Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
2
Maja 2024
Czwartek
Imieniny obchodzą:
Zygmunt, Atanazy,
Anatol, Walter,
Walenty
DZIEŃ
FLAGI
Do końca roku 243 dni.
Start arrow Leszno arrow Aeroklub traci cierpliwość

Aeroklub traci cierpliwość

Aeroklub traci cierpliwość

11.02.2013. Radio Elka, Jarek Adamek
skalik.jpg-To ostatni moment, by sfinalizować kwestię przekazania lotniska Centralnej Szkole Szybowcowej – mówi Włodzimierz Skalik, prezes Aeroklubu Polskiego. Jest on zaskoczony warunkami stawianymi przez prezydenta Leszna, zwłaszcza żądaniem zmian w statucie AP. -Pan prezydent nigdy mi tego nie mówił – zapewnia.
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Dwa tygodnie temu doszło do spotkania władz Aeroklubu Polskiego i Leszna, podczas którego omówiono warunki umowy dotyczącej przekazania miejskiej części lotniska na rzecz Centralnej Szkoły Szybowcowej. Dzięki decyzjom radnych otrzyma ona majątek wartości ok. 16 milionów złotych za 5 procent wartości, czyli 800 tysięcy złotych, rozłożone na dziesięć rocznych rat. Na tej samej zasadzie CSS przekaże część obiektów Aeroklubowi
Leszczyńskiemu. Wszystko wydawało się dograne poza małym szczegółem - Aeroklub Leszczyński poprosił o formalne ustalenie zasad dostępu do nieba nad lotniskiem, które miało zabezpieczać zarówno działalność szybowników, jak i innych dyscyplin lotniczych.

Od tamtego czasu sprawy nie posunęły się jednak naprzód, co budzi niepokój prezesa Aeroklubu Polskiego. -Było światełko w tunelu, ale zbladło - mówi Włodzimierz Skalik. Podkreśla on, że uzgodnienie dostępu do przestrzeni nad lotniskiem nie miało nic wspólnego z treścią umowy z miastem, ale nie widział problemu, żeby dojść do porozumienia. Teraz jednak prezes zaczyna mówić o presji czasu. -Chciałbym, żeby wszelkie ustalenia były zakończone w ciągu dwóch tygodni - mówi - nie możemy przekraczać tego terminu, ponieważ czekają nas przygotowania do szybowcowych Mistrzostw Świata.

Jednak ustalenie zasad dostępu do przestrzeni i płyty lotniska to nie jedyny i nie największy problem. Większym jest warunek stawiany przez prezydenta Leszna w sprawie statutu Aeroklubu Polskiego. Statut podporządkowuje bowiem Centralną Szkołę Szybowcową Aeroklubowi, co może budzić obawy o jej przyszłość w przypadku ewentualnego bankructwa tej organizacji. Prezydent zapowiedział, że bez zmiany tych zapisów nie podpisze aktu notarialnego ze szkołą. Jednak zmiana wymagałaby decyzji najwyższej władzy AP, czyli walnego zjazdu delegatów. Prezes Skalik zapewnia, że jest zaskoczony żądaniem prezydenta. -Nigdy wcześniej nikt tej kwestii nie podnosił - mówi. Co do obaw o groźbę bankructwa prezes odpowiada, że są one czysto hipotetyczne. -Oczywiście nic nie jest wieczne, ale Aeroklub działa od 1919 roku i jak dotąd ma się dobrze - stwierdza - obawiam się jednak, czy nowe stawiane nam warunki nie są sztucznym problemem mającym zahamować proces przekazania majątku szkole. (jad)

 
Komentarze (24)
1. Dodane przez Stefan, w dniu - 11-02-2013 09:56
Ale Lotnisko Strzyżewice leży także na terenie Gminy Swięciechowa a ona sie nie zgadza na prezkazanie za 1 zł. Prosimy nie dać sie ogłupiś p. Skalikowi z W-wy nawet kosztem stracenia tam kilku stanowisk pracy w CWL ( Lukas pozbawił pracy 1000 osób ) Nie dajmy naszego Lotniska w Strzyżewicach Warszawiakom i to z a 1 zł .!!!! Stefan L-no
2. Dodane przez alkawior, w dniu - 11-02-2013 10:50
Wiadome , kto stawia każdemu kłody pod nogi , pierw Goplanie a teraz CSS , ten ktosiek widocznie nie chce by Leszno się dalej rozwijało , nigdy ci tego nie zapomnę że nie pozwoliłeś na budowę fabryki styropianu prezydencie emerytów ! Tylko tobie teraz zawdzięczam to że nie mam pracy.
3. Dodane przez wiceprezes, w dniu - 11-02-2013 11:02
Malepszy, tak trzymać! Za 16 dużych baniek opłaca się zmienić statut, czyli zwołać walne. Chyba, że AP nie zależy na sportach samolotowych w Lesznie, a zależy na kasie dla prezesa i zarządu. Skalik jest "zaskoczony" warunkiem Prezydenta, ale ściema, bo o tym, jak warszawiacy chcą wykiwać Leszno pisała ze szczegółami prasa.
4. Dodane przez Jan, w dniu - 11-02-2013 11:12
AP chciałby za 5 % zapłaty mieć majątek za 16mln - pod kredyt? Jak AP nie boi się o swoją przyszłość finansową - to co za problem zmienić statut ? Pozdrawiam,
5. Dodane przez swiadek historii Leszna, w dniu - 11-02-2013 12:59
Wyprzedaz sreber rodowych Leszna za 1 zl: "Akwawit","Goplana",Mlyn ,J.Hampel....a teraz Lotnisko w Strzyzewicach..
6. Dodane przez P4, w dniu - 11-02-2013 15:43
Brawo Panie Malepszy! Nie daj się Pan omamić tym cwaniakom. Wszystkie Aerokluby i tak są już wystarczająco dymane przez AP , że o szeregowych członkach już nie wspomnę. Zabezpieczenie dostępu do przestrzeni dla AL to kluczowa sprawa. W końcu to my leszczynianie jesteśmy u siebie.
7. Dodane przez M, w dniu - 11-02-2013 16:17
Pan Malepszy tylko drogi... A lotnisko to przyszłość!!!
8. Dodane przez Uważajmy, w dniu - 11-02-2013 16:51
Nawet PLL LPT może upaść a co dopiero jakiś śmieszny Aeroklub....??? A nie upadnie wtedy bo będzie wyprzedawał L-nu b , CWL Strzyzewice !!!! Jacek
9. Dodane przez Czarny, w dniu - 11-02-2013 19:41
Popieram władze Leszna. AP to nierozwojowa instytucja.
10. Dodane przez Bolo, w dniu - 11-02-2013 20:00
Kiedys miasto wojewodzkie a teraz wielki syf
11. Dodane przez ZA 5 % .....???, w dniu - 12-02-2013 13:40
Dobre sobie Leszno zadłużone prawie na 60% dochodów gminnego bud,zetu - ma oddać Warszawce za 5% wartosci a Warszawka minie kilka lat i spienięży pod budowe bloków , czy S5 albo też wtedy jako prawowity właściciel odsprzeda miastu Lesznu owe grunty . Rozwagi Państwo Radni -życzę. Jakub N. Leszno -Strzyżewice.
12. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 12-02-2013 17:54
Rozwojowi lotniska życzę jak najlepiej. 
 
Ale jedynym w miarę pewnym sposobem jest utworzenie spółki, do której w zamian za udziały miasto wniesie nieruchomości.  
 
Np Leszczyński port lotniczy sp. z o.o. 
 
Spółka zarabiałaby zarządzając lotniskiem i prowadząc działalność powiązaną. Osiągając zyski (a zakładam, że takie plany ma Aeroklub) miałaby zdolność kredytową. 
 
Aeroklub w zamian za swój majątek otrzymałby udziały proporcjonalnie do ich wartości. 
 
W miarę osiągania zysków aeroklub mógłby odkupić od miasta pozostałe udziały - stając się jedynym właścicielem. 
 
Ale wcześniej powinna się RZETELNA wycena wnoszonego majątku, aby nie okazało się że wnoszony samolot wart jest 100.000 zł, ale nadaje się tylko na złom. 
 
Wszystko przejrzyście i zgodnie z przepisami, a MIASTO nic nikomu za darmo nie daje.
reklama
13. Dodane przez Stara Sluchaczka Elki, w dniu - 12-02-2013 18:48
Apel do radnych miasta za pośrednictwem Elki, zróbcie dokładną analizę. 
(proszę nie wycinać linków, one są głównie do bip, niczego nie reklamuję) 
 
Przykłady, gdzie miasta są udziałowcami portów lotniczych: 
 
 
Lublin Miasto "dało" działki lotnisku 
 
Spółka Port Lotniczy Lublin ma już prawie wszystkie grunty potrzebne do budowy lotniska w Świdniku. W piątek podpisano akt notarialny, w którym miasto przekazało spółce siedem działek. 
 
- Przekazanie tych gruntów oznacza, że: 
 
udziały miasta w spółce wzrastają z 53 do 75 procent mówi Adam Wasilewski, prezydent Lublina. 
żródło: 
http://www.mmlublin.pl/283604/2009/3/21/miast(...)u?category=news 
 
 
Port Lotniczy Szczecin-Goleniów Spółka z o.o. 
Udział Miasta w %: 32,83 
żródło: 
http://bip.um.szczecin.pl/umszczecinbip/chapt(...)8EC9F92F44D5BB3 
 
Rzeszów: Miasto wejdzie do spółki lotniskowej 
żródło: 
http://www.rynekinfrastruktury.pl/artykul/42/(...)otniskowej.html 
 
Poznań: 
Port Lotniczy Poznań Ławica sp. z o.o. 
W dniu 15 listopada 2010 r. NZW Port Lotniczy Poznań Ławica sp. z o.o. podjęło 
uchwałę w sprawie podwyszenia kapitału zakładowego Spółki o kwotę 
21.650.000,00 zł (z kwoty 226.941.000,00 zł do kwoty 248.591.000,00 zł) poprzez 
utworzenie nowych 21.650 udziałów , kady o wartości nominalnej 1.000,00 zł. 
Nowoutworzone udziały mają zostać objęte przez: 
- Miasto Poznań, które objęłoby 10.950 udziałów, kady o wartości nominalnej 
1.000,00 zł, tj. udziały o łącznej wartości nominalnej 10.950.000,00 zł 
żródło: 
bip.poznan.pl 
 
Port Lotniczy Gdańsk Sp. z o.o.  
Gmina Miasta Gdańska  
Udział Miasta w %:33,63 
żródło:http://www.gdansk.pl/gospodarka,923.html 
 
 
Mazowiecki Port Lotniczy Warszawa Modlin Sp. z o.o. (udziały Miasta poniżej 20%). 
http://bip.nowydwormaz.pl/public/popup.php?id(...)enu_item=110908 
 
Port Lotniczy Bydgoszcz Sp. z o.o.  
Udział Miasta w %:23.89 
żródło:http://www.bip.plb.pl/?cid=91
14. Dodane przez Danka, w dniu - 12-02-2013 19:13
Ja chcę kupić od Miasta park 1000 lecia - oczywiście za 5% wartości. 
 
Zbuduję tam najnowocześniejszy park linowy w Polsce. 
I dorzucę jeszcze klub kibica dla kibiców Unii. 
 
P.S. 
 
Jak mi pomysł nie wypali i zbankrutuję - to i tak będzie dobry interes - sporo mi zostanie jak komornik sprzeda zajętą nieruchomość. 
 
P.S.2 - żadne zmiany w statucie nie są w stanie zapobiec takim scenariuszom. 
 
Trzeba szukać inwestorów, a nie rozdawać prezenty za 16 mln zł. 
 
Bank of China - szykuje się do olbrzymich inwestycji w Polsce, niech APP przygotuje dobry biznes plan i pozyska inwestora.
15. Dodane przez Pola, w dniu - 12-02-2013 23:41
Jakie zapewnienia ze strony A Polskiego - oni już są bankrutem!Polonia Leszno istniała od 1902 roku i widzimy co z niej zrobiono! Komu Miasto sprzedaje? Niech przedstawią swój stan majątkowy ! Już sam fakt, że te głupie 5% wartości chcą spłacać przez 10 lat w ratach to jest śmieszność . Niech Miasto wprowadzi jeszcze zapis do umowy, że przez kolejne 50 lat nie mają prawa sprzedać nawet 1 m kwadratowego Lotniska, jak i jednego obiektu! Panie Skalski proszę powiedzieć ile szybowców czy samolotów APolski przekazał w Nowej Polsce na rzecz Centralnej Szkoły Szybowcowej?! Wy tylko chcecie przyjechać, wziąć sprzęt i za darmo polatać! Może do tego jest potrzebne to zabezpieczenia nieba, które wcale takie wolne nie jest, bo przestrzenią powietrzną teraz NATO rządzi i wojsko pruje przestrzeń powietrzną jak mają na paliwo! No chyba, że cichcem , jak jeden taki trener, wyprowadzić samolot, wystartować bez powiadamiania zawiadowcy i bujać się w sobie wiadomym kierunku i tak też wrócić po przygodach. Do prezesa Głodka mam pytanie - kto, za ile dzierżawi płytę lotniska na krańcach i sieje kukurydzę, która do jesieni sobie tam rośnie i stwarza spore zagrożenie dla szybowników! Polskie zboże koszone w lipcu, dające ściernisko po zbiorach, komuś się przestało opłacać?! Co w końcu ta Centralna Szkoła ma w Lesznie a co należy do Aeroklubu Leszczyńskiego oprócz dwóch szybowców i 2 starych samolotów w ciągłym remoncie?! Tego nowego \"odkurzacza\" nie wymieniam, bo nie patrzę w niebo gdy jego jęczący ledwo, ledwo silniczek holuje jakiś szybowiec ! Niech on już może \"dla bezpieczności\" lata bez obciążeń! Mistrzostwa ŚwiATA Juniorów to piękna impreza ale gdzie wy sprzęt pochowacie,czym te szybowce będą holowane na leszczyńskie niebo, gdzie juniorzy będą spać ?! 30 lat marazmu, nowych szefów niedziałających i mamy co mamy - ruina!
16. Dodane przez Tomek72, w dniu - 13-02-2013 09:17
W interesie Leszna i samego lotniska jest jak ktoś napisał wyżej założenie spółki, gdzie udziały będą proporcjonalne do wkładu. Przykłady, że można są w kom 13. 
 
Już o tym pisałem wcześniej kilka razy, ale samo "komentowanie" na Elce nic nie zmieni. 
Może warto za pośrednictwem Elki rozpocząć poważną debatę na ten temat a nie tylko krótką wrzutkę z komentarzami? 
Byłoby super, gdyby udało się tam zbudować nie tylko dobry pas startowy, ale i lotnisko typu STOL (Short Take-Off and Landing). Ale to w Polsce musiałby powstać cały system dla takich lotnisk. 
 
http://pl.wikipedia.org/wiki/STOL 
 
Aeroklub traci cierpliwość? - nie rozumiem, dostać majątek wartości 16 mln zł za 800 tys?
17. Dodane przez Jak się bawić to się bawić, w dniu - 13-02-2013 12:59
Co się dziwić , że ktoś traci cierpliwość ! 
Po trzech latach prokuratura informuje że brzozę samolot ściął na wysokości 666cm, że błędnie zapisano pomylono się o metr.  
Za sześć może będzie w calach. 
Ale era samolotów z balsy krytych płótnem i tak dawno minęła.
18. Dodane przez Anonim, w dniu - 13-02-2013 15:42
Też bym "straciła cierpliwość", już prawie darowali nam 16.000.000 (nawet po podziale sporo zostanie). 
 
Ale nie martwię się - ruchy Pana Prezydenta są pozorowane i całkowicie BEZSKUTECZNE! 
 
Jak w wielu innych sprawach.
19. Dodane przez @, w dniu - 14-02-2013 12:19
Kupić tanio i drogo sprzedać pod S5 , żadna tajemnica.
20. Dodane przez SportFanka, w dniu - 14-02-2013 20:16
Co miasto zrobiło, aby zarobić na lotnisku? 
Oddać za 5 % żadna sztuka, czy stać nas na to? 
 
Podziwiam chłopaków z Feniksa, Aeroklubowi się nie dziwię, też bym chciała dostać 16.000.000 za 5 procent. 
 
Pomysły ? 
AirTaxi - przy polskich drogach to może być świetny interes. 
Na Galerię przy (nie na tylko przy) lotnisku i centrum sportowe już za późno, a po budowie obwodnicy Leszna mogło tam być wspaniałe centrum.  
Porządny hotel. 
 
Obsługa czarterów ? - brzmi jak z kosmosu ? ale zastanówcie sie czy gdyby bilety były tańsze o 150 zł na osobę niż z Poznania czy Wrocławia to ile rodzin poleciałoby z Leszna? To oczywiście wymaga skomunikowania nie tylko z Poznaniem i Wrocławiem a i tego nie ma... 
 
Jeszcze raz dziękujemy nieudolnym władzom miasta i nieudolnym radnym  
 
Chciałabym wiedzieć ilu i jakich inwestorów usiłowało pozyskać miasto dla lotniska. I jak się do tego zabrało (uczie się od Wrocławia, który na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat wykonał GIGANTYCZNY skok, podczas gdy Leszno truchta w miejscu). 
 
Panie Prezydencie - AKTYWNIE DO DZIEŁA (czyż nie brakuje kompetencji w wydziale promocji)
21. Dodane przez Chichotek, w dniu - 15-02-2013 00:24
Od pewnego czasu ludzie boją się latać bo myślą, że samoloty są z balsy i kryte płótnem. 
A na trasie do Poznania tyle brzozowych pancernych lasów. 
Niedziwota , że jankes się krył jak skrzydłem Cesny linię energetyczną przeciął i poleciał dalej jak gdyby nic. 
To nie było poprawne politycznie, lokalne media jeszcze to nagłośniły nierozważnie.
22. Dodane przez Kaja, w dniu - 15-02-2013 06:56
W temacie darmowej sprzedaży Lotniska doraDZA były dyrektor Akwawitu! Prywatyzacja i sprzedaż Akwawitu też miała być taka intratna a zysk z tego interesu zmniejszył zatudnienie i produkcję do minimum! W ogóle ta cała prywatyzacja w naszym mieście zrobiła z potężnych firm leszczyńskich, jak Metalplast, Leszczyńska Fabryka Pomp, PKP jakieś prywatne popierdółki a po Goplanie zostało bajoro! Jeśli Lotnisko istniało w Lesznie od lat 50-tych , odbywały się tu Mistrzostwa Świata, latem każdego roku były szkolenia na szybowników każdego, kto miał na to ochotę, na murawie stało kilka samolotów, wybudowano nowe murowane obiekty jak Leszno zostało województwem, w swoim czasie był nawet odkryty basen z szatniami, prysznicami, wybudowano jak w PGR-ach mieszkania-domki dla pracowników, to pytam co się stało, że wtedy było można a teraz prezes jeden , drugi, marketingowiec, jeden drugi -wszyscy \"pracują\" za ciężką kasę i nikt sobie nie umie z tym poradzić!? To po diabła ta cała prywatyzacja, która jak widać jest tylko przekleństwem! AP nie widzi, tak blisko w stolicy, że sprywatyzowany PLL LOT pada na pysk i jako prywatna firma znowu jest wspomagana z budżetu państwa z podatków! co to są za idiotyzmy?! Niby coraz lepiej wykształceni ludzie tam zarządzają a mimo to wszystko zamienia się w ruinę!Może zostawcie tak jak to jest i nic nie ruszajcie!Znajdźcie tylko jakiegoś odpowiedzialnego realistę, bo same Raybany i ściąganie imprez od sąsiadów to za mało, by lotniskiem zarządzać!
23. Dodane przez GalAnonim, w dniu - 15-02-2013 06:28
Podziękujmy przynajmniej Elce - za zainteresowanie tematem, który mimo, że jest mało medialny dla nas Leszczyniaków powinien być niezwykle ważny. 
Ale świadomość obywateli w Polsce jest niezwykle niska, więc oprócz komentowania wydarzeń podwórkowych, kryminalnych i politycznych - warto czasem zainteresować się tematem głębiej. 
 
Panie Prezydencie - życzę powodzenia, lotnisko może być w Lesznie jeśli nie kołem zamachowym, to przynajmniej wizytówką exportową Leszna. Faktycznie szkoda, że to nie tam była lokalizacja Galerii Leszno. Zupełnie inaczej by to miejsce wyglądało, zamiast rozpadających się baraków. 
Wtedy nawet kosmetyczny remont lotniska + porządna infrastruktura (łącznie z pasem) zupełnie odmieniłyby wizerunek lotniska. 
 
A wizja rozwoju powinna należeć do dobrego managera, najlepiej pasjonata szybownictwa czy lotnictwa. 
 
Jestem przekonana, że to lotnisko może być w czołówce małych polskich lotnisk. 
 
Szybowce, balony, spadochrony - to już jest i trzeba to rozwijać. Do tego modelarstwo (łącznie z zawodami na skalę światową). Latawce (także te z wózkiem) - też mogą wypromować Leszno. 
 
Idealnie byłoby gdyby dzięki lotnisku było pozytywnie słychać przez prawie cały rok, a to jest do zrobienia - choć na pewno nie jest łatwe. 
 
Lotnisko powinno napędzać Leszno, Leszno powinno napędzać lotnisko.
24. Dodane przez Leśny dziadek, w dniu - 15-02-2013 08:09
Oj naiwni Leszczynianie - przecież to właśnie o to chodzi, aby lotnisko w chwili przekazania było w kiepskim stanie... 
 
Przecież gdyby to było dobrze prosperujące przedsiębiorstwo - kto odważyłby się oddać majątek wart 16.000.000 za 5% wartości. 
 
Przejrzyjcie trochę na oczy ...
reklama
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
Ostatnie mieszkania ... Leszno 330141
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj