-2022 18:45
Otóż niewiele wiesz na temat obsadzania stanowisk przez A.! On stawia tylko na "swoich", czyli głównie pochlebców i włażących w (...)Ważne-też jest żeby taka osoba miała niekoniecznie dobrą reputację z innego miejsca pracy.: im bardziej wredna -tym lepiej. I jeszcze jedno- on nie lubi osób, które mają własne zdanie i je głośnio wypowiadają.
151. Dodane przez OMG, w dniu - 05-04-2022 11:28
Wciąż nie mogę dojść do siebie, żeby nie używać zbyt mocnych słów, napiszę tylko, że ta zmiana nie jest dobra.
152. Dodane przez Do150, w dniu - 05-04-2022 12:00
Oczywiście , że osoba , która czasowo została zatrudniona na stanowisko dyrektora , jeśli nie została wyłoniona w ramach konkursu , nie może być z "łapanki", tylko z polecenia. Zawsze przy zatrudnianiu potrzebne są referencje, dzięki którym poznajemy opinię na temat przyszłego pracownika . Jeśli zatem nie było konkursu , to nowa Pani dyrektor otrzymała odpowiednią rekomendację , która skłoniła włodarza do tej decyzji o zatrudnieniu . W związku z tym nie mogę się zgodzić z taką prymitywną oceną sytuacji jaką próbuje Pani zaszczepić wśród niezorientowanych mieszkańców Wschowy . To nie jest nagrywana , czy okamerowana rada Miasta , na której wyczerpuje Pani swój wydzielony czas i nietylko swój na podobne głoszenie swoich niechęci wobec różnych decyzji burmistrza , powiedziałbym wszystkich . Zastanowiłbym się na Pani miejscu nad doborem określeń jakich używa Pani tak łatwo na temat innych , nie zastanawiając się nad tym , że w kółko powtarzane przez Panią słowa mogą nauczyć mieszkańców , tych słów na pamięć , jednak nie trafiają do nich tak jak Pani tego oczekuje. Z każdym tego typu oszczerczym komentarzem traci Pani reputację jako osoba publicznego zaufania . Jeśli po "ściemie " w temacie deptaka na ul Westerplatte , oraz kinie , jakąś reputację Pani jeszcze posiada .
153. Dodane przez Do 148, w dniu - 05-04-2022 12:17
Z braku adwersarzy piszesz sobie komentarze a następnie sama sobie twierdząco odpowiadasz . Nie jestem medykiem i nie potrafię postawić diagnozy na sytuację kiedy ktoś rozmawia do lustra , czy sam ze sobą gra w różne gierki , bo przecież może takie zachowanie być tylko niegroźnym osamotnieniem w niesłusznych osądach , a nie jakimś większym problemem wymagającym interwencji profesjonalisty. Jeśli już jesteś taka aktywna i poruszasz jakiś problem w komentarzu , to raczej nie komentuj swojego komentarza następnym i tak na okrągło .
154. Dodane przez Do 147, w dniu - 05-04-2022 12:30
Pani Urszulo , czytając uważnie niektóre z tych komentarzy nie trudno wyłuskać te , które pisze wciąż Pani , która po wyborach była w obozie Burmistrza , a obecnie jest w opozycji . Przecież nawet oficjalnie nie udaje , że zrobi wszystko aby jemu zaszkodzić . Tylko zastanawia mnie dlaczego , kiedy (tylko wydaje się tej Pani ), że jest anonimową pokazuje taki niski poziom , nacechowany komunistycznym waciakiem. Kiedy czytam co ta osoba wypisuje na temat postępowania burmistrza ze zdumieniem nie dowierzam , że mieszkańcy dali się zwieść i głosowali , dając mandat radnej .
155. Dodane przez Do 146, w dniu - 05-04-2022 12:55
Nie jestem Pani koleżanką , a tym bardziej nie chcę się wymieniać z Panią poglądami , ponieważ nie uznaję osoby za autorytet , która twierdzi , że mogłabym być jej studentką , a swoje poglądy jako uczelniany autorytet próbuje wygłaszać w bezimiennych komentarzach . Czy dla naukowców uczelnianych jest zarezerwowany głos w tych komentarzach , czy nie odpowiedniejszym miejscem na Pani wywody jest periodyk naukowy = Ja jestem zwykłą czytelniczką, w odróżnieniu od Pani osobistych gloryfikacji siebie ,moja opinia tutaj, jest jak najbardziej na miejscu , natomiast Pani ambicje są jakieś spod kreski .Polecam korzystanie z naszej wspaniałej Wschowskiej biblioteki i z fachowego doradztwa Pań tam zatrudnionych , może kiedy pod wpływem tego fachowego doradztwa zmieni Pani zakres lektur , które obecnie stanowią o Pani niezbyt rozbudowanych ambicjach . A propos- jaką uczelnię powinnam posądzać o taką rozmówczynię ?
156. Dodane przez Do 153, co cyferki chętnie myli, w dniu - 05-04-2022 15:39
Whoa! whoa! 153, odczep się - kolokwialnie mówiąc - ode mnie, chyba ci się cyferki poprzestawiały (może trzeba do medyka?) 
Z kimś mnie pomyliłeś.
157. Dodane przez zosia, w dniu - 10-04-2022 18:09
porażka ,to nie wybór a mianowanie odoby kompletnie niekompetentnej na tak odpowiedzialne społecznie stanowisko,czy nie ma we Wschowie fachowców?
158. Dodane przez Question mark, w dniu - 19-04-2022 17:47
Czy jakies zmiany na stanowisku dyrektorki się szykują? Byłyby wskazane
159. Dodane przez Wschowianka, w dniu - 21-04-2022 21:02
Te miasto pada na psy kogo oni dają na taką funkcję ludzie weźcie się za tą Wschowę .Jedna wielka klika znajomych i potem takie śmietnisko powstaje w tak pięknej gminie bo rządzą nie odpowiedzialni i nie nadający się na te stanowiska ludzie
160. Dodane przez Regret, w dniu - 22-04-2022 16:50
Szkoda Wschowy, nie róbcie wsi z tego pięknego miasta
161. Dodane przez Smutne, w dniu - 25-04-2022 19:04
Niestety tak to wygląda w naszym mieście, jawny nepotyzm. Sami zainteresowani nie wiele się przejmują w myśl zasady psy szczekają a karawana jedzie dalej.
162. Dodane przez Mrs, w dniu - 26-04-2022 23:11
Zły sen
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dom wolnostojący ryd... Rydzyna 629000
Dom leszno ul. krzyc... Leszno 495000
Ostatni skrajny dom ... Leszno 535000
Kłoda dom z pompa ci... Kłoda 469000
Kłoda ul. fiołkowa !... Kłoda 399000
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj