Szanowny czytelniku, 25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r (RODO). Potrzebujemy Twojej zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych przechowywanych w plikach cookies. Po rozwinięciu szczegółów znajdziesz pełny zakres informacji na ten temat. Odsyłamy także do Polityki Prywatności.
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Zgadzam się na przechowywanie na urządzeniu, z którego korzystam tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie moich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania przeze mnie ze stron internetowych lub serwisów oraz innych parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez RADIO ELKA Sp. z o.o., Agencję Reklamową EL Sp. z o.o. oraz Zaufanych Partnerów.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono
  • Radio Elka Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000235295
  • Agencja Reklamowa EL Sp. z o.o. z siedzibą w Lesznie przy ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu XXII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000245793
  • Zaufani Partnerzy - lista tutaj

Cele przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
  • świadczenie usług drogą elektroniczną
  • dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
  • wykrywanie botów i nadużyć w usługach
  • pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)

Podstawy prawne przetwarzania danych
  • marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne - zgoda
  • świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
  • pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych

Odbiorcy danych
Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym Zaufani Partnerzy, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą
Przysługują Ci następujące prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych:
  • prawo dostępu do Twoich danych, w tym uzyskania kopii danych,
  • prawo żądania sprostowania danych,
  • prawo do usunięcia danych (w określonych sytuacjach),
  • prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych,
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych.
W zakresie w jakim Twoje dane są przetwarzane na podstawie zgody lub w ramach świadczonej usługi (dane są niezbędne w celu świadczenia usługi) możesz dodatkowo skorzystać z poniższych praw:
  • prawo do wycofania zgody w zakresie w jakim są przetwarzane na tej podstawie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
  • prawo do przenoszenia danych osobowych, tj. do otrzymania od administratora Twoich danych osobowych, w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym formacie nadającym się do odczytu maszynowego.
W celu skorzystania z powyższych praw Radio Elka Sp. z o.o. udostępnia następujący kanały komunikacji:
  • forma pisemna
    Radio Elka, ul. Sienkiewicza 30a, 64-100 Leszno

Informacje dodatkowe
Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności" - tutaj
Później
ZGADZAM SIĘ
 
Wiadomości
Sport
Nie przegap
Nowe Galerie Foto
Ładowanie galerii zdjęć...
więcej...
reklama
3
Maja 2024
Piątek
Imieniny obchodzą:
Aleksander,
Antonina, Maria,
Mariola
ŚWIĘTO
KONSTYTUCJI
TRZECIEGO MAJA
Do końca roku 242 dni.
Start arrow Leszno arrow Umowę można podpisać

Umowę można podpisać

Umowę można podpisać

15.02.2013. Radio Elka, Jarek Adamek
schyboff.jpg-Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby podpisać akt notarialny przekazania lotniska Centralnej Szkole Szybowcowej – mówi Tadeusz Pawlaczyk, przewodniczący Rady Miejskiej Leszna. Jego zdaniem stawianie przez prezydenta Malepszego warunku zmiany statutu Aeroklubu Polskiego jest nieporozumieniem. 
Dyżurny reporter: 667 70 70 60
Jak już informowaliśmy rozmowy na temat przekazania Centralnej Szkole Szybowcowej miejskiej części lotniska teoretycznie dobiegły końca. Teoretycznie, ponieważ prezydent Tomasz Malepszy postawił jeszcze jeden warunek - zmiany statutu Aeroklubu Polskiego,
z którego miałby być usunięty zapis o przejęciu przez Aeroklub majątku w przypadku rozwiązania szkoły. Prezes AP Włodzimierz Skalik zapewniał, że jest zaskoczony tym żądaniem, tym bardziej że sam go od prezydenta nie usłyszał.
-To nieporozumienie - mówi Tadeusz Pawlaczyk - wzięło się ono może z tego, że sam prezydent Leszna nie uczestniczył w posiedzeniu zespołu przygotowującego umowę notarialną. Przewodniczący Rady Miejskiej zapewnia, że podczas negocjacji wypracowano mechanizm mający uchronić przez utratą miejskiej części lotniska. -Umowa przewiduje, że w przypadku likwidacji szkoły Aeroklub Polski zwraca majątek za cenę wykupu - mówi. Cena ta to 800 tysięcy złotych - 5 procent wartości, oszacowanej na 16 milionów złotych.
Tadeusz Pawlaczyk podkreśla, że negocjacje były bardzo trudne, a przedstawicielom miasta udało się osiągnąć kilka bardzo ważnych celów; przede wszystkim zrzeczenie się AP roszczeń do jego wkładu finansowego w lotnisko. -Moim zdaniem umowę można podpisać - mówi - choć oczywiście piłka jest po stronie prezydenta. (jad)

 
Komentarze (36)
1. Dodane przez kronikarz Leszna, w dniu - 15-02-2013 10:50
Po raz pierwszy przewodniczacy gen.T.Pawlaczyk publicznie sie przeciwstawil prezydentowi T.Maepszemu.O co tu chodzi?
2. Dodane przez solny dziadek, w dniu - 15-02-2013 10:53
A po zakonczeniu kadencji w radzie miejskiej...z fotelikiem na Strzyżewice?
3. Dodane przez mieszkaniec, w dniu - 15-02-2013 11:31
Panie przewodniczący Pawlaczyk. Pan stoi za tą haniebna sprzedażą lotnika za 5% warszawce. Mieszkańcy panu tego nie wybaczą. Chce pan oddać teren i budynki za 80 tys złotych rocznie bankrutowi jakim jest AP.
4. Dodane przez o co chodzi?, w dniu - 15-02-2013 11:53
Kompletnie nie rozumiem tego gestu. Miasto oddaje za bezcen najlepsze grunty w mieście przy przyszłej obwodnicy S5
5. Dodane przez GalAnonim, w dniu - 15-02-2013 11:59
1) plotka głosi, że zawodnicy Unii Leszno chcą przejąć stadion Smoczyka za 5% wartości ;-) 
To oczywiście żart, Unia doskonale zdaje sobie sprawę, że Stadion byłby dla nich ciężarem. 
2) Panie Pawlaczyk - a jaki to zapis zabezpiecza ten majątek przed przejęciem w drodze egzekucji komorniczej? Kto opiniował te zapisy - bo ja wiem, że PRAWNIE NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI. I co z tego, że wierzycielem wobec miasta pozostanie AP lub CSS (nie wiem jak wyglądają te zapisy). 
Żaden taki zapis nie zablokuje egzekucji z majątku dłużnika. 
A następny właściciel (który kupi wierzytelność) może zrobić z terenem lotniska co zechce. 
Jako nowy właściciel może bez przeszkód wystąpić o zmianę planu zagospodarowania i miasto musi się tym wnioskiem zająć. Choć oczywiście na początku może "rzucać mu kłody pod nogi" - to w finale musi mieć argumenty ZGODNE Z PRAWEM. A ustalenia z poprzednim właścicielem nie mogą być jedynym argumentem za odrzuceniem wniosku. 
A nowy właściciel jeśli bedzie zainteresowany nie lotniskiem, tylko ZYSKAMI. Dlatego w jego interesie będzie doprowadzenie lotniska do ruiny i sami mieszkańcy (z radą miasta na czele) będą wnioskować o to aby coś z tym zrobić...
6. Dodane przez do 1, w dniu - 15-02-2013 12:01
Jesli nie wiadomo o co chodzi,to npewno chodzi o pieniadze..
7. Dodane przez Przedsiębiorca, w dniu - 15-02-2013 12:16
Panie Pawlaczyk - może Pan podać co stoi na przeszkodzie aby jak napisano w komentarzach Elki 
Spółkę zarządzająca lotniskiem jak to jest w innych miastach?
8. Dodane przez WYBORCA, w dniu - 15-02-2013 12:20
Pan Pawlaczyk kłamie, ciekawe dlaczego zalezy mu tak bardzo za pozbycie się za bezcen lotniska wartego 16 mln. Czyżby dostał jakąś obietnicę od prezesa AP Skalika? Prezydent dobrze robi. Naszego majątku trzeba strzec!!! Jeśli Platforma zagłosuje aby przekazać lotnisko bez zabezpieczeń w akcie notarialnym, to będzie znaczyć nie są to radni godni być mieszkancami Leszna
9. Dodane przez PLL LOT, w dniu - 15-02-2013 12:24
PLL LOT - jest na skraju bankructwa. Jeszcze niedawno konycja LOTu była oceniana jako świetna... 
A my mamy uwierzyć, że AP czy CSS - będą zawsze w świetnej kondycji?
10. Dodane przez Leszczyniak, w dniu - 15-02-2013 12:30
"...Jeśli Platforma zagłosuje aby przekazać lotnisko bez zabezpieczeń w akcie notarialnym, to będzie znaczyć nie są to radni godni być mieszkancami Leszna..." 
 
śmiechu warte - sprawa nadaje się do CBA albo CBŚ ... 
to jest działanie na szkodę majątku publicznego... delikatnie rzecz ujmując - bo nie wiemy kto jaki interes w tym ma
11. Dodane przez wiceprezes, w dniu - 15-02-2013 12:32
A ja chciałbym dowiedzieć się jakie stanowisko w tej sprawie ma PO w Lesznie, czyli partia rządząca z Panem Piwońskim na czele. 
SLD, jak zwykle, nie wspiera Prezydenta, na plecach, którego wjechał do RM. Wywołałbym do tablicy Pana Hayna, wydaje się, że, w przeciwieństwie do reszty, ma on ogólnokrajowe obycie i niekoniecznie trzęsie się ze strachu przed warszawką. Był w końcu dwukrotnie posłem. W obu przypadkach chodzi stanowisko partii, a nie o ględzenie na sesji. 
 
Panu Pawlaczykowi powiem tylko tyle, że jak w każdej spółce: 100 procent zabezpieczeń własnych interesów, zero zaufania. I jeszcze jedno! Prezydent Leszna to za duży misio, żeby siadać do handelków. Ostatnie słowo należy się jemu, bo on odpowiada za Leszno, a nie jakaś komisja. 
Panie Malepszy - Tak trzymać!
12. Dodane przez Leśny dziadek, w dniu - 15-02-2013 12:36
przyglądam się znikającym komentarzom i zastanawiam się o co tutaj chodzi...
13. Dodane przez henryk, w dniu - 15-02-2013 12:40
Brawo prezydent-zakładam się z każdym że za 2-4 lata szkoły nie będzie i majątek miasta będzie w prywatnych rękach.
reklama
14. Dodane przez Ciekawy, w dniu - 15-02-2013 12:48
Co tu jest grane i co z tego bedzie...
15. Dodane przez do 1, w dniu - 15-02-2013 12:49
Jesli nie wiadomo o co chodzi ,to napewno chodzi o pieniadze....
16. Dodane przez Leśny Dziarek, w dniu - 15-02-2013 13:23
do kom 7. 
Nic nie stoi na przeszkodzie - byłoby bardziej przejrzyście i miasto posiadałoby wpływ na politykę finasową spółki do której przekazuje majątek... 
 
Inne miasta tak właśnie robią: 
więcej (głównie w kom 12 i 13)  
http://elka.pl/content/view/62486/80/
17. Dodane przez Leszczyniak.UK, w dniu - 15-02-2013 13:35
Też jestem przedsiębiorcą - podobnie jak kom7. 
I też nie rozumiem co się tutaj dzieje... 
 
To już lepiej byłoby poszukać inwestora w postaci już funkcjonującego podobnego lotniska (czy szkoły szybowcowej, aeroklubu etc) na zachodzie. 
 
Wystarczy wystosować do nich zaproszenie do składania ofert na wykup lotniska (znanego przecież na całym świecie szybowcowym). 
 
Cena wyjściowa 30% wartości (to i tak 6x więcej od tego co obecnie proponuje "zniecierpliwiony AP". 
 
Warunek - przedstawienie bizneplanu i planu rozwoju lotniska na najbliższe 10 lat (to daje jakieś 7% rabatu rocznie - to jest to pozostałe 70%). 
 
Warunkiem rozliczenia rabatu jest realizacja planu będącego przedmiotem oferty. 
 
Skutek - lotnisko zostanie sprzedane, za 30% wartości, ale te 70% rabatu wymusi jego rozwój
18. Dodane przez Kibic Unii do kom 7, w dniu - 15-02-2013 13:40
he he - dobre to było dobre - muszę powiedzieć kolegom. 
 
Zrobimy tam jarmark Europa 2 (na wzór stadionu 10lecia z Wwy ;-)
19. Dodane przez Stary Pisuar, w dniu - 15-02-2013 13:47
A jak Wałęsa chciał rozdawać bony prywatyzacyjne po 100 mln zł - to ja płakałem ze śmiechu... 
 
A tu się okazuje, że to było nabardziej uczćiwe postępowanie... 
 
A tak to ten majątek rozdawany jest "komu trzeba - wedle ustalonego klucza". 
 
Zawsze myślałem, że to domena SLD, potem, że dołączyło do nich PO - pytanie czy kupią też niedobitki leszczyńskich Pisuarów (które i tak nie mają i nie miały nic do powiedzenia). Ale może kupią ich milczenie...
20. Dodane przez lotnik, w dniu - 15-02-2013 13:51
Pewnie CSS "ułoży" się z jakimś potencjalnym deweloperem zadłuży ziemię i odkupi to od komornika za bezcen jakiś "potentat" z podspółką CSS i będą mieli za drobne 80 tys. zł. teren wart 16 mln. A miasto zostanie z łapką w nocniku. Panie Pawlaczyk łatwo rozdaje się nie swoje?! co nie?! Może tak zacznie pan przekazywać swoje oszczędności i świadczenia pieniężne na cele dobroczynne. A nie można prościej tej sprawy załatwić? Przecież można wydzierżawić lotnisko np. na 50 lat z zastrzeżeniem, że okres wypowiedzenia wynosi 15 lat dla obu stron (bo CSS chce mieć pewność aby nie wtopić z inwestycjami - rozumiem to)z klauzulą o dopuszczeniu skrócenia tego okresu za obopólną zgodą stron. Miasto powinno się też zabezpieczyć zapiskiem, iż w przypadku nie uiszczenia corocznej wpłaty dzierżawnej do jakiegoś miesiąca danego roku skutkuje możliwością wcześniejszego wypowiedzenia dzierżawy bez zgody drugiej strony. Ale to nie pasuje CSS bo już ma w planach zaciągnięcie kredytów pod zastaw lotniska. Więc wniosek nasuwa się sam. Tylko jeszcze trzeba chcieć go zobaczyć.
21. Dodane przez Ale się porobiło, w dniu - 15-02-2013 14:05
Będzie się działo - oj będzie ... 
Co jeszcze mamy do rozdania za 5%?
22. Dodane przez Kanonier do 11, w dniu - 15-02-2013 14:48
Obecnie plk.R.Hayn jest za slaby na gen.T.Pawlaczyka!!!
23. Dodane przez Układ Leszczyński się rozwija, w dniu - 15-02-2013 15:09
Dołączyła do niego warszawka...
24. Dodane przez eryk, w dniu - 15-02-2013 15:13
Pan Pułk. to nie LESZCZYNIAK.
25. Dodane przez Prawnik, w dniu - 15-02-2013 15:47
Zastrzegam, że nie znam szczegółów sprawy, ale albo media relacjonują coś nie takm albo to po prostu JEDNA WIELKA ŚCIEMA, miasta CSS... 
Tylko JAKI PRAWNIK zopiniował zabezpieczenie interesów miasta w tej sprawie? 
Nie jest mi znana taka konstrukcja prawna, która umożliwiałaby zabezpieczenie. 
 
1) Miasto nie może zakazać szkole zaciągania zobowiązań (w tym kredytów). 
2) Miasto nie jak zmusić szkoły do spłaty zaciąganych zobowiązań. 
3) Nikt nie ma szans aby pozbawić wierzycieli możliwości egzekucji wierzytelności z majątku szkoły (łącznie z egzekucją komorniczą). 
4) Zobowiązania szkoły wobec miasta w znikomym stopniu obciążają nowego właściciela nieruchomości i jak już ktoś napisał stosunkowo prosto można je usunąć. Nowy właściciel występuje o zmianę warunków zagospodarowania do czego ma pełne prawo. 
 
Nawet jeśli czytelnicy elki nie rozumieją tego wywodu, to Pan Pawlaczyk - z tego co słyszałem Radca Prawny - powinien doskonale wiedzieć o co chodzi i że miasto zdaje się tu na łaskę szkoły i jej ewentualnyc wierzycieli. 
 
Komentarze na Elce pokazują, że nie wszyscy są tu ciemni i że trudno będzie potem udawać, "że wydawało się że wszystko będzie OK"
26. Dodane przez Pytajnik, w dniu - 15-02-2013 15:56
Panie Prezydencie, Panie Przewodniczący 
 
jakie są przeciwskazania aby miasto i szkoła (lub AP) założyły spółkę zarządzającą lotniskiem wnosząc do niej swój majątek? 
 
Wiem, że to pytanie zadawali inni, ale ja je adresuje do konkretnych osób i od nich oczekuję (jak i inni mieszkańcy) konkrentych odpowiedzi.  
 
Inne miasta i lotniska pokazują, że właśnie można i że to jest właściwa i najbardziej uczciwa droga
27. Dodane przez Obserwator, w dniu - 15-02-2013 15:57
Lotnik ma niestety rację:) 
Obecnie CSS nie ma nawet porządnego samolotu.Tunel tak hucznie otwierany najpierw w styczniu ,potem w marcu stoi i idę o zakład że nie ruszy w marcu, ba nawet w tym roku.A co do lotniska to umowa dzierżawy jak pisał lotnik. 
Tam jest wszystko odpowiednio ustawione i zaplanowane. 
Jakas część lotniksa zniknie za jakiś czas i powstaną domki itp. Rozdawnictwo zaczęte po 89 trwa nadal. Polska to dziwny kraj!!!!!!!
28. Dodane przez Klasyczne uwłaszczenie, w dniu - 15-02-2013 16:03
Klasyczne uwłaszczenie na państwowym majątku. 
Śpieszą się bo coraz mniej już takich okazji.
29. Dodane przez Uwaga !, w dniu - 15-02-2013 16:11
UWAGA! 
 
 
Wszyscy, którzy ZAPEWNIAJĄ, ze nie dojdzie "po prostu" do przejęcia majątku miasta za 5% i że przekazane tereny będą przeznaczone WYŁĄCZNIE na rozwój lotniska - powinni PORĘCZYĆ WŁASNYM MAJĄTKIEM za tą decyzję. 
 
 
.
30. Dodane przez do 26, w dniu - 15-02-2013 17:08
AP nie chce spółki z miastem
31. Dodane przez kobyła, w dniu - 15-02-2013 17:08
W urzędzie miejskim mają kiepskich doradców prawnych. Nie wystarczy kartkować ustawy, ale znać furtki, furteczki i kruczki prawne, a to już średnia szkoła jazdy. Widać po wpisach, że prywatny biznes zna się lepiej na prawniczej robocie. Pewnie Prezydent poszedł do solidnych prawników i stąd żądanie dodatkowych gwarancji.
32. Dodane przez Zazdrosnicy, w dniu - 15-02-2013 17:09
Każdy z was chciałby być na miejscu właścicieli szkoły.
33. Dodane przez Nikt za to nie beknie, w dniu - 15-02-2013 17:15
i to jest właśnie najciekawsze. 
Za kilka lat poczytamy te komentarze.
34. Dodane przez Obserwator, w dniu - 16-02-2013 08:53
A gdzie to mają powstać e bungalowy dla pilotów? W której części lotniska?
35. Dodane przez Kgb, w dniu - 16-02-2013 18:40
Komuniści wam zgarną te Lotnisko podzielą na działki wybudują autostradę i jakaś firma budowlana dostanie prace, nie powiem jaka firma. I poco ta cała dyskusja jak i tak nie chodzi o lotnisko.
reklama
reklama
36. Dodane przez Pink, w dniu - 16-02-2013 19:56
4. Dodane przez o co chodzi?, w dniu - 15-02-2013 11:53  
Kompletnie nie rozumiem tego gestu. Miasto oddaje za bezcen najlepsze grunty w mieście przy przyszłej obwodnicy S5 
 
No i czego tu nie rozumieć ? 
Właśnie dlatego . 
Miasto skorzysta, bo S5 zamiast w wykopie Leszno ominąć, przeora lotnisko na pół ale za to zjazd będzie bliżej centrum, może ktoś się skusi wyremontowaną bożnicę zwiedzić. 
Na pozostałym terenie lotniska ze względu na występujące prądy wznoszące powstanie unikalna farma wiatrowa z turbinami wirującymi w poziomie . 
W okolicy tyle wiatraków , że samolotu z papieru nie ma gdzie posadzić. 
W skład systemu obrony biernej wchodzą czujniki odpalenia rakiet sterowanych drogą radiową lub na podczerwień, wyrzutniki flar i dipoli koszt 2 miliony zł . 
Nie wiadomo dlaczego rząd postanowił zaoszczędzić na instalacji osłony przed atakiem terrorystycznym skoro remont obu tupolewów kosztował 59 milionów . 
Mają ją nasze Casy, Mi 24, Mi 17
 
Napisz komentarzzasady
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji wypowiedzi, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Wypowiedzi zawierające wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
  • Zabezpieczono reCAPTCHA i ma zastosowanie Polityka prywatności oraz Warunki korzystania z usług Google.
 
Imię:
Komentarz: 
reklama

Dodaj zdjęcia do artykułu zasady
  • Zdjęcia dodawane przez użytkownika muszą dotyczyć tematu artykułu, należy wpisać także do nich komentarz aby uzasadnić ich publikację.
  • Redakcja portalu zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji zdjęć, które nie odnoszą się do tematu artykułu, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego.
  • Zdjęcia z komentarzem zawierającym wulgaryzmy nie będą publikowane.
  • Zdjęcia i ich komentarze promujące własne np. strony, produkty itp. będą usuwane.
 
 

    WIADOMOŚCI
  • najnowsze
  • komentowane
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 1 rok temu
  • 5 lat temu
  • 10 lat temu
  • 15 lat temu
  • << Previous
  • Next >>
  • <Playback
  • Stop
  • Play >
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
reklama
Najnowsze ogłoszenia DOM.ELKA.PL
Dzialka budowlanaWilkowice 260000
Sprzedam magazyn o p... Poniec 200000
Dom w świetnej lokal... Wilkowice 469000
Grzybowo ul. rydzowa... Leszno 619000
Osiedle kurkowe na g... Leszno 438587
reklama
reklama
habit
Dostęp do tej części serwisu tylko dla osób pełnoletnich
Czy masz 18 lat lub więcej?
Tak, oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią
Akceptuj i przejdź dalej
Zrezygnuj