Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
27
Lipca 2024
Sobota
Imieniny obchodzą:
Alfons, Julia,
Laurenty, Marta,
Natalia, Rudolf
Do końca roku 157 dni.
Start arrow Leszno arrow Lekarz skazany za aborcje

Lekarz skazany za aborcje

Lekarz skazany za aborcje

04.12.2008. Radio Elka, Michał Wiśniewski
thumb_mlotek_akta1.jpgLeszczyński ginekolog Arkadiusz L. został prawomocnie skazany za przeprowadzenie dwóch zabiegów przerwania ciąży. Doszło do tego w prywatnym gabinecie, a medyk przyznał się do winy. Teraz, poza karą w zawieszeniu, ma roczny zakaz wykonywania zawodu. Wkrótce czeka go ponowny proces – przed dyscyplinarnym sądem lekarskim.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Do zabiegów przerywania ciąży doszło w prywatnym gabinecie lekarskim Arkadiusza L. Pierwszy objęty zarzutem przypadek dotyczy sprawy sprzed roku, drugi aborcji dokonanej w styczniu 2008 roku. Prokurator zarzucił lekarzowi, że dokonał nielegalnych zabiegów i wziął za to za każdym razem
cztery tysiące złotych. W czasie procesu lekarz przyznał się do winy i dobrowolnie poddał karze.

- Sąd skazał Arkadiusza L. za dwukrotnie dokonanie sprzecznych z prawem zabiegów przerwania ciąży u kobiety w szóstym tygodniu ciąży i drugiej między siódmym a ósmym tygodniem. Za ten czyn wymierzył mu karę 1,5 roku pozbawienia wolności, którą warunkowo zawiesił na okres czterech lat próby. Skazany ma też zapłacić grzywnę w wysokości 4 tysięcy złotych. Sąd orzekł też zakaz wykonywania zawodu lekarza na czas jednego roku
- mówi sędzia Jarema Sawiński, rzecznik prasowy Sądu Okręgowego w Poznaniu, gdzie zapadł wyrok.

Sąd zasądził też przepadek korzyści majątkowej w wysokości ośmiu tysięcy złotych. Wyrok jest już prawomocny.

Sprawa ginekologa powinna trafić teraz do rzecznika odpowiedzialności zawodowej przy Okręgowej Izbie Lekarskiej w Poznaniu. Doktor Krzysztof Kordel, rzecznik odpowiedzialności zawodowej przyznał nam dziś, że o wyroku słyszał, ale wciąż czeka na oficjalne pismo z sądu w tej sprawie. Jego zdaniem sprawą lekarza powinien zająć się już niebawem sąd dyscyplinarny. (mich)
 
Komentarze (84)
1. Dodane przez xyz, w dniu - 04-12-2008 10:32
NO TO PAN ARKADIUSZ SOBIE NASKROBAL SKROBIĄC :p
2. Dodane przez pacjentka pana A, w dniu - 04-12-2008 11:00
Pan Arkadiusz na tym nie ucierpiał. Prowadzi prywatną klinikę która napewno przynosi niezłe profity. A kara grzywny w wysokości 4 tys. jest w stosunku do jego dochodów zbyt niska. Nie powiem by był złym ginekologiem, ale przychodziło do niego wiele kobiet które leczyły się kilka lat i nigdy nie miał taryfy ulgowej dla stałych klientek. Byłam już u wielu ginekologów ale pan Arkadiusz należy do typowych "sknerusów" tylko brać i brać. Mam nadzieję, że ten wyrok go czegoś nauczy.
3. Dodane przez Panie widzisz i nie grzmisz, w dniu - 04-12-2008 11:03
No proszę, legalnie w szpitalu lub w przychodni nikt tego nie zrobi za darmo (czytaj za pieniądze, ale z NFZ), bo przysięga Hipokratesa, bo kodeks etyki lekarskiej, ale prywatnie i to gdziekolwiek za takie pieniądze to żadne zasady i kodeksy nie mają już żadnego znaczenia, bo wtedy większego znaczenia nabiera i przesłania wszelkie inne zasady jedna, jedyna wartość - MAMONA.  
Na takim przykładzie widzimy jak nasza elita medyczna zmienia się w inną elitę - finansową ale z jedną tylko zasadą zaćmiewającą wszystkie inne - kasa, kasa, kasa, ...
4. Dodane przez aaa, w dniu - 04-12-2008 11:25
do kom 2 pokaz mi lekarza który daje taryfe ulgową dla pacjentek???????/ci co maja prywatne gabinety i nie tylko to dla nich licza sie tylko pieniązki żeby jak najwiecej pacjentów bo wiadomo kazda pacjentka to kolejny dochód!
5. Dodane przez xyz, w dniu - 04-12-2008 11:30
Po co tacy ludzie publicznie w telewizji płaczą o małych zarobkach lekarzy. W jednym z najbardziej zadłużonych (publicznych) szpitali w Polsce, w Gorzowie, lista płac ordynatorów oddziałów za wrzesień 2008 opiewała średnio na jednego na 41 000 zł na miesiąc a rekordzista miał ponad 60 000 zł na miesiąc (w tym tylko nieco ponad 8 000 zł za dyżury). To nie pomyłka. Informacja z artykułu "Ordynator ma krocie, a w szpitalu bieda" z 2 grudnia 2008 z jednej z lubuskich gazet. Niższy personel medyczny też przecierał oczy ze zdumienia jak lista płac ujrzała światło dzienne.
6. Dodane przez aga, w dniu - 04-12-2008 11:44
Z całym szacunkiem do wszystkich kobiet. Pacjentka chce aborcji ma - to niech potem buzie w kubeł włoży.Co nagle "instynkt " macierzyński się odezwał czy ojciec dzieciaka się połapał ? 
Kobiety , zastanówcie się od początku do końca .!
7. Dodane przez anna, w dniu - 04-12-2008 11:59
Przestańcie się czepiać tego lekarza! Najlepiej tak oceniać, jak się stoi z boku. Panienki poszły do niego, bo miały problem - on im pomógł - a one go wsypały! szok - nie powinno tak być a przynajmniej one również powinny ponieść karę. W głowie sie nie mieści jacy wszyscy są zawistni! I tylko potrafią liczyć czy nie zbiednieje i pisać, że leci na kasę! Każdy pracuje po to, by coś z tego mieć - wszyscy chcemy godnie żyć! Ludzie po prostu latami mu zazdrościli i tyle! Jest wiele pacjentek, które zawsze będą po jego stronie, bo to lekarz na którego można było liczyć! Nie popełnia błędów ten, co nic nie robi!
8. Dodane przez Gość, w dniu - 04-12-2008 11:59
jest jedna pani ginekolog niestety nie z leszna która przyjmujac prywatnie ma taryfe ulgowa dla stalych klientów bedac w ciazy chodzilam na comiesieczne wizyty i jesli np, cos sie działo w ciagu miesiac ze musialam przyjsc nie brala dodatkowo pieniędzy lub brala połowę jesli np. jechała po zwolnienie to tez nie brala pieniędzy pomimo ze prywatny gabinet bardzo serdeczna kobieta dodam że pani ginekolog
9. Dodane przez k, w dniu - 04-12-2008 12:02
"Biedne kobiety, siłą zaprowadzone do gabinetu i za ostatnie pieniądze zrobiony zabieg".  
Same do niego przyszły i też są współwinne, teraz "wyrzuty sumienia" trzeba było wczesniej o tym pomyśleć. Jakby ten lekarz nie zrobił poszły by do innego.
10. Dodane przez pacjentka pana A, w dniu - 04-12-2008 12:10
Do kom. 4. Przykładem może być doktor J(...).  
On ma indywidualne podejście do każdej pacjentki. Leczyłam się u niego też kilka lat bo nie mogłam zajść w ciążę. I jeśli nie wiesz to niektóre kobiety przy takim leczeniu muszą gabinet odwiedzać nawet co 2 dzień. Wówczas doktor albo nie brał za wizytę, bądź płaciłam połowę stawki. I uważam ten gest za próbę pomocy, a nie tylko brania mamony i myślenia o swoim portfelu.
reklama
11. Dodane przez i, w dniu - 04-12-2008 12:05
a na kim przeprowadzał zabieg na zwierzętach??Czy były to jakieś rozumne istoty i wiedziały co robią?
12. Dodane przez jar, w dniu - 04-12-2008 12:08
Temida byla bardzo łagodna, no ale cóż ,lekarz to lekarz.
13. Dodane przez b, w dniu - 04-12-2008 12:10
A może myślały że to stomatolog...?
14. Dodane przez Do Anna, w dniu - 04-12-2008 13:27
Do Anna. Sorki ale Pan Arkadiusz nie jest taki święty, więc bym go nie broniła. Leżałam kiedyś w naszym szpitalu i byłam w bardzo poważnym stanie, a jedyną opcją ratunku według lekarzy było usunięcie jajnika. Dla pana L. byłaby to normalna operacja i tyle, a ja miałabym problemy z zajściem w ciążę. Jednak znalazł się inny lekarz, który stwierdził że jajnik można uratować i przeprowadzić laparoskopię. Pan Arkadiusz słysząc to nie chciał się zgodzić na operację, mówiąc że wszystkie laparoskopie są już zaplanowane, a on nie znajdzie miejsca ani czasu aby ją przeprowadzić. I co mój lekarz WYBAWICIEL przeprowadził tą operację sam pozaplanowo. I można było zrobić, jak się tylko chce. Ale pan L. widocznie oczekiwał na przysłowiową łapówkę. A jak nie to tniemy i tyle. Pozdrawiam leszczyńskich ginekologów.
15. Dodane przez xxx, w dniu - 04-12-2008 13:57
popieram komentaże same chciały usunąć a teraz najlepiej winić kogoś innego świętoszki sie znalazły one też powinny odpowiedzieć za swój czyn dały łapówke żal mi takich kobiet
16. Dodane przez Słoneczko, w dniu - 04-12-2008 13:57
Nie mam do niego żadnych zastrzeżeń - to świetny lekarz! jeśli macie problem z ceną, to poszukajcie kogoś innego, albo czekajcie w kolejce w ośrodku zdrowia! 
A co z tymi kobietami? Dlaczego w stosunku do nich nie wyciągnięto żadnych konsekwencji? skoro one też złamały prawo? 
swoją droga zupełnie nie rozumiem, jak faceci mogą decydować jakimiś chorymi przepisami o tym, co się dzieje z ciałem kobiety!?! pora to zmienić!!!
17. Dodane przez karolina, w dniu - 04-12-2008 13:58
Jakie te baby są głupie najpierw idą z wielką prośbą , a póżniej wielkie pretensje mają do całego świata. :? :? :? :? :zzz
18. Dodane przez D, w dniu - 04-12-2008 14:02
Jak można odebrać życie nie narodzonemu maleństwu Co to za kobieta Inne matki nie mogą zajść w ciąże a a taka przyjdzie uśiądzie na fotelu i po wszystkim Wiem kobieta powinna mieć prawo wyboru Ale mi śię to nie mieśći w głowie
19. Dodane przez magda, w dniu - 04-12-2008 14:26
do kom.18 jeśli ktoś nie chce mieć dziecka to musi mieć powod (może mieć problemy ze środkami utrzymania, może nie mieć pomocy ze strony rodziny, a nawet może nie mieć rodziny, mogą po prostu nie chciec byc matkami, itp)i uważam, że taka ciąża niechciana noszona jest błędem, moze to negatywnie wpływać na same dziecko, które w życiu moze czuc sie niechciane czy nie posiadaloby właściwych warunków dla rozwoju i w przypadku środowiska patologicznego szerzyć patologie, jak zdobyły te pieniadze, nie wiem, ale są różne sposoby, typu pożyczka, kredyt, znajomi, zmierzam jednak do tego, że porównywanie kobiet, ktorę nie mogą zajść w ciąże ,a te które moga a nie chca nie powino miec miejsce, nie można od tych drugich żądać, żeby rodziły i oddawały potem do Domu Dziecka, prawo Polskie nie pomaga właściwie takiej kobiecie przeważnie polega to na tym (chciała więc ma) no a co jeśli nie chciała a musiała bo takie jest prawo?
20. Dodane przez MILLLANO, w dniu - 04-12-2008 14:34
wy wszyszcy jestescie (...), a nawet jak nie wszyscy to sie nie dowiem bo od kilku wyrywkowych komentarzy juz mnie zemdlilo i dalej nie czytam! 
Teraz nie ma przysiegi Hipokratesa. Hipokrates umarł! 
A ze lekarze tylko za kase? 
MY pacjęci sami ich tego nauczyliśmy, kiedyś były jajka, teraz czysta gotówka, Komu zal to niech ma żal sam do siebie- trzeba było medycyne studiowac :P Ja niestety wybrałam ekonomie :(
21. Dodane przez ewa, w dniu - 04-12-2008 14:58
nad kobietami bezdzietnymi to się tu nie użalajcie . Nikt z nas nie wie czemu tak wybrały , czy los za nie wybrał. Ale to jest tu nie na temat !
22. Dodane przez ola, w dniu - 04-12-2008 15:17
Nie rozumiem dlaczego ten wyrok..nigdy nie usunelabym ciazy ale uwazam ze kazda kobieta ma prawo do decydowania o wlasnym losie...a lekarz jest po to by pomoc a ze bierze za to pieniadze to normalne...mechanik za naprawe urzadzen tez bierze kase 
do kom. 8 w lesznie tez sa lekarze ktorzy ulgowo traktuja swych stalych pacjentow i tez ginekolodzy, ale wy zawistni ludzie tylko czekacie na okazje by moc "poujezdzac na kims"Lekarze to zwykli ludzi a rzecza jasna jest ze ich uslugi sa najdrozesze bo tez pelnia najbardziej odpwiedzialne funkcje pozdrawiam
23. Dodane przez aga, w dniu - 04-12-2008 15:51
Do kom 19 Jeżeli nie chcą być matkami to niech pomyślą o tym wcześniej i się porządnie zabezpieczą!!!! Mamy 21 wiek jest wiele metod zapobiegania ciąży!!! Po prostu żal!!!! :( :( :( :( :( :( :( :( :(
24. Dodane przez Do0 Koment. nr 20, w dniu - 04-12-2008 15:54
Ty kłamczucho - nie jest prawda że wybrałaś ekonomię skoro piszesz "pacjęci" -czy wogóle maturę to Ty zdałaś -skoro walisz tyle błędów w swoim krotkim Komentarzu..... Jacek z IV b - SP nr 13 w Lesznie
25. Dodane przez Mariusz, w dniu - 04-12-2008 16:20
wolnosc wyboru to ja rozumiem w wyborze religji, w glosowaniu , to co ogladam lub kupuje ale nie wolnosc wyboru w sesnie zabicia nienarodzonego dziecka! ludzie wam sie pomieszało w glowach aborcja to przeciez zwykle zabicie czlowieka !!!
26. Dodane przez roksi, w dniu - 04-12-2008 16:26
eyy kolego z kom 24 ;] jak juz piszemy o błędach,to Twoje ,,wogóle" piszemy rozdzielnie;) wiec skontroluj;]
27. Dodane przez pacjentkaL, w dniu - 04-12-2008 16:28
doktor L. to wg mnie najlepszy i najsympatyczniejszy gin w Lesznie. Przykro mi, że to akurat on wpadł. Śmiem sądzić, że każdy gin robi aborcje, bo takie jest życie. Kobiety potrzebują "pomocy", ale lekarze takiej pomocy udzielają. Poza tym mam lewicowe poglądy i uważam, że aborcja powinna być legalna.
28. Dodane przez juju, w dniu - 04-12-2008 16:38
POPIRAM KOMENTARZ NR25 krotko madrze tresciwie napewno katolik pozdrawiam nikt nie ma prawa zabijac to jest morderstwo
29. Dodane przez Basia, w dniu - 04-12-2008 16:49
Pretensje do lekarza a co z tymi kobietami czy tez beda ukarane same na to sie zdecydowaly kara tez im sie nalezy to byly ich dzieci :( :( :( :( :( :(
30. Dodane przez N, w dniu - 04-12-2008 17:08
do komentarza 25 i 28 Wyobraz sobie taką sytuację:twoja córkę ktoś gwałci może nawet jest to zbiorowy gwałt smierdzących zwyrodnialców i co ma sie ucieszyc z ciaży?To co napisalam jest okropne ale takie rzeczy sie dzieją.Kobieta w takiej sytuacji powinna mieć wybor.A myslący tak jak Wy powinni wiedziec ze życie to nie tylko wiara,milosc i pokój na swiecie.Lekarz wykonywal swoją prace .To prawo jest chore.
31. Dodane przez pacjętka, w dniu - 04-12-2008 17:09
a te kobiety niemają sumienia że usuneły ciąże przecież to też jest zbrodnia a lekaz niczemu winny
32. Dodane przez MARYSIA, w dniu - 04-12-2008 17:31
Tu powinna byc osądzona w pierwszym stopniu nie doszła matka za brak sumienia bo to dziecko juz cierpiało i czuło a drugi lekarz ze wiedzac o tym cierpieniu tego maleństwa- zabił je! Jestem tylko ciekawa czy matka by poszła na taki zabieg wyrywania z swojego ciało wszytskiego pokolei. Poprosty szkoda gadac nie ma prawa w Polsce
33. Dodane przez GRAND, w dniu - 04-12-2008 18:46
Lekarze świętoszki,żaden nie robi zabiegów-OFICJALNIE!!! A ludzie wiedzą swoje-interes się kręci i to jak.Jeżeli jest zakaz to kara powinna być wyższa.Później" biedni "lekarze za takie praktyki budują swoje:kolejne domy,rancza,kupują nowe samochody.Polska jest białą plamą na mapie Europy gdzie jest to zakazane,kobiety muszą płacić lekarzom szalone pieniądze,lub uciekają za granicę gdzie jest to zupełnie normalne z różnych przyczyn np.do Niemiec, Czech,Holandii.Polska to zacofany pod tym względem kraj i daleko nam do cywilizacji.Kobieta musi rodzić nie ważne które dziecko ,MOPS się zaopiekuje,nie ważne w jakich żyją warunkach,że kobieta już ma dość nie ma siły i pieniędzy,a mąż alkoholik 'działa"dalej kolejne i kolejne.Sumienie-sprawa indywidualna i nie wam oceniać co czuła kobieta która,często nie ma pomocy znikąd i jest zaszczuwana w tym "religijnym"państwie. Wielu ludzi jest za legalną aborcją najmądrzejsi są prawicowi politycy którzy stworzyli kobietom piekło na ziemi!!!
34. Dodane przez AS, w dniu - 04-12-2008 20:22
Jak dla co niektórych zakaz zabijania nie narodzonych to zacofania to mi jest bardzo dobrze w tym zacofaniu. Świat zachodu jest zepsuty aborcja=holocaust homo-małżeństwa adopcja przez nich dzieci przecież to przegięcie. Teraz tylko patrzy każdy na kasę i Boga ma głęboko gdzieś niestety...
35. Dodane przez Aga, w dniu - 04-12-2008 20:36
Jak dla mnie aborcja powinna byc legalna,kazdy ma glowe na karku i wie co robi i kazdego to jest sprawa co z dupa wlasna robi,a niestety jesli jest aborcja zakazana to robione jest to nielegalnie a taka kobieta godzac sie na aborcie powinna trzymac jezyk za zebami a nie otwierac pysk tam gdzie nie trzeba,dla mnie to te kobiety teraz miec kare,bo byly glupie i puste.
36. Dodane przez pacjentkaK, w dniu - 04-12-2008 20:46
Zgadzam się z komentarzem 27 szkoda doktora....
37. Dodane przez maxxx, w dniu - 04-12-2008 20:53
uważam ze każda matka powinna mieć prawo decydowania o aborcji są przypatki ze lepiej usunąć ciąże jak,po porodzie dziecko ma być maltrtowane,bite itp a potem wielkie tragedie
38. Dodane przez Micha, w dniu - 04-12-2008 21:08
GRAND(komentarz 33)!Popieram Cię w 100%!A A Kościół-zakazuje,ale czy pomoże matce gdy nie daje sobie rady???
39. Dodane przez a, w dniu - 04-12-2008 21:11
dlaczego tylko lekarza winić przecież to oły do niego a każdemu kasa pachnie a gdyby nie był dobrym ginekologiem nikt by do niego nie poszedł a to ich sprawane przysz
40. Dodane przez a, w dniu - 04-12-2008 21:13
wszystkie macie racje i kazda wie co ma wdomu te które mają niepełnosprawne pewnie by mogły coś powiedzieć wiem że to sa też kochane dzieci
41. Dodane przez Mariusz do 33, w dniu - 04-12-2008 21:38
Akurat Holandia i Niemcy to najbardziej zepsute moralnie kraje w Europie. W tych krajach aborcje mozna dokonac pod kazdym blachym powodem w panstwowych szpitalach za friko , tak samo z malzenstwami homoseksualnymi i adopcja dzieci przez gejow i lesbijki a takze eutanazje - wszystko tam wolno. W skrocie sodoma i gomora . Te kraje tylko na zewnatrz sa fajne bo jest kolorowo i bogato ale pod tym plaszczykeim normalnosci jest istne piekło gdzie nienarodzone dzieci sa zabijane w milionach rocznie ! 
Nawiazujac do tych dwoch aborcji dokonanaych przez tego lekarza, jedna z tych dziewczyn zabila swoje dziecko bo akurat zdawala mature zaoczna, a druga chyba z powodów finansowych !!!! czy wy rozumiecie ich rozumowanie ?? z powodu matury zabic dziecko ??? :sigh
42. Dodane przez beata, w dniu - 04-12-2008 21:39
...BYC LEKARZEM to wielka sztuka...najłatwiej osądzać, liczyć komuś..., a ja jestem i zawsze będę bardzo wdzięczna za uratowanie mojego dziecka...pozdrawiam 
Pana Panie Doktorze
43. Dodane przez Ewa, w dniu - 04-12-2008 22:11
Popieram 27. Pan L. jest wspanialym lekarzem. Pozbawienie go prawa wykonywania zawodu jest karą dla...... PACJENTEK!!! 
Czy taka kara nie powinna byc orzekana tylko wobec lekarzy, ktorzy zrobili "blad w sztuce"? Pan L. jest swietnym ginekologiem.  
I do tego mądrym czlowiekiem, ktory zdaje sobie sprawe z tego, ze sa sytuacje, w ktorych idiotyczne prawo trzeba ominąć. Dura lex - sed lex nie zawsze ma rację bytu.... :sigh
44. Dodane przez sroboj, w dniu - 04-12-2008 22:22
do kom.nr 37 a sprobowales kiedys sie zwrococ z prosba wiele rodzicow bezdzietnych by bardzo pokochalo dziecko niechciane mozna oddac nie ma wytlumaczenia .jest to MORDERRSTWO popieram ko,nr25 i 28 i wszystkie podobnedo 31 jest to zbrodnia a lekarz jest wspolwinny.brzydze sie takimi pieniedzmi pozdrawiam dobrej nocy
45. Dodane przez lekarz, w dniu - 04-12-2008 22:44
powiem tak studia platne w 100% powinny byc bez zadnych ulg ani dofinansowan a sluzba zdrowia platna i ot tyle
46. Dodane przez basia, w dniu - 04-12-2008 23:29
w lesznie tez znajduje sie pani ginekolog ktora nie zawsze pobiera oplaty...wlasnie w zeszlym tygodniu bylam u niej na usg za ktore nie wziela ani grosza...duzo wczesniej bylam po zwolnienie za ktore tez nie placilam...a pan L jest sam sobie winny po co dal sie namowic a te kobiety to kompletna paranoja! jak mozna zabic wlasne dziecko?!
47. Dodane przez Magda, w dniu - 05-12-2008 06:30
Zgadzam się z powyższymi komentarzami tylko ze stwierdzeniem ,że to miły lekarz . 
Leczyłam się u niego kilka lat i wiem ,że z par,które leczyły się u niego z powodu niepłodności potrafił czerpac niezłe korzyści a te wiadomo zapłaca każda cenę aby doczekać się up[ragnionego potomstwa.Kto zetknął się z tym problemem doskonale wie o czym pisze i mnie rozumie. 
Leczenie tego typu przypadków jest cvzęsto bardzo długie a i zabiegi bardzo różne . 
Jednym z takich badań jest zabieg laparoskopowy - który to jako pierwszy w leszczyńskim szpitalu przeprowadzał własnie doktor Arkadiusz L Mnie osobiście wykonywał w/w zabieg dokonał go w szpitalu pobierając za niego pieniadze w swym gabinecie a sugerując zapłatę tym ,że jest to bardzo drogi sprzęt ,sprzęt się zużywa itp . 
Tak moje drogie Panie to PRAWDA i zapewne mój przypadek nie był jedynym i. 
Wniosek z tego taki ,że doktor Arkadiusz L nie tylko bierze czy brał pieniążki za dokonanie aborcji ,ale równiez za innego typu zabiegi i to nie tylko dokonywane w jego prywatnym gabinecie  
"tak długo dzban wodę nosi (....)
reklama
48. Dodane przez Jolka, w dniu - 05-12-2008 01:55
W tym kraju mamy prawo żyć w nędzy,oddać komornikowi ostatni mebel,oglądać pijanych i chamskich polityków,ale nie mamy prawa decydować o własnym zyciu.Niech zaden facet nie mówi nam kobietom co mamy robić z własnym życiem.Najlepiej jest sie wymądrzać i potępiać,ale gdy trzeba pomóc to nikt nie wyciągnie ręki!Nie popieram aborcji jako metody antykoncepcji,ale czasem kobieta nie ma innego wyjścia z sytuacji.Zostawmy wybór kobiecie,to jej życie i jej sumienie!P.s.Pozdrawiam doktora A.L.Nadal będę się u pana leczyć :)
49. Dodane przez pacjentka, w dniu - 05-12-2008 06:42
Dlaczego tak łatwo ocenia się lekarza, a jakoś zapomina o kobietach, które się na taki krok zdecydowały, może z egoistycznych pobudek. Pan Doktor to dobry specjalista, mnie pomógł zajść w ciążę, dzięki niemu mam wspaniałą córcię i równie wspaniałego synka. Prowadził moje dwie ciąże i za wszystko jestem mu wdzięczna. Na pewno tkich osób jak ja jest więcej, więc może nie oceniajmy tak jednostronnie kogoś, kto wielu ludziom również pomógł. Pan Doktor już został ukarany.
50. Dodane przez Hania P., w dniu - 05-12-2008 07:06
A ja poczekam za Panem Doktorem do listopada 2009......bo to swietny specjalista......pozdrawiam
51. Dodane przez Moraliści przestańcie, w dniu - 05-12-2008 08:09
Problem prywatnej praktyki lekarskiej na państwowym sprzęcie w publicznych przychodniach i szpitalach powinien być już dawno rozwiązany administracyjnie, bo dzisiaj ten kto oczekuje uczciwości od dysponentów miejsc w szpitalach lub drogich w zakupie i eksploatacji urządzeń jest albo naiwny, albo udaje naiwnego w celu darmowego korzystania z tych urządzeń pod przykrywką pomocy choremu człowiekowi ale za super kasę. Porozmawiajcie z tymi co musieli pilnie ominąć kolejkę oczekujących pacjentów to usłyszycie dopiero wtedy rzeczywiste ceny. Jak słono zapłacisz, ale do prywatnej kieszeni, to w dziwny sposób omijasz kolejki. Skoro wtedy można bez kolejki to skąd się one biorą i po co te kopertówki.
52. Dodane przez lid, w dniu - 05-12-2008 08:10
Do gabinetu przybiega płacząca matka z cóką i prośbą o pomoc bo jak tobędzie wyglądalo corka przed maturą bez męża TAKI WSTYD....a mama co niedzieke w kościele bo taka katoliczka a katolicy nie nie rozmawiają o "tym"bo przeciesz "te rzeczy"to po ślubie dopiero. 
Ja uważam ze to najlepszy specjalista w lesznie .Pozdr.dla Pana Doktora
53. Dodane przez Bosze, w dniu - 05-12-2008 08:53
Ja nie mogę. Co za ciemnogród? Mamy XXI wiek, a taka jedna zdrugą uzna aborcję za metodę antykoncepcji... Kiedy przestaniemy wreszcie wierzyć w te prowincjonalne stereotypy? Nauka mówi, że usunięcie ciąży jest zabiciem organizmu żywego!
54. Dodane przez matka polka, w dniu - 05-12-2008 09:25
Pozna taka ,,..." faceta za 5 lat i zechce mieć z nim dzieciaka i co???? Powiem wam co...za nasze pieniądze będzie leżeć 9 miesięcy na patologii ciąży i udawać biedną kobietę, pragnącą dziecka ,, :( :( :( " i jakże skrzywdzoną przez los ,, :cry :cry :cry " Bo po aborcji nie jest tak łatwo utrzymać ciążę!!!! Nigdy nie wiadomo co oprócz maleństwa ,,wyszarpie" lekarz!!! Zastanówcie się zanim podejmiecie taką życiową decyzję...wy nastolatki i Wy matki nastolatek!!
55. Dodane przez obiektywna, w dniu - 05-12-2008 09:48
Do kom.53.Idź dać księdzu na tacę może cię wysłucha w co wątpię bo sami nakłaniają"swoje kobiety" z wpadki do aborcji.Przykłady w tv,mało się słyszy o ich wyczynach,molestowanie,pedofilia,ostatnio ksiądz namawiał kobietę do usunięcia ciąży z nim,po czym odprawia mszę i mówi o szkodliwości aborcji!TO JEST WŁAŚNIE CIEMNOGRÓD!
56. Dodane przez mila, w dniu - 05-12-2008 09:48
Każdy ma prawo do życia! Bóg ich wszystkich osadzi na sądzie ostatecznym. 
lekarze nie mają wstydu! jeszcze narzekać że mało zarabiają!!! :sigh
57. Dodane przez wojtas, w dniu - 05-12-2008 09:51
do 35.Ciesz się że Twoja matka Cię nie zabiła.a może też miałaś być wyskrobana?a żyjesz?
58. Dodane przez :-((((, w dniu - 05-12-2008 10:09
normalnie jakbym spotkała te kobiety to z wielką radością (...)!!! (...) jedne!! ja się staram i nie mogę zajść w ciążę, a one zabiły dzieci!!! mogły urodzić i je podrzucić komuś, jak nie chciały wychowywać
59. Dodane przez m, w dniu - 05-12-2008 10:15
ej ty 58 podrzucić..?..Ty chyba sama jestes podrzucona lepiej nie staraj się o dziecko bo jesteś jakas dziwna.
60. Dodane przez Ewa, w dniu - 05-12-2008 10:15
Żyjemy podobno w wolnym kraju,a księża i politycy decydują czy kobieta ma urodzić dziecko z gwałtu,ze związku z alkoholikiem,wpadki,czy 9 dziecko z kolei bo z edukacją antykoncepcyjną jest na bakier ,cierpi na tym cała rodzina bo nikt mi nie powie że rodziców z tych rodzin stać na to by wszystkie dzieci miały równy start w życie.Które kobiety stać na 4tyś za zabieg.Znów bogaci mają przewagę a reszta zdesperowanych wywołuje sztuczne poronienia{tabletki} i zmuszone są stawiać na szali swoje zdrowie a nawet życie.
61. Dodane przez MATKA, w dniu - 05-12-2008 10:25
mam tylko nadzieje że te kobiety będą smażyc się w piekle. A tak po za tym to niech sobie wpiszą a gogle ABORCJA i niech zobaczą zdjęcia co zrobiły swoim dzieciom MORDERCZYNIE.
62. Dodane przez matka, w dniu - 05-12-2008 10:31
do kom.33 jak kobieta nie chce miec więcej dzieci to niech sie zabezpieczy ,jest teraz tyle metod antykoncepcji ze na pewno coś dla siebie by znalazła ABORCJA to nie jest jedna z nich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
63. Dodane przez Miodek, w dniu - 05-12-2008 10:39
do 61 ..Same sobie tego nie zrobiły! MATKA "smażyć w piekle"cóż to za słownik? tak nie mówią oddane moherowe berety .hehe
64. Dodane przez Mariusz, w dniu - 05-12-2008 11:43
Jezus Chrystus powiedział : " Cokolwiek zrobiles temu malemu z moich braci, zrobiles to mi "  
Mysle ze to tez odnosi sie do zwierzat jak i do ludzi.
65. Dodane przez NIE MA MIEJSCA... !, w dniu - 05-12-2008 11:44
Nie ma miejsca w Lesznie dla lek. med. Arkadiusza L. -takie coś zrobić -podczas gdy ilość mieszkańców miasta się zmniejsza. Będziemy go pilotowac -także prywatnie ( także nachodzić... ) Jolanta i Sebastian K. Leszno ( bezdzietni z natury )
66. Dodane przez pacjentka, w dniu - 05-12-2008 13:16
do kom 50 zgadzam się z tym komentażem
67. Dodane przez ewa, w dniu - 05-12-2008 13:54
Ludzie skończcie sie kłócić i obwiniać Pana doktora!!! to super specjalista!!!! nie tylko on jest winny!!! wina leży po obu stronach!!! nie wy jesteście do tego aby wymierzać kare!! prawda kazdy moze miec swoje zdanie ale bez przesady!!!
68. Dodane przez 58 do 59, w dniu - 05-12-2008 14:09
do 59!! po pierwsze nie ,,ej Ty" i nie masz prawa decydować czy mam się starać o dziecko czy nie, bo nic Ci do tego!!! i nie powinno Cię obchodzić czy jestem podrzucona czy nie!ważne, że żyję! a po drugie uważam, że to Ty jesteś dziwna!!! co w tym nienormalnego!! lepiej zabić? niż urodzić i zostawić np. w szpitalu? tyle jest rodzin, które marzą o takim małym dziciątku
69. Dodane przez m, w dniu - 05-12-2008 16:02
no to zostawić a nie podrzucic bo to jest różnica KOBIETO!
70. Dodane przez m, w dniu - 05-12-2008 16:19
do 58 i 68 takich malych porzuconych w naszym kraju jest bardzo dużo wiec nie wiem na co czekasz jesli przejdziesz badania psychologiczne (?)mozesz być rodzicem i marzenia spełnione.Są dzieci,ktore nie ciesza się ze tylko żyja ważne jest jeszcze JAK I GDZIE i domyśl się o co mi chodzi użyj wyobrazni albo w ogole pomyśl czasem
71. Dodane przez Ania, w dniu - 05-12-2008 17:00
POPIERAM KOMENTARZ NR>7 :) :) :) :) TEN LEKARZ URATOWAŁ MI ZYCIE DZIS JUZ BYM GRYZŁA ZIEMIE GDYBY NIE JEGO DETERMINACJA -ORDYNATOR SIE MYLIŁ CO DO DIAGNOZY ALE ON NIEEE-DZIEKUJE BOGU ZE TRAFIŁAM WTEDY DO NIEGO .
72. Dodane przez do szanownej m, w dniu - 05-12-2008 17:12
Szanowna ,,M" w przeciwieństwie do Ciebie moją mocną stroną jest właśnie MYŚLENIE!!!!! Dlatego też uważam, że lepiej urodzić niż zabić! Natomiast co do kom.69, to nie bądź taka szczegółowa i nie chwytaj ludzi za język, bo to Ty -,,domyśl się o co mi chodzi"- zostawić dziecko w szpitalu czy podrzucić, np. siostrom (są takie specjalne okienka z poduszką), ważne to KOBIETO,że nie zabijesz dziecka, które może akurat (w przeciwieństwie do Twojego toku myślenia) będzie się cieszyło, że żyje- szanowna ,,m"
73. Dodane przez do nerwowej, w dniu - 05-12-2008 18:33
Nie jezyk tylko słówka sie mowi.Ta pyskówka nie ma sensu i nie o to tu chodzi.Jak dla mnie za nerwowa jesteś a to nie zbyt dobra cecha przyszłych rodzicow.pisz smiało i nie czekaj na odp. :)
74. Dodane przez pacjentka dr L., w dniu - 05-12-2008 19:20
oczywiście, jest najlepszy. Nie jest w stanie stwierdzić stanu pacjentki, dlatego zaleca kolejne wizyty, bez rezultatu dla zainteresowanej, za to z korzyścią dla siebie
75. Dodane przez do szanownej M wcale nie nerw, w dniu - 05-12-2008 20:12
,,M" żal mi Ciebie - szkoda, że Twoja matka nie przerwała ciąży z Tobą, a to nie pyskówka, tylko wymiana poglądów.Uważam, że każdy ma prawo do własnego zdania i nie musisz mi mówić co jest dla mnie dobre, a co złe.Szkoda też, że Twoje dzieci (lub przyszłe) mają (lub będą mieć) taką matkę...a zresztą jesteś za aborcją, więc pewnie nie masz..
76. Dodane przez kasa i tylko kasa, w dniu - 05-12-2008 22:24
Lepiej było pomóc tym kobietom .Dać im większe rodzinne lub itp. Nie zabijajcie  
. Szkoda mi tych kobiet . Gdzie są ich panowie. Bardzo łatwo zrobić , ale nie ponosić z tego tytułu żadnych konsegwencji.Kobieta to ofiara.Pozdrawiam kobiety nigdy nie róbcie takich rzeczy.Lepiej powstrzymajcie się
77. Dodane przez brak ochrony rodziny, w dniu - 05-12-2008 22:36
Jeżeli każda matka miała by na utrzymanie swojego dziecka chociaż 1000 zł na pewno by tego nie robiła. Ale w naszym kraju nas na to stać. Nie trzeba by było tyle zaświadczeń .Chodzić po wszystkie zaświadczenia / urząd skarbowy , urzędy gmin/. Ile idzie na to papieru , tuszu i wieku pracowników, . Myślę żeby tak to wszystko przeliczyć to każde dziecko otrzymywało by po 1000zł. W naszym kraju liczą się tylko pieniądze . Na zachodzie tz. Uni Eurpejskij każda matka otrzymuje na dziecko o wiele więcej pieniędzy.Pozdrawiam
78. Dodane przez sprawiedliwie?, w dniu - 06-12-2008 16:24
Zastanawia mnie jedno. Żeby zrobić skrobankę najpierw trzeba mieć komu. Lekarz skazany, a co z kobietami, które podjęły decyzję o aborcji. On nie powinien, ja wiem, ale w całej sprawie bardziej moim zdaniem winne są te kobiety... to nimi prokurator się powinien zająć.
reklama
79. Dodane przez tatiana, w dniu - 06-12-2008 22:45
do kom. 7 ,,mozna było na niego liczyĆ? korzystałaś tak jak te , które poszły pozbyĆ się dziecka? A on ,,chciał zarabiał jak każdy"? - nie każdy zabija nienarodzone dzieci. :cry
80. Dodane przez aldona, w dniu - 07-12-2008 17:41
Niech każdy decyduje osobie.Ja nigdy nie usunęłabymciąży,ale mam na kogo liczyć. Ale ile jest osób które są same. Piszecie że jest antykoncepcja, ale ona czasem zawodzi. Jestem Tego przykładem. I gdyby nie to że miałam wsparcie ze strony chłopaka to nie wiem co bym zrobiła.
81. Dodane przez dorota, w dniu - 07-12-2008 21:58
Komentarze aż się roi. Czy wtki sposób się dziękuję mając problem. To nie kobiety. Ukarała bym je surową karą - bezwstydne istoty. Na łapkui muałay, na wychowanie dziecka nie
82. Dodane przez natalia, w dniu - 08-12-2008 00:03
o p. Arkadiuszu L. mogę tylko powiedzieć "naciągacz". Prywatne wizyty w ciąży trwały u pana doktora z zegarkiem w ręku 8-13minut. 
Gdybym go posłuchała("coś mi się nie podoba ale poczekamy i ocenimy przy kolejnej wizycie") i czekała to dzidziusia już by nie było. Inny lekarz natychmiast wysłał mnie do szpitala bo ciąża była zagrożona.  
ps. cieszę się, że p. A.L. ma takie kłopoty-dobrze mu tak!!!
83. Dodane przez biedni lekarze, w dniu - 08-12-2008 17:19
możak dac im emeryturke 1000 zł
reklama
84. Dodane przez iga, w dniu - 09-12-2008 13:38
NIE NAM GO OCENIAĆ!
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Leszno wynajmę kawal... Leszno 1390
Osiedle lniane?rosza... Leszno 478872
Osiedle lniane?rosza... Leszno 691080
Osiedle lniane?rosza... Leszno 483306
Osiedle lniane?rosza... Leszno 478872
reklama
reklama
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj